Yourhosting

4,4 / 5 4.548 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

platinum
Actie!

Webhosting de eerste zes maanden voor € 0,49 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

4,4 / 5 4.548 ervaringen

Totaal (4.548)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1.214)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Yourhosting Ervaringen

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 4548 op 91 pagina's

Prima geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door overname van de vereniging werd de website helaas overbodig. Hierbij werd ik door Jeanne vakkundig en uitermate plezierig geholpen. Zo hoort een helpdesk te werken! Ook werd nadien verslag gedaan hoe e.e.a afgewikkeld was. Prima! Mvg Henk Vos
vrijdag 26 juli 2024
Henk Vos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfecte hulp bij financieel probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren en jaren klant te zijn geweest bij Yourhosting, helaas door priveomstandigheden opeens moeite om de rekening te betalen. In contact gekomen met Lindsey van Yourhosting en gevraagd of we iets konden regelen. Lindsey toonde alle begrip en ik kreeg van Lindsey een meer dan coulante oplossing als waardering voor al mijn jaren als trouwe klant. Nogmaals bedankt en ik zal iedereen die op zoek is naar een goede hosting naar jullie verwijzen.
vrijdag 26 juli 2024
Owen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super die opvolging en uitleg van jullie !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben uiterst tevreden voor de opvolging bij vragen ivm met mijn domein en mail pakket. bedankt LUUK voor je bijstand en vlugge handelingen. de moeite waard om met jullie in zee te gaan. doe zo verder
donderdag 25 juli 2024
Filip VAN STEENKISTE
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
beeindiging bedrijf (opzeggen domein)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij deze opzegging snel en correct geholpen door Luuk. Duidelijk naar mij als klant. Goed en leuk in de communicatie. Bravo.
donderdag 25 juli 2024
Harry Meij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opzeggen domeinregistraties: meer dan correcte hulp van Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het opzeggen vandaag van oude domeinregistraties veel en juiste hulp gekregen van Argeweb klantenservice/Arzu! Met zijn antwoord op mijn vraag kon ik meteen aan de slag. Ook bij mijn vragen achteraf direct en duidelijk antwoord gekregen.
donderdag 25 juli 2024
L. Bennewitz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zojuist heel goed geholpen door Thomas Vink van de klantenservice! Ik moest mijn emailcampagne v Mailchimp gekoppeld krijgen aan mijn domeinnaam. Thomas heeft met mij meegekeken en super snel en vriendelijk alles voor mij ingesteld. Een hartstikke tevreden klant hier!
donderdag 25 juli 2024
Margriet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende ondersteuning en advies bij aanmaken 2e email adres
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hartelijk dank voor de manier waarop Thomas Vink heeft geholpen bij het maken van een 2e zakelijk emailadres en dit onderdeel maken van Outlook. Complimenten! Ik was nog in afwachting van bericht of een 2e emailadres met mijn pakket mogelijk was. Hij wist meteen dat het kon, wist precies wat er gedaan moest worden en hielp me stap voor stap door de procedure. Top!
woensdag 24 juli 2024
Harm Wiegersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel, vriendelijk en deskundig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ruben Muller, je bent een held. Wat ik niet voor elkaar kreeg, heb jij voor me opgelost. Daarbij duidelijk uitgelegd wat ik de volgende keer beter kan doen om problemen te voorkomen. En toen ik aangaf dat er nog één dingetje was..... had jij het al opgelost.
woensdag 24 juli 2024
Frank
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
George
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Very professional and knowledgeable. Thank you
woensdag 24 juli 2024
Georgr
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan Thomas Vink die me supervriendelijk geholpen heeft.
dinsdag 23 juli 2024
Anja Tieleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorm goed geholpen door Luke😁
dinsdag 23 juli 2024
S.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Marcel heeft mijn dag gemaakt!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Marcel de Witte van de Klantenservice Versio, heeft mij enorm blij gemaakt met een geduldige en snelle hulp via teamviewer. EIndelijk, na een jaar gedoe doet mijn mail het!!! hoe blij ben je dan. HEEL BLIJ.
maandag 22 juli 2024
Magda Rijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldig geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niek van de Wouw heeft me nadat ik 5 dagen lang 5 verschillende mensen had van uw bedrijf die me absoluut nergens mee konden [of wilden] helpen, binnen een uur alles voor me geregeld. Mijn dank en bewondering zijn groot!!
maandag 22 juli 2024
P. Beetstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Eigenaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg tevreden over snelheid van handelen en afronding. Linda heeft perfecte service gegeven
zaterdag 20 juli 2024
Hennie Hoolwerf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door Thomas Vink ben ik snel geholpen met de problemen waar ik tegenaan liep
zaterdag 20 juli 2024
Annelies
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede provider met prrima service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang heb ik mijn website gehost bij Argeweb. Onlangs om gezondheidsredenen mijn bedrijf beëindigd.Ik ben altijd zeer tevreden geweest over hun dienstverlening. Ze denken mee met de klant en vinden een oplossing als er eens een probleem is. Aanrader dus!
zaterdag 20 juli 2024
Faya Farrakhova
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Weer uitstekend geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben geholpen door een dame, Jeanne. Zij heeft toch weer bevestigd, dat de service uitstekend is. Na een fijn gesprek waarbij Jeanne met een toepasselijke oplossing kwam, ben ik weer met een tevreden gevoel en een gerust hart verder gegaan met de services van Versio, Neostrada. Zoals alle andere keren weer petje af voor de afhandeling.
zaterdag 20 juli 2024
Jasper van Domselaar.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
bedankt max
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
je hebt mij enorm uit de brand geholpen door het meekijken en ondersteunen tijdens een heel vervelend emailprobleem. ontzettend bedankt!!
vrijdag 19 juli 2024
Lars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijn geholpen door Jeanne
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij kwamen er achter dat er wat accountgegevens aangepast moesten worden en een webhosting moest worden opgezegd. Jeanne heeft ons hier super meegeholpen, heel klantgericht. Bedankt hiervoor!
vrijdag 19 juli 2024
Jan Ligtenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website tijdelijk onbereikbaar, opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn site was niet meer bereikbaar. Ik natuurlijk niet verwacht dat dit zonder dat ik zelf iets verander, zomaar gebeurt. Gelukkig heeft Jeroen van Yourhosting mij hiermee goed geholpen. Nadat ik had aangeven wat het probleem was, heeft hij dit stapsgewijs opgelost. erg blij dikke pluim!
donderdag 18 juli 2024
Dennis Willard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
zeer goed geholpen !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
nog even een extra reactie op mijn vorige post dankzij Thomas Vink is het nummer op mijn website weer in orde
donderdag 18 juli 2024
nik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
zeer goede klanten service !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
mijn website diende aangepast te worden ivm met een verkeerd tel nummer ik werd zeer vakkundig en snel geholpen ik moet zeggen in mijn beleving echt een super service dus
donderdag 18 juli 2024
n meeuwenoord
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heel fijn iemand te treffen die goede service biedt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een eerdere ervaring een tijdje terug was ik wat minder enthousiast over Yourhosting's klantenservice, maar met mijn meest recente ervaring met de klantenservice is dat weer helemaal goed gemaakt. Dank aan Auke voor het fijne meedenken, de vriendelijke toon, en de praktische informatie en suggesties waarmee ik een wijziging in mijn pakket kon doorvoeren, die wat beter in mijn budget paste. Merci!
woensdag 17 juli 2024
Simone Bal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wijziging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt Auke voor je hulp en je vriendelijkheid!
woensdag 17 juli 2024
Jose Vroemen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hulp bij opheffen blokkade website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ashod heeft mij een zeer afdoende en heldere oorzaak getoond van de blokkade waardoor ik een van mijn websites niet meer kon bezoeken/bewerken. Hierdoor waren de problemen snel opgelost.
woensdag 17 juli 2024
Har Tortike
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Communicatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Abdelkarim is een goede werker die duidelijk communiceert over de problemen die ik had met mijn account dat ik niet eens wist dat is het nog had..
woensdag 17 juli 2024
Ruud vd enden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
YourHosting denkt mee
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We waren al langer klant, en wilden veranderingen aanbrengen in onze abonnementstructuur. Abdelkarim dacht mee, zocht uit en wist ons de voordeligste optie te bezorgen. Topservice! Zo hebben wij het niet vaak meegemaakt.
woensdag 17 juli 2024
Stichting Giving Back
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Emailserver instellen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hulp gehad bij het instellen van de emailserver voor mijn back in stock notifications nadat ik zelf uren had gepuzzeld. Na enkele pogingen hebben we de juiste instelling gevonden en heeft Niek van de Wouw mij geholpen het werkend te krijgen. Echt heel blij mee. In eerste instantie kreeg ik alleen een reactie terug van yourhosting dat mijn mail via office365 loopt en moest ik het met een helpartikel doen. Toen ik na best een tijdje zoeken door Office365 naar YourHosting werd terugverwezen met een telefoonnummer erbij en toen ben ik keurig door Niek geholpen. Daarom geen 5 sterren, maar dankzij Niek vierenhalf :-)
woensdag 17 juli 2024
Grietje Zijlstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel prettig geholpen door Luuk.
dinsdag 16 juli 2024
Erna Nijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Moeilijke vraag met geduld en vakkundigheid opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De vraag naar 11 stellige BIC-code van Yourhosting bank is een moeilijke vraag. Ben snel en vakkundig geholpen. Van harte bedankt.
dinsdag 16 juli 2024
Julia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Reactie email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb netjes en heel snel een email terug gehad van Thomas Vink. Op mijn vraag heb ik een heel duidelijk antwoord gehad.
vrijdag 12 juli 2024
Fam.de Laat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefonisch contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hosting pakket
vrijdag 12 juli 2024
Joyce Hofhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Duidelijk en tijdig antwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zag iets over het hoofd, en daar kwam een direct, eenvoudig, volledig en duidelijk antwoord op. Tijdig opgelost dus, prima!
vrijdag 12 juli 2024
Pamela
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Omzetten site naar beveiligde omgeving (https:)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg de laatste tijd steeds berichten van gebruikers dat zij steeds de melding krijgen van een onveilige site (http). Op verzoek heeft Thomas Vink dit vlot verholpen en werkt mijn site voortaan onder https...
donderdag 11 juli 2024
Jeroen Zwart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hele fijne service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldig geholpen door Luuk. Dacht goed mee kwam met goede ideeën en oplossing. Goede service.
donderdag 11 juli 2024
Ilse Maas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
mail instellen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen door vriendelijke medewerker.
donderdag 11 juli 2024
dw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen en zeer klant gericht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met het opheffen van een email pakket. Onnodige facturatie was het gevolg. Ik heb de klantenservice benadert waarbij Jeanne mij goed geholpen heeft en er voor gezorgd heeft dat alles naar wens is opgelost. Het contact was zeer fijn en ook het begrip van de problemen en de volledige aandacht en tijd die Jeanne hier voor nam. De afhandeling met de gemaakte afspraken en bevestiging via de mail heb ik als zeer prettig ervaren. Ik was geheel ontzorgd.
woensdag 10 juli 2024
Han van Westerop
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Laurens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle reactie en duidelijke uitleg gekregen
woensdag 10 juli 2024
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Kennis en expertise
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanochtend mailde ik mijn vraag naar de klantenservice. En een paar uur later krijg ik antwoord van Alex. Hij is vriendelijk, snel en heeft kennis van zaken. Dit geeft waar voor mijn geld. Dankjewel!
dinsdag 9 juli 2024
Lenzz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service, snelle reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reageren snel en accuraat op vragen - en komen met de oplossing (shoutout naar Arzu!). Goede communicatie en zeer tevreden over de hosting en diensten.
dinsdag 9 juli 2024
Peter van Teeseling | crossmediaspecialist
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle hulp van Rob van Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via Argeweb heb ik diverse pakketten afgesloten, waaronder een hosting pakket met mail. Argeweb had ruimschoots op tijd aangekondigd dat er een kleine wijziging van mailservers zou worden uitgevoerd maar die wijziging had ik te laat doorgevoerd. Gevolg: geen mailverkeer mogelijk. Nadat de servicedesk het probleem had bekeken bleek al snel dat er meer nodig was om het probleem te verhelpen. Er werd snel een ticket aangemaakt, technicus Rob pakte het snel op en had het al snel opgelost. Er was nl. een ip blokkade opgetreden als gevolg van verkeerde wachtwoord instellingen van mijn kant. Mail verkeer werkt weer prima.
maandag 8 juli 2024
Wim Kok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelfs bij opzegging wordt je goed en netjes geholpen. Een persoonlijke aanpak, waar vind je dat nog. Heel fijn! Mocht ik een nieuwe website nodig heb, kom ik zeker terug.
maandag 8 juli 2024
kariena
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Luuk bedankt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Your hosting Luuk goed gedaan
maandag 8 juli 2024
J.E. de Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een wp-website van het ene naar het andere domein verhuizen...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
...is best lastig voor iemand met weinig ervaring 'achter de schermen' van het scherm-werk. De 'hulp-pagina' op de website van YourHosting bevat veel vak-jargon, dat voor mensen die dagelijks websites bouwen misschien vanzelfsprekend is, maar voor mij niet. Met als resultaat dat er twee weken lang bijna dagelijks mailtjes heen en weer gingen naar de klantenservice met vragen over wat dit of dat betekende en waar dit of dat te vinden was ofwel de constatering dat een volgende - volgens het stappenplan uitgevoerde - stap weer eens niet het gewenste effect had. Met tot twee maal toe als gevolg dat de website een weekend lang onbereikbaar was. De antwoorden op mijn vragen lieten soms lang op zich wachten en waren soms onvolledig of voor mij ook weer onduidelijk ivm met het vak-jargon dat gebruikt werd. Na twee weken schreef ik aan de klantenservice: "Ik ben hier nu al twee weken mee bezig, en krijg steeds fragmentarisch antwoord op mijn vragen, die een deel-probleem oplossen, maar waar vervolgens ook meteen weer een ander deel-probleem achter weg komt. Het zou jullie en mij mogelijk veel tijd, energie en frustratie kunnen besparen wanneer jullie het wordpress domein naam1.nl voor mij/ons overzetten naar naam2.nl. Mijn vraag is of jullie dat misschien kunnen en willen doen." Na het weekend heeft Laurens dit vervolgens als extra service voor ons gedaan. Daarmee is uiteindelijk een hoop frustratie goed gemaakt. Ik geef drie sterren voor de prijs/kwaliteitverhouding, enerzijds omdat de kosten voor webhosting - na stijging van de energieprijzen - de afgelopen paar jaar zo ongeveer verdubbeld zijn, maar - na daling van de energieprijzen - nog niet weer lager geworden zijn, en anderzijds omdat in mijn beleving de snelheid en effectiviteit van de klantenservice - na overname van Vevida door YourHosting - een stuk minder geworden is. Wat hierbij voor mij ook een rol speelt is dat de klantenservice van Vevida ook telefonisch bereikbaar was, waardoor ik met hen altijd snel kon schakelen, maar de klantenservice van YourHosting alleen via 'tickets' bereikbaar is, wat regelmatig lange reactietijden met zich meebrengt.
zondag 7 juli 2024
Arjan Verschuur
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super service van Robbert-Jan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service zoals gegeven door Robbert-Jan is super. Geduldig, met uitleg en behulpzaam. De manier van handelen zorgt ervoor dat ik iedereen yourhosting aanbeveel.
vrijdag 5 juli 2024
Eric van Oudenhoven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed, snel en deskundig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werd geholpen door Marcel de Witte. Was een gecompliceerde operatie die hij zeer deskundig, geduldig en vriendelijk heeft verricht. Een drietal accounts van Alphamega naar Yourhosting overgebracht en daarbij een onwillig, want vernieuwd Outlook getemd.
vrijdag 5 juli 2024
Paul van der Erve
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplossen doorsturen mails contactformulier
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en snel geholpen door Jelan. Heel blij mee.
vrijdag 5 juli 2024
Lidy Groothedde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Sohosted overgenomen door Yourhosting, service is gelukkig op hetzelfde niveau gebleven.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al sinds lange tijd verbonden aan Sohosted. Ik was enigszins bevreesd toen ze werden overgenomen door Yourhosting. "Zou het serviceniveau wel het zelfde blijven?". vandaag had ik ze nodig i.v.m. een SSL probleem en ging naar de basispagina van Yourhosting en schrok daar van alle reeds voorgeprogrammeerde Q&A's en de directe toegang tot een chatrobot. Daar gaan we weer dacht ik. Toch even verder gezocht naar een telefoonnummer omdat ik nu eenmaal zeer moeilijk communiceer met robots en in de Q&A vaak een te ingewikkelde oplossing vind voor datgene waar ik hulp voor nodig heb. Telefoonnummer gevonden en gebeld, bijna binnen 20 seconden werd ik al geholpen door Gizem, uitermate vriendelijk en bovenal zeer kundig. Zij heeft me door ons PLESK control panel wegwijs gemaakt en op afstand gezorgd dat het probleem direct werd opgelost! En zo gaan we toch nog onbezorgd het weekend in! Nogmaals enorm bedankt Gizem.
vrijdag 5 juli 2024
Arie van der Heijden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goed en professioneel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enige weken geleden belde ik met Yourhosting over mijn factuur. Ik was zo ontevreden dat ik in staat was mijn contract met onmiddellijke ingang op te zeggen. Ik kreeg Hanriette aan de telefoon, die mij vriendelijk en correct te woord stond. Ik maakte haar duidelijk dat ik het bedrag op de factuur erg hoog vond en niet kon rijmen met de geboden dienstverlening. Tevens zei ik dat mijn kritiek bedoeld was voor Yourhosting en niet voor haar persoonlijk. Hanriette hoorde mij rustig aan, nam mijn klacht serieus, maar nam ook op diplomatieke wijze haar werkgever Yourhosting in bescherming. Daarna schakelde zij een collega in. Na grondig gekeken te hebben naar mijn hostingbehoefte en de daarbij behorende kosten, bleken die aanmerkelijk lager uit te vallen, en kon mijn factuurbedrag omlaag. Ik besloot klant te blijven. Hartelijk dank Hanriette voor jouw zeer goede en professionele aanpak in deze kwestie!!
vrijdag 5 juli 2024
Hans Kremer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
microsoft 365 hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kaan heeft mij uitstekend geholpen met de uitbreiding van mijn Office 365 pakket!
donderdag 4 juli 2024
Bruno Giebels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

Start

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Plus

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 26,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

VPS Hosting

VPS 2

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS 4

€ 49,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 3

€ 119,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 4

€ 169,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Doorstuurservice

€ 11,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .NL domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Gratis Telefonische Support!

.de-domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .COM domeinnaam

€ 28,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

€ 12,99 in eerste jaar, 20+ jaar hostingervaring, 1.1 miljoen+ domeinen

E-mail Start

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

E-mail Max

€ 155,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden nu slechts €0,99 per maand!