WideXS

3,0 / 5 23 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

    Openingstijden
    • Is nu Internedservices, er kunnen géén nieuwe ervaringen worden gedeeld.
    Website screenshot WideXS

    Overall score

    3,0 / 5 23 ervaringen

    Totaal (23)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Laatste 12 maanden (0)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Ervaringen 23 op 3 pagina's

    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    In het begin redelijk positief maar nu niets dan negatief. Toen wij zijn begonnen hebben wij onze servers bij Widexs ondergebracht, dat was voordat Cable and Wireless, dit bedrijf overnam. Wij waren tevreden over de uptime en snelheid en de helpdesk. 1 mailtje en eventuele problemen waren verholpen, maar nu na 4 jaar is het peil van hulp verlening gezakt tot beneden het aanvaardbare, wanneer de server down ging dan was het altijd onze eigen schuld en moesten wij maar naar Hoofddorp komem. Om het probleem op te lossen. Uit onze log files bleek dat de fout lag bij de resolving DNS dus bij Widexs zelf. Hulp nee, schadepost ruim 1500 euro en Widexs gaf niet thuis. Deze Hosting Provider is nog niet klaar met ons. Wij hosten nu bij DbrNed en zijn dik tevreden, binnen 3 werkdagen was alles geregeld. We raden iedereen af om bij Widexs hun domein te laten hosten. Niets dan problemen met Widexs, server outage, DNS, stroomstoringen, leugens you name it. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
    donderdag 2 mei 2002
    Robert
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ze gaan uit van het feit dat je weet hoe een server ongeveer werkt, maar de mogelijkheden zijn hierdoor eindeloos. Als ik WideXS vergelijk met andere web-diensten, dan kan ik eigenlijk niet anders dan tevreden zijn met WideXS. Echt een superhosting, zeker aan te raden. Hulp per e-mail is trouwens perfect. Vaak heb je al binnen een uur antwoord.
    woensdag 3 april 2002
    Allard Buijze
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Sinds ik bij WideXS zit ben ik dik te vreden met hun diensten. Heel af en toe eens een korte down-time van niet meer dan een uurtje ofzoiets, vind ik vrij goed. Mijn ervaring met de helpdesk per email was vrij goed. Ik kreeg vrijwel direct een reactie terug dat het probleem was opgelost. De snelheid en betrouwbaarheid is goed en ze hebben een goede uptime. Enige nadeel vind ik, Het is vrij prijzig en je krijgt in iedergeval niets te veel. Maar verder is alles top !
    vrijdag 7 december 2001
    BlueICEz
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Direct naar: