Yourhosting

4,2 / 5 3.045 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting het eerste jaar vanaf € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 3.045 ervaringen

Totaal (3.045)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (699)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 3045 op 61 pagina's

Goede, vriendelijke snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben prima en vlot door Mark geholpen. Hartelijk dank daarvoor!
donderdag 2 februari 2023
Ronald van Cow XL
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Het Leven Delen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vaak zeggen daden (en er gewoon altijd zijn), zoals in dit geval, veel meer dan woorden, ......
donderdag 2 februari 2023
Rene Graafsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dikke pluim voor Medewerker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanochtend contact gehad met de klantenservice van Yourhosting. Mijn E-mail-pakket was onterecht omgezet naar een Hostingpakket. De medewerker (Marco van Dijk) heeft mij goed te woord gestaan, en kwam meteen met een oplossing. Dank Marco van Dijk! Jij verdient een opslag!!
donderdag 2 februari 2023
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een fijne ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb via Yourhosting een domeinnaam aangeschaft samen met een webbuilder. Dat werkte geweldig. Binnen no time was ik klaar en kon de website online. De klantenservice heeft mij zeer netjes geholpen met de instellingen voor de webmail.
donderdag 2 februari 2023
ROY
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Enthousiaste meedenkers!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerlijk duidelijk en redelijk snel advies bij maken afweging beslissingen m.b.t. hosting diverse domeinen! Dank Youri Souiah!
donderdag 2 februari 2023
Bart van Hattem | zakelijke portretfotografie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service zonder poeha!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag contact opgenomen met de klantenservice omdat ik al een tijdje tegen wat problemen met mijn websites aanliep. Niet te lang in de wacht en daarna vriendelijk te woord gestaan door Mitchell van Leijden. Zeer vriendelijke, geduldige uitleg. Geen blaaskakerij of verkooppraatjes, maar gewoon een oplossing voor de problemen op een duidelijke manier... Aan het eind de vraag of hij nog meer voor me kon betekenen, nou op dit moment niet. Mijn dag is helemaal gemaakt met deze hulp, we kunnen weer vol gas door! Top, dank Mitchell, dit maakt het werk weer een stuk aangenamer!
donderdag 2 februari 2023
Animall-in, Eveline Huis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Office 365 Business
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het kan! Een officepakket bestellen en eea in één keer goed leveren. Prima organisatie, korte lijnen, digitaal en toch klantgericht. Ik kan YH van harte aanbevelen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je ons aanbeveelt. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 1 februari 2023
Linsen Interim Management & Advies
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Puinhoop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb was wellicht ooit een goede club, maar de overname door KPN heeft ze niet geholpen. Ik had ooit een dienst afgenomen bij NXS (overgenomen door KPN) die daarna is gemigreerd naar Interned services (overgenomen door KPN). Dienst (e-mail hosting) in 2021 bij IS (inmiddels KPN) opgezegd) maar kreeg afgelopen week opeens een aanmaning voor genoemde dienst - van Argeweb! Er blijkt een nieuw account onder mijn (bedrijfs)naam te zijn aangemaakt, gekoppeld aan een onbekend e-mail adres, en de helpdesk van Argeweb reageert alsof die clusterfuck mijn eigen schuld is. Ik ga alle andere afgenomen diensten zo snel als mogelijk verhuizen naar TransIP (aanrader!) want ik heb geen zin meer in deze narigheid. Ik zou een stuk meer vergevingsgezind zijn als hun supportafdeling mijn replies op hun mails zou lezen in plaats van blind hun script volgen.
dinsdag 31 januari 2023
P. Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en kundig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en kundig! Twee woorden voor de hulp die ik ontving van Jeen toen mijn e-mail op mijn laptop en nieuwe telefoon ingesteld moest worden. Dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Erik, dank je wel voor je vijf sterren review. Dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 31 januari 2023
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Superhulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen door Youri van Laar, in een mail bood hij zijn hulp aan met iets wat mij niet lukte, Youri wel 👍🏻
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ineke, dank je wel voor je review en fijn om te horen dat Youri je goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
dinsdag 31 januari 2023
Ineke Hulsman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vragen over hosting!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onwijs goed geholpen, snel en duidelijk. Issues snel verholpen..
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeffrey, dank je wel voor je kort maar krachtige review over onze support. Dit waarderen wij enorm. Groet René.
dinsdag 31 januari 2023
Jeffrey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een fijne club!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De afgelopen weken een nieuwe webshop gebouwd in WooCommerce. Fantastische technische ondersteuning met webruimte om deze shop te bouwen, terwijl de oude nog draaide bij een andere provider. Daarna een vlekkeloze verhuizing en vandaag goed inhoudelijk advies om de performance te verbeteren. Iedere keer weer een feestje om Tabitha de Jong aan de lijn te krijgen. Het lijkt wel een persoonlijke service. Bij deze de Kudo's voor het team daar in Zwolle en de siropen van bigalletshop.com zijn onderweg!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeroen, dank je wel voor je review, erg leuk om te lezen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 31 januari 2023
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefonische bereikbaarheid en afwikkeling van vraag.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer te spreken over de telefonische bereikbaarheid en de afwikkeling van een vraag: het whitelisten van enkele ip adressen om een securityscan te kunnen uitvoeren op een website. De scan werd direct door een firewall afgebroken wat zeer wenselijk is maar voorkomt dat de inhoud op de webserver gecontroleerd kan worden op eventuele zwakheden. Na het vrijgeven van de ip-adressen kon de scan direct plaatsvinden en kregen we de informatie die nodig was. Geen noemswaardige problemen aangetroffen dus wederom een positieve ervaring. Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Twan, fijn om te horen dat je positief bent over onze support, daar doen wij het voor. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 30 januari 2023
Twan van Seggelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
behulpzame mensen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben reseller bij Argeweb en sommige dingen lopen tehcnisch niet helemaal vlekkeloos, maar er zitten een aantal medewerkers die je erg vriendelijk en snel helpen. Youri van Laar in het bijzonder.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jill, dank je wel voor je vijf sterren-review over onze support en met name die van Youri. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
maandag 30 januari 2023
Jill Vreeken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Contact gehad met JEEN van Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Ik heb contact gehad met een medewerker van Yourhosting. Zijn voornaam is JEEN, Topper is dit! Hij heeft adequaat gehaald en het verzoek van mijn website- en CRM leverancier om mijn IP adressen voor 31-1 a.s. te veranderen, direct en zorgvuldig opgepakt!! Ik beveel Yourhosting en JEEN aan!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ulas, dank je wel voor je leuke review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Jeen. Wanneer je opnieuw ergens problemen mee ervaart, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 27 januari 2023
Ulas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
5 Star ranking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Issues met inloggen en aankopen van nieuwe domeinnamen, soms werkt t even niet mee tot frustatie(wat doe ik nu weer niet goed;-)?!) Een mail naar de CS en heel snel de juiste oplossingen terug via de mail van Auke Leistra en dat op de dag dat er niemand zou zijn volgens de site;-) TOP!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Harm Jan, leuk om te lezen dat je snel bent geholpen met de juiste oplossing. Wanneer je opnieuw ergens problemen mee ervaart, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 27 januari 2023
Harm Jan Beeuwkes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Dat zijn nog eens mensen die meedenken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door mijn privé situatie ben ik overzicht kwijtgeraakt over mijn hosting situatie. Met de hulp van Mitchel en zijn team ben in gerustgesteld en heeft hij mijn telefonisch fantastisch geholpen waar kan. Oplossing gericht. Nogmaals dacht Mitchel v L.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Robin, dank je wel voor je vijf sterren-review. Ik geef je bedankje door aan mijn collega Mitchel. Groet René.
vrijdag 27 januari 2023
Robin v e
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Mailtjes domeinnaam verloopt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg steeds mailtjes van Combell dat mijn domein naam zou verlopen wanneer ik niet zou betalen. In de mail ook een link naar een betaalpagina vermoed ik. Hierover contact gehad met Auke Leistra van Your Hosting, en even gevraagd of dit een mail van Your Hosting was. Kreeg binnen een dag reactie dat dit nep was. Dus krijg je een mail van Combell met de melding dat je domeinnaam verloopt wanneer je niet op korte termijn betaald, gooi hem dan gewoon weg.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi René, dank je wel voor je review en de waarschuwing van deze misleidende mails. Groet René
donderdag 26 januari 2023
René van den Brink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
adminstratieve puinhoop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 20 jaar klant bij Vevida. meerdere sites. 1 site wilde ik per contract verloopdatum omzetten naar parking. Vele malen contact gehad met yourhosting. Wat erg opvalt is het gebrek om zaken snel te regelen. Omdat ik niet kon inloggen op de backoffice (kreeg ook geen PWreset mail) was het allemaal moeilijk moeilijk moeilijk. Ook kon ik met FTP de site niet bereiken om de zaken er af te halen en te bewaren.(Sommige sites wel anderen niet ?!?!) Maar mijn betaalde fullhosting zou pas op 11 februari verlopen dus ik had nog meer dan een maand om mijn spullen er af te halen. Ja dat dacht je! NEE ze lieten de parking direct ingaan en de site was FOETSIE met alle data erbij! dus weer gebeld en gemaild Nu vele dagen later is het resultaat: - kan nog steeds niet inloggen. - krijg nog steeds geen PWReset mails - heb nog steeds betaald voor een site die niet te bereiken was. - ben al mijn gegevens kwijt. - Andere sites nog steeds niet te bereiken. Ik denk dat ze mijn 'laagste score ever' met recht verdiend hebben!
donderdag 26 januari 2023
ton
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verlengen domeinregistratie prima geregeld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima feedback, prima snel geregeld door Youri van Laar.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Trudy, dank je wel voor je review, dit waarderen wij zeer. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Youri. Groet René.
donderdag 26 januari 2023
Trudy de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
geachte heer, mevrouw, Uw collega Beatrice Wallace heeft mij prime geholpen met verschillende zaken. Wellicht kun u haar een cadeaubon geven? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jaqueline, dank je wel voor je vijf sterren-review over onze support en met name die van Beatrice. Ik geef je complimenten aan haar door. Dit is bijna net zo mooi als een cadeaubon ;-) Groet René.
woensdag 25 januari 2023
Jacqueline van Wijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met mijn uitgaande mail. Na contact te hebben gehad met een dame die mij super goed hielp en dingen getest hadden was mn probleem helaas niet opgelost. Na nogmaals met een jongeman vandaag gebeld te hebben (ik weet zn naam niet meer 🙈) hebben we het probleem vd uitgaande server gevonden en aangepast!! Heel goed geluisterd en goed geholpen dus. Mn e-mails kunnen de deur weer uit 👍🏼 Bedankt! Gr Mendy Slootweg/ Beautycare mendy
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mendy, fijn om te horen dat de problemen met de uitgaande mailserver zijn opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
woensdag 25 januari 2023
Mendy Slootweg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Marktwerking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We waren al 10 jaar klant bij Realhosting en het was echt een fijne partij, we hadden goede prijsafspraken en er werd mee gedacht als er problemen waren. Helaas is het bedrijf overgenomen door het kapitalisme waarna wij nu voor die overname moeten gaan betalen omdat ze prijsverhogingen dorvoeren van 300% het lijken wel huisjesmelkers, Helaas is er geen toezicht en heb je als klant weinig bescherming. Beste Alex, mogen we weer bij jullie komen of hebben we nu weinig keus, want met jullie werkte we echts samen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Stephan, vervelend om te horen dat de prijs zo is gestegen voor je. Wij kijken graag of de producten nog bij je wensen passen en of er wellicht een downgrade mogelijk is om de kosten te verlagen. Wanneer je hier interesse in hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. Wij kijken graag met je mee. Groet René.
woensdag 25 januari 2023
Stephan van der Stee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefonische hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben blij met de telefonische bereikbaarheid. Top met iemand die ervan verstand. En nog wil mee kijken ook op mijn laptop. Minder is dat ik 20 minuten moest wachten, terwijl het niet eens maandag is. Maar 10.15 uur op woensdag. dus dank
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dhian, dank je wel voor j e review en excuses voor de lange wachttijd. Het is helaas erg druk op de telefoon. Hierdoor ontstaan helaas lange wachttijden. Fijn om te horen dat je daarna alsnog goed bent geholpen. Groet René.
woensdag 25 januari 2023
Dhian Sioe Lie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Proactief geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn proactief geholpen door Mitchel van Leijden. Dank
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Pien, dank je wel voor je positieve beoordeling van onze Klantenservice, dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
pien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
wij hadden veel vragen en uitleg nodig over het systeem. en hebben een gecompliceerd pakket. argeweb en met name jouri heeft veel geduld met ons moeten hebben en veel uitgelegd. Dank daarvoor het heeft ons heel veel geholpen .
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Chris, dank je wel voor je positieve woorden over onze support, dit waarderen wij zeer. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weer super fijn en goed geholpen. Probleem opgelost.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Frank, leuk om te lezen dat je probleem is opgelost. Mocht je nog een keer tegen problemen aanlopen, weet je ons te vinden. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
Frank van der Kuil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Moeite met inloggen en opzeggen van domeinnaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle service, adequaat geholpen door Auke Leistra. Prettig om te ervaren en dit biedt vertrouwen voor een volgende uitdaging mocht dit zich ooit voordoen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Lianne, dank je wel voor je review over onze support en met name die van Auke. Wanneer je opnieuw uitdagingen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
Lianne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Reageren niet op tickets en nemen de telefoon niet op
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meerdere keren een support ticket aangemaakt waarop binnen 1 dag gereageerd zou moeten worden, maar na meer dan een week nog niets gehoord. Bellen is ook zinloos, want ze nemen de telefoon niet op. Misschien dat een negatieve review ze wakker schud.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Leo, helaas is het momenteel drukker dan je wellicht van ons gewend bent. Onze excuses voor dit ongemak. Wij doen er alles aan om alsnog je ticket zo snel mogelijk te behandelen. Groet René,
dinsdag 24 januari 2023
Leo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel advies van Auke
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vreemde mail gehad over domeinnaam vernieuwen, snel goed advies van Auke gehad.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Paul, fijn om te horen dat je snel goed advies hebt gekregen. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
Paul van Rijswijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opzegging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mijn domeinregistratiie opgezegd via de telefoon heb ik gesproken met Rafaël en ben goed geholpen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Carina, dank je wel voor je positieve woorden. Jammer dat je de domeinnaam hebt beëindigd. Wanneer wij in de toekomst een nieuwe domeinnaam voor je mogen registreren, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
Carina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Inlog
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inlogproblemen mbt de website op een moment dat de helpdesk offline was. Toch een bericht gestuurd en de volgende dag antwoord van Edwin. Ik moest eea toelichten (de helpdesk had restricties mbt het delen van informatie, logisch) Uiteindelijk is het allemaal gelukt, in samenwerking met Edwin en eigen speurwerk. Dit is de tweede keer dat ik contact heb gehad met de helpdesk en wederom goed geholpen!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bart, fijn dat je opnieuw goed bent geholpen door onze Klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
maandag 23 januari 2023
Bart Beltman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
enthousiast en betrouwbaar team
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al vele jaren een trouwe afnemer van de diensten van Sohosted. Wanneer er problemen zijn wordt daar serieus werk van gemaakt. Ik waardeer hun geduld met mij omdat ik niet veel pc kennis heb. Omdat het voorkomt dat steeds een ander met een vervolgvraag aan de slag gaat, lijkt het wel eens of eerder mailcontact niet gelezen is. Ben blij met hun support. Liefst zou ik willen dat er op afstand meegekeken kon worden. Ik denk dat dat voor een vlottere afhandeling van de hulpvraag kan zorgen. Via de mail is het toch lastig uitleggen wat ik precies bedoel. Toegestuurde bijlagen blijken voor hen niet altijd te openen zijn. Ik raad anderen Sohosted zeker aan als zij op zoek zijn naar een (ander) hostingbedrijf.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Masselink, leuk om te lezen dat je al vele jaren klant bij ons bent en ons aanraadt als hostingprovider. Dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
zondag 22 januari 2023
E. Masselink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vlot geholpen!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gisteren super geholpen met verdwenen mail door Mitchel van Leijden. Top service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Luc, dank je wel voor nog een review. Ik geef je complimenten door aan Mitchel. Groet René.
zaterdag 21 januari 2023
Luc Keijzers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn problemen met het slecht synchroniseren van submappen in Outlook werd adequaat en professioneel opgepakt door Vevida. Ik voelde me serieus genomen en werd vlot en zeer deskundig geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Luc, fijn om te horen dat je vlot en deskundig werd geholpen. Wanneer je opnieuw ergens problemen mee ervaart, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
zaterdag 21 januari 2023
Luc Keijzers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
zeer klantgericht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contact krijgen met de klantenservice is wellicht het grootste probleem. Kan wel een kwartiertje duren voordat iemand zich meldt. Maar daarna doet men er alles aan. Bij elkaar ben ik ongeveer een uur of langer telefonisch verbonden geweest, maar alles wer wel opgelost. Jeen was zeer behulpzaam. Omdat ik zelf onderweg was, vroeg ik hem om de instructies nog even te mailen. Prima dus.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Han, het klopt dat het momenteel drukker is op onze Klantenservice dan je wellicht van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Gelukkig ben je daarna goed geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René
zaterdag 21 januari 2023
Han Klein Haneveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een tegenvaller...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een tegenvaller, bijna een dejavu naar 2005 met een eerdere webhost. Ik ben (was inmiddels) een nieuwe klant.. Domein verhuisd van VIP naar Yourhosting. VIP voorheen Deziweb was top, maar de prijzen voor in verhouding een klein pakket en website werden mij te gortig anders had ik zo nog 13 jaar gebleven. Ik dacht een goede stap te hebben gezet door naar Yourhosting te gaan, gezien de soort van fusie en daarmee dezelfde mentaliteit? Na aanmelden al enkele problemen met de diensten, die -niet- werden beantwoord. Al met al is 1 ticket beantwoord daarna via alle kanalen radiostilte. Ik heb al mijn zaken inmiddels opgezegd en mijn domeinnaam wéér verhuisd. Waar ik me verheugde op een herstart van mijn hobby is het een week van frustraties geworden. Zo jammer, zal het hier ook weer de groot-groter-grootst zijn, alles willen opslokken voor een sterkere positie op de hostingmarkt. Kwaliteit ondergeschikt aan kwantiteit? Enige oplossing die ik nu nog verwacht is mijn geld terug, de 100 dagen niet goed geld terug regeling. Maar dan moet wel iemand antwoorden! Dus hopelijk via deze review...
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Mark, als het goed is, heb ik inmiddels als je tickets naar tevredenheid behandeld. Wanneer ik alsnog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag van je. Groet René.
zaterdag 21 januari 2023
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enkele jaren mijn domeinnamen en website via Argeweb regelt. Als ik er via de website zelf niet aan uit kwam, werd ik door de klantenservice goed en snel geholpen. In deze tijd met personeelstekort is 'service' vaak niet meer zo goed. Maar daar hebben ze hier geen last van. Met name is Dewi Dobbelstein een topper! De vraag en mails worden goed gelezen en er wordt altijd meegedacht. Dankjulliewel!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Nathalie, leuk om te lezen dat je al jaren klant bij ons bent. Wij doen er alles aan om je nog jaren als tevreden klant te behouden. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 20 januari 2023
Natalie Heijnen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Soms moet je door dikke wachtrijen , heftig ge procedures en allerlei gedoe. Niet hier! Ik wilde opzeggen en kreeg verscheidene mogelijkheden voorgelegd waar ik de voor mij makkelijkste uit kon kiezen. Het was n peulenschil om op te zeggen geen g doe. Met zelfs nog wat tips erbij en onmiddellijke creditering. Allemaal top geregeld door Auke. Dit is nou klantvriendelijkheid 202.3 Chapeau yourhosting. Ik kom graag bij gelegenheid weer bij jullie terug
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Pjotr, jammer om te horen dat je de producten bij ons hebt opgezegd. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je mogen hosten, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
donderdag 19 januari 2023
Pjotr
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
verzoek om review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben inmiddels langer dan 10 jaar klant bij Argeweb en ik kan niet anders dan deze organisatie een uittekende referentie te geven. Ik maak gebruik van webhosting, website’s bouwen, url’s vastleggen en bijhouden. De prijs / kwaliteit is bijzonder goed. Enig minpuntje is dat je niet het rechtstreekse nummer heb van degene die jouw opdracht behandeld, maar het terugbellen gaat wel vlot indien je niet kunt worden doorverbonden. kortom een aanrader voor wie van bovengenoemde diensten gebruik wil maken.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Anthony, leuk om te lezen dat je al zo klant bij ons bent. Wij hopen je nog minsten net zo lang als tevreden klant te behouden. Groet René.
woensdag 18 januari 2023
Anthony Pieters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
goed geholpen bij onbereikbaar zijn van back-end
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website kon ik niet meer bedienen omdat ik niet meer kon inloggen in de back-end. Na een hoop getob heb ik uiteindelijk maar eens de helpdesk gebeld en die bleek het probleem zo op te kunnen lossen. De versie van PHP bleek niet de juiste te zijn. Heel erg bedankt, Edwin van der Veen!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te lezen dat je probleem met de website snel verholpen was na contact met onze klantenservice. Wanneer je opnieuw tegen problemen aan loopt, twijfel dan niet, maar neem direct contact met ons op. Wij kijken graag met je mee. Groet René.
woensdag 18 januari 2023
M. de Neef
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
www.stevenhoogenberk.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs een website gebouwd bij Yourhosting, beetje hulp van dochter, om op gang te komen, maar voor een 81-jarige is het geboden programma echt goed te doen, heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk! Een aanrader! Steven Hoogenberk, componist
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Steven, dank je wel voor je leuker review en leuk om te lezen dat je op respectabele leeftijd nog met websites bezig bent. Groet René.
dinsdag 17 januari 2023
Steven Hoogenberk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
zeer fijn gesprek
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben vandaag geholpen door Tabitha. Wat een ontzettend fijn gesprek met een zeer geduldige dame die mij als digibeet uitstekend heeft geholpen met mijn e-mail instellingen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Danielle, dank je wel voor je vijf sterren-review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Tabitha. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen doen, ben je opnieuw van harte welkom. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 17 januari 2023
Danielle Prins
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij instaleren office 365
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfect geholpen bij installatie en probleem in mijn computer op te lossen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Max, leuk om te lezen dat je je probleem is verholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 17 januari 2023
Max
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Restitutie tijd voor aangetekende brief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als particulier word je contact automatisch verlengt, wat op zich prima is. Echter als je opzegt houdt Yourhosting zich niet aan de wet van Dam. Iedere vraag omtrent restitutie wordt niet beantwoord. Ze hebben Vevida overgenomen, die jongens weten echt wel wat ze doen antwoorden nog snel op vragen. Maar de rest van support (yourhosting) kun je 3 dagen op wachten als ze überhaupt al antwoorden. Te duur voor te weinig service.
dinsdag 17 januari 2023
J.C. Geers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vevida / Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben meerdere websites draaien bij Yourhosting en zijn blij met de snelle service van de support afdeling.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marco, dank je wel voor je vijf sterren-review. Hier worden wij heel vrolijk van. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 17 januari 2023
Marco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar overgestapt op VIP internet en ondanks wat complicaties vanuit mijn oude webhosting en e-mail pakket goed geholpen in de transitie naar VIP. Altijd snel reactie en goede service, bedankt!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Celeste, dank je wel voor je positieve woorden over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 16 januari 2023
Celeste
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Plaatsen van domeinnaam in quarantaine
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn domeinnaam was m.i. (na 10 maanden een 1e aanmaning terwijl automatisch geïncasseerd zou worden en binnen enkele dagen domeinnaam uit de lucht terwijl was aangegeven dat dit 14 dagen zou duren) ten onrechte in quarantaine gezet. Na het 3e telefoontje is er pas echt actie op ondernomen en was het met met 2 (werk)dagen geregeld. De laatste werknemer reageerde binnen een uur dus complimenten daarvoor, zo hoort het m.i.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Renzo, fijn om te lezen dat je domeinnaam weer hersteld is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 16 januari 2023
Renzo van de Vegte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Maanden geleden heb ik mijn website 'www.hanvantulder.nl' bij Yourhosting mondeling en schriftelijk opgezegd. Wel wil ik de profiding van mijn webside 'info@hanvantulder.nl' handhaven. Dat zou in orde worden gemaakt. Nu blijkt dat de website nog steeds in de lucht is. Dat vind ik heel vervelend. Het klantencontactnummer van Yourhosting is al dagen onbereilbaar. Dat vind ik ook niet goed.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Han, vervelend om te lezen dat de aangevraagd wijziging niet goed is gegaan. Kun je een mail sturen naar administratie@yourhosting.nl met je klantnummer en je exacte verzoek. Wij kijken graag wat we alsnog voor je kunnen betekenen. Ik zie je mail met belangstelling tegemoet. Groet René.
maandag 16 januari 2023
Han van Tulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefoon
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima te woord gestaan door Youri van Laar
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je positieve beoordeling. Ik geef je compliment door aan mijn collega Youri. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 16 januari 2023
T.Bernt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 10,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 15,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 20,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!