WideXS

3,0 / 5 23 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

Openingstijden
  • Is nu Internedservices, er kunnen géén nieuwe ervaringen worden gedeeld.
Website screenshot WideXS

Overall score

3,0 / 5 23 ervaringen

Totaal (23)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 23 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bar slecht! In het begin (2005) waren ze goed, later waren er een paar overnames, toen weer terug naa Widexs. Sindsdien is het slecht, vooral administratief. Ik had meer dan 20 domeinen bij hen, in maart 2008 heb ik die allemaal of verhuisd, of opgezegd. Ik krijg nu nog steeds rekeningen van ze. Als je dan een emails stuurt krijg je een bevestiging dat het klopt en een creditnota. In plaats van zelf hun werk te doen laten ze dat aan hun (ex) klanten over. Nooit zaken mee doen!
zondag 18 januari 2009
Alfons
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn hier bijna tien jaar klant geweest met een eigen colo-server. De eerste jaren was het prima, daarna kregen ze problemen met stroom, netwerk, bereikbaarheid, etc. De prijzen zakten niet mee met de markt waardoor ze uiteindelijk enorm duur waren. Hun webinterface deugde niet, voor de kosten die daardoor ontstonden bij het (verkeerd) aanvragen van domeinen moesten we zelf opdraaien. Bij storingen (die steeds vaker voorkwamen) waren ze absoluut onbereikbaar. De laatste keer dat ik hun vroeg om een server te resetten hebben ze daar een hele ochtend over gedaan, na een heleboel telefoontjes. Als je rekening aan het eind vand e maand nog niet betaald is, sluiten ze je beheersinterface af, terwijl je daar gewoon voor betaald. Geen enkele coulance, geen enkel begrip bij de medewerkers. En toen we ons contract opzegden, kregen we achter elkaar mailtjes dat we onze eigen server alleen mochten komen ophalen als alle rekeningen waren betaald, en dat terwijl er helemaal geen betalingsachterstand o.i.d. was. WideXS is een drama! We zijn ontzettend blij dat we er (sinds een half jaartje) weg zijn.
donderdag 4 september 2008
A. Offerman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben hier 6 jaar zeer tevreden klant geweest maar moest weg omdat hun prijzen niet meer aan de markt van vandaag voldoen. Terwijl FlexServers je 1000GB per maand biedt gaat WideXS tot 20Gb voor een huurserver. Daarna moet je flink bijbetalen. Absoluut niet meer van deze tijd waar access-providers 50Gb/100Gb per maand aan surfers toestaan. Daarnaast willen klanten Plesk en Ensim, virus- spamfilters. WideXS biedt ze niet op hun huurservers. zonde...
zondag 31 juli 2005
Mike
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongelofelijk slechte service. Wij hebben op een aantal colo's een server staan maar die van WideXS (de duurste) staat inmiddels vrijwel leeg z'n veel te dure contract uit te dienen. De service is allerbelabberst, help-desk medewerkers hebben zo'n beetje standaard als antwoord 'daar geven wij geen support op' als ze al antwoord geven, want de wachttijd telefonisch is maar zo een half uur. Het supportsysteem met 'handles' is volkomen ontoereikend, zoiets simpels als een mailbox aanmaken duurt maar zo een uur. Hoe kun je zo ooit geld verdienen als reseller? Enneh hun Algemene Voorwaarden zijn zo opgesteld dat het bijna zo is dat jij hun geld moet betalen in het geval hun servers niet werken.
dinsdag 26 juli 2005
S.Vogels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Begin nooit aan de software van Easypage want het draait niet en de klantenservice probeert klanten te dwingen naar WideXS of Viveda te gaan!! Graag attentie
vrijdag 18 februari 2005
G Stoop
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dramatisch slechte service, hondsbrutale medewerkers en meerdere stroomstoringen in de 4 jaar dat wij daar hebben gehost. Ik zou alle amateurs in Nederland geen eer aan doen als ik WideXS als amateuristisch zou bestempelen. Als je een klacht indient in Februari 2004 omdat in januari 2004 voor de derde keer je voeding is geklapt, dit keer als gevolg van een UPS piekspanning waardoor er ook harde schijven kapot waren gegaan, dan krijg je op die klacht na herhaaldelijk verzoek in November 2004 een telefoontje. Vervolgens wordt je met een 'service op basis van best effort' kluitje het riet in gestuurd. Ik denk dat ik per jaar ongeveer 6 tot 10 klanten aan een provider help, veelal met eigen servers. Een gemiste kans voor WideXS. Bij deze de tip: Host er niets. Je gaat er niet gelukkig van worden. Daarnaast zijn hun bandbreedte limieten en bijbehorende nacalculatieprijzen ook niet meer van deze tijd!
dinsdag 23 november 2004
Rutger de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer duur en de service laat soms te wensen over. Op mijn vraag of safemode uitgezet kon worden geeft men gewoon geen antwoord. Ook worden alle mailtjes gescand ondanks dat je dit uit hebt gezet. Laatste tijd een paar flinke storingen gehad van enkele uren. Ik stap definief over naar een andere hoster die meer ruimte biedt ?n goedkoper is.
dinsdag 2 november 2004
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helemaal top. Sinds 5 jaar bij Widexs (en andere namen die ze door overnames hebben gebruikt) Heb geen eigen server maar een virtuele. Uptime top, snelheid top, hulp via email is SUPER want zeer snelle reactie en altijd antwoord (> 10 ervaringen) Is niet de goedkoopste maar je krijgt wel veel bandbreedte. Ik geef hen een 8.8 op de schaal van 10.
donderdag 1 april 2004
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed
maandag 28 oktober 2002
Albert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Widexs niets dan problemen. Sinds 1998 hadden wij een aantal co-located servers bij widexs staan. In het begin hadden wij dan ook geen enkel probleem. Sinds Cable en Wireless alles hadden overgenomen was het raak. Niets anders dan problemen dat de servers niet bereikbaar waren, bellen met de helpdesk "dat is JE eigen server, dus moet JE het zelf maar oplossen" Maar als blijkt dat het aan hun eigen resolving DNS ligt dan geven ze niet thuis. Service gericht werken kennen ze niet. Qua snelheid is wel goed, maar bij problemen schuiven ze af naar de klant. Widexs blijft altijd beweren dat bij problemen dit de schuld is van hun klanten. NEE WIDEXS IS GEEN AANRADER
donderdag 8 augustus 2002
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Direct naar: