Yourhosting

4,2 / 5 3.271 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting eerste 3 maanden € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 3.271 ervaringen

Totaal (3.271)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (724)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 3271 op 66 pagina's

telefonisch/online hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
we hadden wat problemen met uitgaande mail via een programma, na contact met Jeroen is dit binnen een paar minuten helemaal opgelost en werkt het weer helemaal top!
dinsdag 30 mei 2023
Mirella
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fout snel opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het bestellen van een domein is een fout gemaakt. Deze is snel opgelost zonder extra kosten. Waarvoor grote dank.
dinsdag 30 mei 2023
Michel Toutenhoofd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jarenlang heb ik naar volle tevredenheid mijn domeinnamen geregistreerd bij Argeweb. Bij een administratieve vraag werd ik super geholpen door de helpdesk, in de persoon van Lindsey, die met mij als klant echt actief meedacht. Dank daarvoor!
vrijdag 26 mei 2023
Connie de Laat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Administratieve aanpassingen; contact klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lindsey, Je hebt mij prima geholpen. Dank je.
vrijdag 26 mei 2023
Bram van der Lecq
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitmuntend!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hartelijk dank Lindsey om dit zo vlot in orde te brengen. Ik moet zeggen dat jullie klantvriendelijkheid en service uitmuntend is! Een verademing in de soms zeer stugge klantenservice van andere bedrijven👍
vrijdag 26 mei 2023
RL
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website weer actief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze domein naam was ingenomen na een tijdje niets gedaan te hebben. Nu is hij weer compleet bij ons en kunnen we weer dankzij Jeroen (Argeweb) onze reis avonturen hier posten
vrijdag 26 mei 2023
Perry de Maa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een aanpassing die niet binnen het standaard dns pakket kon, heeft de helpdesk netjes opgepakt en vriendelijk beantwoord!
woensdag 24 mei 2023
Roy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
slechte services en niet bereikbaar zijn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de overgang van Vevida naar Yourhosting is de service heel slecht geworden, bij een inlog probleem; het niet meer kunnen inloggen gevraagd om wachtwoord te resetten. dan sturen ze een reset mail naar het mail aders waar je niet in kan komen. Na nu al drie dagen bezig te zijn moet mijn indentiteit opnieuw worden vast gesteld alvorens ze een reset mail naar een ander mail adres kunnen en mogen sturen dus ID + kvk + facturen opgestuurd maar respons kan wel een week duren omdat dit eerst bij hoger hand moet worden goed gekeurd. Dit is voor ons het laatste jaar bij vevida/Yourhosting, als bedrijf kan je gewoon niet lang zonder bereikbaar te zijn, maar klanten zijn voor vevida niet belangrijk En dan geven ze op de web site aan "De meest klantvriendelijke hosting provider van Nederland" te zijn
dinsdag 23 mei 2023
Alex Blok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen email verkeer mogelijk door IP blokkering. Geen reactie van helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn al jaren klant bij Yourhosting maar de laatste jaren is de service dramatisch. Nu is onze externe IP adres al dagen geblokkeerd maar er wordt niet gereageerd op service requests. Het hele bedrijf moet via hotspots de email afhandelen. Dit is toch te gek voor woorden en telefonisch is de help desk niet bereikbaar. Na een half uur wachten wordt gewoon de lijn verbroken.
dinsdag 23 mei 2023
Eddy Klerks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webhosting en domeinnaam afgenomen proberen dit al enige tijd op te zeggen maar krijg maar geen reactie. Wachttijden telefoon waren voorgaande keren ongeveer 30 minuten nu hang ik al weer 8 minuten te wachten kortom zeerslechte service
dinsdag 23 mei 2023
Jos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
telefonische hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer goed geholpen door Mitchel met het zichtbaar maken van mijn mail op een iphone. Het geduld met mij als digibeet was zeer prettig en een warme douche voor deze actie :)
maandag 22 mei 2023
Roelof Lantinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
0,0 reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Abonnement is bevestigd opgezegd, toch een rekening ontvangen.
maandag 22 mei 2023
D. van Wijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
bereikbaarheid klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De bereikbaarheid van de klantenservice is dramatisch. Ik sta nu al bijna een half uur in de wacht en krijg niemand aan de lijn?? Mijn vraag ook al 2 keer verstuurd in een ticket maar ook hier heb ik geen reactie op ontvangen? Simpele vraag gesteld of ik een nieuwe factuur kan ontvangen met de juiste tenaamstelling.........
maandag 22 mei 2023
Yvette de Kort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Totaal geen respons op service aanvraag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben via Sohosted meeverhuisd naar Yourhosting. Ik heb mijn abonnement bij Yourhosting beëindigd en probeer sindsdien mijn oude mail over te zetten naar mijn nieuwe provider. Krijg helaas geen antwoord op mijn verzoeken voor assistentie. Ik stuur iedere dag een verzoek. - dat keurig geregistreerd wordt maar er komt nooit een antwoord. Het lijkt erop dat mijn oude mail verdwenen is.
maandag 22 mei 2023
JMM van der Wielen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer vriendelijk en doeltreffende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een zeer tevreden klant, ook ditmaal weer snel en goed geholpen door Mitchel en Alex van Yourhosting. Lekker zo'n bedrijf dat ontzorgd! Yourhosting zeker een aanrader!!
zaterdag 20 mei 2023
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle reactie en hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lindsey heeft mij supersnel geholpen. Ik had per ongeluk een dienst beëindigd wat gevolgen zou hebben voor mijn e-mail account (die ik al 17 jaar gebruik). Ze heeft dit onmiddellijk ongedaan gemaakt. Heeft mij een hoop ellende bespaard.
donderdag 18 mei 2023
Caroline
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfect!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
alles werkt (bijna) altijd perfect en razendsnel. en als er dan eens een probleempje is wordt het door de jongens (en meisjes) van de helpdesk snel en vakkundig opgelost!
woensdag 17 mei 2023
Bas Jamar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hadden een probleem met de database van onze website. Jeroen van Argeweb heeft ons snel en goed geholpen en alles werkt nu weer zoals het zou moeten.
woensdag 17 mei 2023
Ineke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel en adequaat reactie van de supportdesk van Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben door Jeroen van Argeweb snel en goed geholpen met een backupvraag die ik had. Ons bedrijf heeft een webhostingdienst bij Argeweb. We hebben er vele domeinen geregistreerd. Deze wilde ik ge-backedupped hebben. Dit zit niet standaard in het systeem maar via de supportdesk werd ik heel snel geholpen en heb ik mijn backup alsnog.
woensdag 17 mei 2023
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Van Nature Gezond
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een site zelf gebouwd in joomla. Maar de inlogcode verprutst. Ik kon er niet meer inkomen. Dankzij 1 mailtje naar de Helpdesk werd dit gerepareerd. Hulde !
dinsdag 16 mei 2023
Kamperman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Domeinnaam opzegging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en erg enthousiast geholpen door Lindsey. Reageert snel en Lindsey is "gezellig persoonlijk" in de mail. Leuk om te lezen!
dinsdag 16 mei 2023
Marc Claassen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte klantenservice sinds fusie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was klant bij Sohosted omdat de klantenservice daar zo hoog scoorde. Je had de mogelijkheid te chatten met een professioneel iemand ipv een bot, kreeg meteen iemand aan de lijn en ze losten problemen meteen voor je op. Tegenwoordig sta ik meer dan 20 minuten in de wacht (I kid you not), krijg dan iemand aan de lijn die mijn vraag aan iemand anders moet voorleggen en krijg dan het advies een ticket in te schieten. Dit heb ik de afgelopen weken al meerdere malen gedaan en ik krijg gewoon geen antwoord... . Dit is echt niet meer leuk... . En mijn vraag is nog steeds niet opgelost.
dinsdag 16 mei 2023
Petra Groeneweg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
persoonlijke waardering: Lindsey van Argeweb / yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
bedankt voor je hulp met het her-registreren van een domeinaam "lindsey" je hebt me er enorm mee geholpen.
maandag 15 mei 2023
laureys kelderman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastisch
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn probleem met mijn mail is goed opgelost. Medewerkers hebben niet opgegeven, ondanks herhaaldelijke rare problemen. Fantastisch goed geholpen.
maandag 15 mei 2023
Geert Hoeks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en vriendelijke reactie op mijn e-mail en correcte en snelle afwikkeling van mijn vraag/verzoek.
zaterdag 13 mei 2023
Marianne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer klantvriendelijk en er wordt met je meegedacht.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 11 mei heb ik telefonisch contact opgenomen met YH i.v.m. de betaling van een factuur. Deze heb ik over het hoofd gezien en er werden herinneringskosten in rekening gebracht. Ik had hierover een gesprek met Mitchel. Hij luisterde naar mijn verhaal en naar alle afspraken die we hadden gemaakt en was vervolgens zeer schappelijk in het zoeken naar een oplossing waar we ons allebei in konden vinden. Kortom, ik ben (al jarenlang overigens) zeer tevreden over de support afdeling. Het is fijn dat je direct iemand aan de lijn krijgt die je kan helpen en dat je niet steeds doorverbonden wordt!
vrijdag 12 mei 2023
Rian
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
zeer klantgericht geholpen door Lindsey
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lindsey heeft mij als gewezen klant bij Argeweb b.v. uitstekend geholpen. Enkele e-mailberichten werden zeer snel en adequaat beantwoord. Haar snelheid van reageren en relevante informatie zijn voor een (oud)klant prettig en schept vertrouwen. Lindsey is een medewerker in wie je als (oud)klant snel vertrouwen hebt. Argeweb b.v. mag blij en tevreden zijn met Lindsey die haar werk klantvriendelijk uitvoert. Ga zo door!
vrijdag 12 mei 2023
Schel Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Great support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fast service.
donderdag 11 mei 2023
Simon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goed geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webhosting pakket voor mijn E mail via Microsoft Outlook . Ik Kon plots geen mail meer ontvangen, nog wel verzenden Uw medewerker RJ Rossing heeft mij werkelijk perfect bijgestaan teneinde een en ander op te lossen. Bekwaam, vooral geduldig en erg klantvriendelijk. Dit was klantenservice met hoofdletters!!! Ik ben uiterst tevreden waarvan akte. M. Tjaarda
woensdag 10 mei 2023
M. Tjaarda Ass.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede en snelle support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De laatste maanden een paar keer support nodig gehad van Argeweb. Verrassend goede ervaringen, snel&professioneel. Het contact met Jeroen Wander was perfect.
woensdag 10 mei 2023
Hugo Drift
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen door Lindsay van de klantenservice!
maandag 8 mei 2023
Kim van der Hoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice achteruit gegaan sinds overname Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was aanvankelijk klant van SoHosted en altijd heel tevreden; als het iets aan de hand was had ik binnen een paar minuten antwoorden via de chat-dienst of telefonisch. Tegenwoordig is de chatdienst een robot (die geen echte vragen beantwoord), die dan een ticket voor je aanmaakt en waar je dan 2 weken later nog geen antwoord op hebt... Telefonisch ook een half uur wachten... Kortom, geen verbetering deze fusie.
maandag 8 mei 2023
Remco Addink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
zeer slechte ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan tien jaar gebruik ik Vevida las hosting provider. Altijd tevreden, niet de goedkoopste, maar wel altijd prima en snelle support. Na de overname door Yourhosting is het echt een drama... er is niet in contact te komen met de service desk, op mails wordt niet gereageerd, calls staan weken open. Voor mij dan ook de reden om overgestapt te zijn.
maandag 8 mei 2023
Joost de Jonge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Sinds overname VIP is het hebben van een VPS bij YH, het risico nemen dat je klanten weglopen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reactie op tickets is enorm slecht! Wordt geen response gegeven, of verkeerde informatie. Na bellen zouden een tickets opgepakt worden, maar dit wordt gewoon niet gedaan. Bij ons lopen de klant na 14 dagen wachten gewoon weg. Wat ik logisch vindt. De mensen op de helpdeks kunnen er niets aan doen. Op hoger hand is gekozen voor het geld, en de service is echt beneden niveau komen te liggen. Welke resellers hebben deze ervaring ook? Misschiens een samen de koppen bij elkaar steken en kijken naar oplossingen waarbij wij onze klanten kunnen behouden?
maandag 8 mei 2023
Ron Termeer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ronduit waardeloos!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al ruim 10 jaar klant maar waar een klein bedrijf niet goed in is is groter worden. Sinds 3 maanden enkel gedonder. Website werd gemigreerd naar andere leverancier bij YH en vanaf toen alleen maar problemen. Ben nu ruim 5 weken verder en heel wat uren extra werk om overnieuw te beginnen. Klantenservice niet bereikbaar als premium klant en er zijn telkens technische problemen in het systeem die niemand schijnt te kunnen oplossen. Ik zou zeggen: zoek een andere provider!!
vrijdag 5 mei 2023
Gijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Zeer te vreden geholpen door de klantenservice van Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al ruim 8 jaar klant bij Yourhosting en nog steeds zeer tevreden over mogelijkheden en de klantenvriendelijkheid bij dit bedrijf. Vorige maand had ik een nieuwe pakket besteld: VPS 2 Unmanaged met extra ip-adres. Na de bestelling kon ik niet zo gauw de extra ip-adres vinden. Op dat moment dacht ik nog, 'misschien heeft het eventjes nodig'. Even later heb ik er niet meer bij stil gestaan en was ik vergeten om te kijken of ik de extra ip-adres al had ontvangen. Na paar weken later nam ik contact op met de klantenservice van Yourhosting over de vraag waar ik mijn extra ip-adres kon vinden. Nadat ik in contact kwam met de medewerker(ster) Frouwke, Die vertelde dat er iets fout was gegaan met de levering van de extra ip-adres, zonder dat ze zelf ook daar een foutmelding over hebben gekregen. Dit heeft Frouwke netjes opgelost en zelfs uitleg gegeven over mijn vraag waar ik de extra ip-adres kon vinden. Weer een goede topservice! Ga zo door!
donderdag 4 mei 2023
Dylan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer deskundig geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant bij yourhosting. Gister liep ik tegen een inlogpobleem op dat niet zomaar verholpen was. Medewerker Kaan heeft zich er echt in vastgebeten en heeft uiteindelijk het probleem kunnen vaststellen en meteen ook opgelost. Ode aan Kaan!!
woensdag 3 mei 2023
Mir Carels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
SLECHTSTE SERVICE EVER!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren een pakket hier Mijn Website inclusief Webshop. Met de jaren wordt de service slechter maar ach ik kon mijn website zelf beheren en heb daar uren bloed zweet en tranen in zitten. De laatste migratie van dit jaar geeft onacceptabele problemen en over de service maar te zwijgen!! Niet alleen ervaren klanten een andere website waarbij pagina doorkliklinkjes tot grote ergernis niet werken, maar zelf kan ik niet meer op mijn website!! Te belachelijk voor wooorden, mijn website heeft een andere look en feel gekregen, en dan kun je zelf niet eens kijken of je zaken aan kunt passen zodat in elk geval je klanten verder kunnen. Telefonisch is dit bedrijf niet te benaderen, uren in een wachtrij en ja ik moet ook werken dus sinds 14 maart j.l. !! is het eindresultaat dat ik nog steeds niemand gesproken heb. Inmiddels zelfs mijn 8ste ticket gelogd op de eerste 7 werd niet gereageerd, totdat ik gisteren een slechte review plaatste op hun facebookpagina....ineens plop een email waarin ik mijn wachtwoord kn veranderen....direct gereageerd dat ik dit op deze manier niet vind kunnen, ik wil teruggebeld worden want er is zoveel meer...kreeg als antwoord dat meneer deze week bereikbaar is....dus als ik een terugbelverzoek wil ik dat moet laten weten....guess again...gedaan...geen reactie!! Inmiddels nieuw wachtwoord aangemaakt, kom in een bliijkbaar werkomgeving uit die totaal anders is dan voorheen, lijkt nergens op, en negens uitleg wat je waar en hoe kunt doen...uitgelogd want mijn klant staat voor de deur...kom terug...inloggen...link werkt niet!!! Ticket gelogd...geen reactie....net opnieuw een ticket gelogd....zal mij benieuwen, maar mijn vertrouwen zit onder het dieptepunt inmiddels. IK BEN EN BETALENDE KLANT AL MEER DN ) JR...ik kan verdomme niet eens op mijn website, die beheren, acties en nieuwe behandelingen kenbaar maken...het is een grof schandaal hoe deze mensen met je omgaan. Maar kan ze 1 ding verzekeren, het laatste woord is hierover nog niet gezegd!
dinsdag 2 mei 2023
Sabine Pallandt-Daniels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Fijn geholpen door Nino en Beatrice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een migratie van Microsoft-pakketten verliep niet geheel vlekkeloos, met behoorlijk wat stress tot gevolg. Ik wil hierbij van de gelegenheid gebruik maken om Nino en in het bijzonder Beatrice te bedanken, voor de geboden hulp. Geduldig en kundig. Zelfs op haar vrije ochtend hielp Beatrice omdat het euvel niet verholpen was. Een aandachtspunt voor de klantenservice in het algemeen: de wachttijden die er zijn, zijn niet meer van deze tijd. Als die verkort worden en er meer Nino’s en Beatricen zijn, krijg je héle tevreden klanten.
dinsdag 2 mei 2023
Veerle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ik werd heel goed geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De medewerker ging zelfs een stapje verder dan hoefde, door me ook uit te leggen hoe ik bepaalde wijzigingen aan mijn Word Press website kan aanbrengen. Hij nam de tijd, ook heel fijn.
maandag 1 mei 2023
Geraldine Sinnema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Niet gebruiksvriendelijk, slecht bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de overname van VIP is het er niet beter op geworden. Instellingen zijn een zoekplaatje geworden.Er worden minder mogelijkheden geboden als het gaat om forwards instellen e.d. Bij het zoeken naar hulp moet je eerst door tig mogelijkheden/faq's scrollen waar je geen antwoord gaat vinden op het probleem. En wanneer je contact zoekt met de klantenservice krijg je geen reactie. Ik wacht al zeker 2 weken en al die tijd zijn mijn domeinnamen niet bereikbaar, door een instelling die ik niet meer kan maken sinds de overname van Yourhosting. Misschien dat deze ervaring helpt om contact te krijgen.
zondag 30 april 2023
Michou van Donk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Rampzalige dienstverlening met jaarlijks onacceptabel hoge prijsstijgingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen. Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd. Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening. Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt. Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook! Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
zaterdag 29 april 2023
Harm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
erg slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf 16 april is mijn website offline. diverse tickets aangemaakt, maar geen enkele reactie ontvangen. Volgens de website is de respons op een ticket 1 dag, maar kan het door drukte 'iets' langer duren. Ik geef examentrainingen en op dit moment kunnen mijn klanten zich hiervoor niet aanmelden via de website. dit kost mij op dit moment dus veel omzet. Geprobeerd te bellen, maar na een half uur de verbinding maar verbroken. Op dit moment is deze provider onbereikbaar.
vrijdag 28 april 2023
JHA
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
tot op heden volledig tevreden over service en snelheid hiervan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2020 klant ( gestart als zzp er) , had vele lovende reacties over jullie gehoord en kan mij hierbij aansluiten.
vrijdag 28 april 2023
Jan-Eric Verhaagen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen idee welk pakket ik heb. Zoveel veranderd in de loop der jaren dat ik de bomen door het bos niet meer zie. Alleen de prijs stijgt als een raket. Ik denk dat ik overstap. Bij jullie kan ik niets meer doen. Waar vind ik nog de roots-map?
woensdag 26 april 2023
Peter Talboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Helaas gaat dit nergens meer over.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was klant bij Sohosted sinds 10 jaar met rond de 30 domeinnamen. Dit tot volle tevredenheid. Betaalbaar, snel en met goede service. Sinds de overname door Yourhosting ging dit snel achteruit In 2020 betaalde ik bij Sohosted voor een domein met standaard web hosting € 71,90 exclusief btw per jaar. Nu wordt dit per 1 juni 2023 € 222,87 EXCLUSIEF BTW per jaar bij Yourhosting Heeft totaal niets te maken met extra kosten of extra functionaliteiten maar enkel met winstbejag! Dit kan ik dan ook niet verkopen aan mijn klanten. Niet zo gek dat ik sinds de overname domeinen aan het verhuizen ben. Ook sinds kort mijn eigen domein uwpcdokteruden.nl voor minder dan 1/3 van jullie prijs (lees € 200,00 minder) met dezelfde snelheid en opslagruimte. Yourhosting / Sohosted biedt niets meer dan andere providers maar is inmiddels wel drie tot vier keer zo duur. Jullie zijn mij binnenkort dus ook helemaal kwijt als klant en ik denk dat ik niet de enige ben.
woensdag 26 april 2023
Johan Petra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Zeer tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reeds jaren zijn we een tevreden klant. Geen enkele vraag is teveel en wordt met grote kennis en supersnel beantwoord en opgelost. We hebben bij verschillende partijen hosting voor onze klanten, maar de service van Yourhosting steekt er met kop en schouders boven uit.
dinsdag 25 april 2023
JDB-IT
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Your Hosting wordt met de jaren duurder terwijl de service achteruit gaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was jaren geleden erg tevreden. Ik kon toen meerdere domeinnamen makkelijk en betaalbaar onder één pakket onder brengen. Ook werd ik telefonisch goed geholpen. Inmiddels heb ik een premium+ pakket (niet omdat ik het zelf wilde, maar werd verplicht). Ik kan nu geen nieuwe domeinnamen meer onder brengen en moet voor elke nieuwe domeinnaam een nieuw pakket afsluiten. Om kosten te besparen wil ik niet gebruikte domeinnamen uit bestaande pakket verwijderen. Dit lukt niet zonder mijn hele pakket op te zeggen. Klantenservice is telefonische onbereikbaar. Ik sta al een half uur in de wachtrij en hang nu toch maar op. Afgelopen weekend een website gemaakt met een andere partij (stuk goedkoper, werkt makkelijker en beter bereikbaar). Ik ga al mijn domeinnamen over zetten.
maandag 24 april 2023
Wouter van Dorsser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
telefonische supportdesk onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf het begin van het internet ben ik klant bij de Heeg. De Heeg is onlangs overgenomen door Yourhosting. Support was bij de Heeg altijd top en je kreeg met één belletje meteen een deskundige medewerkerp aan de lijn die je probleem snel oploste. Het schijnt er enorm op achteruit te gaan sinds de overname door Yourhosting. Telefoonnummer is lastig tevinden op hun site en de telefonische helpdesk is onbereikbaar (blijf maar in de wacht hangen). Na ruim 25 jaar trouwe klant bij de Heeg is het denk ik tijd om een andere hostingbedrijf te zoeken. Ik ben een zakelijke klant die voor zijn inkomsten afhankelijk is van het internet en wil in geval van problemen telefonisch snel en persoonlijk geholpen worden.
maandag 24 april 2023
Max Verstappen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
opzegging registratie domeinnamen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij t binnenkomen van factuur voor t nieuwe jaar, realiseerde ik me dat we meer domeinnamen actief hadden dan noodzakelijk. Was zelf wat te laat uit oogpunt van opzegtermijn, maar Argeweb voerde toch uit wat we vroegen. Al sedert vele jaren een top-service.
maandag 24 april 2023
Jack
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 11,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 21,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

04. Premium

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 14,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 95,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!