WebXtrA

3,0 / 5 80 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 09147410
Website screenshot WebXtrA

Overall score

3,0 / 5 80 ervaringen

Totaal (80)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 80 op 8 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slecht bereikbaar en weinig flexibel bij normale vragen. Mocht u overwegen een dienst af te nemen bij deze partij zoek dan aub verder naar een vertrouwde partij.
donderdag 2 november 2017
vanderhoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al 8 dagen geen mail verkeer meer mogelijk. Zowel telefonisch als per mail niet bereikbaar. telfonish wordt je in wacht gezet,en even later wordt iedere keer de verbinding verbroken.Wij gaan dan ook hier weg,want van service hebben ze nog nooit gehoord schijnbaar.dus mensen pas op bij dit bedrijf.
donderdag 9 februari 2017
Leinenga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 5 Januari 2016 een aanvraag voor een VPS ingediend, bevestigd en betaald. Daarna de dienst niet werkend opgeleverd gekregen. Dit de weken erna nogmaals gechecked, maar weer zonder succes. Helpdesk reageerde wel, maar de mail bevatte geen antwoord, alleen de standaard tekst.Na de hoop opgegeven te hebben, kreeg ik rond 1 Juli 2016 ineens aanmaningen, voor een dienst die ik nooit heb kunnen gebruiken.Na mailcontact gezocht te hebben, (nu reageerde ze wel direct ) aangegeven hoe e.e.a. in elkaar stak. Helaas geen enkel begrip.Vervolgens logde ik maar weer eens in op het portal, en tot mijn verbazing! de vps stond er wel bij. Die heb ik snel opgezegd en ik heb de facturen uiteindelijk maar betaald.Tip : Niet mee in zee gaan als je graag zaken met betrouwbare mensen doet.
zaterdag 30 juli 2016
van Dongen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren een tevreden klant geweest te zijn. Alleen klein hosting pakkeetje en domein naam. Kon ik ineens niet meer mailen, hun server stond op blacklist. Vragen en advies wordt niet op gereageerd. Maar dan blijkt het toch weer moeilijker van het contract af te komen opzeggen is erg omslachtig. Ik heb dan de rekening ook maar betaald. Maar de correpondentie omtrent de rekeningen wel of niet betalen loopt een stuk accurater. Binnen een dag heb je dan antwoord.
zondag 28 februari 2016
Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2009 klant bij webxtra, van 2 budget hosting pakketjes met minimale ondersteuning uitgebouwd naar 4 eigen dedicated managed servers en nu ook een complete Varnish clustered server met een uitstekende SLA.Elk jaar wordt webXtra beter in hun ondersteuning zover dat wij met onze huidige SLA mogen genieten van een reactietijd van onder 10 minuten. Server op een blacklist door een spammende klant? WebXtra contacten en binnen 24 uur is alles weer in orde. Klant met een groeiprobleem? WebXtra zet binnen een dag een complete site over met nog geen half uur downtime!
vrijdag 13 november 2015
van de Haterd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze webhoster is een uitzuiger. Nadat onze hosting verlopen was hebben ze mijn website geparkeerd op hun server. Als ik mijn webpagina terug wil hebben moet ik € 300,- betalen! Neem hier nooit iets af! Oplichters.
vrijdag 1 mei 2015
coolsie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren klant bij Webxtra. Aanvankelijk liep alles prima, maar sinds 4-5 jaar is het werkelijk abominabel slecht! Ok, je hebt geen zakelijk contract, maar een normale response op problemen mag je toch verwachten. Ook het rigide omgaan met opzeggingen is belachelijk. Zeg je 4 weken voor afloop op, moet je toch weer een jaar betalen. Als je al op kunt zeggen want als je je wachtwoord kwijt bent heb je een probleem. Ik had er ca 15 sites draaien maar heb ze inmiddels allemaal verhuisd.
donderdag 5 maart 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zéér on-klantvriendelijk en telefonisch onbereikbaar bedrijf! Voor de zoveelste keer hebben wij weer een serverstoring gehad bij Webextra. Door klanten worden wij attent gemaakt dat onze site eruit ligt. Vervolgens een dure ICT'er ingehuurd om het probleem op te lossen, bleek na onderzoek van de ICT'er het probleem weer eens bij Webextra te liggen (server, in de late avond waren wij weer ineens online. Wij hebben daags erna contact gezocht via de mail aan support, en aangegeven waarom er niet even een mail gestuurd wordt dat hun server eruit ligt, dat bespaart ons een hoop kosten. Totaal geen reactie (behalve een Ticketnummer), een week later weer gemaild via hun site, maar na een week weer geen reactie. Dit is een zeer asociaal bedrijf dat enkel denkt aan haar eigen belang en absoluut niet aan die van haar klanten! Een grote schande is het hoe Webxtra met klanten omgaat! Dit is de zoveelste keer dat wij dit in ca. 8 jaar meemaken. Wij gaan nu z.s.m. overstappen naar een net bedrijf, wat ook gewoon via de telefoon (geen 0900 nummer)bereikbaar is. Wij hopen dat veel meer bedrijven en particulieren hun ongenoegen uiten op sites en forums over de wanprestaties van Webextra (zou eigenlijk WebxWanprestatie moeten heten).
dinsdag 13 januari 2015
Smid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren lang klant geweest met redelijke tevredenheid. Echter ineens incasso dat ik nog rekeningen moest betalen van bijna een jaar terug. Mij niets van bekend en ook geen herinneringen daarvan ontvangen. Maar meteen een incasso op af gestuurd. Navraag bij webxtra leverde helemaal geen reactie. Dan een tijdje later krijg ik een factuur waarin staat dat het bedrag automatisch afgeschreven gaat worden. Daartoe heb ik nooit opdracht voor gegeven. Hebben ze zelf deze automatische afschrijving geactiveerd! Dat kan natuurlijk niet. Heb toen per direct opgezegd! Das gewoon minachting van hun klanten!!!!
dinsdag 9 september 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oplichters. Ik betaal al jaren per jaar een x bedrag maar ik heb vanaf het begin al problemen met inloggen bij de site. Na een aantal keer een mail te hebben gestuurd zonder reactie heb ik het maar opgegeven. Ik heb ook al meerdere malen mijn webhosting stop proberen te zetten maar hier ook wederom geen reactie. Kan het ook niet via de site doen want ik kan niet inloggen. Ik betaal dus al een aantal jaren voor niks 'want anders gaat de factuur naar het incassobureau'. Sluit hier nooit iets af. Het amateurisme druipt er vanaf en daarnaast zullen ze je oplichten.
donderdag 26 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebXtrA? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar:

Webhosting

Xperiment

€ 0,25 /maand
  • Opslag: 50 MB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

VPS Hosting

Xtra Small

€ 2,75 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 100 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja