1eurohosting

1,9 / 5 79 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 34190937
Website screenshot 1eurohosting

Overall score

1,9 / 5 79 ervaringen

Totaal (79)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 79 op 8 pagina's

Geen support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen support meerdere tickets gelogd maar geen hulp! Momenteel geen toegang tot e-mail en meerdere tickets die openstaan. Zeer slechte ervaring met deze hosting firma!
dinsdag 10 juli 2018
Els Malfroidt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zich is het geen hele slechte dienst maar mijn lage beoordeling komt voort uit hun afhandeling van storingen. Als ondernemer is mijn website en mail één van de belangrijkste dingen in mijn dagelijkse bedrijfsvoering. Bij een storing bij 1Eurohosting wordt ik als klant niet geinformeerd over het feit dat er problemen zijn waardoor ik bij een storing via klanten te horen krijg dat ik niet bereikbaar ben. Omdat 1Eurohosting telefonisch niet bereikbaar kost het mij als klant teveel tijd om precies te weten wat er aan de hand is en hoe lang het duurt voordat ik weer online ben. Bij een laatste incident was mijn vraag waarom zij mij niet informeerder over de storing en de enige reactie die ik kreeg was dat er aan de storing werd gewerkt. Naar mijn mening is dit niet echt een antwoord op mijn vraag. Een ander punt van kritiek is het feit dat zij storingen niet aan de grote klok hangen. Ik werd namelijk door hun servicedesk geinformeerd over het feit dat er een serverstoring was en er een monteur op weg was naar heht datacenter maar op de website van 1Eurohosting stond dat er geen storingen waren in hun netwerk of datacenter.
dinsdag 21 november 2017
Satoer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant van 1eurohosting en nog nooit problemen gehad. De storingen die er geweest zijn werden altijd keurig opgelost.Helpdesk tickets worden door de weeks vaak binnen 1 uur beantwoord, in het weekend binnen 24 uur.Voor mij prima hosting partner voor een scherpe prijs.
maandag 20 november 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige support, snelle reacties. Overstap naar SSL zonder enige problemen.
vrijdag 31 maart 2017
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een goede start met dit bedrijf is het vooral de laatste 2 jaar zeer slecht geworden. Er worden 6 websites gehost en die zijn steeds ofline. Na herhaalde pogingen om de zaak op te lossen, met een helpdesk die te wensen overlaat, is het nog steeds hommeles. Timeouts met de dbase, het wachten op de mapstructuur..ik wordt er zo langzamerhand gestoord van. Ik heb dus nu besloten om de zaak te gaan afbouwen en te verhuizen.Voor mij GEEN 1EUROHOSTING meer
vrijdag 24 februari 2017
Doeterniettoe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sturen een factuur uit voor verlening van 3 jaar. Nadat betaald is, wordt aangegeven dat het maar voor 1 jaar was omdat op de factuur een tikfoutje stond (maar dan wel meerdere keren).Geef je dan aan dat je niet tevreden bent en je hierover een melding gaat maken bij verschillende sites dan geeft de klantenservice aan dat ze aanklachten van smaad gaan doen.PAS OP MET DIT BEDRIJF!!!
donderdag 16 februari 2017
B
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een echt ****** hosting en echt niet aan beginnen mensen!!!! ze melden geen problemen en geen storingen ... wij lagen soms meer dan 12 uur per dag plat! zwaar zwaar prat die hosting niet aan beginnen echt mega mega mega slecht
zaterdag 7 januari 2017
piette
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Men zegt mij een factuur te hebben verstuurd, maar ik heb die niet ontvangen. Omdat ik het niet eens ben met de prijsverhoging een ticket aangemaakt. Hier een reactie op gekregen en deze weer beantwoord. Daarop volgt een brief met dreiging voor inschakelen van een incasso bureau. De klant even netjes te woord staan is niet aan de orde.
donderdag 5 januari 2017
Manusman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze hosting partij is nooit aanwezig en niet eens telefonisch bereikbaar.Wil je iets veranderen, dan moet je allerlei formulieren invullen en opsturen of mailen en dan duurt het minimaal 2 dagen voordat je antwoord hebt.Welke moderne hostingprovider werkt nog op deze manier? Onvoorstelbaar voor deze tijd!Daarnaast erg klantonvriendelijk in communicatie en voornamelijk onduidelijk in al hun contacten.
maandag 5 december 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind de helpdesk ver beneden peil. Men schuift het probleem continu op je eigen bord. Men bied geen goede ondersteuning. En tickets afhandelen duurt dagen soms weken. Ik het begin was is super tevreden. Maar sinds de laatste 2 jaar dik ontevreden. Ook zijn servers bij 1 euro niet gelijk kwa software en dat nekt je met een CMS die continu geupdate word. Verhuizen moet dan het probleem verhelpen. Dat is naar mijn idee continu bandjes plakken dan een probleem goed aanpakken.Ik ben daarom overgestapt naar Hagehosting. Daar word je van a to z gelijk geholpen.
donderdag 17 november 2016
dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:

  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.

Reviews worden afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina’s buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met 1eurohosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: