De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Ik ben zojuist heel goed geholpen door Thomas Vink van de klantenservice! Ik moest mijn emailcampagne v Mailchimp gekoppeld krijgen aan mijn domeinnaam. Thomas heeft met mij meegekeken en super snel en vriendelijk alles voor mij ingesteld. Een hartstikke tevreden klant hier!
Laurent heeft mij telefonisch uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen met het verzoek van opzegging.Dit omdat ik met pensioen ga
Keurig en snel geholpen door Jordi van Argeweb
Het tel. contact met Jeanne was uitermate vriendelijk, meedenkend informatief en ter zake. Chapeau!
I reached out today to the customer support of Yourhosting and received a response within minutes (!!!) not hours or days. In addition to Auke (my customer support agent) being fast, they were also super friendly and competent.
My request was about a domain someone owned and Auke offered me to pass on my message to the owner of the domain. Within an hour, I received an email from the owner of domain which speaks of their speed of responding but also of Auke’s speed of forwarding my message.
All in all, this how customer support should look like. 5 STARS!!!
Onlangs contact gehad met Sohosted omdat ik FTP niet geactiveerd kreeg. In eerste instantie kreeg ik ondersteuning door goed aan te geven welke inlog gegevens ik moest gebruiken.
Maar ook met die informatie ging het niet. Na meerdere berichten heen en weer werd ik erop gewezen dat KPN instellingen heeft gewijzigd. Dat was precies de informatie waarmee de problemen zijn verholpen.
Thomas Vink bedankt voor je steun en aanhoudendheid!
Een telefoontje met Thomas Vink heeft mijn vraag opgelost. Hij had direct door wat het probleem, en belangrijker, de oplossing was. Ik kan weer verder!
Ik kreeg in vergelijking met mijn oude Vevida abonnement een veel hogere factuur voor 2025.
Klantenservice gebeld en met SARA een heel fijn gesprek gehad, waarin ze met me heeft meegedacht en een pasklare oplossing voor me vond, die met de helft aan kosten bespaard door over te stappen naar Yourhosting 2.0. Ik ben er erg blij mee ! Dankjewel Sara voor de goede service.
Michael
Geeft snel en duidelijk antwoord op de vraag over het opzeggen van een domeinnaam.
Zojuist heb ik contact gehad met Ruben Muller. Hij heeft accuraat en snel gereageerd op mijn verzoek om hulp. Waarvoor mijn dank.
fantastisch en snel geholpen met mijn mailserver betreft DKIM
Goed en adequaat geholpen. Top.
Dank daarvoor Bobby.
Al bij ons eerste contact werd ik erg vriendelijk te woord gestaan, en werd het mij direct duidelijk dat Sara mij echt wilde gaan helpen!
Afspraken werden nagekomen, ik werd vriendelijk te woord gestaan, ze had bij ons tweede contact ook al vooronderzoek gedaan dus alles kon direct afgewerkt worden. Top! Ik ben er erg blij mee.
Wij gebruiken ons pakket niet en wilden opzeggen. Prettig gesproken met Jeanne en we zijn goed geholpen. Zelfs het advies gekregen onze domeinnaam te koop te zetten, daar hadden we zelf niet aan gedacht. Alles snel en goed geregeld, wij zijn tevreden!
Ik had problemen met inloggen op WordPress omdat het systeem bleef aangeven dat mijn inloggegevens niet klopten. Na wachtwoord veranderen kon ik er eenmalig in en was het weer hetzelfde.
Ashod heeft mij hier goed mee geholpen en al meteen via het eerste mailcontact de oplossing geboden
Dit soort medewerkers heb ik ook graag op onze supportafdeling. Snel, meedenkend en vriendelijk.
Helemaak goed!
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!