Yourhosting

4,3 / 5 4.210 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

platinum
Actie!

Webhosting de eerste drie maanden voor € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

4,3 / 5 4.210 ervaringen

Totaal (4.210)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (981)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Yourhosting Ervaringen

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 4210 op 85 pagina's

DNS aanpassing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Veel dank voor het aanpassen van de DNS ten behoeve van de mail communicatie van Hospice de Margriet in Vlaardingen. Laurens van de klantenservice bij Argeweb laat zien dat je service met een lach kunt leveren. Daar kunnen andere bedrijven wat van leren.
maandag 26 februari 2024
Kees van der Pot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen door Auke
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag rond mijn domein-administratie en gekoppelde adresgegevens. Auke heeft mij uitstekend geholpen en heeft daarover ook heel adequaat met mij contact gezocht. Nu is mijn vraag beantwoord. Fijne persoonlijke aanpak in een digitale tijd :-)
maandag 26 februari 2024
Josje Jonker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij wijzigingen en aanpassingen emailaccount
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
2x telefonisch contact gehad over het wijzigen van een emailaccount en een aanpassing in mijn accountgegevens. Heel fijn dat er snel iemand bereikbaar is en deze persoon ook direct hulp biedt. Jordi van Argeweb heeft voor mij gegevens aangepast, waardoor mijn emails weer rechtstreeks bij mijn klanten terecht komen en niet meer in de spam belande of helemaal niet door de beveiliging heen komen.
maandag 26 februari 2024
Ina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
HEEL erg blij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door nog onduidelijke oorzaak kon ik niet meer bij mijn mail, niet via internet, niet via mijn mailprogramma's op mijn i-Phone en Mac. De telefonist van de klantenservice heeft mij uitstekend geholpen, met veel geduld zijn alle instellingen met teamviewer en mondeling aangepast, zodat alles weer werkt. Ik ben uiteraard heel erg blij!
maandag 26 februari 2024
Arlette
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
verschrikkelijke ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben bijna 25 jaar klant bij Deheeg geweest, als reseller. Dit is twee jaar geleden overgenomen door Yourhosting. Bij DeHeeg kon ik gewoon bellen en werd een eventueel probleem direct opgelost. Yourhosting daarentegen is vrijwel niet te bereiken en ik kan dagen op een antwoord zitten wachten en de problemen blijven gewoon bestaan. Ook zijn de prijzen voor mijn hosting exorbitant gestegen waardoor ik nu als reseller helemaal leegloop op die hosting. Maandelijks wordt er automatisch heel veel geld van mijn rekening afgeschreven waardoor ik nu toeleg op de hosting van mijn klanten. De prijzen zijn meer dan 3 x zo duur als wat ik voorheen bij DeHeeg betaalde en de service is echt verschrikkelijk. Ik ben nu bezig alles te verhuizen naar een andere provider, maar ook dat levert heel veel problemen op bij yourhosting. Zo werkt mijn e-mail niet meer normaal en kan ik mijn eigen klanten (die dus nog op de yourhosting-server staan)niet eens meer mailen en ik kan hun mail ook niet ontvangen. Wacht nu al dagen lang op een antwoord van Yourhosting.
maandag 26 februari 2024
Peter Webmaster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima afhandeling bij onjuiste incasso.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks de downgrade van mijn pakket was het factuurbedrag nog gebaseerd op het oude, duurdere pakket en ook geïncasseerd. In overleg heb ik de incasso gestorneerd en het juiste bedrag betaald. Dit werd niet direct begrepen door de financiële afdeling maar na een email heeft Roan dit verder intern geregeld en naar mij bevestigd. Prima gedaan!!
maandag 26 februari 2024
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima domainhosting voor een goeie prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al vele jaren trouwe klant, en dat werd door Arzu beloond met een speciaal aanbod. Denk dat het heel belangrijk is om dit soort zaken telefonisch te kunnen afhandelen, en gelukkig staat men klaar om je te woord te staan.
zondag 25 februari 2024
Leo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Sanne
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sanne heeft mij perfect geholpen met betrekking tot beantwoorden van mijn vragen. Ze is een aanwinst voor het bedrijf.
zaterdag 24 februari 2024
Ton
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bereikbaarheid beneden peil, maar boven verwachting geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds het overgaan van SoHosted naar YourHosting is de bereikbaarheid beneden peil. Geen chat-optie, geen goed vindbaar telefoonnummer, alleen nog omslachtige communicatie via e-mail. Na enig vergeefs zoeken op de website op het het Internet uiteindelijk een telefoonnummer gevonden. Na bellen daarvan vriendelijk te woord gestaan door de supportmedewerker. Na inschakeling van zijn collega (oud SoHosted-medewerker Mitchel) boven verwachting en kosteloos geholpen. Nu nog goed bereikbaar zijn (wettelijke verplichting voor een webshop), dan kan de 8- een 9+ worden! Mvg, Wim
vrijdag 23 februari 2024
Wim Wilts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL probleem direct opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dat kan iemand die op de juiste knoppen duwt. Ik niet, Auke van support wel! Dankjewel Auke.
vrijdag 23 februari 2024
George Manz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hulp van klantenservice Argweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag over de werking over uitschakelen van het versturen van de lees- en ontvangstbevestigingen in de webmail van Argeweb. Echt meer dan prima en adequaat door Laurens daarmee geholpen. Nota bene: deze review gaat enkel over de Klantenservice, niet over de prijs-/kwaliteitverhouding of kwaliteit van Argeweb. Maar ik moest verplicht daarover ook mijn mening geven, daarom bij beide 2,5 van 5 sterren.
vrijdag 23 februari 2024
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Aanpassen pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima geholpen en pakketten probleemloos omgezet. Met dank aan Roan van klantenservice.
vrijdag 23 februari 2024
Dirk Mooijman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
prima hulp van support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zat met een ssl probleem en de klantenservice heeft mij prima geholpen. Erg duidelijk!! Dank
vrijdag 23 februari 2024
Joke van Veen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vraag over de nota
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een Premium pakket bij Yourhosting en ben al meer dan 15 jaar klant. Klantenservice gebeld ivm een nota, zeer vriendelijk geholpen en kreeg meteen een aanbod, naast hetgeen ik gevraagd had. Vervolgens dit op de mail gekregen ter goedkeuring. Gesproken met Youri van Laar. Verdere afhandeling heel vlot en perfect afgehandeld. Danken Youri voor de snelle en goede afhandeling
donderdag 22 februari 2024
Chrit Bachus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Downgrade van hostingpakket naar email-only
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel goed en adekwaat geholpen door Jeffrey van Realhosting.
donderdag 22 februari 2024
Zit & Zo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Belastingconsulent
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben door Arzu prima en snel geholpen. Prima klantenservice.
donderdag 22 februari 2024
G. Krutzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
mail installeren op nieuwe notebook
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jordi van Argeweb heeft me enorm geholpen met de IMP-mail installeren op m'n nieuwe notebook. Dat was echt Analyse > diagnose >.therapie (;>).
donderdag 22 februari 2024
Frans3818
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na ondoorzichtige problemen op onze website via Yourhosting Support prima geholpen door Laurens. Zijn snelle respons hielp ons op weg in ons debugproces en hij deed ons een simpele oplossing aan de hand.
donderdag 22 februari 2024
Gerard van der Voort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vroeger top provider, helaas nu niet meer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als heel lang klant bij YH en tot ruim een jaar geleden zeer en zeer tevreden. Helaas is de support daarna zeer rap achteruit gegaan. Ondanks ze aangeven dat primium support met 15 minuten reactie krijgt is een 3 dagen met een reactie geen uitzondering. Ticket aanmaken via de site werkt niet meer en ook een verhuiscode aanvragen kan alleen via een moeilijke weg en met een vertraging van bijna een dag. Het is fijn dat ze YH zo lekker gegroeid is, maar ik haal mijn 10+ domeinen bij ze weg want als er wat is (en ik heb niet zo vaak een vraag) is het fijn als je niet 4 dagen moet wachten op een antwoord. Ook een reden om over te stappen is dat het aantal uitgaande mails beperkt is tot 100 per uur en dat niet aangepast kan (wil) worden waardoor wij die een webdienst leveren plotsklaps werden geconfronteerd dat je niet voldoende mail kan versturen. Argument wat werd aangegeven dat dit tegen spammers is, complete onzin de mail wordt getekend d.m.v. een dkim sleutel en komt vanaf een vast IP adres met een vaste afzender. Gelukkig was René van de helpdesk via messenger goed behulpzaam (al duurde de reactie ook telkens een dag) maar de reactie tijd zal waarschijnlijk te maken hebben met onderbezetting en daar kan René ook niets aan doen.
donderdag 22 februari 2024
Teun Kaptein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wijziging pakket Argeweb en credit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een hosting pakket via Argeweb, gezien de prijsverhoging en dat ik dit jaar met pensioen ga wilde ik dit graag omgezet hebben naar allen e-mailhosting. Door het meedenken van Arzu van de klantenservice van Argeweb is e.e.a. keurig opgelost. Waarvoor mijn dank.
donderdag 22 februari 2024
Ton Erwich
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn super geholpen door Jordi van Argeweb. Hij heeft ons, op ons verzoek, geholpen met een nieuwe mailbox en wijzigen van licenties. De klantenservice krijgt 4 sterren, omdat wij ook meer zelf zouden willen kunnen doen in een online omgeving. Zoals dus emailadressen en licenties koppelen. Als ik alleen Jordi een aantal sterren moet geven, dan zijn dit er 5!
donderdag 22 februari 2024
Paula Egers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vraag over factuur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eindelijk wordt er wat gedaan met mijn vraag en gewoon een creditfactuur gemaakt, dus eigenlijk terugwerkende kracht en niet pas volgend jaar. Bobby reageerde netjes en duidelijk.
donderdag 22 februari 2024
annemieke verkerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
creditfactuur na abonnement in onbruik
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar hielp mij zorgvuldig en correct tegemoetkomend, omdat ik een websitenaam al lang niet meer gebruikte en toen schrok van de verleng-factuur, waarvoor hij een creditfactuur uitbracht en het abonnement alsnog reduceerde tot de enkele maand dat de website dus nog in de lucht was geweest.
woensdag 21 februari 2024
Mauk van Heemstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
downgrade
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn wens om mijn pakket te downgraden werd zeer snel en soepel ingewilligd. Ik krijg het geld terug van Yourhosting. Goede service Youri van Laar!
woensdag 21 februari 2024
Yvonne Schroeten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Inregelen automatisch incasso
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super snelle reactie van Youri van Laar gehad. Hij heeft snel mijn verzoek tot automatisch incasso opgepakt.
woensdag 21 februari 2024
Rick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website niet gekoppeld aan wordpress
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze site werkte niet meer bij het terug zetten van een backup. Waarschijnlijk door een verkeerde versie van WordPress. Marten heeft op snelle en vakkundige wijze de zaak hersteld, zodat bezoekers van de site weer toegang hebben tot de gewenste informatie, waarvoor dank!
woensdag 21 februari 2024
Huub Fievez
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Youri fikst het snel!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had per abuis 1 domeinregistratie niet tijdig opgezegd. Binnen een uur na mijn eerste mailcontact heeft Youri van Laar me geholpen en de opzegging alsnog geregeld. De andere domeinnamen laat ik natuurlijk doorlopen bij Yourhosting. Al is het alleen maar vanwege de aardige helpdeskmedewerkers!
woensdag 21 februari 2024
San Sperber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super goed geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar crediteerde mijn factuur razendsnel en iedereen die mij centjes bespaard ben ik super dankbaar. Dus, thanks Youri!
woensdag 21 februari 2024
Demi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg geen emails meeri binnen op mijn telefoon, Door yourhosting ben ik fantastisch geholpen. Alles werkt weer!
dinsdag 20 februari 2024
Marcel Gerritsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
oplossen probleempje
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
youri van Laar, bedankt voor het oplossen van mijn probleem. Vroeger kon ik altijd snel en makkelijk met de klantenservice bellen. Nu ergerniswekkende chatbot waar ik doorheen moest worstelen. Geen telefoon nummer meer te krijgen. Dan is het fijn als een echt mens je uiteindelijk terugmailt en je probleem snel kan oplossen
dinsdag 20 februari 2024
Jack Muller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
ik begin net
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
maar de medewerker aan de teleloon was vriendelijk en behulpzaam.
dinsdag 20 februari 2024
Steven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
reset wachtwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
start pakket, klant sinds 2014
dinsdag 20 februari 2024
Janny van Zoest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
reset wachtwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2014 en zeer tevreden
dinsdag 20 februari 2024
Janny van Zoest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Alleen mensenwerk kan écht support zijn!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website en email werkten plots niet meer. Voor onze (non-profit) stichting een kleine ramp. Eerst zelf aan de slag, maar dat liep op niets uit. Ik had echt snel hulp nodig. Telefonisch hulp zoeken bij Yourhosting-support is om moedeloos van te worden: 3 kwartier(!) wachten op verbinding en dan nog iemand aan de telefoon krijgen die geen verstand van zaken heeft. Drie keer geprobeerd en telkens werd mij beloofd dat het opgelost zou worden. Niet dus. Loze beloftes, schandalig! Ook via support-mail kreeg ik in totaal 7(!) automatische antwoorden die mij meldden dat ik 'informatie moest sturen'. Maar welke informatie??... Dat heeft al met al anderhalve maand geduurd en wij waren de wanhoop nabij. Totdat... ik plots contact kreeg met een MENS, Ashod geheten. Ashod heeft direct echte support gegeven! En in no time had hij/zij alle problemen opgelost en kunnen wij weer aan de slag. Enorm bedankt Ashod! Van mij mag je directeur van Yourhosting worden, dat zal het bedrijf goed doen!
dinsdag 20 februari 2024
André Rooijmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werd goed geholpen door Roy met mijn probleem met de website
dinsdag 20 februari 2024
Ilse-Marie Sobering
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Roan heeft mij zeer goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Roan heeft mij zeer goed geholpen met het oplossen van mijn probleem. Geduldig, gedegen, tijd nemend om goed te begrijpen waar het over ging en wat ik als klant nodig had. Super bedankt Roan. Ik ben heel blij met het resultaat.
dinsdag 20 februari 2024
Pascale Roubroeks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al heel wat jaartjes bij Your Hosting en altijd goed geholpen soms antwoord binnen enkele uren dit maal door Youri van Laar uitstekend geholpen.
maandag 19 februari 2024
John
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en efficient geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het lukte mij niet om de adresgegevens in ons account aan te passen en Youri van Laar heeft dit binnen een kwartier voor mij opgelost, echt super!
maandag 19 februari 2024
Elisabeth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en top service van Rudy
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil Rudy even bedanken voor de enorme snelle en zeer succesvolle service die hij heeft verleend . Het probleem was snel en effectief verholpen en mijn website staat daardoor weer goed online. Top service
maandag 19 februari 2024
Jitka Beukenkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik al jaren YourHosting. Als ik een vraag heb word ik altijd heel goed geholpen. Vandaag heeft Marten me weer op weggeholpen. Dank!
maandag 19 februari 2024
Mirjam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuizing domeinnaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer goed geholpen door medewerker Eren met de verhuizing van mijn domeinnaam binnen Argeweb naar YourHosting. Met geduld heeft hij mij begeleid bij de stappen die ik daarvoor moest doen. Top!
maandag 19 februari 2024
Frank van Oortmerssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
review voor Roy
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Roy heeft mij prima uit het yourhosting-doolhof geleid. Telefonische ondersteuning moet voor gebruikers zoals ik goed bereikbaar blijven! Met de tips op de site kwam ik steeds op een doodlopend pad. Bedankt Roy!
maandag 19 februari 2024
Hans Prins
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heel veel geduld !!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De medewerker had heel veel geduld en heeft mij heel geduldig door het proces,wat ik moest doorlopen, geholpen .Top een dikke 9.
zaterdag 17 februari 2024
lilian velthuijzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
downgrade verzoek
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een plus pakket en vroeg of voor mij het basis pakket ook voldoende was ivm gebruik van de mail functie. Ik had nog ruimte genoeg, dus kan zo heel wat kosten besparen. Werd goed geholpen door de klantservice van Yourhosting
vrijdag 16 februari 2024
Astrid Dijkmann
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Toegankelijkheid website opgelost door Marten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden problemen met de toegankelijkheid van onze website. Toen we uiteindelijk met Marten van Yourhosting in contact kwamen is het probleem binnen 2 dagen opgelost. We hebben veel waardering voor zijn assistentie en toegankelijkheid. Hij heeft veel persoonlijke inzet getoond om ons probleem in begrijpelijke taal voor ons op te lossen. Een compliment voor zijn vaardigheid is zeker op zijn plaats.
vrijdag 16 februari 2024
Anton Verwey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Per ongeluk een domein opgezegd en dat was binnen no time opgelost
vrijdag 16 februari 2024
Sharon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mail via Outlook app op Android toestel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2019 ben ik klant van Yourhosting en heb ik een mailpakket. Hier werk ik altijd met veel gemak mee. Ik denk door een update van mijn telefoon dat ik niet meer mijn mail kon inzien via de Outlook app. Voor mijn werk ben ik veel onderweg en het is dus erg handig als ik via mijn mobiel makkelijk een mail kan versturen en kan wisselen met verschillende accounts. Door Max ben ik prettig geholpen met veel geduld en de juiste oplossing. Samen hebben wij de stappen doornomen om de email instelling weer goed te krijgen. Alles werkte weer binnen 45 minuten (inclusief wachttijd door drukte).
vrijdag 16 februari 2024
Marian Willems
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantgerichte ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanmorgen werd ik te woord gestaan door een beleefde en betrokken medewerker (Youri). Hij luisterde naar mijn verzoek en deed enorm z’n best me te helpen. Omdat hij me niet onnodig wilde laten wachten heeft hij een ticket aangemaakt en op die wijze mijn verzoek gelogd. Nog dezelfde dag kwam de oplossing. Dat is klantvriendelijk en professioneel. Dank Youri en klantenservice Yourhosting.
vrijdag 16 februari 2024
Mevr. De Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Downgrade van mijn hostingpakket bij Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Daar ik vorig najaar werd geconfronteerd met enorme prijsstijgingen van alle pakketten bij Yourhosting heb ik de stoute schoenen aan getrokken. Of we gaan downgraden naar goedkoper pakket of we stoppen er mee. Het wordt eenvoudigweg veel te duur om als partikulier een website te hebben. Dank zij de geweldige hulp van Rudy van de Klantenservice Yourhosting en een coulance regeling heb ik nu de Basis oplossing van yourhosting t.b.v. Wordpres en hoop dat nog lang te kunnen doen. Reactie was snel en oplossing geweldig.
vrijdag 16 februari 2024
Hans Wolters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Robert, kun je een mail sturen naar webcare@yourhosting.nl met uitleg waarom je denkt dat de review van 10-02-2024 van jouw is. Dit kan natuurlijk ook een andere Robert zijn. Ik zie je mail graag tegemoet. Groet René.
vrijdag 16 februari 2024
Yourhosting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

Start

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Plus

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 26,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

VPS Hosting

VPS 2

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS 4

€ 49,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 3

€ 119,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 4

€ 169,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Doorstuurservice

€ 11,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .NL domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Gratis Telefonische Support!

.de-domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .COM domeinnaam

€ 28,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

€ 12,99 in eerste jaar, 20+ jaar hostingervaring, 1.1 miljoen+ domeinen

E-mail Start

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

E-mail Max

€ 155,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden nu slechts €0,99 per maand!