Denit Hosting Solutions

3,3 / 5 120 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 58277390
Website screenshot Denit Hosting Solutions

Overall score

3,3 / 5 120 ervaringen

Totaal (120)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 120 op 3 pagina's

Goede Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben jarenlang klant geweest bij deze partij met een eigen server. Ben altijd tevreden geweest.
donderdag 3 juni 2021
Raymond H.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gedateerd bedrijf met te weinig ambitieus personeel. Geen aanrader (meer) in 2019.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben hier 7 jaar klant geweest. Inmiddels verhuisd daar public cloud van Amazon. Denit-medewerkers zijn niet responsief, niet communicatief en het duurt meerdere dagen vooraleer je de juiste medewerker te pakken krijgt. Dit is erg frustrerend in deze business, die toch steeds 24/7 is. Je kan beter in zee gaan met Amazon, Google Cloud of Azure. Cloud hosting is niet meer wat het 10 jaar geleden was. Dat heeft Denit niet helemaal begrepen jammer genoeg. Dit bedrijf heeft z'n diensten de laatste jaren niet grondig vernieuwd. Ik heb in die 7 jaar éénmaal een backup nodig gehad (waar ik maandelijks veel voor betaalde) na een ransom-hack, en "men" had toen geen recente backup voorhanden. Wel eentje van 27 dagen oud. Dat heeft me toen veel klanten en veel grijze haren gekost. Het enige positieve dat valt op te merken is dat er quasi nooit downtime is. Maar dat heb je tegenwoordig eigenlijk ook bij allerhande low-cost public cloud oplossingen. Zeker de meerprijs op low-cost public cloud NIET waard!
woensdag 12 juni 2019
Pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slechte support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang klant geweest. Maar support is bureaucratisch en niet echt behulpzaam voor een digibeet.
woensdag 14 november 2018
Jan van Moorsel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je al dertien jaar klant bent bij hetzelfde hostingbedrijf dan is dat toch wel een goed teken voor hun! Denit Hosting Solutions is zeker niet de goedkoopste maar ze bieden wel een top support. Nooit gezeik over instellingen op de server die niet kunnen, nix support alleen maar via de mail. Gewoon de telefoon pakken en hun bellen. Vaak zijn de gewenste instellingen al tijdens het gesprek gewijzigd. Voor mij een reden om nooit over te stappen naar een zogenaamde 1€-per maand hosting. En nu op naar de 25 jaar ;-)
donderdag 14 december 2017
Frenken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service en klantvriendelijke benadering door service medewerkster Mandy na een technische fout.
zondag 29 oktober 2017
van Dorp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vlotte oplevering van de gevraagde diensten en goede ondersteuning bij de implementatie.
dinsdag 3 oktober 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen zijn niet al te best. Na 2012 is deze provider bergafwaarts gegaan. Ze hebben toen Easyhosting overgenomen - een prijsvechter - maar vaste klanten bleven vastzitten aan een veel te duur abonnement. Ik heb een groot deel van mijn 30 accounts daar weggehaald. De communicatie verloopt stroef. Ik zou direct naar Easyhosting gaan (zelfde servers!) en deze provider mijden. Of je moet ergernissen op de koop toe willen nemen met je veel te dure abonnement.
donderdag 18 mei 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de 15 jaar dat ik samenwerk met allerlei hostingproviders ben ik een aantal hele slechte tegen gekomen. Waaronder deze! Ver uit de buurt van blijven. Erg onkundig en onbehulpzaam personeel.
dinsdag 16 mei 2017
Nellestijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De heren bij Denit zijn zeer kundig en klantvriendelijk. Ze leveren degelijke en betrouwbare diensten maar de goede service maakt alles compleet. Ze denken goed mee en zoeken altijd mee naar de beste oplossing. Dit jaar zullen we onze overeenkomst voor de dedicated managed server weer voor 3 jaar verlengen. Why change a winning team!
vrijdag 10 februari 2017
Ben Youssef
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je hebt eigenlijk niet eens door dat ze er zijn en wat ze allemaal doen op de achtergrond en dat is positief bedoeld. Op het moment dat je ze nodig hebt, zijn ze echter zeer snel en adequaat om problemen op te lossen of voorkeuren aan te passen. Uitstekend!
woensdag 30 november 2016
Voskamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs hebben wij het domein en de email hosting bij denit ondergebracht. Dit is zeer goed verlopen. Met name de persoolijke begeleiding was zeer fijn en goed.
donderdag 29 september 2016
Reeuwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitermate snelle en correcte dienstverlening en afspraak = afspraak. Een bijzonder tevreden klant... :-)
vrijdag 5 augustus 2016
Klok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wanprestatie! Denit heeft een nieuwe omgeving toegepast waardoor mijn website voor meer dan 2 weken er volledig uit lag. Dramatisch en het heeft ons klanten gekost! Niemand kon wat aanpassen en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Het issue is nog steeds niet opgelost en ik kan ook niet meer verder geholpen worden. Ik ga dan ook per direct weg bij Denit Hosting en kan het zelf verder uitzoeken. Veel te dure prijs, om de haverklap storingen en slechte service!
vrijdag 15 juli 2016
Daamen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Denit heeft de zaken niet onder controle. Laatst hebben ze Plesk geupdate, waarna onze site niet meer werkte. Zelfs na weken hebben ze de problemen niet opgelost en geven ze niet thuis. Waardeloze service. We stappen z.s.m. over.
vrijdag 15 juli 2016
van der Stelt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betrouwbaar en behulpzaam
woensdag 15 juni 2016
Bol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zakelijk, snel en goede dienstverlening!
maandag 30 mei 2016
Faber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima bedrijf, veel kennis in huis. Websites draaien al jaren probleemloos en snel.
woensdag 24 februari 2016
Gierkink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn al jaren klant en erg blij met de werking van alles wat we afnemen. Denit geeft goed advies, denkt mee en reageert snel op vragen en/of problemen. Kortom, we zijn erg tevreden!
vrijdag 12 februari 2016
Bakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goede service.
maandag 28 december 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn al jaren tevreden klant bij Denit. Snelle reactie en vooral snelle oplossing bij vragen en problemen.
donderdag 29 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door een vervellende samenloop waren een aantal van onze diensten niet meer bereikbaar. Dankzij de inzet van de Servicedesk, die duidelijk ons belang hierin goed inschatte, waren de diensten zo snel mogelijk weer actief. De proactieve houding en de motivatie van de servicedesk, draait alles inmiddels weer als vanouds. Top gedaan Denit!
donderdag 22 oktober 2015
van der List
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoewel de hosting oplossing zelf prima is, vind ik de service niet klantgericht! Ze doen heel moeilijk over het noodnummer voor storingen, dat kan je nergens online vinden. Is trouwens: 06 2765 5040 Daarnaast zijn ze vrij duur en wordt je bij de helpdesk niet op niveau geholpen, maar alsof je een randdebiel bent. Geen Denit meer voor mij.
woensdag 21 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel erg tevreden over Denit. Zeer snelle response op gestuurde mail (en dan bedoel ik niet de autoresponse mail die je standaard krijgt ;-)) en ervaren medewerkers die weten waar ze mee bezig zijn.
vrijdag 16 oktober 2015
Voorma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 15 jaar klant bij Denit en nog steeds erg tevreden over de kwaliteit, beschikbaarheid maar bovenal de snelheid van oplossen van issues.
maandag 23 februari 2015
van Eldik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles verloopt naar wens en wij zijn daarom dan ook al meer dan 10 jaar klant bij Denit.
vrijdag 13 februari 2015
Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door een fout van Denit is het domein van onze vereniging in quarantaine gegaan. Helaas was degene die ooit het domein had vastgelegd geen lid meer en zijn bedrijf wat de feitelijke eigenaar was van het domein was opgeheven. Denit zadelde ons op met de bewijslast richting sidn. Gelukkig werkte sidn en kvk mee met het verkrijgen van de benodigde stukken. Denit had dit zelf moeten doen maar weigerde mee te werken en stuurde ons telkens met een kluitje in het riet waardoor onze website en email meer dan twee weken plat heeft gelegen. Zodra alles weer draait verhuizen wij meteen naar een andere hoster, Denit heeft in dit geval een wanprestatie van jewelste geleverd. Nooit meer Denit voor ons!
dinsdag 16 december 2014
Keulers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De technische kwaliteit van Denit is gemiddeld. Het hangt er echt vanaf wie je aan de lijn krijgt bij een storing. Sinds ongeveer twee jaar staan er geen prijzen meer op hun site. De reden is simpel; ze vinden het zonde om bestaande klanten minder te laten betalen. Ben je bestaande klant dan is de kans er groot dat je (heel erg) veel betaald. Vaste klantje naaien heet dat. Ik kon collega bedrijven die allen compleet andere bedragen betaalden voor hun dedicated server. Maar eerlijkheid duurt het langst. Ik ben alweer twee jaar weg naar een andere partij waar ik laatst nog (kosteloos en zonder zeuren) een RAM-verdubbeling en een HD-verdubbeling kreeg. Zo kan het dus ook heren. Maar goed; dat levert waarschijnlijk minder op, op het eerste gezicht. Karel
zondag 2 december 2012
Niemijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij Denit terechtgekomen na overname van Easyhosting waar ik 11 jaar klant was.Kil onpersoonlijk bedrijf dat verouderde onveilige servers levert( hun eigen woorden) voor de forse nieuwprijs. Ze behandelen de klant volgens het principe "veel beloven en weinig geven doen een gek in vreugde leven"
vrijdag 21 september 2012
vd Donk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben goede ervaringen met Denit. Betrouwbare hosting en een vriendelijke klantenservice. Vragen worden goed beantwoord en wijzigingen direct doorgevoerd. Een aanrader.
maandag 25 juli 2011
Veenstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tevreden over service, problemen worden adequaat opgelost en een goede klantenservice. Website altijd bereikbaar.
maandag 11 juli 2011
Cordewener
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toen ik in 2006 klant werd waren de specs hetzelfde en prijzen gelijk als nu. Een dedicated server mag standaard slechts 250GB doen. Noodgedwongen moeten we hier weg omdat ze (veel) te duur worden. Klanten hosten eenmaal soms een filmpje. Een maandje een klein beetje meer dataverkeer kost zomaar een hoop geld. Jammer want de service is niet slecht, maar de verkoop afdeling is zeer geld belust. Ze hebben mij al meerdere keren geprobeerd om bestaande afspraken omgezet te krijgen naar iets waar ze meer geld aan verdienen.
zondag 3 oktober 2010
Jonker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Buiten het feit dat dit bedrijf schandalig duur is, kreeg ik direct nadat een niet ontvangen factuur (oude bedrijfsnaam)open stond, een dagvaarding in de bus. Geen aanmaning of nogmaals opsturen. Nee gewoon direct een dagvaarding. Kosten gingen van 189,- naar 443,-.. Nooit maar dan ook nooit mee werken!!!!!! Schofterige incasso en zeer klantonvriendelijk.
woensdag 22 september 2010
Fancher
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Veranderen vaak van server. Hierdoor is mijn website vaak uit de lucht. Mijn digitale agenda draaid ook op hun server en door het verhuizen ben ik telkens al mijn gegevens kwijt. Kan hierna niet of nauwelijks de agenda meer importeren. Na een klacht hierover werd ik zeer onproffesioneel behandeld en moest niet zeuren. Ik heb mijn website en agenda echt nodig voor mijn werk.
vrijdag 2 april 2010
Roelofs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk is snel en vaardig alle mogelijke vragen worden goed opgelost
zondag 31 januari 2010
Gabriels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wanneer je eigen klanten gaat vragen om hier een beoordeling te schrijven en onder de inzenders een Nintendo DS verloot, zegt dat waarschijnlijk al genoeg ! De ervaringen vanaf 14 december kunnen derhalve enigzins vertekend zijn
dinsdag 5 januari 2010
Driessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij schrijven al onze sites in ASP.NET na diverse hosting providers gehad te hebben zijn we eindelijk bij een provider terecht gekomen die 1 weet waar ze het over hebben als je met een vraag of probleem zit. En 2 waarvan het netwerk en de servers draaien zoals het moet dus SNEL en stabiel.
vrijdag 18 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer stabiel (weinig uitval) en goede en snelle en service.
maandag 14 december 2009
Huijbregtse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als beginner ben ik goed, duidelijk en snel geholpen door Denit!
maandag 14 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed, snelle service
maandag 14 december 2009
de Lange
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De bereikbaarheid van de helpdesk is heel goed. Binnen 5 seconden iemand aan de lijn. De technische helpdesk heb ik niet nodig omdat alles al zeker 3 jaar vlekkeloos werkt.
maandag 14 december 2009
Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Denit heeft mensen in dienst die technisch goed onderlegd zijn op het gebied van hosting, besturingssystemen, internet en netwerken. Wanneer support je nodig hebt, dan heb je binnen 10 seconden iemand aan de lijn die je technische probleem kan oplossen. Denit communiceert goed. Ik ben altijd op de hoogte van onderhoudswerkzaamheden. Ik krijg op tijd een e-mail wanneer er onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden. Ik kan iedereen Denit aanraden. Zowel zakelijk als privé.
maandag 14 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
gewoon geen klachten en bij vragen snelle support. Vriendelijke helpdesk en altijd to-the-point. Succes in 2010!
maandag 14 december 2009
Leerling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen ervaring met administratieve zaken,dat loopt aan onze kant prima. Zelf diverse hosting pakketten en nu ook een VDS en ben erg tevreden over al hun zaken. DNS kan ik wel zelf beheren, support zelfs in weekend super. En goede/ flexibele hulp voor extra capaciteit bijschakelen voor een radio campagne. Als ik de prijzen vergelijk met andere providers is Denit zeker niet de duurste. Kortom veel lof!
donderdag 3 december 2009
Sluis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook hier dezelfde nare ervaringen met het administratief gedeelte van Denit. Technisch zijn het super jongens en betaal je voor kwaliteit. Maar als het op een weekje te laat of meningsverschil hebt dan is men totaal niet flexibel en zal het hun een worst wezen. Ze dreigen gewoon je server offline te zetten. We hebben jaren naar tevredenheid met Denit gewerkt maar sinds 1,5 jaar gaat het bergaf met ze. Er gaat heel veel mis met facturen. Wijzigingen bij serververhuis worden niet concreet doorgevoerd etc,etc. Vroeger had je een aanpassingkje zo voor elkaar zonder te betalen. Tegenwoordig moet je voor een nameserverwijziging van 1 domein een half uur support betalen. Ik weet voor niets gaat de zon op maar de flexibiliteit is er helemaal uit. Als we goedkoop wilden dan hadden we destijds wel een andere partij uitgezocht. We zullen dan ook contract uitdienen en gedag zeggen.
woensdag 1 juli 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na afloop van een 3 jarig (!) hosting contract 1 week te laat geweest met opzeggen. Door inflexibele houding van Denit opnieuw gehouden aan verlengen van dit contract. Volledig op afgeknapt.
vrijdag 24 april 2009
Driessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kwalitatief zeer goede hosting. Vrijwel nooit uitval of storingen. Ze zijn wel aan de dure kant, maar goede kwaliteit mag ook wel wat kosten. Ik ben nu een jaar of 5 klant en ik heb gemerkt dat ze wel steeeds minder flexibel worden. De hostingconfiguratie wordt steeds verder uitgekleed en gestandaardiseerd en als je wat wilt veranderen dan lukt dat maar zelden tegenwoordig. Op de site hebben ze het over maatwerk hosting, maar dat is flauwekul in de praktijk. Het is gewoon kiezen tussen standaardpakketten en verzoeken tot afwijkingen worden niet ingewilligd. Het komt redelijk vaak voor dat scripts niet werken doordat de server erg streng is afgesteld. Soms willen ze daar wat aan doen, maar soms ook niet. De support is redelijk. Meestal vrij snel, maar vaak kort door de bocht en taalkundig vaal slordig. Telefonisch zijn ze weliswaar gewoon te bereiken en dat is fijn, maar het zijn vaak ontzettende horken aan de lijn. Erg kort van stof, ze leggen niks uit en lichten niks toe. Je moet overal om vragen en dan nog zijn ze kort door de bocht en klinken ze vaak arrogant en korzelig. Ze praten vaak zacht, monotoon en moeilijk te verstaan. Soms met Amsterdams accent ook nog. Je ziet er echt tegenop om te bellen. Communicatief zijn ze dus erg slecht. Vaak word je ook ongevraagd getutoyeerd. Ik heb dus gemengde gevoelens over het bedrijf. Maar puur technisch gezien is het wel zeer betrouwbare, snelle hosting.
woensdag 18 maart 2009
abcdefg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook hier alleen maar prima ervaringen! Heb inmiddels meerdere klanten onder gebracht op een VPS en alles wordt netjes naar wens ingericht. Zijn er specifieke eisen voor een CMS? Voorzover andere klanten daar geen last van hebben stellen ze de instellingen zo bij dat je alle vrijheid hebt! Goed bedrijf! Aanrader... en prijs tja duur is een relatief begrip. Je krijgt er je waar voor!
dinsdag 27 januari 2009
Driftin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn met ons verzekeringsbedrijf DeKilometerverzekering.nl al sinds jaar en dag klant bij Denit internet en zijn uiterst tevreden. Naast onze hosting hebben wij ook alle domeinnamen bij Denit geregstreerd. Als je net even verder kijkt dan zien dat Denit een goede prijs/kwaliteitverhouding kent. Dit ten opzichte van andere partijen. Van die verrassingen waar je niet op zit te wachten. Een voorbeeld: als je net even iets meer wil bv forwarding gaat de kassa gelijk rinkelen. Bij Denit zit dit gewoon in het pakket. En dat is super! Nee hoor wij zijn echt tevreden. En als er iets is dan zijn de support medewerkers uit Amsterdam super snel. De Kilometerverzekering Bespaar op wat je rijdt Bergen N.H.
donderdag 22 januari 2009
M.L. Boon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben sinds het begin allerlei technische problemen met onze Linux VPS512 bij Denit die slecht of niet worden opgelost. Alle initiële problemen met onze VPS zijn pas opgelost nadat wij zelf de oplossingen heb aangedragen middels vele mails en telefoongesprekken. Het meest hardnekkige en terugkerend probleem is een een te laag ingestelde kmemsize-waarde in de config die zorgt voor het regelmatig platgaan van onze VPS. Denit support weigert de noodzakelijke aanpassingen te doen onder het motto; bij andere klanten werkt het wel goed. Vermoedelijk hebben ze nog weinig ervaring met VPS-en. De dienst is vrij nieuw bij Denit. Denit biedt als enige oplossing een upgrade naar een groter pakket. Wij worden dus gedwongen vanwege de niet-effectieve configuratie tot een kind met een waterhoofd. We hebben erg veel spijt van de overstap naar Denit. Zeker VPS service is geen aanrader!
woensdag 20 augustus 2008
Ed Bindels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende provider. Bij Denit hebben ze niet alleen technisch de zaak goed op orde, ook de kwaliteit van hun support is heel goed. Je krijgt snel respons en daaruit blijkt ook hun kennis van zaken.
woensdag 17 oktober 2007
Jos Herni
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Denit Hosting Solutions? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Managed hosting op maat

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee