klant sinds enkele jaren. Sinds restyles ze heeft overgenomen volgende problemen:
* tickets loggen niet mogelijk via uwhostingwinkel portaal
* email addressen en telefoonnummer op de website buiten gebruik, staat ook gewoon niets vermeld van de overname oid.
* iemand telefonisch vastkrijgen bij restyles is quasi niet mogelijk, als je iemand vastkrijgt dat is de persoon die je kan helpen “even niet beschikbaar” maar gaan ze er met spoed achteraan.
* via email verscheidene mails gestuurd, nooit reply gekregen.
Dus als je site plat gaat (wat zomaar gewoon kan gebeuren bij hen), dan ben je meteen vertrokken voor een downtime van een halve dag of meer zonder dat je er iets aan kan doen. Fijn zo.
Kortom ik ga mijn site daar gewoon weghalen en kan eerlijk niemand aanraden om hier producten af te nemen. Ik zou 0 sterren geven als het kon.
Ik heb vanochtend een account aangemaakt en er wordt niet gezorgd voor een uitleg of klantenservice. Je kan een helpticket versturen. Wat is dit? Waarom kan ik niet gewoon contact opnemen met jullie? Ik probeer de laatste 4 uur mijn geld terug te krijgen maar er is geen enkel manier om dat te doen bij jullie site.
Twee jaar klant geweest bij Uw Hostingwinkel voor hun SpamExperts e-mail filter service. Gisteren 13/03 plots een mail gekregen met de melding “Account uitgeschakeld als gevolg van een betalingsachterstand.”
Ik heb om te beginnen nooit enige betalingsuitnodiging ontvangen en mocht die al verloren zijn gegaan, ook nooit een herinnering ontvangen.
Als je dan plots een mail krijgt dat je account zomaar wordt uitgeschakeld, dan zijn wij ontzettend ontevreden over deze firma.
Als onze account wordt uitgeschakeld, betekent dat dat alle MX’en die nog naar hier verwijzen, plots geen mails meer kunnen afleveren, waardoor alle klanten plots zonder e-mail komen te zitten!
Zo iets doe je toch niet?!
Dag en nacht bereikbaar. Nu gebeld, 10 min. later resultaat.
snel, to the point, accuraat “aardig”
klant sinds enkele jaren. Sinds restyles ze heeft overgenomen volgende problemen:
* tickets loggen niet mogelijk via uwhostingwinkel portaal
* email addressen en telefoonnummer op de website buiten gebruik, staat ook gewoon niets vermeld van de overname oid.
* iemand telefonisch vastkrijgen bij restyles is quasi niet mogelijk, als je iemand vastkrijgt dat is de persoon die je kan helpen “even niet beschikbaar” maar gaan ze er met spoed achteraan.
* via email verscheidene mails gestuurd, nooit reply gekregen.
Dus als je site plat gaat (wat zomaar gewoon kan gebeuren bij hen), dan ben je meteen vertrokken voor een downtime van een halve dag of meer zonder dat je er iets aan kan doen. Fijn zo.
Kortom ik ga mijn site daar gewoon weghalen en kan eerlijk niemand aanraden om hier producten af te nemen. Ik zou 0 sterren geven als het kon.
Ik heb vanochtend een account aangemaakt en er wordt niet gezorgd voor een uitleg of klantenservice. Je kan een helpticket versturen. Wat is dit? Waarom kan ik niet gewoon contact opnemen met jullie? Ik probeer de laatste 4 uur mijn geld terug te krijgen maar er is geen enkel manier om dat te doen bij jullie site.
Twee jaar klant geweest bij Uw Hostingwinkel voor hun SpamExperts e-mail filter service. Gisteren 13/03 plots een mail gekregen met de melding “Account uitgeschakeld als gevolg van een betalingsachterstand.”
Ik heb om te beginnen nooit enige betalingsuitnodiging ontvangen en mocht die al verloren zijn gegaan, ook nooit een herinnering ontvangen.
Als je dan plots een mail krijgt dat je account zomaar wordt uitgeschakeld, dan zijn wij ontzettend ontevreden over deze firma.
Als onze account wordt uitgeschakeld, betekent dat dat alle MX’en die nog naar hier verwijzen, plots geen mails meer kunnen afleveren, waardoor alle klanten plots zonder e-mail komen te zitten!
Zo iets doe je toch niet?!
Dag en nacht bereikbaar. Nu gebeld, 10 min. later resultaat.
snel, to the point, accuraat “aardig”
Uwhostingwinkel.nl onderscheidt zich met name op hun persoonlijke service. Hiermee kunnen ze helpen op het gebied van: