Yourhosting

4,1 / 5 2.602 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting de eerste 3 maanden voor € 1,00 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

4,1 / 5 2.602 ervaringen

Totaal (2.602)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (791)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten
Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 2602 op 53 pagina's

Dank aan klanten service yourhosting Stephanie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn vrouw en ik hebben drie websites bij yourhosting. Ik had een vraag over de veiligheid, daar we voor beide sites een email waarschuwing hadden ontvangen. Contact met klantenservice (Stephanie, bleek binnen twee minuten) was zeer snel. Een vraag ter verduidelijking van haar creëerde dat ik de juiste input kon geven. Daarna was het duidelijk dat de sites die we hebben safe waren. Daarnaast had ik nog een vraag over het pakket dat we hebben. Ook dat werd perfect beantwoord en gaf aan dat we het juiste pakket voor onze situatie hebben. Dus met grote dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Gerard, leuk om te lezen dat je zo'n positieve ervaring had met onze klantenservice. Wanneer je opnieuw vragen hebt, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 5 augustus 2022
Gerard Coops
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat ik mijn website gelanceerd had had ik nog een technische vraag mbt mijn e-mail adres. Auke heeft mij met veel geduld en vriendelijkheid er doorheen geloodst. Chapeau!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Wies, leuk om te lezen dat Auke je zo goed heeft geholpen. Ik geef je compliment aan hem door. Heb je opnieuw vragen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 3 augustus 2022
Wies Schiphorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Foutmelding op website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ruim 3 jaar en naar volle tevredenheid draait mijn website bij SoHosted. Na een hele rare foutmelding in Wordpress gistermiddag meerdere keren contact gehad met de klantenservice. In overleg met Alex vandaag een backup van de bestanden van de site terug gezet. Dat was na wat uitleg heel eenvoudig zelf te doen. Vervolgens ook de backup van de database teruggezet. Toen dat niet de oplossing bleek heeft Quinten het uiteindelijk voor me opgelost. Heel fijn dat je zo deskundig en vriendelijk te woord wordt gestaan. Ook fijn dat ze toelichten waardoor iets is ontstaan, zodat je zelf ook meer inzicht in de materie krijgt. Ontzettend blij dat m'n site nu weer werkt. Helden! Jullie hebben m'n dag gemaakt! Dankjewel!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Esther, fijn om te horen dat de problemen met je website snel waren opgelost na contact met onze klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Groet René.
woensdag 3 augustus 2022
Esther
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De Wordpresscoach Noemi van alphamega heeft me tijdens een coachsessie super goed geholpen met een begin maken van mijn website met Wordpress. En de belangrijkste dingen uitgelegd zodat ik nu verder zelf aan de gang kan. Er was iets wat ik graag aangepast had waar ze in de sessie niet meteen uitkwam, dit heeft ze later nog uitgezocht en voor me veranderd. Daarna in de mail uitgelegd hoe ik het zelf kan doen Als ik ergens niet uit kom kan ik weer contact opnemen. je krijgt wel waar voor geld.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Suzanne, dank je wel voor deze leuke review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Groet René.
maandag 1 augustus 2022
Suzanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij domeinnaam registratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb hulp gekregen van Stefan bij mijn domeinregistratie en E-mail startpakket Via teamviewer. Bij een eerste eigen poging was dit niet gelukt door een bug in de website van de betaling. Betaling via Visa lukte niet en ook niet via Ideal. Daarom waren er geen bestelde producten geregistreerd. De bug is doorgegeven aan betreffende afdeling. Om de nieuwe e-mailadressen te koppelen met IMAP in mijn Office2021 Outlook omgeving heb ik een handleiding ontvangen. Hiermee lukt het nog niet maar daarvoor bel ik morgen terug. De hulp door Stefan is goed. De wachttijd aan de telefoon is lang.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Frank, ik geef je complimenten door aan mijn collega Stefan. Wanneer het instellen van de mail nog niet is gelukt, horen wij het alsnog graag van je. Bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 29 juli 2022
Frank Pijpers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijn geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De KPN heeft ongevraagd en onjuist mijn verhuist naar Your Hosting BV. Door snel, vriendelijk en adequaat handelen van Your Hosting is alles binnen een dag weer opgelost. Ondanks dat ze nu dus veel werk voor mij hebben gedaan terwijl ik geen klant wilde worden en ook niet ben geworden. Mijn complimenten.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Roel, dank je wel voor je positieve review. Fijn om te lezen dat de situatie naar tevredenheid is opgelost. Groet René.
vrijdag 29 juli 2022
Roel Knuppe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website onbereikbaar via https
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben al bijna 10 jaar Hosting van YourHosting to grote tevredenheid. Na hun laatste migratie, waarbij je de beschikking kreeg over Plesk hostingmanager vond ik het zelf best wel ingewikkeld worden. Dit omdat we best veel domeinnamen en subdomein namen hebben. Als ik dan iets heb gewijzigd, en de website doet niet wat ik gedacht had ben ik zeer tevreden met de service van YourHosting. Een mailtje naar de support afdeling en alles loopt gelukkig weer in goede banen. Ik ben blij met hun response van wat er is mis gegaan. Daar leer ik graag van.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hans, leuk om te lezen dat je al zo lang klant bent. Wij hopen je nog minimaal dezelfde periode als tevreden klant te behouden. Heb je opnieuw vragen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 29 juli 2022
Hans van Beek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dubbele betaling per direct hersteld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tijdens de boekencontrole van onze Stichting kwamen we er achter dat de jaarlijkse kosten van Vevida automatische waren afgeschreven (zoals afgesproken) maar door ons rechtstreeks waren overgemaakt. Zegge en schrijven 1 e-mailtje en een vriendelijke reactie van Vevida was genoeg om het teveel betaalde bedrag teruggestort te krijgen. Per direct, zonder verdere vragen. Chapeau!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ronald, fijn om te horen dat de ontstane financiële situatie na één mailtje naar tevredenheid was opgelost. Mocht je in de toekomst opnieuw onze hulp nodig hebben, weet je ons te vinden. Groet René.
vrijdag 29 juli 2022
Ronald Karten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snelle service en ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben al vele jaren een zakelijk contract met Your Hosting, want we zijn een medisch bedrijf en moeten 24/7 bereikbaar zijn. Ze zijn betrouwbaar en staan altijd klaar met hun snelle service en goede technische ondersteuning! Ook dat je hen van 09.00 tot 21.00 uur telefonisch kan bereiken is voor ons een vette pre. Wij zijn dan ook heel content met Your Hosting!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor deze positieve review en leuk om te lezen dat je al vele jaren klant bent. Wij hopen je nog minstens zoveel jaar als tevreden klant te behouden. Heb je opnieuw vragen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
donderdag 28 juli 2022
Marsilea 4 Medisynx
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De helpdesk is prima!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik krijg snelle en goed te begrijpen antwoorden op al mijn vragen. Ik heb mezelf Dreamweaver geleerd maar mis natuurlijk toch veel kennis. Het is geweldig dat je dan informatie kunt krijgen zonder dat je lang hoeft te wachten.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Lotti, dank je wel voor je vijf sterren review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Groet René.
donderdag 28 juli 2022
Lotti Voute
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In eerste instantie was ik niet zo blij met de overstap van Vevida naar Yourhosting maar... Het werkt allemaal goed, mensen reageren en snel en adequaat dus mijn aanvankelijke scepsis was geheel onterecht. Nu nog iets aan de prijs doen en dan wordt het 5 sterren
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sieb, fijn om te horen dat de opstap achteraf toch mee viel. Wanneer wij iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 27 juli 2022
Sieb Nooteboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Kon bestanden ineens niet meer downloaden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op onze downloadpagina konden opeens de laatste 3 bestanden niet meer worden gedownload maar gaven een Error 403. Met hulp van een medewerker van Vevida was het probleem in de kortste keren opgelost. Alle dank voor de snelle en deskundige hulp.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hans, fijn om te horen dat het probleem met je website zo snel wat opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 26 juli 2022
Hans Rietveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer kundige en behulpzame helpdesk medewerker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdeskmedewerker (Ramon V.) heeft eerst goed geluisterd en doorgevraagd om vervolgens stapsgewijs mij te helpen richting oplossing. Als klap op de vuurpijl: hij heeft eveneens gekeken naar de andere openstaande tickets en deze ook opgepakt, meegedacht en opgelost. De verleende service heeft mijn verwachtingen overtroffen en daardoor het vertrouwen in Yourhosting helemaal hersteld!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Albert, dank je wel voor je positieve review en fijn om te lezen dat je vertrouwen in ons is hersteld. Ik stuur je complimenten door naar mijn collega Ramon. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
maandag 25 juli 2022
Albert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snel en professioneel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zowel door jullie helpdesk (Edwin) alsmede jullie technische dienst (Kaan Atac) professioneel, adequaat en super snel geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hans, leuk om te lezen dat je door beide heren zo goed bent geholpen. Ik geef je complimenten aan hun door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Groet René.
vrijdag 22 juli 2022
Hans van Wessel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service door Auke Leistra
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wou dat alle klantenservices in Nederland een goede service zouden bieden zoals die ik vandaag aan de telefoon heb gekregen van Auke Leistra van Yourhosting klantenservice, Auke heeft mijn frustratie begrepen, hij heeft me effectief geholpen, zonder haast, precies om mijn probleem of vraag , en heeft mij de perfecte oplossing geboden, ook attent en heeft laten zien over de benodigde kennis te beschikken. hartelijk dank, dit soort hulp aan de telefoon zorgt ervoor dat u klant blijft bij uw bedrijf. ,ijn site (o.a) is cubanmusic.nl
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Jesus, dank je wel voor je positieve review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Auke. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 22 juli 2022
Jesus Hernandez
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Sinds de overname door Yourhosting is de klantenservice van Argeweb sterk verslechterd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al geruime tijd tevreden klant van Argeweb (2010), maar sinds de overname door Yourhosting is de bereikbaarheid van de klantenservice enorm verslechterd. Antwoorden op tickets laten ettelijke dagen (tot een week) op zich wachten en de reacties lossen het probleem niet op. Nameserverwijzigingen resolven niet goed, terwijl dat bij andere hosters wel direct werkt met dezeldfe instellingen. Redirects worden vertraagd of niet uitgevoerd. Ik hoop dat dit snel verbetert, anders ga ik me oriënteren op een andere hoster.
vrijdag 22 juli 2022
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden per abuis een verkeerde SSL certificaat besteld. Gelukkig hielp Lindsey ons snel verder en had het certificaat omgezet naar de juiste. Dank je wel Lindsey van Argeweb nogmaals voor je hulp.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Celebi, fijn om te lezen dat de verkeerde bestelling snel is aangepast naar de juiste. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vonden. Groet René.
vrijdag 22 juli 2022
Celebi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
service 1e klasse
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door onbekende redenen ben ik in contact gekomen met Hosting, hetgeen mij een behoorlijke prijs kostte. Ik heb contact opgekomen met het bedrijf en vanaf het eerste telefoontje en mailtje werd ik uitermate goed te woord gestaan. Men heeft mij goed geholpen bij het verwijderen van mijn gegevens en het crediteren van de rekening. Alle lof voor de goede service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Bedankt voor de positieve review, fijn dat het naar tevredenheid is opgelost! Groet, David
dinsdag 19 juli 2022
C.Binnekamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede ervaringen mee!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorme lijst van aanbieders voor deze online diensten. Uiteindelijk door aanbeveling kennis bij Argebweb uitgekomen. Prima ervaring mee. Snelle en uitgebreide reactie via 'Tickets'. Telefoonservice duurt soms even, maar wel goed advies.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Olivier, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Als je weer een vraag hebt, weet je ons te vinden! Groet, David
maandag 18 juli 2022
Olivier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Migratie domeinnaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs mijn domeinnaam van Argeweb naar een nieuwe provider gemigreerd. De service van Argeweb, m.n. van Lindsey van Woensel, om dit te realiseren was uitstekend. Snelle actie en opvolging, waardoor het proces efficiënt en foutloos verliep. Hartelijk dank hiervoor.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Reg, bedankt voor je review en je compliment aan mijn collega! Ik geef dit aan haar door! Groet, David
zaterdag 16 juli 2022
Reg Leenes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top hoster voor mij voor DNS en e-mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij Argeweb. Ik host al mijn domeinen en e-mail bij Argeweb. Ik heb een goede ervaring met de beschikbaarheid en de kwaliteit van de diensten. Ik heb wat minder ervaring met de klantenservice. Dit, aangezien de frequentie van het contact niet hoog was. Echter als ik een probleem had werd ik altijd correct en to the point geholpen. Bedankt Argeweb. Ik hoop dat Yourhosting dezelfde standaard blijft hanteren. Dat is voor mij als klant altijd even afwachten.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jan, bedankt voor de positieve review! Als je weer vragen hebt, weet je ons te vinden! Groet, David
vrijdag 15 juli 2022
Jan Jongkees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Evan, dank je wel voor je korte maar krachtige review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Groet, René.
vrijdag 15 juli 2022
Evan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Overgekomen van KPN webhosting. Nadat het even duurde eer ze het juiste meldingsticket hadden gevonden, prima geholpen met terugzetten van een back-up. Wel zijn de wachttijden aan de telefoon belachelijk lang, soms tot 20 minuten. Dit is niet meer van deze tijd en moet beter. Verder wacht ik de ervaringen in het komende jaar af.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Hans, dank je wel voor je review. Door de KPN migratie is het een stuk drukker op de klantenservice dan normaal. Wij gaan er van uit dat de wachttijd geleidelijk weer terug loopt en weer beter bereikbaar zijn. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet, René.
donderdag 14 juli 2022
Hans de Brouwer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zomaar ineens problemen met het verzenden van mail. Een telefoontje naar Yourhosting en er werd direct actie ondernomen. Binnen enkele minuten was het probleem geanalyseerd en instellingen aangepast. Toch nog controles uitvoeren of het daadwerkelijk opgelost is. Auke super bedankt.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marco, leuk om te lezen dat de problemen met de uitgaande mail snel waren opgelost. Ik geef je bedankje door aan mijn collega Auke. Groet, René.
woensdag 13 juli 2022
Marco Kleiweg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opzeggen e-mailaccounts vanwege bedrijfsbeëindiging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alle lof voor de snel- en doelmatigheid waarmee (aan)vragen worden opgepakt en opgelost of dit nu per e-mail of telefoon is. Ik voelde me steeds gehoord, goed geadviseerd en geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Margreeth, dank je wel voor je positieve woorden. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, staan wij voor je klaar. Groet René.
dinsdag 12 juli 2022
Margreeth van Kuijk - de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
migratie van 2 producten KPN naar Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer adequate en correcte oplossing door administratie Argeweb.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je vijf sterren review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Groet, René.
maandag 11 juli 2022
F. Dingemans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Domeinverhuizing - snel geregeld, netjes geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een domein intern verhuisd binnen Argeweb. Wel aardig wat formulieren, maar netjes geholpen en geen kosten in rekening gebracht.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sven, leuk om te lezen dat de interne verhuizing goed is gegaan. Wanneer wij je opnieuw van dienst kunnen zijn, weet je ons te vinden. Groet, René
maandag 11 juli 2022
Sven Wallage
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Helpdesk -per telefoon- :-)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist de helpdesk gebeld (jaja, 55+ dus gewend aan bellen), inzake websitecontent uploaden naar FTP-server. We hebben 2 website en 2 pakketten. Bij de ene website liep het feilloos maar bij de andere kreeg ik steeds een foutmelding; aan de FTP-kant. Gebeld, vlot contact gekregen en prima + vriendelijk geholpen. Niets was de man teveel en hij heeft "stante pé" bij de technische collega's e.e.a. nagevraagd en opgelost. Bleef zelfs aan de lijn terwijl ik de nieuwe gegevens heb ingevoerd en de connectie heb getest. TOP!, waarvoor dank...
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Remi, leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Groet René.
zaterdag 9 juli 2022
Remi Sybesma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Niet klantvriendelijk, niet eerlijk, wel duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wees bewust op niet tijdig vermelde en niet tijdig aangekondigde prijsstijgingen. Had 2 domeinnamen geregistreerd, die eind juni verliepen. Daags voor het verlopen van de domeinnamen heb ik deze via de YourHosting omgeving opgezegd, waarna ik alsnog een dikke factuur van >€100 voor de kiezen kreeg. Feedback van YourHosting; factuur was begin juni al opgemaakt, ik had een maand eerder moeten opzeggen, anders is het een stilzwijgende verlenging van een jaar. De zogenaamd 'beste klantenservice' geeft simpelweg aan dat zij er niets mee kunnen. Nergens in de communicatie is aangegeven dat er een maand opzegtermijn geldt en dat er stilzwijgend verlengd wordt voor een jaar. Ook geen tijdige herinnering dat er een verlenging aan zat te komen. Dit riekt eerder naar misleiding dan naar klantvriendelijkheid. Elke andere hostingpartij heeft betere voorwaarden dan de verouderde en starre manier van Your Hosting. Zeer ontevreden, ze zijn met mij definitief een klant kwijt en ik waarschuw mijn netwerk ook om niet meer naar YourHosting te gaan. Advies; tuin er niet in bij Your Hosting en ga naar andere partijen als Antagonist (ook lokaal) of Strato, die gaan wel met de tijd mee.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Bart, vervelend om te lezen dat de opzegging niet goed is gegaan en je nu met een hoge factuur zit voor het nieuwe jaar. Bij een opzegging kun je kiezen voor einde huidige maand of per einde looptijd. Wanneer je de opzegging doet in de maand waarin de domeinnaam wordt verlengt, wordt de domeinnaam beëindigd nadat de verlenging heeft plaatst gevonden. Bij einde huidige looptijd, wordt de nieuwe looptijd gebruikt, in jouw geval juni 2023. De factuur blijft in beide gevallen van kracht, omdat de domeinnamen voor een nieuw jaar zijn verlengt. Wij willen natuurlijk niet dat je met een slechte nasmaak bij ons vertrekt en ik bied je daarom aan om de kosten op de openstaande factuur te halveren. Ik stuur dit voorstel ook per mail en zie je akkoord graag tegemoet, zodat ik dit administratief voor je af kan handelen. Groet René.
vrijdag 8 juli 2022
Bart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niets positiefs over jullie te melden!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht bedrijf. Ik probeer maandenlang op te zeggen en het enige bericht wat ik van deze mensen terug krijg is een factuur. Telkens weer. Hoewel ik deze netjes betaal en steeds contact probeer te maken met dit bedrijf, wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Vervolgens krijg ik een mannelijke medewerker aan de lijn die bijna moet huilen omdat ik van hem eis mij te helpen op te zeggen en dan hangt hij ook nog eens op in mijn oren. Schandalig zijn jullie dat jullie op deze manier aan geld moeten komen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Aschwin, vervelend om te horen dat het opzeggen zo moeizaam verloopt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kun je je klantnummer sturen naar webcare@yourhosting.nl? Wij helpen je graag alsnog met de opzegging. Groet, René.
donderdag 7 juli 2022
Aschwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Al jaren fan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al vele jaren Sohosted als mijn hosting partner. Ook al is het een uit de hand gegroeide hobby, ik heb een aantal succesvolle websites die ik in de juiste handen wil hebben. Wordpress hosting is echt top, mooie service en... technische kennis die ik echt niet heb en zij wel.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Robin, dank je wel het plaatsen van een review. Wij hopen je nog jaren als tevreden klant te behouden. Groet René.
woensdag 6 juli 2022
Robin Vader
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Het wachten waard...?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na ruim 20 minuten in de wacht gestaan te hebben een vriendelijke mijnheer aan de lijn. Gaf aan wat het probleem was en opgelost door juiste mailadres door te geven en pfffft ineens was de lijn verbroken en ik werd niet terug gebeld...en dat terwijl ik net een nieuw domeinnaam geregistreerd heb en er 2 wil overnemen....ik zal nog maar eens bellen, want wordt nu ook niet terug gebeld...een beetje erg jammer als je claimt de grootste te zijn....maar ja dat gaat dan over kwantiteit.....
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Willem, vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed ging tijdens de telefonische support. Ik hoop dat al je vragen inmiddels naar behoren zijn beantwoord. Zo niet, hoor ik dit graag op webcare@yourhosting.nl. Wij doen er alles aan om je alsnog naar tevredenheid van dienst te zijn. Groet René.
woensdag 6 juli 2022
Willem van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
??
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Best aardige reactie van jullie ( c.q. klantenservice ) maar 't blijft voor mij echt wat vaag.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jan Willem, dank je wel voor het plaatsen van een review. Wanneer je extra uitleg wilt over een bepaalt vraagstuk, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 5 juli 2022
jan w illem Snippe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Downgrade en restitutie binnen 10 dagen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere hosting providers getoetst. Juist omdat ik als particulier van 77 jaren jong in een specifieke digitale hoek verblijf. Kleinkinderen zeggen doorgaans: “ Opa dat moet je zo doen! “ De oplossing van mijn gebrek aan kennis is al meer dan 10 jaren -Yourhosting.nl - . Voordat ik verstrikt raak in het vragendoolhof van de kenner, leg ik mijn vraag of probleem voor aan het team klantenservice. Binnen 24 uren ontvang ik een voorstel en uitleg. In mijn geval een downgrade én restitutie. Binnen 2 dagen is de downgrade uitgevoerd. Binnen 10 dagen een restitutie van ruim 100 €. Jazeker, je betaalt ervoor, maar dan héb je ook wat. Yourhosting? Doen zoals ik.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Harry, dank je wel voor deze review. Wij hopen je nog jaren als tevreden klant te behouden. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 29 juni 2022
Harry Hilverink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Tevredenheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al heel lang lid. Nog nooit heb ik problemen gehad, ik kan dus niets zeggen over de klantenservice.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Kees, dank je wel voor het plaatsen van een review. Een halve ster voor Klantenservice is erg laag. Wij hadden graag het voordeel van de twijfel gehad ;-) Mocht je toch een keer een vraag hebben, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 29 juni 2022
Kees Jooren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helaas afscheid moeten nemen…
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In nog geen twee jaar tijd 200% omhoog gegaan! Nooit meer!
woensdag 29 juni 2022
Leo van de Giessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Kwaliteit over de hele linie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2011 zijn wij klant bij Your Hosting. Voor onze jeu de boules vereniging hebben wij onze eerste website (gebouwd met Joomla) door hen laten hosten. Toen het beheer d.m.v. Joomla te inspannend werd hebben wij gekozen voor MijnWebsite van Your Hosting. De bouw van deze nieuwe site was in no-time gebeurd en bij de migratie was het de technici geen moeite te veel om bepaalde zaken goed weer te geven op onze site. Overigens hebben wij nauwelijks behoefte aan ondersteuning en als dit sporadisch toch nodig is, dan is er altijd wel een vriendelijke medewerk(st)er die je uit de brand helpt. Het 'START'-pakket is voor onze vereniging meer dan voldoende. Blij dat we voor deze provider hebben gekozen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jan, dank je wel voor je vijf sterren-review, dit wordt zeer gewaardeerd. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 29 juni 2022
Jan Braun
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
condoleance
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was klant en ben nog steeds klant, echter was er wel een hobbel om over te gaan. 2003 klant geworden en met vanaf 2004 persoonlijke domeinen. 2017 werd mij niet echt verteld over verhuizen dat ik na moest denken over pro-rato de externe familieleden mij eigenlijk geld voor hun domein /huur zou ik juiste uitleg hebben gehad dan had ik namelijk alle domeinen met de overlijdens akte kunnen stoppen. Er zijn er meerdere verhuist en een medewerker had nog van mijn familienaam een ander dan mijzelf een boel informatie gegeven, door excuus van Yourhosting heb ik het conflict laten liggen en die paar verhuizingen van domeinen, hebben de huidige eigenaren mij niet een bedank willen geven, alle jaren ervoor heb ik dus hun internet plekje de euro's voor betaald, maar wat is geld? tegen het verlies / veel geleerd en heb ook mijn eigen ervaringen voortgezet. Wat zijn die 20 jaar voorbij gevlogen. Rachel
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rachel, dank je wel voor het plaatsen van een review. Wanneer je vragen hebt, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 29 juni 2022
R. Vermaas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Perfecte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij mijn nichtje was wat fout gegaan bij het aangevraagde pakket en er stond een factuur klaar. Aan de telefoon uitgelegd en de rekening werd weggestreept en het juiste pakket toegekend. Als tip werd aangegeven dat na de pakketwijziging mogelijk DNS verwijzingen zouden verdwijnen en dat die opnieuw ingesteld moesten worden. Heel opmerkzaam van de HD. Dank voor de support.
woensdag 29 juni 2022
Bart van Lindert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Vriendelijk en professioneel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wilde Kaan Atac complimenteren met de vriendelijke en professionele wijze waarop hij mij geholpen heeft.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, ik geef je complimenten door aan mijn collega Kaan. Wanneer je opnieuw hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groet René.
woensdag 29 juni 2022
Dr Schuurmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Waardering super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al sinds 2012 klant. Vanmiddag heb ik weer ervaren waarom! Ik had wat hulp voor mijnwebsite nodig. Eergisteren had ik een mail gestuurd met mijn vraag waarop ik een vlot antwoord kreeg. Daarbij de melding gerust te bellen als ik er niet uit kwam. Vanmiddag even gebeld. Ja, hoe ik te woord werd gestaan en geholpen…ja dat is klant vriendelijk. Rust, meedenkend, begripvol, oplossingsgericht. Dit is een dik verdiende 10! Bedankt
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ester, dank je wel voor je review. Jij bent voor ons ook een 10 waard. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 28 juni 2022
Ester Rooimans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Gewoon goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al heel lang klant bij Argeweb. Dikwijls wanneer ik een fout gemaakt had omdat ik niet dagelijks hier mee omga, werd dit door de afdeling service gewoon zonder morren weer hersteld. Je blijft niet voor niets zo lang klant.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Pieter, Leuk om te lezen dat je al lang klant bent. Wij hopen je nog minsten zo lang als tevreden klant te behouden. Groet René.
dinsdag 28 juni 2022
Pieter Stolker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een website van één van onze klanten lag eruit en moest met spoed opgepakt worden. Wij werden erg snel geholpen, wat voor ons erg belangrijk was. Blij met de snelle service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te horen dat de website snel weer online was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 28 juni 2022
VRHL Content en Creatie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Super hulp!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zo fijn dat een vraagbaak aan een half woord genoeg heeft en gewoon snapt wat je bedoelt. Waarna vervolgens resultaatgericht en pragmatisch de hulp gegeven wordt. Dát wil je, als je zelf verstand van andere zaken hebt en computertechnologie niet zo goed begrijpt!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Miranda, ieder zijn/haar talent. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 24 juni 2022
Miranda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
telefonische ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al heel lang klant bij Yourhosting en zijn zeer tevreden, vooral de mogelijkheid om te bellen als je er niet helemaal uitkomt. Voor mij is dit geen dagelijkse kost, maar af en toe moet je wel e.e.a. wijzigen of aanpassen. Het fijne is dat jullie dit hebben behouden ook na de enorme groei en de vele aanpassingen door de ontwikkelingen van het internet. Nogmaals heel hartelijk dank.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ad, leuk om te lezen dat je al heel lang klant bij ons bent. Wij doen er alles aan om je nog vele jaren als tevreden klant te behouden. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 21 juni 2022
Ad Plante
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
T.a.v Auke
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zojuist fijn geholpen door Auke. Was zeer hulpvaardig en heeft fijn oplossingen mee gedacht! Dan je wel hiervoor. Mvg, Maria
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Maria, dank je wel voor je positieve review. Ik stuur je complimenten door naar mijn collega Auke. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 15 juni 2022
Maria
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
domeinen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima services since 2005 nooit een probleem + yourhosting is zeer snel met verwerken van info enz enz . met groet :) vanuit nijmegen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je al klant bent vanaf 2005. Wij hopen je nog lang als tevreden klant te behouden. Wanneer wij iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 14 juni 2022
HGAM
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goed bereikbaar, duidelijke service en uitgebreide pakketten.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Youri, dank je wel voor je vijf sterren-review. Wanneer wij iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
donderdag 9 juni 2022
Youri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Aanpassingen in DNS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er moest wat worden aangepast in de DNS, mailtje naar Vevida gestuurd en vrijwel met kerende post kregen wij antwoord terug dat het was geregeld. Bedankt voor de zeer snelle services!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Gertjan, fijn om te lezen dat je zó snel een reactie terug had en dat alles was geregeld. Heb je opnieuw vragen, weet je ons te vinden. Groet René.
woensdag 8 juni 2022
Gertjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Reuze goed geholpen door diverse medewerkers.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij verandering van pakket hielp men mij voortreffelijk. Hulde !
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je fijn sterren-review. Kunnen wij opnieuw iets voor je betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 3 juni 2022
W.M.Alberts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Start

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 14,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!