WebXtrA

1,0 / 5 88 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09147410

Review score

1,0 / 5 88 ervaringen

Totaal (88)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Web://Xtra

Web://Xtra bestaat sinds 2004 en is sinds toen flink uitgebreid. De apparatuur waarmee ze hun diensten aanbieden zijn in eigen beheer en staan in een datacenter in Arnhem. Sinds 2018 biedt deze provider de volgende producten:

  • Domeinen
  • Webhosting
  • Virtual Private Servers
  • SSL Certificaten

Web://Xtra Ervaringen

Bekijk op deze pagina de beoordelingen van klanten van Web://Xtra. Kun je zelf ook iets zeggen over de diensten van Web://Xtra? Laat dan zeker even een reactie + beoordeling achter.

Ervaringen 88 op 2 pagina's

Geen ster waardig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijke slechte service, klantvriendelijkheid kennen ze niet. Facturen sturen zijn ze goed in. Mensen heel snel weg wezen bij dit bedrijf!!
donderdag 23 november 2023
Gijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplichters zijn het!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze niet werkend dienst, geen support. Wel rekeningen. Wegwezen hier!
woensdag 22 juni 2022
Wouter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet meedenken en slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een Wordpress website bouwen was een kriem, server response is langzaam. Er is door Webextra een vinkje aangezet ivm overzetten van http naar https waarna niks het meer deed. Vervolgens proberen te bellen maar dat gaat niet. Dan maar via mail proberen te contacten.. eindelijk contact en aangegeven dat het daarvoor allemaal werkte.. maar ze gaven aan dat ze er niet mee konden helpen en dat het ergens anders in zat waardoor de website niet werkte. Na zelf alles te hebben nagekeken kwamen ze er toch achter dat het probleem in het 'vinkje' aanzetten zat. Koste mij een hoop tijd terwijl je juist van een hostingpartij ook even een klein beetje service verwacht. Wat ook raar was is dat als je hosting afneemt met SSL dat het SSL certificaat niet gelijk juist staat ingesteld...
maandag 25 januari 2021
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wegwezen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet meedenken met de klant. Geld incasseren. Site hosting domeinnaam blokkeren en na betaling ook niet meer activeren tenzij we een hostingpakket bij ze afnemen. Lijkt erop dat we nu worden belazerd. Inderdaad een k**t bedrijf van jawelste. Bijna 10 jaar een domeinnaam bij ze afgenomen. De echte service techneuten van toen zijn klaarblijkelijk verdwenen. Zo erg en klant onvriendelijk en ook vraag ontwijkende antwoorden hebben we nog nergens anders zo erg meegemaakt. Haal je diensten daar zsm weg.
woensdag 22 januari 2020
Een zeer teleurgestelde klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Het was ooit wel goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
WebXtra was ooit een prima partij, opgestart en gerund door techneuten. In de afgelopen jaren is dit erg afgegleden. Betaalde diensten worden zonder overleg of vervangende diensten beëindigd, vragen worden maar langzaam beantwoord door mensen die wel hun best doen, maar duidelijk onvoldoende kennis van zaken hebben. Na 10 jaar heb ik ik recentelijk afscheid genomen van WebXtra. Mocht je voor een dubbeltje op de achterste rij willen zitten, dan kun je bij WebXtra prima terecht. Maar indien je goed bediend wilt worden zou ik adviseren iets meer uit te geven en een betere partij te kiezen.
maandag 16 september 2019
Kris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Alsof je tegen een muur praat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sturen een incassobureau op je af voor een openstaande rekening van 7,25 euro.... Mails van WebXtra komen in mijn spambox, ben dus nooit in de veronderstelling geweest dat er een betalingsachterstand was.Toen dat eenmaal duidelijk was heb ik direct de rekening betaald en gevraagd om de incassokosten terug te trekken. Voorstel gedaan voor coulance maar er wordt verwezen naar eigen verantwoordelijkheid. Nou, je kunt je geld krijgen en vanaf nu wil ik NOOIT meer iets met jullie van doen hebben. Wat een ^&*$# bedrijf.
woensdag 3 oktober 2018
Bjorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Hotel California
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds ~ 2009 tot heden klant geweest bij WebXtra, met wat hostingpakketten en domeinnamen. Technisch wel eens wat problemen, maar draaide er op zich geen belangrijke websites. De narigheid komt als je ooit eens weg wil, dan doet WebXtra enorm vervelend en onredelijk. Kort door de bocht kun je verwachten dat je ze nog een jaartje door mag betalen zonder dat ze hier een tegenprestatie voor leveren. Zal blij zijn als mijn laatste factuur aan WebXtra betaald is en ik nooit meer iets met ze te maken hoef te hebben.
zaterdag 23 juni 2018
Harmsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Goede eerste ervaringen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recentelijk de goedkoopste VPS afgenomen (€ 4,- per maand, 1 GB ram, 50 GB SSD en dual CPU). Vergeleken met de concurrentie is dit een koopje. Bij het automatisch installeren ging blijkbaar iets mis. Dit is binnen no-time opgelost door de klantenservice. Snelheid is boven verwachting. Ping naar Google zit gemiddeld op 2,3 ms en bijvoorbeeld een Tweakers rond de 5 ms. Bandbreedte heb ik niet gecheckt. Na instellen van VPN op de VPS was nauwelijks een vermindering in snelheid te merken terwijl al het verkeer nu via Arnhem ging. Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om (her)installatie via de website uit te voeren. Via de support begreep ik dat hier aan gewerkt wordt. Al met al zeker een aanrader.
donderdag 31 mei 2018
Rik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slecht bereikbaar en weinig flexibel bij normale vragen. Mocht u overwegen een dienst af te nemen bij deze partij zoek dan aub verder naar een vertrouwde partij.
donderdag 2 november 2017
vanderhoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al 8 dagen geen mail verkeer meer mogelijk. Zowel telefonisch als per mail niet bereikbaar. telfonish wordt je in wacht gezet,en even later wordt iedere keer de verbinding verbroken.Wij gaan dan ook hier weg,want van service hebben ze nog nooit gehoord schijnbaar.dus mensen pas op bij dit bedrijf.
donderdag 9 februari 2017
Leinenga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 5 Januari 2016 een aanvraag voor een VPS ingediend, bevestigd en betaald. Daarna de dienst niet werkend opgeleverd gekregen. Dit de weken erna nogmaals gechecked, maar weer zonder succes. Helpdesk reageerde wel, maar de mail bevatte geen antwoord, alleen de standaard tekst. Na de hoop opgegeven te hebben, kreeg ik rond 1 Juli 2016 ineens aanmaningen, voor een dienst die ik nooit heb kunnen gebruiken. Na mailcontact gezocht te hebben, (nu reageerde ze wel direct ) aangegeven hoe e.e.a. in elkaar stak. Helaas geen enkel begrip. Vervolgens logde ik maar weer eens in op het portal, en tot mijn verbazing! de vps stond er wel bij. Die heb ik snel opgezegd en ik heb de facturen uiteindelijk maar betaald. Tip : Niet mee in zee gaan als je graag zaken met betrouwbare mensen doet.
zaterdag 30 juli 2016
van Dongen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren een tevreden klant geweest te zijn. Alleen klein hosting pakkeetje en domein naam. Kon ik ineens niet meer mailen, hun server stond op blacklist. Vragen en advies wordt niet op gereageerd. Maar dan blijkt het toch weer moeilijker van het contract af te komen opzeggen is erg omslachtig. Ik heb dan de rekening ook maar betaald. Maar de correpondentie omtrent de rekeningen wel of niet betalen loopt een stuk accurater. Binnen een dag heb je dan antwoord.
zondag 28 februari 2016
Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2009 klant bij webxtra, van 2 budget hosting pakketjes met minimale ondersteuning uitgebouwd naar 4 eigen dedicated managed servers en nu ook een complete Varnish clustered server met een uitstekende SLA. Elk jaar wordt webXtra beter in hun ondersteuning zover dat wij met onze huidige SLA mogen genieten van een reactietijd van onder 10 minuten. Server op een blacklist door een spammende klant? WebXtra contacten en binnen 24 uur is alles weer in orde. Klant met een groeiprobleem? WebXtra zet binnen een dag een complete site over met nog geen half uur downtime!
vrijdag 13 november 2015
van de Haterd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze webhoster is een uitzuiger. Nadat onze hosting verlopen was hebben ze mijn website geparkeerd op hun server. Als ik mijn webpagina terug wil hebben moet ik € 300,- betalen! Neem hier nooit iets af! Oplichters.
vrijdag 1 mei 2015
coolsie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren klant bij Webxtra. Aanvankelijk liep alles prima, maar sinds 4-5 jaar is het werkelijk abominabel slecht! Ok, je hebt geen zakelijk contract, maar een normale response op problemen mag je toch verwachten. Ook het rigide omgaan met opzeggingen is belachelijk. Zeg je 4 weken voor afloop op, moet je toch weer een jaar betalen. Als je al op kunt zeggen want als je je wachtwoord kwijt bent heb je een probleem. Ik had er ca 15 sites draaien maar heb ze inmiddels allemaal verhuisd.
donderdag 5 maart 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zéér on-klantvriendelijk en telefonisch onbereikbaar bedrijf! Voor de zoveelste keer hebben wij weer een serverstoring gehad bij Webextra. Door klanten worden wij attent gemaakt dat onze site eruit ligt. Vervolgens een dure ICT'er ingehuurd om het probleem op te lossen, bleek na onderzoek van de ICT'er het probleem weer eens bij Webextra te liggen (server, in de late avond waren wij weer ineens online. Wij hebben daags erna contact gezocht via de mail aan support, en aangegeven waarom er niet even een mail gestuurd wordt dat hun server eruit ligt, dat bespaart ons een hoop kosten. Totaal geen reactie (behalve een Ticketnummer), een week later weer gemaild via hun site, maar na een week weer geen reactie. Dit is een zeer asociaal bedrijf dat enkel denkt aan haar eigen belang en absoluut niet aan die van haar klanten! Een grote schande is het hoe Webxtra met klanten omgaat! Dit is de zoveelste keer dat wij dit in ca. 8 jaar meemaken. Wij gaan nu z.s.m. overstappen naar een net bedrijf, wat ook gewoon via de telefoon (geen 0900 nummer)bereikbaar is. Wij hopen dat veel meer bedrijven en particulieren hun ongenoegen uiten op sites en forums over de wanprestaties van Webextra (zou eigenlijk WebxWanprestatie moeten heten).
dinsdag 13 januari 2015
Smid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren lang klant geweest met redelijke tevredenheid. Echter ineens incasso dat ik nog rekeningen moest betalen van bijna een jaar terug. Mij niets van bekend en ook geen herinneringen daarvan ontvangen. Maar meteen een incasso op af gestuurd. Navraag bij webxtra leverde helemaal geen reactie. Dan een tijdje later krijg ik een factuur waarin staat dat het bedrag automatisch afgeschreven gaat worden. Daartoe heb ik nooit opdracht voor gegeven. Hebben ze zelf deze automatische afschrijving geactiveerd! Dat kan natuurlijk niet. Heb toen per direct opgezegd! Das gewoon minachting van hun klanten!!!!
dinsdag 9 september 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oplichters. Ik betaal al jaren per jaar een x bedrag maar ik heb vanaf het begin al problemen met inloggen bij de site. Na een aantal keer een mail te hebben gestuurd zonder reactie heb ik het maar opgegeven. Ik heb ook al meerdere malen mijn webhosting stop proberen te zetten maar hier ook wederom geen reactie. Kan het ook niet via de site doen want ik kan niet inloggen. Ik betaal dus al een aantal jaren voor niks 'want anders gaat de factuur naar het incassobureau'. Sluit hier nooit iets af. Het amateurisme druipt er vanaf en daarnaast zullen ze je oplichten.
donderdag 26 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Persoonlijk heb ik enkel slechte ervaringen met webxtra. Van af het begin af aan ellendige communicatie ze zijn namelijk telefonisch helemaal niet bereikbaar, over hun streken maar niet te spreken!!!!! vooruit toch 2 voorbeelden ik heb betaald voor het verhuizen van een domeinnaam naar webxtra maar deze dienst is nooit door hun uitgevoerd en u raad het al geld weg en krijg je nooit meer terug,tig emails verder maar aan hun ligt het niet...... wat voor moeite ga je nou doen om je 10 euro terug te krijgen. Tenslotte voor een andere domein registratie sturen ze doodleuk een rekening van 14.95 ik weiger dit eerst te betalen maar betaal toch maar om erger te voorkomen. krijg ik maanden later een brief van de deurwaarder bottendael een aanmaning van 54.92 incl. 40 euro incasso kosten. Direct gebeld en betaal bewijs toegestuurt, krijg ik nadat ik zelf na 8 dagen bel te horen dat ze toevallig zojuist te horen hebben gekregen dat het toch betaald was!!!!! duhhhh goh... maar die 14.95 waren voor twee domeinnamen die webextra inmiddels wel heeft verwijderd omdat ik niet heb betaald. Dames en Heren goedkoop is soms duur koop wat een ... bedrijf terwijl als je betaald maar niets geleverd krijgt is dat oplichting???? begrijp me goed het gaat me niet om die 25.95 want ik zou er zo nog geld voor over hebben om van webxtra af te zijn.. ps. liever geen ster voor die bedrijf met vriendelijke groet M. de vries
woensdag 20 november 2013
De Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg slechte webhost. Ik ben al tijden bezig om mijn contact gegevens te veranderen. Meermaals verzuimd de webhost om op mijn berichten te reageren om deze gegevens te veranderen. Krijg ik vandaag zonder enig bericht een incasso in mijn mailbox dat ik binnen 3 werkdagen bedrag X incasso kosten mag betalen omdat ik mijn facuur niet betaald heb. De factuur die naar mijn oude adres is gestuurd omdat ik al een half jaar bezig ben met mijn gegevens te wijzigen bij deze ontzettend slechte webhost. Buiten het feit dat de webhost dus niet reageert op drie verschillende pogingen om mijn gegevens te wijzigen, sturen ze dus ook zonder enig bericht direct een incasso bureau op je dak als je de factuur die je nooit ontvangen hebt niet betaald. Blijf hier ver bij vandaan.
woensdag 13 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben duizenen bezoekers per dag op onze website. Nieuws moet snel en direct beschikbaar zijn, het is dan ook belangrijk voor ons dat de website het doet én dat wij en andere contributors van nieuws, video's en foto's makkelijk en snel informatie op de website kunnen zetten. Webxtra heeft ons hierin nog nooit in de steek gelaten. Af een toe een domein geregistreerd voor nieuws en ook weer opgeheven, gaat eenvoudig en vlekkenloos via hun website.
donderdag 26 september 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De eerste ervaringen met WebXtra toen ik een domeinnaam met hosting aanvroeg waren in orde, ik kon de volgende dag praktisch gelijk beginnen met content uploaden en een paar dagen later was het domein actief. De server leek niet altijd even stabiel en met tijden zelfs traag, maar voor een kleine website was het acceptabel. Antwoord op technische vragen van support duurt relatief lang (paar dagen). De echte ellende begint echter pas op het moment dat je op wilt zeggen, dit heb ik een jaar geleden per direct gedaan en na veel moeite ook schriftelijk bevestigd gekregen (WebXtra is zowel telefonisch als per e-mail praktisch onbereikbaar), nu krijg ik echter weer een incassobureau op mijn dak gestuurd (bijna een jaar later). Facturen en herinneringen heb ik nooit ontvangen, en de incassobureaus die WebXtra inschakelt voorzien je standaard niet van de originele facturen dus het is gissen waar de vordering om gaat. Al met al een grote chaos, en ik lijk nog steeds niet van ze af te zijn. Denk drie keer na voordat je hier iets afneemt!
maandag 23 september 2013
Altena
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden een hele waslijst domeinen, vond onze toemalige webdesigner handig voor google. Maar volgens mij heeft het ons weinig klandizie opgeleverd, dus toen deze allemaal opgezegd en dat ging zonder problemen. Ik ben ook zeer te vreden over de ondersteuning. Onze toenmalige webdesigner had alles in eerste instantie voor ons aangevraagd. Echter bleek deze opeens van de aardbodem verdwenen. Tja wat doe je dan? Onze nieuwe webdesigner toen het e.e.a. uit laten zoeken en naar een email met kopie kvk en een kopie ID alle benodigde gegevens snel ontvangen. Dat was de enige keer dat wij direct hebben gecommuniceerd, verder had onze nieuwe webdesigner ook snel alles in orde dus dat is allemaal ook vlot gegaan. Alles werkt makkelijk en naar behoren en zo veel betalen we niet, dus ik heb niets te klagen.
donderdag 29 augustus 2013
van Raaij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Direct alle gegevens binnen en onze webdesigner kon meteen aan de slag. Na betaling was de zefde dag nog het domein actief. In eerste instantie een andere domeinnaam geregistreerd en deze later opgezegd. Ging heel makkelijk. Naar mijn weten functineerd alles altijd perfect! Ik betaal niet zo veel en de kwaliteit is behoorlijk. Het is geen Ferrari, maar toch zeker wel een nieuwe Volkswagen :) om maar eens iets te vergelijken. Soms heb ik de impuls om te willen bellen, maar dan moet ik meer betalen, maar eigelijk gaat het ook prima per email, dus waarom extra betalen als ik er toch geen gebruik van hoef te maken. Naar mijn mening krijg je in verhouding meer dan waar voor je betaald, ik kan alleen maar positief zijn met als klein minpuntje dat je extra moet betalen voor telefonische ondersteuning.
vrijdag 23 augustus 2013
Cox
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin, geen problemen. Service goed, telefonisch bereikbaar, maar tijden zijn veranderd. Recent service/dienstverlening/klantvriendelijkheid echt triest voor worden. Gestelde vragen via email worden niet beantwoord, men gaat niet achter dingen aan. Facturen die al betaald zijn wil men nogmaals betaald hebben. Incassobureau wordt ingeschakeld, voor achterstallige betaling. WebXtra is een prijsvechter, je moet absoluut geen problemen hebben met installaties of wat dan ook. Hun klantgerichtheid is bar en bar slecht. Telefonisch bereikbaarheid is er niet. Ik heb al mijn accounts via email opgezegd, brief ga ik nog versturen. Het is nu genoeg geweest, wegwezen hier. Ze hebben mijn geld, hopelijk stikken ze erin. Het is daar een gewoon een graaicultuur geworden, geld is binnen. Service ho maar. Ze hadden een van de goedkoopste en beste kunnen zijn, maar ze zien ze nu alleen maar €-tekens. Service, dienstverlening & klantvriendelijkheid daar win je mee, niet bij hun! BLIJF WEG VAN WEBXTRA! U bent gewaarschuwt.
vrijdag 16 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werkelijk een groot drama, helaas kan ik er niet meer van maken! Jaren klant geweest waarvan ik de laatste jaren ben bestookt met nep facturen en zelfs een incassobureau. Dit geheel ten onrechte aangezien de betreffende domeinnamen reeds tijden daarvoor waren opgezegd. Telefonisch absoluut niet te bereiken en mail wordt niet of nauwelijks op gereageerd! Mensen blijf aub weg bij deze club!
donderdag 15 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen leuk als je werkelijk nooit contact met ze hoeft te hebben, er nooit iets misgaat en je er nooit meer weggaat. Bij de verhuizing van 2 domeinnamen heeft er 2x de SIDN aan te pas moeten komen. Er wordt automatisch voor een heel jaar verlengd hoewel het ticketsysteem het over een opzegtermijn van een maand heeft (en niet correct aangeeft per wanneer je opzegging van kracht is). Het ticketssysteem is verder gebruikersonvriendelijk en wordt niet snel (of helemaal niet) van antwoorden voorzien. Zeer frappant om te merken dat het een goede club had kunnen zijn, maar dat ze er blijkbaar liever voor kiezen je boos en gefrustreerd te maken dan dat ze je goed helpen.
donderdag 6 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan alleen maar zeggen blijf WEG bij Webxtra!!! Het aangaan van een overeenkomst is gemakkelijk, maar ik probeer in de tussentijd al 2 jaar van Webxtra af te komen. Zonder succes tot nu toe. Het enige wat hun wel lukt is om elk jaar weer opnieuw Q-collect langs te sturen om de centen te innen...
woensdag 5 december 2012
Brouwers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weinig ervaringen over het laatste jaar... Ofwel iedereen is tevreden, ofwel iedereen is weg. Op mij na dan :-) Zit nu zo'n 2,5 jaar bij deze jongens, met een colocated server. Daar is niets van te zeggen. De infrastructuur lijkt mij wel in orde. Maar sinds ik ook mijn domeinen naar WebXtra aan het verhuizen ben gaat het mis. Domeinen die je aanvraagt (en voor betaald) worden gewoon niet geregistreerd, discusies over facturen, -tig keer de autorisatiecode doorgeven... en inderdaad een nogal arrogante houding voor een dienstverlener. En gezien WebXtra ook allang niet meer de goedkoopste is zal onze samenwerking niet erg veel langer meer duren, vrees ik.
woensdag 19 september 2012
Molecuul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weer maar eens een update. Helaas nog steeds klant blijkbaar. Wordt er nu echt doodziek van. Je stelt een vraag en je krijgt ipv een antwoord een (nieuwe) vraag terug. Je mag blij zijn met een nieuwe vraag, want ze vallen constant in herhaling en denken in oplossing kunnen ze ECHT NIET! Al met al nog steeds waardeloos en dit blijft maar duuuuuurrrreeeennnn!!! Denk dus goed na eer je er aan begint
woensdag 21 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben reeds meer dan een jaar weg bij webxtra, heb mijn domeinen verhuisd en netje alle services opgezegd krijg ik tot mijn verbazing ineens een aanmaning! Nooit een factuur of herinnering ontvangen! Op hun website kom ik erachter dat ze nog steeds proberen geld te vangen voor registratie van de domeinen die ik weg verhuisd heb bij ze. En op telefoon of email wordt al helemaal niet gereageerd. Al met al een dikke vette onvoldoende.
maandag 5 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals hieronder reeds vermeld: Men weigert service te verlenen. Men verschuilt zich achter anonimiteit. Men is nergens bereikbaar. Men reageert arrogant. Men schuift alle problemen af op de klant. Men blokkeert zakelijke hosting zonder vooraf contact. De reacties hieronder bevestigen mijn beeld: In den beginne was het een uitstekende provider met goede service en bereikbaarheid. De laatste jaren echter is het DRAMATISCH!
vrijdag 2 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
P.s. Vergeet niet als je je domein verhuisd naar een andere provider om deze via een formulier op te zeggen, want anders betaal je er jaren dubbel voor. Webxtra verwijst naar een FAQ hierover ergens op hun site.
vrijdag 5 augustus 2011
Linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vervolg: Nog steeds problemen met Webxtra en ja ja helaas nog steeds niet weg, doordat dit door hun wordt tegen gehouden. Codes om domeinnamen te verhuizen worden geweigerd, want ze willen eerst geld zien. Websites zijn nog steeds offline gedurende 7 maanden. Ze verschuilen zich achter hun Alg. Voorw. Als je deze leest heb je als klant maar ZEER weinig rechten, maar hun VEEL meer. Al met al hulp ingeschakeld dus hopelijk is dit verhaal nu snel ten einde en zoals ik hieronder lees Prijs/Kwaliteit. (Ik zou maar eens bij Versio.nl kijken of andere. Je zult zien dat je veel meer waar voor je geld krijgt en dat voor stukken minder.
vrijdag 5 augustus 2011
Linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben tevreden na vijf jaar. 1 maal serieuze problemen met virus gehad. Ben op eigen verzoek toen verhuisd naar ander server en het was toen over. Verder af en toe een storing, maar dat wordt meestal spoedig verholpen. Wel karig in bandbreedte en diskruimte. Voor mij is dat de reden om geen zeer tevreden te geven. Overigens is het disk quota zonder morren van 300 naar 400MB verhoogd, maar het blijft te krap voor de prijs.
vrijdag 13 mei 2011
Band
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang je niet opzegt niet echt veel aan de hand. Af en toe moet je 2 tickets openen voordat er wordt gereageerd Na een aantal jaar tevreden zijn geweest, wordt plots mijn sites gehakt en er wordt medegedeeld dat er phissing plaats vindt op mijn site. Cms geupdate probleem verholpen. Maar naar verloop van tijd gebeurde dit ook met andere sites en er zou spam worden verstuurd via mijn email accounts. Na de zoveelste melding was ik er klaar mee en besloot om deze sites te verhuizen. Nu begon het leed wat webxtra heet! Mijn beheer account eerst geblokkeerd want ik zou niet hebben gereageerd hebben op hun verzoek om te reageren. De 3 mails die ik die dag naar hen heb verstuurd staan in mijn vers. Items. Hierop 2 domeinnamen verhuist naar andere provider (let op! Zeg deze ook op na verhuizing!!!) Even later factuur voor deze 2 domeinen. Ticket geopend dat dat niet klopte. Krijg ik een mail of ik deze wel had opgezegd. Hierop geantwoord dat ik volgens mij mag aannemen dat dat automatisch gebeurt. Na 6 weken mail terug dat dat niet zo was en of ik die factuur even wil betalen. Zeer vreemd! De hosting ook direct opgezegt met inachtneming van de opzegtermijn van 2 maanden. Gevraagd om een bevestiging, u raadt t al bevestiging Nooit ontvangen. Na 5 weken over en weer gmail te hebben komen ze er op het laatst mee dat ik 2 maanden voor de nwe termijn van 3 maanden op had moeten zeggen. Dit is volgens mij nergens terug te lezen in alg voorwaarden. Al met al ben ik 'ook' helaas nog klant van hen en kan ik helemaal niks met mijn hosting en domeinen. DENK DUS GOED NA VOORDAT JE KLANT WORDT BIJ WEBXTRA voor mij WEBZONDER. Ik zal jullie op de hoogte houden over de afloop van dit DRAMA verhaal.
woensdag 6 april 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webxtra een hosting bedrijf maar niet een normale. Webxtra verleent een goede dienst voor de huis tuin en kuiken websites, waarom omdat ze deze aankunnen. Echter als het puntje bepaalde komt en je site groeit en groeit heb je niks aan 30 gb bandbreedte. Waarom de servers kunnen het niet aan ze vliegen eruit. Simpel gezegd kan de hosting het dataverkeer niet aan of hun internet access point. Waarom de shared hosting teveel websites plaatsen op 1 server. Als 1 site te veel trek beïnvloed dit alle sites, dit is 1 groot nadeel aangezien je juist wil dat op de piek niveaus je site online blijft. Echter bij navraag wordt je verwezen naar een premium account / een SLA, waar ik het nut niet van in ziet. Hou mijn site gewoon online en liever nog op een zo snel mogelijk niveau dat begrijpen ze niet, of ze kunnen het niet, wat ik erg jammer vind. Verder prima hoster als je dus achter het aanrecht staat en geen echte chef kok wild worden.
dinsdag 18 januari 2011
done
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer verbaasd over de slechte reacties die ik hier lees. Ik ben al enkele jaren klant en dat naar volle tevredenheid. Ben altijd vriendelijk te woord gestaan en werd nooit moeilijk gedaan als ik iets wilde laten wijzigen. Al met al dus voor mij de perfecte provider.
donderdag 21 oktober 2010
van loon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze webhoster maakt er een zooitje van. Ook bij mij was de aangetekende opzegging kwijt. Service is iets wat ze niet kennen bij WebXtra. Wegblijven van deze club!
dinsdag 12 oktober 2010
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dat het altijd nog erger kan bewijst WebXtra. Ik geloof niet zo snel in de slechte mens, maar als, dan moet die wel verscholen zitten bij WebXtra. De aanvraag van hostpakket en uitbreidingen hierop gingen natuurlijk heel makkelijk. De service was gedurende een aantal jaren ok, maar niet super. Vragen en verzoekjes moesten vaak herhaald worden want niet alle mail leek bij WebXtra aan te komen. Op een gegeven moment vroeg ik een extra nieuw domein aan. Echter had ik een maand later nogsteeds niet dat extra domein. Met de rede dat het veel te lang duurde heb ik het laten cancelen. WebXtra erkende de fout en ging hier mee accoord. Dat is en zou de de enige keer zijn dat WebXtra een fout zou erkennnen. Hoe dan ook was ik een beetje wakker geschrokken. WebXtra was helemaal niet zo'n betrouwbare organisatie als ik eerder dacht. De drubbel was dat mijn site gedurende 1,5 week verdwenen was van het net. WebXtra begreep niet waar ik het over had toen ik hier over klaagde. Na lang klagen kwamen ze uiteindelijk met de rede dat ik het datalimiet had overscheden. Volgens mijn beheerdersscherm was dit echter totaal niet het geval, WebXtra bleef echter volhouden. Aan het eind van het verhaaltje bleek het te liggen aan een derde, die falende software leverde, waardoor WebXtra dacht dat mijn webruimte vol stond. WebXtra herstelde mijn site, maar vreemdgenoeg incompleet. Kennelijk was mijn site slordig handmatig van en weer op het net geplaatst. Weer begreep WebXtra niet waar ik het over had en begon het hele riedeltje van gelijk krijgen weer opnieuw. Ik besloot per direct al mijn diensten bij WebXtra op te zeggen, mij beroepende op een tekortkomende tegenpartij. WebXtra ging hiermee natuurlijk niet akkoord, ze waren immers zeer vergeetachtig en hadden niks fout gedaan. Een zeer lang periode van welles en niets volgde. Het komt er op neer dat ik nogsteeds niet van WebXtra af ben. Ze hebben mij via een incassobureau allerlei extra kosten weten af te troggelen. Dat ik alle diensten ooit zwart op wit heb afgezegd lijken ze doodleuk vergeten te zijn. Voor de duidelijkheid, mijn naam is niet Gerard. Omdat de zaak nog niet afgehandeld lijkt te zijn loop ik liever niet te koop met mij echte naam. Dat is op zich al triest, ik heb mij nog nooit om dergelijke redenen hoeven te verbergen. Misschien is het een goed idee dat er een soort van collectief wordt opgericht, want ik weet dat ik niet de enige ben met dergelijke ervaringen met WebXtra. Een bedrijf zoals WebXtra heeft geen recht van bestaan, onbegrijpelijk overigens dat dit toch weer kan in een land als Nederland.
vrijdag 30 juli 2010
Schol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn bestelling werd direct door webxtra geleverd! De helpdesk van webxtra was erg hulpvaardig en gaf mij alle nodige informatie. Ik webxtra enkel aanbevelen. Webxtra geeft uitstekende service en snelle levering voor weinig geld. Een aanrader!
woensdag 14 april 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij opzegging was de aangetekende brief kwijt. Ik heb opgezegd omdat ik een aantal keren arrogant en ronduit onbeschoft behandeld ben. De klantenSERVICE kan je beter anders noemen zullen we maar zeggen. Geen zaken mee doen dus.
zondag 11 april 2010
Franken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin (begin 2007) was ik nog wel tevreden. Wat storinkjes zo nu en dan maar daar was redelijk goed over te communiceren via het forum bv. Eind 2007 werd het forum feitelijk de nek om gedraaid door WebXtra want storingsmeldingen mochten niet meer op straffe van een ban (ben je klant nota bene). Dit werd gedaan omdat storingsmeldingen een steeds groter deel gingen uitmaken van het aantal toegevoegde berichten op het forum. Veeg teken aan de wand dat WebXtra dan met het zwaktebod van een verbod op storingsmeldingen komt. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. In 9 de tien gevallen word je bij storingen niet geholpen en zeer arrogant te woord gestaan via de mail. Mail, tsja, mail die ondertussen vaker niet werkt op mijn hosting pakket dan wel. Kortom, mijn advies: begin niet aan WebXtra. Opmerking voor webhosters: Ik heb deze ervaring nogmaals ingediend omdat ik de vorige keer mijn email adres van mijn eigen domein dat bij Webxtra draait had opgegeven. Maar aangezien dat voor de zoveelste keer plat ligt, nu met een email adres waar ik wel bij kan komen.
woensdag 31 maart 2010
Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ruim 3 jaar klant bij WebXtra, prima hosting provider. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede en snelle support. Tevreden dus!!
vrijdag 26 maart 2010
Kramer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het enigste wat goed gaat is de aanmelding. Server is erg langzaam voor een webshop. Ondersteuning is zeer zwak, slecht bereik en als er problemen zijn ligt het aan je zelf. In December 3x down, zelf tot 24 uur toe. Nu aan het stoeien met de opzegging, gaat oook zeer moeizaam.
dinsdag 23 februari 2010
de Wit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tevreden over de service, snel antwoord op tickets. Verschillende sites lopen via WebXtra. Niet de snelste maar gelukkig weinig down
maandag 5 oktober 2009
de Klerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net als bij zoveel klanten van Webxtra was ook mijn aangetekende opzegging zoek. Pas na een onderzoek van TNT kon men mijn opzegging opeens wel vinden. Binnenkort ben ik hier weg. Alleen maar ergernis en problemen.
zaterdag 27 juni 2009
Gijsbers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nota van 2008 was niet per post gestuurd en dus niet op goede adres aangekomen. Had in januari 2008 al per e-meil opgezegd. Na brief van incassobureau alsnog betaald en per aangetekende brief webXtra opgezegd. Op 19-5-09 via email van zoon wederom een rekening gekregen, maar niet op mijn postadres. Op 22-5-09 wederom per aangetekende post brief met kopieen gestuurd, die op 17-6-09 werd geretourneerd. Telefonisch niet bereikbaar en ook op brieven werd nooit gereageerd. Ben bang dat ik weer een incassobureau-brief krijg.
woensdag 17 juni 2009
Louwman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De afhandeling van de bestelling ging vlot en snel, maar daarna zeer slechte support gehad. Ik heb een aantal problemen gehad waarvan meteen gezegd werd dat het mijn eigen schuld was en dat ik het zelf maar op moest lossen. Na lang mailen en zeuren bleek de fout toch bij WebXtra te liggen. Verder is mijn dedicated server zonder overleg van Schuberg Philis naar hun eigen datacenter in Nijmegen verhuisd. Dit onder het motto van dat er dan sneller iemand bij kan. Sindsdien regelmatig netwerkproblemen gehad, en nu tevens al 2 dagen een hardware probleem dat dinsdag(!) pas kan worden opgelost. Ik ben er nu echt klaar mee en heb inmiddels weer een dedicated server bij mijn oude host afgenomen, ik betaal liever 10 euro meer bij een bedrijf dat wel enige moeite doet.
zaterdag 30 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webxtra heeft ons uitstekend geholpen en we zijn dan ook zeer te vreden met Webxtra, de uitgebreide ondersteuning is zeker het geld waard. Webxtra helpt ons altijd snel en wanneer we webxtra bellen, dan staan de mensen van webxtra ook meteen voor ons klaar. We zijn dan ook erg blij dat we voor webxtra gekozen hebben!
maandag 6 april 2009
de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebXtrA? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice