Yourhosting

4,2 / 5 3.920 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting eerste maand € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

4,2 / 5 3.920 ervaringen

Totaal (3.920)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (816)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 3920 op 79 pagina's

Probleem met email opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met de mailserver en werd snel en goed geholpen door Laurens van Versio.
dinsdag 27 februari 2024
Rutger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ervaring via de mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had hulp nodig bij het instellen van een aantal gegevens omdat ik er zelf niet uit kwam. Heb via de mail gevraagd of ik daarbij geholpen kon worden en ja hoor dat kon, nadat ik de gegevens had opgestuurd heeft Jeffrey deze voor mij ingesteld. Alles ging soepel en snel super tevreden met de service. Jeffrey je bent een topper!!!!
dinsdag 27 februari 2024
Bilal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
klantendienst
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel goed geholpen bij een vraag omtrent facturatie. shout out naar Arzu voor de vlotte afhandeling
dinsdag 27 februari 2024
Ik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tophosting! Altijd stabiel voor mijn drie domeinen. Snelle hulp van de klantenservice, vooral Lindsey, die me onlangs goed heeft geholpen. Betrouwbare prestaties en goede service. Aanrader!
dinsdag 27 februari 2024
Wesley Baatje
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Reactie op een storing door mijzelf veroorzaakt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als beheerder van een domein wilde ik zondagmiddag een extra emailadres uittesten dat binnenkort nodig is. Per ongeluk toen mijn eigen emailadres verwijderd. Heb omdat ik meerdere emailadressen heb dit weer nieuw aangemaakt en verzocht om de mails op de server van Argeweb terug te zetten. Maandagmorgen direct een reactie van Laurens hoe hij het probleem voor mij wilde oplossen. Uiteindelijk heb ik besloten omdat alles toch al in mijn Outlook staat zo maar te laten omdat ik toch niet vaak de webmail versie gebruik. Maar om een lang verhaal kort te maken, met de snelle reactie van Laurens op mijn ticket was ik erg blij. Overigens zie ik Argeweb als organisatie die de klant op 1 heeft staan, heb dit ook gemerkt aan de hulp die snel beschikbaar was toen ik de website vanaf XS4All naar jullie moest overzetten.
maandag 26 februari 2024
W.J.G. (Wil) Weijers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service maar steeds duurder
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantenservice is goed (vandaag prima geholpen door Ashod via mail), maar prijzen rijzen de pan uit. Laatste jaren elk jaar duurder. In de 600 euro voor twee domeinnamen en supersimpele websites... Dus wel per einde periode webhosting opgezegd.
maandag 26 februari 2024
Mieke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
DNS aanpassing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Veel dank voor het aanpassen van de DNS ten behoeve van de mail communicatie van Hospice de Margriet in Vlaardingen. Laurens van de klantenservice bij Argeweb laat zien dat je service met een lach kunt leveren. Daar kunnen andere bedrijven wat van leren.
maandag 26 februari 2024
Kees van der Pot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen door Auke
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag rond mijn domein-administratie en gekoppelde adresgegevens. Auke heeft mij uitstekend geholpen en heeft daarover ook heel adequaat met mij contact gezocht. Nu is mijn vraag beantwoord. Fijne persoonlijke aanpak in een digitale tijd :-)
maandag 26 februari 2024
Josje Jonker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij wijzigingen en aanpassingen emailaccount
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
2x telefonisch contact gehad over het wijzigen van een emailaccount en een aanpassing in mijn accountgegevens. Heel fijn dat er snel iemand bereikbaar is en deze persoon ook direct hulp biedt. Jordi van Argeweb heeft voor mij gegevens aangepast, waardoor mijn emails weer rechtstreeks bij mijn klanten terecht komen en niet meer in de spam belande of helemaal niet door de beveiliging heen komen.
maandag 26 februari 2024
Ina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
HEEL erg blij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door nog onduidelijke oorzaak kon ik niet meer bij mijn mail, niet via internet, niet via mijn mailprogramma's op mijn i-Phone en Mac. De telefonist van de klantenservice heeft mij uitstekend geholpen, met veel geduld zijn alle instellingen met teamviewer en mondeling aangepast, zodat alles weer werkt. Ik ben uiteraard heel erg blij!
maandag 26 februari 2024
Arlette
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
verschrikkelijke ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben bijna 25 jaar klant bij Deheeg geweest, als reseller. Dit is twee jaar geleden overgenomen door Yourhosting. Bij DeHeeg kon ik gewoon bellen en werd een eventueel probleem direct opgelost. Yourhosting daarentegen is vrijwel niet te bereiken en ik kan dagen op een antwoord zitten wachten en de problemen blijven gewoon bestaan. Ook zijn de prijzen voor mijn hosting exorbitant gestegen waardoor ik nu als reseller helemaal leegloop op die hosting. Maandelijks wordt er automatisch heel veel geld van mijn rekening afgeschreven waardoor ik nu toeleg op de hosting van mijn klanten. De prijzen zijn meer dan 3 x zo duur als wat ik voorheen bij DeHeeg betaalde en de service is echt verschrikkelijk. Ik ben nu bezig alles te verhuizen naar een andere provider, maar ook dat levert heel veel problemen op bij yourhosting. Zo werkt mijn e-mail niet meer normaal en kan ik mijn eigen klanten (die dus nog op de yourhosting-server staan)niet eens meer mailen en ik kan hun mail ook niet ontvangen. Wacht nu al dagen lang op een antwoord van Yourhosting.
maandag 26 februari 2024
Peter Webmaster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima afhandeling bij onjuiste incasso.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks de downgrade van mijn pakket was het factuurbedrag nog gebaseerd op het oude, duurdere pakket en ook geïncasseerd. In overleg heb ik de incasso gestorneerd en het juiste bedrag betaald. Dit werd niet direct begrepen door de financiële afdeling maar na een email heeft Roan dit verder intern geregeld en naar mij bevestigd. Prima gedaan!!
maandag 26 februari 2024
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima domainhosting voor een goeie prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al vele jaren trouwe klant, en dat werd door Arzu beloond met een speciaal aanbod. Denk dat het heel belangrijk is om dit soort zaken telefonisch te kunnen afhandelen, en gelukkig staat men klaar om je te woord te staan.
zondag 25 februari 2024
Leo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Sanne
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sanne heeft mij perfect geholpen met betrekking tot beantwoorden van mijn vragen. Ze is een aanwinst voor het bedrijf.
zaterdag 24 februari 2024
Ton
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bereikbaarheid beneden peil, maar boven verwachting geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds het overgaan van SoHosted naar YourHosting is de bereikbaarheid beneden peil. Geen chat-optie, geen goed vindbaar telefoonnummer, alleen nog omslachtige communicatie via e-mail. Na enig vergeefs zoeken op de website op het het Internet uiteindelijk een telefoonnummer gevonden. Na bellen daarvan vriendelijk te woord gestaan door de supportmedewerker. Na inschakeling van zijn collega (oud SoHosted-medewerker Mitchel) boven verwachting en kosteloos geholpen. Nu nog goed bereikbaar zijn (wettelijke verplichting voor een webshop), dan kan de 8- een 9+ worden! Mvg, Wim
vrijdag 23 februari 2024
Wim Wilts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL probleem direct opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dat kan iemand die op de juiste knoppen duwt. Ik niet, Auke van support wel! Dankjewel Auke.
vrijdag 23 februari 2024
George Manz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hulp van klantenservice Argweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag over de werking over uitschakelen van het versturen van de lees- en ontvangstbevestigingen in de webmail van Argeweb. Echt meer dan prima en adequaat door Laurens daarmee geholpen. Nota bene: deze review gaat enkel over de Klantenservice, niet over de prijs-/kwaliteitverhouding of kwaliteit van Argeweb. Maar ik moest verplicht daarover ook mijn mening geven, daarom bij beide 2,5 van 5 sterren.
vrijdag 23 februari 2024
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Aanpassen pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima geholpen en pakketten probleemloos omgezet. Met dank aan Roan van klantenservice.
vrijdag 23 februari 2024
Dirk Mooijman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
prima hulp van support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zat met een ssl probleem en de klantenservice heeft mij prima geholpen. Erg duidelijk!! Dank
vrijdag 23 februari 2024
Joke van Veen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vraag over de nota
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een Premium pakket bij Yourhosting en ben al meer dan 15 jaar klant. Klantenservice gebeld ivm een nota, zeer vriendelijk geholpen en kreeg meteen een aanbod, naast hetgeen ik gevraagd had. Vervolgens dit op de mail gekregen ter goedkeuring. Gesproken met Youri van Laar. Verdere afhandeling heel vlot en perfect afgehandeld. Danken Youri voor de snelle en goede afhandeling
donderdag 22 februari 2024
Chrit Bachus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Downgrade van hostingpakket naar email-only
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel goed en adekwaat geholpen door Jeffrey van Realhosting.
donderdag 22 februari 2024
Zit & Zo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Belastingconsulent
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben door Arzu prima en snel geholpen. Prima klantenservice.
donderdag 22 februari 2024
G. Krutzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
mail installeren op nieuwe notebook
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jordi van Argeweb heeft me enorm geholpen met de IMP-mail installeren op m'n nieuwe notebook. Dat was echt Analyse > diagnose >.therapie (;>).
donderdag 22 februari 2024
Frans3818
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na ondoorzichtige problemen op onze website via Yourhosting Support prima geholpen door Laurens. Zijn snelle respons hielp ons op weg in ons debugproces en hij deed ons een simpele oplossing aan de hand.
donderdag 22 februari 2024
Gerard van der Voort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vroeger top provider, helaas nu niet meer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als heel lang klant bij YH en tot ruim een jaar geleden zeer en zeer tevreden. Helaas is de support daarna zeer rap achteruit gegaan. Ondanks ze aangeven dat primium support met 15 minuten reactie krijgt is een 3 dagen met een reactie geen uitzondering. Ticket aanmaken via de site werkt niet meer en ook een verhuiscode aanvragen kan alleen via een moeilijke weg en met een vertraging van bijna een dag. Het is fijn dat ze YH zo lekker gegroeid is, maar ik haal mijn 10+ domeinen bij ze weg want als er wat is (en ik heb niet zo vaak een vraag) is het fijn als je niet 4 dagen moet wachten op een antwoord. Ook een reden om over te stappen is dat het aantal uitgaande mails beperkt is tot 100 per uur en dat niet aangepast kan (wil) worden waardoor wij die een webdienst leveren plotsklaps werden geconfronteerd dat je niet voldoende mail kan versturen. Argument wat werd aangegeven dat dit tegen spammers is, complete onzin de mail wordt getekend d.m.v. een dkim sleutel en komt vanaf een vast IP adres met een vaste afzender. Gelukkig was René van de helpdesk via messenger goed behulpzaam (al duurde de reactie ook telkens een dag) maar de reactie tijd zal waarschijnlijk te maken hebben met onderbezetting en daar kan René ook niets aan doen.
donderdag 22 februari 2024
Teun Kaptein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wijziging pakket Argeweb en credit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een hosting pakket via Argeweb, gezien de prijsverhoging en dat ik dit jaar met pensioen ga wilde ik dit graag omgezet hebben naar allen e-mailhosting. Door het meedenken van Arzu van de klantenservice van Argeweb is e.e.a. keurig opgelost. Waarvoor mijn dank.
donderdag 22 februari 2024
Ton Erwich
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn super geholpen door Jordi van Argeweb. Hij heeft ons, op ons verzoek, geholpen met een nieuwe mailbox en wijzigen van licenties. De klantenservice krijgt 4 sterren, omdat wij ook meer zelf zouden willen kunnen doen in een online omgeving. Zoals dus emailadressen en licenties koppelen. Als ik alleen Jordi een aantal sterren moet geven, dan zijn dit er 5!
donderdag 22 februari 2024
Paula Egers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vraag over factuur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eindelijk wordt er wat gedaan met mijn vraag en gewoon een creditfactuur gemaakt, dus eigenlijk terugwerkende kracht en niet pas volgend jaar. Bobby reageerde netjes en duidelijk.
donderdag 22 februari 2024
annemieke verkerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
creditfactuur na abonnement in onbruik
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar hielp mij zorgvuldig en correct tegemoetkomend, omdat ik een websitenaam al lang niet meer gebruikte en toen schrok van de verleng-factuur, waarvoor hij een creditfactuur uitbracht en het abonnement alsnog reduceerde tot de enkele maand dat de website dus nog in de lucht was geweest.
woensdag 21 februari 2024
Mauk van Heemstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
downgrade
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn wens om mijn pakket te downgraden werd zeer snel en soepel ingewilligd. Ik krijg het geld terug van Yourhosting. Goede service Youri van Laar!
woensdag 21 februari 2024
Yvonne Schroeten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Inregelen automatisch incasso
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super snelle reactie van Youri van Laar gehad. Hij heeft snel mijn verzoek tot automatisch incasso opgepakt.
woensdag 21 februari 2024
Rick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website niet gekoppeld aan wordpress
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze site werkte niet meer bij het terug zetten van een backup. Waarschijnlijk door een verkeerde versie van WordPress. Marten heeft op snelle en vakkundige wijze de zaak hersteld, zodat bezoekers van de site weer toegang hebben tot de gewenste informatie, waarvoor dank!
woensdag 21 februari 2024
Huub Fievez
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Youri fikst het snel!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had per abuis 1 domeinregistratie niet tijdig opgezegd. Binnen een uur na mijn eerste mailcontact heeft Youri van Laar me geholpen en de opzegging alsnog geregeld. De andere domeinnamen laat ik natuurlijk doorlopen bij Yourhosting. Al is het alleen maar vanwege de aardige helpdeskmedewerkers!
woensdag 21 februari 2024
San Sperber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super goed geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar crediteerde mijn factuur razendsnel en iedereen die mij centjes bespaard ben ik super dankbaar. Dus, thanks Youri!
woensdag 21 februari 2024
Demi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg geen emails meeri binnen op mijn telefoon, Door yourhosting ben ik fantastisch geholpen. Alles werkt weer!
dinsdag 20 februari 2024
Marcel Gerritsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
oplossen probleempje
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
youri van Laar, bedankt voor het oplossen van mijn probleem. Vroeger kon ik altijd snel en makkelijk met de klantenservice bellen. Nu ergerniswekkende chatbot waar ik doorheen moest worstelen. Geen telefoon nummer meer te krijgen. Dan is het fijn als een echt mens je uiteindelijk terugmailt en je probleem snel kan oplossen
dinsdag 20 februari 2024
Jack Muller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
ik begin net
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
maar de medewerker aan de teleloon was vriendelijk en behulpzaam.
dinsdag 20 februari 2024
Steven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
reset wachtwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
start pakket, klant sinds 2014
dinsdag 20 februari 2024
Janny van Zoest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
reset wachtwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2014 en zeer tevreden
dinsdag 20 februari 2024
Janny van Zoest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Alleen mensenwerk kan écht support zijn!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website en email werkten plots niet meer. Voor onze (non-profit) stichting een kleine ramp. Eerst zelf aan de slag, maar dat liep op niets uit. Ik had echt snel hulp nodig. Telefonisch hulp zoeken bij Yourhosting-support is om moedeloos van te worden: 3 kwartier(!) wachten op verbinding en dan nog iemand aan de telefoon krijgen die geen verstand van zaken heeft. Drie keer geprobeerd en telkens werd mij beloofd dat het opgelost zou worden. Niet dus. Loze beloftes, schandalig! Ook via support-mail kreeg ik in totaal 7(!) automatische antwoorden die mij meldden dat ik 'informatie moest sturen'. Maar welke informatie??... Dat heeft al met al anderhalve maand geduurd en wij waren de wanhoop nabij. Totdat... ik plots contact kreeg met een MENS, Ashod geheten. Ashod heeft direct echte support gegeven! En in no time had hij/zij alle problemen opgelost en kunnen wij weer aan de slag. Enorm bedankt Ashod! Van mij mag je directeur van Yourhosting worden, dat zal het bedrijf goed doen!
dinsdag 20 februari 2024
André Rooijmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werd goed geholpen door Roy met mijn probleem met de website
dinsdag 20 februari 2024
Ilse-Marie Sobering
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Roan heeft mij zeer goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Roan heeft mij zeer goed geholpen met het oplossen van mijn probleem. Geduldig, gedegen, tijd nemend om goed te begrijpen waar het over ging en wat ik als klant nodig had. Super bedankt Roan. Ik ben heel blij met het resultaat.
dinsdag 20 februari 2024
Pascale Roubroeks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al heel wat jaartjes bij Your Hosting en altijd goed geholpen soms antwoord binnen enkele uren dit maal door Youri van Laar uitstekend geholpen.
maandag 19 februari 2024
John
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en efficient geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het lukte mij niet om de adresgegevens in ons account aan te passen en Youri van Laar heeft dit binnen een kwartier voor mij opgelost, echt super!
maandag 19 februari 2024
Elisabeth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en top service van Rudy
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil Rudy even bedanken voor de enorme snelle en zeer succesvolle service die hij heeft verleend . Het probleem was snel en effectief verholpen en mijn website staat daardoor weer goed online. Top service
maandag 19 februari 2024
Jitka Beukenkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik al jaren YourHosting. Als ik een vraag heb word ik altijd heel goed geholpen. Vandaag heeft Marten me weer op weggeholpen. Dank!
maandag 19 februari 2024
Mirjam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuizing domeinnaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer goed geholpen door medewerker Eren met de verhuizing van mijn domeinnaam binnen Argeweb naar YourHosting. Met geduld heeft hij mij begeleid bij de stappen die ik daarvoor moest doen. Top!
maandag 19 februari 2024
Frank van Oortmerssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
review voor Roy
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Roy heeft mij prima uit het yourhosting-doolhof geleid. Telefonische ondersteuning moet voor gebruikers zoals ik goed bereikbaar blijven! Met de tips op de site kwam ik steeds op een doodlopend pad. Bedankt Roy!
maandag 19 februari 2024
Hans Prins
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heel veel geduld !!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De medewerker had heel veel geduld en heeft mij heel geduldig door het proces,wat ik moest doorlopen, geholpen .Top een dikke 9.
zaterdag 17 februari 2024
lilian velthuijzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
downgrade verzoek
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een plus pakket en vroeg of voor mij het basis pakket ook voldoende was ivm gebruik van de mail functie. Ik had nog ruimte genoeg, dus kan zo heel wat kosten besparen. Werd goed geholpen door de klantservice van Yourhosting
vrijdag 16 februari 2024
Astrid Dijkmann
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Gratis telefonische support.

Start

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Plus

€ 21,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 26,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

VPS Hosting

VPS 2

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS 4

€ 49,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 3

€ 119,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 4

€ 169,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Doorstuurservice

€ 11,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .NL domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Gratis Telefonische Support!

.de-domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .COM domeinnaam

€ 28,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

€ 12,99 in eerste jaar, 20+ jaar hostingervaring, 1.1 miljoen+ domeinen

E-mail Start

€ 95,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!