Yourhosting

4,2 / 5 2.860 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting het eerste jaar vanaf € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 2.860 ervaringen

Totaal (2.860)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (757)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 2860 op 58 pagina's

Zeer ontevreden!!!!!!!!!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geachte mevrouw, meneer, Ik krijg een punthoofd!! Ik ben al geruime tijd klant bij u. Klantnummer 22700665. Vroeger kreeg ik altijd een jaarfactuur en was ik tevreden. Sinds enige tijd krijg ik een maandfactuur hetgeen ik heel vervelend vind omdat dit veel administratie met zich meebrengt. Nu kan ik blijkbaar mijn facturatieritme wijzigen en ga ik naar jullie website. Ik log in op mijn domein. Mijn password blijkt niet meer te kloppen. Ik vraag een nieuw password aan. Dat werkt. Vervolgens moet ik voldoen aan tweeweg authenticatie. Maar ik krijg geen sms of ander bericht. Ik probeer jullie te bellen maar krijg een muziekje zonder enige uitleg over wachttijden of iets dergelijks. Vandaar mijn punthoofd. Graag een reactie en hulp uwerzijds. Met vriendelijke groet, Hans Maessen Thooren Vastgoed B.V. Eiermarkt 23 NL 6042 HV Roermond 00-31-655-792750 PS Jullie verplichten mij om toe te staan mijn IP-adres te delen om hier een reactie te schrijven. Dat vind ik zeer verkeerd.
maandag 26 september 2022
Hans Maessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Berouwbare club
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werk al jaren met VIP internet. Veel van mijn klanten worden daar gehost. Als er iets is, zijn ze altijd bereikbaar en bereid om mee te denken met oplossingen - kom daar nog maar eens om. Er werken echte én bereikbare mensen, wat voor mij enorm belangrijk is. Wie kent de chatbot niet die je van het kastje naar de muur stuurt?
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Micha, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze bereikbaarheid. Wanneer je ons opnieuw nodig hebt, weet je ons te vinden. Groet René.
maandag 26 september 2022
Micha Götz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
E mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 1 maand eindelijk opgelost dat ik weer bij mijn email kan komen. Veel tickets aangemaakt maar vandaag 26 september is het problem opgelost. Daar wil ik Richard daar voor bedanken.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Alfred, fijn om te horen dat het probleem uiteindelijk is opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
maandag 26 september 2022
Alfred
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantgerichte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het duurde heel even voordat ik het nummer van de klantenservice vond op de website, staat namelijk helemaal onderaan op de voorpagina. Verrast was ik, dat ik geen bandje kreeg met de tekst: "De wachttijden duren langer dan u van ons gewend bent!". Nee hoor! Binnen een halve minuut kreeg ik een vriendelijk jongeman, genaamd Auke, aan de lijn en hij stelde mij gelijk op mijn gemak door aan te geven, dat hij me graag wilde helpen met het installeren van mijn email op mijn telefoon. Op geduldige en professionele wijze loodste hij mij door het programma en wachtte keurig totdat alles werkte. Dank je wel, Auke. Je hebt me naar alle tevredenheid geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Lydia, dank je wel voor deze review. Ik geef je complimenten door a mijn collega Auke. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
maandag 26 september 2022
Lydia Havermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een fijne menselijke behandeling!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb YourHosting genomen vanwege de klantenservice en het persoonlijke contact en wat ben ik daar nog altijd even blij mee! Ik ben inmiddels sinds mei 2018 klant en ben van 1 website uitgegroeid naar 4 die ik allemaal bij hem host. De optie voor de webshop en het bouwen van een eigen website hebben mij al veel gebracht. Een kind kan de was doen! Ik neem graag contact op via de App, omdat dit voor mij het gemakkelijkste en snelste werkt. Ik krijg altijd supersnel een antwoord en oplossing! Dank voor jullie inzet! Hier betaal ik graag voor!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Avelon, dank je wel voor je leuke review. Erg leuk om te lezen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 26 september 2022
Avalon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer slechte, trage service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde een cronjob instellen bij 1 van mijn websites: - aangezien ik nog de oude hostingmanager had, heb ik een support aanvraag gedaan - mijn support pagina geeft aan: "Binnen 1 werkdag reactie" - een dag later zou de melding dus opgepakt moeten zijn, echter er gebeurde niets, ook geen melding dat het langer dan een dag zou gaan duren. - weer een dag later: via WhatsApp maar eens navraag gedaan (bellen was toen niet mogelijk), de reactie was dat het erg druk is en de verwachting is dat het een dag later opgepakt gaat worden - weer 4 dagen later: nog steeds niets vernomen, weer navraag via WhatsApp, de reactie was: het wordt zo spoedig mogelijk opgepakt. Op de vraag waarom het niet binnen 1 werkdag opgepakt is krijg ik geen reactie - een dag later: het ticket wordt eindelijk opgepakt. Ik krijg als reactie dat ik dat zelf in kan stellen in de hostingmanager. Maar ik had de oude hostingmanager, en daar kan dat niet, vandaar dat ik het ticket aangemaakt had. Daar heb ik dus een week op zitten wachten p.s. toen was er ook geen telefonisch support mogelijk - een dag later: weer niets meer vernomen Uiteindelijk na 14 jaar trouwe klant mijn abonnement maar opgezegd.
maandag 26 september 2022
Ed
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
wachtwoord vergeten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit in een ver buitenland en door een storing plus vervangen van een drive alle wachtwoorden kwijt dus ook van Your hosting. Nieuw wachtwoord kan aangevraagd worden maar dan moeten er wel een aatal stappen worden ondernomen. Dat gaat dus niet zo maar als je niet thuis bent en /of kunt bellen of aanvragen. Dus om het toch veilig te houden zouden we iets moeten verzinnen om ook zonder paperassen als van de KvK maar bijvoorbeeld een pas afdruk met foto kunnen sturen om de identiteit vast te stellen/
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Frans, ik hoop dat het wachtwoord inmiddels is aangepast en je overal weer bij kunt. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 26 september 2022
Frans Welman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vriendelijk en snel geholpen bij het oplossen van een probleem mbt bereikbaarheid en spam filter.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Elly, leuk om te lezen dat je probleem snel is opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 26 september 2022
Elly Kreijkes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super service, als er vragen zijn dan is Youri altijd de persoon die het snel en vakkundig voor je oplost. Nu waren er problemen met de modsecurity settings, Youri had dit snel opgelost voor onze website.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Martijn, fijn om te lezen dat je zo snel bent geholpen door mijn collega Youri. Wanneer je opnieuw ergens hulp bij nodig hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
zondag 25 september 2022
Martijn de Rover
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede klanten service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels start pakket, eerder premium pakket omdat we diverse websites gebruikten. De klantenservice heeft ons geholpen bij het downscalen van het abonnement. Nette afhandeling.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Nutte, fijn om te horen dat je nu het juiste pakket hebt. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
zondag 25 september 2022
Nutte van Belzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede hosting, prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al bijna 20 jaar klant bij VIP internet. Altijd uitstekende ervaringen mee gehad. Servicedesk is zeer klantvriendelijk en werkt echt mee aan oplossingen. Recent wel forse prijsverhogingen, maar nog altijd 'good value'.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Anton, leuk om te lezen dat je al zó klant bent. Wij hopen je minstens net zo lang als tevreden klant te behouden. Groet René.
zondag 25 september 2022
Anton
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastische Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jarenlang klant bij Sohosted en heb nimmer een minder goede ervaring gehad. Helpdesk reageert uitzonderlijk snel, mensen zijn vriendelijk en je wordt altijd goed geholpen! Niet de goedkoopste, maar wel de allerbeste en dat is me veel waard. Aanrader dus!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, dank je wel voor je vijf sterren-review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Groet René.
vrijdag 23 september 2022
Peter Smitskam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en netjes
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moest een technische handeling laten verrichten, ver buiten mijn field of expertise. Ik heb een verzoek ingediend en in no-time had Iljan het voor me opgelost. Fijne en vlotte communicatie.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Suzanne, leuk om te lezen dat Iljan de technische handeling heeft uitgevoerd voor je. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 23 september 2022
Suzanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Weer snel aan de slag met website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor onze Stichting log ik niet vaak in op de website, maar wanneer dan het wachtwoord niet correct is en ook je mailadres zou niet bekend zijn, weet je toch even niet hoe nu verder. Gelukkig kon Youri van VIP webhosting mij snel helpen. Dank je wel Youri! Over prijs/kwaliteit kan ik niets zeggen, ben niet degene die de rekening betaalt.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Esther, dank je wel voor het plaatsen van een review, ik geef je bedankje door aan mijn collega Youri. Groet René.
vrijdag 23 september 2022
Esther (mailadres niet publiceren)
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Aanpassen Pakket - Perfect geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde twee pakketten aanpassen, maar wist niet goed hoe en wat het beste zou zijn. Samen met Hugo hebben we dit onderzocht en uiteindelijk de juiste optie gekozen en gelijk doorgevoerd. Super vriendelijke en geduldige medewerker!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Fabian, Fijn dat de pakketten goed zijn aangepast samen met mijn collega Hugo. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
vrijdag 23 september 2022
Fabian Biesheuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle reactie en denken mee!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Yourhosting staat altijd snel klaar om ons te helpen bij vraagstukken mbt ons hostingpakket. Klantvriendelijk, deskundig en zoals gezegd ook snel!
vrijdag 23 september 2022
Suzan van Gemeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
VIP Internet klantenservice Youri
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super service, als er vragen zijn dan is Youri altijd de persoon die het snel en vakkundig voor je oplost.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Paul, dank je wel voor je review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Youri. Wanneer je opnieuw hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groet René.
vrijdag 23 september 2022
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Charles de Wolff
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel probleem met spammail opgelost
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Charles, fijn om te lezen dat je probleem met spam snel was opgelost. Wij horen het graag wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen.
donderdag 22 september 2022
Charles de Wolff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support zoals je het zelden nog meemaakt!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al vele jaren lang klant van Yourhosting en ervaar de afdeling Support altijd als zeer goed en prettig, ongeacht waar ik voor aan de bel trek. Elke keer weer wordt er vlot gereageerd op een supportvraag, wordt er goed geluisterd én meegedacht, tonen medewerkers zich heel vriendelijk, begripvol en deskundig en wordt er op korte termijn gezorgd voor uitstekende oplossingen. Yourhosting biedt hiermee Support op manieren die we vandaag de dag helaas nog maar weinig meemaken - volgens 'de menselijke maat' én efficiënt. Ik word er helemaal blij van. Niet de machines, maar de mensen staan hier nog voorop. Een dikke Thumbs Up daarvoor, met een shout-out voor Richard die me fantastisch geholpen heeft. :-)
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sharon, dank je wel voor je uitgebreide review over onze service. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Je weet ons te vinden. Groet René.
donderdag 22 september 2022
Sharon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
DNS instellingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede hulp en deskundig. Ook al moeten gegevens elders vandaan komen, ze helpen me ermee.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Colin, Dank je wel voor je complimenten. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 22 september 2022
Colin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
probleem met Outlook opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Edwin van der Veen heeft mijn probleem met Outlook (kon niet verzenden) vakkundig en snel opgelost. Nogmaals dank.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dineke, leuk om te lezen dat je mailprobleem snel is opgelost door mijn collega Edwin. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Groet René.
donderdag 22 september 2022
Dineke Dankbaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Yourhosting: my host
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds oktober 2021 ben ik klant bij Yourhosting. Geen verstand van software, wel van tekstschrijven: als startende zzp'er ben ik blij met de goede service die vriendelijk en geduldig gegeven wordt. Vragen rond het installeren van Outlook, vreemde pop-ups, ik kan altijd bellen. In de praktijk is dat drie keer gebeurd, wat ook iets zegt over stabiliteit en betrouwbaarheid. Wel heb ik het nummer in mijn telefoon gezet, want even snel op de website van Yourhosting opzoeken, is lastig. Ik mis daar het tabblad 'Contact'. Speciale dank aan Rik, die vanochtend alle tijd voor me had en me snel en uitstekend hielp.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Megan, dank je wel voor het plaatsen van een review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Rik. Wanneer je opnieuw ergens hulp bij nodig hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 22 september 2022
Megan Ladiges
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Kwaliteitsslag gemaakt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als kunstenaar is het belangrijk dat mijn werk ook digitaal te zien is. Sinds 2014 heb ik daarom een website. Zelf heb ik totaal geen verstand van ict. Dat betekent dat ik in de loop der jaren domme vragen heb gesteld aan mijn webhostingbedrijf. Domme vragen bestaan niet, maar de manier waarop ik in het verleden te woord werd gestaan, gaven het gevoel van wel. Als klant was ik er om. te betalen en niet om te woord gestaan of geholpen te worden. Verder was het klantsysteem ondoorzichtig. k voelde me opgelaten om een vraag te stellen. Enfin, de webhosting is nu handen van Your Hosting.Wat een verademing: domme vragen bestaan niet hier. Daarnaast goed advies en helder systeem met tickets en snelle reactie tijd. Al met al ben ik enorm tevreden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Ieder z'n vak uiteraard, ik weet ook niks van kunst. Het maakt dus niet uit welke vraag je hebt, je bent meer dan welkom om deze te stellen. Groet René.
woensdag 21 september 2022
w.winklaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
help
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed op afstand geholpen met het verzenden van de nieuwsbrief
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bert, dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Dit wordt zeer gewaardeerd. Heb je opnieuw hulp nodig, staan wij voor je klaar. Groet René
woensdag 21 september 2022
Bert van Oostenbrugge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met dat mijn email vaak in spam terecht kwam, na het beantwoorden van de mail, van mijn gasten. Ik was aan het zoeken hoe ik dat kon oplossen maar kreeg niet ingelogd. Dus ik mailde naar de chat . Binnen 2 minuten kwam Youri me helpen. Binnen een minuut was ik ingelogd ik was de D0 vergeten. vervolgens heeft Hij ook meteen het probleem van de Spam aangepakt. echt Super blij hoe snel het door Youri verholpen is. Dank je wel
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Yvon, leuk om te lezen dat mijn collega Youri je zo goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Heb je opnieuw hulp nodig, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 21 september 2022
Yvon van Haren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meerdere hosting pakketten, enkele domeinregistraties, al weer een aantal jaren geleden overgestapt. Prima service, nog steeds telefonisch bereikbaar! De tickets worden snel beantwoord en belangrijk, ook snel afgewerkt. M.a.w., een tevreden klant
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, leuk om te lezen dat je al jaren een tevreden klant bent. Wij hopen je nog minstens zoveel jaar als tevreden klant te behouden. Heb je opnieuw vragen, horen wij het graag van je. Wij zitten voor je klaar. Groet René.
dinsdag 20 september 2022
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer blij met helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Keurig geholpen met een update van de website. Klasse!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Annet, leuk om te lezen dat je zo bent geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 20 september 2022
Annet de Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
prima geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het opzeggen van mijn pakket was ik een klein onderdeel vergeten. Daar kwam ik pas 6 maanden later achter toen er ineens iets van mijn rekening werd afgeschreven. Nadat ik hier melding van maakte met de vraag of de betaling gestorneerd kon worden werd er direct positief op gereageerd. Dank voor de goede service dus!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Harry, dank je wel voor het plaatsen van een review. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Je bent van harte welkom. Groet René.
dinsdag 20 september 2022
Harry Welch ServiceCompany
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Gestopt omdat ik het niet meer nodig heb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb sinds 4 jaar een contract met Yourhosting voor een starters pakket. Destijds begonnen als zzpér en een website laten bouwen en gehost bij Yourhosting. Erg goed ervaringen met Yourhosting. Dichtbij en bereikbaar als er iets is. Begrip voor de situatie en denkt mee met oplossingen. Erg klantvriendelijk en goede kwaliteit.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Vincent, leuk om te lezen dat je al jaren klant bij ons bent. Wij hopen je nog minstens net zo lang als tevreden klant te behouden. Heb je opnieuw vragen, weet je ons te vinden. Groet René.
vrijdag 16 september 2022
Vincent Roelofs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastisch geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had enkele vragen mbt een factuur en ben super geholpen door de klantenservice (via de chat)
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Martin, fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen. Wanneer hulp nodig hebt, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
dinsdag 13 september 2022
Martin Jaspers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Positieve ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helemaal tevreden. De klantenservice is erg meedenkend en behulpzaam.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Kelly, dank je wel voor je positieve woorden. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
dinsdag 13 september 2022
Kelly
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was klant bij KPN, vandaar gedwongen gemigreerd naar Argeweb/yourhosting. Ging in het begin een beetje mis, maar werd adequaat hersteld. Nu echt top ervaring met dit bedrijf. Klantenservice kan niet beter.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Erik, leuk om te lezen dat alles inmiddels goed werkt. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 12 september 2022
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle (re)actie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meerdere malen positief en meedenkend contact gehad met Lindsey. Snelle (re)acties en meer dan tevreden geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je zó goed contact hebt gehad met mijn collega Lindsey. Wanneer je opnieuw vragen hebt, weet je ons te vinden. Groet René.
vrijdag 9 september 2022
R. van Dellen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super heldere en uistekende service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René
donderdag 8 september 2022
R.D.Roozer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle oplossing aangedragen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gisteren mailde ik naar de Klantenservice met iets waar ik af en toe tegenaan loop in mijn E-mail instellingen. En vandaag meteen een super goede oplossing ervoor aangereikt gekregen. Top. Ik had eerder om hulp moeten vragen, denk ik nu.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Renate, als je hulp nodig hebt, twijfel niet en trek aan de bel. Wij zitten voor je klaar. Groet René.
woensdag 7 september 2022
Renate van der Veen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
prima hostingdienst !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben binnen ons bedrijf Contrei nog weleens wisseling van stageairs en hiermee emailadressen. Yourhosting heeft ons vanmorgen weer via telefonisch contact door het proces heengeholpen, waardoor onze nieuwe stageair met frisse zin verder kan. medewerker Auke, heel erg bedankt!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn dat je nieuwe stagiaire aan de slag kan. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
woensdag 7 september 2022
Contrei
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Perfect Geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb sinds 2014 een emailpakket van Your Hosting. Ben geen digibeet maar ook weer niet heel handig in het instellen van allerlei zaken in mijn pakket. Loop dan ook heel af en toe tegen een instellingsprobleem aan, zoals vandaag en neem dan contact op met de ondersteuning bij Yourhosting. Word hier altijd perfect geholpen. Net zoals vandaag, eerst door Lena via de chat en daarna via Auke, die wat Lena begonnen is perfect heeft afgemaakt! Met nog een extraatje op de koop toe ..... Dankjulliewel Lena en Auke!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Irma, leuk om te horen dat mijn collega's je zo goed van dienst zijn geweest. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
woensdag 7 september 2022
Irma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Onterechte facturen, betalingsherinnering - het blijft maar doorgasn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gedwongen overgegaan vanuit KPN naar Your Hosting. Meteen het verkeerde pakket (169,-) gefactureerd gekregen. Wel betaald - want dreigen met ‘uit de lucht halen’. Uiteindelijk goede pakket - 71 Euro gekregen. Moest 24 Euro betalen en dan zou alles in orde zijn. Ondertussen een creditnota voor 169 Euro gekregen en melding dat nog 86 Euro zou worden afgeschreven. Totaal dus 110 Euro betaald voor een pakket van 71 Euro EN ik krijg net weer een herinnering dat ik nog 145 Euro moet betalen…ondanks creditnota’s etc. Wie gaat mij in vredesnaam helpen bij dit ….. bedrijf. En maar dreigen met de boel uit de lucht halen. En als je dan belt - duizendmaal excuses en we gaan het in orde maken. Echt…ik hoef geen excuses, ik wil geen last meer van jullie hebben. Elke maand tijden in de wacht hangen om hetzelfde verhaal te horen maar ondertussen wel steeds onterechte aanmaningen sturen - zeer ontevreden
dinsdag 6 september 2022
A de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Fantastische service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds afgelopen donderdag ben ik in het bezit van een domeinnaam en een mailadres via Yourhosting. Omdat ik nog geen gebruikerservaring heb kan ik nog geen oordeel geven over de kwaliteit. Maar wel over de kwaliteit en klantgerichtheid van de Servicedesk. Ze hebben niet alleen ruime openingstijden maar reageren snel, vriendelijk en adequaat. Stefan heeft mij vanavond telefonisch door een heel aantal door mij ervaren digitale obstakels heen geholpen. Hij deed dat geduldig en vriendelijk! Ook zijn collega's David en Robert-Jan verdienen een dik compliment voor hun klantvriendelijke benadering! Zo fijn dat je op deze manier wordt geholpen.
dinsdag 6 september 2022
Renske
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede zakelijke dienstverlening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en klantgerichte pakketten, communicatie ed
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Johan, dank j wel voor je complimenten. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Groet, René.
dinsdag 6 september 2022
Johan.van.noortwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Erboven en voorbij!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Above and Beyond, zoals ze het in het Engels zeggen. Zeer grondige ondersteuning (en geduldige uitleg) gekregen bij het implementeren van een secure socket layer
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te horen dat je website goed is beveiligd. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
maandag 5 september 2022
S. van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Heel tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 2 websites bij yourhosting, ben heel blij met de service en de mogelijkheden
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Gonda, dank je wel voor het plaatsen van deze review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
maandag 5 september 2022
Gonda Jonker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede medewerkers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind dat your hosting zeer goede klantenservice heeft. Het enige nadeel is dat hun prijzen behoorlijk zijn gestegen en de herinneringen snel komen en de prijsverhoging ook
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Tyrone, dank je wel voor je review en het compliment over onze klantenservice. De prijswijziging kan ik helaas weinig aan veranderen. Het is eventueel wel mogelijk om de betaling op automatische incasso te zetten. Dit voorkomt herinnering- en aanmaningskosten. Je past de betaalwijze aan in Mijn Account onder menu-item Mijn facturen. Groet René.
vrijdag 2 september 2022
Tyrone
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Els
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en accuraat geholpen door Lindsey. Op alle vragen snel een duidelijk antwoord. Klantvriendelijk.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Els, leuk om te lezen dat Lindsey je zo goed en accuraat heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan haar door. Heb je opnieuw vragen, horen wij het graag van je. Wij zitten voor je klaar. Groet René.
donderdag 1 september 2022
Els
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service. Snel geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vervelend probleem met SSL certificaat. Zojuist geholpen door Marco van Dijk. Snel en efficiënt. Top service
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Thomas, fijn om te lezen dat het probleem met SSL weer is verholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
dinsdag 30 augustus 2022
Thomas Z.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Leve de helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hier word je nou blij van. Je wilt toch niet dat je website of mail hapert. Maar soms kan het toch, door eigen onhandigheid, gebeuren dat er iets niet goed gaat. Aangezien ik erg onhandig ben, moet ik wel kunnen vertrouwen op een goede ondersteuning. Wat dat betreft ervaar ik Vevida als bijzonder onderscheidend. Ze zijn snel, adequaat en communiceren op een persoonlijke manier. Kortom ik ben blij.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Harrie, wij worden blij van deze review :-) Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij zitten voor je klaar. Groet René.
maandag 29 augustus 2022
Harrie van Heck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hulp bij ssl verlenging!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel fijn en goed geholpen door Lindsey. Ik kreeg aanvankelijk een onduidelijk telefoontje en begreep niet goed waarom ik nu ineens de verlenging van het SSL certificaat telefonisch moest valideren.... Zij heeft dit super goed opgepakt, het ssl abbo aangepast en gezorgd voor de correcte activering. Telkens met een heldere update via de mail. Thanks, top geregeld! Grtz Sander
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sander, dank je wel voor je leuke review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Lindsey. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 26 augustus 2022
sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen bij Argeweb.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contact gehad met een medewerker van Argeweb over een opzegging die wat te laat was. De administratie van Argeweb was zo aardig om ons hierin tegemoet te komen. Goede service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jan, dank je wel voor je compliment en fijn om te horen dat je opzegging goed is verwerkt. Groet René.
donderdag 25 augustus 2022
Jan Vermeulen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onduidelijkheid ten top.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een voor mij onduidelijk bedrijf, schrijft in een keer geld van mijn rekening. Krijg geen gespecificeerde factuur, mij volslagen onduidelijk waar ik voor betaal. Bovendien is het moeilijk om contact met ze te krijgen, telefonisch is gewoon sowieso onmogelijk. Per direct alles stopgezet bij dit bedrijf.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Peter, wij schrijven uiteraard niet zomaar geld van iemand zijn rekening af, dit moet een reden hebben. Kun je je klant- en/of factuurnummer sturen naar administratie@yourhosting.nl? Wij kijken graag waar de afschrijving betrekking op heeft en informeren je hier graag over. Ik zie je mail met belangstelling tegemoet. Groet René.
donderdag 25 augustus 2022
Peter Hagenaars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij problemen met outlook op Mac
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben geholpen door Auke met mijn problemen omtrent outlook. Hij heeft mij aangeraden om te werken met de mail van Macbook en daar ben ik nu al heel erg blij mee! Ik ben duidelijk en helder geholpen en heel doelbewust.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Robin, dank je wel voor je positieve review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Auke. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
woensdag 24 augustus 2022
Robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 10,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 15,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 20,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!