Yourhosting

3,5 / 5 1.239 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Betrouwbare Hosting & VPS met gratis SSL

Bedrijfsgegevens

  • 100 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00
Website screenshot Yourhosting

Overall score

3,5 / 5 1.239 ervaringen

Totaal (1.239)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (103)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

 

Over Yourhosting
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten
Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 1239 op 124 pagina's

Complete chaos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Minpunten: Helaas.. een enorme misstap ondergaan door alles bij Yourhosting vast te leggen. Al weken terug een duur pakket aangeschaft, om ook gebruik van de email functie te kunnen maken.De site werkt erg onduidelijk, er is totaal geen overzicht en als ‘’iets’’ niet goed ingesteld staat, kom je daar zelf niet zomaar 1-2-3 achter. Er zit als leek zijnde totaal geen structuur of enige duidelijkheid in.Tot op heden heb ik nog steeds geen werkende info@.. email, is de chat functie continue uitgeschakeld en wordt ik slecht tot nauwelijks daadwerkelijk verder geholpen. We zijn inmiddels al een paar! Weken verder.Pluspunten: vriendelijke klantenservice
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Jesper, bedankt voor je review en je pluspunt over de klantenservice. Werkt je mail inmiddels? Wanneer dit niet het geval is, plan ik graag een terugbel afspraak voor je in. Wij helpen dan met instellen via Teamviewer net zo lang tot het werkt. Wanneer je hier gebruik van wilt maken, kun je dit sturen naar webcare@yourhosting.nl. Groet René.
dinsdag 16 april 2019
Jesper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
15-4-2019: Er loopt al 3 weken een verzoek van KPN voor het autoriseren onze domeinnaam perined-data.nl t.b.v. van een nieuw PKI Servercertificaat. Yourhosting is onbereikbaar en reageert nergens op. In alle drie de categoriën NUL sterren!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Geert-Jan, ik zie je mail staan. Ik vraag onze technische helpdesk hier met spoed op te reageren. Groet René.
maandag 15 april 2019
Deutsche Telekom Healthcare, Geert-Jan de Zwart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij email instellen op nieuwe laptop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb net via de online support met Mo gechat.bij het instellen van mijn emailadressen op mijn nieuwe laptop had ik problemen, en heb hulp gevraagd bij yourhosting support.Omdat ik met een kantoor in Duitsland zit en dus ook de taalinstelling van de computer in het Duits staan was de taal een uitdaging voor Mo, maar heeft hij de tijd genomen en mij super goed geholpen, ik ben daarvoor zeer dankbaar!het is goed te melden dat dit portaal uitstekend functioneert.ga zo door!Team Betterfoods BV.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant. Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Mo. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het uiteraard graag van je. Groet René.
maandag 15 april 2019
Betterfoods BV
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 5 jaar klant, eerst met 1 prive website, nu met 7 zakelijke sites. Alstijd een oplossing te vinden als het even niet lukt, service medewerkers met verstand van zaken. Alles snel geregeld.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Michel, bedankt voor deze positieve review, hier doen wij het voor. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 12 april 2019
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Aanpassingen zonder je te informeren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Maakte al jaren gebruik van Starthosting, zowel privé als zakelijk. Zelden goede, zelden storing op services. Nu zijn we Yourhosting en plotseling kan je van de ene op de andere dag kan je niet meer mailen. Dan worden er zonder je te informeren instelling aangepast, toegevoegd, poorten gewijzigd, servers omgezet, noem maar op. Uiteraard voor alle domeinen die je bezit en voor alle onderliggende e-mail adressen. Hulp nodig? Chat doet het niet, mailen kan je niet meer, dan maar moeizaam via WhatsApp.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Edward, in aanloop op de Hostingmanager migratie mailen wij inderdaad over nieuwe mailgegevens. De oude gegevens blijven werken tot december 2019. Verschillende mail programma's (voornamelijk Mail (Mac)) past zelf ook gegevens aan en hier kunnen wij helaas niks aan doen. Wanneer de chat overdag off-line is, hebben alle medewerkers de chatslots vol. Mailen kun je nog steeds op administratie- helpdesk- en sales@yourhosting.nl. Wij proberen binnen 24 uur reactie te geven. Groet René.
vrijdag 12 april 2019
Edward Willemsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
ronduit triest
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is onwerkelijk dat je al tot twee jaar voor een domeinnaam betaald die je niet meer gebruikt en simpelweg geen ondersteuning krijgt bij het opzeggen ervan. De oneindige tabladen die telkens openen voor elke snelkoppeling zijn ook niet om van te genieten.Makkelijker wordt het er niet op als je ook niet meer telefonisch met een klantenservice kunt bellen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Kustin, je spreekt met René. Is het opzeggen inmiddels gelukt? Je zegt je producten op in Mijn Account onder menu-item Mijn producten. Klik op het pakket waar je iets in wilt opzeggen. Op de pakketpagina staan de opties voor opzeggen van domeinnamen, pakketten en extra producten. Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer de opzegging is geslaagd. Groet René.
vrijdag 12 april 2019
Kustin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekend geholpen door Jan!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist ben ik telefonisch geholpen door Jan met het instellen van aantal zakelijke mailaccounts. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de service, deskundig- en klantvriendelijkheid van Yourhosting. Er wordt voldoende tijd voor je vrijgemaakt en de medewerkers tonen oprecht begrip, geduld en zijn zeer servicegericht. Ik ben al jaren een trouwe klant en dat zal altijd zo blijven.Keep up the good work!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Selin, erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de klantenservice. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Jan. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 11 april 2019
Selin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Kwaliteit en support steeds slechter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moet me helaas bij de groeiende hoeveelheid slechte recensies aansluiten. Ik zit al 10 jaar bij Yourhosting met een medium pakket en meerdere domeinen/ sites, en heb meerdere klanten (ik maak websites) Yourhosting aangeraden. Helaas heb ik de laatste maanden alleen maar slechte ervaringen met ze. De migratie naar een nieuwe hosting omgeving, waar ze al maanden mee bezig zijn, gaat gepaard met groeiende problemen: E-mail vaak niet beschikbaar, websites traag of offline, massa's spam en onvoldoende beveiliging daartegen, gebrekkige communicatie naar de klant en nu ook nog eens het afschaffen van telefonische support. Want de mogelijkheid van directe support is altijd de reden geweest dat ik bij deze duurdere provider ben gebleven. De chatbot die ze nu gebruiken is nergens goed voor, en om met een medewerker te kunnen chatten duurt een eeuwigheid. Verder is er ook bij de medewerkers vaak geen duidelijkheid te krijgen over de juiste instellingen, kortom: een afrader.
woensdag 10 april 2019
Rolf Bron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice ver beneden de maat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was altijd tevreden met YourHosting; goede bereikbaarheid en support. Nu kun je ze niet meer bellen; overal is het telefoonnummer verwijderd. Ik heb ook best veel storing met mijn mail de laatste tijd. En aangezien ik een zakelijke klant ben, is dat natuurlijk niet acceptabel. Ik overweeg ook weg te gaan, aangezien ik hier bij de reviews dezelfde klachten tegenkom. Erg jammer dat dit bedrijf zo in kwaliteit is gekelderd. Ze adverteren zelf met een 8,5 die ze van klanten zouden krijgen, maar het aantal sterren op deze website zegt meer over de huidige klanttevredenheid. Jammer, YourHosting!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Pauline, helaas is het de afgelopen tijd erg druk door alle vragen over e-mail in voorbereiding op de Hostingmanager migratie. Onze verwachting is dat het na de migratie weer rustiger is en de bereikbaarheid weer beter is. We proberen je zo goed mogelijk te ondersteunen via chat en WhatsApp. Mochten we er via deze kanalen niet uit komen, kunnen we een terugbelafspraak voor je inplannen. Groet René.
dinsdag 9 april 2019
Pauline van Antwerpen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
alleenmaar voldoende als alles goed blijft gaan en je geen contact met de helpdesk behoeft
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De dienstverlening op zich is wat mij betreft adequaat (niet minder, maar zeker niet meer). Zodra je hulp nodig hebt, in welke vorm dan ook, is het een regelrechte ramp. De helpdesk is slecht te bereiken op een goede dag. Ze bieden tegenwoordig de mogelijkheid voor een terugbelafspraak (wat ik een goede zaak vind!). Maar een afspraak maken voor een bepaald tijdstip behoort niet tot de mogelijkheden. Dus als je ook daadwerkelijk met iemand wilt spreken tijdens je terugbelafspraak, maak je agenda dan maar vrij.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Diederik, fijn om te lezen dat de optie voor een terugbel afspraak bevalt. Terugbel verzoeken kunnen uitlopen naar aanleiding van de wensen en vragen van de klant. Om deze reden kunnen wij enkel een dagdeel aangeven en geen tijdstip. Groet René.
woensdag 3 april 2019
Diederik Schregardus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

01. XS

€ 5,75 /maand
  • Opslag: 8 GB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

02. S

€ 7,75 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 15 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

03. M

€ 11,50 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

04. L

€ 14,00 /maand
  • Opslag: 95 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

05. XL

€ 19,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.nl-domeinnaam

€ 11,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

1e jaar €1,00

.eu-domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.be-domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.de-domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.com-domeinnaam

€ 14,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

E-mail 1

€ 36,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail 2

€ 48,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail 3

€ 72,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

E-mail 4

€ 84,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja