Yourhosting

4,2 / 5 2.860 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting het eerste jaar vanaf € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 2.860 ervaringen

Totaal (2.860)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (757)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 2860 op 58 pagina's

Dank aan Jeen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan Jeen, die me uitstekend heeft geholpen met de vragen die ik had over de wijzigingen die ik aan wilde brengen in mijn account.
woensdag 30 november 2022
Nolleke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Duidelijk en rustige uitleg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de aanschaf van een nieuwe computer en mobiele telefoon kreeg ik het niet klaar om deze te voorzien van werkende outlook programmatuur. Dhr. Jeen Boot wist doormiddel van Team viewer binnen mum van tijd outlook op de computer werkend te krijgen. Helaas kreeg ik team viewer niet werkend op mijn mobiele toestel, maar dankzij een duidelijke en rustige wijze van uitleg werd ik begeleid door het toestel met óók daar een werkende outlook.
woensdag 30 november 2022
Willem Leo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel goed geholpen door Michel van Leijden van Yourhosting met het herstellen van onze website. Hij stelde de juiste vragen en legde alles met heel veel geduld uit. Een top medewerker van de klantenservice.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mary, dank je wel voor je vijf sterren review over onze support en en mijn collega Michel. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 30 november 2022
Mary van Loon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een basispakket. Mijn probleem was dat de website helemaal verdwenen was en ik ben super goed geholpen, ik weet dat klantenservice het altijd druk heeft, maar hij is helemaal terug. Dank je wel. Ik zou mijn site nergens anders willen onderbrengen dan hier. Vertrouwen en veilig!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Carla, dank je wel voor je vertrouwen en fijn om te horen dat je website weer snel terug was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René
woensdag 30 november 2022
carla bouwels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super slecht bereik
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan ze niet bereiken 4x mail gestuurd opgezegd maar krijg geen bevestiging Geen telefoonnummer Geen normaal mail adres via de site Als je stuur krijg je een fout melding inloggen fout elke keer een fout melding Uiteindelijk ingelogd dacht ik maar je heb geen tabje voor het opzeggen of via mail Via de app geprobeerd ook geen succes wordt door gestuurd naar de mail Ik heb nogmaals melding gemaakt nu even wachten wat ze gaan doen k heb opgezegd maar gaat nog steeds door ik kan niet inloggen via jullie systeem vraagt elke keer inlog verkeerd Dus nog maals wil ik opzeggen voor de 4 x Ik heb een mail gehad dat het opgezegd is waarom gaat het nog door Moet ik nog meer schrijven Graag opzeggen ik maak geen gebruik meer bedankt voor jullie service tot nu toe Met vriendelijke groetjes , Elco
dinsdag 29 november 2022
Elco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
helaas
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sinds 2007 tevreden klant, maar door verandering in bepalingen vorig jaar had ik plots veel hogere kosten. Hier was helaas geen gesprek over mogelijk.. maar wel schakelden ze een incassoburo in, mail geblokkeerd en werden mijn domeinnamen vrijgegeven. Hierdoor kan ik o.a. mijn eigen (bedrijfs)naam niet meer voeren op mijn website. die is nu eigendom van anderen..
dinsdag 29 november 2022
v
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
erg behulpzaam aan de telefoon en denkt goed mee. top medewerker!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dylan, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 29 november 2022
dylan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorige week werd ik moedeloos van mijn site. "Ik wil gewoon bloggen!", dacht ik tamelijk gefrustreerd. Heel technisch onderlegd ben ik niet. Steeds als de site iets onverwacht doet, raak ik een beetje onrustig. "Zou dit heel veel werk kosten?", vrees ik dan. Want tijd, daar heb ik dagelijks te weinig van. Gelukkig kan ik vertrouwen op Kaan. Hij haalde me al eerder uit een lastig pakket. Toen ik zag dat hij mijn ticket oppakte, kreeg ik meteen ik weer vertrouwen. En terecht, bleek weer. Want ook deze keer handelde Kaan, vriendelijk en snel mijn ticket af. Kaan, jij en Erwin zijn toppers! Heerlijk hoe rustig jullie blijven. Ik werd er zelf ook rustig van.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mirella, dank je wel voor je uitgebreide review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega's Groet René.
dinsdag 29 november 2022
Mirella Brok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bedankt Rina!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben goede hulp gehad bij het aanschaffen van nieuwe domeinnamen en het doorverwijzen hiervan! Rina bedankt! ✨
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Klant, leuk om te lezen dat je nieuwe domeinnamen bij ons hebt geregistreerd. Succes met de plannen hiermee. Groet René.
dinsdag 29 november 2022
Tandprothetische praktijk de Veluwe Apeldoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slechte ervaringen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mensen wees gewaarschuwd een slecht bedrijf ze komen hun gemaakte afspraken niet na het zijn echt een stelletje boefjes ga niet met hun in zee!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Edwin, vervelend om te horen dat je een slechte ervaring met ons hebt. Kun je je klantnummer en situatie sturen naar webcare@yourhosting.nl? Ik kijk graag wat ik alsnog voor je kan betekenen. Ik zie je mail met belangstelling tegemoet. Groet René.
dinsdag 29 november 2022
Edwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dank voor snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geachte heer / mevrouw, Dank voor uw snelle service. Mijn vraag hebt u meteen behandelt en een correctie doorgevoerd. En dat vrijdag na 5 uur. Mijn website is zo weer ok. Prettig gevoel.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn dat ook na sluitingstijd je website weer snel online was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 28 november 2022
G. Feddes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support bij webmail en sitebuilder
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende informatie en ondersteuning op mijn vragen. Heel leuke en hulpvaardige medewerkster
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Erik, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen doen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 28 november 2022
Erik Bongers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet moeilijk maar eerlijk zijn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kwam te laat tot de conclusie dat mijn website op zwart moest gaan en zou daardoor nog een vol jaar vast zitten aan het contract. Edwin van der Veen nam mijn ticket aan en heeft me perfect uit de brand geholpen. Ok mazzel dat de nota nog niet aangemaakt was, maar ze hadden gewoon de algemene voorwaarden aan kunnen houden en mij de nota sturen. Door de bemiddeling van Edwin hoef ik nu geen extra kosten te maken. Dank en hulde voor deze fijne oplossing.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rudolph, fijn om te lezen dat Edwin tot een goede oplossing is gekomen. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
maandag 28 november 2022
Rudolph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Meedenken over hostingpakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg van YH een mail waarin stond dat mijn mediumpakket opeens een premiumpakket zou worden met een behoorlijke verhoging van de kosten, maar dat ze graag mee denken over wat ik wel/niet nodig heb. Daarom via de chat vandaag om alternatieven gevraagd en met dank aan Vincent Hazekamp uitstekend advies gekregen. Ik weet nu wat ik in mijn supportformulier moet zetten. Daarnaast keek Vincent ook even mee naar een probleem dat een van mijn klanten heeft met het zien van de statistieken. Hij regelde ook direct dat er iets omgezet werd. Erg prettig.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marguerite, fijn dat je pakketomzetting is geslaagd. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen doen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 28 november 2022
Marguerite Efdé
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
FTP gegevens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vraag naar mijn ftp gegevens en waarom ik er niet in kon. Maar ben goed geholpen. En er is snel gehandeld door Kaan Atac.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Luke, fijn om te horen dat je de juiste gegevens weer hebt. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 28 november 2022
Luke Heijnen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima geholpen bij update naar php 8.0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De site van een klant diende te worden bijgewerkt naar php 8.0. Dat bleek niet te kunnen in het controlepaneel van Vevida, dat is overgenomen door YourHosting. Jammer. Dus een support ticket aangemaakt, en binnen een uur prima geholpen door Kaan Atac. Hij heeft de php versie voor me bijgewerkt en zelf gekeken of de site daarna nog goed functioneerde. Dat bleek het geval. Fijn! Voelde goed om zo snel contact te hebben met iemand die meekijkt met de update naar php 8.0 want dat gaat niet altijd even soepel (heb met andere klantenwebsite bij andere provider flink wat problemen, zoals white screen of death); dus helemaal top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marc, fijn dat de PHP versie is bijgewerkt en de collega een extra stapje voor je deed door te kijken of de website nog online was. Ik geef je compliment door aan mijn collega Kaan. Groet René.
maandag 28 november 2022
Marc Bijl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Professionele en servicegericht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door snel schakelen werd een probleem op een vlotte en professionele wijze verholpen. Korte lijnen, contact met zelfde supportmedewerker en overleg bij eventueel uitvoerende werkzaamheden zijn cruciaal voor ons als reseller. De oplossing bleek een toevoeging aan het .htacces bestand welke op zeer korte termijn werd aangepast. Top service, wij zijn (waren wij stiekem al) zeer tevreden!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Davey, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
zondag 27 november 2022
Davey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij DNS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan de klantenservice om mij op een snelle, geduldige en duidelijke wijze mee te nemen in de wereld van DNS.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marina, DNS instellen is niet altijd even makkelijk. Fijn om te horen dat het is gelukt met onze hulp. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
zondag 27 november 2022
Marina van DIjk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne klantenservice/support!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg tevreden met de klantenservice!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeroen, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Groet René.
zaterdag 26 november 2022
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met volle tevredenheid denk ik terug aan de afgelopen periode bij Vevida. Alles was mogelijk en problemen werden snel en goed opgelost. Het begon al bij het opzetten van mijn website op hun server terwijl mijn oude website nog draaide bij een ander hosting bedrijf. Het overzetten van mijn domeinnaam verliep vervolgens moeiteloos en mijn nieuwe website was direct goed te benaderen. Het meest heeft mij getroffen toen ik tijdens corona periode een digitale expositie moest opzetten en op een gegeven moment mijn website vastliep. En dat natuurlijk vlak voor de "opening" Geen moeite was toen te veel om dit binnen de beschikbare tijd op te lossen. Wegens mijn leeftijd stop ik met mijn activiteiten en heb mijn contract beëindigd. Edwin van der Veen heeft mij bij dit proces goed begeleid en nog een aantal goede tips meegegeven. Yourhosting zal ik blijven aanraden als hosting bedrijf omdat ze waar maken wat zij beloven en daarbij ook niet onbelangrijk dat hun systeem van zeer goede kwaliteit blijkt te zijn.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Ho Jan, dank je wel voor je uitgebreide review. Jammer om te lezen dat je je account hebt beëindigd. Mochten wij in de toekomst opnieuw iets voor je mogen hosten, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
vrijdag 25 november 2022
Jan Timmermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
weer een gelukkig mens!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat mijn webmail en email niet meer werkte na de overgang van mijn vorige hostingbedrijf naar Yourhosting nam ik contact op met Yourhosting. Na een robot die mij gelukkig doorverwees en verschillende tickets en links verder met passwords die niet werkten zag ik door de bomen het bos niet meer.... Tot ik super medewerker P aan de lijn kreeg die met veel geduld alle problemen oploste waardoor ik de wereld weer zonniger zag. P heel erg bedankt , you made my day!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Lea, fijn om te horen dat "Super medewerker P" je dag weer zonniger in liet zien. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
vrijdag 25 november 2022
Lea
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren, met verschillende namen en organisaties neem ik de diensten af van Yourhosting/Argeweb. Alleen de periode waar KPN de scepter zwaaide en de boel overgedragen moest worden was minder. Maar nu die transitie is afgerond komt de goede dienstverlening en klantgerichte service gelukkig weer boven.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Alexander, leuk om te lezen dat je al vele jaren klant bij ons bent. Wij hopen je ook nog vele jaren als tevreden klant te behouden. Wanneer wij iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 25 november 2022
Alexander Bousema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vervaldatum factuur verlopen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wegens omstandigheden is de laatste factuur niet tijdige betaald. Heel netjes door Dewi geholpen die direct liet weten dat het geen probleem was en met een passende oplossing kwam. Wat mij betreft is de cadeaubon voor Dewi deze maand!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Cedric, fijn om te horen dat jullie tot een goede oplossing zijn gekomen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 25 november 2022
Cedric de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voorheen zat ik altijd bij Strato maar recent overgestapt naar YourHosting omdat de klantenservice compleet ruk was. Ook vandaag bleek weer. Ik had een vraag over mijn mail en Jeen heeft mij uitstekend geholpen. Top service! Alles doet het weer.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jorrit, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 24 november 2022
Jorrit uit Amsterdam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles top geregeld
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ruud, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Groet René.
donderdag 24 november 2022
Ruud grimbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekend geholpen door Jeen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jeen heeft mij uitstekend geholpen om mijn incomende bedrijfsmails te configureren op mijn nieuwe telefoon 😀
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor het plaatsen van deze review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 24 november 2022
PENTA TRANSLATIONS
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snel en effectief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was sedert enkele maanden klant bij Argeweb nadat KPN kennelijk mijn account had overgedragen. Wegens bedrijfsbeëindiging wilde ik mijn abonnement opzeggen maar dat lukte aanvankelijk niet omdat mijn gegevens op de site ontbraken. Tot ik contact kreeg met Youri van Laar van Argeweb-Administratie. Hij spoorde supersnel mijn data op en binnen enkele ogenblikken en een snelle wisseling van mailberichten was de kwestie geregeld. Uitstekende service, gekenmerkt door een persoonlijk, zeer correct en effectief handelen van Youri. Chapeau!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Aad, jammer om te horen dat je je account hebt opgezegd in verband met het beëindigen van de bedrijfsactiviteiten. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je mogen hosten, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
donderdag 24 november 2022
Aad van Hulst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende (klanten)service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al vele jaren zeer goede ervaringen met Vevida. Niet alleen met het in de lucht houden van mijn sites, maar ook met hulp als er iets aan schort. Zeker de persoonlijke benadering van de supportmedewerkers spreekt mij aan. De hulp gaat vaak verder dan dat wat noodzakelijk is. Verder ben ik zeer tevreden over de responsetijd. Sowiso een bevestigingsmail met referentienummer dat mijn vraag is ontvangen, en het antwoord laat nooit lang op zich wachten. Ik hoop dat de service en klantvriendelijkheid, nu Vevida onder de vlag van YourHosting vaart, onveranderd blijft!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dick, dank je wel voor je uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Geroet René.
donderdag 24 november 2022
Dick Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte Webhosting / Mail Server
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben jarenlang klant bij Sohosted. Ik heb een website en paar mailadressen voor mijn onderneming. Telkens heb ik storingen waardoor ik omzet verlies heb gedraaid. Ik ontvang halve dagen geen mails en kan geen mails versturen. Als je dit probleem voorlegt bij Sohosted willen ze je ook niet sneller ondersteunen en compenseren.
donderdag 24 november 2022
Semih
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zakelijk account webhosting. Prijs is mij onbekend maar kwaliteit is goed. Problemen met mail gehad en deze zijn erg goed opgelost via de klantenservice.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Egbert, fijn om te lezen dat de problemen met mail zo snel zijn opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 24 november 2022
Egbert Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een snelle en super service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze Stichting Vrienden van de Berk (Kinderdagcentrum voor o.a. ernstig meervoudig gehandicapte kinderen) host al sinds heel lang bij Vevida naar volle tevredenheid. Heldere communicatie, goede helpdesk die altijd heel behulpzaam is met vragen die ik heb over het onderhouden van onze website. De laatste jaren stond onze website echter op een laag pitje en waren er al vele Wordpress updates aan ons voorbij gegaan. Zoveel zelfs dat ik niet meer kon inloggen als admin op onze website. Maar goed, als het niet je core business is :-). Met behulp van Kaan was het probleem zo opgelost. Hoe fijn! Ik kan weer aan de slag en onze website weer van het laatste nieuws voorzien. Bedankt Kaan, ook namens de kinderen van Kinderdagcentrum De Berk!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Meriam, leuk om te lezen dat je website weer helemaal up-to-date is en je weer nieuwe artikelen kunt plaatsen. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Kaan. Groet René.
woensdag 23 november 2022
Meriam Leijte-Hofman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al sinds 2005 klant en héél tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In 2005 begonnen met 1 hosting pakket en veel hulp gehad van Yourhosting. Toentertijd waren er nog niet zo veel mensen met kennis van hosting en websites. Naar verloop van tijd meerdere websites gebouwd en laten hosten door Yourhosting. Altijd staat Yourhosting, met veel geduld, klaar om je (domme) vragen te beantwoorden! Ondertussen zitten we in 2022... Ik had geen idee dat ik al zo lang klant was maar blijf zeker nog. Had graag wat opbouwende kritiek gegeven maar die heb ik niet. Alles is hier gewoon goed geregeld.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Chella, leuk om te lezen dat je al 17 jaar klant bij ons bent. Wij hopen je nog minstens net zo lang als tevreden klant te behouden. Groet René
woensdag 23 november 2022
Chella
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Omzetting website naar PHP 8
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en anticiperende actie van helpdesk na de vraag gesteld te hebben hoe ik kan zien of mijn website www.arthuur.nl in Wordpress gebruik maakt van PHP en hoe ik kan uitvinden wat de update naar PHP 8 voor effect heeft op mijn website arthuur.nl. Website is direct door helpdesk naar PHP 8 omgezet en gecontroleerd of deze nog goed werkt. Ze gaven direct aan welke plugin niet werkt en waarom. Zo hoort service te zijn, anticiperen. Ik ben blij verrast met de vernieuwde yourhosting.nl. Ik had enige scepsis na de overname van Vevida door yourhosting omdat ik in het verleden eerder bij yourhosting domeinnamen en websites gehost heb en die waren niet bepaald positief. Daarom in het verleden die betreffende domeinnamen en websites overgezet naar andere providers. Als de service zo blijft en uptime gelijkt blijft aan Vevida zie ik nu nog geen redenen te verhuizen met mijn domeinnamen en website.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Geert-Frank, dank je wel voor je uitgebreide review. Dit waarderen wij enorm. Wij hopen je nog jaren als tevreden te houden. Groet René.
woensdag 23 november 2022
Geert-Frank de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een pauze van 2 jaar mijn bedrijf weer opgestart. Hierbij had ik hulp nodig van Argeweb. Youri van Laar heeft me echt superfijn en snel geholpen zodat mijn bedrijf weer snel online is! Hartelijk dank Youri en Argeweb!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Cynthia, fijn om te lezen dat je de werkzaamheden hebt herstart en je website weer online staat. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 23 november 2022
Cynthia Ashof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super uitleg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren tevreden klant bij Yourhosting. Ik kies voor Yourhosting omdat zij een behulpzame klantenservice hebben. Zojuist weer uitstekend geholpen met mijn vragen over hosting door Vincent Hazekamp!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Ho Jorik, leuk om te lezen dat je voor ons kiest om onze goede support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
woensdag 23 november 2022
Jorik Roelofsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag over mijn SSL certificaat waar ik zelf niet uitkwam. Na het indienen van een ticket bij Yourhosting kreeg ik binnen een paar uur de reactie die ik nodig had. Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Albert, ik hoop dat je website netjes beveiligd online staat. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 23 november 2022
Albert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldig geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Janneke, dank je wel voor je positieve beoordeling van onze support. Wanneer je opnieuw hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 22 november 2022
Janneke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Duidelijke uitleg/vlotte en geduldige afhandeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door Mitchel geweldig geholpen. Met zijn hulp kom je er ook als leek zijnde.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Van der Graaf, leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Mitchel. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René
dinsdag 22 november 2022
R. van der Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super snel geholpen met onze website door Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanmiddag super snel geholpen door Jeroen Wander van Argeweb support. Hij heeft me duidelijk uitgelegd hoe hij de fouten die ik heb gemaakt voor mij heeft hersteld. Bij de meeste help-centers duurt het soms dagen voordat er ergens een antwoord op komt. Jeroen was direct online en heeft de juiste stappen genomen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te horen dat je vragen zo snel zijn beantwoord. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Jeroen. Wanneer je opnieuw vragen hebt, ben je opnieuw van harte welkom deze te stellen. Wij horen graag van je. Groet René.
dinsdag 22 november 2022
Fairwood b.v.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was bezig een website aan het installeren, waarbij een vorige internet partij er een echte jungle van had gemaakt. Gelukkig heeft Jeen van Yourhosting mij goed en snel geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marcel, fijn om te horen dat het installeren van de website is gelukt met behulp van mijn collega Jeen. Ik geef je complimenten aan hem door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
dinsdag 22 november 2022
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geholpen via chat door Kaan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden een probleem met onze websites omzetten naar php 8.0. We zijn door Kaan heel goed geholpen. Klantvriendelijk, snel reageren, goede oplossingen, mee denken en uitleggen! Voor ons krijg je een 10!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Brands, fijn om te horen dat de PHP update is geslaagd. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René
dinsdag 22 november 2022
M brands
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hulp bij email instellingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag geholpen door Jeen Boot, ondanks dat Team Viewer niet werkte heeft hij mij perfect en rustig door alle instellingen geholpen Blij en tevreden over de hulp van Jeen! Mark Stanlein
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mark, leuk om te lezen dat Jeen je zo goed heeft geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
dinsdag 22 november 2022
Mark Stanlein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplossen siteprobleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op een wel hele fijne en snelle manier geholpen door Kaan Atac van Yourhosting. Kunnen vele een voorbeeld aan nemen. Hij heeft heel goed, prettig en geduldig meegedacht en laat ik eerlijk zijn, hij heeft door zijn kunde mijn probleem opgelost. Dus nogmaals dank Kaan Atac.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jan, dank je wel voor je vijf sterren review en complimenten aan mijn collega Kaan. Ik geef deze aan hem door. Wanneer wij je opnieuw van dienst kunnen zijn, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 22 november 2022
Jan Weldink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice op zaterdag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn dat jullie op zaterdag geopend zijn, ik had een prangende vraag dat niet tot maandag kon wachten, nog bedankt Jeen!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Karel-Jan, dank je wel voor je review. Op zondag zijn wij ook vrij, maar op zaterdag staan wij je graag te woord. Groet René.
maandag 21 november 2022
Karel-Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en vakkundige hulp via de chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een aantal complexe vragen/issues over de beveiliging van mijn domein en email. Medewerker Quinten heeft mij via de chat snel en vakkundig geholpen. Hij stelde alleen relevante vragen en had een antwoord op de belangijkste vragen die ik had.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Willem, leuk om te lezen dat Quinten je zo goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 21 november 2022
Willem Sodderland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een prima opvolger van Xs4all
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toen Xs4all feitelijk KPN werd, besloot ik dat het tijd werd om weg te gaan. De vraag was waarheen? Het werd Argeweb en dat bleek een prima keuze, vooral waar het de helpdesk betreft. Sinds mijn overstap heb ik al meerdere malen een beroep op de helpdesk en customer service van Argeweb moeten doen en altijd werd ik vriendelijk, beleefd en snel geholpen. Dat is voor mij van zo'n grote waarde, dat ik blij ben met mijn overstap en er vooralsnog op vooruit lijk te zijn gegaan. M.W. te Amsterdam
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Martin, leuk om te lezen dat je voor ons hebt gekozen om je producten te hosten. Wanneer je opnieuw vragen hebt, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
zondag 20 november 2022
Martin Wiersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al vele jaren reseller. Prima hosting bedrijf. Servicedesk en administratie zijn altijd behulpzaam. Net weer prima geholpen door Youri van Laar.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeroen, leuk om te lezen dat je al jaren reseller bij ons bent. Wij hopen je nog jaren van dienst te kunnen zijn. Wanneer je vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 18 november 2022
Jeroen Houtman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Goed geholpen door Edwin van Vevida
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege het opgaan van Vevida in YourHosting had ik een vraag. Ik heb nl. bij beide aanbieders een account. Omdat ik premium service bij YourHosting heb, eerst geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Helaas, na een kwartier in de wacht gestaan te hebben besloot ik om contact met Vevida op te nemen. Die nam gelukkig de telefoon wel op, waarna ik prima verder geholpen ben door Edwin van de Veen, waarnaar de beoordeling dan ook gaat.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Bosman, leuk om te lezen dat Edwin je zo goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
vrijdag 18 november 2022
Bosman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
DNS-abracadabra
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Normaal gesproken zorgt mijn webmaster voor alles wat met websites te maken heeft maar hij was voor een periode niet beschikbaar. Dus ik ben gaan knoeien met bepaalde instellingen, dit was geen goed idee. Gelukkig heeft yourhosting klantenservice mij enorm geholpen. Jeen nam op, wist gelijk na mijn verhaal wat het probleem was, zette mij even in de wacht en kwam een paar minuten later met het het verlossende antwoord dat de boel weer gefixxed was, ik zou enkel vier uurtjes moeten wachten.. na ongeveer vier uur was alles weer in orde gelukkig! Als ik jullie toch niet had met mijn gepruts.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Stijn, fijn om te horen dat alles weer in orde was na contact met onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 17 november 2022
Stijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Altijd behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik neem meerdere diensten af bij Yourhosting, en ben tevreden over het bedrijf. De helpdesk is altijd zeer behulpzaam en flexibel, waardoor we er altijd wel uitkomen. Verder gewoon betrouwbare en stabiele hosting!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Veltkamp, dank je wel voor je review. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 17 november 2022
P. Veltkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 10,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 15,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 20,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!