Yourhosting

4,1 / 5 2.528 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting de eerste 3 maanden voor € 1,00 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

4,1 / 5 2.528 ervaringen

Totaal (2.528)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (778)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten
Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 2528 op 51 pagina's

Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ongeveer 15 jaar klant en ben ontzettend blij, als digibeet, dat er nog bedrijven als deze bestaan waar je naartoe belt en dan zonder bandje/muziekje/wachtrijen niet alleen te woord wordt gestaan maar ook geholpen wordt! Zonder twijfel een 10! Ik heb in al die jaren meerdere keren contact gehad en alle keren heb ik ditzelfde ervaren! Fantastisch
maandag 16 mei 2022
Sandra den Hertog
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een geweldige helpdesk! YourHosting Premium support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jarenlang geabonneerd op deze service. Het is de kosten meer dan waard. Aardige, begripvolle en (heel belangrijk!) geduldige supportdesk medewerkers of ze nu Stefan of Sylvana heten, ze zijn allemaal steengoed. Vooral omdat ze met aandacht net zo lang assisteren (en controleren) of het gelukt is. Een aanrader kortom!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jos, fijn om te horen dat je zo goed en geduldig bent geholpen. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
zaterdag 14 mei 2022
Jos W. Lemaier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Jammer dat meer sterren niet mogelijk zijn!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanochtend zo zeldzaam goed geholpen door Hugo van Vevida/Your Hosting. Ik had zelf gisteravond iets onhandigs gedaan, mail werkte niet meer, laatste dag voor mijn vakantie en had diverse deadlines dus toch wel soort van ´paniek´. Hugo heeft mij uitzonderlijk goed geholpen. Waarom uitzonderlijk? Los van de snelle service vond ik zijn oprechte betrokkenheid en vooral ook geduld echt heel fijn om te ervaren. Je hoort aan de telefoon of iemand oprecht klantgericht is of aangeleerd klantgericht is (dan merk je de ongeduld en wellicht ook, soms overigens begrijpelijke, irritatie). IT, techniek en ik zijn geen optimale combinatie, ik heb een ander vak, en ben erg blij dat Vevida mij hier in ondersteunt. Hoe bijzonder dat Hugo gewoon tussendoor even zei, omdat we even op een download moesten wachten: ga gerust even een kop koffie halen. Complimenten voor Hugo, top bedrijf!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dian, dank je wel voor je uitgebreide review. Ik geef je complimenten door aan mij collega Hugo. Wanneer je opnieuw hulp nodig hebt, weer je ons te vinden. Groet René.
vrijdag 6 mei 2022
Dian Drenth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Simpele vraag, moeilijk antwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij kregen een mail van SoHosted dat de tarieven omhoog gaan voor de hosting van onze website, tenzij wij nu een 2-jarig contract tegen de huidige tarieven zouden afsluiten. Het afgelopen jaar hebben wij geen storingen (meer) gehad, dus willen wij bij SoHosted blijven en gebruik maken van hun aanbod. Wel willen wij weten of wij tussentijds het pakket kunnen upgraden (er zijn plannen voor uitbreiding). Deze vraag hebben wij per e-mail gesteld. Vervolgens ontvingen wij meerdere mails. We zouden een ticket hebben aangemaakt, we zouden een account moeten openen en nog meer. Daarna kregen wij het antwoord waarop we wachtten: upgraden kan, downgraden niet. Dus hebben wij gevraagd het 2-jarig contract in orde te maken. We kregen een reactie dat deze vraag niet vanaf het bij SoHosted bekende e-mail adres afkomstig was. Opnieuw het verzoek ingediend, maar nu vanaf het bekende e-mail adres. We wachten nog steeds op een bevestiging.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor het plaatsen van een review. Wijzigingen ontvangen wij inderdaad graag vanaf het contact mailadres welke bij ons bekend is, zodat wij zeker weten dat de klant zelf deze wijziging aanvraagt. Ik ga er vanuit dat je alsnog snel reactie krijgt op je openstaande verzoek. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag. Groet René.
