Yourname

4,5 / 5 274 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Uw website altijd bereikbaar!

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09103380
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00
Website screenshot Yourname

Overall score

4,5 / 5 274 ervaringen

Totaal (274)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (37)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 274 op 28 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb bijna 5 jaar lang een website gehad bij YNW. Nooit problemen gehad. Toen ik ging informeren over de verhuizing, kwam ineens naar boven dat ik nog 3 jaar moest betalen. YNW stuurt nooit herinneringen.... Voor de rest een prima provider. Reden van verhuizing is de prijs van de pakketten. men vergroot alleen maar de pakketten in omvang, terwijl ik met een kleine hoeveelheid tevreden ben en dat bieden ze dan weer niet aan.
maandag 26 februari 2007
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ten eerste omdat ze domeinnamen locken en weigeren om de lock eraf te gooien indien de namen verhuisd moeten worden. De reden is volgens hun dat eerst de facturen betaald moeten worden. Er worden geen facturen gestuurd dus kan er ook niets worden betaald. Vervolgens ruim een jaar nadat ik van de Your Name ellende was bevrijd, komen er ineens facturen binnen van 4 jaar geleden. Deze zijn dus ook rechtstreeks tussen het oud papier verdwenen. Ik snap niet dat ze het lef hebben om 4 jaar na data nog facturen te versturen. Wat de hosting betreft, de Cobalt servers waarmee Yourname werkt staan inmiddels in verschillende musea te pronken. Eind jaren 90 waren dit moderne servers, helaas kunnen ze niet meer met de tijd mee. Voor de prijs die je bij hun betaald heb je tegenwoordig bij concurrenten een zeer geavanceerd hostingpakket op suppersnele servers. Conclussie: GA NIET MET DEZE PARTIJ IN ZEE!
maandag 26 februari 2007
Bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tegenover de vele negatieve reacties over verkeerde facturen en administratieve missers wil ik hier graag een positiever geluid over Your Name Webhosting laten horen.In oktober 2006 ben ik met hen in zee gegaan. De grootte van het standaard hostingpakket (500 mb, 10gb data) was voldoende en onlangs hebben ze het pakket flink vergroot - zonder extra kosten! Daarnaast leveren ze nu ook gratis een sitebuilder en een back-up van 5gb. De snelheid van mijn website is uitstekend en ik heb tot nog toe geen downtimes gehad.Ik begrijp dat alle geboden extra's noodzakelijk zijn in de ratrace met alle 1-euro-hostingbedrijven, maar uiteindelijk kies ik - alle hieronder genoemde facturensores ten spijt - voor een bedrijf met een meer gedegen en bestendige uitstraling. Technische vragen worden door de helpdesk altijd vakkundig en snel beantwoord; kom daar 'ns om in de hostingjungle van vandaag!Oordeel: ++
vrijdag 9 februari 2007
Tjomme de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De hosting van Yournamewebhosting ervaar ik als degelijk en betrouwbaar. Ik heb al meer dan een jaar twee sites draaien op hun servers en geen downtime gehad. Onlangs hebben ze de pakketten flink vergroot, wat toch een mooie geste is. Facturen komen weliswaar wat laat binnen, maar dat kan ik onmogelijk problematisch noemen. Al met al een betrouwbare club, daar in het Nijmeegse!
donderdag 8 februari 2007
Jeroen Willink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger een goede webhost, maar tegenwoordig lopen ze erg ver achter de feiten aan!Slechte email communicatie Verouderd control panel Kennis van helpdesk medewerkers is zeer matig Facturen veels laat Etc etc......Zonde....
dinsdag 6 februari 2007
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een paar jaar ben ik tevreden klant van Your Name Webhosting. Het verbaast mij dan ook, dat er relatief veel negatieve berichten worden geplaatst hieronder... mijns inziens niet helemaal terecht. Vorig jaar tijdens het WK '06 bijvoorbeeld was mijn site door het enorm aantal hits slecht bereikbaar. Even gemaild en binnen een dag was mijn site (kosteloos!) overgezet naar een groter pakket. Goed geregeld dus.Voor wat betreft de helpdesk en de beantwoording van vragen: ook hier kan ik alleen maar positief over zijn. Natuurlijk komt het wel eens voor, dat iemand bij sommige problemen niet meteen de oplossing voorhanden heeft, maar ook op dat punt kan ik alleen maar zeggen dat Your Name er altijd alles aan gedaan heeft oplossingen aan te reiken. Wat dat betreft kunnen andere helpdesks nog wel het nodige opsteken.Blijft tot slot staan de administratie. Ik zelf heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald en ook de domeinnamen waar ik vanaf wilde zijn rechtmatig opgezegd. Nooit problemen mee gehad. Toevallig kreeg een vriend van mij twee jaar geleden een onterechte factuur, maar na telefonisch contact en bijbehorende uitleg was het probleem binnen enkele dagen uit de wereld. Bleek dat door de overgang van systemen een aantal klanten ten onrechte facturen had ontvangen. Toch ook weer snel en naar tevredenheid opgelost!De mensen die hieronder zeer negatief uit de hoek komen, zouden er mijns inziens goed aan doen eens na te gaan wat zij zelf in het vervolg anders kunnen doen. Voor zover ik weet zijn bij zo ongeveer alle gerenomeerde bedrijven de voorwaarden strak als het aankomt op opzeggingen bijvoorbeeld. Dat is nu net het hele eieren eten wat klantenbinding aangaat. Om dat dan meteen te bestempelen als een 'truuk' cq. 'oplichting', dat gaat mij dan ook te ver. Een goede tip voor al deze mensen: probeer eens zaken op een vriendelijke man
vrijdag 19 januari 2007
Roderick Reynaars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
in het begin was ik tevreden, wist ik veel, had toen nog weinig ervaring met webhosting, meerdere klanten van mij ondergebracht bij hen, en na een tijdje begonnen de problemen, site onbereikbaar, facturen veel te laat, allemaal ervaringen die ik hier tegenkom. op een gegeven moment, na een grote storing, besloot ik ermee te stoppen en de boel te verhuizen, nou, dat was pech, het moest 2 maanden van te voren, en ik deed het 6 weken van te voren, maar ipv dat ik een reactie krijg, doen ze verder niets, tot een half jaar nadat mijn contract afgelopen was, wordt mijn site opeens offline gehaald. ik neem contact op, eerst is het een storing, dan blijkt 2 dagen later opeens dat ze mijn contract hebben beeindigd, gewoon halverwege de looptijd, toen alles toch nog maar verhuist, mijn klanten vertrekken dit jaar ook bij YNW, en ik adviseer iedereen niet in zee te gaan met deze oplichters. ohja, klacht hoef je niet in te dienen, er valt niet met Martin van Eindthoven te communiceren
zondag 14 januari 2007
joris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het verhaal van Merijn Meintjens is met recht geen positieve ervaring. Hoewel ikzelf geen problemen ondervind met de debiteurenadministratie van Your Name Webhosting, ben ik op verschillende plaatsen klachten tegengekomen over verkeerde rekeningen en abusievelijk verzonden aanmaningen. Dit is een zaak waar zij hard aan moeten werken. Ik ben ervan overtuigd dat dit voor hen een vast voornemen is voor 2007! De kwaliteit van de hosting en service is namelijk uitstekend. Het is jammer dat dit aspect ondergesneeuwd raakt in een slepende discussie over administratieve missers.
woensdag 3 januari 2007
Janna Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu een aantal jaren klant en was in eerste instantie erg tevreden. Administratief klopte het echter niet helemaal want ik kreeg op willekeurige momenten een factuur maar daarna nooit een herinnering.Ben inmiddels ZWAAR ONTEVREDEN over deze hoster want door mijn goede ervaringen heb ik enkele bedrijven YNW aangeraden. Nu word ik door hun aangemaand om de facturen te betalen voor een site en meerdere domeinen van ??n van die bedrijven terwijl deze domeinen op naam van het bedrijf staan. Ze hebben toendertijd blijkbaar dit account onder mijn debiteurenaccount gehangen en nu moet ik betalen voor iets dat ik niet kan opzeggen en niet mijn eigendom is, erg onredelijk.De arrogante houding van Martin van Eijndthoven die meteen dreigt met incassobureau, kantonrechter en het inactief zetten van al mijn sites, ook de sites waar ik al voor betaald heb. Dit is echt onacceptabel en zeer KLANTONVRIENDELIJK!!Ze kunnen de moeite van de dreigementen beter steken in het oplossen van hun administratieve chaos.Ik ga op zoek naar een bedrijf waar ze wel blij zijn met meerdere site en nieuwe klanten die ik aanbreng. Mocht je een nieuwe hoster zoeken, zoek dan op internet maar even naar wat meerdere reviews van mensen die ook problemen hebben gehad met deze incapabele "hoofd" debiteurenadministratie van Yourname Webhosting. Er is zelfs een site in het leven geroepen om hun aan te klagen...Met teleurgestelde groet,Merijn Meintjens
donderdag 21 december 2006
Merijn Meintjens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mee eens. Ik ben over Your Name Webhosting zeer tevreden. Ik heb veel webruimte en een ruime datalimiet voor een prijs die alleszins billijk is.De service en de helpdesk vind ik professioneel: nog dezelfde dag worden mijn e-mails beantwoord; op technische vragen krijg ik altijd heldere en bruikbare tips en truuks.Een aanrader!
woensdag 13 december 2006
Gijs van Loon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourname? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Mini

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Standaard

€ 3,33 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

WP Standaard

€ 4,29 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Plus

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Premium

€ 8,33 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.nl Domein

€ 9,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee