Yourhosting

4,2 / 5 3.271 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting eerste 3 maanden € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 3.271 ervaringen

Totaal (3.271)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (723)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 3271 op 66 pagina's

Wat een opluchting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mitchel van der Leijden heeft mij, met zoveel geduld, zoveel vriendelijkheid en zo zorgvuldig geholpen om mijn mailadres in te stellen op de laptop en op de telefoon. Bewonderingswaardig dat hij de tijd nam om over te werken om mij te helpen totdat alles perfect werkte. Dank je wel.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Eefke, dank je wel voor je leuke review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Mitchel. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 3 januari 2023
Eefke Jeurink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
reactie op een belletje met Stefan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb vanmorgen gebeld over een ander aan te schaffen pakket, ik heb er totaal geen verstand van, maar Stefan heeft mij hier bijzonder fijn en goed mee geholpen, was er heel blij mee.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marrie, dank je wel voor je review en fijn om te horen dat je de juiste hulp hebt gekregen bij de pakketkeuze. Ik hoop dat je met het nieuwe pakket weer jaren vooruit kunt. Groet René.
dinsdag 3 januari 2023
Marrie den Ouden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met mijn website, ticket ingeschoten en binnen no-time geholpen door Kaan. Prima oplossing, vriendelijk en snel op weer weg! Vriendelijk en prima gedaan!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Roel, fijn om te horen dat het probleem met je website snel was opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 3 januari 2023
Roel Ronken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik deed iets mis met het aanpassen van mijn website. Backup werkte niet. Bleek een 2e mijns probleem te zijn. Ik kreeg heel snel reactie van de 2e lijn. Goede vragen en oplossingen. Probleem was zeer snel opgelost. En heel vriendelijk contact met Mark
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Wanneer wij je opnieuw ergens mee van dienst kunnen zijn, bel ons op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
maandag 2 januari 2023
P.S. Blom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service! En ook erg aardig.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De keren dat ik telefonisch of per mail contact heb met iemand van Argeweb word ik altijd erg vriendelijk en pro-actief geholpen. Of het nu de administratie is of de technische helpdesk. Helaas geen klachten.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Han, dank je wel voor je vijf sterren-review. Wij zijn juist erg blij met het feit dat je geen klachten hebt ;-) Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 2 januari 2023
Han
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Aanpassing email-adres
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben op de afdeling vd klantenservice van argeweb uitstekend en vriendelijk te woord gestaan en daadwerkelijk geholpen door uw medewerker Debbie Dobbelstein. Zij heeft mij blij verrast met haar manier van werken.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, erg leuk om te lezen dat je blij verrast bent door onze support. Daar doen wij het voor. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 30 december 2022
F.D. de Jong, Verkeersschool Jong-Noordwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist Auke voor de 2e keer deze maand aan de telefoon gehad. Wat een verademing! Goed geholpen met een downgrade van mijn pakket. Alle hulde aan Auke en dank voor het regelen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Chahir, leuk om te horen dat Auke je al meerdere keren zo goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Vindt hij vast leuk om te horen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, zijn wij je graag van dienst. Groet René.
vrijdag 30 december 2022
Chahir Bali
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle service en persoonlijk advies!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanmiddag mijn abonnement gedowngrade naar domeinnaamregistratie. Kreeg Kaan Atac aan de telefoon, die mij helder heeft uitgelegd hoe dit werkt. Vervolgens kreeg ik per ommegaande van hem de mails wat er precies moet gebeueren om het af te ronden. Was zo klaar! Goede en persoonlijke service, Kaan en Yourhosting!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Holtrup, leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen met het downgraden van je pakket. Mocht je in de toekomt opnieuw hosting nodig hebben, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 29 december 2022
F. Holtrup
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Server Issue
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op onze server waren er een aantal zaken die aangepast diende te worden. De medewerkster van Sohosted reageerde snel en beleefd via de chat. Het probleem was binnen enkele minuten opgelost, super tevreden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, zijn wij je graag van dienst. Groet René.
