Yourhosting

3,8 / 5 2.320 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting de eerste 3 maanden voor € 1,00 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

3,8 / 5 2.320 ervaringen

Totaal (2.320)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (628)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten
Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 2320 op 47 pagina's

goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wederom hebben jullie me vriendelijk en zeer snel geholpen met mailinstellingsproblemen. Een warm badje om zo geholpen te worden met begrip, humor en professionaliteit. chapeau!
vrijdag 28 januari 2022
Ko Verlare
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en adequqte ondersteuning!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren een webhostingpakket van Vevida en in die tijd zijn er af en toe problemen geweest (meestal na updates van Wordpress of plug-ins. Na melding kreeg bik altijd snel bericht dat er naar gekeken zou worden, dan wel dat het al was opgelost. Beide duimen omhoog voor de geboden ondersteuning van deze niet-technische website-bouwster.
vrijdag 28 januari 2022
Erna Bakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prettig en duidelijk gesprek!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hulp gehad van Stephanie, super leuk gesprek en snel geholpen! Dank Stephanie!
vrijdag 28 januari 2022
Renate
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekend geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zat met een euvel die de jongeman zelf ook niet zo 1,2, 3 wist op te lossen. Echter al rustig pratende en luisterende kwamen we er samen uit. Dat vind ik een van de krachten van SoHosted. IT is niet mijn sterkste kant en toch komen we er wel uit, zonder me dom te voelen. ;-)
vrijdag 28 januari 2022
AnishA
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prettig gesprek
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag over mijn domeinnaam en ben daar goed over geïnformeerd.
vrijdag 28 januari 2022
Pim van der Horst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heldere support en snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had hulp nodig bij wijziging van ons pakket. Kreeg een voor Yourhosting a-commercieel advies en dus in ons voordeel financieel. Dat wordt gewaardeerd. Het advies kwam samen met een helder stappenplan van wat er moet gebeuren om het te realiseren en wat daarbij van mij verwacht wordt. Zo hoort het. Klantgericht en klantvriendelijk.
vrijdag 28 januari 2022
Bart Diepenbroek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Supersnelle reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een website van een klant moest ik onderhoud plegen. Update van een plug-in gaf problemen dus dan maar een nieuwe versie van Wordpress installeren. Heel de site was onbereikbaar !!! Binnen 10 minuten is de laatste back-up terug gezet. Fantastisch !!!!
vrijdag 28 januari 2022
Claudia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website lag eruit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren cliënt van Vevida, nu yourhosting, en heb altijd meedenkende medewerkers aan de lijn of via mail getroffen. Gelukkig is daar niets aan veranderd. Na een update wilde mijn WordPress website niet meer laden. Na een mailtje heeft Edwin v.d. Veen de PHP versie teruggezet en binnen no time was mijn website weer in de lucht.
vrijdag 28 januari 2022
webmaster cafebolhuis.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
BLIJ
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb het starterspakket sinds kort en ik word goed geholpen - fijn alle gesprekjes en assistentie. Zeker als grote digibeet voelt het vertrouwd dat digitale problemen worden opgelost.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Tineke, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je het vertrouwen in ons hebt als het gaat om het oplossen van digitale problemen. We helpen je graag daar waar het mogelijk is :-) Heb je verder nog hulp nodig bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
donderdag 27 januari 2022
tineke kerkhof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
keuze juiste pakket Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De klantenservice van Yourhosting werkt perfect! De hulp die ik heb ontvangen betreffende de keuze voor het juiste hosting pakket was erg goed. Jelan, een van de medewerkers, heeft goed meegedacht en gezorgd voor een passende oplossing die ook nog eens meteen werd uitgevoerd. Ook de uitleg betreffende de verschillende oplossingen was zeer duidelijk.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Corrie, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je goed geholpen bent door Jelan. Heb je verder nog hulp nodig bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
donderdag 27 januari 2022
Corrie Eshuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Service altijd heel goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service van Yourhosting, voorheen Vevida is altijd super. Goede uitleg, heel klantvriendelijk en een fijne ondersteuning.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Liesbeth, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Leuke review, bedankt daar voor! Heb je verder nog hulp nodig bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
donderdag 27 januari 2022
Liesbeth Govers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support technische issues bij Joomla
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VIP Internet - tegenwoordig onderdeel van Yourhosting - staat regelmatig voor mij klaar als ik technische issues heb bij het hosten van de door Joomla ondersteunde website. Doordat VIP Inernet support snel via de chat oppakt, zijn storingen of andere issues snel en effectief opgelost. Mijn meest recente vraag betrof het upgraden naar PHP7.4. Via Joomla kreeg ik de melding, dat de PHP versie, die ik gebruikte, verouderd was. Via de chat hebben we samen gekeken hoe dit op te lossen en heb ik geleerd hoe ik dit in het vervolg zelf via Plesk kan doen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Jan, Leuk om te lezen dat je goed geholpen bent. Ook leuk dat je een review geplaatst hebt met je ervaringen :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. We zitten voor je klaar! Groet, Jerremy
donderdag 27 januari 2022
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Absolute top service voor een heel schappelijke prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb een business hosting pakket en diverse domeinen draaien en vraag regelmatig hulp bij het regelen van zaken. vrijwel alles kan online en heel veel kan je zelf instellen, de hulp daarbij is altijd kundig en vriendelijk.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Tom, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je onze hulp als kundig en vriendelijk ervaart :-) Heb je verder nog hulp nodig bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
donderdag 27 januari 2022
Tom Kalmijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Petje af
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als reseller werk ik al vele jaren met Vevida/Yourhosting samen. De medewerkers denken altijd mee over en in oplossingen en zijn heel snel in het beantwoorden van vragen en uitvoeren van wensen. Technisch meedenken ontbreekt vaak bij klantendiensten, maar dat is hier zeker niet het geval. Chapeau!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Rik, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service/dienstverlening. Heb je verder nog hulp nodig bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
donderdag 27 januari 2022
Rik Verbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
dhr. dr.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service, adequate klanten-dienst en veel vakkennis.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Ali, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Heb je verder nog hulp nodig bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
donderdag 27 januari 2022
Ali Soleimani
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top sevice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima kwaliteit, nooit problemen gehad. inmiddels contract beëindigd, maar de ervaring met klantenservice is geweldig! Vriendelijk, flexibel, coulant....etc.
donderdag 27 januari 2022
Lotfi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Al meer dan 10 jaar tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vevida is reeds onze hosting leverancier voor meerdere zakelijke websites en online toepassingen zoals o.m. Wordpress. In al die jaren was Vevida de koploper om de nieuwste technologieën toe te passen die bij collega's soms pas jaren later toegepast konden worden. Vlogs met duidelijke uitleg over wat er gaande is, een handige webtool en webmail die nooit ook maar een steek laat vallen. De customer support is steeds correct en er als de kippen bij om te helpen of samen de juiste oplossing te vinden, zowel telefonisch als via e-mail. Zonder Vevida zou voor ons een groot deel van het online zakendoen wegvallen. Felicitaties aan het gehele team voor de jarenlange toewijding en professionalisme !
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste D. Verhaeghe, Super leuke review, leuk om te lezen! Bedankt daarvoor :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag van je. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
woensdag 26 januari 2022
D. Verhaeghe, Nauticus Yachting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede en snelle service als altijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt voor de snelle service
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Paul, Graag gedaan! En jij bedankt voor je review! Als we weer iets voor je kunnen doen bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
woensdag 26 januari 2022
Paul Verheggen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ontzettend snel en goed geholpen. In een handomdraai m’n eigen website en mail 🥳.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Cindy, Bedankt voor het plaatsen van een review met daarin je ervaringen met ons. Goed om te lezen dat je snel en goed geholpen bent. Veel succes met je website en en e-mail! Heb je verder nog hulp nodig bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
woensdag 26 januari 2022
Cindy van Hamond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top geholpen door Marco van Dijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had moeite met mijn mail installeren en Marco van Dijk heeft mij echt geweldig geholpen. Hij was geduldig en hielp mij stap voor stap!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Imane, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat Marco je geweldig geholpen heeft :-) Heb je verder nog hulp nodig bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Hele fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerremy
woensdag 26 januari 2022
Imane
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Auke
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer tevreden
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Paul, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je zeer tevreden bent. Als we weer iets voor je kunnen doen bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
woensdag 26 januari 2022
Paul Debets
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle actie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle reactie bij oplossing van een probleem ontstaan na een automatische update op één van onze site's. Duidelijke uitleg van ondernomen actie.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Wim, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je na tevredenheid geholpen bent. Als we weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag. Groet, Jerremy
woensdag 26 januari 2022
Wim Scholte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Excellent!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een aantal jaren klant en bijzonder tevreden met de service. Marco van Dijk heeft me geduldig wegwijs gemaakt om e.e.a aan te passen. TOP! Bedankt Marco voor je inspanning en geduld
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Adriaan, Leuk om te lezen dat Marco je goed geholpen heeft! Bedankt dat je een review hebt geplaatst met je ervaringen. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
Adriaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Geweldige support yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt voor ondersteuning. Yourhosting heeft super support afdeling.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Hofstra, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons support. Als we weer iets kunnen doen dan horen we dat graag. Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
I Hofstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Interne verhuizing website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag werd oude website (gebouwd met "Site Designer" en rijke voorzien van eigen html en php scripts) vervangen door een nieuwe site op WORDPRESS basis. De hele operatie is perfect door YourHosting/Vevida uitgevoerd, inclusief de noodzakelijke aanpassingen van de scripts. Top-Job! Hartelijk dank daarvoor Ries van der Linden Heemkunde- en Erfgoedvereniging Nicolaus Poppelius vzw
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Ries, Goed om te lezen dat deze hele operatie perfect uitgevoerd is! :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Succes met je website en bedankt voor je review! Fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
Ries van der Linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Welkom bij Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat de diensten van KPN overgenomen zijn door Argeweb had ik vragen over de administratieve gegevens die werden genoemd in de overname brief. Omdat ik ook het vermoeden had dat het geregistreerde mail adres voor correspondentie ook niet meer van toepassing was, heb ik telefonisch contact gezocht met de servicedesk van Argeweb. Over dat contact en de afwerking van mijn vragen ben ik uiterst tevreden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Theo, Goed om te horen dat je na tevredenheid geholpen bent. Als je weer vragen hebt dan horen we dat graag. Bedankt voor je review en een fijne dag toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
Theo van Iersel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een goeie hulp!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel, vriendelijk en duidelijk!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Deli, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je ons snel, vriendelijk en duidelijk vindt. Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
Deli van Gerrevink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle reacties, stabiele service. // dashboard iets wat onoverzichtelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Yourhosting verzorgd al een geruime tijd de online tools die ik nodig heb. Bij vragen zijn ze snel en ruim beschikbaar. Kwaliteit is belangrijker dan de allergoedkoopste te zijn. Hierom ruim tevreden. Enige opmerking, als die er al is, zou zijn dat het klanten dashboard achter de inlog, wat overzichtelijker zou kunnen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste David, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit en service. We proberen onze dashboards zo overzichtelijk als het kan te houden/maken. Als je hierin tips hebt dan horen we dat graag! Dat mag je toesturen naar webcare@yourhosting.nl. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
David
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Omzetting hostingpakket SoHosted/Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen maandag constateerde ik dat mijn hostingpakket ge-upgrade was naar een pakket met hogere snelheid en performance. Zelf eigenlijk helemaal over het hoofd gezien vrees ik het afgelopen (Corona) jaar en daarom was het dus geactiveerd. Concreet maak ik alleen gebruik van een domeinnaam en e-mal services dus was voor mij de upgrade niet noodzakelijk. Sterker nog, downsizing naar een e-mailhosting pakket is voor mij gewoon een (financieel) betere optie. Na contact met de servicedesk is dit alternatief besproken en geaccoordeerd en binnen één dag is mijn product gewijzigd naar het nieuwe gevraagde hostingpakket. Heb ik netjes een creditfactuur ontvangen, een nieuwe factuur ontvangen voor de e-mailhosting en domeinnaam services en loopt alles verder soepel door. Dit noem ik nog eens services!!! Ik ben al 7 jaar een tevreden klant en ben ook nog steeds erg blij met de keuze.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Edward, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat we de gewenste wijzigingen (pakket en kosten) naar tevredenheid hebben afgerond en je nog steeds een tevreden klant bent. Als we weer iets kunnen doen dan weet je ons te vinden. Hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
Edward de Wolf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Is Prima.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Volledig VPS pakket ~ 127,- Eur/pm 2+ jaar gebruik van gemaakt. Weinig op aan te merken. Hiervoor goedkopere VPS bij andere hosting gebruikt. Overgestapt naar Argeweb vooral om de service die beter is. in die tijd kan ik me maar twee dagen herinneren dat de site plat lag door storing. Enige minpunt was jaarlijkse Plesk abonnement van 350 euro waarvan ik eerst dacht dat die bij de VPS maandelijkse kosten inzat. Ben Weg omdat ik stop met mijn website. Niks te maken met Hosting of service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Stokkel, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de hosting en service. Als we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag. Bedankt voor je review en een fijne dag toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
E. Stokkel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Domeinnamen opzeggen en websites na overlijden van mijn man
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer fijn en prettig geholpen door Auke Leistra. Hij heeft mij wegwijs gemaakt in het een en ander wat er moest gebeuren na het overlijden van mij man, aangezien hij dit soort zaken altijd regelde. Meerdere malen telefonisch en mail contact gehad. Precies volgens afspraken gehandeld en ben zelf heel wat wijzer geworden. Mocht ik binnenkort weer hulp nodig hebben, zal ik zeker naar Auke vragen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Petra, De aanleiding wat er voor zorgt dat jij het één en ander moet regelen is erg vervelend! Sterkte toegewenst! Als we weer iets voor je kunnen doen dan weet je ons of Auke te vinden :-) Bedankt voor je review! Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
Petra Herrel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede hosting met technisch support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb het eenvoudigste hosting-pakket en als ik iets wil veranderen heb ik daar goede support bij van de technische helpdesk.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Bobeldijk, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je goede ervaringen hebt met onze helpdesk.. We helpen graag daar waar het mogelijk is. Als we weer iets kunnen doen dan weet je ons te vinden :-) Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
c bobeldijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
misverstand opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er ontstond een misverstand door mijn stornering van de eerste automatische incasso. (de betaling was reeds door mij verricht terwijl tegelijkertijd de eerste automatische incasso plaatsvond). Het duurde wel twee dagen voordat het misverstand was opgelost, echter de communicatie tussen ons per email was duidelijk en oplossingsgericht. Probleem is ook op de juiste manier opgelost!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Ad, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat het probleem op de juiste manier opgelost is en dat de communicatie duidelijk en oplossingsgericht was. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 25 januari 2022
Ad Dobbe - Stichting Aangenaam Ouder Worden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
beëindigiing contract
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De overdracht van de Clouddienst miv 1-1-2022 van KPN naar Argeweb gaf mij aanleiding om de overeenkomst te beëindigen. Deze beëindiging valt Argeweb niet aan te rekenen. Mijn complimenten voor de empathische wijze waarop (de medewerker van) Argeweb zijn medewerking heeft verleend aan deze beëindiging van de clouddienst.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Tom, jammer om te horen dat je je account moest opzeggen. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je meer dan welkom. Groet René.
maandag 24 januari 2022
Tom Voortman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
inbrengen nieuwe website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Your hosting werkt snel en vakkundig. Geen gedoe er om heen, gewoon goed werk!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sjaak, dank je wel voor je positieve review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 24 januari 2022
Sjaak Anema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele fijne service! Elke keer als ik bel krijg ik hele vriendelijke en enthousiaste medewerkers aan de telefoon. Ik word elke keer meer geholpen dan verwacht. Heel blij met de aankopen en service! Dankjewel!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jordie, dank je wel voor je positieve woorden. Hier doen wij het voor. Groet René.
maandag 24 januari 2022
Jordie Schreurs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support desk Marco van Dijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden. Ik kan mail van mijn bedrijf weer in en duidelijke uitleg hoe ik eea zelf aan kan pakken in de toekomst
maandag 24 januari 2022
Denise O
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support desk Marco van Dijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer professionele, prettige ondersteuning via telefoon. Ik kan mail van mijn bedrijf weer in en duidelijke uitleg hoe ik eea zelf aan kan pakken in de toekomst
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Denise, dank je wel voor je vijf sterren-review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Ik geef je compliment door aan mijn collega Marco. Groet René.
maandag 24 januari 2022
Denise O
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Het XS4ALL - gevoel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wil geen andere host na negen jaar Yourhosting. Techniek is prima, maar de dienstverlening en vooral de helpdesk maken het verschil. Luisteren goed, hielpen mij snel met installatievragen (ik was 'groen', eigenlijk nog). Prijs beviel mij ook en was geen hobbel om 'live' te gaan. Nooit spijt van gehad. Toen ik uiteindelijk opzegde wist ik niet of ik het contract moest uitdienen. Yourhosting gaf uitzichzelf aan dat ik dat geld terugkreeg en de creditfactuur was er binnen 24 uur. Klasse!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Tim, fijn om te horen dat je zoveel jaar tevreden klant bent geweest. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
zaterdag 22 januari 2022
Tim Dejong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mijn bedrijf omgezet van eenmanszaak naar BV. Het omzetten van alle domeinen/ website etc ging soepel en was binnen een middag gepiept. Ik kan alleen maar positief zijn!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Niels, dank je wel voor je positieve review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
zaterdag 22 januari 2022
Niels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Tariefsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij Archeweb heb ik 1 Standaard hosting pakket en 1 Domeinregistratie. Afgelopen jaar heeft het bedrijf vrijwel ongemerkt de pakketten en blijkbaar ook de tarieven veranderd. Het werd enkel ter kennisgeving genoemd in een algemene bedrijfsmailing. Het gaat om een prijsverhoging van 104 Euro naar 166 Euro per jaar voor dezelfde diensten. Ik maak namelijk geen gebruik van hun nieuwe diensten. De tarieven zijn al enorm hoog bij dit bedrijf maar dit is ongehoord. Let op voorheen was ik klant bij KPN, voordat ze deze diensten uit handen gaven aan Argeweb. Ik betaalde destijds 59,00 p/j voor hetzelfde pakket! Argeweb heeft nooit een keuze gegeven om van pakket te veranderen. Dit had niet mogen gebeuren!
zaterdag 22 januari 2022
Sander Haccou
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Pastapiu
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoe blij ben jij met ons? Dat is de vraag die ik per e-mail toegestuurd krijg. Nou, op dit moment heel blij! Deze week heb ik hulp gezocht bij Vevida voor een probleem met mijn website en e-mail. Er is onmiddellijk gereageerd door het bedrijf en het probleem lijkt mij op dit moment helemaal verleden tijd. Dank je wel!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Yvonne, leuk om te lezen dat wij je blij hebben gemaakt. Wanneer je opnieuw problemen ervaart, horen wij het graag van je. Wij kijken graag met je mee naar een oplossing. Groet René.
zaterdag 22 januari 2022
Yvonne Schmeitz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Antwoorden waren technisch en soms niet goed te volgen. Advies en uiteindelijke afwikkeling prima
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Advies was om van website abonnement naar e-mailhosting over te stappen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te lezen dat je goed bent geadviseerd in de pakketkeuze. Groet René.
zaterdag 22 januari 2022
G.F.M. van Paassen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service ten top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al ruim 10 jr een beperkt hosting pakket met alleen email. Nu had ik een storing in het emailverkeer op alle adressen die (achteraf gezien) misschien veroorzaakt is door 1 van mijn apparaten. Deze is door de technische klantenservice na een intensieve overleg verholpen. Top service waar menig bedrijf wat van kan leren.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Koos, fijn om te horen dat je mailprobleem was opgelost na contact met onze klantenservice. Wanneer wij je opnieuw van dienst kunnen zijn, weet je ons te vinden. Groet René.
vrijdag 21 januari 2022
Koos Gussenhoven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
There was an issue with billing, I was pretty upset. However, Auke helped me very pleasant and professionally. I want to personally give him kudos 👏 for his excellent handling of my case and makie Yourhosting look good!!!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Dear Sean, thank you for taking the time to post a review, this is much appreciated. Kind regards René.
vrijdag 21 januari 2022
Sean Scott
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Top helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al bijna 20 jaar klant en heb met Vevida / Yourhosting goede ervaringen, ook op het gebied van de helpdesk. Het gaat altijd snel en de geboden oplossingen zijn altijd midden in de roos.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jan, dank je wel voor je positieve review. Onze klantenservice medewerkers zijn inderdaad scherpschutters op het gebied van troubleshooting ;-) Groet René.
vrijdag 21 januari 2022
Jan Sterenborg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Dikke pluim voor uw klantvriendelijkheid!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ZZP-er ben ik al geruime tijd een tevreden klant hij YourHosting. De Covid-19 situatie heeft ook bij mij zijn sporen achtergelaten en ik heb financieel behoorlijk moeten inleveren als kleine zelfstandige designer. Internet en het hebben van goedlopende websites is onontbeerlijk voor mijn werk als creatieveling. Helaas ben ik achterop geraakt met het betalen van rekeningen en ontdekte dat ik nog een klein bedrag had openstaan, wat totaal aan mijn aandacht ontslipt was... Oeps...snel contact opgenomen via de chat en binnen 15 minuten had ik een vriendelijke medewerker die mij te woord stond. Omdat het bedrag te klein was kon ik geen betalingsregeling afsluiten, maar zelfs dit kleine bedrag is voor mij een grote uitgave in 1x. Dus ik heb mijn situatie uitgelegd en een voorstel gedaan om het in 2x te kunnen betalen,please please please. Eindelijk een bedrijf wat meedenkt en empathie heeft voor hun kanten, mijn voorstel werd aanvaard! Ik kan niet anders zeggen dan HULDE aan YourHosting voor deze geste! Nu maar hopen dat ik uitgekozen wordt, na het schrijven van de recensie...;-)
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Penelope, Bedankt voor je review. We begrijpen dat het een lastige periode is en ik ben blij om te lezen dat we er uitgekomen zijn wat betreft de openstaande factuur. We proberen daarin altijd mee te denken. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag! Nogmaals bedankt voor je review en een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerry
donderdag 20 januari 2022
Penelope
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Overname Clouddiensten KPN door Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De overdracht- transmissie van Clouddiensten van KPN naar Argeweb is prima verlopen. Ik kan op dezelfde wijze voort met mijn mailadressen enzovoort. Enkele wijzigingen zoals naam contactpersoon zijn vlot verwerkt- door mezelf of medewerkers van Argeweb. De reacties op mijn mails zijn vlot! Erg prettig! Wat de facturering van Argeweb te zien geeft is nog afwachten. Kan de bedragen van KPN nog niet vergelijken met die van Argeweb.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Mirjam, Goed om te horen dat de migratie naar Argeweb prima verlopen is en je tevreden bent over de communicatie. Als er iets is wat we voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Hele fijne dag verder toegewenst en heel erg bedankt voor je review! Groet, Jerry
donderdag 20 januari 2022
Mirjam van Schaik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Duidelijke en heldere support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn klantvraag duidelijk en naar tevredenheid opgelost. Zeer tevreden klant.
donderdag 20 januari 2022
Kees Wildrecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wijzigen contract
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met Lindsy van Woensel had ik een uitermate plezierig en verhelderend telefonisch contact en heb mijn contract positief kunnen aanpassen. Dank Lindsy, je bent een begripvolle topper!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Carla, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je een plezierig gesprek hebt gehad met Lindsey! Als we weer iets kunnen doen dan weet je ons te vinden :-) Een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerry
donderdag 20 januari 2022
Carla Kentgens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Start

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 1,- per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 14,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 1,- per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!