Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Webstekker B.V.

Webstekker B.V.

3,5 / 5 111 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 34128868
Website screenshot Webstekker B.V.

Overall score

3,5 / 5 111 ervaringen

Totaal (111)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 111 op 12 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben al ruim drie jaar een half rack voor colocatie, in al die tijd nooit iets te klagen gehad. Zeer stabiel netwerk (1 korte storing in 3+ jaar, die snel opgelost werd), geen stroom storingen (servers die ruim 1000 dagen draaien zonder reboots) en de weinige keren dat we 't datacenter in moesten was alles zo geregeld. Wat betreft colocatie, krijgt webstekker van ons dus een dikke 9.
woensdag 17 juni 2009
van der Knaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webstekker in de herhaling, domeinnamen wegverhuizen bij dit bedrijf gaat zeer moeizaam, men werkt liever niet mee, waarschijnlijk in de hoop je te kunnen verplichten kosten bij hun te maken. ik ben druk bezig de laatste domeinnamen bij dit bedrijfje weg te verhuizen en loop hier bij veel problemen aan, tevens is er inmiddels een gerechtelijke procedure tegen mij opgestart door 1 van mijn klanten die zijn domeinnaam bij mij (en bij webstekker dus) weg wil verhuizen maar waar webstekker ook aan weigert mee te werken.
woensdag 20 mei 2009
Hooimeijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
in het begin werkte het allemaal prima, maar als je een probleem hebt, dan wordt het zeer moeizaam opgelost, websites verdwijnen spontaan, na het melden van een storing duurt het dagen voordat men wat oplost, erover bellen levert constant hetzelfde antwoord op "men is er mee bezig" na 5 dagen bellen kon eindelijk iemand me helpen, helaas na een half uur kon hij me ook niet verder helpen en moest het naar een programeur toe omdat het in het systeem niet goed stond, hierna nooit meer iets vernomen van mijn probleem, waarschijnlijk mede omdat ik de de domeinnaam snel naar een andere webhoster heb verhuist om langere downtime te voorkomen, mijn advies is dus niet in zee gaan met dit bedrijf.
donderdag 14 mei 2009
Hooimeijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima provider! een goed bereikbare support die graag wat extra's doet. zoals het verhuizen van me joomla site zodat de site weer snel in de lucht was.
maandag 27 april 2009
rimmelzwaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij nemen een pakket van Webstekker af via een Reseller. Alle contact loopt via de reseller, maar na een downtime van meer dan 6 (ZES!!) uur tijdens kantooruren, wil ik gewoon te woord worden gestaan. Hieronder de standaardreactie die wordt gegeven: --------------------------------- U bent geen klant van ons waardoor wij u helaas niet kunnen helpen. Ik verzoek u kontact op te nemen met uw eigen contactpersoon. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag. --------------------------------- Ook telefonisch alleen maar bot en klantonvriendelijk contact. Kortom, niet doen.
dinsdag 3 maart 2009
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Draaien meerdere sites hier. Als t loopt, loopt t, maar anders: Live Support werkt niet (nepknop), Ticket Support werkt niet, en telefonisch wordt je afgepoeierd. Eerste lijns zijn scriptaapjes zonder verstand van zaken. Via mail worden klanten voor de gek gehouden, en eerder gemaakte instellingen worden spontaan ongedaan gemaakt. Ongelooflijke opstelling in een dergelijke markt. Na de zomer trekken we ons volledige pakket er weg: aanbieders genoeg tenslotte.
dinsdag 3 februari 2009
Webmaster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een dummy op IT gebied en als ik weer eens iets niet begrijp, bel ik 'de jongens' van Webstekker. Ook al kom ik met de meest domme vragen, ze staan je altijd geduldig en vriendelijk te woord. En tot nu toe hebben ze ook alles opgelost, ook al kostte hen dat veel tijd. Bovendien hebben ze nog gevoel voor humor ook! Go Webstekker!
maandag 15 september 2008
Karen Auer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelfde verhaal als Tomas. Leuke provider als je weinig veeleisend bent op gebied van scripting/asp.net In het verleden heb ik wat van mijn klanten naar webstekker gestuurd, support was persoonlijk, snel en goed.. Maar sinds ca. 6-9 maanden is het enorm veel slechter geworden... Support is om te huilen, zelf dringende zaken worden niet opgelost. Ook een probleem wat ik al maanden heb bleef een heen en weer geschuif van tickets. Ik heb in ongeveer elk ticket gevraagd of we niet 1x telefonisch contact konden hebben, maar helaas dat ging niet. Altijd leuk: Toen ik mijn eerste klant heb wegverhuisd werd een een vorm van verhuizing gedaan die er voor zorgde dat je direct moet reageren of anders 150 euro boete krijg. Of dat een foutje was een een pesterijtje aan het einde.. ik weet het niet..
maandag 16 juni 2008
Gabriel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind Webstekker op dit moment de meest complete webhosting provider van Nederland. Met name als je iets complexere technologie gebruikt, kan je bij Webstekker prima terecht. Het regelpaneel is een uitkomst. Je kunt er werkelijk alles zelf instellen. De prijs/prestatieverhouding is heel goed en we hebben eigenlijk nooit performanceproblemen.
donderdag 8 mei 2008
Robert Pabst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren tevreden klant van webstekker. Inmiddels 2 dedicated servers, resellerpakket, en een aantal losse domeinen. Louter positieve ervaringen!
vrijdag 25 april 2008
Sander Buijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Webstekker B.V.? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Linux Starter

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

VPS Hosting

VDS Tin

€ 39,99 /maand
  • Opslag: 40 GB
  • Dataverkeer: -1.000.000.000 B
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl domeinnaam

€ 5,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend