WebXtrA

3,0 / 5 83 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09147410
Website screenshot WebXtrA

Overall score

3,0 / 5 83 ervaringen

Totaal (83)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 83 op 9 pagina's

Alsof je tegen een muur praat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sturen een incassobureau op je af voor een openstaande rekening van 7,25 euro.... Mails van WebXtra komen in mijn spambox, ben dus nooit in de veronderstelling geweest dat er een betalingsachterstand was.Toen dat eenmaal duidelijk was heb ik direct de rekening betaald en gevraagd om de incassokosten terug te trekken. Voorstel gedaan voor coulance maar er wordt verwezen naar eigen verantwoordelijkheid. Nou, je kunt je geld krijgen en vanaf nu wil ik NOOIT meer iets met jullie van doen hebben. Wat een ^&*$# bedrijf.
woensdag 3 oktober 2018
Bjorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hotel California
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds ~ 2009 tot heden klant geweest bij WebXtra, met wat hostingpakketten en domeinnamen. Technisch wel eens wat problemen, maar draaide er op zich geen belangrijke websites.De narigheid komt als je ooit eens weg wil, dan doet WebXtra enorm vervelend en onredelijk. Kort door de bocht kun je verwachten dat je ze nog een jaartje door mag betalen zonder dat ze hier een tegenprestatie voor leveren. Zal blij zijn als mijn laatste factuur aan WebXtra betaald is en ik nooit meer iets met ze te maken hoef te hebben.
zaterdag 23 juni 2018
Harmsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Goede eerste ervaringen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recentelijk de goedkoopste VPS afgenomen (€ 4,- per maand, 1 GB ram, 50 GB SSD en dual CPU). Vergeleken met de concurrentie is dit een koopje. Bij het automatisch installeren ging blijkbaar iets mis. Dit is binnen no-time opgelost door de klantenservice. Snelheid is boven verwachting. Ping naar Google zit gemiddeld op 2,3 ms en bijvoorbeeld een Tweakers rond de 5 ms. Bandbreedte heb ik niet gecheckt. Na instellen van VPN op de VPS was nauwelijks een vermindering in snelheid te merken terwijl al het verkeer nu via Arnhem ging.Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om (her)installatie via de website uit te voeren. Via de support begreep ik dat hier aan gewerkt wordt. Al met al zeker een aanrader.
donderdag 31 mei 2018
Rik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slecht bereikbaar en weinig flexibel bij normale vragen. Mocht u overwegen een dienst af te nemen bij deze partij zoek dan aub verder naar een vertrouwde partij.
donderdag 2 november 2017
vanderhoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al 8 dagen geen mail verkeer meer mogelijk. Zowel telefonisch als per mail niet bereikbaar. telfonish wordt je in wacht gezet,en even later wordt iedere keer de verbinding verbroken.Wij gaan dan ook hier weg,want van service hebben ze nog nooit gehoord schijnbaar.dus mensen pas op bij dit bedrijf.
donderdag 9 februari 2017
Leinenga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 5 Januari 2016 een aanvraag voor een VPS ingediend, bevestigd en betaald. Daarna de dienst niet werkend opgeleverd gekregen. Dit de weken erna nogmaals gechecked, maar weer zonder succes. Helpdesk reageerde wel, maar de mail bevatte geen antwoord, alleen de standaard tekst.Na de hoop opgegeven te hebben, kreeg ik rond 1 Juli 2016 ineens aanmaningen, voor een dienst die ik nooit heb kunnen gebruiken.Na mailcontact gezocht te hebben, (nu reageerde ze wel direct ) aangegeven hoe e.e.a. in elkaar stak. Helaas geen enkel begrip.Vervolgens logde ik maar weer eens in op het portal, en tot mijn verbazing! de vps stond er wel bij. Die heb ik snel opgezegd en ik heb de facturen uiteindelijk maar betaald.Tip : Niet mee in zee gaan als je graag zaken met betrouwbare mensen doet.
zaterdag 30 juli 2016
van Dongen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren een tevreden klant geweest te zijn. Alleen klein hosting pakkeetje en domein naam. Kon ik ineens niet meer mailen, hun server stond op blacklist. Vragen en advies wordt niet op gereageerd. Maar dan blijkt het toch weer moeilijker van het contract af te komen opzeggen is erg omslachtig. Ik heb dan de rekening ook maar betaald. Maar de correpondentie omtrent de rekeningen wel of niet betalen loopt een stuk accurater. Binnen een dag heb je dan antwoord.
zondag 28 februari 2016
Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2009 klant bij webxtra, van 2 budget hosting pakketjes met minimale ondersteuning uitgebouwd naar 4 eigen dedicated managed servers en nu ook een complete Varnish clustered server met een uitstekende SLA.Elk jaar wordt webXtra beter in hun ondersteuning zover dat wij met onze huidige SLA mogen genieten van een reactietijd van onder 10 minuten. Server op een blacklist door een spammende klant? WebXtra contacten en binnen 24 uur is alles weer in orde. Klant met een groeiprobleem? WebXtra zet binnen een dag een complete site over met nog geen half uur downtime!
vrijdag 13 november 2015
van de Haterd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze webhoster is een uitzuiger. Nadat onze hosting verlopen was hebben ze mijn website geparkeerd op hun server. Als ik mijn webpagina terug wil hebben moet ik € 300,- betalen! Neem hier nooit iets af! Oplichters.
vrijdag 1 mei 2015
coolsie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren klant bij Webxtra. Aanvankelijk liep alles prima, maar sinds 4-5 jaar is het werkelijk abominabel slecht! Ok, je hebt geen zakelijk contract, maar een normale response op problemen mag je toch verwachten. Ook het rigide omgaan met opzeggingen is belachelijk. Zeg je 4 weken voor afloop op, moet je toch weer een jaar betalen. Als je al op kunt zeggen want als je je wachtwoord kwijt bent heb je een probleem. Ik had er ca 15 sites draaien maar heb ze inmiddels allemaal verhuisd.
donderdag 5 maart 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebXtrA? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Xcite

€ 0,99 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

VPS Hosting

Xplore VPS

€ 3,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja