De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Ik ben zojuist heel goed geholpen door Thomas Vink van de klantenservice! Ik moest mijn emailcampagne v Mailchimp gekoppeld krijgen aan mijn domeinnaam. Thomas heeft met mij meegekeken en super snel en vriendelijk alles voor mij ingesteld. Een hartstikke tevreden klant hier!
Liesette, heeft mij uitstekend geholpen om de nieuwe instellingen voor het versturen van mijn mail te installeren. Bijzonder waarder ik het feit dat Liesette vanaf moment 1 mij geruststelde en aangaf dat het goed ging komen, ondanks wat tegenslagen in het proces, Ik had niet gelijk de juiste wacht woorden bleef liesette zeer begrip vol en stelde mij gerust. Uiteindelijk werkte alles weer zowel op mijn computer als op mijn telefoon. Liesette een TOPPER- dank!
Ik ben snel geholpen door Bobby
Fijn dat er wen passende oplossing was
Top
Uit kostenoverweging hebben wij van RNSTechnologies.nl besloten (tijdelijk) onze website off-line te nemen. Het advies over eventuele tussenoplossingen hebben wij overwogen maar tot nader order uitgesteld. De algehele service verlening was vriendelijk, to the point en zakelijk met een persoonlijke tint! Ook geen lange wachtrij aan de telefoon.
Het telefonisch contact met Corstian van Your Hosting verliep heel prettig en snel!
Ontzettend aardig en vriendelijk geholpen.
Er werd meegedacht en heel begripvol gereageerd ! Super fijn , ga zo door en succes met jullie mooie company !!
Deskundig telefonisch advies over mijn mail pakket en super vriendelijk te woord gestaan door Gizem.
Op een fijne meedenkende manier geholpen door Sara!
Goed inlevingsvermogen en kennis van zaken heeft geleid tot goede oplossing van mijn probleem.
Voor goede service en stabiele website raad ik Argeweb/Yourhosting aan.
prima geholpen door robert
Snel en vriendelijk geholpen
snel en professioneel geholpen door medewerker Corstian, correcte informatie doorgegeven bij aanpassing hostingcontract.
Ik had telefonisch contact met ‘klantenservice’ meer concreet Melissa. Onderwerp ‘Opzeggen wegens beëindiging informatieverstrekking via onze website’. Een andere instantie nam ons werk over.
Ik heb een tijdje gewacht op een verbinding: zeer acceptabel. In die tijd kon ik inloggen (werd geadviseerd)
Ik werd bijzonder vriendelijk te woord gestaan. Geen overbodige vragen, deskundig, direct mijn gegevens kunnen vinden in het interne systeem. In het gesprek was het voor mij en Melissa duidelijk wat we bedoelden/zochten. Rustig en geruststellend: ik begrijp je en los het op.
Ze wees nog op een mogelijkheid onze site tegen een gereduceerde prijs een jaar voort te zetten, maar ze begreep, na mijn toelichting dat dat voor ons geen zin had.
Prettig was dat Melissa haarfijn de belangrijkste punten uit het gesprek correct samenvatte (geen enkel misverstand) en toelichtte hoe het verdere verloop van de opzeggingsprocedure zou zijn: datum van opheffing enz. De toezegging: een e-mail met daarin samengevat wat we hebben afgesproken zou over ongeveer een kwartier naar mij zijn toegezonden; dat was na enkele minuten.
Mijn websites zijn jarenlang (15- 20 jaar? ik weet het niet meer precies) in beheer geweest bij De Heeg – Yourhosting. De hulp en ondersteuning die ik in al die jaren kreeg van support was altijd voortreffelijk. Mijn grote dank daarvoor.
Sebastiaan denkt serieus mee en zoekt naar oplossingen; heel blij dat ik de juiste persoon trof.
Bovenal is hij geduldig en zeer prettig in de omgang.
Dank je wel!
Wens iedereen dat ze Sebastiaan aan de lijn krijgen!
Ik was goed gehulpen
Niks was teveel gevraagd voor Abdelkarim. Hij hielp me met alles rondom domeinnamen en ging zelfs verder door advies te geven over andere services.
Hij belde me netjes terug en dacht goed mee met alles.
Ik ben zeer tevreden!
Vriendelijke en professionele hulp!!!
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!