Yourhosting

4,2 / 5 2.883 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting het eerste jaar vanaf € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 2.883 ervaringen

Totaal (2.883)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (763)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 2883 op 58 pagina's

Your Hosting service beëindigd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze Your Hosting online opslagservice is wegens bedrijfsbeëindiging afgerond door Rina. Op een snelle en adequate manier, ondersteind door heerlijk heldere en snelle communicatie. Top! Met dank en groeten, Harrie Heemskerk v/h MetaCom -SBC
zondag 4 december 2022
Harrie Heemskerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Informatie over verwijderen we-site :www.opsmuk.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer vriendelijk en adequaat geholpen door Uw medewerker Rafael Polman. Ik ben zeer onhandig met alles wat met computers te maken heeft.Maar mijn verzoek werd eenvoudig toegelicht en direct uitgevoerd. Daarvoor mijn dank!
zondag 4 december 2022
Peter Bennink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website weer in de lucht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website was uit de lucht. Ik ben goed en snel geholpen om deze weer goed online te krijgen. Vervolgens was er een probleem met de afbeeldingen in mijn website. Dit is binnen een kwartier opgelost. Super dienstverlening!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Kunst, fijn om te horen dat het probleem met je website zo snel was opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
zaterdag 3 december 2022
K. Kunst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer correcte afhandeling van Youri van Laar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzeggen van mijn domein namen. Ik heb helaas zeer slecht nieuws ontvangen over mijn gezondheid en heb verzocht mijn domein namen te beëindigen. Dit is door Youri van Laar heel erg snel en naar alle tevredenheid verlopen, grote complimenten voor deze service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dennis, allereerst vervelend om te horen dat je slecht nieuws hebt ontvangen over je gezondheid. Domeinnamen en een opzegging zijn hierin bijzaak. Ik wens je beterschap en sterkte. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
zaterdag 3 december 2022
Dennis Louwerse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vevida / Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 20 jaar ben ik een zeer tevreden klant bij Vevida, nu deel geworden van Yourhosting. Gedurende twee decennia zijn mijn vragen steeds efficiënt en ook nog eens bijzonder sympathiek opgelost. Ik was dan ook heel blij dat er bij het algemene telefoonnummer nog steeds de mogelijkheid is om de persoonlijke klantenservice van Vevida te bereiken. Opnieuw zeer goed geholpen met vragen over voorbereiding websites voor overgang naar php 8.0. Ditmaal door Edwin van der Veen, die tijd en moeite nam om vooraf te testen of betreffende site op 8.0 nog werkzaam was. Bleek niet het geval en Edwin gaf me een duidelijk stappenplan om problemen te verhelpen. Plus nog het aanbod dat ik mocht terugbellen voor een nieuwe test. Wat een geweldig bedrijf! Nu nog even wennen dat Vevida van naam veranderd is, en in goede hoop dat de klantenservice dezelfde sympathieke kwaliteit zal houden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Anne, dank je wel voor je vijf sterren review en leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij hopen je nog minstens net zo lang als tevreden klant te behouden onder de naam Yourhosting. Groet René.
vrijdag 2 december 2022
Anne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
doorsturen mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn dat mijn verzoek zo snel werd opgepakt! En de oplossing werkt fijn voor mij. Dank je wel Kaan Atac
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Saskia, fijn om te lezen dat Kaan een goede oplossing had voor je mailprobleem. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 2 december 2022
Saskia Roest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Shout-out Dewi
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net ontzettend vriendelijk en snel aan de telefoon geholpen door Dewi van Dobbelstein. Argeweb zelf heeft zijn administratie niet goed op orde en op mijn eerdere mail heb ik ook geen reactie gehad. Wel erg tevreden over Argeweb voor de rest.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Elles, fijn om te horen dat Dewi je zo goed te woord heeft gestaan. Wel vervelend dat je geen reactie hebt gehad op je mail. Onze excuses hier voor. Wanneer wij alsnog iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 2 december 2022
Elles
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vraag snel opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een vraag over locked domeinnamen. Niet alleen snel opgepakt maar ook snel verholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling, dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 2 december 2022
Peter Besemer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechts kort nadat ik de vraag had ingediend was er niet alleen een antwoord, het issue was ook opgelost. super!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, nog een extra review, dank je wel ;-) Groet René.
vrijdag 2 december 2022
Peter Besemer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hosting wel ok, overige zaken erg moeizaam te regelen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De hosting is ok. Echter het aanschaffen van b.v. Microsoft licenties ervaar ik als dramatisch. Facturering onduidelijk. Licenties niet beschikbaar. Helpdesk stuurt me van het kastje naar de muur etc. Geen positieve ervaring dus mee helaas.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rob, dank je wel voor het plaatsen van een review. Vervelend om te horen dat het niet goed gaat met de aangeschafte Microsoft licenties. Wanneer het nog steeds niet goed werkt, of wanneer je vragen hebt over de facturatie, horen wij het graag op microsoft@yourhosting.nl. Wij kijken graag met je mee. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Behulpzame klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedendag, Heb zelf verscheidene keren contact gehad met de klantenservice via de online chat, inzake meerdere onderwerpen. Zoals info over het afsluiten van een hosting pakket, en het instellen van email in mijn email clients. Alle keren werd ik vriendelijk geholpen en werd alles duidelijk verteld cq. uitgelegd. Wil bij deze nogmaals de klantenservice medewerkers bedanken voor hun tijd, assistentie en geduld met mijn vragen. M.vr.gr. RGJ Haulo
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling van onze support. Geen dank, daar zitten wij voor. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 1 december 2022
RGJ
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Superservice van ARGEWEB!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Rina heeft ons op een perfecte manier geholpen met het in de lucht brengen van onze website en de e-mail. Haar geduld en vriendelijkheid zullen wij niet snel vergeten.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeannette, dank je wel voor je leuke review. Ik geef je compliment door aan mijn collega Rina. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Jeannette Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Efficiente Hulp door Vincent Hazekamp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wist gelijk wat er moest gebeuren en zette mij door naar de juiste volgende stappen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Vasco, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling, dit waarderen wij enorm. Ik stuur je complimenten door naar mijn collega Vincent. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Vasco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
omzetten DNS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles ging vlot en netjes. Dank je Kaan Atac
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te lezen dat je goed bent geholpen met het omzetten van je DNS. Ik geef je bedankje door aan mijn collega Kaan. Groet René.
donderdag 1 december 2022
W Hageman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede en fijne samenwerking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren klant. Behulpzaam, fijne samenwerking, kortom een echte aanrader!!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Greet, leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij hopen je nog jaren als tevreden klant te behouden. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Greet van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vincent Hazekamp heeft me goed geholpen. Bij een van mijn klanten was er iets misgegaan en daardoor stond een verwijzing naar een verkeerde website. Dit heeft hij snel uitgezocht en met de juiste instructie kon ik het probleem verhelpen. Ook op een andere vraag omtrent hosting had ik direct een antwoord.Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ilona, fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Ilona
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Argeweb is nog persoonlijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedendag, Ik zit al jaren bij Argeweb. Waarom? Ik heb niet zo veel verstand van websites, certificaten, hosting, cliëntserver, redirecting en allerlei kreten die bij de digitale wereld horen. Wanneer ik wat met m'n sites of e-mail of zo heb, bel ik en vertel in gewone woorden wat er aan de hand is. Bij Argeweb word je dan gelijk geholpen en ze vertellen je hoe het in elkaar zit en wat je moet doen. Als ik vertel dat ik er absoluut geen verstand van heb, blijven ze als het nodig is aan de telefoon om je stap voor stap te begeleiden. Dat is nou klasse in deze (te) snelle tijd. Nu moest er een site van mij (die bij een andere provider draaide) worden overgezet naar Argeweb. Ook daarbij (het was een andere provider, hè) geweldig veel hulp gehad van Jeroen en Youri! Bij de administratieve afhandeling moest ook e.a. worden overgezet. Daarmee heeft Dewi Dobbelstein me geweldig geholpen. Oké, er zijn goedkopere providers dan Argeweb, maar alle waar naar z'n geld en als je alle hulp, meedenken en vriendelijkheid in geld uit zou kunnen drukken, zijn ze waarschijnlijk de goedkoopste.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marcel, dank je wel voor je uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Marcel Vaandrager
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Topservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag gebeld met wat vragen over domein, emailhosting en facturatie. Youri van Laar heeft dit top toegelicht en opgelost!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Christiaan, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Youri. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Christiaan van der Hulst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
e-mail blokkering
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
opheffen e-mail blokkering, prima gewerkt en eindeloos geduldig.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bob, dank je wel voor je positieve beoordeling van onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Bob Leerink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag over een factuur omdat de domeinnamen, waar ik een rekening voor kreeg niet in mijn inlogomgeving zichtbaar waren. De helpdesk reageerde vrijwel meteen en loste het probleem perfect op. Hulde voor de helpdesk van Argeweb (Argeweb is overgenomen door Yourhosting) Volgens mij prima hosting, maar wel wat aan de dure kant. Het reserveren van domeinnamen kan elders iig een stuk goedkoper.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je positieve review over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Langedarm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vragen over facturen, wijziging bankrekeningnummer, wijziging email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het ging hier over Argeweb Webmail en domein Hosting. Dewi Dobbelsteini heeft veel verstand van zaken, we hebben een stuk of 4 dingen opgelost/beantwoord, alles in 1*goed. Frisse wind in supportland! -Jeroen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeroen, dank je wel voor je mooie compliment over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Jeroen Kok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Contact via Chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoi YourHosting, Jullie service is top. De nieuwe interface voor gebruikers behoeft nog wel wat aandacht, maar de klantenservice helpt de mensen er goed doorheen. Shoutout naar Vincent Hazekamp voor de hulp
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Stefan, dank je wel voor je review en complimenten naar mijn collega Vincent. Ik geef deze voor je door. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Stefan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Samenvoegen accounts
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen week contact gehad met Youri van Laar over het samenvoegen van accounts. Binnen een uur was alles omgezet. TOP!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Edwin, fijn dat het samenvoegen van je accounts zo spoedig is verlopen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 1 december 2022
Edwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dank aan Jeen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan Jeen, die me uitstekend heeft geholpen met de vragen die ik had over de wijzigingen die ik aan wilde brengen in mijn account.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Nolleke, dank je wel voor je review en fijn om te lezen dat Jeen je zo goed heeft geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
woensdag 30 november 2022
Nolleke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Duidelijk en rustige uitleg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de aanschaf van een nieuwe computer en mobiele telefoon kreeg ik het niet klaar om deze te voorzien van werkende outlook programmatuur. Dhr. Jeen Boot wist doormiddel van Team viewer binnen mum van tijd outlook op de computer werkend te krijgen. Helaas kreeg ik team viewer niet werkend op mijn mobiele toestel, maar dankzij een duidelijke en rustige wijze van uitleg werd ik begeleid door het toestel met óók daar een werkende outlook.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Willem, dank je wel voor je positieve review over onze support en met name over Jeen. Fijn om te horen dat je op beide apparaten je mail kunt bekijken. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
woensdag 30 november 2022
Willem Leo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel goed geholpen door Michel van Leijden van Yourhosting met het herstellen van onze website. Hij stelde de juiste vragen en legde alles met heel veel geduld uit. Een top medewerker van de klantenservice.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mary, dank je wel voor je vijf sterren review over onze support en en mijn collega Michel. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 30 november 2022
Mary van Loon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een basispakket. Mijn probleem was dat de website helemaal verdwenen was en ik ben super goed geholpen, ik weet dat klantenservice het altijd druk heeft, maar hij is helemaal terug. Dank je wel. Ik zou mijn site nergens anders willen onderbrengen dan hier. Vertrouwen en veilig!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Carla, dank je wel voor je vertrouwen en fijn om te horen dat je website weer snel terug was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René
woensdag 30 november 2022
carla bouwels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super slecht bereik
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan ze niet bereiken 4x mail gestuurd opgezegd maar krijg geen bevestiging Geen telefoonnummer Geen normaal mail adres via de site Als je stuur krijg je een fout melding inloggen fout elke keer een fout melding Uiteindelijk ingelogd dacht ik maar je heb geen tabje voor het opzeggen of via mail Via de app geprobeerd ook geen succes wordt door gestuurd naar de mail Ik heb nogmaals melding gemaakt nu even wachten wat ze gaan doen k heb opgezegd maar gaat nog steeds door ik kan niet inloggen via jullie systeem vraagt elke keer inlog verkeerd Dus nog maals wil ik opzeggen voor de 4 x Ik heb een mail gehad dat het opgezegd is waarom gaat het nog door Moet ik nog meer schrijven Graag opzeggen ik maak geen gebruik meer bedankt voor jullie service tot nu toe Met vriendelijke groetjes , Elco
dinsdag 29 november 2022
Elco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
helaas
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sinds 2007 tevreden klant, maar door verandering in bepalingen vorig jaar had ik plots veel hogere kosten. Hier was helaas geen gesprek over mogelijk.. maar wel schakelden ze een incassoburo in, mail geblokkeerd en werden mijn domeinnamen vrijgegeven. Hierdoor kan ik o.a. mijn eigen (bedrijfs)naam niet meer voeren op mijn website. die is nu eigendom van anderen..
dinsdag 29 november 2022
v
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
erg behulpzaam aan de telefoon en denkt goed mee. top medewerker!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dylan, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 29 november 2022
dylan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorige week werd ik moedeloos van mijn site. "Ik wil gewoon bloggen!", dacht ik tamelijk gefrustreerd. Heel technisch onderlegd ben ik niet. Steeds als de site iets onverwacht doet, raak ik een beetje onrustig. "Zou dit heel veel werk kosten?", vrees ik dan. Want tijd, daar heb ik dagelijks te weinig van. Gelukkig kan ik vertrouwen op Kaan. Hij haalde me al eerder uit een lastig pakket. Toen ik zag dat hij mijn ticket oppakte, kreeg ik meteen ik weer vertrouwen. En terecht, bleek weer. Want ook deze keer handelde Kaan, vriendelijk en snel mijn ticket af. Kaan, jij en Erwin zijn toppers! Heerlijk hoe rustig jullie blijven. Ik werd er zelf ook rustig van.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mirella, dank je wel voor je uitgebreide review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega's Groet René.
dinsdag 29 november 2022
Mirella Brok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bedankt Rina!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben goede hulp gehad bij het aanschaffen van nieuwe domeinnamen en het doorverwijzen hiervan! Rina bedankt! ✨
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Klant, leuk om te lezen dat je nieuwe domeinnamen bij ons hebt geregistreerd. Succes met de plannen hiermee. Groet René.
dinsdag 29 november 2022
Tandprothetische praktijk de Veluwe Apeldoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slechte ervaringen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mensen wees gewaarschuwd een slecht bedrijf ze komen hun gemaakte afspraken niet na het zijn echt een stelletje boefjes ga niet met hun in zee!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Edwin, vervelend om te horen dat je een slechte ervaring met ons hebt. Kun je je klantnummer en situatie sturen naar webcare@yourhosting.nl? Ik kijk graag wat ik alsnog voor je kan betekenen. Ik zie je mail met belangstelling tegemoet. Groet René.
dinsdag 29 november 2022
Edwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dank voor snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geachte heer / mevrouw, Dank voor uw snelle service. Mijn vraag hebt u meteen behandelt en een correctie doorgevoerd. En dat vrijdag na 5 uur. Mijn website is zo weer ok. Prettig gevoel.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn dat ook na sluitingstijd je website weer snel online was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 28 november 2022
G. Feddes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support bij webmail en sitebuilder
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende informatie en ondersteuning op mijn vragen. Heel leuke en hulpvaardige medewerkster
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Erik, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen doen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 28 november 2022
Erik Bongers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet moeilijk maar eerlijk zijn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kwam te laat tot de conclusie dat mijn website op zwart moest gaan en zou daardoor nog een vol jaar vast zitten aan het contract. Edwin van der Veen nam mijn ticket aan en heeft me perfect uit de brand geholpen. Ok mazzel dat de nota nog niet aangemaakt was, maar ze hadden gewoon de algemene voorwaarden aan kunnen houden en mij de nota sturen. Door de bemiddeling van Edwin hoef ik nu geen extra kosten te maken. Dank en hulde voor deze fijne oplossing.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rudolph, fijn om te lezen dat Edwin tot een goede oplossing is gekomen. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
maandag 28 november 2022
Rudolph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Meedenken over hostingpakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg van YH een mail waarin stond dat mijn mediumpakket opeens een premiumpakket zou worden met een behoorlijke verhoging van de kosten, maar dat ze graag mee denken over wat ik wel/niet nodig heb. Daarom via de chat vandaag om alternatieven gevraagd en met dank aan Vincent Hazekamp uitstekend advies gekregen. Ik weet nu wat ik in mijn supportformulier moet zetten. Daarnaast keek Vincent ook even mee naar een probleem dat een van mijn klanten heeft met het zien van de statistieken. Hij regelde ook direct dat er iets omgezet werd. Erg prettig.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marguerite, fijn dat je pakketomzetting is geslaagd. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen doen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 28 november 2022
Marguerite Efdé
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
FTP gegevens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vraag naar mijn ftp gegevens en waarom ik er niet in kon. Maar ben goed geholpen. En er is snel gehandeld door Kaan Atac.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Luke, fijn om te horen dat je de juiste gegevens weer hebt. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 28 november 2022
Luke Heijnen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima geholpen bij update naar php 8.0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De site van een klant diende te worden bijgewerkt naar php 8.0. Dat bleek niet te kunnen in het controlepaneel van Vevida, dat is overgenomen door YourHosting. Jammer. Dus een support ticket aangemaakt, en binnen een uur prima geholpen door Kaan Atac. Hij heeft de php versie voor me bijgewerkt en zelf gekeken of de site daarna nog goed functioneerde. Dat bleek het geval. Fijn! Voelde goed om zo snel contact te hebben met iemand die meekijkt met de update naar php 8.0 want dat gaat niet altijd even soepel (heb met andere klantenwebsite bij andere provider flink wat problemen, zoals white screen of death); dus helemaal top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marc, fijn dat de PHP versie is bijgewerkt en de collega een extra stapje voor je deed door te kijken of de website nog online was. Ik geef je compliment door aan mijn collega Kaan. Groet René.
maandag 28 november 2022
Marc Bijl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Professionele en servicegericht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door snel schakelen werd een probleem op een vlotte en professionele wijze verholpen. Korte lijnen, contact met zelfde supportmedewerker en overleg bij eventueel uitvoerende werkzaamheden zijn cruciaal voor ons als reseller. De oplossing bleek een toevoeging aan het .htacces bestand welke op zeer korte termijn werd aangepast. Top service, wij zijn (waren wij stiekem al) zeer tevreden!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Davey, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
zondag 27 november 2022
Davey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij DNS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan de klantenservice om mij op een snelle, geduldige en duidelijke wijze mee te nemen in de wereld van DNS.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marina, DNS instellen is niet altijd even makkelijk. Fijn om te horen dat het is gelukt met onze hulp. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
zondag 27 november 2022
Marina van DIjk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne klantenservice/support!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg tevreden met de klantenservice!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeroen, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Groet René.
zaterdag 26 november 2022
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met volle tevredenheid denk ik terug aan de afgelopen periode bij Vevida. Alles was mogelijk en problemen werden snel en goed opgelost. Het begon al bij het opzetten van mijn website op hun server terwijl mijn oude website nog draaide bij een ander hosting bedrijf. Het overzetten van mijn domeinnaam verliep vervolgens moeiteloos en mijn nieuwe website was direct goed te benaderen. Het meest heeft mij getroffen toen ik tijdens corona periode een digitale expositie moest opzetten en op een gegeven moment mijn website vastliep. En dat natuurlijk vlak voor de "opening" Geen moeite was toen te veel om dit binnen de beschikbare tijd op te lossen. Wegens mijn leeftijd stop ik met mijn activiteiten en heb mijn contract beëindigd. Edwin van der Veen heeft mij bij dit proces goed begeleid en nog een aantal goede tips meegegeven. Yourhosting zal ik blijven aanraden als hosting bedrijf omdat ze waar maken wat zij beloven en daarbij ook niet onbelangrijk dat hun systeem van zeer goede kwaliteit blijkt te zijn.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Ho Jan, dank je wel voor je uitgebreide review. Jammer om te lezen dat je je account hebt beëindigd. Mochten wij in de toekomst opnieuw iets voor je mogen hosten, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
vrijdag 25 november 2022
Jan Timmermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
weer een gelukkig mens!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat mijn webmail en email niet meer werkte na de overgang van mijn vorige hostingbedrijf naar Yourhosting nam ik contact op met Yourhosting. Na een robot die mij gelukkig doorverwees en verschillende tickets en links verder met passwords die niet werkten zag ik door de bomen het bos niet meer.... Tot ik super medewerker P aan de lijn kreeg die met veel geduld alle problemen oploste waardoor ik de wereld weer zonniger zag. P heel erg bedankt , you made my day!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Lea, fijn om te horen dat "Super medewerker P" je dag weer zonniger in liet zien. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
vrijdag 25 november 2022
Lea
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren, met verschillende namen en organisaties neem ik de diensten af van Yourhosting/Argeweb. Alleen de periode waar KPN de scepter zwaaide en de boel overgedragen moest worden was minder. Maar nu die transitie is afgerond komt de goede dienstverlening en klantgerichte service gelukkig weer boven.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Alexander, leuk om te lezen dat je al vele jaren klant bij ons bent. Wij hopen je ook nog vele jaren als tevreden klant te behouden. Wanneer wij iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 25 november 2022
Alexander Bousema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vervaldatum factuur verlopen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wegens omstandigheden is de laatste factuur niet tijdige betaald. Heel netjes door Dewi geholpen die direct liet weten dat het geen probleem was en met een passende oplossing kwam. Wat mij betreft is de cadeaubon voor Dewi deze maand!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Cedric, fijn om te horen dat jullie tot een goede oplossing zijn gekomen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 25 november 2022
Cedric de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voorheen zat ik altijd bij Strato maar recent overgestapt naar YourHosting omdat de klantenservice compleet ruk was. Ook vandaag bleek weer. Ik had een vraag over mijn mail en Jeen heeft mij uitstekend geholpen. Top service! Alles doet het weer.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jorrit, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 24 november 2022
Jorrit uit Amsterdam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles top geregeld
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ruud, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Groet René.
donderdag 24 november 2022
Ruud grimbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekend geholpen door Jeen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jeen heeft mij uitstekend geholpen om mijn incomende bedrijfsmails te configureren op mijn nieuwe telefoon 😀
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor het plaatsen van deze review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 24 november 2022
PENTA TRANSLATIONS
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snel en effectief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was sedert enkele maanden klant bij Argeweb nadat KPN kennelijk mijn account had overgedragen. Wegens bedrijfsbeëindiging wilde ik mijn abonnement opzeggen maar dat lukte aanvankelijk niet omdat mijn gegevens op de site ontbraken. Tot ik contact kreeg met Youri van Laar van Argeweb-Administratie. Hij spoorde supersnel mijn data op en binnen enkele ogenblikken en een snelle wisseling van mailberichten was de kwestie geregeld. Uitstekende service, gekenmerkt door een persoonlijk, zeer correct en effectief handelen van Youri. Chapeau!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Aad, jammer om te horen dat je je account hebt opgezegd in verband met het beëindigen van de bedrijfsactiviteiten. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je mogen hosten, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
donderdag 24 november 2022
Aad van Hulst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 10,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 15,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 20,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!