Yourhosting

4,2 / 5 3.152 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting eerste 3 maanden € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:30

Overall score

4,2 / 5 3.152 ervaringen

Totaal (3.152)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (667)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 3152 op 64 pagina's

Goede klantenservice die telefonisch ook bereikbaar is!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Your Hosting heeft een klantenservice die gelukkig ook (weer) telefonisch bereikbaar is. Net perfect geholpen door Auke met advies over pakket keuze. Zeer tevreden!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeroen, leuk om te lezen dat je het fijn vindt dat de telefonische support weer terug is, dit vinden wij zelf ook. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 8 december 2022
Jeroen van der Vossen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geduldig en professioneel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na dik 20 jaar (VIP) eigenlijk geen problemen, totdat ineens vorige week bijna alle email verdwenen was. Ik was er zelf van overtuigd dat de fout buiten de deur moest liggen, maar met enig gezoek en aanwijzingen van support bleek dat op een oudere laptop een oude versie van Outlook opgestart was met de instelling die de email na 14 dagen van de server zou wissen. Alle emails en een verklaring gevonden dankzij geduld en professioneel advies. Kudos!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Eric, fijn om te horen de oorzaak van de verdwenen mail is achterhaald. Wanneer wij opnieuw ergens met mee kunnen kijken, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 8 december 2022
Erik Clemens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
contact administratieve vraag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist aan de telefoon te woord gestaan door Dewi Dobbelstein. Vriendelijk geholpen met mijn vraag en ook gelijk opgelost. Perfect !!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Albert, dank je wel voor je vijf sterren-review over onze support en met name Dewi. Dit waarderen wij enorm. Ik geef je compliment aan haar door. Groet René.
donderdag 8 december 2022
Albert Sijtzema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en to the point beantwoording door Youri van Laar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een goede ervaring met Youri van Laar als behandelaar van een vraag van mijn kant waarbij wij via snelle en to the point emailwisseling tot een oplossing kwamen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Van Dijk, dank je wel voor je vijf sterren-review. Ik geef je compliment door aan mijn collega Youri. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 7 december 2022
A. van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij e-mail ongemakken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en accuraat geholpen! Heel fijn!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Leonie, dank je wel voor je positieve woorden over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, staan wij voor je klaar. Groet René.
woensdag 7 december 2022
leonie mijnlieff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen gehad met verwijderen van doorlinken, direct opgelost door yourhosting. Persoonlijke shout out naar Vincent Hazekamp, top geholpen !
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Fatih, dank je wel voor je shout-out naar onze klantenservice en met name Vincent. Leuk om te horen dat je problemen met redirects snel zijn opgelost. Heb je opnieuw ergens hulp bij nodig, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 7 december 2022
Fatih
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
CEO
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
www.hotelbadtextiel.nl Yourhosting heeft mij heel goed geholpen met al mijn vragen en binnen een zeer korte tijd dat zie je nergens. Kaan Atac hartstikke bedankt!!! Groet, Rüstem saybas Global Online trade
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rüstem, dank je wel voor je positieve woorden over onze support. Wanneer je opnieuw vragen hebt, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 7 december 2022
Rüstem Saybas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
youri van laar heeft me top geholpen om mijn pakket te downgraden. ik was al heel lang gefrustreerd maar hij heeft me helemaal uit de ergernis getrokken
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi James, bedankt voor je review! En fijn dat je frustratie nu helemaal verdwenen is :) Groet, David
woensdag 7 december 2022
james veenhoff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Rina heeft het snel gefixed!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door veel gedoe tijdens onze verhuizing vergeten de service van Argeweb op te zeggen; mijn email dienaangaande werd meteen de volgende dag door Rina beantwoord en opgelost. Zo hoort het, prima service, dank je wel. Groet uit Alaguela, Costa Rica
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Theo, bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat Rina je zo goed geholpen heeft! Groet, David
dinsdag 6 december 2022
Theo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuizen domein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eindelijk een klantenservice die snel reageert! Kaan Atac heeft mij goede en snel advies gegeven hoe ik mijn domeinnaam het beste kan verhuizen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marcel, bedankt voor je review! Je complimenten geef ik door aan mijn collega! Groet, David
dinsdag 6 december 2022
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verzoek tot wijziging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het verzoek tot wijzigen en opsturen kopie facturen werd prompt en keurig verwerkt
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, bedankt voor het plaatsen van je positieve review! Hier worden wij blij van :) Groet, David
dinsdag 6 december 2022
C J Kraaij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
ssl en domain namen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben al vanaf 2017 ssl certificaat en diverse domein namen hier ondergebracht. Altijd tot grote tevredenheid zowel over de prijs en vooral de uitstekende service en advies en snelle reactie/handelen via mail of per telefoon. snel bereikbaar ook per telefoon.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je al vijf jaar klant bij ons bent. Wij hopen je nog jaren als tevreden klant te behouden. Groet René.
dinsdag 6 december 2022
wega support /f.holland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Complimenten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al 15 jaar schat ik heb ik via sohosted mijn privemailadres Al vele jaren hou k via sohosted mijn blog in de lucht. Klantenservice heeft me al die jaren >>> 100 % geholpen, kortom wat wil je meer aan complimenten. Al die keren (ik schat 10keer) was het to the point, met als summum die vandaag door Edo, de met Teamviewer zo een probleem wist op te lossen. Grote dank Edo, Quinten en de andere mensen van Sohosted
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jan, leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij hopen je bij Yourhosting minstens net zo lang als tevreden klant te behouden. Groet René.
dinsdag 6 december 2022
jan korff de gidts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Realhosting is voor mij Alex
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Realhosting, Jullie servicemedewerker Alex weet echt wat service is. Niks meer aan doe, zou ik zeggen. Ik ontving geen mail meer en kon ook niet verzenden. Bleek dat 'mijn' uwnet-server was verwijderd. Alex heeft dit razendsnel opgelost. Heel fijn natuurlijk. Maar vooral zijn prettige contact, met humor en luisterend oor heb ik hierbij erg gewaardeerd. Dank Alex en hartelijke groet, Reina
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Reina, dank je wel voor je positieve beoordeling van onze support en met name Alex. Ik geef je complimenten aan hem door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 6 december 2022
Reina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Contact naar aanleiding van een betalingsherinnering
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 23 november contact gezocht naar aanleiding van een betalingsherinnering. (die nog naar een oud adres was verstuurd) Verzocht om een digitale factuur en meer informatie. Medewerker administratie (Youri van Laar) heeft de juiste informatie gegeven. Ik zou intern overleggen wat te doen met het betreffende domein en indien nodig zou de factuur worden gecrediteerd. 1e verzoek om creditnota werd afgewezen, maar na opnieuw contact te hebben gezocht werd de beloofde creditnota alsnog toegezegd. Prima opgelost. Bedankt.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hester, fijn om te lezen dat het uiteindelijk goed is opgelost. Mochten wij in de toekomst opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
dinsdag 6 december 2022
Hester van Wezep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onverwacht goede service op een feestavond
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voortreffelijk op sinterklaasavond geholpen door Dewi met het terugdraaien van een ongelukkig zelf ingevoerde opzegging van een websitenaam. Dat is nog eens service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rob, dank je wel voor je leuke review. Leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Dewi. Ik geef je complimenten aan haar door. Groet René.
dinsdag 6 december 2022
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
goed afgehandeld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Naar aanleiding over een vraag over een rekening heeft Youri van Laar van Argeweb vlot per mail contact opgenomen. Zijn uitleg en afhandeling waren wat ons betreft prima
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Lia, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling van onze support en met name Youri. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 5 december 2022
Lia van Zee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Boekhouding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Regeling gevraagd voor de betaling, dat mag. Fijn dat we goed afspraak hebben gemaakt. Bedankt Lucie!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Petra, fijn om te lezen dat jullie tot een goede regeling zijn gekomen. Wij denken graag met je mee. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 5 december 2022
Petra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Issue met PHP 8 op een Wordpress website. Ze hebben me uitstekend geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Henk, leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Wanneer je opnieuw onze hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groet René,
maandag 5 december 2022
Henk Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Your Hosting service beëindigd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze Your Hosting online opslagservice is wegens bedrijfsbeëindiging afgerond door Rina. Op een snelle en adequate manier, ondersteind door heerlijk heldere en snelle communicatie. Top! Met dank en groeten, Harrie Heemskerk v/h MetaCom -SBC
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Harrie, jammer om te horen dat je de producten hebt opgezegd. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
zondag 4 december 2022
Harrie Heemskerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Informatie over verwijderen we-site :www.opsmuk.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer vriendelijk en adequaat geholpen door Uw medewerker Rafael Polman. Ik ben zeer onhandig met alles wat met computers te maken heeft.Maar mijn verzoek werd eenvoudig toegelicht en direct uitgevoerd. Daarvoor mijn dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, ieder zijn vak. Wij ondersteunen je graag bij vragen of problemen. Groet René.
zondag 4 december 2022
Peter Bennink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website weer in de lucht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website was uit de lucht. Ik ben goed en snel geholpen om deze weer goed online te krijgen. Vervolgens was er een probleem met de afbeeldingen in mijn website. Dit is binnen een kwartier opgelost. Super dienstverlening!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Kunst, fijn om te horen dat het probleem met je website zo snel was opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
zaterdag 3 december 2022
K. Kunst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer correcte afhandeling van Youri van Laar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzeggen van mijn domein namen. Ik heb helaas zeer slecht nieuws ontvangen over mijn gezondheid en heb verzocht mijn domein namen te beëindigen. Dit is door Youri van Laar heel erg snel en naar alle tevredenheid verlopen, grote complimenten voor deze service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dennis, allereerst vervelend om te horen dat je slecht nieuws hebt ontvangen over je gezondheid. Domeinnamen en een opzegging zijn hierin bijzaak. Ik wens je beterschap en sterkte. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
zaterdag 3 december 2022
Dennis Louwerse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vevida / Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 20 jaar ben ik een zeer tevreden klant bij Vevida, nu deel geworden van Yourhosting. Gedurende twee decennia zijn mijn vragen steeds efficiënt en ook nog eens bijzonder sympathiek opgelost. Ik was dan ook heel blij dat er bij het algemene telefoonnummer nog steeds de mogelijkheid is om de persoonlijke klantenservice van Vevida te bereiken. Opnieuw zeer goed geholpen met vragen over voorbereiding websites voor overgang naar php 8.0. Ditmaal door Edwin van der Veen, die tijd en moeite nam om vooraf te testen of betreffende site op 8.0 nog werkzaam was. Bleek niet het geval en Edwin gaf me een duidelijk stappenplan om problemen te verhelpen. Plus nog het aanbod dat ik mocht terugbellen voor een nieuwe test. Wat een geweldig bedrijf! Nu nog even wennen dat Vevida van naam veranderd is, en in goede hoop dat de klantenservice dezelfde sympathieke kwaliteit zal houden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Anne, dank je wel voor je vijf sterren review en leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij hopen je nog minstens net zo lang als tevreden klant te behouden onder de naam Yourhosting. Groet René.
vrijdag 2 december 2022
Anne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
doorsturen mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn dat mijn verzoek zo snel werd opgepakt! En de oplossing werkt fijn voor mij. Dank je wel Kaan Atac
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Saskia, fijn om te lezen dat Kaan een goede oplossing had voor je mailprobleem. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 2 december 2022
Saskia Roest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Shout-out Dewi
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net ontzettend vriendelijk en snel aan de telefoon geholpen door Dewi van Dobbelstein. Argeweb zelf heeft zijn administratie niet goed op orde en op mijn eerdere mail heb ik ook geen reactie gehad. Wel erg tevreden over Argeweb voor de rest.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Elles, fijn om te horen dat Dewi je zo goed te woord heeft gestaan. Wel vervelend dat je geen reactie hebt gehad op je mail. Onze excuses hier voor. Wanneer wij alsnog iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 2 december 2022
Elles
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vraag snel opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een vraag over locked domeinnamen. Niet alleen snel opgepakt maar ook snel verholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling, dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 2 december 2022
Peter Besemer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechts kort nadat ik de vraag had ingediend was er niet alleen een antwoord, het issue was ook opgelost. super!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, nog een extra review, dank je wel ;-) Groet René.
vrijdag 2 december 2022
Peter Besemer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hosting wel ok, overige zaken erg moeizaam te regelen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De hosting is ok. Echter het aanschaffen van b.v. Microsoft licenties ervaar ik als dramatisch. Facturering onduidelijk. Licenties niet beschikbaar. Helpdesk stuurt me van het kastje naar de muur etc. Geen positieve ervaring dus mee helaas.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rob, dank je wel voor het plaatsen van een review. Vervelend om te horen dat het niet goed gaat met de aangeschafte Microsoft licenties. Wanneer het nog steeds niet goed werkt, of wanneer je vragen hebt over de facturatie, horen wij het graag op microsoft@yourhosting.nl. Wij kijken graag met je mee. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Behulpzame klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedendag, Heb zelf verscheidene keren contact gehad met de klantenservice via de online chat, inzake meerdere onderwerpen. Zoals info over het afsluiten van een hosting pakket, en het instellen van email in mijn email clients. Alle keren werd ik vriendelijk geholpen en werd alles duidelijk verteld cq. uitgelegd. Wil bij deze nogmaals de klantenservice medewerkers bedanken voor hun tijd, assistentie en geduld met mijn vragen. M.vr.gr. RGJ Haulo
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling van onze support. Geen dank, daar zitten wij voor. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 1 december 2022
RGJ
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Superservice van ARGEWEB!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Rina heeft ons op een perfecte manier geholpen met het in de lucht brengen van onze website en de e-mail. Haar geduld en vriendelijkheid zullen wij niet snel vergeten.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeannette, dank je wel voor je leuke review. Ik geef je compliment door aan mijn collega Rina. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Jeannette Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Efficiente Hulp door Vincent Hazekamp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wist gelijk wat er moest gebeuren en zette mij door naar de juiste volgende stappen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Vasco, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling, dit waarderen wij enorm. Ik stuur je complimenten door naar mijn collega Vincent. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Vasco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
omzetten DNS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles ging vlot en netjes. Dank je Kaan Atac
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te lezen dat je goed bent geholpen met het omzetten van je DNS. Ik geef je bedankje door aan mijn collega Kaan. Groet René.
donderdag 1 december 2022
W Hageman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede en fijne samenwerking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren klant. Behulpzaam, fijne samenwerking, kortom een echte aanrader!!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Greet, leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij hopen je nog jaren als tevreden klant te behouden. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Greet van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vincent Hazekamp heeft me goed geholpen. Bij een van mijn klanten was er iets misgegaan en daardoor stond een verwijzing naar een verkeerde website. Dit heeft hij snel uitgezocht en met de juiste instructie kon ik het probleem verhelpen. Ook op een andere vraag omtrent hosting had ik direct een antwoord.Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ilona, fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Ilona
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Argeweb is nog persoonlijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedendag, Ik zit al jaren bij Argeweb. Waarom? Ik heb niet zo veel verstand van websites, certificaten, hosting, cliëntserver, redirecting en allerlei kreten die bij de digitale wereld horen. Wanneer ik wat met m'n sites of e-mail of zo heb, bel ik en vertel in gewone woorden wat er aan de hand is. Bij Argeweb word je dan gelijk geholpen en ze vertellen je hoe het in elkaar zit en wat je moet doen. Als ik vertel dat ik er absoluut geen verstand van heb, blijven ze als het nodig is aan de telefoon om je stap voor stap te begeleiden. Dat is nou klasse in deze (te) snelle tijd. Nu moest er een site van mij (die bij een andere provider draaide) worden overgezet naar Argeweb. Ook daarbij (het was een andere provider, hè) geweldig veel hulp gehad van Jeroen en Youri! Bij de administratieve afhandeling moest ook e.a. worden overgezet. Daarmee heeft Dewi Dobbelstein me geweldig geholpen. Oké, er zijn goedkopere providers dan Argeweb, maar alle waar naar z'n geld en als je alle hulp, meedenken en vriendelijkheid in geld uit zou kunnen drukken, zijn ze waarschijnlijk de goedkoopste.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marcel, dank je wel voor je uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Marcel Vaandrager
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Topservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag gebeld met wat vragen over domein, emailhosting en facturatie. Youri van Laar heeft dit top toegelicht en opgelost!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Christiaan, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Youri. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Christiaan van der Hulst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
e-mail blokkering
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
opheffen e-mail blokkering, prima gewerkt en eindeloos geduldig.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bob, dank je wel voor je positieve beoordeling van onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Bob Leerink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag over een factuur omdat de domeinnamen, waar ik een rekening voor kreeg niet in mijn inlogomgeving zichtbaar waren. De helpdesk reageerde vrijwel meteen en loste het probleem perfect op. Hulde voor de helpdesk van Argeweb (Argeweb is overgenomen door Yourhosting) Volgens mij prima hosting, maar wel wat aan de dure kant. Het reserveren van domeinnamen kan elders iig een stuk goedkoper.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je positieve review over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Langedarm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vragen over facturen, wijziging bankrekeningnummer, wijziging email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het ging hier over Argeweb Webmail en domein Hosting. Dewi Dobbelsteini heeft veel verstand van zaken, we hebben een stuk of 4 dingen opgelost/beantwoord, alles in 1*goed. Frisse wind in supportland! -Jeroen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeroen, dank je wel voor je mooie compliment over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Jeroen Kok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Contact via Chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoi YourHosting, Jullie service is top. De nieuwe interface voor gebruikers behoeft nog wel wat aandacht, maar de klantenservice helpt de mensen er goed doorheen. Shoutout naar Vincent Hazekamp voor de hulp
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Stefan, dank je wel voor je review en complimenten naar mijn collega Vincent. Ik geef deze voor je door. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Stefan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Samenvoegen accounts
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen week contact gehad met Youri van Laar over het samenvoegen van accounts. Binnen een uur was alles omgezet. TOP!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Edwin, fijn dat het samenvoegen van je accounts zo spoedig is verlopen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Edwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dank aan Jeen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan Jeen, die me uitstekend heeft geholpen met de vragen die ik had over de wijzigingen die ik aan wilde brengen in mijn account.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Nolleke, dank je wel voor je review en fijn om te lezen dat Jeen je zo goed heeft geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
woensdag 30 november 2022
Nolleke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Duidelijk en rustige uitleg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de aanschaf van een nieuwe computer en mobiele telefoon kreeg ik het niet klaar om deze te voorzien van werkende outlook programmatuur. Dhr. Jeen Boot wist doormiddel van Team viewer binnen mum van tijd outlook op de computer werkend te krijgen. Helaas kreeg ik team viewer niet werkend op mijn mobiele toestel, maar dankzij een duidelijke en rustige wijze van uitleg werd ik begeleid door het toestel met óók daar een werkende outlook.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Willem, dank je wel voor je positieve review over onze support en met name over Jeen. Fijn om te horen dat je op beide apparaten je mail kunt bekijken. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
woensdag 30 november 2022
Willem Leo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel goed geholpen door Michel van Leijden van Yourhosting met het herstellen van onze website. Hij stelde de juiste vragen en legde alles met heel veel geduld uit. Een top medewerker van de klantenservice.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mary, dank je wel voor je vijf sterren review over onze support en en mijn collega Michel. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 30 november 2022
Mary van Loon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een basispakket. Mijn probleem was dat de website helemaal verdwenen was en ik ben super goed geholpen, ik weet dat klantenservice het altijd druk heeft, maar hij is helemaal terug. Dank je wel. Ik zou mijn site nergens anders willen onderbrengen dan hier. Vertrouwen en veilig!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Carla, dank je wel voor je vertrouwen en fijn om te horen dat je website weer snel terug was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René
woensdag 30 november 2022
carla bouwels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super slecht bereik
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan ze niet bereiken 4x mail gestuurd opgezegd maar krijg geen bevestiging Geen telefoonnummer Geen normaal mail adres via de site Als je stuur krijg je een fout melding inloggen fout elke keer een fout melding Uiteindelijk ingelogd dacht ik maar je heb geen tabje voor het opzeggen of via mail Via de app geprobeerd ook geen succes wordt door gestuurd naar de mail Ik heb nogmaals melding gemaakt nu even wachten wat ze gaan doen k heb opgezegd maar gaat nog steeds door ik kan niet inloggen via jullie systeem vraagt elke keer inlog verkeerd Dus nog maals wil ik opzeggen voor de 4 x Ik heb een mail gehad dat het opgezegd is waarom gaat het nog door Moet ik nog meer schrijven Graag opzeggen ik maak geen gebruik meer bedankt voor jullie service tot nu toe Met vriendelijke groetjes , Elco
dinsdag 29 november 2022
Elco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
helaas
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sinds 2007 tevreden klant, maar door verandering in bepalingen vorig jaar had ik plots veel hogere kosten. Hier was helaas geen gesprek over mogelijk.. maar wel schakelden ze een incassoburo in, mail geblokkeerd en werden mijn domeinnamen vrijgegeven. Hierdoor kan ik o.a. mijn eigen (bedrijfs)naam niet meer voeren op mijn website. die is nu eigendom van anderen..
dinsdag 29 november 2022
v
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
erg behulpzaam aan de telefoon en denkt goed mee. top medewerker!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dylan, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 29 november 2022
dylan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorige week werd ik moedeloos van mijn site. "Ik wil gewoon bloggen!", dacht ik tamelijk gefrustreerd. Heel technisch onderlegd ben ik niet. Steeds als de site iets onverwacht doet, raak ik een beetje onrustig. "Zou dit heel veel werk kosten?", vrees ik dan. Want tijd, daar heb ik dagelijks te weinig van. Gelukkig kan ik vertrouwen op Kaan. Hij haalde me al eerder uit een lastig pakket. Toen ik zag dat hij mijn ticket oppakte, kreeg ik meteen ik weer vertrouwen. En terecht, bleek weer. Want ook deze keer handelde Kaan, vriendelijk en snel mijn ticket af. Kaan, jij en Erwin zijn toppers! Heerlijk hoe rustig jullie blijven. Ik werd er zelf ook rustig van.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mirella, dank je wel voor je uitgebreide review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega's Groet René.
dinsdag 29 november 2022
Mirella Brok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 11,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 21,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

04. Premium

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 14,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 95,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!