donderdag 29 december 2022
Gn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wordpress admin beveiligen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ik er achter kwam door de laatste nieuwsbrief dat je Wordpress admin account beveiligen met 2FA aan te bevelen is d.m.v. een plug-in. Dan moet Plesk ook worden beveiligd met 2FA. De 2FA WP plug-in kan anders via Plesk weer worden gedeactiveerd door hackers. Streng aanbevolen dus om Wordpress te beveiligen omdat aanvallen vaak plaatsvinden. De tips, advies en hulp van Yourhosting zijn ook nu weer van grote waarde.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Albert, dank je wel voor het plaatsen van een review, dit waarderen wij zeer. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 28 december 2022
Albert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Erg tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had eerst wat problemen met mijn adres gegevens die ik, door mijn fout, foutief had ingevuld. Maar ik snel en goed geholpen door de klantenservice van Argeweb, ik werd hierbij geholpen door Dewi. Nu draait alles prima
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jim, fijn om te lezen dat alles weer prima draait na contact met onze klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 28 december 2022
Jim van Klaveren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Erg tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had eerst wat problemen met mijn adres gegevens die ik, door mijn fout, foutief had ingevuld. Maar ik snel en goed geholpen door de klantenservice van Argeweb, ik werd hierbij geholpen door Dewi. Nu draait alles prima
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jim, fijn om te lezen dat alles weer prima draait na contact met onze klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 28 december 2022
Jim van Klaveren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vriendelijke medewerker bij de klantenservice. Communicatie per email niet helemaal heldeṛ
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probleem met accountgegevens facturering wel opgelosṭ
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeroen, fijn om te lezen dat je probleem met accountgegevens en facturering is opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 26 december 2022
Jeroen Koolbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dank voor de adequate en vriendelijke service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank voor de adequate en vriendelijke service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mieke, dank je wel voor je review en graag gedaan. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 26 december 2022
Mieke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
helaas, zeker voor verbetering vatbaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat KPN de hosting niet meer in het pakket beschikbaar stelde is alles over gegaan naar Yourhosting. Helaas is daar de ondersteuning minimaal, zeg maar nul komma nul. Ben nu genoodzaakt naar een ander webhosting bedrijf te moeten gaan zoeken.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, vervelend om te horen dat je ontevreden bent over ons. Wij staan via verschillende supportkanalen voor je klaar. Wanneer je alsnog vragen hebt, horen wij het graag van je. Wij zijn maandag tot en met donderdag open van 9:00 tot 21:00 en op vrijdag en zaterdag van 9:00 tot 17:00. Bel ons op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
vrijdag 23 december 2022
Peter Koster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Iris houdt zicht op de zaak
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op www.yourhosting.nl werkt (met twee aparte nieuwe wachtwoorden) inloggen onder item account en webmail niet. Iris heeft met geduld en humor een andere oplossing aangedragen : webmail opvragen via webmail-20.yourhosting.nl en dat lukt nu. Blijft nog steeds de vraag waarom ik via de homepage van yourhosting nog steeds niet kan inloggen op zowel account als webmail. Iris is uitermate geschikt voor dit werk want ze blijft rustig, luistert goed en stelt gerust. Succes verder met je werk Iris!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je positieve review over onze support en met name die van Iris. Ik geef je complimenten aan haar door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 22 december 2022
LM Schleedoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle domein-wissel gekregen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden meerdere domeinen die allemaal naar dezelfde website kinkten. Dat wilden we eenvoudiger hebben, maar de Wordpress website stond op een domein dat we niet wilden behouden. Youri van Laar, van Argeweb, heeft toen snel een domein-wissel gedaan van de complete website. Top! Zo konden wij weer verder met https://artspacerotterdam.nl Nog bedankt!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Nils, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Fijn om te horen dat Youri je zo goed en snel heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
donderdag 22 december 2022
Nils Hilbers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Veel bedrijven claimen dat ze customer service leveren.....tot dat je customer service nodig hebt. Meestal krijg je het standaard telefoonbandje "het is momenteel drukker dan u van ons gewend bent. Weet u dat u de meeste antwoorden op onze website kunt vinden" en moet je maar zien wanneer en of je daadwerkelijk geholpen wordt. Niet bij Argeweb: snelle en to-the-point customer service. Top geholpen door Youri van Laar. Dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Paul, dank je wel voor je positieve woorden over onze support, erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 22 december 2022
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar heeft mijn vraag/opmerking behandeld en naar tevredenheid afgehandeld.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bianca, leuk om te lezen dat Youri je zo goed heeft geholpen. Ik je compliment aan hem door. Groet René.
donderdag 22 december 2022
Bianca Sabel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhoogt de prijzen met bijna 50 procent door je ongevraagd ander pakket te geven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ver afgezakt, deze provider. Ooit goed, nu slecht bereikbaar (op dit moment 20 minuten in de wacht). YourHosting stuurt een mailtje, dat ze allerlei "extra features" hebben toegevoegd die je van een hosting provider gewoon standaard verwacht, meldt dat ze je "op basis van je gebruik" zonder overleg een ander pakket gegeven hebben, dat bijna 50% duurder is. En schrijven tegelijk dat ze iedereen de nieuwe features geven. Oftewel, niets op basis van gebruik. Denken blijkbaar dat hun klanten dom zijn. Stellen zichzelf op hun website de vraag "mogen we dat zomaar doen" en beantwoorden die vraag niet. Als het gesprek ze te moeilijk wordt, is de verbinding ineens verbroken. Terugbellen doen ze niet aan blijkbaar. Ik ga nu in ieder geval op zoek naar een alternatief.
donderdag 22 december 2022
Djaloeka Griep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prima ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werd snel en duidelijk geholpen door Youri van Laar.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Henk, fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Youri. Ik geef je complimenten aan hem door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 22 december 2022
Henk van Es
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nogmaals bedankt Rafaël, Groet Willem
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Willem, ik geef je bedankje door aan mijn collega Rafaël. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 21 december 2022
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Argeweb is het niet meer, klantenservice helpt wel!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant bij Argeweb, maar nu het er op aan komt, blijkt Argeweb het allemaal zo geregeld te hebben dat mijn domeinnaam & DNS niet doen wat ze zouden moeten doen. Zonde van het geld de afgelopen 16 jaar. Gelukkig blijkt de klantenservice nog wél te doen wat je vraagt. Dank Dewi Dobbelstein voor de snelle opvolging van de domein verhuizing en terugkoppeling!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, vervelend om te lezen dat je problemen had met je domeinnaam en DNS. Ik hoop dat is het nu naar behoren werkt. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Dewi. Groet René.
woensdag 21 december 2022
Boks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar van Argeweb heeft mij vraag over mijn domeinnaam snel en doeltreffend behandeld.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor het plaatsen van een review over onze support. Wanneer je opnieuw hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 21 december 2022
A. v.d. Hoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima afhandeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri heeft mijn probleem perfect opgelost
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hans, leuk om te lezen dat je probleem zo goed is opgelost door mijn collega Youri. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 21 december 2022
Hans de Koning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefonische service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Rafaël, bedankt voor de zeer goede uitleg en snelle service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Willem, ik geef je bedankje door aan mijn collega Rafaël. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 21 december 2022
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
was elke helpdesk maar zo behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na lang zelf stoeien , via premium support call met Stefan Meetelen. Extreem behulpzaam, via Teamviewer meegekeken en binnen 10 munten opgelost en alles weer werkzaam. Complimenten !!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bas, fijn om te horen dat alles weer werkzaam is. Heb je opnieuw hulp nodig, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 21 december 2022
bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het klopt wat ze claimen: Ze geven een geweldige en deskundige support. De portal is gebruiksvriendelijk. Argeweb is zeker aan te bevelen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sven, leuk om te lezen dat je ons aanbeveelt. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 20 december 2022
Sven Oudgenoeg | Uwecommerceconsultant.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Weinig voor veel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2005 klant bij YourHosting, dat zegt toch wat. Maar terwijl de prijzen omhoog gaan, gaat de service omlaag. Dat vind ik erg jammer. YourHosting was nooit de goedkoopste, maar deed het erg goed qua service en liep vaak voorop met hun configuratieportalen. Als ik nu kijk naar mijn.yourhosting.nl voelt het alsof ik terug in de tijd kijk. De klantenservice (ook met Premium Support) is telefonisch slecht bereikbaar. Stel je een vraag via het ticket-systeem dan wordt je ticket al afgesloten voor je aan hebt kunnen geven of je goed geholpen bent. Er wordt niet doorgevraagd. Het waren 17 mooie jaren. Ik ga maar eens verder kijken denk ik.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Aart, dank je wel voor het vertrouwen de afgelopen 17 jaar en jammer om te horen dat je ons na zó lang gaat verlaten. Mochten wij alsnog iets voor je kunnen betekenen, horen wij het uiteraard graag van je. Groet René.
dinsdag 20 december 2022
Aart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
eigenaar autobedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
we hebben al jaren een goede webbeheerder, wel al een paar keer overgegaan maar altijd tot onze tevredenheid geholpen, we hebben jullie gelukkig niet zo vaak nodig maar worden altijd snel en prettig geholpen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hillie, dank je wel voor je vijf sterren-review. Wanneer je opnieuw hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 20 december 2022
hillie hoogeveen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
drie sterren geef ik omdat ik geen gebruik maak van jullie service, dus ik kan er eerlijk gezegd geen oordeel over geven. klanter service was uitstekend!! zeer tevreden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Linda, dank je wel voor je positieve woorden over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 19 december 2022
Linda Oosterbaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ben super geholpen!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Monica, leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Wanneer je opnieuw hulp nodig hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 19 december 2022
moinica
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Middels telefonisch contact over vragen van dienstverlener Argeweb gesproken met Youri van Laar. Hij heeft al mijn vragen naar volle tevredenheid beantwoord. Kundig, vriendelijk en bovendien snel bevestiging per mail.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Juul, dank je wel voor het plaatsen van een review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Youri. Groet René.
maandag 19 december 2022
Juul Wasser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Info over Hosting, andere diensten, betalingen, e.d.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een aantal vragen over facturen, wel of niet verleende en opgezegde diensten. Ook technische vragen betreffende diensten. Ene Diana Roelofs heeft mij op intelligente wijze alles uit de doeken gedaan. Nu begrijp ik wat de status van mijn dossier is. En hoe voor mij althans allerlei ingewikkelde zaken in elkaar steken.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jan, fijn dat je goede uitleg hebt gekregen en alles duidelijk is. Wanneer je opnieuw vragen of onduidelijkheden hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
zaterdag 17 december 2022
Jan Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Supergoed!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In verband met een financieel probleem heb ik via mail contact opgenomen met Argeweb; ik ben geweldig geholpen door Diana Roelofs! Zij heeft mij alles vriendelijk en correct uitgelegd, waardoor ik zeer tevreden ben. Zij stelde een oplossing voor waarmee ik bijzonder blij ben. Als alle bedrijven zulke medewerkers zouden hebben zou mij dat erg blij maken.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hatice, dank je wel voor je leuke review en fijn om te horen dat de geboden oplossing de juiste was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
zaterdag 17 december 2022
Hatice M. Sener-de Wilde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service met telefonisch argeweb is super. Personeel erg vriendelijk denken goed met je mee. Erg geduldig en aardig. Er komt altijd een goede oplossing. Bedankt Youri vd Laan voor de super samenwerking. Gr marion
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marion, dank je wel voor je leuke review over onze support en met name die van Youri. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
vrijdag 16 december 2022
Vlinder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vragen over webmail account
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de afgelopen paar weken ben ik geholpen door Youri van Laar van de ServiceDesk. Als er iemand is die weet hoe je klanten moet bedienen dan is het Youri wel. De snelheid waarmee hij de mail en of tickets beantwoordt is ongekend. Daarbij is hij erg service- en oplossingsgericht, dit kan ik erg waarderen. Ik zou zeggen, er zouden meer Youri's moeten zijn. Niet overal krijg je zo'n goede klantervaring bij bedrijven. PS als toelichting op de waardering prijs/kwaliteit, dit heeft te maken met het feit ik niet bij mijn mailaccount heb gekund en nu ineens ervoor dien te betalen. Daardoor is de kwaliteit ook minder goed beoordeelt helemaal omdat sinds een jaar door een outage aan jullie zijde of die van Internet Services, dat laat ik in het midden, niet meer bij mijn gewone mail account kan. De services en oplossingen die aangedragen zijn door Youri maken een boel goed! dank! Bij vragen mag u mij benaderen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Nicole, dank je wel voor je uitgebreide review. Ik hoop dat je mail weer helemaal naar behoren werkt. Mocht dit niet zo zijn, horen wij het alsnog graag van je. Wij kijken graag met je mee. Groet René.
vrijdag 16 december 2022
Nicole van Hest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ticket Argweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nette aanbieding
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Theo, dank je wel voor je positieve review. Dit waarderen wij enorm. Groet René.
vrijdag 16 december 2022
Theo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super fijn en snel geholpen door Youri van Laar, met problemen waar ik tegenaan liep!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Noortje, fijn dat je goed geholpen bent met je problemen, Ik hoop dat alles is opgelost. Wanneer je opnieuw ergens hulp bij nodig hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 16 december 2022
Noortje
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechtste hosting provider ooit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bellachelijk Overgeprijst. Slechte service. Ontzettend trage servers. Neigt een beetje richting oplichting dan service. Ik raad deze zwaar af. Ga naar TransIP voor beter kwaliteit. Qua prijsverhouding, dit is een budget hosting service, met premium prijzen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Chris, jammer om te horen dat je zo ontevreden bent over ons. Ik wens je in ieder geval veel succes bij de volgende hosting provider. Ik hoop dat je daar vindt wat je zoekt. Groet René.
