Home / Bedrijven (A tot Z) / 123-webhost.nl

123-webhost.nl

4,6 / 5 146 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • - Werknemers
  • KvK-nummer: 0866265428
Website screenshot 123-webhost.nl

Overall score

4,6 / 5 146 ervaringen

Totaal (146)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (2)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 146 op 15 pagina's

Uitstekende ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zowel de support per e-mail evenals de telefonische support is uitstekend.. ..zelfs de reactiesnelheid in het weekend is geweldig!
zondag 7 januari 2018
Evert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb weinig ervaring met andere hostingproviders, maar ik weet wel te zeggen dat ik nog nooit zo'n goede service van iemand of bedrijf heb gehad. Gunther staat altijd voor je klaar geeft altijd snel antwoord en hoe dom mijn vragen ook zijn hij denkt mee en helpt mee!Echt fantastisch - Was iedereen maar zo!Gunther dankjewel en ik hoop dat je nog veel klanten krijgt.
vrijdag 4 augustus 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De vriendelijke service is geweldig, de reactiesnelheid hoog en de duidelijkheid van alle instructies groot. Tel daarbij op het geduld om tijd te nemen voor iemand die een flater heeft begaan - en je snapt, ik ben FAN van 123-webhost.net
vrijdag 20 januari 2017
de Flines
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitermate klantvriendelijk en behulpzaam.
vrijdag 9 december 2016
Verberne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is slechts één van mijn ervaringen: Ik vroeg tegelijkertijd een aantal website namen aan. Ik dacht dat het handig was om twee website bij elkaar te voegen. Even later bedacht ik dat ik hierdoor geen apart email adres voor die websites kon maken. Eén mailtje, en een paar uur later was alles weer zoals ik het wilde. En dat terwijl ik zelf de fout had gemaakt. Geen gezeur, gewoon uitstekende service.
woensdag 30 november 2016
van Buuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al meer dan 11 jaar klant van 123-webhost en kan er alleen maar lof over spreken. Ook vandaag tijdens het overzetten van data en overige software naar een nieuwe server heb ik wederom uitstekende support gehad van Gunther. Gunther is nooit iets te veel, beantwoordt altijd snel en correct je vragen en helpt je waar hij kan. Gunther je bent een kanjer! Ga zo door :-) Groet, Jean
vrijdag 11 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al geruime tijd klant en meer dan tevreden. Dus mag dat ook wel 's opgeschreven worden (zoals hier).Geen fratsen, geen toeters & bellen, enkel recht-voor-je-raap-webhosting . Flexib qua inrichting (binnen kaders), waar nodig degelatie op beheeronderdelen in controlpanel (bijv. DNS). Mijn voornaamste redenen om toentertijd te kiezen voor 123-Webhost was vanwege integratie van Installatron. Binnen het DirectAdmin CP; one-mouse-click-deployment van 30-tal actuele templates voor webapplicaties beheeropties (oa. backup, clone). Ben nl. geen command-line-guy Zo gecontroleerde voortbrenging en onderhoud over subsets van Wordpress sites (ontwikkel- vs. live-versies) te kunnen doen.Snelle en behulpzaam support via ticketing system, veelal ook nog response buiten de gebaande kantoortijden.Door de jaren heen zeer zeer WEINIG issues/instabiliteit of onbeschikbaarheid gehad.Communicatie is helder en duidelijk, notificaties vooraf van verlengingen van hostingpakket en vervaldata domeinnamen.Aanrader, dummy-proof, kind-kan-de-was doen, geschikt voor meer ervaren huis-tuin-en-keuken webadmin's.Herinner me nu ook, eerder goede ondersteuning te hebben gehad bij het (op mijn verzoek, toch) terughalen van een domeinnaam die in verval was. Die stond gelukkig nog in quarantaine van SIDN stond en er nog minder dan 24u recuparatietijd over was.#
dinsdag 8 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
@Maarten (reactie 13 februari): een factuur voor de verlenging van (niet opgezegde) abonnementen is geen 'spookfactuur'. Zegt u aub voortaan tijdig uw abonnementen op als u deze niet wil verlengen en niet pas enkele maanden na de verlenging zoals nu het geval was. Dat voorkomt dit soort ongemakken.
dinsdag 23 februari 2016
Degraeve
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaring met deze host. Ze sturen spookfacturen op. Pas op zijn echte oplichters.
zaterdag 13 februari 2016
Bruijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gunther, wat ben je een verademing! Ik ben zo blij met de servicegerichte instelling die je hebt. Je bent in staat om de informatie binnen het enorme oerwoud aan internettermen op een begrijpelijke manier te vertellen. Je verliest geen een moment het geduld door al mijn vragen. Omdat je niet primair je eigen producten verkoopt maar de juiste informatie geeft waaruit ik zelf de keuze kan en mag maken, verkoop je jezelf. 123-Webhost is en blijft voor mij een topbedrijf.
maandag 11 januari 2016
Kroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met 123-webhost.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar:

Webhosting

Small

€ 1,66 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 30 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja