bHosted.nl

4,8 / 5 285 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Snelle SSD hosting vanaf €1,- per maand

Bedrijfsgegevens

  • 3 Werknemers
  • KvK-nummer: 30188160
Openingstijden
  • Ma-Vrij: 9:00 - 17:00
  • Zat-zon: Whatsapp
Website screenshot bHosted.nl

Overall score

4,8 / 5 285 ervaringen

Totaal (285)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (71)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over bHosted

Sinds 2003 biedt het bedrijf bHosted webhosting en domeinregistratie aan. bHosted.nl is gevestigd in Roosendaal en bedient in totaal ruim 7000 klanten.
De webhosting pakketten van bHosted.nl beginnen bij een 500 MB hostingpakket verkrijgbaar voor €1 per maand. Naast webhosting biedt bHosted een VPS aan vanaf €14,95 per maand, hierbij krijg je 1 CPU en 256 MB werkgeheugen. De klantenservice van bHosted is bereikbaar via telefoon, email, Whatsapp, Facebook, Twitter en livechat.

bHosted ervaringen en klachten

Deel je eigen ervaringen met de hosting van bHosted via onze website en laat zo anderen delen in je kennis over de kwaliteit van de diensten en klantenservice.

Ervaringen 285 op 6 pagina's

Snelle service en 100% tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ruim een jaar geleden als reseller met 30 domeinnamen overgestapt naar bhosted. Nooit een seconde spijt van gehad. Zeer flexibel, snel antwoord en afwerken van helpdesk tickets, super service. Deze week voor het eerst een probleem gehad waar we zelf niet meer uitkwamen, en opnieuw super geholpen door het team. Echt een aanrader!
vrijdag 17 september 2021
Geert Heijnen, µSIC Software
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben voor Webhosting overgestapt van KPN naar Bhosted. Wat een verschil. Uitstekende service, snelle reacties en vooral altijd zeer gericht op een oplossing. Maandkosten zijn bovendien aanzienlijk lager dan bij KPN. De hele 'verhuizing' van de website was in twee dagen geregeld. Ik ben super tevreden.
vrijdag 10 september 2021
Kees V.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goedkoop + gratis verhuisservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist overgestapt van Versio naar het 2GB-pakket van bHosted, om te ontsnappen aan de hegemonie van TWS. Ik heb Vimexx overwogen, maar zij bieden geen verhuisservice bij hun goedkopere pakketten. Op zich heb ik niet direct een verhuisservice nodig (1 mailadres + website zonder database), maar het ging mij vooral om een "seamless" overgang van de oude naar de nieuwe server voor de website. Bij Versio kon ik in hun klantenpaneel een code opzoeken voor het verhuizen van de domeinnaam. Die kon ik bij bHosted direct bij de bestelling opgeven, zodat zij de verhuizing in gang kunnen zetten. Enkele dagen later draaien website + email op de servers van bHosted zonder downtime.
woensdag 8 september 2021
Martijn Weisbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Overstap naar bHosted
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zocht een nieuwe hostingprovider die niet al te duur is en een goed bereikbare (liefst telefonische) klantenservice heeft. Via een vriend kwam ik bij bHosted terecht. De site zag er goed uit en de optie voor verhuishulp (overzetten e-mail e.d.) sprak mij erg aan. Na aanmelding werd er snel actie ondernomen en binnen een mum van tijd waren mn mail en webhosting probleemloos overgezet. Goede service!
woensdag 8 september 2021
Marcella van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snelste overstap ooit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn oude webhost liet me 3 dagen voor het verlopen van mijn pakket dat ik 200% in prijs omhoog zou gaan omdat ze allerlei zinloze nieuwe dingen hadden geïmplementeerd. Lang verhaal kort: opgezegd dus. bij Bhosted snel alles in orde gemaakt en Steven heeft geholpen met de verhuizing te doen terwijl ik gewoon aan mijn werk was :) binnen 24 uur was alles in orde en is mijn website weer up-and-running.
donderdag 2 september 2021
Arjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service bij verhuizing domeinen en website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds december 2020 klant bij bhosted en kan niet anders zeggen dat ik dik teverden ben. Begonnen met een Reseller pakket van 5Gb. Dit was al snel te klein doordat ik meer domeinen liet registreren en er meer verhuisden naar het pakket. Inmiddels heb ik er 21 domeinnamen staan, waarvan er 15 een website hebben. Gelukkig lukt het mij nu zelf om een domein aan te vragen en in te richten. Dat is binnen 15 minuten afgerond. Het reseller pakket heeft heel veel mogelijkheden. In het begin paar keer gebeld over hoe iets te doen, maar gaande weg went het. Twee weken terug heeft bhosted geholpen met het verhuizen van drie websites en domeinnamen. Dat was een aardige klus, ook vanwege de grootte van 1 site en verschillende partijen waar alles stond, inclusief mailboxen. Maar uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen. Nogmaals, enorm tevreden, met name door de goede en vriendelijke service, en een erg prettige prijs/kwaliteit verhouding. Geen vraag is ze te veel. Een punt dat voor mij heel belangrijk was bij de keuze van een nieuwe hosting partij was het feit dat je telefonisch contact kunt hebben met de helpdesk. En niet altijd maar moet wachten op een reactie via e-mail. Enige minpuntje, als ik al wat kan bedenken, is het controlepaneel. Dat is wat gedateerd. Maar doet gelukkig wat het moet doen.
woensdag 1 september 2021
Gilbert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuizing domein naar bHosted
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nieuwe klant. Super glad verlopen verhuizing van mijn domein naar bHosted. Draait weer prima!
woensdag 14 juli 2021
I kanters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Beoordeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan niet anders zeggen dat ik het een fijn hosting bedrijf is, heb een aantal malen een probleem gehad (door mijzelf aangericht), en deze werden altijd op zeer korte termijn opgelost. Gewoon alles goed voor elkaar!!
maandag 28 juni 2021
Patrick Veeningen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
100% tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege het bouwen van een website voor een ander ben ik ruim een jaar geleden met BHosted in aanraking gekomen. Ben daar zo tevreden over, dat ik al mijn eigen domeinen en hosting pakket ook bij hen heb onder gebracht. Flexibele hosting, snelle website, fijne helpdesk. Echt superblij mee!
donderdag 3 juni 2021
Ben Nienhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goede verhouding prijs/kwaliteit en prima helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu een paar maanden bij bHosted. Bij mijn vorige webhoster moest ik voor elk domein een hostingpakket aanschaffen, bij bHosted kan ik mijn 2 domeinen met 1 hosting pakket hosten. De prijs /kwaliteit verhouding is echt hartstikke goed. De helpdesk reageert snel en is zeer deskundig.
vrijdag 28 mei 2021
L. Jussen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Persoonlijke top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij bHosted.nl heb ik al vele jaren mijn website gepoosd. Het bijzondere is dat je persoonlijk de mensen achter bHosted.nl kunt benaderen. En dat ze ook altijd de tijd voor je nemen. Wat ze ook aanbieden via het web, ik blijf zeker hier. Dan weet ik zeker dat ik niet met een robot zit te praten. Die niks snapt.
woensdag 26 mei 2021
Joep van der Pol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekend geholpen door de klantenservice. Actief meedenkend, snelle reacties. Onze site was ondanks problemen vanuit de vorige hoster binnen een paar uur weer helemaal functionerend en online, inclusief alle e-mails werkend en SSL certificaten geïnstalleerd. Top! (en bedankt dus!)
woensdag 19 mei 2021
Edwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfecte hosting partner
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren host bhosted.nl voor mij verschillende websites/domeinen. Nagenoeg geen uitval gehad. Als ik even ergens mee zit wordt ik super snel geholpen. Heel erg blij mee
zondag 16 mei 2021
Michaël Bolhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren zijn wij klant bij Bhosted en hebben er een aantal websites "lopen". Wat ons betreft blinkt Bhosted uit door de zeer adequate hulp van de helpdesk. Geen moeite is te veel, de bereikbaarheid is prima en eventuele problemen worden snel opgelost.
woensdag 21 april 2021
Patricia Romijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snelle hulp bij aanpassen website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Noodzaak om mijn website weer eens aan te passen. Helaas worden de inloggegevens van mijn Joomla-programma niet meer geaccepteerd. De professionele websitebouwer van weleer kan mij niet helpen..... Gelukkig wel de helpdesk van bHosted (Steven Groenendijk). Na een korte mailwisseling weet hij mij nieuwe inloggegevens te verstrekken waarmee ik mijn site kan gaan verbouwen. Fantastisch: deskundig en snel!
maandag 19 april 2021
Paul van Hooft
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Voortreffelijk in alle opzichten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ik vragen heb krijg ik altijd snelle en deskundige reacties die mij helpen in wat ik wilde weten. Ik ben tevreden over de service en mogelijkheden.
donderdag 8 april 2021
Doreen Proos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goed geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag had ik een puinhoop gemaakt van de mappenstructuur en inhoud ervan. Maar door snelle hulp, en communicatie middels de mail, had een medewerker binnen mum van tijd mijn site weer online! Dikke vette pluim voor BeHosted!
woensdag 7 april 2021
Rik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
samenvoegen 2 accounts
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde 2 accounts samenvoegen. Dit was letterlijk in 1 belletje en een mailtje met de juiste gegevens geregeld. Keurige en vlotte service, meedenken met wat de makkelijkste optie voor de klant is!
vrijdag 2 april 2021
Erik Lenstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Lage prijzen, hoge service !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben inmiddels een aantal jaren klant bij Bhosted en kan wel zeggen dat ik in die tijd bijna fan ben geworden. prijzen zitten aan de onderkant van de markt, de service die Bhosted biedt wordt echter zelfs door de duurste partijen niet geboden. binnen 15 minuten heb je een inhoudelijke (!) reactie op e-mail, op de telefonische helpdesk krijg je zonder keuzemenu's of doorverbinden direct een medewerker aan de lijn met kennis van zaken. Ook als je als klant zelf iets kapot maakt helpen ze om alles weer zo snel mogelijk te herstellen. ik heb in drie jaar nog geen minuut downtime meegemaakt en ook zijn de prijzen in die drie jaar nog niet verhoogd (mijn vorige hostingpartij kreeg het voor elkaar om de laatste 2 jaar dat ik klant was de prijzen in totaal met 600% te verhogen). enige nadeel is dat het controlepaneel er gedateerd uit ziet maar ondanks dat doet het wat het moet doen. ga zo door jongens, en zwicht AUB niet voor een overnamebod door TWS of Team.Blue
woensdag 31 maart 2021
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekend én snel geholpen door klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels een stuk of 10 domeinen laten hosten door Bhosted, alles vlekkeloos. Ik had een kleine kwestie met de O365 instellingen van een mailaccount, door de klantenservice zeer snel en vakkundig opgelost. Kortom, super en aan te raden!
donderdag 25 maart 2021
robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals we gewend zijn weer een zeer snelle en betrouwbare oplossing voor onze vragen. Perfect!!
woensdag 24 maart 2021
Paul Simons
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Casas Las Negras
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij Bhosted en heb er een pakket met verschillende domeinnamen lopen. Nog nooit heeft Bhosted mij teleurgesteld, en geloof me, ik doe nog al eens iets verkeerd, en zij helpen me iedere keer weer in NO-TIME. Hierdoor kan ik weer zonder zorgen aan het weekend beginnen! Bhosted reageert altijd snel en vriendelijk, lossen de problemen snel op waardoor de klant weer een zorg minder heeft. Minpunten kan ik niet verzinnen, ik ben gewoon ongelofelijk tevreden en dat blijkt ook wel uit onze jarenlange samenwerking! Kortom, een tevreden klant aan het woord. Bedankt voor de samenwerking en ga vooral zo door.
vrijdag 19 maart 2021
Petra van de Schootbrugge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
***** beste hosting bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 30 jaar ervaring met 4 verschillende web-hosting bedrijven in binnen en buitenland ben ik 2 jaar geleden bij Bhosted terecht gekomen. Alles werkt perfect en mocht je een vraag hebben...... de telefoon wordt zeer snel opgenomen. Bhosted is een echte aanrader.
donderdag 18 maart 2021
Pank Vale
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het uitbreiden en het verhuizen van een domein had ik wat problemen met 1 van deze domeinen. Na een korte vraag per mail binnen enkele minuten verholpen. Top service
donderdag 18 maart 2021
Ron Hoogstraaten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle service??
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een paar jaar klant en zat nu met een nieuwe website die (snel) live moest. Via de helpdesk snel geregeld en de juiste DNS gegevens ingevoerd??
dinsdag 16 maart 2021
Ben Rietdijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service Helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
After installing Wordpress to start a new homepage, our current homepage was gone. didn't know how to restore it. We contacted the help desk and they helped immediately. Our homepage was back again! respond quickly and very helpful, boosted has top service. we are very satisfied!
vrijdag 12 maart 2021
Sae
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne, prettige service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het overzetten van mijn (oude) website naar bHosted ging niet in èèn keer goed, maar door de helpdesk van bHosted lukte het toch om alles relatief snel weer werkzaam te krijgen. Ben speciaal naar bHosted overgestapt vanwege deze goede service. Heel fijn dat de lijntjes zo kort zijn en ze altijd bereid zijn om je te helpen. Ook als je technisch minder verstand van zaken hebt (zoals ik :-). En dat voor een hele schappelijke prijs. Top!
maandag 8 maart 2021
P. van Tiggelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Alle complimenten voor de klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een top helpdesk!! In het bijzonder St.. (heb beloofd zijn naam niet noemen..;) meteen meedenken, meekijken en denken in oplossingen en het dan ook nog oplossen! Met recht een echte helpdesk, mijn complimenten!!
vrijdag 5 maart 2021
Manon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfecte klanten service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 5 jaar klant. De klantenservice is er eentje voor in de boeken! Je wordt zeer snel en ook buiten kantoortijden (via whatsapp) verder geholpen.
donderdag 25 februari 2021
Isaac
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De klantenservice is erg goed. Op elk moment van de dag kun je je vraag kwijt en binnen openingstijden wordt er snel gereageerd. Ze komen niet met een antwoord maar met een oplossing.
woensdag 24 februari 2021
Marloes de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer snelle service en expertise van helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben als ontwikkelaar voor een klant bezig met een applicatie met grote hoeveelheden data transfer van en naar een database. Belde met een zeer specialistische vraag. Werd binnen een uur terug gemaild met perfecte oplossing. Wederom zeer tevreden over de expertise, snelheid en service van de helpdesk.
vrijdag 19 februari 2021
Siebe Fockens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had wat extra service nodig bij het installeren van een website. Direct en goed geholpen. Kon snel weer verder. Prima support.
vrijdag 19 februari 2021
Marc Vermeule
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
website problemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een fout van mij heeft men bij bHosted mijn website en databases keurig weer terug gezet. Zowel per mail als per telefoon wordt je geduldig en uitstekend geholpen. Er zijn goedkopere hosters, maar zij staan met hun service wel aan de top
dinsdag 9 februari 2021
Ronald
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Topservice helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had de site van onze band draaien bij Webreus maar daar ben ik vertrokken ivm dezeer slechte helpdesk; eigenlijk geen helpdesk want er wordt helemaal niet gereageerd. Op zoek gegaan naar een nieuwe Webhoster en via een vergelijkingssite bij bHosted uitgekomen. Had ik al veel eerder moeten doen: er wordt direct gereageerd en pro-aktief gewerkt, super! Complimenten voor de helpdesk!
vrijdag 22 januari 2021
Gktea
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heel tevreden en snel reagerend op vragen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben recentelijk overgestapt naar Bhosted. De overstap verliep vlekkeloos. De mensen van Bhosted hebben zich ingespannen alles zo snel mogelijk te regelen, zelfs tussen kerst en oud & nieuw. Ze antwoorden snel op mails en de antwoorden/acties zijn to the point en daardoor zeer behulpzaam. Erg fijn. Ik ben zeer tevreden tot dusver.
vrijdag 22 januari 2021
Acupunctuur Den Blanken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuizing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Noodgedwongen moest ik een aantal domeinnamen plus WordPress websites verhuizen naar een andere hosting provider. Niet iets waar ik ervaring in had. Ik werd getriggerd door de gratis verhuisservice van bHosted. Even met hun gebeld over hoe een en ander in zijn werk gaat. Gekozen voor bHosted.nl, hostingpakketten geselecteerd, ‘verhuizen’ aangeklikt en de operatie kwam op gang. Hun helpdesk heeft de verhuizing vlot tot stand gebracht. En ze hebben mij zeer goed geholpen met een redirect-wens, en door het plaatsen van de websites als WordPress websites in Installatron. Erg kundig en zeer snel !
woensdag 20 januari 2021
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Soepele verhuizing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn websites overgezet van de (inmiddels opgeheven) webspace bij Ziggo naar een hostingpakket bij bHosted en alle domeinnamen verhuisd omdat deze hoster er nog een telefonische hulpdesk op nahoud (voor een relatieve leek als ondergetekende heel belangrijk). Alles in no-time geregeld. Telefonisch in het begin; daarna via de mail; zeer directe respons. Top. Moet natuurlijk nog afwachten of het zo blijft maar de start was uitstekend.
maandag 18 januari 2021
Gerrit Velthuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
overstappen naar nieuwe Roundcube provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben erg vergroeid met Roundcube, en mijn provider stopte ermee. Dus ik was op zoek naar een andere provider. Super goed geholpen met de overstap, bijna alles was 1op1 overgezet. Hoefde alleen nog maar even mijn digitale handtekening/identiteit bij te werken en klaar!
vrijdag 15 januari 2021
W.A.J. Oostveen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
prima provider: een aanrader
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al enige jaren client van Bhosted. Ik ben heel tevreden, met name de helpdesk: snel en adequaat. Aardige lui en heel behulpzaam. Top! En dat voor die prijs.
vrijdag 8 januari 2021
JHB
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Erg tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben blij met Bhosted, omdat ik zelf niet erg computertechnisch ben aangelegd en ze nemen alle tijd om te helpen en probleem oplossen. Zeer klantgericht!
donderdag 7 januari 2021
Nata
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Review : Casas Las Negras
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels heb ik 4 websites ondergebracht bij Bhosted en vanaf dag 1 super tevreden. Een hele goede en snelle begeleiding via de helpdesk, altijd in no time een antwoord op mijn vragen en niets is te veel. Kortom ik kan dan ook iedereen aanbevelen zijn/haar webhosting onder te brengen bij bhosted. Account 244732, Ik ben klant vanaf 2005.
woensdag 6 januari 2021
Petra van de Schootbrugge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk helpt altijd snel en lost problemen goed op.
woensdag 6 januari 2021
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
toevoegen en verwijderen van websites externe domein hosting is ronduit slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb ruim een maand het goedkoopste pakket uitgeprobeerd. Mijn ervaringen: - hosting is prima, zeker niet traag, maar ook niet supersnel. - helpdesk reageerd redelijk op tijd maar niet altijd meteen in 1x de oplossing. - mijn grootste probleem is dat websites voor externe domein hosting lastig is om zelf te regelen. op twee plekken kan je domeinen toevoegen wat al verwarrend is en daarna moet bhosted jouw domein handmatig opnemen in de bhosted DNS lijst (en niet elke helpdesk medewerker weet dat is mijn ervaring wat betekend dat het soms een dag extra duurt voordat het werkt). Conclusie: voor simpele websites prima oplossing als je het eenmaal werkend hebt. Niet als je af en toe (of regelmatig) domeinen wil toevoegen of verwijderen in de toekomst.
  • Reactie hierop van: bHosted.nl Webhosting
    Beste Marcel, Bedankt voor je kritische ervaring. Daar leren we van. Externe domeinnamen worden inderdaad niet direct toegevoegd aan onze DNS, omdat die meestal in de bestaande DNS servers blijven zitten en alleen de website of de mail door ons afgehandeld moet worden. Dan worden er alleen IP adressen of een MX record aangepast in de bestaande DNS servers. We doen dit om te voorkomen dat er domeinen in onze DNS komen die niet naar onze DNS servers wijzen. Het proces om externe domeinen aan onze DNS toe te voegen gaan we bekijken, maar is lastig omdat we niet willen dat er domeinen worden toegevoegd die niet van de klant zijn. Dat zou een potentieel security probleem creëren. Met vriendelijke groet, bHosted
maandag 4 januari 2021
Marcel de Beus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds juni van dit jaar is de website van onze stichting ondergebracht bij Behosted. De begeleiding tijdens de verhuizing was uitstekend en ook de keren daarna dat ik de helpdesk nodig had was de service uitstekend. Snel en duidelijk antwoord opo mijn vragen. Kortom ik ben erg tevreden
dinsdag 29 december 2020
Paul van den Merkhof webbeheerder SRG Aangepaste Vakanties
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
beoordeling hulpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het plaatsen van mijn domein bij bhosted.nl heb ik alle hulp ontvangen die ik nodig had. Zodoende is dit vrij snel in orde gekomen.
donderdag 24 december 2020
Frits Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren website bij bhosted onder gebracht. Reageren altijd snel en adequaat. Ik ben werkzaam in de zorg, IT-bedrijven binnen de zorg zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.
dinsdag 22 december 2020
Gijs Agema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prettig contact, vlotte service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goed geholpen toen ik voor een van mijn klanten bij de domeingegevens moest komen en hij zelf niet wist hoe dit moest. Steven en Stefan, goed gedaan!
vrijdag 18 december 2020
Anne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geholpen met externe implementatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helpen altijd super goed met vragen die niks (tot weinig) te maken hebben met hun hosting. In dit geval was het het toevoegen van een TXT record. Altijd snel antwoord en vriendelijk personeel.
woensdag 16 december 2020
Thijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige zelfstandige hostingpartij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een verademing. Na een paar verhuizingen van providers die door TWS of Teamblue werden overgenomen en daarna de prijzen met 200-500% verhoogde nu een jaar en een paar maanden naar volle tevredenheid klant bij Bhosted. ik was na het zien van de prijzen voor de pakketten en de wat simpel ogende website eerst wat sceptisch, maar in meer dan een jaar een uptime van 100% ! klantenservice heb ik 1x nodig gehad, die reageerden binnen 5 minuten (!) inhoudelijk op de mail. niet met een standaard reactie maar direct met de juiste oplossing. prijzen zijn nog niet verhoogd sinds ik klant ben. minpunten heb ik niet kunnen vinden. ik ben dus ontzettend tevreden en ik hoop dan ook dat deze fijne hoster nooit overgenomen gaat worden!
donderdag 10 december 2020
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
bHosted ; Geen email ontvangst naar mijn zakelijke email adres.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na zelf lang onderzoek m.b.v. de bHosted website adviezen gaf dat helaas niet het gewenste resultaat. Daarna ten einde raad maar gebeld met bHosted, mijn telefonisch help-verzoek bleek niet ongegrond. Na zeer lange tijd en diversen testen was het probleem weer naar tevredenheid opgelost. Groote pluim voor deze bHosted medewerker.
woensdag 9 december 2020
Joop Bremer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met bHosted.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

1GB

€ 1,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Garantie: 14 dagen niet goed geld terug

2GB

€ 2,00 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 40 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Garantie: 14 dagen niet goed geld terug

5GB

€ 4,00 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 80 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Garantie: 14 dagen niet goed geld terug

10GB

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 160 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Garantie: 14 dagen niet goed geld terug

25GB

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 320 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Garantie: 14 dagen niet goed geld terug

VPS Hosting

VPS256

€ 14,95 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 125 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee