WebXtrA

1,0 / 5 88 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09147410

Review score

1,0 / 5 88 ervaringen

Totaal (88)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Web://Xtra

Web://Xtra bestaat sinds 2004 en is sinds toen flink uitgebreid. De apparatuur waarmee ze hun diensten aanbieden zijn in eigen beheer en staan in een datacenter in Arnhem. Sinds 2018 biedt deze provider de volgende producten:

  • Domeinen
  • Webhosting
  • Virtual Private Servers
  • SSL Certificaten

Web://Xtra Ervaringen

Bekijk op deze pagina de beoordelingen van klanten van Web://Xtra. Kun je zelf ook iets zeggen over de diensten van Web://Xtra? Laat dan zeker even een reactie + beoordeling achter.

Ervaringen 88 op 2 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over de service en dienstverlening! Goed bereikbaar, 's avonds laat worden nog tickets beantwoord. Ze waren zelfs bereid om mee te helpen aan een probleem dat door mijn kant veroorzaakt was... érg klantvriendelijk! Een aanrader voor iedereen die voordelig en toch met kwaliteit wil hosten.
donderdag 12 februari 2009
S.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toen ik alles had opgezegd per aangetekende brief (want dat moet), waren zedie aangetekende brief kwijt :( Ik heb het natuurlijk kunnen aantoten maar hoop gedoe wel.
zondag 21 december 2008
Alex Franken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider. Goede prijs kwaliteitverhouding. Snelle reactie op mail.
woensdag 7 mei 2008
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een moeizame verhuis start leek het allemaal in orde. Tot een paar dagen terug. Site op zwart. Wat bleek het fotof orum had teveel data verbuikt. Geen mail van hun zijde met wat er aan de hand is, je moet het zelf gaan uitzoeken. Op de vraag hoe dat grote verbruik er is gekomen kwam een kort en zeer onvriendelijk antwoord. We hebben namelijk niet al te veel leden en voor niet leden staat het forum op slot. Groot verbruik is dus eigenlijk niet mogelijk. Voor €65 euro wilde men dat wel voor me uitzoeken...wat een service. Beter was om over te stappen naar een ander server....Ja verkopen kunnen ze. €30 pm inplaats van 27 pj. Hoe dan ook verhuist naar helderhosing, Helderhosting heeft dit binnen een dag voor elkaar gekregen :) Advies DOE GEEN ZAKEN MET WEBXTRA. Het exta zit hem namelijk in Xtra kosten, onvriendelijkheid en downtime.
donderdag 17 april 2008
Pat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb vergelijkbare ervaringen met deze firma als de vorige schrijver. De webhosting verliep op zich redelijk goed. Een paar weken geleden werd ik echter plotseling geconfronteerd met een incasso bedrijf. Ik gebruik de website eigenlijk nooit meer (alleen de email), en was dus een beetje vergeten dat het al weer ruim een jaar geleden was sinds de laatste rekening. Op zich natuurlijk dom, maar je verwacht toch normaal gesproken een rekening. Vorige jaren was dat altijd prima gegaan. Netjes op tijd een email, en netjes op tijd betaald. Deze keer echter geen email ontvangen, en ook geen brieven met rekeningen. Bij navraag werd me verteld dat er eerst twee emails verstuurd waren en vervolgens twee rekeningen verstuurd zijn per post, maar geen van allen zijn ooit aangekomen. Ik heb webextra aangeboden om per direct de rekening te voldoen, als ik tenminste een rekening zou krijgen. Daarop werd vrij bot gereageerd (eerst viel nog wel mee, maar de toon werd alsmaar onvriendelijker). Op vragen van mij wanneer en waar ze deze brieven en emails dan naartoe gestuurd hadden, werd me meegedeeld dat ze een nieuw administatie systeem hebben, en dat ze dat niet konden uitzoeken. Dat emails niet aankomen, kan ik me nog redelijk voorstellen, maar 2x een gewone brief die niet aankomt vind ik erg onwaarschijnlijk. In plaats van een incasso buro sturen, kunnen ze toch ook gewoonweg de site blokkeren ? Nu wordt voor een factuur van net geen 15 euro, een incasso verstuurd van 116 euro ! Beetje buiten proportioneel, en niet erg klantvriendelijk naar mijn mening. De inkasso heb ik dus inmiddels betaald, omdat niet betalen tot een enorme hoop trammelant leidt. Ze hebben inderdaad recht op het geld. Alleen jammer dat het mij op deze manier 100 euro extra heeft gekost, maar daar komen we ook wel weer overheen. Het had misschien ook op een wat vriendelijkere manier afgehandeld kunnen worden, dan hadden ze mij nu nog als klant gehad, en stond mijn reactie hier nu niet.
donderdag 6 maart 2008
Wilco Hijink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hosting is prima van webXtra maar de support/administratie laat groote spaanders vallen. Zo werd ik vorig jaar beschuldigd en bedreigd met incasso's terwijl ik de rekening had betaald. Halverwege oktober had ik webXtra een emailtje gestuurd dat ik van plan wou wisselen (lager dan ik nu zit) en heb bericht ontvangen dat de aanvraag binnen was, verder nooit wat van gehoord. Omdat ik maandelijks mijn in/outbox leeg was ik niet instaat de email aan te tonen, waarover ik straks op terugkom. Recent ontving ik een rekening van mijn huidige plan, die ik zoals ik eerder al aangaf naar had laten "downgraden". Bij het verzoek om het alsnog te doen werd dit echter steeds weer de oude plan doorgestuurd met als antwoord dat ik maar moest betalen en dat ze na de betaling pas wouden "downgraden". Ik emails gestuurd (10 op dit moment) om het alsnog nu te laten "downgraden" maar dat kan allemaal niet omdat ik niet instaat was aan te tonen dat ik in oktober een mailtje had gestuurd!! Mijn mening: NIET AAN BEGINNEN! Gebruik een betrouwbaar en een bedrijf dat zijn administratie op orde heef! Vandaar voor webhosting van Webxtra: 7 Support/Administratie van Webxtra: -10
maandag 25 februari 2008
Robert T.W.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 1 jaar klant bij WebXtra met een simpel pakket en een domein. nl. Mijn ervaring: Geen toestanden of problemen, alles werkt gewoon perfect en als je iets niet snapt staan ze onmiddellijk voor je klaar. Dit alles voor € 10,70 per jaar! Een ongelofelijke prijs/kwaliteitverhouding. Werkelijk een aanrader. A.v.W.
woensdag 5 december 2007
Ary
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben niet tevreden over deze provider. Ten eerste hebbe ze mij minstens 3 keer een mail gestuurd dat ik zogezegd mijn betaling die ik altijd correct heb gedaan, niet gedaan zou hebben. Ik ben ook eigenlijk in hun verkoopstechnieken getrapt, je moet nl. minstens 2 maanden op voorhand melden dat je hun niet meer als provider wil. Ze hadden op zijn minst kunnen vragen of ik wou verlengen. Ik raad u eerder antagonist aan goedkoper en je krijgt meer waar voor u geld.
zaterdag 17 november 2007
Wouter Massa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Draai nu zo'n half jaar bij WebXtra en ben tot nu toe zeer positief. Ik had wat vraagjes omtrent de verhuizing (heb een mysql database draaien etc) en die werden netjes beantwoord en de verhuizing ging vlot en zonder problemen. De snelheid en bereikbaarheid van m'n site is uitstekend en voor zover ik kan zien geen downtime. Heb geen klachten gehoord van de bezoekers. Goede prijs/kwaliteit, een aanrader.
maandag 16 juli 2007
M. Engels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelf een domme fout gemaakt. Een mailtje gestuurd en binnen een paar uur was hij weer te bewerken. Snelle service.
woensdag 13 juni 2007
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een prijsvechter. Waarschijnlijk een prima hoster voor wie er genoeg verstand van heeft. Maar absoluut geen aanrader voor de leek. Als alles werkt is het prima. Als het niet werkt mag je het zelf uitzoeken of moet je bijbetalen. Jaja voorwaarden en lage prijs. Via het controlpanel worden een aantal scripts geleverd die je via dit controlpanel kunt installeren. Maar als dat niet lukt houdt de service op. En dat is jammer. Want de leek zal vroeg of laat zijn heil elders zoeken. Zoals ze zelf aangeven op hun website. Overigens heb ik uitgebreid hierover gecorrespondeerd met de hoster onder het mom van "heeft u klachten? vertel het ons". Als ik ook maar enig teken van goede wil had, zou ik dit bericht niet hebben geplaatst. Alex
dinsdag 5 juni 2007
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Indien meneer C. Dekkers netjes en op tijd zijn betalingsverplichtingen was nagekomen, zou deze niet als wanbetaler behandeld worden.
dinsdag 10 april 2007
WebXtra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Momenteel 6 maanden klant. Ze zijn erg vlot met factureren, wat overigens alleen maar per mail kan en per post moet je Euro 2,50 betlen. Ze zijn niet flexibel en zeker niet klantvriendleijk. Wellicht zijn qua prijs goed, maar qua service zeer slecht. Ik heb besloten om alle diensten per verval datum op te zeggen en naar een andere klantvriendelijker provider te gaan, een provider. Je kun hier eigenlijk wel zeggen goedkoop is miskoop. IK raad deze provider, vermoedelijk een one man show firma, biet aan om uw online zaken te regelen.
vrijdag 16 maart 2007
C. Dekkers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maak nu ruim 'n half jaar gebruik van het 'Xtra' abonnement van WebXtra op m'n website (hierboven). Tot nu toe werkt alles volledig naar alle tevredenheid, op 'n aantal kleine problemen na aan het begin, welke overigens bijzonder snel opgelost werden, de service is prima. Wel raad ik het iedereen aan om aan te geven bij de bestelling dat je gebruik wenst te maken van PHP5/Mysql5, standaard is dit namelijk 4, wat problemen kan geven bij nieuwere software. Een aanrader!
vrijdag 9 februari 2007
Yorick K.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik koos deze provider voor een klant vanwege de positieve verhalen die ik hier las. Helaas was de website van mijn klant bijna de helft van de tijd niet bereikbaar, gedurende enkele weken lang. Onacceptabel! Een uptime hoort boven de 99% te liggen, maar dit leek meer op 50%. We hebben nu een verhuizing in gang gezet.
maandag 11 december 2006
Onno Zweers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook tevreden over Webxtra. Lage prijzen, en goede service en support. Kreeg zelfs in het weekend op zaterdagavond nog antwoord op mijn vragen van die dag. Aanrader!
maandag 2 oktober 2006
Benno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil heel erg graag mijn ervaring over dit bedrijf hier kwijt. Ik ben nog maar kort klant dus ik kan vrij weinig zeggen over de stabiliteit en kwaliteit. Wel kan ik vertellen dat ik nog geen downtimes heb meegemaakt en dat mijn website tot nu toe heerlijk snel is. De website die ik bij WebXtra host heb ik overgenomen van een kennis. Er moesten 2 domeinen verhuisd worden en hier had ik vrij weinig ervaring mee. WebXtra heeft mij hierbij geholpen, dat was zeer handig. Er waren wat kleine problemen met een ander hosting bedrijf, maar ook hierbij heeft webxtra ons geholpen en geinformeerd (registrar lock moest verwijderd worden). De service vind ik tot nu toe uitstekend! Altijd een reactie binnen no-time (zoals ook op de site beschreven staat). Ik ben heel erg kieskeurig in het kiezen van een webhoster en daarom heeft het een ruime tijd geduurd voordat mijn keuze gevallen is. In eerste instantie ben ik niet voor low-budget hosters, maar deze leek mij erg netjes. Niet erg goedkoop maar duur zijn ze zeker niet. De website oogt heel erg professioneel alleen soms wat onoverzichtelijk, in mijn ogen wel jammer... Ik heb ze ook eens op een spelfout gewezen, dit vind ik slordig maar naar mijn idee hebben ze alle zaakjes netjes voor mekaar. Al mijn vragen konden snel en doelgericht beantwoord worden. De mensen bij WebXtra weten wel waar ze over praten, dat is fijn. Mijn ervaring tot nu toe is niets anders dan positief, en ik verwacht er veel van! Waarschijnlijk verhuis ik in een tijdje meerdere websites naar dit bedrijf. Misschien plaats ik over een tijdje nog eens een reactie over dit bedrijf over mijn ervaringen van gebruik.
zondag 24 september 2006
Jordi Betting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een lange tijd klant van WebXtrA en het is mijn favoriete host. De service is gewoon subliem. Je stuurt een mail en je krijgt gegarandeerd binnen 24 uur een mail terug. Vaak zelfs binnen het uur. Ze hebben al veel problemen opgelost voor mij en ze zijn nu bezig met het overzetten van mijn website naar een nieuwe server (gratis) zodat ik extra perl modules kan gebruiken om Bugzilla (bugtracker software) te installeren op mijn webhosting. Ze geven veel om klantvriendelijkheid en daarom verdient WebXtrA zoiezo al een pluim. Qua prijs/kwaliteit is het dik in orde. Ik heb deze webhost zelf uitgezocht door alle andere hostingbedrijven die ik kon vinden in de BeNeLux te vergelijken. Ik ben erg blij dat ik voor WebXtrA heb gekozen. In het begin was er wel een klein downtime probleempje met 1 van de servers, maar die hebben ze toen binnen een week ofzo vervangen door een nieuwe server en sindsdien staat mijn site erg stabiel op het internet. Ik ben nu ook aan het overwegen om dedicated hosting bij deze jongens aan te schaffen, maar dan moet ik eerst genoeg centjes sparen :) (ik ben nog student; 17 jaar) Conclusie: uitstekende service 10/10, hoge uptime (sinds upgrade naar nieuwe server) 9/10, zeer goede kwaliteit/prijs verhouding 10/10
dinsdag 19 september 2006
Wesley S.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn sinds half mei ook klant bij WebXtra. Eerst de grootste shared host, maar al gauw werd onze website te groot voor deze hosting. Ons werd aangeraden om over te stappen op een dedicated server, zo gezegd zo gedaan. Een dedicated server genomen bij WebXtra tegen een zeer scherpe prijs. Ondertussen zijn we zodanig gegroeid dat we binnenkort zelfs een klein clustertje onderbrengen bij WebXtra, ondanks dat we geen SLA hebben is de hulpverlening meer als goed, Wij zijn echt super tevreden over WebXtra
maandag 18 september 2006
HPS
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na vele hosters die niet deden wat ze moesten doen. Heb ik nu de hoster gevonden die er wel voor zijn klanten is. Een uitstekende en snelle support van de jongens. Ze zoeken echt een oplossing voor je als je problemen hebt met je website. Deze jongens gaan echt tot het uiterste voor hun klanten. Sinds kort een Advanced Webhosting pakket genomen. En voor het geld en de support die je krijgt hoef je echt niet te twijfelen. Gewoon doen. Klasse jongens en ga zo door.
vrijdag 25 augustus 2006
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds kort een dedicated server bij WebXtra gehuurt en het werkt echt super. Er werd goed advies gegeven en men was zeer behulpzaam.
maandag 3 juli 2006
Michel Kuijpers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eenvoudigweg super... Zij staan letterlijk dag en nacht voor je klaar, zetten zich in bij het oplossen van het probleem en geven niet op voordat de oplossing er is... In mijn geval wou ik graag een site van een klant testen op mijn domein, hiervoor gebruik ik Textpattern (css: evenzo een aanrader voor een eenvoudige site). Alles werkte prima behalve dat de rpc.server van Textpattern niet bereikt kon worden wat voor een aantal functies noodzakelijk is (updaten en taalinstellingen (ook in Nederlands)). Ze hebben een week gezocht naar de oplossing en uiteindelijk gevonden. Nu werkt alles naar wens en kan ik alleen maar zeggen: Een hosting bedrijf leer je goed kennen tijdens noodsituaties, en WebXtrA toont zich een ware kampioen in deze..1 Verder zijn ze goedkoop en leveren een prima pakket aan opties en uitbreidingen... Gewoon even kijken of het wat voor je is, maar ik zeg nu al, ieder website die ik nu voor een klant ga vormgeven raad ik deze hoster aan, ??n daarvan ontdekte zelf al hoe goed hun support is..! Groet en een goed leven, Berry
woensdag 28 juni 2006
Berry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima host, na de aanvraag was binnen 2 dagen het domein actief en bereikbaar. Snelle service en een support forum, helpdesk (ticket site) etc. Enige nadeel is dat cronjobs uitgeschakeld zijn in het Cpanel. Die kan je echter wel via de mail aanleveren.
dinsdag 27 juni 2006
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds gisteren heb ik weer een domain gekocht bij Webxtra, En omdat ik al bestaand klant was kreeg ik de url forwarding ook nog eens gratis, Iets wat je bij veel hosts niet krijgt. En wederom ging alles snel en goed, De support ging ook weer goed en uiteraad was alles weer super goed koop. Ik weet nu toch echt zeker dat je niet beter kan krijgen als Webxtra tenzij je natuurlijk 500 euro per maand hebt dan zou je wel een erg goede server kunnen krijgen. Kortom, Webxtra weer super uitstekend. Ze hebben overigens nu ook de paar kleine spellingsfouten verbeterd... alleen maar lof voor deze provider.
zondag 25 juni 2006
Wilco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou ik vind WebXtra echt een top bedrijf! Ik heb ooit eens een fout gemaakt met het installeren van mijn forum. Toen was er geen owner van dat forum stond er in de File Manager en kon ik dus het forum niet verwijderen. Ik meteen opgebeld en de medewerker daar (echt een top gast) even gevraagd of hij iets kon doen. En ja hoor, hij heeft meteen het hele forum verwijderd. En later kon ik niet inloggen op een account en heb ik aan dezelfde gast:D gevraagd of hij het kon fixen. Bleek een klein foutje van hun te zijn, maar maakt niks uit. Zoals ik dus al duidelijk maak is dat de support gewoon geweldig is. En er is nog nooit een server uitgevallen, tenminste niet toen ik er aan werkte. En de support is ook vriendelijk. Ik blijf nog lange tijd bij deze host vooral qua prijs is het goed, maar je krijgt ook gewoon goede support. Goede prijs/kwaliteit verhouding dus!
donderdag 8 juni 2006
Thom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wou een nieuwe host eentje die nog net iets goedkoper was. Dus ging ik via Webhosters.nl eens zoeken. Ik kwam bij Web Xtra uit. Ik had eerst nog wat dingen gevraagd en de support was erg snel. De prijzen zijn goedkoop en ik had 2 dagen naardat ik betaald had mijn domein + hosting. Toch is er een klein nadeeltje: er zitten een paar spellingsfouten op hun site wat wat onprofesioneel overkomt. Maar over hun support, uptime en prijzen valt echt helemaal niks te klagen.
woensdag 31 mei 2006
Wilco Wietsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit vanaf het begin bij WebXtra, nog steeds zeer tevreden over de service en aangeboden producten. Prima kwaliteit tegen een nog betere prijs!
zaterdag 27 mei 2006
Marijn Soetekouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lang zitten twijfelen voor een nieuwe webhost. Prive zit ik voor mijn vereniging al enkele jaren bij Digitalus. Door de vreemde berichtgeving van dat bedrijf, de matige communicatie en de hoge kosten voor soms erg trage systemen hebben mij doen zoeken naar een hoster die wel betrouwbaar is en misschien ook kan bieden wat ik zoek. Bij webxtra ziet het er nu enorm goed uit. De hostingruimte was binnen enkele uren klaar voor gebruik. met een duidelijk mailtje met gegevens en links voor het onderhoud. Ondersteuning door een fijn onderhoudspaneel (veel beter dan het warrige onderhoud bij digitalus). De domeinnaam liet even op zich wachten maar dat kwam mede door de overschrijving van mijn priverekening via de Postbank. Reactiesnelheden zijn echt super (binnen 2 uur) en de reacties op het forum zijn vooral handig als er reboots en werkzaamheden zijn. Vooralsnog alleen maar lof voor dit bedrijf. Helaas vind ik de tekst op de website niet zo handig mede doordat ik het nooit zo netjes vind om collega hosters aan te spreken op wanprestaties. Immers word je daar zelf op afgerekend als je eens problemen hebt met het leveren van een dienst.
zaterdag 15 april 2006
van Hamond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle service, duidelijke uitleg, geen poespas. Kortom: prima!
dinsdag 11 april 2006
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb het xtra pakket, de ruimte en het dataverkeer zijn onlangs verdubbeld en dit zonder verhoging van de kosten. Altijd snelle afhandeling van vragen (binnen 1 uur). Binnen 1 dag website en domein online. Goede uptime, snelle servers. Ben er echt prima tevreden over. Klant sinds februari 2006.
maandag 13 maart 2006
Toby Leurs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb iets meer dan een jaar ervaring met WebXtra en ik kan nog steeds alleen maar heel erg tevreden zijn! Prima service, als er iets onduidelijk is of programmeertechnisch voor mij wat moeilijk werd er zelfs support geboden. Altijd een heldere en rustige uitleg bij vragen en een prima prijs. Prima!
dinsdag 21 februari 2006
Teun
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en snelle helpdesk. Ze hebben een tijdje problemen gehad met een van hun servers. Die is inmiddels vervangen en sindsdien draait alles weer als een zonnetje. Tijdens de verhuizing werden de klanten keurig regelmatig op de hoogte gehouden via de email. Een prima prijs/kwaliteitverhouding.
dinsdag 7 februari 2006
Ramon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over mijn hosting provider. Ik ben volgens mij een van de eerste klanten. De support en hulp is altijd erg snel en erg vriendelijk. Het maakt niet uit wat je vraagt of waar je om zeurt (en geloof me ik kan zeuren als het moet) ze blijven vriendelijk en geduldig. Zelfs als ik een probleem op mijn eigen netwerk heb, waar ze dus echt geen hulp voor hoeven bieden, wordt ik geholpen. Het bedrijf is snel gegroeid, vaak is dat ten nadele van de klant. Ik ken zoals gezegd het bedrijf al wat langer en ik kan zeggen dat bij WebXtra de groei tot nog toe alleen ten gunste van de klant is. Gratis meer ruimte op de server, nieuw (werkend!) supportsysteem enz. Veel vrijheid op je eigen (virtuele server) veel gratis en bekende powertools. Kortom een erg goede hosting provider!! Dikke 10!
zaterdag 4 februari 2006
Floor Bogaarts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren werken met verschillende providers in het buitenland, gedoe met credit cards, slechte communicatie als die er al was en andere probleempjes, besloot ik het idee dat een buitenlandse provider goedkoper was eens opnieuw te bekijken en ging op jacht naar een Nederlandse. Na enkele weken zoeken en vergelijken kwam ik er een tegen die mijn gedachte dat ze duur zijn in Nederland aan mootjes hakte. WebXtra had voor mij een aantrekkelijk pakket 'Xuburance' dat precies heeft wat ik zocht en zelfs nog betere extra's biedt dan ik al had. Nu na enkele weken ben ik blij met de keuze die ik maakte. De communicatie verloopt soms zo snel dat ik zo af en toe erbij zeg dat ze rustig aan mogen doen. Dat het mensen zijn met belangstelling voor hun cli?nten en niet alles als een machine behandelen, blijkt o.a. uit de berichten in hun serviceforum, waar ook plaats is voor aanvullende hulp op die welke ze al bieden via een goed werkend ticketsysteem en daarnaast rechtstreekse email contacten. Dat ik ook gewoon kan bellen met een vraag en een deskundig antwoord krijg was voor mij de doorslag: Dit kan niet meer stuk! Ik kan WebXtra iedereen aanraden die op zoek is naar een echt vertrouwde hosting omgeving. Vriendelijke groet, Karel Scholten.
zondag 29 januari 2006
Karel Scholten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Best goed. Een hoog datalimiet en veel MB's voor een best lage prijs, en een gratis domeinnaam erbij. Ze hebben een support forum waar van alles gevraagd kan worden. Als je een e-mail stuurt naar het support adres wordt alles vrij snel opgelost. Er zijn nog wel wat problemen met trage servers, maar deze worden binnekort gemigreerd naar was snellere.
donderdag 26 januari 2006
Refalm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle service met aanmelden van hostingpakket incl. domeinnaam. Bij het pakket zit het ensim control panel, zeer handig voor het beheren van de website. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed! Ga zo door!
vrijdag 30 december 2005
Michael
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een klein half jaar geleden stapte ik over op WebXtra. De lage pakketprijzen en de snelle reacties op mijn vragen overtuigden me om mijn websites en domeinen naar deze hoster over te zetten. De overstap naar WebXtra bleek een goede keuze te zijn. Het goedkope pakket bevatte veel extra's (inmiddels nog meer, de quota zijn onlangs omhoog aangepast, terwijl de tarieven gelijk zijn gebleven!) en alle bijzondere wensen van mijn kant werden in korte tijd zeer vakkundig uitgevoerd. Ook na de beginperiode bleef ik zeer tevreden over de provider. Ik heb mijn website nog nooit offline betrapt, kreeg vanaf verschillende plaatsen op de wereld snel verbinding, en werd steeds geholpen als ik een vraag had. Problemen zijn er naar mijn weten niet of nauwelijks geweest, maar ik ben ervan overtuigd dat als dit wel het geval was geweest, men deze snel zou hebben opgelost. Vandaag heb ik weer wat extra dingen van WebXtra, en wederom werden deze zonder moeite en zonder extra kosten, en met de grootste vriendelijkheid, snel uitgevoerd. Deze lofzang begint misschien wat onrealistische proporties aan te nemen, dus daarom ook nog een minpunt van WebXtra: hun website bevat nogal wat taalfouten ("de quota is verdubbelt", "resencies", ). Dat is jammer, want dat komt de eerste indruk niet erg ten goede. Hopelijk wordt deze indruk hersteld door dit stukje.
woensdag 28 september 2005
Ralph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket: Budget webhosting Net een weekje in gebruik. een paar minuten na aanmelden al bereikbaar. Domeinnaam werkte de volgende dag (direct maandag morgen). In begin wat problemen doordat na een aantal keren fout password ingeven de verbinding gewijgerd werd. Dit is prima opgelost door de de mensen bij WebXtra, en alles werkt nu uitstekend. Is goedkoop, (net geen ? 15,- per JAAR incl .nl domain) en voor een simpele website , meer als voldoende. Ben er erg tevreden me.
vrijdag 23 september 2005
Wilco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebXtrA? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice