Yourhosting

4,2 / 5 2.860 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting het eerste jaar vanaf € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 2.860 ervaringen

Totaal (2.860)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (757)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 2860 op 58 pagina's

Snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een website van één van onze klanten lag eruit en moest met spoed opgepakt worden. Wij werden erg snel geholpen, wat voor ons erg belangrijk was. Blij met de snelle service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te horen dat de website snel weer online was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 28 juni 2022
VRHL Content en Creatie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Super hulp!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zo fijn dat een vraagbaak aan een half woord genoeg heeft en gewoon snapt wat je bedoelt. Waarna vervolgens resultaatgericht en pragmatisch de hulp gegeven wordt. Dát wil je, als je zelf verstand van andere zaken hebt en computertechnologie niet zo goed begrijpt!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Miranda, ieder zijn/haar talent. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 24 juni 2022
Miranda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
telefonische ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al heel lang klant bij Yourhosting en zijn zeer tevreden, vooral de mogelijkheid om te bellen als je er niet helemaal uitkomt. Voor mij is dit geen dagelijkse kost, maar af en toe moet je wel e.e.a. wijzigen of aanpassen. Het fijne is dat jullie dit hebben behouden ook na de enorme groei en de vele aanpassingen door de ontwikkelingen van het internet. Nogmaals heel hartelijk dank.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ad, leuk om te lezen dat je al heel lang klant bij ons bent. Wij doen er alles aan om je nog vele jaren als tevreden klant te behouden. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 21 juni 2022
Ad Plante
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
T.a.v Auke
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zojuist fijn geholpen door Auke. Was zeer hulpvaardig en heeft fijn oplossingen mee gedacht! Dan je wel hiervoor. Mvg, Maria
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Maria, dank je wel voor je positieve review. Ik stuur je complimenten door naar mijn collega Auke. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 15 juni 2022
Maria
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
domeinen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima services since 2005 nooit een probleem + yourhosting is zeer snel met verwerken van info enz enz . met groet :) vanuit nijmegen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je al klant bent vanaf 2005. Wij hopen je nog lang als tevreden klant te behouden. Wanneer wij iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 14 juni 2022
HGAM
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goed bereikbaar, duidelijke service en uitgebreide pakketten.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Youri, dank je wel voor je vijf sterren-review. Wanneer wij iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
donderdag 9 juni 2022
Youri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Aanpassingen in DNS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er moest wat worden aangepast in de DNS, mailtje naar Vevida gestuurd en vrijwel met kerende post kregen wij antwoord terug dat het was geregeld. Bedankt voor de zeer snelle services!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Gertjan, fijn om te lezen dat je zó snel een reactie terug had en dat alles was geregeld. Heb je opnieuw vragen, weet je ons te vinden. Groet René.
woensdag 8 juni 2022
Gertjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Reuze goed geholpen door diverse medewerkers.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij verandering van pakket hielp men mij voortreffelijk. Hulde !
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je fijn sterren-review. Kunnen wij opnieuw iets voor je betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 3 juni 2022
W.M.Alberts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Altijd goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb zelden hulp nodig maar ik wordt altijd goed geholpen. Vandaag in het bijzonder, de nodige instellingen waren binnen enkele minuten aangepast via de chatfunctie.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te horen dat je zo snel en goed bent geholpen. Kunnen wij opnieuw iets voor je betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 3 juni 2022
van Gompel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
belachelijke prijzen bij Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb al jaren contracten bij argeweb. Die zijn overgenomen door yourhosting en nu blijkt de overnamesom in het eerste jaar door de klanten moet worden betaald. een .nl incl btw €16,93!!! Een .online €55,= Een .app €36,30 per jaar
dinsdag 31 mei 2022
Jan Barthlema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
service Vevida
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De beantwoording van mijn vraag over een probleem binnen een Joomla website is door Vevida zeer snel en prima geweest. Alhoewel Vevida aangeeft dat ze alles weten van een Wordpress site blijkt ieder keer ook dat ze goed op de hoogte zijn van Joomla websites. Of dat ook voor geheel Yourhosting geldt weet ik niet Daarom een tip: Laat op jullie website zien dat je ook alles weet van Joomla websites
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, dank je wel voor je vijf sterren-review, dit wordt zeer gewaardeerd. Heb je opnieuw vragen, weet je ons te vinden. Groet René.
dinsdag 31 mei 2022
Peter Hellings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant sinds 2008 en absoluut tevreden. Ik heb geen website, maar een domeinnaam die ik gebruik voor zakelijk emails zoals marketing emails. Ik kan dus niet goed een beoordeling geven m.b.t. prijs/kwaliteit verhouding en kwaliteit, maar wel over de support afdeling. Als digibeet heb ik de laatste tijd de klantenservice regelmatig nodig gehad om me te helpen bij het invoeren van DNS gegevens bij het veranderen van mijn email delivery service. Mijn ervaring is dat ik vriendelijk en efficient ben geholpen en ben dus heel tevreden over de support.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mary, dank je wel dat je al zó lang klant bij ons bent. Wij hopen je nog minsten zo lang als tevreden klant te behouden. Kunnen wij opnieuw iets voor je betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 31 mei 2022
Mary Mac Gillavry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Top service van de helpdesk!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al jarenlang klant bij Yourhosting en iedere keer weer aangenaam verrast met de geweldige service bij de helpdesk. Geen urenlange wachtrijen bij de telefoon, ook via mail heel goed bereikbaar. Men is vriendelijk en professioneel. Je betaalt wellicht iets meer dan bij anderen, maar dat betaalt zich dubbel en dwars uit!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Irene, dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
maandag 30 mei 2022
Irene Verweij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Super hulp!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al erg lang klant van Your Hosting. Er is altijd fantastische hulp. Zeker de klantenservice is top! De telefonische hulp is erg bekwaam en blijft proberen het probleem op te lossen. Ook erg geduldig met klanten die zelf niet erg digitaal onderlegd zijn! Nogmaals fantastisch, mijn email werkt weer op mijn telefoon, de website is weer veilig. Top service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Carla, fijn om te horen dat de problemen met de website en mail snel zijn opgelost. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
maandag 30 mei 2022
Carla
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Super hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al erg lang klant van Your hosting. Er is altijd fantastische hulp. Zeker de klantenservice is top! De telefonische hulp is erg bekwaam en blijft proberen het probleem op te lossen. Ook erg geduldig met klanten die zelf niet erg digitaal onderlegd zijn! Nogmaals fantastisch, mijn email werkt weer op mijn telefoon, de website is weer veilig. Top service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je vijf sterren-review. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
maandag 30 mei 2022
C & L service Grootenhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
20 jaar aan data kwijt en veel te duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In Maart 2021 is de toenmalige hosting provider VIP.nl overgenomen door YourHosting.nl. Na een migratie van mijn website naar een andere server is onder andere de complete database van het forum niet gemigreerd. Als opgaaf van reden was dat in het toegepaste hosting pakket er maar 1 database was toegestaan. Hiervan ben ik door zowel VIP.nl alsook YourHosting.nl nooit op de hoogte gebracht en is mij ook nooit opgevallen omdat tot voor de migratie de 3 databases die in gebruik waren gewoon werkte. Zowel voor als na dit migratie proces heeft YourHosting.nl verzuimd mij er van op de hoogte te brengen dat er dus maar 1 database (die van de website zelf) was meegenomen in de migratie en was er blijkbaar ook geen controle opgenomen of alle data was overgezet. Doordat er een lange tijd zat tussen de migratie en ontdekking door een bezoeker waren inmiddels ook de gemaakte backups reeds verwijderd. Dit alles betekent dat er ruim 20 jaar aan forum berichten verloren is gegaan. Nu ik overgestapt ben naar een andere provider heb ik ook ontdekt dat ik jarenlang veel te veel betaald heb, ik heb nu veel meer voor de helft van het bedrag dat ik bij VIP (aka YourHosting.nl) betaalde.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Robert, Ook hier vervelend om te lezen dat het zo gelopen is. Onze excuses voor het ongemak. Mochten we nog iets kunnen betekenen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Mark
maandag 30 mei 2022
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Altijd snel en goed geholpen door de helpdesk.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maak al heel wat jaren gebruik van de diensten van YourHosting en kom regelmatig zelf ergens niet helemaal uit. De helpdesk weet me altijd op een prettige manier weer op de rails te krijgen. In dit geval wilde de e-mail niet werken na de migratie naar een nieuwe iPhone. Ik werd snel doorverbonden en helpdesker Auke Leistra had de zaak binnen een paar minuten weer aan de praat, en ook nog op een vriendelijke en beleefde manier.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ben, Wat ontzettend fijn om te horen dat Auke je e-mail weer aan de praat heeft gekregen! Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 27 mei 2022
Ben Blaauw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Er is licht aan het einde van de tunnel...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben de afgelopen maand best veel problemen met elkaar gehad. We begrepen elkaar niet en dan wordt oplossen heel lastig. Vandaag met Floris (SoHosted) echt even voor het probleem gaan zitten. Omdat het budget niet toereikend was dit jaar geen hosting kunnen nemen. Helaas door wat onvoorziene omstandigheden dus mijn hele levenswerk lees website kwijt geraakt. Ik heb met Floris doorstuur mail adressen gemaakt. Een ander domein gerestaureerd en het andere domein doorgestuurd. Floris heeft veel vriendelijk een download aangemaakt voor de oude informatie en van het weekend kan ik tijdelijk een Wordpress site installeren zodat ik mijn werk weer kan produceren. Hopelijk heb ik dan in augustus genoeg budget om mijn oude domein weer te laten hosten bij SoHosted. Want het plan is om www.ernestvanloon.nl vanaf augustus weer bij SoHosted te laten hosten. Dankzij de tijdelijke work around ben ik in ieder geval volgende week weer in de lucht.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ernest, Gelukkig hebben we uiteindelijk een oplossing met je gevonden. Als het budget het weer toelaat, hosten we graag je website weer. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 27 mei 2022
Ernest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitgaande Mail probleem na ziggo netwerk update
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Outlook mail werkte ineens niet meer. Nu achteraf, nadat ziggo een netwerk update heeft gedaan. En waarschijnlijk iets aan de poorten heeft gewijzigd. Oude instellingen volgens ziggo zouden werken (smtp.ziggo.nl, poort 25 naar 587) en heeft ook tot vorige week gewerkt, maar yourhosting vertelde, dat dit in feite helemaal niet goed ingesteld stond. Nadat yourhosting met Teamview mee heeft gekeken, de instellingen naliep, werkte alles prima in uttele minuutjes. Fijne duidelijk uitleg, en een vriendelijke jonge man. Erg tevreden met de samenwerking. Wel even 7 min in de telefoonwacht alvorens ik contact had. Maar dat neem ik zeker voor lief.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Van Lieshout, fijn om te horen dat de mail snel weer werkte. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 25 mei 2022
W. van Lieshout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Snelle service via chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
aanpassing SPF record ging supersnel via chat
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Nienke, dank je wel voor je review. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 25 mei 2022
Nienke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ZÓ OPGELUCHT █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eindelijk mijn eigen email. ٩( ᐛ )و En eindelijk kunnen verhuizen naar Yourhosting. Voordat ik bij mijn vorig hostingbedrijf weg kon.... Eindeloos waardeloos. Bij Yourhosting meteen lekker helder in het Nederlands geholpen door de uiterst vriendelijke en kundige helpdesk. ( Dankjewel Redouan en Jeffrey) (^o^)/ Want zeg nou zelf: Niet iedereen kan die digi-dingen goed zelf. (๑˃̵ᴗ˂̵)و
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marein, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, neem dan zeker weer contact op. Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 24 mei 2022
Marein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Deskundige en hulpvaardige helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren tevreden klant van Yourhosting. Misschien niet de goedkoopste aanbieder maar voor mij een betrouwbare en goede hostingprovider. Ik neem zowel website als Microsoft 365 diensten af en ben zeker geen wizzard als het hierop aankomt. Mocht ik een probleem hebben waar ik niet zelf uit kom of het antwoord vind en contact opneem met de klantenservice wordt ik altijd tot tevredenheid geholpen. Ik waardeer hoe er altijd mee wordt gedacht en een passende oplossing wordt gevonden. Ik had vanmiddag een probleem met een webcertificaat. Gebeld met de helpdesk en prettig door Auke geholpen. In no time was het probleem uitgelegd en verholpen...
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! We doen ons best om altijd voor onze klanten klaar te staan. Bedankt voor je review. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 23 mei 2022
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prima
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een digibeet. Ik verwacht wel dat instructies voldoende en jip en jannke leesbaar voorhanden zijn. Dit was niet het geval. Auke heeft me daar prima door heen geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Boudewijn, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat Auke je goed heeft geholpen om de instructies te kunnen volgen. Met vriendelijke groet, Mark
maandag 23 mei 2022
Boudewijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Gewoon top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks ik het gewone pakket betrek bij Yourhosting is het toch al vrij compleet. Snelle opzet via hun webdesigner, goede mailserver, etc. Bij eventuele "probleempjes" krijg ik vrijwel meteen een medewerker aan de lijn die me direct vakkundig helpt. Ze weten echt wel waar ze het over hebben. Fijn... als leek zijnde op dit gebied, dat Yourhosting je gedachte omzet in deze mediawereld. Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Gyan, dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
zaterdag 21 mei 2022
Gyan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
overname van domeinnaam xs4all Kpn zakelijk naar argeweb/Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik bezit al geruime tijd een domeinnaam matthijsict.nl eerst bij xs4all later is dat door kpn zakelijk overgenomen. Nu heeft kpn zakelijk de hosting diensten ondergebracht bij argeweb/Yourhosting. Eerst kreeg ik netjes een brief om me mee te delen dat kpn zakelijk stopte met de hosting diensten. En dat de diensten overgenomen zouden worden door argeweb/Yourhosting. Ik hoefde niks te doen alles zou automatisch verlopen. En dat is precies wat er ook is gebeurd. De tweede brief kreeg ik begin mei. Waar instond dat ik nu klant ben van argeweb/Yourhosting. Er was een account gemaakt bij argeweb/Yourhosting waar, ik nadat ik het wachtwoord gewijzigd had kon inloggen om mijn diensten te beheren. Kortom de migratie van uit kpn zakelijk is succesvol verlopen. Ik hoop in de toekomst mijn hosting diensten verder uit te breiden bij argeweb/Yourhosting. en zie uit om een goede klant relatie op te bouwen bij argeweb/Yourhosting.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Matthijs, goed om te horen dat de migratie van KPN naar Argeweb/Yourhosting goed is verlopen. Heb je vragen of onze hulp ergens bij nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 20 mei 2022
matthijs Leenhouts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Factuur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met mijn factuur maar Auke Leistra heeft mij voortreffelijk en snel geholpen. @Auke Leistra bedankt voor de snelle en correcte hulp! 👍🏻
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Filip, dank je wel voor je vijf sterren-review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Auke. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 20 mei 2022
Filip D'Hollander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Top klanten service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoewel ik er een beetje vanaf weet ben ik ben zelf niet heel erg thuis in de wereld van DNS management. Maar wat een verademing is het dan om snelle, vriendelijke en praktische hulp te krijgen. Eerst en vooral - binnen de 2min kreeg ik persoonlijke hulp via de chat. Geen chatbot ! Vriendelijk, geduldig en meedenkend. En dan werd me ook nog een spontaan voorgesteld een downgrade te doen zodat ik niet onnodig betaalde voor dingen die ik niet gebruik. Zeker niet vanzelfsprekend tegenwoordig. Lang geleden dat ik zo vlot geholpen werd bij eender welke klantenservice !
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sven, fijn om te horen dat je zo goed en proactief bent geholpen. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 20 mei 2022
Sven V
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Erg goed!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2011. 5 domeinnamen geparkeerd plus 2 domeinnamen verbonden aan een website met actieve e-mailadressen plus 1 domeinnaam met alleen een actief e-mailadres. Ondersteuning: er wordt altijd snel en adequaat gereageerd op vragen. De informatie is duidelijk en bruikbaar. Ben geen IT deskundige, dus de vragen zijn wellicht soms simpel. Desondanks ik word zeer serieus genomen. Opzetten van de websites (indertijd uitbesteed aan een derde, maar een ter zake kundige) leverde de reactie op: "Nog nooit meegemaakt dat een probleempje bij de opzet zo effectief werd opgelost". Alpha website is overzichtelijk: wat je zoekt vind je gemakkelijk. Dito als het de facturering betreft. Informatie/ handleidingen zijn uitgebreid en voor een leek in begrijpelijke taal geschreven, gelardeerd met lichte humor. Prijs in overeenstemming met de kwaliteit. Geen prijspakker, maar dat mag je bij een dienstverlening als deze ook niet verwachten, sterker nog, vooropstellen. Met de overname door Yourhosting maakte ik mij enige zorgen. Te vaak zie ik met dit type trajecten ook de (klant)processen wijzigen en vaak niet in het voordeel van de klant. Van harte hoop dat het ditmaal eens andersom gaat: neem de uitstekende dienstverlening van Alpha 1-op-1 gewoon over! Kortom: Alpha levert een professionele, vriendelijke, effectieve dienstverlening tegen een heel aanvaardbare prijs.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste RT Wessels, Wat een mooi verhaal om te lezen en we doen ons best om de dienstverlening zo goed mogelijk voort te zetten! Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 18 mei 2022
RT Wessels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Fijn bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een prettig contact met de klantenservice heeft onze stichting het pakket aangepast. Er is goed meegedacht door Yourhosting. Na wat hickups afgelopen periode zijn we er samen goed uitgekomen. Een prettig en betrouwbaar contact, kortom een fijn bedrijf.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Luci, Wat een ontzettend fijne review om te lezen! Goed om te horen dat je tevreden bent over ons contact. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 18 mei 2022
Luci
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Keep up the good work!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toen ik net met mijn eigen onderneming startte was ik opzoek naar een bedrijf die mij kon helpen met mijn website. Via mijn moeder kwam ik bij Alphamega (Yourhosting) terecht. Uiteindelijk heb ik zelf gekozen voor Topsite. Hierin kun je je eigen website bouwen. Omdat ik hier natuurlijk niet veel verstand van had, heb ik veel contact gehad met Ellen. Zij heeft mij op weg geholpen. Later toen mijn website live was, heb ik veel contact gehad met Yasmyn. Beide dames helpen mij altijd super goed en ze reageren altijd erg snel en duidelijk. Ik ben een super blije klant! Keep up the good work.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Kim, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. We hopen je nog veel klaar voor je te staan! Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 18 mei 2022
Kim Langeveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Argeweb - Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na overname door Argeweb/Yourhosting is mijn contractuele prijs met ruim 64% verhoogt. Behalve het ontvangen van herinneringen geen verder contact.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Andre, Vervelend om te horen dat je geen contact krijgt met ons om het over de prijzen te hebben. Kan je een mail sturen met je gegevens naar webcare@yourhosting.nl? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 17 mei 2022
Andre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Persoonlijke begeleiding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ik door langdurige ziekte mijn Myhosting-pakket niet meer gebruikte, wilde ik het opzeggen. Dat bleek lastig, ook omdat ik kennelijk enkele mails niet had gekregen. Wel de aanmaningen; dus belde ik ze. Ik trof Auke aan de telefoon. Hij nam uitgebreid de tijd om uit te zoeken wat er precies was gebeurd en loodste mij door de procedure. Ik hoefde geen aanmaningskosten te betalen en ook niet de intussen verlopen tijd. Ik kreeg meteen een mailtje waarin helder beschreven stond hoeveel ik nog verschuldigd was en kon het dus ook meteen overmaken. Bijzondere en persoonlijke service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Loethe, leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Auke. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 17 mei 2022
Loethe Olthuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ongeveer 15 jaar klant en ben ontzettend blij, als digibeet, dat er nog bedrijven als deze bestaan waar je naartoe belt en dan zonder bandje/muziekje/wachtrijen niet alleen te woord wordt gestaan maar ook geholpen wordt! Zonder twijfel een 10! Ik heb in al die jaren meerdere keren contact gehad en alle keren heb ik ditzelfde ervaren! Fantastisch
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sandra, dank je wel voor je vijf sterren-review. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
maandag 16 mei 2022
Sandra den Hertog
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Wat een geweldige helpdesk! YourHosting Premium support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jarenlang geabonneerd op deze service. Het is de kosten meer dan waard. Aardige, begripvolle en (heel belangrijk!) geduldige supportdesk medewerkers of ze nu Stefan of Sylvana heten, ze zijn allemaal steengoed. Vooral omdat ze met aandacht net zo lang assisteren (en controleren) of het gelukt is. Een aanrader kortom!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jos, fijn om te horen dat je zo goed en geduldig bent geholpen. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
zaterdag 14 mei 2022
Jos W. Lemaier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Jammer dat meer sterren niet mogelijk zijn!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanochtend zo zeldzaam goed geholpen door Hugo van Vevida/Your Hosting. Ik had zelf gisteravond iets onhandigs gedaan, mail werkte niet meer, laatste dag voor mijn vakantie en had diverse deadlines dus toch wel soort van ´paniek´. Hugo heeft mij uitzonderlijk goed geholpen. Waarom uitzonderlijk? Los van de snelle service vond ik zijn oprechte betrokkenheid en vooral ook geduld echt heel fijn om te ervaren. Je hoort aan de telefoon of iemand oprecht klantgericht is of aangeleerd klantgericht is (dan merk je de ongeduld en wellicht ook, soms overigens begrijpelijke, irritatie). IT, techniek en ik zijn geen optimale combinatie, ik heb een ander vak, en ben erg blij dat Vevida mij hier in ondersteunt. Hoe bijzonder dat Hugo gewoon tussendoor even zei, omdat we even op een download moesten wachten: ga gerust even een kop koffie halen. Complimenten voor Hugo, top bedrijf!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dian, dank je wel voor je uitgebreide review. Ik geef je complimenten door aan mij collega Hugo. Wanneer je opnieuw hulp nodig hebt, weer je ons te vinden. Groet René.
vrijdag 6 mei 2022
Dian Drenth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Simpele vraag, moeilijk antwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij kregen een mail van SoHosted dat de tarieven omhoog gaan voor de hosting van onze website, tenzij wij nu een 2-jarig contract tegen de huidige tarieven zouden afsluiten. Het afgelopen jaar hebben wij geen storingen (meer) gehad, dus willen wij bij SoHosted blijven en gebruik maken van hun aanbod. Wel willen wij weten of wij tussentijds het pakket kunnen upgraden (er zijn plannen voor uitbreiding). Deze vraag hebben wij per e-mail gesteld. Vervolgens ontvingen wij meerdere mails. We zouden een ticket hebben aangemaakt, we zouden een account moeten openen en nog meer. Daarna kregen wij het antwoord waarop we wachtten: upgraden kan, downgraden niet. Dus hebben wij gevraagd het 2-jarig contract in orde te maken. We kregen een reactie dat deze vraag niet vanaf het bij SoHosted bekende e-mail adres afkomstig was. Opnieuw het verzoek ingediend, maar nu vanaf het bekende e-mail adres. We wachten nog steeds op een bevestiging.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor het plaatsen van een review. Wijzigingen ontvangen wij inderdaad graag vanaf het contact mailadres welke bij ons bekend is, zodat wij zeker weten dat de klant zelf deze wijziging aanvraagt. Ik ga er vanuit dat je alsnog snel reactie krijgt op je openstaande verzoek. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag. Groet René.
vrijdag 6 mei 2022
Huurdersorganisatie Nijkerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice Patrik
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben dankbaar voor de snelle service van Patrick hij heeft me goed geholpen bij een probleem, waardoor het snel afgehandeld was. Hij was heel vriendelijk en reageerde vooral heel snel. Dus vandaar de volle 5+ sterren aan Patrick.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeffrey, leuk om te lezen dat Patrick je zo goed heeft geholpen. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 6 mei 2022
Jeffrey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Zeer duur voor wat je ervoor krijgt. Bij elke domeinnaam betaal je extra voor "DNS-redirect"
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren verschillende domeinnamen, en vroeger heb ik ook hostingpakketten gehad bij YourHosting (vroeger nog YourWWW). Nu kom ik erachter dat ik dus al jaren veel te veel betaal. Bij elke domeinnaam (die overigens ook elk jaar duurder worden, terwijl die prijzen helemaal niet meegaan met de inflatie) betaal je elk jaar meer dan 5 euro voor de "DNS-redirect". Dus zelfs als je er helemaal geen extra hostingpakket of email of wat dan ook bij hebt, betaal je >5 euro puur voor het instellen van de DNS-regel (wat natuurlijk inbegrepen hoort te zijn bij de domeinnaan, want zonder het instellen van de DNS heb je niets aan je domeinnaam). Verder dateert het klantenportaal uit de jaren '00, waardoor dit er zeer onoverzichtelijk en onprofessioneel uitziet. Ik heb al mijn domeinnamen verhuisd naar mijndomein.nl, waar ik alle domeinen ook nog eens het eerste jaar voor 0,50€ kon registreren, en ik adviseer eenieder dat ook te doen, want YourHosting was 20 jaar geleden (onder YourWWW) misschien een goede provider, nu is het vooral erg gedateerd allemaal!
donderdag 5 mei 2022
Laurens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede en snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2007, nu 15 jaar, klant bij Vevida (nu onderdeel van Yourhosting). Het is mij altijd goed bevallen. Ze denken met je mee, goede service ook. Als er wat aan de hand is, wordt het altijd goed opgelost. Aanrader!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Kim, dank je wel voor deze positieve woorden. Mocht je onze hulp weer nodig hebben, staan we voor je klaar! Groet René.
woensdag 4 mei 2022
Kim Castenmiller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Na al die jaren nog steeds blij met Your Hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als kleine organisatie in de zorg zijn wij sinds een aantal jaren verplicht een website te hebben. In onze zoektocht naar een goede provider zijn wij toen terecht gekomen bij Your Hosting. De vakkundige en zeer geduldige medewerkers hebben ons goed geholpen om alles snel voor elkaar te krijgen. Gelukkig kunnen we weer met ze bellen bij vragen. Dit is een tijdje niet geweest en dit was voor ons erg lastig omdat, digibeet als we zijn, het probleem uitleggen tijdens een gesprek makkelijk is dan het proberen te beschrijven in een contactformulier. Erg fijn dat deze organisatie rekening houd met de kleine ondernemers zonder IT personeel. Ga vooral zo door.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi! Wat een ontzettend fijne review om te lezen! Hier doen we het voor! Mocht je onze hulp weer nodig hebben, staan we zeker voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 3 mei 2022
TiCuro
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Vlotte samenwerking met een modern bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn reeds 10 jaar klant bij Yourhosting en steeds kregen wij de hulp en informatie op zeer korte termijn. Voor een perfecte hosting.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi! Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie al zo lang tevreden klant zijn! We doen ons best om dit minimaal nog 10 jaar vol te houden! Bedankt voor je review. Mocht je nog vragen hebben, horen we het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 3 mei 2022
Bedandbreakfast Ter Brugge - Staf Allosery
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Super als iemand met je meedenkt en problemen voorkomt!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een digibeet ben ik niet, maar als je iets nieuws toevoegt aan een bestaande website, zoals in mijn geval een webwinkel, dan is het wel fijn als iemand met je meedenkt. Sowieso was het leuk om te merken dat Auke Leistra van de Premium Support-afdeling zich mij nog herinnerde van een eerder contact een paar weken daarvoor. Hij vertelde me in alle rust welke stappen ik moest doorlopen om te voorkomen dat ik de producten die ik in de proefperiode aan de webshop had toegevoegd opnieuw zou moeten toevoegen. Alles liep gesmeerd en zijn tip voorkwam een heleboel frustratie. Vervolgens bleek dat het mailadres gereset moest worden omdat de site naar een ander hosting-pakket verhuisde. De instructies om dat te doen stuurde Auke voor de zekerheid van tevoren per mail, zodat ik alles bij de hand had. Vervolgens belde hij me nog een keer terug omdat hij had gezien dat ik het mailadres al in gebruik had, wat betekende dat ik de mails uit de inbox en outbox tijdelijk op een andere locatie in mijn mailprogramma moest opslaan om te voorkomen dat ik ze allemaal zou verliezen. Kijk, als iemand zo met je meedenkt en je nog even extra terugbelt, dan word ik daar heel blij van. Nogmaals superbedankt voor de hulp dus, Auke!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hester, dank je wel voor je zeer uitgebreide review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Auke. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 29 april 2022
Hester Stasse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Contact met Alex
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Naar aanleiding van de nieuwsbrief contact gezocht met SOHOSTED. Zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door Alex. Mijn vraag werd direct beantwoord en mijn verzoek ingewilligd.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Riek! Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan bent. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag! Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
donderdag 28 april 2022
Riek Nauta
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
onlangs had mijn mailbox kuren. Ik werd snel geholpen door SoHosted. Niks op aan te merken. Dus ik ben tevreden
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Denise, Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen! Als je nog meer vragen hebt, kan je ons altijd berichten! Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 26 april 2022
Denise
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ik kon geen emails ontvangen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Outlook werkte in combinatie met Your Hosting niet goed meer. Kwam door een update bij outlook vertelde Auke. Werd supersnel verholpen. Auke was vakkundig en vriendelijk en legde goed uit wat er aan de hand was. Het werkt weer dus.
maandag 25 april 2022
Henk Blanker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een domein gekocht en wou daarop een mailadres aanmaken. Ik had zelf een fout gemaakt bij het kiezen van het juiste pakket. Maar de klantenservice heeft het uitstekend opgelost en was zeer behulpzaam. Altijd fijn als de klantenservice met je meedenkt en je de ondersteuning geeft die je nodig hebt.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Marcel, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de klantenservice. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
vrijdag 22 april 2022
marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed opgelost!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website was gehacked dus even lichte paniek maar gelukkig werd de hack door YourHosting voor me verholpen. Goede service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Yaelle, Fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen en is je website weer online! Bedankt voor je review en als je nog vragen hebt, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 20 april 2022
Yaelle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
slechte communicatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had 3 domeinen (*.com, *.org en *.nl) bij Starthosting (wat is overgegaan in Yourhosting). Die 3 domeinen werden toen doorgelinkt naar mijn "hoofd-" domein (*.net) bij een andere hosting service waarop mijn website draait. Na de overgang naar Yourhosting merkte ik dat nog maar 1 van die drie was doorgelinkt. Hierover contact met "support" gehad of dit alsnog was aan te passen. Een dag later was het aangepast maar kreeg ik ook de rekening gepresenteerd. Over extra kosten is nooit gesproken en ik ben sinds de overgang naar Yourhosting ook niet minder gaan betalen maar heb sindsdien kennelijk wel minder waar voor mijn geld gehad. Nu moet ik extra betalen voor een service die bij Starthosting was inbegrepen. Slechte service en slechte communicatie noem ik dat. Men had op z'n minst bij de support mogen vermelden dat Yourhosting nu voor het doorlinken extra "kosten" berekent (en hoeveel). Ik heb het uiteindelijk maar laten gaan omdat doorlinken toch nodig is, maar netjes vind ik het niet.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bert, bedankt voor het plaatsen van je review en je feedback. Je hebt gelijk dat bij de support uitgelegd had moeten worden wat de wijziging financieel voor je inhoudt. Excuses dat dit niet gebeurd is. Als er nog iets niet duidelijk is qua kosten, stuur dan even een e-mail naar webcare@yourhosting.nl, dan leggen wij het uiteraard graag voor je uit. Groet, David.
dinsdag 19 april 2022
Bert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en vriendelijke service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Yourhosting. In die tijd heb ik meermaals mijn emailadressen op een nieuwe laptop moeten overzetten. Altijd weer een gedoe omdat je het niet vaak hoeft te doen. Maar de service van Yourhosting is fantastisch. Rik heeft mij snel en goed geholpen. Dat was mijzelf nooit gelukt. Dank je wel Rik!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Danielle, fijn om te horen dat Rik je zo goed heeft geholpen met het opnieuw instellen van je mailadressen. Ik geef je complimenten aan hem door. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 15 april 2022
danielle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onduidelijke interface en slechte dienstverlening. Als je het geluk hebt dat alles vlekkeloos loopt is er niets aan de hand maar zodra je de klanten’service’ nodig hebt gaat het mis. Opzeggen van diensten is bij deze maatschappij ouderwets en kan alleen per jaar, met een ruime opzeg termijn. let daar op!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, vervelend dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Na het eerste jaar hanteren wij een opzegtermijn van een maand. Wanneer dit bij jou anders is gelopen, ontvangen wij graag de situatie per mail, zodat wij opnieuw naar de situatie voor je kijken. Groet René.
donderdag 14 april 2022
GdN
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 10,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 15,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 20,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!