Yourhosting

4,2 / 5 3.163 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting eerste 3 maanden € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:30

Overall score

4,2 / 5 3.163 ervaringen

Totaal (3.163)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (674)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 3163 op 64 pagina's

Opzeggen registratie domeinnaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzeggen van domeinnaam was te laat. Kwam er pas achter na verzending van de nieuwe factuur. Solange van de klantenservice heeft het echter voortvarend opgepakt en alsnog geregeld dat de opzegging kon worden gedaan en ik de nieuwe factuur niet hoefde te betalen. Zeer klantvriendelijk en prima communicatie. Dat kan ik zeer waarderen. @Solange, bedankt!!.
zaterdag 25 maart 2023
Dick Bosgieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
wijziging pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn verzoek om mijn pakket te veranderen en de facturering aan te passen is heel accuraat afgehandeld door David de Heer.
vrijdag 24 maart 2023
Ida van Dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice die meedenkt!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzeggen van domeinen was enkele dagen te laat. Lindsey van de klantenservice heeft het echter voortvarend opgepakt en alsnog geregeld. Dat kan ik als klant waarderen. @Lindsey bedankt.
donderdag 23 maart 2023
Patrick Wagenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Pakket wijziging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima geholpen door David in het aanpassen van mijn pakket naar wat echt past bij mijn site en het gebruik daarvan!
donderdag 23 maart 2023
Tineke Nieuwenhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service, top prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
YourHosting (argeweb) is wat je noemt top prijskwaliteit verhouding. Naar mijn mening de beste op de markt. Klantenservice denkt met je mee en waarderen bestaande klanten echt.
donderdag 23 maart 2023
Rick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
funny party
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
het was altijd prettig samenwerken met jullie en een super service. bedankt voor al die jaren maar door mijn pensioen ga ik nu van andere dingen genieten alvast veel succes voor jullie nu en in de toekomst
woensdag 22 maart 2023
Coomans Erwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist met Stefan van de klantenservice gesproken, hij heeft mij keurig en adequaat geholpen. Top!
woensdag 22 maart 2023
Theo K.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Soepele afhandeling probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service. Prijzen stijgen wel steeds sneller!
woensdag 22 maart 2023
Ruud Bosman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prettig om mee te werken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na slechte ervaringen met een andere provider overgestapt naar Yourhosting. Wat een verademing, vriendelijke mensen aan de telefoon die ook nog eens écht hun best doen om je vraag snel en goed op te lossen. Aanrader!
woensdag 22 maart 2023
Annie Basters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vraag over factuur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door een mevrouw van de administratie ben ik vriendelijk te woord gestaan. Mijn vraag over de factuur is snel en goed beantwoord.
dinsdag 21 maart 2023
Bert Jongeneel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
fijn geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met een factuur en dat is vlot en naar volle tevredenheid opgelost. Prima!
dinsdag 21 maart 2023
Dick Slagter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prettige designtools en goede klantondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren maak ik gebruik van de diensten van Yourhosting, met verschillende pakketten. De webdesigntools zijn overzichtelijk en gemakkelijk in het gebruik, en het aanbod is uitgebreid. De klantenservice staat adequaat klaar als je onverhoopt toch vastloopt. Ik raad Yourhosting dan ook zeker aan.
maandag 20 maart 2023
Michael
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 5 jaar klant bij deze partij. Ze zoeken altijd mee met de klant naar de beste oplossing. Erg meedenkend en vriendelijke medewerkers. vandaar dat ik ook nooit ben overgestapt naar een andere aanbieder
maandag 20 maart 2023
Arash Rezghy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik ben wee gered😂
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de migratie van mijn website/shop was het even onduidelijk hoe ik mijn pagina kon bewerken. Maar na de kalme stem van Stefan, heeft hij me door geloods waar ik normaal geen geduld voor heb. Inmiddels kan ik weer vrolijk verder met het bewerken van mijn website🎉
maandag 20 maart 2023
Chantal Beer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij fout melding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super goed geholpen, heel fijn !
maandag 20 maart 2023
Suzan Verhaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Herstel website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar heeft mij goed geholpen bij het resetten van mijn website. Ik was even in de stress geschoten doordat ik de site had gewist. Hij heeft het rustig goed begeleid. Deze keer was de wachttijd aan de telefoon ook niet te lang.
maandag 20 maart 2023
Marianne Valentijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Beoordeling Argeweb teamlid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DANK aan Argeweb teamlid Lindsey van Woensel. Top behandeld zowel in deskundigheid, slagvaardigheid als klantgerichtheid. een collega om te koesteren!
maandag 20 maart 2023
Jantina van Gaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben erg goed geholpen door de klantenservice van Yourhosting.
maandag 20 maart 2023
Dijkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
opzeggen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
had het gehele internet pakket, wat altijd goed gewerkt heeft. Echter door faillissement door corona, heb ik alles op moeten zeggen. Op het moment dat ik de klanten service benaderd heb is dit allemaal correct geregeld.
zondag 19 maart 2023
Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Migratie 7 .lu domeinen naar Argeweb (voorheen via is.nl beheerd)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het overhevelen van 7 .lu domeinen - die in het is.nl portal wel beheerbaar waren - naar Argeweb was een zware bevalling. In den beginne was eigenlijk alleen de domein naam bekend. Door uitzoek werk aan de kant van zowel Argeweb als bij ons (Fource Services B.V.) zijn we er uiteindelijk achter gekomen dat we per domein een formulier moesten faxen naar de registar voor .lu. .. Na heen en weer gemail mocht mailen ook, echter bleken de gegevens bij .lu niet te matchen met onze huidige bedrijfsnaam en ik was ook niet contact persoon. Na wat heen en weer gemail zijn de domeinen uiteindelijk vrijgegeven en naar Argeweb portal verhuisd. Daarna bleken een aantal domeinen niet beheerbaar te zijn in het Argeweb portal, maar dit is uiteindelijk ook recht getrokken. Een dikke pluim aan Thommas Verweij en Jeffrey van Mourik! Prijs/Kwaliteitverhouding: 3 sterren - Betreft migratie is.nl naar Argeweb; voor zover ik weet voor ons kostenloos. Kwaliteit: 4 sterren - migratie zelf is prima, ik vind alleen dat er te veel geknutseld moet worden om de domeinen beheerbaar te krijgen in het portal. Klantenservice: Communicatie is prima, mij goed de weg gewezen
zaterdag 18 maart 2023
Erik Withaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Storing op de mail. Goed geholpen met Teamviewer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super geholpen met storing op de mail. Even snel wat aanpassen en alles werkt weer naar behoren.
vrijdag 17 maart 2023
Benard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De persoon die me hielp was geweldig: geduldig nam de tijd om me volledig en vriendelijk te helpen. En was kundig. En betrokken.
vrijdag 17 maart 2023
Bijan Azami
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helpdesk onbereikbaar. Webshop meer dan een dag uit de lucht!. Drama!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Web shop meer dan een dag uit de lucht. Helpdesk onbereikbaar. Öp supporttickets krijg je geen antwoord. Ben meer dan 20 jaar Vevida klant. Dat was perfect. YourHosting, die Vevida onlangs heeft overgenomen, is waardeloos! NUL sterren als het kon!
vrijdag 17 maart 2023
Carl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuiscode
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant sinds 2013 en ga na 10 jaar verhuizen, omdat een vriend mijn website gaat hosten. Heb geen idee wat voor pakket ik heb, want heb weinig verstand van al die technische termen. Na allerlei misverstanden ben ik net goed geholpen door Stefan van Meetelen en het bleek dat ik de verkeerde verhuiscodes had ontvangen. Dat wordt nu allemaal in orde gemaakt, fijn!
vrijdag 17 maart 2023
Marjon Beukering
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
N. Hendriks schilderwerken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service. Wanneer je vragen hebt word je snel geholpen.
vrijdag 17 maart 2023
Nick hendriks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Telefonisch contact meer dan 45 minuten in de wacht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer na twee emails te hebben gestuurd telefonisch contact op te nemen met Yourhosting. Nu al meer dan 45 minuten in de wacht!!!
donderdag 16 maart 2023
R
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer trage klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een wachttijd van 15 minuten nog steeds niemand aan de telefoon. Er wordt reclame gemaakt met snelle service en reactie via telefoon, laat mij niet lachen.
donderdag 16 maart 2023
Harald Hanneman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
PAS OP: Wurgcontracten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 4 jaar mijn hosting ondergebracht bij deze partij. Meerdere domijnnamen onder Argeweb gebracht. Wegens een wisseling van de website werd er geadviseerd de hosting ergens anders onder te brengen aangezien de server van Argeweb onvoldoende ondersteuning kan bieden voor de nieuwe website. Tevens heeft Argeweb maar een maximale opslagruimte van 2000MB voor e-mail hosting. Maand na de opzegging krijg ik alsnog een factuur van ruim 170 EUR voor opnieuw een jaar verlenging van de domeinnamen. Telefonisch contact gezocht met de administratie en onbegripvol en klantonvriendelijk behandeld en had VOOR 1 februari volgens hem moeten opzeggen. Ik zit dus weer aan een service vast waar ik geen reet mee doe. De rest van de domeinnamen zal ik in ieder geval ook onderbrengen naar een andere hosting.
donderdag 16 maart 2023
Youri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
They just know how to get money
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Yourhosting removed the live chat application that had access for a wide period. Currently, you can reach the company only by just waiting on the phone for hours or via email. So if they don't want it, you don't have a chance to reach them. Why did you remove a communication way that works perfectly? Why do you think your time is more valuable than customers' time? You have become a classic Dutch company. When you reach a certain financial level, you have forgotten what customer satisfaction is. Because of companies like yours, the Netherlands has become a big village every year, not a small country.
donderdag 16 maart 2023
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Beoordeling klanten service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al een aantal jaren klant. Nooit klachten over en wordt het snel en goed geholpen. Heb zelf een kleine website die als informatie voor mijn klanten dient. Had een groter pakket maar maakte daar niet voldoende gebuik van. Contact gehad met David van de klantenservice en heeft dit snel omgezet naar een basis pakket wat aanzienlijk scheelt in de kosten per jaar. Zo kan ik mijn website behouden voor een net bedrag. Ik zeg een echte aanrader👌
donderdag 16 maart 2023
Bianca ten Elshof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Er wordt veel teveel geïncasseerd maar ik krijg geen antwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
YourHosting:ticket #896607 1. YourHosting voert een automatische pakketwijzing door naar een veel duurder pakket. 2. Na veel moeite en lang wachten bevestigt de klantenservice dat dit wordt teruggedraaid. 3. Er wordt toch een veel te hoog bedrag geïncasseerd. 4. Ik neem weer contact op met support (telefonisch is uren wachten dus heb ik opgegeven => 8 dagen geleden heb ik een ticket via de support portal gemaakt) alleen tot nu toe krijg ik geen antwoord... Ik blijf graag bij YourHosting maar voor 1 mailadres en 1 (best trage) WordPress site is dit echt veel te duur, voor precies dezelfde dienst betaalde ik: - in 2020 EUR 83,49 - in 2021 EUR 85,67 - in 2022 EUR 145,05 - in 2023 EUR 246,69 Hopelijk helpt dit om wel een antwoord te krijgen?! Dank je wel alvast, Wouter
woensdag 15 maart 2023
Wouter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
migratie naar Site.pro
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Langs deze weg wil ik laten weten dat ik op een uitstekende wijze geholpen ben met wat vragen na de migratie naar Site.pro van onze website www.tochthoek.nl De medewerker van Yourhosting heeft uitstekend geholpen om mijn vragen op te lossen waardoor wij weer voor 100% gebruik kunnen maken van onze website. Wij zijn al gebruiker van de diensten sinds 2011, toen nog bij Starthosting wat een aantal jaren terug is overgegaan naar Yourhosting.
woensdag 15 maart 2023
G.J.M. Maas Tuinvereniging Tochthoek Zoetermeer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service boven verwachting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanochtend gemaild over een gehackte website. Helaas was er geen back-up beschikbaar maar dankzij Jeroen die er als extra service even ingedoken is was de website binnen een half uur weer online. Super service en snel!
woensdag 15 maart 2023
Tamara
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik heb nieuw ab geregeld bij argeweb. Ik ben uitstekend geholpen door raphael, aangezien ik wel drie keer getelefoneerd heb, en iedere keer correct ben behandeld. Ik ben 84, en heb even tijd nodig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinnaam Email judith@weichs.nl Verhoging GB Alles nu in een pakket Veel dank voor geduld en uitleg van raphael
woensdag 15 maart 2023
Judith de weichs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Coulante service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij waren vergeten om voor een opgeheven domeinnaam het SSL-certificaat op te zeggen en kreeg hiervoor terecht een factuur. Wij hebben hiervoor coulance gevraagd. Wij werden door Lucie Selle binnen enkele dagen vriendelijk geholpen dat het certificaat is geannuleerd en de kosten zijn gecrediteerd. Een uitstekende pro-actieve service!!
woensdag 15 maart 2023
Ronald Schlperoort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Robin heeft me erg goed geholpen bij het aanpassen van mijn pakketten zodat het beter past bij hoe ik ze gebruik. Erg fijn dat dit in een persoonlijk contact besproken kon worden. Een door de persoonlijke opvolging via de mail was ook heel geruststellend dat het ook allemaal goed was. Dit is veel beter dan dat je via een paar kliks op internet maar moet hopen dat je het juiste hebt gekozen.
dinsdag 14 maart 2023
Susan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hostingpakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Per ongeluk een hostingpakket aangeschaft op een verkeerd domein, direct daarna heb ik het pakket opgezegd en verder geen gebruik van gemaakt. Ik heb daar overigens wel een factuur van gekregen. Ik heb meteen een mail gestuurd naar de administratie en aangegeven dat wij na het bestellen van het pakket, de hosting direct hebben opgezegd en ook helemaal niet hebben gebruikt. Ik wou dus hier graag een creditnota van ontvangen. Wij kregen vrij snel antwoord van Lucie van de klantenservice dat ze ons een creditfactuur gaan sturen. Het enige wat een beetje vreemd was de opmerking: rekening houden met een opzegtermijn van 1 maand voor de verlengdatum, terwijl het meteen na bestellen was geannuleerd. Al met al. Goed geholpen.
maandag 13 maart 2023
Armin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Pakket aanpassen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvraag gedaan voor aanpassing van mijn pakket. Super geholpen incl creditering van deel bedrag
maandag 13 maart 2023
Martijn van den Bersselaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wil David de Heer ,via deze weg extra bedanken voor z’n accurate service bij stopzetten verschillende domeinnamen voor Althen sensors & controls Hrt grt Dirk Schouten
maandag 13 maart 2023
D H Schouten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Overname Clouddiensten KPN door Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het had heel wat voeten in de aarde de switch van KPN Clouddiensten naar hosting door Argeweb. Na een nodige upgrade van Microsoft licenties (mailen ging niet meer) was er sprake van een dubbele facturering per maand: dé upgrades - opzegtermijn per maand, en de oude licenties die ik voor een jaar ben aangegaan. Gelukkig kon ik na ontvangst van een dubbele betaling middels een telefoongesprek of een mail naar Argeweb (Lindsey van Woensel reageerde daarop) het teveel betaalde terug krijgen. Ik hoop nu echt dat na verstrijken van dat jaarcontract de factuur glad loopt met de verleende diensten. Maar gezien de ervaringen van de afgelopen maanden vertrouw ik daar wel op.
zaterdag 11 maart 2023
Mirjam van Schaik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij opzeggen diensten wegens pensionering
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn dat klantenservice van Argeweb zo snel en persoonlijk meehelpt in de afname van diensten, en nu ook in het opzeggen ervan. Voor iemand die niet zo thuis is in de wereld van webhosting en SSL en domeinnamen is dat belangrijk om niet onnodig geld kwijt te zijn. Bedankt!
zaterdag 11 maart 2023
Marjolein Bender
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verontrust door een ongebruikelijk hoge factuur zag ik dat mijn pakket uitgebreider was dan het basispakket dat ik altijd had. Een mailtje bracht duidelijkheid: de upgrading was een vergissing. Men stelde voor om deze fout meteen te herstellen. Dat is ook gebeurd, zeer klantvriendelijk.
zaterdag 11 maart 2023
Albert Roskam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na opzegging webhosting ivm oplopende kosten voor een website welke niet meer werd gebruikt realiseerde ik me te laat dat ook de veelgebruikte e-mail adressen verloren gingen. S’avonds een it-ticket gemaakt en binnen een uur al reactie van Lindsey van Woensel. Daarna vlot een e-mail hosting kunnen afsluiten zodat de mail toch gewoon door gaat. Ook dit was de volgende dag al geactiveerd. (Het domein had ik gelukkig nog wel) Top service van de support afdeling!
vrijdag 10 maart 2023
Luc Winters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via de mail had ik een vraag gesteld omdat mijn pakket was veranderd naar het grootste hosting pakket, terwijl ik maar een basic pakket nog heb. Via de mail kreeg ik bericht dat het wat langer kon duren ivm drukte. Na een paar dagen kreeg ik een mail van David, waarin hij zelf met een prima oplossing kwam en of ik daar akkoord mee ging. Daarna heeft hij alles netjes afgehandeld en heb ik een credit factuur ontvangen. Fijne oplossing, fijne communicatie en goede service.
vrijdag 10 maart 2023
Remco Raessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice onbereikbaar. Prijzen in twee jaar tijd meer dan verdubbeld.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant van SoHosted sinds 2005. Sinds de overname door YourHosting is de prijs in twee jaar tijd verdubbeld en de klantenservice is al meer dan een week niet bereikbaar via telefoon en e-mail. De service laat te wensen over.
vrijdag 10 maart 2023
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima hulp gehad
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanmiddag ben ik vlot geholpen door de heer Jeen Boot die me wegwijs heeft gemaakt in de doolhof van de sitebuilder. Verder heeft hij de route waarop ik de site kon bewerken duidelijk via een mail met afbeeldingen opgestuurd. Top!!
donderdag 9 maart 2023
Reinhold Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Gemigreerd Microsoft product#806121. Onterecht verzonden factuur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu voor de 2e keer een onterechte factuur ontvangen van Argeweb, wat vervelend is. Medewerker Rafaël Polman heeft mij echter snel geholpen en (weer) een creditnota verzonden. Ook in eerder contact met hem ben ik goed en accuraat te woord gestaan. Groet Frank.
donderdag 9 maart 2023
Frank
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super service voor Bit and Bytes door Your Hosting, Frouwke !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
6 weken terug vroeg ik 3 buitenlandse domeinen aan. Blijkbaar gaat er dan een protocol in gang bij de buitenlandse provider en dan mag je van alles aanleveren: - Inschrijving KVK. - KVK nummer. - Tenaamstelling - etcetera. In overleg net Your Hosting gevraagd om, na de oplevering eea te controleren en dat de domeinen dus écht op mijn naam staan en blijven staan. In nauw contact met Frouwke Travaille, heeft zij mij totaal ontzorgd en begeleid bij het hele proces: Top service !
donderdag 9 maart 2023
Michael Hofman - Bit and Bytes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag geholpen door Linda R. Ze had geduld met mij en zelf tot ver na werktijd. Ik ben dankbaar dat het probleem is opgelost. Dikke pluim Nu de wachttijd nog aanpassen en ik ben helemaal tevreden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Bedankt voor je review Francisca!
dinsdag 7 maart 2023
Francisca
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Weer bereikbaar en prima geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gisteren nog zeer gepikeerd over de slechte bereikbaarheid. Vandaag gelukkig weer YourHosting telefonisch bereikbaar. Meer dan een uur in de wacht gestaan, maar uiteindelijk geweldig geholpen door Lucas. Problemen met de website zijn verholpen door zijn instructies.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Batedeira, Helaas is het momenteel enorm druk op onze klantenservice door een phishing e-mail die uit naam van Yourhosting is gestuurd. Hierdoor zijn we minder snel bereikbaar dan je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. We werken er hard aan om dit op te lossen. Fijn dat we je toch konden helpen, ondanks de langere wachttijd.
dinsdag 7 maart 2023
Batedeira
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 11,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 21,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

04. Premium

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 14,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 95,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!