Zenid Hosting Service

1,1 / 5 62 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 5 Werknemers
  • KvK-nummer: 14077853

Review score

1,1 / 5 62 ervaringen

Totaal (62)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Zenid.net

Zenid.net is al sinds 2003 actief als internet-dienstverlener. Hierbij heeft het bedrijf de focus gelegd op betrouwbaarheid en ervaring van het eigen team. Hierdoor kun je volgens Zenid meer verwachten dan enkel een hostingpakket. Ze denken graag mee en bieden oplossingen op maat. Dat kan dankzij een eigen contactpersoon. Daarmee is overigens niet gezegd dat Zenid.net duur is, want dat valt erg mee.

In 2018 heeft Vivor, het hostingbedrijf waarmee ze al jaren samenwerkten, de activiteiten van Zenid.net overgenomen.

Ervaringen 62 op 2 pagina's

Waardeloze service, ook voor trouwe klanten - Blijf hier weg !!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al bijna 10 jaar lid, maar trouwe klanten worden niet gewaardeerd door Zenid. Ik heb bijna 2 jaar geleden een ticket aangemaakt om aan te geven dat mijn abonnement niet correct is. Want dit is maar 650 mb terwijl een pakket B ondertussen 2.5 gig is. Ik heb de service desk vele malen gebeld en tickets aangemaakt maar altijd met hetzelfde resultaat...GEEN REACTIE. Dus ik stap over naar iets anders. Ik wil wel nog mijn domein mee verhuizen, maar daar ben ik weer afhankelijk van een code die ik niet kan benaderen hier. Blijf hier weg mensen. De service is waardeloos en zenid is nu een trouwe klant kwijt.
maandag 18 maart 2024
Vincent Van den Akker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In April getracht een .FM domeinnaam te registeren via de website van ZENID.net Domeinnaam bij bestelling gelijk per iDeal voldaan. Echter is het domeinnaam nooit vastgelegd en geleverd door ZENID en eigenaar Andy Vlasveld weigert het geld terug te storten. Er zijn inmiddels vele pogingen geweest om contact te zoeken met dit bedrijf maar de enige 2 reacties die wij hebben gehad zijn "Registreer maar elders, succes!" en "zucht.. heb gewoon even geduld het geld is overgemaakt". Dat laatste is een leugen. Het geld is nooit overgemaakt en na confrontatie worden we op alle mogelijke wijzes geblokkeerd door Andy. Inmiddels is er een dossier aangemaakt en hebben wij onze advocaat op de zaak gezet. Wij raden iedereen ten zeerste af om ooit zaken te doen met deze oplichter.
dinsdag 26 mei 2020
Purisa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prima support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website was gehackt. Ik heb support gecontacteerd en binnen een uur werd een backup teruggezet.
woensdag 15 april 2020
Patrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super bedrijf dat zeer goed werk levert. Proberen altijd mee te denken en goeie uitleg te geven...en wat heel top is is dat er absoluut geen van 9 tot 5 mentaliteit is...maar eerder een 24 uurs dienst. Waar kom je dat nu nog tegen...snelle reacties en correcte service. En mocht er eens iets mis gaan dan word t altijd opgelost...en een foutje is menselijk... samengevat is dit bedrijf dus een echte aanrader.
woensdag 8 januari 2020
D
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Begin er niet aan! Zenid is een malafide host. We hadden een aantal domeinnamen bij Zenid ondergebracht. Werd ieder jaar netjes een factuur voor gestuurd. Toevalligerwijs ontdekten wij na een paar jaar dat de domeinnamen helemaal niet meer geregistreerd waren. Wel gewoon factuur blijven sturen! Met veel moeite en arrogante houding van eigenaar geld teruggestort gekregen vd laatste factuur. Nu ontvangen we nog steeds aanmaningen ivm niet betaalde facturen van deze domeinnamen, met dreiging met incasso. Ik heb er maar 1 woord voor: Oplichter!
maandag 9 oktober 2017
Willemsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden over de hosting en de kwaliteit (betreft ook de beveiliging!) die Zenid levert, en de extra service wat betreft de (af en toe tijdelijke) extra Mb´s op mijn emailaccount van armeniereizen.
vrijdag 21 juli 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben verschillende projecten en websites via Zenid lopen en ze leveren perfect werk af! Nooit storingen, nooit downtime, en op vragen word snel dan wel via telefoon of per e-mail altijd dezelfde dag gereageerd. Ik snap ook niet zo goed het geklaag over steeds te moeten vermelden dat het een eenmanszaak is? Wat maakt het uit? Ze doen hun werk prima en al meer dan 15 jaar en gewoon al 15 jaar zeer stabiel in de overvolle hostingmarkt.
woensdag 19 juli 2017
Ijsselman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een eenmansbedrijfje dat zijn zaakjes niet altijd even goed op orde heeft. - Administratie slecht op orde. - Facturen schrijven voor hosting die je niet afneemt. - Voortijdig je hosting beeindigen en je hier wel voor willen laten betalen. - Domeinnamen van je klanten gijzelen omdat hij vind dat je nog moet betalen. En ik had dit allemaal al lang willen laten rusten, maar ik krijg nu enkele jaren laten nog steeds e-mails van zijn incassobureau uit naam van Zenid.net. Ik zou nooit meer met een dergelijke partij in zee willen gaan. Hij ongetwijfeld ook niet met mij, maar hou dan a.u.b. ook op met mij lastig vallen.
vrijdag 19 mei 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zenid is een slecht bedrijf waar een zekere Andy Vlasveld de zwakste schakel is. Vorig jaar is mij ten onrechte een aantal aanmaningen gestuurd en dit jaar was mijn e mail account ineens afgesloten. De reden volgens Vlasveld:het automatische programma die betalingen controleerd heeft ten onrechte duizenden accounts afgesloten. Ook was mijn website van uit Oostenrijk niet benaderbaar en misschien wel van uit meer landen niet. Natuurlijk direct alles verhuisd waar bij Zenid ook nog even te snel mijn e mail account afsloot en ik een dag zonder e mail zat.
maandag 2 maart 2015
Steyger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden ben ik over Zenid Hosting Service. Geen vraag te moeilijk om te beantwoorden, altijd vriendelijk en professioneel, duidelijk en klantgericht. Ieder kleine of groot probleem wordt vakkundig opgelost. Ik beheer namens Outdoor Armenia meerdere domeinnamen, vooral voor rondreizen in Georgie en Armenie, en alles heb ik zonder problemen kunnen onderbrengen bij Zenid.net . Onze klanten zijn ook tevreden over de snelle laadtijd van onze internetpagina, gehost door Zenid. Complimenten en ga zo door Andy!
donderdag 15 januari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat ik besloten had om bij mijn vorige webhost te vertrekken vanwege de vele storingen en downtimes ben ik bij Zenid terecht gekomen. Wat een verademing! Vanaf het moment van aanmelden tot het moment dat de website volledig draaide heb ik een perfecte ondersteuning gehad. Zelfs 's nachts werd er na mijn mailtje direct een klein probleempje opgelost, wat eigenlijk zelfs wel had kunnen wachten tot de volgende dag. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de dienst; het ControlPanel is zeer uitgebreid. Kant en klare scripts kunnen direct geladen worden, de statistieken worden keurig bijgehouden (alle mogelijke bezoekersinfo, zoekmachine zoekwoorden) en nog vele andere tools. Echt super! Daarom kan ik Zenid aan iedereen aanraden!
zondag 28 december 2014
van Wijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vindt het jammer om te zien dat er zo negatief geschreven wordt over deze partij terwijl ze juist altijd voor mij klaar staan op welke tijden dan ook en mij altijd correct helpen, daarom wil ik toch even reageren op onderstaande 2 berichten: @Jason: Dat had inderdaad nooit mogen gebeuren maar het is helaas gebeurd en we zijn en blijven allemaal mensen en mensen maken simpelweg gewoon fouten. Ze maken elke nacht back-ups dus als jij inderdaad alles had verwijderd hadden ze dat vast wel kunnen herstellen. @Bernardus : Ik kan me niet voorstellen dat jij opeens al je bestanden zomaar kwijt bent en dat er opeens niet meer met ze te praten is, ze reageren bij mij altijd op elke mail en je kan ze ook gewoon bellen. Als jouw account suspended is dan zal daar een grondige reden voor zijn en als inderdaad jouw account vol zit met malware en andere vreemde dingen kan ik me best voorstellen dat dit schade op kan gaan leveren. Ik wil totaal niet Zenid een hand boven de kop houden maar ik vindt als je dit soort reacties plaats er altijd 2 kanten van een verhaal zijn.
dinsdag 14 oktober 2014
Snijders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een zeer slechte hosting, heb al een maandje of 12 niks aan de bestanden, vormgeving of hosting directory veranderd. Redelijk vaak bekijk ik of mijn websites nog online zijn tot deze week mijn verbazing viel op dat mijn accounts SUSPENDED (Geblokkeerd) waren. Gecontacteerd en de beste persoon Andy begon meteen te dreigen dat hij de schade op mij kon verhalen want, een script wat draaide op mijn hosting had volgens hem zeer grote schade aangericht. Al met al al mijn bestanden kwijt en geen mogelijkheid met deze persoon voor normale communicatie.
maandag 25 augustus 2014
Molkenboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas was mijn ervaring niet zo positief. Na een verzoeken om ssh toegang tot mijn eigen account, werd ik gemaild in platte tekst een username / wachtwoord van iemand anders. Ik had dus toegang aan een andere site, hun bestanden, alles. Ik laat Zenid weten en ze veranderde onmiddellijk hun wachtwoord. Maar hoe kan dit gebeuren? Ik had wel moeite om ssh toegang te houden tot mijn eigen account, wat elke maand of zo werd weer uitgeschakeld. Niet veilig, niet handig.
zaterdag 8 maart 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel erg tevreden met de diensten van Zenid.net, ze helpen me altijd keurig en snel en zijn altijd behulpzaam ook over de snelheid en mogelijkheden van CPanel ben ik zeer te spreken! altijd snel reactie op mijn vragen. Helemaal top!
dinsdag 26 februari 2013
van Geijlswijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant van Zenid, en nog altijd met volle tevredenheid. Als er een probleem is, is dit altijd snel opgelost. Er wordt snel gereageerd op mail, en er wordt goed meegedacht bij oplossingen. Een bedrijf waar service een centrale rol heeft. Absoluut een aanrader.
donderdag 6 december 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij kwamen in de schuldsanering en konden niet meer betalen, hebben nu een hele goedkope, mis zenid vanwege de service, heel jammer. Zenid is wel een aanrader
maandag 15 oktober 2012
stroes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfecte service en begeleiding, ik ben zeer tevreden!
donderdag 26 juli 2012
Van der Jagt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik begrijp de slechte ervaringen totaal niet. Bedrijf is sneller dan ik ooit tevoren heb meegemaakt, en je krijgt een zeer persoonlijk contact met het bedrijf. Mails worden binnen een paar uur beantwoordt, en via de telefoon is ook alles zeer snel geregeld. Ook voor de prijs hoef je de hosting niet te laten voor wat het is! Nogmaals, klasse bedrijf.
zondag 11 december 2011
van Gessel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enkele dagen geleden had ik ze gebeld en werd vriendelijk geholpen. Laatst stuurde ik hun een e-mail om 1 uur s\'nachts waarbij ik natuurlijk verwachte dat die reactie in loop van de dag wel zou binnen komen. Maar die reactie kwam al 5 min later binnen. Ze zijn daar goed bezig!! Ik kan er alleen maar positief over zijn.
vrijdag 12 november 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al ongeveer 2 jaar klant bij Zenid.net en wordt er altijd keurig geholpen, ook met ondersteuning bij vragen over het maken van de website.
woensdag 25 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij van de brandstam zijn al behoorlijk lang klant bij deze partij en eigenlijk gaat alles gewoon op rolletjes, geen klachten, ik krijg altijd snel antwoord op mijn vragen via hun support center wat lekker handig werkt. Keep up the good stuff....
woensdag 25 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel erg goed bedrijf! Doen veel moeite voor je, en denken graag eens met je mee, zijn niet te lui om even wat voor je aan te passen als je iets nodig hebt. We staan er al heel wat jaartjes en het gaat altijd supergoed, en dit jaar geen enkele downtime gehad, helpdesk is altijd super vriendelijk en per mail altijd zeer goed te bereiken ook bellen kan zonder problemen naar zenid. Ik ben een zeer tevreden klant.
dinsdag 24 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al langere tijd klant van Zenid. Soms tijden vlekkeloos en soms wat kleine probleempjes. Sinds ze gebruik maken van een nieuwe server (niet meer in het buitenland) gaat het erg goed en hebben ik eigenlijk nooit meer problemen. De communicatie kan soms wel wat klantgerichter maar de reactietijd is wel weer supersnel. Al met al tevreden met mijn reseller pakket bij Zenid.
maandag 17 augustus 2009
Smallegoor
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vanaf het begin aanwezig, geen klachten. Altijd bereikbaar, of teruggebeld worden en alles wordt snel opgelost (als er al wat is, en dat komt eigenlijk haast nooit voor). Prima snelheid en altijd online!
vrijdag 24 april 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaring. Ik heb meerdere webhosting pakketten bij Zenid gehad over de jaren, de kwaliteit en uptime zijn altijd erg goed geweest, en de service is super!
donderdag 22 januari 2009
Hans Roerdinkholder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 25 december zgn. stroomstoring bij Zenid. Met vage argumenten dat de leveranciers niet leveren (stroorm). Sindsdien geen e-mail en geen informatie wanneer alles hersteld wordt. Geen slechte service, nee, in het geheel geen service!! Zeer teleurgesteld. Ik dacht namelijk dat Zenid Hosting een betrouwbare leverancier voor e-mail adres was. Niets is minder waar!! M. Bos-Nagy Bunschoten
maandag 29 december 2008
M. Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Via deze weg wil ik mijn ervaring met Zenid.net delen. Ik zit al sinds het begin bij Zenid.net en kan alleen maar positief zijn, als er iets geregeld moet worden of veranderd, dan is het een mailtje of belletje en het wordt meteen geregeld. Downtime? hoezo downtime niet echt veel meegemaakt bij Zenid.net, wel bij mijn vorige hosting bedrijf die inmiddels failliet is (niet echt vreemd). Ik probeer dan ook meestal mensen die ik ken over te halen om met Zenid.net in zee te gaan, vanwege de goede service, prijs, uptime, kwalitatief goede servers etc… Ik kan mij ook geen voorstelling maken van mensen die slechte ervaringen hebben gehad met Zenid.net, zoals gezegd niet eerder meegemaakt. Ik vind het bericht van Dave niet echt overdreven sterker nog ik sluit mij daar volledig bij aan. Keep up the good work :)
zondag 21 september 2008
L. Kamphuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon Goed ! Ontzettend goede hosting! Ik heb nu ruim 3 jaar 4 hosting pakketen lopen, met 8 domeinnamen. Heb je hulp nodig dan zijn ze er ook ! 24/7 !
zaterdag 13 september 2008
anigroove
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb goede ervaring met Zenid, Vrienden & kennisen ook aanbevolen om hun site te hosten bij Zenid (www.dj-sander.nl - www.streetwin.nl www.nikkelsautos.nl ) en die zijn ook tevreden met de snelheid. Soms zijn ze moeilijker te berijken dan anders, maar je word netjes teruggebelt. Via het support / contact formulier op de site krijg ik snel en goede andwoorden terug! Zenid ga zo door! (bericht hieronder is wel overdreven vind ik..)
donderdag 3 augustus 2006
E. Daemen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf dat Zenid.net uit de grond kwam waren wij er al bij. Al onze eigen domeinen worden gehost door Zenid ?n alle domeinregistraties die wij voor onze klanten doen worden bij Zenid aangevraagd en vervolgens gehost. Nooit problemen ondervonden. Hooguit eens per jaar, misschien twee keer per jaar een technische downtime. Maar deze is dan in no time verholpen. Voor particulieren en bedrijven, Zenid.net is een zeer volwaardige, goede en goedkope webhoster waar je ?cht met een gerust hart terecht kan. In eerdere berichten hieronder werd vermeld dat een domeinregistratie en de activering een paar dagen kost bij zenid.net Onze ervaringen is, Vandaag een domeinregistratie, vandaag de door ons verschuldigde kosten overmaken, binnen 24 uur online! Onze waardering voor Zenid.net is alleen maar positief.
zondag 23 juli 2006
Dave
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen, Ik heb een jaartje of twee terug een jaar lang hosting gehad bij Zenid. Het was de slechtste keuze die ik ooit gemaakt had. Slechter dan de keuze om eens te proberen wat er gebeurt als je een spijker in het stopcontact steekt, een keuze die ik gemaakt had op de jonge leeftijd van 5. Het bedrijf is waardeloos. De downtime die ik had was groot, het support was zo goed als niet bestaand. Op een dag kwam ik er achter dat het wachtwoord van mijn hosting account gewoon veranderd was, zonder mijn medeweten! Na enkele telefoontjes en tientallen mails was ik nogsteeds niets wijzer. Ook was blijkbaar een path waar je serverside scripts kunt bekijken, naast je domein naam, te veel gevraagd. Ik hoop van harte dat ze in de tussentijd beter zijn geworden. - Robert
donderdag 20 juli 2006
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dramatisch. Al bijna 2 jaar. Een gewoon simpel hostingpakketje zonder toeters en bellen. Om de haverklap lig je eruit. Dan weer zijn de gegevens door de concurrent gekaapt. Dan zijn de 2e hands onderdelen van de server weer kapot. Altijd wat. Dit verzin ik helaas niet. Tijdgebrek en geen 100% noodzaak heeft me er tot nu toe van weerhouden te breken met deze amateur. Nu is echter het dieptepunt bereikt. Ik heb enige maanden geleden een registratieformulier gestuurd voor een nieuw domein. Ik heb alle correspondentie per mail bewaard en daar staat onder meer in dat het formulier is ontvangen. Luid en duidelijk. De rekening die ik heb ontvangen heb ik uiteraard keurig betaald. Wat blijkt nu ... ? Het domein was al door iemand geregistreerd! Toen ik vroeg om wat uitleg kreeg ik, uiteraard zou ik bijna zeggen, de inmiddels bekende grote bek van de heer V. (die overigens nauwelijks Nederlands spreekt bleek later uit een telefoongesprek waar dezelfde meneer de hoorn erop gooide). Hij ontkent gewoon ijskoud dat hij het formulier heeft ontvangen en ach ja ze sturen nu eenmaal vast facturen omdat dat nu eenmaal zo is. Eind van het liedje: geen domein, poen weg. Dus pas even op met deze jongeman. Ik hoop dat ie gelukkig wordt met m'n 17,85. En let op ... daar komt weer een verhaal van em waar ie alles wat recht is weer krom praat en andersom. Doet ie beter dan hosten.
maandag 12 juni 2006
Ingrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zenid.net levert allerlei diensten aan mij, zowel nationaal als internationaal en ik ben zeer tevreden over de service. Je betaalt weinig voor de producten die je nodig hebt en je krijgt support wanneer het nodig is, zelfs om 12 uur s'nachts als er een dringend probleem is. De diensten van Zenid zijn van topkwaliteit voor een lage prijs en is zeker aan te raden! @ Klaas Feuth: Als u eventjes de algemene voorwaarden had gelezen van Zenid was u mischien op de hoogte geweest van de volgende punten: 3.8. U bent zelf verantwoordelijk voor de data van uw account. Zenid.net kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het verlies van data van uw account. 3.9. De klant dient zelf een back-ups van haar/zijn data te maken. Zenid.net maakt wel backups voor zover ik weet, maar niet real-time, dat lijkt me logisch, dat kost heel veel geld en capaciteit, ze worden ingedeeld: 1 Dagelijks, 1 weekelijks, 1 maandelijks, dus als er een paar dingen uit een database ontbreken is dat logisch na restore van een backup (Zelfs die van een dagelijkse...), maar dan moet je zorgen dat je geen backup nodig hebt of dat je een backup op je eigen manier had gemaakt zodat je zeker wist dat er precies instond wat je nodig hebt, je bent immers ZELF verantwoordelijk voor je data, dus mag je wel dankbaar zijn als Zenid.net je account toch nog kan redden, ookal ben je er eigenlijk zelf verantwoordelijk voor en betaal je er niets extra's voor. Algemene voorwaarden lezen en gewoon slim je eigen backups maken had je mischien veel moeite en andere hosting providers gescheeld. Zenid.net, ga zo door!
zaterdag 13 mei 2006
CoreISP
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen, sinds een goed half jaar ben ik nu klant van Zenid. Alle websites die ik beheer draaien op het Pro pakket zonder problemen! Bijna alle sites draaien op Joomla! CMS en daarbij is een snel reagerende en goed presterende configuratie een noodzaak. Soms als er eens een klein dingetje aan de hand is dan is een telefoontje of mailtje voldoende om een oplossing te krijgen. Ik krijg bij deze webhoster weer een beetje het gevoel dat je als klant geen nummer bent maar echt klant. Vroeger bij ISP Cistron (overgenomen XS4All 2004) was dat ook zo en dat laat een prettig gevoel achter. Andy doet het prima, zelfs als je belt en hij is er niet belt ie zelf later terug, waar vind je die service tegenwoordig nog? Resumerend: een echte aanrader; misschien niet de goedkoopste maar wel een zeer betrouwbare, en waar heb je meer aan: een goedkope hoster die niet betrouwbaar is of een iets minder goedkope die 365 dagen per jaar online is? Prima Andy, ga zo door! Jheroen
zondag 30 april 2006
Jheroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was bijna bij hun weggegaan omdat na 3 weken ik nog geen reaktie kreeg op mijn commercieel voorstel bij hun, en ik had er haast bij. Andy heeft netjes zijn excuus aangeboden en vertelde dat ze het zeer druk hadden en mijn mail is blijven liggen, en beloofd dat het niet meer zou gebeuren. En dat volstaat voor mij en mijn bedrijf. Mede omdat ik al meer dan 3 jaar al mijn hosting accounts laat verzorgen door hun van al mijn klanten, ook hosten ze al onze accounts voor het Deltion College te Zwolle , ik zelf ben daar docent. Deltion host er nu 10 accounts en binnenkort gaan Deltion en ZenId een Studenten hosting aanbieding promoten. Onze studenten die ik les geef in Joomla C.M.S kunnen dan bij ZenID terecht voor een goede prijs met hun websites ! ZenID is een stabiele en betrouwbare hoster is mijn ervaring . Duurkoop is uiteindelijk goedkoop !
zaterdag 25 maart 2006
Markus van Riessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was een goede klant met ong 10 domeinnamen en een GO paket. via Zenid kwam ik ook aan een webmaster Maar er zat een progameer fout in de shop, met als gevolg dat de server over belastraakte, je website wordt eruit gehaald je krijgt het niet van de hosting te horen maar van klanten. als je om een gunst vraagt om even de shop eruit te halen en appart op te slaan, wordt dat netjes gedaan, wil je m terug wordt het verkeerd terug gezet, vraag je of het beter kan wordt het na lang zeuren via een grote backup weer goed gezet, maar een backup van meer dan een week daarvoor, met als gevolg dat het forum tal van berichten kwijt is, maar ook dat het forum wat ik in die tussentijd had laten repareren door een derde waar ik ook voor moest betalen terug bij af was. Dan wil ik zenid erover bellen (5 min daarvoor had ik m nog aan de lijn), maar als de telefoon aangenomen wordt wordt hij meteen opgehangen, de mobiel uitgeschakeld en de vaste telefoon doorgeschakeld naar de mobiel. ook zijn woorden over de progameur welke ik via hem had: "Je programmeurs horen dit gewoon te weten klaas. Ze kunnen ook niet scripten trouwens." Kortom ben heel negatief geworden de laatste tijd. Als je vraagt om backup zenid belooft 24/7 backups) krijg je meteen van alles, dus ben je ook je database berichten kwijt. De verhuizing is nu in volle gang, en over enkele dagen kan ik zonder. Half zo duur en nu al twee keer zoveel service bij http://www.bullcatwebhosting.nl/
maandag 27 februari 2006
Klaas Feuth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een half jaar neem ik Zenid Basic af en ik ben zeer tevreden. Het CPanel werkt fantastisch en de service is meer dan goed. Vaak zijn e-mails binnen enkele uren goed en persoonlijk beantwoord. Het enige nadeel was dat error_reporting in PHP standaard uit staat maar na een e-mail was dit ook opgelost. Voor wat het kost kun je niet beter krijgen dan Zenid ben ik van mening, aanrader!
donderdag 9 februari 2006
Robert Slootjes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil even een update geven, m'n laatste bericht is van 27 maart 2004. In de tussentijd heb ik nagenoeg geen problemen gehad met zenid. Server is stabiel en snelheid is goed. Communicatie met het bedrijf is nooit slecht geweest, maar ik heb niet echt heel vaak meer nodig, het draait prima!
woensdag 8 februari 2006
Oliver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Even een reactie op onderstaand bericht: Sorry maar u stuurt ons een fax zonder verdere informatie waarvan wij totaal niet weten wat we er mee moeten doen, even e-mailen met de houder van de site was prima geweest :) wij kunnen niet weten dat u een bezoeker bent van 3e.
zaterdag 5 november 2005
Andy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Allard, Waarschijnlijk kan er geen informatie gegeven worden aan u omdat u geen klant bent gezien u dan een derde partij bent. Sommige informatie moet prive blijven. *heeft nog steeds totaal geen problemen met zenid*
donderdag 3 november 2005
XrD-Networks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoewel geen klant, maar gewoon als internetgebruiker gevraagd hoe lang een van mijn favouriste websites nog "ouf of order" zou blijven. Hoewel ik het bedrijf verder niet ken, nodigt het antwoord ook niet uit om ooit nog contact op te nemen met dit bedrijf. Mijn antwoord: Zou u zo vriendelijk willen zijn geen contact met ons op te nemen als u geen klant bent van ons bedrijf? alvast bedankt.
donderdag 27 oktober 2005
Allard van Gent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik neem nog altijd diensten af bij zenid.net, en ik heb ook nog steeds totaal geen problemen met zenid :) Bij de Aldi zie je vaak op die schermpjes "Goed en Goedkoop", dit slaat zeer zeker ook terug op zenid, lekker goedkoop en toch de beste services die ik tot nu toe heb gezien. M'n server heeft nu sinds vorig jaar !!0%!! netwerk downtime, de enigste downtime die ik had is veroorzaakt door een cpanel fout, waar Zenid.net compleet buiten staat :) Ook de support is nog steeds grandioos. Nog steeds een perfect bedrijf, Thanx Andy :) - Liroy
maandag 26 september 2005
XrD-Networks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb geen slechte ervaring met zenid! Wanneer er storingen zijn ze snel opgelost. Ik krijg op vragen altijd keurig antwoord en geen vraag is te veel. Wanneer ik zelf een stommiteit heb uitgehaald wordt deze snel verholpen zonder problemen. Zenid, ga zo door!
maandag 5 september 2005
M vd Linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen??? Ik heb er helemaal geen problemen mee. Ja ok de domein registratie duurt een aantal dagen maargoed ik hoef ook niet alles op stel en sprong te hebben. Goede prijzen, goed systeem, snelle email beantwoording en tja mensen moet eenmaal niet zoveel zeuren. Zenid is de beste provider die ik op dit moment ken. En ik heb hiervoor gezeten bij: www.argeweb.nl - veelste duur www.deheeg.nl - slechte service www.stathosting.nl - amateurs dus voor mij en al mijn domeinnamen lekker bij Zenid. Zijn er problemen dan kan dat altijd opgelost worden. Praat eens eerst voordat men brult dat een of andere flut site over prehistorische dieren eruit ligt. Jammer!!!! Zenid? Ga zo door en verbeter jullie zelf!!! Trek jullie lekker niets aan van de onzin die sommige mensen schrijven.
zaterdag 20 augustus 2005
Loek Cox
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog maar eens proberen, ben ook maar een mens (gelukkig). Ik slaap zeker veel, want ik heb nooit problemen met Zenid. Tuurlijk ben ik wel eens grimmig als de site uit de lucht is, maar vaak is daar een verklaarbare uitleg voor, zoals bijvoorbeeld andere mensen die een server extra zwaare belasten, zodat anders sites er uit liggen. Neen hoor, ik krijg altijd netjes antwoord en ja wie kaatst kan de bal verwachten, van wie was die spreuk ook al weer:) Ben al klant sinds januari 2004 en was niet van plan weg te gaan.
zaterdag 13 augustus 2005
G? Henning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jarenlang een goed draaiend forum bij Zenid.net. Nooit klachten gehad, (sporadische) storingen werden snel opgelost en er is ook altijd hulp bij problemen. Ze zijn ook altijd bereikbaar en staan je vriendelijk te woord. Van mij geen slecht woord, prima service!
dinsdag 19 juli 2005
BG Forum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Knap staaltje werk van Zenid om mij toch weg te krijgen. Zo positief als ik was, zo hard werd dat de kop ingedrukt. Toch aardig dat er aangegeven werd dat ik direct weg kan gaan i.p.v. het jaarcontract hetgeen op de website staat. Ik citeer uit een e-mail van Zenid van 16 juni j.l.: 'Indien u niet tevreden bent, u heeft alle vrijheid wij werken niet met 12 maanden contracten ect en u kunt gaan en staan waar u wilt'. Toch raar dat ik nog geen creditnota heb ontvangen van het resterende bedrag dat ik reeds betaald heb voor het lopende jaar. Toch wens ik Zenid heel veel succes en sluit af met deze tip: Denk bij het communiceren naar je cli?nten toe, dat het uw cli?nten zijn en geen mensen waarmee uw ooit mee geknikkerd hebt. Zoals een gerenomeerd reggaeartiest al zong, 'never try to bite the hand that feeds you'.
woensdag 13 juli 2005
Atlas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nul komma nul communicatie! Eerst je klanten dagenlang in het ongewisse laten en dan een slap verhaaltje ophangen... Bah! Nee Zenid zo werkt het dus niet! Na 3 dagen n?g geen site in de lucht vond ik het welletjes! Gelukkig vond ik een provider in Roermond die m'n domein ?n website binnen 1 dag weer up en running had! Mail op ons kantoor weer voor ons in orde gemaakt! Chapeau! Zo kan het dus in deze tijd ook nog! F. Doensen
dinsdag 28 juni 2005
Frederik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In oktober vorig jaar ben ik overgestapt naar Zenid en tot mei van dit jaar was ik erg tevreden en heb ik Zenid zelfs met mond-op-mond reclame aanbevolen aan anderen. Maar sinds is/was onze site (meer dan) regelmatig uit de lucht, terwijl de problemen zijn/waren opgelost. Ook de manier van communiceren van de heer Vlasveld is niet (altijd) klantvriendelijk te noemen. Inmiddels heb ik een hostingpakket bij een ander aangevraagd en ben ik bezig met ons domein te verhuizen. Jammer, want nogmaals... tot mei was ik erg tevreden.
woensdag 22 juni 2005
Cecilia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Zenid? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice