Deze host gevestigd in Rotterdam doet wat ons betreft best wel onduidelijk met de prijzen en het aanbod, maar veel belangrijker: wat vinden de gebruikers zelf van Domeinwinkel?
Denken met je mee
Komen afspraken na
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Al meer dan 10 jaar klant (zegt genoeg!)
Alternatieven zij goedkoper, beter bereikbaar en leveren wel producten die werken. Domeinwinkel is telefonisch NIET te bereiken en antwoorden laten lang op zich wachten
Super snel geholpen. Ook de migratie verliep top! Bedankt Abdelkarim.
1. telefonisch support is belabberd.
2. Dubbele authentificatie werkt regelmatig niet. Ik kan daardoor vaak niet de online omgeving in en dan moet ik weer een mail sturen met de vraag of ze me alsjeblieft willen resetten en binnen laten. Het antwoord op mijn mail duurt minimaal een dag, dat vertraagt enorm.
3. Last en zeker niet least: Opeens komt er een maandelijkse factuur voor telefonisch support van €9,62 incl BTW. Dat is opeens een aanzienlijke verhoging van de kosten!
Het erge: dit gebeurt gewoon tijdens het jaarcontract. Ik kan dus wel mijn domein verhuizen (wat ik ook zeker ga doen) maar ik blijf nog 8! maanden doorbetalen aan deze boevenbende.
Je wordt altijd goed geholpen en als er problemen ontstaan (door eigen toedoen) gaat men net zolang door totdat je probleem is verholpen.
Ook complexe server-vragen zijn geen probleem.
Bereikbaarheid van de servers is ook prima.
Dit jaar krijg ik ineens facturen voor diensten waar ik niet om heb gevraagd. Begin dit jaar kon ik gaan betalen voor de klantenservice (een maandelijks bedrag) en nu weer een of andere beveiliging waar ik niet om heb gevraagd a 9,99 per website. Het bedrag was de volgende ochtend al van mijn rekening geschreven.
Ik ga al mijn domeinnamen hier weghalen. Wat een slechte partij.
Ik ontvang sinds enkele maanden facturen van Domeinwinkel voor diensten waar ik niet om heb gevraagd. Eerst betrof het “technische issues met doorverwijzingen”, terwijl ik daar zelf geen invloed op had. Recentelijk volgden facturen voor “CMS security updates” op een .com-domein, zonder enige toelichting of voorafgaand overleg.
Ik heb hier 22 domeinnamen geregistreerd, maar dit soort werkwijze begint mij ernstig tegen te staan. Transparantie en heldere communicatie zijn hier helaas ver te zoeken.
Every month I wake up with a new invoice from them. This time it is a wordpress update that will cost me 25 euros.
I have a contract of 5 years that is already paid, BTW
De domeinwinkel is een vreselijk bedrijf. Brengen ineens ongevraagde telefonische support in rekening. Dat heb ik niet nodig en ook niet om gevraagd. En dan ook nog eens €9.90per maand. En maar hopen dat er klanten zijn die niks checken en gewoon betalen… Snel weg wezen daar!! Hopelijk volgen er velen met mij.
De Domeinwinkel brengt ineens zonder te vragen telefonische support in rekening. Ik heb hier nooit om gevraagd en ik heb ook helemaal geen telefonische support nodig. En nu, omdat ik gebeld heb om te vragen wat die factuur eigenlijk is, rekenen ze opeens €100 per uur met een minimum van €25 per gesprek?! Als je belt, hoor je nergens dat het een betaald gesprek is.
1. telefonisch support is belabberd.
2. Dubbele authentificatie werkt regelmatig niet. Ik kan daardoor vaak niet de online omgeving in en dan moet ik weer een mail sturen met de vraag of ze me alsjeblieft willen resetten en binnen laten. Het antwoord op mijn mail duurt minimaal een dag, dat vertraagt enorm.
3. Last en zeker niet least: Opeens komt er een maandelijkse factuur voor telefonisch support van €9,62 incl BTW. Dat is opeens een aanzienlijke verhoging van de kosten!
Het erge: dit gebeurt gewoon tijdens het jaarcontract. Ik kan dus wel mijn domein verhuizen (wat ik ook zeker ga doen) maar ik blijf nog 8! maanden doorbetalen aan deze boevenbende.
Ik werd vandaag wakker met een factuur van 7 euro voor klantenservice, of ik er nu gebruik van maak of niet. Dus eigenlijk 60 euro per jaar erbij in een vast contract
De domeinwinkel brengt zonder te vragen ineens intelefonische support in rekening. Nooit om gevraagd, ik heb ook geen telefinische support nodig. Die support stelt sowieso niks voor.Wegwezen daar.
De domeinwinkel brengt zonder te vragen ineens intelefonische support in rekening. Nooit om gevraagd, ik heb ook geen telefinische support nodig. Die support stelt sowieso niks voor.Wegwezen daar.
Bij Domeinwinkel had ik al een tijd een factuur open staan. Volgens mij rekende zij teveel. Tot mijn grote verbazing werd mijn hele factuur gecrediteerd en hoefde ik niets te betalen. Dat noem ik een goede service.
Ik heb meerdere domeinnamen en webhosting en vanmorgen kom ik erachter dat ik een iPhone moet kopen om bij mijn account te kunnen.
Dat is dan voor dubbele identificatie, maar ik heb geen iPhone en ik kan niets meer met mijn domeinnamen en webhosting en Oussama Aachboun wenst mij een fijne dag en doet de zelfs vriendelijke groeten. Excuses en een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Oussama Aachboun Domeinwinkel. Of is hij niet van domeinwinkel en een oplichter?
Ik ben gewend aan sms berichten ter identificatie, maar een iPhone kopen is wel erg extreem.
Na vele jaren meerdere domeinnamen te hebben geregistreerd bij deze partij viel me op dat ze met de 10 tot 15 % verhoging voor 2024 wel erg duur werden.
Heb hierover met hen gebeld althans dat dacht ik maar het was een centraal call center die helemaal niks wisten over het bedrijf Domeinwinkel, laat staan waarom die broodnodige (??) verhoging voor 2024 gepland stond.
Nog nooit meegemaakt, zo onwetend, ongeïnteresseerd en slecht gesprek gehad, nouja gesprek, ze wisten niks, deden niks en zeiden gewoon niets.
Ook niet toen ik zei alles op te zeggen, was alleen hun antwoord zou ik doen, dus dat heb ik nu gedaan.
Gratis Tip van mij als je van plan bent zaken te doen met Domeinwinkel …. NIET DOEN.
De facturen van domeinwinkel kwamen helaas regelmatig in mijn spam map terecht. Vervelend want daardoor had ik zo bleek verschillende herinneringen over mijn jaarlijkse rekening niet gezien. Uiteindelijk toch een mail gezien waarin een laatste omroep stond om binnen een week te betalen anders zou het domein worden afgesloten. Dat bedrag heb ik vervolgens ook direct voldaan, met excuses naar domeinwinkel.
Nu, bijna een jaar later was plots mijn domein onbereikbaar. Wat bleek, 10 maanden na de betaling was voldaan hadden ze besloten mij geen nieuwe jaarfactuur te sturen (omdat de vorige jaarrekening te laat was voldaan), mijn domein in quarantaine te zetten en me er niet eens over te informeren. Als ik het domein terug wilde moest ik maar een nieuw contract aan gaan en ook nog eens extra kosten gaan betalen voor het uit quarantaine halen.
Met geen mogelijkheid was de onredelijkheid in dit alles duidelijk te maken aan domeinwinkel, het lijkt alsof ze het gewoon niet WILLEN snappen.
Ik had allang besloten het domein elders onder te gaan brengen, maar daar ga ik domeinwinkel uiteraard niet voor betalen. Mij werd aangegeven dat het rond 16 november uit quarantaine zou komen. Helaas was niets minder waar, ik kon het domein niet elders registreren zonder verhuiscode. Dus die vraag ik aan (moet binnen 5 dagen worden verstrekt), geven ze aan dat het niet nodig is, als ik het domein elders wil registreren nadat het uit quarantaine is.
Ik vraag het natuurlijk niet voor niets!!!! Het domein staat nu, een dikke maand later, blijkbaar nog steeds ergens geparkeerd. Allemaal omdat domeinwinkel het normaal vindt een domein weg te nemen omwille van een betaling die 10 maanden geleden niet vlekkeloos is verlopen.
Ondertussen pronkt deze waardeloze firma op hun website met “scoort 4,4 uit 5 op webhosters.nl”. Dat is niet het enige wat niet deugt bij domeinwinkel.
Loop met een grote boog om dit verschrikkelijke klantonvriendelijke amateuristische bedrijf heen!!!
Vorig jaar 8 maanden bezig geweest om 50+ domeinen weg te verhuizen. Ze reageren niet op e-mails, zijn telefonisch niet te bereiken. Ook niet via hun moeder bedrijf techone / protagonist.
Uiteindelijk via een grote Duitse klant van domeinwinkel is dit na een zware bevalling uiteindelijk gelukt. Ontvingen we eindelijk eens een verhuistoken, dan werkte deze in 50% van de tijd gewoon niet… Telkens weer, allemaal bewust gedaan.
Een klant van ons had hetzelfde probleem, maar deze ontving ook facturen voor verlengen die al betaald waren…
Wij krijgen nog steeds nieuwe facturen, herinneringen en aanmaningen voor het verlengen van domeinen die al vele maanden bij hun weg verhuisd zijn..
Ik geef halve sterren omdat minder niet kan, maar wegblijven daar!
Vieze oplichters!! Geen zaken mee doen!
Zeer veel slechte reviews op Trustpilot, en ik heb zelf ook een zeer slechte ervaring met dit bedrijf.
Geen communicatie, ze proberen je geld af te troggelen. Er staan tientallen soortgelijke reviews op Trustpilot.
Domeinwinkel, opgericht in 2003, heeft ruime ervaring in het aanbieden en onderhouden van domeinnamen en webhosting. Hun processen zijn geoptimaliseerd voor gebruiksgemak voor klanten. De organisatie staat voor transparante dienstverlening zonder verrassingen of extra kosten, zodat klanten zich onbezorgd kunnen richten op hun domeinnamen en websites.
Domeinwinkel is onderdeel van Tech One.