Yourhosting

4,3 / 5 4.172 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

platinum
Actie!

Webhosting de eerste drie maanden voor € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

4,3 / 5 4.172 ervaringen

Totaal (4.172)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (963)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Yourhosting Ervaringen

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 4172 op 84 pagina's

Contact met klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ik niet meer actief ben met het bedrijf dat ik ooit opstartte, heb ik de diensten van Yourhosting op moeten zeggen. Aanvankelijk verliep dat met wat misverstand rond een factuur en lukte het wat moeilijk contact te krijgen met dit bedrijf. Gelukkig is dit prima opgepakt door René van Yourhosting. Hij heeft het afgehandeld zoals het hoort. De communicatie verliep daarbij vlot en efficiënt. Bedankt René!
donderdag 8 februari 2024
J.M. Kieboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Betaling wegens problemen opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zins 2015 had ik een domein ,daar zat een automatische betaling per jaar aan vast. Helaas door financiële omstandigheden moest ik mijn bedrijf beëindigen. Met all gevolgen vandien, ik dacht dat ik een tijdje terug de zaak al had opgezegd,maar dat bleek dus niet goed te zijn gegaan. Totdat ik een mail kreeg over een volgende betaling voor het komende jaar. Dus nog eens es keer gekeken en nogmaals opgezegd, helaas kreeg in een mail dat ze geen afschrijving van mijn bankrekening konden doen, deze was allang opgeheven. Dus ik heb gebeld met youhosting om de zaak uit te leggen, ik kreeg een vriendelijke vrouw aan de telefoon.Aangezien ik al boos was schoot ik een beetje uit mijn slof. Ik ze dus dat ik onder bewind stond ,en geen zeggenschap meer had over mijn rekening. Gelukkig ben ik zeer goed geïnformeerd en geholpen om per direct een mail te beantwoorden dat ik direct het abonnement moest opzeggen vanwege de problemen. Ik heb een paar uur later een mail gekregen, met een mooie boodschap, dat ze hadden het komende jaar gesaneerd, en ik hoefde gelukkig maar een klein luttel bedrag te betalen. Super geregeld top , ik ben blij met de manier hoe dit is opgelost, zo hoort het te gaan. Met grote dank aan Danielle van de klantenservice en Eren voor de snelle reactie en oplossing. Vriendelijke groeten Henk pasterkamp Ps. Sorry voor al het ongemak, ik heb niet gevraagd dat ik failliet zou gaan.
woensdag 7 februari 2024
Henk Pasterkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel geholpen door Jeroen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt voor het meedenken en de snelle hulp
woensdag 7 februari 2024
Roelof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
top klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over de klantenservice van Yourhosting! Vandaag heel snel, goed en vriendelijk en deskundig geholpen door Youri van Laar
woensdag 7 februari 2024
Annemarie van Buuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super geholpen door Youri van Laar. Snelle reactie
woensdag 7 februari 2024
Kinik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mega fijn geholpen door Youri
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben Youri zo dankbaar! Geduld, echt geduld heeft hij. Blijft netjes. Is super pro-actief. Gaat net even de stap verder. Heeft me echt enorm geholpen, en ik heb hier zo weinig verstand van zelf. Dus dat is gewoon mega fijn! Ook dat ik gewoon even kan mailen met iemand fysieks in plaats van online robot of alleen maar FAQs, houden zo! Is echt alles waard. Bedankt, Sophie
woensdag 7 februari 2024
Sophie Pool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij DNS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank je wel Auke voor je snelle en fantastiche hulp. De aangemaakte tickets waren binnen een dag verholpen ontzettend fijn!!
dinsdag 6 februari 2024
Simon Visscher
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle aanpassing DMARC record
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dankje Jeroen voor je advies en snelle aanpassing van het DMARC record
dinsdag 6 februari 2024
Marielouise Poels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
probleem oplossing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na het invullen van het ticket , mbt het niet geaccepteerd worden van mijn email, was mijn probleem de volgende dag opgelost. Keurig feedback wat er was gebeurd. Daarom mijn dank.
dinsdag 6 februari 2024
arnold pijpers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs factuur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg goed geholpen door Youri van Laar toen ik een bericht stuurde dat ik de factuur erg hoog vond. Mijn complimenten!
dinsdag 6 februari 2024
Erik Bosch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Aanpassing pakket De Heeg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds mijn prima provider De Heeg is overgenomen door Yourhosting is de prijs binnen 3 jaar verviervoudigd. Belachelijk. Ik heb overlegd met Hanriette van de klantenservice en heb haar gevraagd of haar salaris ook verviervoudigd was. Omdat dit niet het geval was kon ik niet boos op háár worden. Ze heeft me erg goed geholpen met het aanpassen van mijn pakket. Ik ga maar eens op,zoek naar iets anders.
maandag 5 februari 2024
André
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed en vriendelijk geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het afsluiten van een nieuw hosting pakket had ik een vraag, ik werd hierbij vriendelijk geholpen door Ashod. Ook bij een volgende vraag werd ik snel geholpen en werd er zelfs een tijdelijke, gratis, oplossing geboden zodat ik meteen met mijn site aan de gang kon. Goede service!
maandag 5 februari 2024
Wenche
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mailbox vol
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg een melding dat mijn mailbox 95% vol zou zijn. Gemaild naar de klantenservice en Sebastiaan heeft binnen 10 minuten de capaciteit verhoogd. Super snel en goed opgelost dus!
maandag 5 februari 2024
Silvia Visser-de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opzegging dienstenpakket en domeinnaam schoutsen-blijsie.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DNS-redirect (pakket) Ik ben bij mijn opzegging heel vriendelijk en adequaat geholpen door de medewerker van de klantenservice: Youri van Laar.
maandag 5 februari 2024
Ina blijsie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website problemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde tekst aanpassen maar kreeg foutmelding. Tnx Youri voor je hulp. Nu in 2 klikken gelukt
maandag 5 februari 2024
Nicole ter Hedde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mijn ervaring met support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks dat ik het jammer vindt dat er geen persoonlijk contact meer is moet ik zeggen dat mijn verzoek via de support/ chatbot super snel, duidelijk en naar wens is verholpen. Dik tevreden.
maandag 5 februari 2024
Sjors
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dhr.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had een vraag over de nota. Ben geholpen door Linda en prima opgelost.
zondag 4 februari 2024
Eltje
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL werkte niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Justin heeft me snel geholpen en de site werkt gelukkig weer voor het weekend, top!
vrijdag 2 februari 2024
Julius Wintermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Aanpassen pakketten en nota's
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werd goed geholpen aan zowel de telefoon als via de mail. Ging snel en er werd een goede oplossing aangeboden. Erg vriendelijk allemaal! Bedankt Youri van Laar.
vrijdag 2 februari 2024
Daniël van den Heuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat ik niet meer kon inloggen in mijn mail, hebben Frouwke en Danielle ongelooflijk hard hun best gedaan om dit probleem op te lossen. Top gedaan meiden! Fijn dat de backup bewaard is gebleven
vrijdag 2 februari 2024
Al
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
geweldig geholpen door Roy
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Even 1 telefoontje naar Yourhosting en de geweldige medewerker Roy was snel en duidelijk en behulpzaam.
vrijdag 2 februari 2024
V. Molleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
ondersteuning door service medewerker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
gebeld met Justin, die zijn uiterste best deed om me te helpen, en mijn klacht door te zetten naar de volgende lijn in de helpdesk gr Erik
donderdag 1 februari 2024
Erik Elfring
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goede service door Youri van Laar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima geholpen. Probleem inzake betaling factuur snel opgelost. Top.
donderdag 1 februari 2024
Helms
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Omzetten product en inlog probleempje
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door topper Roy onzettend goed geholpen en adviseert bij het omzetten van ons product, en ook het inlog probleem was binnen no time opgelost.
donderdag 1 februari 2024
Tjitske
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen reactie meer, restitutie niet afgehandeld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na opzegging van twee domeinnamen in dec '23 heb ik contact gehad met de klantenservice (Youri van Laar) over restitutie van de maanden dat geen gebruik meer wordt gemaakt van de domeinnamen. Ik zou binnen een week een creditnota ontvangen en restitutie zou geregeld worden. Dit is niet gebeurd. Aanvankelijk ging het communiceren erg prettig en snel en is mij gevraagd door genoemde medewerker om een positieve review achter te laten. Prima, ik was tevreden tot zover en ik heb een positieve review achtergelaten. Een creditnota en terugbetaling heb ik tot op heden (ruim een maand later) niets meer gehoord, op mails hierover krijg ik geen reactie meer.
donderdag 1 februari 2024
Marja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij emails
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen door Julian van de helpdesk. Dankjewel
woensdag 31 januari 2024
shirley
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben echt super geholpen door Julian. Hij is erg beleefd en kon mij goed te woord staan. Ook heeft hij uitgebreid met mij naar de koppeling gekeken en dit tijdens de meeting ingesteld. Erg tevreden!
woensdag 31 januari 2024
Laïsha
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bedankt Roy!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het was lang geleden dat ik aan mijn website had gewerkt, waardoor het publiceren mij niet meer lukte. Roy heeft mij prima geholpen waardoor ik tijdens ons telefoongesprek alweer meteen kon publiceren.
dinsdag 30 januari 2024
Helmie Geven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al 5 jaar klant bij Argeweb/Yourhosting. Als er een issue ontstaat, word ik altijd heel snel geholpen. Zoals afgelopen week door Laurens, toen na een interne miscommunicatie mijn website ineens offline was. Binnen 24 uur was dit opgelost.
dinsdag 30 januari 2024
Lotte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij hosting email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed en uitgebreid geholpen door Thomas van Yourhosting. Zeer vriendelijke en geduldige support medewerker met goed advies en kennis. Dank Thomas!
dinsdag 30 januari 2024
Sadjad Ezbashi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en effectief geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De keren dat ik ondersteuning nodig heb reageert Argeweb snel en effectief. En vriendelijk. Ook niet onbelangrijk. Dit keer weer goed geholpen door Laurens. Dankjewel
dinsdag 30 januari 2024
Judith
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goede provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot volle tevredenheid jaren gebruik gemaakt van de diensten van Yourhosting als particulier. Uitstekende dienstverlening en een zeer goede helpdesk die heel makkelijk bereikbaar is. Een aanrader!
maandag 29 januari 2024
J. de Waal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Het duurt en duurt, maar dan is er... support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was al 15 jaar klant bij Sohosted met 2 url's toen Yourhosting alles overnam. Behoorlijk verwarrend... bij wie ben ik nu wel of geen klant? De tarieven voor dezelfde hosting en diensten minimaal 3 x zo hoog, evenals Ssl kosten. Afgezien daarvan vind ik het belangrijkste de support zodat je sites blijven draaien ! Een ticket insturen via de chatbot (die wij voeden met vragen ;-) resulteert in geen antwoord of een mooi ticketnummer....waarna dagenlange oorverdovende stilte. Dan komt er natuurlijk excuus dat het even een beetje druk was... etc. Uiteindelijk in 2 fasen erachter gekomen dat IP adres was geblokkeerd (na zoveel gingen om op de mail in te loggen). Uiteindelijk bood men aan om te bellen met 038-- (ik houd dit nummer paraat;-) en Aljero heeft me helemaal uit de brand geholpen met de juiste stappen. Dus Aljero krijgt van mij 5 sterren, maar in het algemeen kan ik helaas maar weinig sterren geven. .. PS een helder uitleg over PLESK (met video) zou enorme meerwaarde geven.
maandag 29 januari 2024
Luc
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vraag m.b.t. aanpassing gegevens in account
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een vlotte en correcte behandeling van mijn vraag door Marten van Yourhosting!
maandag 29 januari 2024
Linda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
vraag nav betaling factuur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
bericht gestuurd inzake bovengenoemde, dezelfde dag bericht terug van Youri van Laar.
maandag 29 januari 2024
Jolande Stuut
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na verhuizing van mijn webhosting naar Argeweb lukte het aanvankelijk niet mijn bijbehorende mailadres weer werkend te krijgen Met de goede hulp van Jeroen van Argeweb is dit toch gelukt.
maandag 29 januari 2024
Hein Kruiswijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekend geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was tegen een probleem met de webmail aangelopen. Dit probleem werd uitstekend opgelost door Jeroen van Argeweb.
maandag 29 januari 2024
Martin Raven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
kon mijn e mail niet meer lezen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Julian heeft mij fantastisch geholpen. Wat een geduld met zo een dombo als ik. 10 punten. Super bedankt
maandag 29 januari 2024
Hermien Balder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Lindsey heeft me geweldig gied geholprn!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lindsey heeft me geweldig goed en kundig geholpen!
vrijdag 26 januari 2024
Maria Delver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel geholpen met instellen DNS verwijzing voor website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met de instellingen voor DNS doorverwijzing naar onze website. Jeroen van Argeweb heeft mij zeer snel geholpen met de instellingen. Ik heb daarna zelf de koppeling met onze website gemaakt en de doorverwijzing werkte meteen goed. Het heeft mij niet meer dan enkele minuten werk gekost op deze manier.
vrijdag 26 januari 2024
Jan Dekker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top geholpen door Sebastiaan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist een ticket ingeschoten en binnen twee minuten ben ik gebeld door Sebastiaan. Hij wist direct wat ik moest doen en ging het ook meteen regelen. Voorheen had ik nog wel eens kritiek op de klantenservice van Yourhosting maar vandaag is het tegendeel bewezen.
vrijdag 26 januari 2024
Jeffrey van Dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
niet werkende mailadres.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contact gehad met Mitchel, die mij gebeld heeft nadat ik mijn probleem met email naar klantenservice gestuur had. Mitchel heeft me goed en vriendelijk geholpen. Heeft ook alle tijd genomen om mijn probleem op te lossen
vrijdag 26 januari 2024
Ingrid Arends
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfect geholpen door Thomas
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen met mijn mail. Tijdens telefonische contact met Thomas opgelost. Geduld en vakkundig. Daarvoor een ongeduldige niet vakkundige collega aan de telefoon gehad. De aanhouder w..........
vrijdag 26 januari 2024
Henny Derksen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ben enorm goed geholpen door Thomas!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben enorm goed geholpen door Thomas van Yourhosting. Vriendelijk en geduldig heeft mij geholpen de technische hobbels te nemen waar ik zelf niet uit kwam. Top!
vrijdag 26 januari 2024
Andre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Voortreffelijk geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben werkelijk voortreffelijk geholpen door Julian van Yourhosting. Een Outlook probleem dat dat diep verscholen zat in het verschil tussen en overgang van een oude versie van Outlook naar de nieuwste versie van Outlook. Alles het gevolg van oude hosting email alias. Geweldig hoe hij in alle rust, maar met grote voortvarendheid de oorzaak van het probleem zocht, de oplossing vond, en vervolgens ook implementeerde. Mijn bewondering.
donderdag 25 januari 2024
Peer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice was t
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aljero heeft me fijn geholpen nadat ik mijn DNS-indtellingen had verprutst, ook nadat een collega van hem dat niet lukte. Erg fijn!
donderdag 25 januari 2024
Jaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ashod heeft erg goed en snel geholpen. Eindelijk een provider met een goede service en goede medewerkers.
woensdag 24 januari 2024
René
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service bij Yourhosting (Julian en Mitchel)!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was jarenlang klant bij Sohosted, die elk jaar duurder en duurder werd (uiteindelijk 5x duurder in 4 jaar!). Dit zonder dat ik andere diensten afnam. Deze partij werd overgenomen door Yourhosting. Met hun gebeld, eerst Julian aan de lijn, die was gelijk erg meedenkend. Gekeken naar een pakket wat voldoende was voor mij (Webonly), en nu weer terug naar normale tarieven. De verhuisservice is daarna geregeld door Mitchel, die op alle vlakken meedacht en geweldig heeft geholpen hiermee! Kortom een dikke 10 voor beide!
woensdag 24 januari 2024
Van der Meer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
website veranderingen 2023
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2014kunnen Problemen gehad met wachtwoord wijzigen en inloggen nadat de website in 2023 veranderingen had doorgevoerd. Een paar keer contact gehad met de klantenservice deze afgelopen maand. Met name over een factuur die 2 x zo duur was dan alle andere jaren, het niet kunnen inloggen en geen wachtwoorden ed konden wijzigen. Het pakket is inmiddels , en aangepast, en sinds vandaag kunnen wij weer inloggen en aanpassingen aanbrengen. Bedankt klantenservice, en met name Roy
woensdag 24 januari 2024
José Menger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Database probleem top opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er was een probleem met de database van onze website. Heel snel en prima geholpen door Jeroen.
woensdag 24 januari 2024
Roy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

Start

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Plus

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 26,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

VPS Hosting

VPS 2

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS 4

€ 49,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 3

€ 119,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 4

€ 169,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Doorstuurservice

€ 11,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .NL domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Gratis Telefonische Support!

.de-domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .COM domeinnaam

€ 28,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

€ 12,99 in eerste jaar, 20+ jaar hostingervaring, 1.1 miljoen+ domeinen

E-mail Start

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

E-mail Max

€ 155,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden nu slechts €0,99 per maand!