donderdag 15 december 2022
Chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Website bezoeken geeft error foutmelding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een eigen eenvoudige privé website, gemaakt met Joomla 3. Deze was plotseling niet meer te benaderen. Per mail de helpdesk geínformeerd en die hebben het probleem perfect opgelost. Op de server was een beveiligings patch geínstalleerd waardoor deze melding kon ontstaan. Als gebruiker moest je zelf het htaccess bestand simpel aanpassen, maar dat heeft de helpdesk intussen zelf al gedaan. Alles werkt weer als voorheen. Met veel dank aan de helpdesk.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ben, fijn om te lezen dat je website weer netjes online is. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij zitten voor je klaar. Groet René.
donderdag 15 december 2022
Ben Hesseling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Topservice van Youri van Laar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen met mijn vragen over facturatie. Youri heeft proactief meegedacht , doorgepakt en de zaak gelijk geregeld. En ook direct teruggekoppeld. Zo hoort het! :-)
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Andrea, dank je wel voor je positieve woorden over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag. Groet René.
donderdag 15 december 2022
Andrea Wigman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
After sales Realhostin
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weer enorm goed geholpen door Thommas. Misschien niet helemaal een onderwerp waar Realhosting me bij moest helpen, maar het probleem is toch opgelost.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Irma, leuk om te lezen dat Thommas een stap extra voor je heeft gedaan. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 15 december 2022
Irma Gravemaker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima geholpen door Youri van Laar met het schuiven van looptijden voor mijn domeinnamen!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Danny, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag. Groet René.
woensdag 14 december 2022
Danny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mail van Offline naar Online
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super geholpen door Auke! Zo goed zelfs dat ik nu mijn collega's kan helpen het probleem ook bij hen op te lossen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Kim, wat leuk om te horen dat je de oplossing van het probleem nu ook bij je collega's kunt toepassen. Wanneer je onze hulp opnieuw nodig hebt, weet je ons te vinden. Wij zitten voor je klaar. Groet René.
woensdag 14 december 2022
Kim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helpdesk alphamega
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima en snel geholpen door Youri
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jack, dank je wel voor het plaatsen van een review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Youri. Groet René.
woensdag 14 december 2022
jack
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuizing website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De verhuizing website is prima geregeld. Al mijn vragen zijn door Kaan Atac keurig en vakkundig opgelost.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Alain, fijn om te horen dat de verhuizing van je website helemaal goed is gegaan met behulp van mijn collega Kaan. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 13 december 2022
Alain Hoegen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Technisch probleem goed en snel opgelost!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door een foutje in een plugin werkte onze site ineens helemaal niet meer, we konden zelfs niet meer in WP. Maar gelukkig is het snel en goed opgelost door Yourhosting en doet onze site het weer!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Katje, fijn om te lezen dat het foutje snel hersteld was en de website weer online is. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij graag van je. Groet René.
dinsdag 13 december 2022
Katja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was wat geschrokken van de prijs van de hosting. Deze is in een aantal jaren flink gestegen. Ik had daarom mijn website stopgezet. Na een tijdje merkte ik dat ik hier spijt van had, omdat het ook alle informatie bevat zoals ik deze beschikbaar wil hebben. Mijn website is kosteloos opnieuw op internet geplaatst. Ik ben daarbij echt prima geholpen bij hoe ik updates door moest voeren en hoe ik opnieuw met mijn website aan de slag kon. Heel hartelijke dank daarvoor! Kortom: ik ben blij dat mijn website er weer is, en ik ben erg tevreden over de service en de hulp!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ineke, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en hulp. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij graag van je. Groet René.
dinsdag 13 december 2022
Ineke Majoor
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Blij met de medewerking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinnaam sfeerwandeling.nl die, gekoppeld vastgelegd was aan een andere website (KaleTakkenloop.nl voor het goede doel), was per ongeluk opgeheven. Maar Diana Roelofs van Argeweb heeft ons goed geholpen, zodat we de domeinnaam weer konden gebruiken en de koppeling herstellen. Daardoor werd het mogelijk om veel deelnemers, die gewend waren aan sfeerwandeling.nl naar de juiste website te begeleiden en zich daar aan te kunnen melden voor de winterse wandeling door het Robbenoordbos en Dijkgatbos in de Wieringermeer.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te horen dat de website snel weer online was en deelnemers zich konden inschrijven voor een heerlijke winterse wandeling. Ik geef je compliment door aan mijn collega Diana. Groet René
dinsdag 13 december 2022
Lionsclub Wieringermeer e.o.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 11,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 21,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

04. Premium

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 14,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 95,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!