vrijdag 6 mei 2022
Huurdersorganisatie Nijkerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice Patrik
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben dankbaar voor de snelle service van Patrick hij heeft me goed geholpen bij een probleem, waardoor het snel afgehandeld was. Hij was heel vriendelijk en reageerde vooral heel snel. Dus vandaar de volle 5+ sterren aan Patrick.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeffrey, leuk om te lezen dat Patrick je zo goed heeft geholpen. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 6 mei 2022
Jeffrey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer duur voor wat je ervoor krijgt. Bij elke domeinnaam betaal je extra voor "DNS-redirect"
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren verschillende domeinnamen, en vroeger heb ik ook hostingpakketten gehad bij YourHosting (vroeger nog YourWWW). Nu kom ik erachter dat ik dus al jaren veel te veel betaal. Bij elke domeinnaam (die overigens ook elk jaar duurder worden, terwijl die prijzen helemaal niet meegaan met de inflatie) betaal je elk jaar meer dan 5 euro voor de "DNS-redirect". Dus zelfs als je er helemaal geen extra hostingpakket of email of wat dan ook bij hebt, betaal je >5 euro puur voor het instellen van de DNS-regel (wat natuurlijk inbegrepen hoort te zijn bij de domeinnaan, want zonder het instellen van de DNS heb je niets aan je domeinnaam). Verder dateert het klantenportaal uit de jaren '00, waardoor dit er zeer onoverzichtelijk en onprofessioneel uitziet. Ik heb al mijn domeinnamen verhuisd naar mijndomein.nl, waar ik alle domeinen ook nog eens het eerste jaar voor 0,50€ kon registreren, en ik adviseer eenieder dat ook te doen, want YourHosting was 20 jaar geleden (onder YourWWW) misschien een goede provider, nu is het vooral erg gedateerd allemaal!
donderdag 5 mei 2022
Laurens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede en snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2007, nu 15 jaar, klant bij Vevida (nu onderdeel van Yourhosting). Het is mij altijd goed bevallen. Ze denken met je mee, goede service ook. Als er wat aan de hand is, wordt het altijd goed opgelost. Aanrader!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Kim, dank je wel voor deze positieve woorden. Mocht je onze hulp weer nodig hebben, staan we voor je klaar! Groet René.
woensdag 4 mei 2022
Kim Castenmiller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Na al die jaren nog steeds blij met Your Hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als kleine organisatie in de zorg zijn wij sinds een aantal jaren verplicht een website te hebben. In onze zoektocht naar een goede provider zijn wij toen terecht gekomen bij Your Hosting. De vakkundige en zeer geduldige medewerkers hebben ons goed geholpen om alles snel voor elkaar te krijgen. Gelukkig kunnen we weer met ze bellen bij vragen. Dit is een tijdje niet geweest en dit was voor ons erg lastig omdat, digibeet als we zijn, het probleem uitleggen tijdens een gesprek makkelijk is dan het proberen te beschrijven in een contactformulier. Erg fijn dat deze organisatie rekening houd met de kleine ondernemers zonder IT personeel. Ga vooral zo door.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi! Wat een ontzettend fijne review om te lezen! Hier doen we het voor! Mocht je onze hulp weer nodig hebben, staan we zeker voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 3 mei 2022
TiCuro
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vlotte samenwerking met een modern bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn reeds 10 jaar klant bij Yourhosting en steeds kregen wij de hulp en informatie op zeer korte termijn. Voor een perfecte hosting.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi! Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie al zo lang tevreden klant zijn! We doen ons best om dit minimaal nog 10 jaar vol te houden! Bedankt voor je review. Mocht je nog vragen hebben, horen we het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 3 mei 2022
Bedandbreakfast Ter Brugge - Staf Allosery
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super als iemand met je meedenkt en problemen voorkomt!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een digibeet ben ik niet, maar als je iets nieuws toevoegt aan een bestaande website, zoals in mijn geval een webwinkel, dan is het wel fijn als iemand met je meedenkt. Sowieso was het leuk om te merken dat Auke Leistra van de Premium Support-afdeling zich mij nog herinnerde van een eerder contact een paar weken daarvoor. Hij vertelde me in alle rust welke stappen ik moest doorlopen om te voorkomen dat ik de producten die ik in de proefperiode aan de webshop had toegevoegd opnieuw zou moeten toevoegen. Alles liep gesmeerd en zijn tip voorkwam een heleboel frustratie. Vervolgens bleek dat het mailadres gereset moest worden omdat de site naar een ander hosting-pakket verhuisde. De instructies om dat te doen stuurde Auke voor de zekerheid van tevoren per mail, zodat ik alles bij de hand had. Vervolgens belde hij me nog een keer terug omdat hij had gezien dat ik het mailadres al in gebruik had, wat betekende dat ik de mails uit de inbox en outbox tijdelijk op een andere locatie in mijn mailprogramma moest opslaan om te voorkomen dat ik ze allemaal zou verliezen. Kijk, als iemand zo met je meedenkt en je nog even extra terugbelt, dan word ik daar heel blij van. Nogmaals superbedankt voor de hulp dus, Auke!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hester, dank je wel voor je zeer uitgebreide review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Auke. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 29 april 2022
Hester Stasse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Contact met Alex
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Naar aanleiding van de nieuwsbrief contact gezocht met SOHOSTED. Zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door Alex. Mijn vraag werd direct beantwoord en mijn verzoek ingewilligd.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Riek! Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan bent. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag! Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
donderdag 28 april 2022
Riek Nauta
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
onlangs had mijn mailbox kuren. Ik werd snel geholpen door SoHosted. Niks op aan te merken. Dus ik ben tevreden
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Denise, Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen! Als je nog meer vragen hebt, kan je ons altijd berichten! Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 26 april 2022
Denise
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ik kon geen emails ontvangen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Outlook werkte in combinatie met Your Hosting niet goed meer. Kwam door een update bij outlook vertelde Auke. Werd supersnel verholpen. Auke was vakkundig en vriendelijk en legde goed uit wat er aan de hand was. Het werkt weer dus.
maandag 25 april 2022
Henk Blanker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een domein gekocht en wou daarop een mailadres aanmaken. Ik had zelf een fout gemaakt bij het kiezen van het juiste pakket. Maar de klantenservice heeft het uitstekend opgelost en was zeer behulpzaam. Altijd fijn als de klantenservice met je meedenkt en je de ondersteuning geeft die je nodig hebt.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Marcel, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de klantenservice. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
vrijdag 22 april 2022
marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed opgelost!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website was gehacked dus even lichte paniek maar gelukkig werd de hack door YourHosting voor me verholpen. Goede service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Yaelle, Fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen en is je website weer online! Bedankt voor je review en als je nog vragen hebt, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 20 april 2022
Yaelle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
slechte communicatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had 3 domeinen (*.com, *.org en *.nl) bij Starthosting (wat is overgegaan in Yourhosting). Die 3 domeinen werden toen doorgelinkt naar mijn "hoofd-" domein (*.net) bij een andere hosting service waarop mijn website draait. Na de overgang naar Yourhosting merkte ik dat nog maar 1 van die drie was doorgelinkt. Hierover contact met "support" gehad of dit alsnog was aan te passen. Een dag later was het aangepast maar kreeg ik ook de rekening gepresenteerd. Over extra kosten is nooit gesproken en ik ben sinds de overgang naar Yourhosting ook niet minder gaan betalen maar heb sindsdien kennelijk wel minder waar voor mijn geld gehad. Nu moet ik extra betalen voor een service die bij Starthosting was inbegrepen. Slechte service en slechte communicatie noem ik dat. Men had op z'n minst bij de support mogen vermelden dat Yourhosting nu voor het doorlinken extra "kosten" berekent (en hoeveel). Ik heb het uiteindelijk maar laten gaan omdat doorlinken toch nodig is, maar netjes vind ik het niet.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bert, bedankt voor het plaatsen van je review en je feedback. Je hebt gelijk dat bij de support uitgelegd had moeten worden wat de wijziging financieel voor je inhoudt. Excuses dat dit niet gebeurd is. Als er nog iets niet duidelijk is qua kosten, stuur dan even een e-mail naar webcare@yourhosting.nl, dan leggen wij het uiteraard graag voor je uit. Groet, David.
dinsdag 19 april 2022
Bert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en vriendelijke service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Yourhosting. In die tijd heb ik meermaals mijn emailadressen op een nieuwe laptop moeten overzetten. Altijd weer een gedoe omdat je het niet vaak hoeft te doen. Maar de service van Yourhosting is fantastisch. Rik heeft mij snel en goed geholpen. Dat was mijzelf nooit gelukt. Dank je wel Rik!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Danielle, fijn om te horen dat Rik je zo goed heeft geholpen met het opnieuw instellen van je mailadressen. Ik geef je complimenten aan hem door. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
vrijdag 15 april 2022
danielle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onduidelijke interface en slechte dienstverlening. Als je het geluk hebt dat alles vlekkeloos loopt is er niets aan de hand maar zodra je de klanten’service’ nodig hebt gaat het mis. Opzeggen van diensten is bij deze maatschappij ouderwets en kan alleen per jaar, met een ruime opzeg termijn. let daar op!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, vervelend dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Na het eerste jaar hanteren wij een opzegtermijn van een maand. Wanneer dit bij jou anders is gelopen, ontvangen wij graag de situatie per mail, zodat wij opnieuw naar de situatie voor je kijken. Groet René.
donderdag 14 april 2022
GdN
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Beveiligingsprobleem met het SSL certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanmorgen hebben wij Yourhosting gebeld. We werden meteen te woord gestaan door Auke. Heel open, vriendelijk en meteen gaan kijken waar het probleem was. Auke heeft de nodige aanpassingen gedaan en wij zijn weer goed beveiligd met de juiste certificaten! We werden goed geholpen, en heel snel. Dankjewel Auke.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Miriam, leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Auke. Ik geef je complimenten aan hem door. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
donderdag 14 april 2022
Miriam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Supergoede klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op een bundeltje vragen naar de klantenservice snel een reactie met duidelijke uitleg ontvangen. Heel waardevol ook dat er met je mee wordt gedacht. Eerlijke antwoorden krijgt wat wel en niet nodig is. En tips krijgt om dingen nog beter te regelen. Hier een blije klant :) Veel dank voor al je hulp!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Esther, uiteraard graag gedaan. Heb je verder nog vragen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 13 april 2022
Esther
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Supersnelle support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn probleem was dat het beheer gedeelte van onze Wordpress website niet meer bereikbaar was. Ik heb een support ticket aangemaakt en het probleem was letterlijk binnen 5 minuten opgelost. Top service!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Frits, fijn om te horen dat je probleem zo snel was verholpen. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
woensdag 13 april 2022
Frits Strijbos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Overname is een stap achteruit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reseller sinds vele jaren. Helaas is er sinds de overname minder plaats voor resellers lijkt het. Accountmanagers zijn verdwenen. Ook zijn de prijzen extreem gestegen, door de grotere positie die men nu in de markt heeft. Door het samenvoegen, zijn de fouten (en daarop volgende storingen) helaas gestegen, zo is er diverse malen ineens iets aangepast in de configuratie van diverse websites op de Vevida systemen, zonder dat dit de bedoeling was. De klantenservice is ook omslachtiger/trager geworden.
dinsdag 12 april 2022
Michiel van Vaardegem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
online hulp instellen SPF record en mail migratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snel en efficiënt geholpen door Marco van Dijk van Yourhosting. Het instellen van het SPF record in mijn facturatieprogramma plus wat items verholpen met outlook werd zeer snel en vakkundig opgepakt. Binnen 15 minuten kon ik wee verder, TOP.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat Marco je zo goed heeft geholpen. Heb je opnieuw hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 12 april 2022
J. Korving
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Niet doen!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte Hosting service. Prijs sinds kort toren hoog zonder fatsoenlijke uitleg waarom. Service is ook ver ondermaats, slecht bereikbare klantenservice en zeer traag/niet komen met oplossingen. Wel fikse rekeningen sturen, en dreigen met aanmaningskosten! schandalig bedrijf
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Frank, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je niet tevreden met ons bent. Kan je je gegevens sturen in een bericht aan webcare@yourhosting.nl? Dan kijk ik graag of ik iets voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Mark
maandag 11 april 2022
frank bannink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Denken met je mee!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant bij Your Hosting met twee van mijn bedrijven. Goede service en doen wat zij beloven!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Anja, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Dat doet ons goed ;) Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 11 april 2022
Anja Hoekstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wijziging pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel goed geholpen. Bedankt voor de goede service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Caroline, Bedankt voor je bericht en het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
maandag 11 april 2022
Caroline Buwalda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Email verificatie probleem goed verholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na enige berichtenwisseling leek het probleem met emailverificatie te maken hebben met SPF/DMARC/DKIM records. Gelukkig kon de klantenservice (na een eerste poging die niet het gewenste effect had) na mijn herhaalde verzoek om specifiek hiernaar te kijken het goed instellen en daarmee (zo lijkt het) het probleem verhelpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mikke, fijn om te horen dat het probleem is opgelost. Heb je opnieuw ergens hulp bij nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
zaterdag 9 april 2022
Mikke Leenders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support is slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren een domeinnaam geregistreerd bij Yourhosting. Over het algemeen werkt dit goed. Sinds enkele dagen echter werkt het niet meer. Ik heb hier melding van gemaakt bij Yourhosting. Het heeft een dag geduurd voor inkomende mail weer werkte. Terugkoppeling was echter zonder enige tekst en uitleg. Uitgaande mail werkt nu nog steeds niet, maar Yourhosting reageert nergens op. Niet op vragen waarom het niet werkt, niet op vragen waarom de eerdere verstoring was veroorzaakt. Zeer slechte service! Ik maak gebruik van een betaalde dienst en Yourhosting levert niet!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, ik raad je aan telefonisch contact op te nemen om de mailproblemen te bespreken. Wij kijken graag via Teamviewer met je mee naar de instellingen van de uitgaande mail om deze weer werken te krijgen. Wij zijn bereikbaar op 038-8509600. Groet René.
dinsdag 5 april 2022
S. Eysten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Langzaam en errors
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de migratie naar Plesk ervaar ik veel problemen; mijn website is traag, krijg regelmatig time-out errors en soms is hij gewoon een tijdje lang niet bereikbaar. De vraag is al meerdere keren uitgezet en elke keer is het 'we doen ons best' of 'hij werkt nu weer'. Dat is voor mij geen oplossing. Ondertussen staat er een ticket open, zo'n 5 uur zonder antwoord. Ik vind er het mijne van.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Simone, vervelend om te lezen dat je website regelmatig time-out errors geeft. Wij ontvangen graag per mail specifieke momenten waarop je dit ervaart, zodat wij gericht kunnen zoeken in de logs naar een oorzaak en oplossing. Je mag dit mailen naar helpdesk@yourhosting.nl. Wij het dit graag tegemoet. Groet René.
dinsdag 5 april 2022
simone
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds jaar en dag heb ik al mijn domeinnamen ondergebracht bij Vevida, thans onderdeel van Yourhosting. Onlangs had ik een probleem met mijn wachtwoord. Middels een ticket werd dit binnen en half uur opgepakt door Hugo Nijdam. Een duidelijke persoonlijke mail met daarin precies de informatie die ik nodig had om mijn mail weer aan de praat te krijgen. Ik was al enthousiast over Vevida en ben blij dat ik over Yourhosting net zo enthousiast kan zijn. Een aanrader!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Edwin, fijn om te horen dat je snel en goed bent geholpen door mijn collega Hugo. Wanneer je opnieuw vragen hebt, weet je ons te vinden. Groet René.
dinsdag 5 april 2022
Edwin van Noort te Ommen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
downgraden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al meer dan 20 jaar bij your hosting en was onaangenaam verrast dat opeens de kosten verdubbelden. Dat bleek een interne verandering te zijn geweest, die ik niet had gezien. Door telefonisch overleg met your hosting is dit opgelost en betaal ik weer een 'normaal' bedrag. de website van yourhosting is vooral geschreven voor IC techneuten en niet op zelfstandigen die zelf alles moeten regelen waaronder hun website. gelukkig hebben ze een telefonische helpdesk die dat allemaal netjes weet uit te leggen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Wim, fijn om te horen dat je passend advies hebt gekregen en de kosten hiermee zijn verlaagd. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
dinsdag 5 april 2022
wim schmidt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ondernemer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanmiddag heb ik getelefoneerd met Patrick Keijzer van Yourhosting. in 1 woord: fantastisch! Hij heeft mij geholpen en mijn behoefte was opgelost. Dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je vijf sterren-review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Patrick. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
maandag 4 april 2022
U. Tuncer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Na de migratie van VIP.nl naar Yourhosting.nl 20 jaar aan forum posts kwijt.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ik zelf mijn website nauwelijks meer bezoek (andere hobbys inmiddels) was het mij niet opgevallen dat het forum al geruime tijd niet meer werkte. Pas na een berichtje van een bezoeker en wat onderzoek bleek na navraag bij YourHosting.nl dat de complete database van het forum niet meer aanwezig was. In Maart 2021 is de toenmalige hosting provider VIP.nl overgenomen door YourHosting.nl. Na de migratie naar een andere server is onder andere de complete database van het forum niet gemigreerd. Als opgaaf van reden was dat in het toegepaste hosting pakket er maar 1 database was toegestaan. Hiervan ben ik door zowel VIP.nl alsook YourHosting.nl nooit op de hoogte gebracht en is mij ook nooit opgevallen omdat tot voor de migratie de 3 databases die in gebruik waren gewoon werkte. Zowel voor als na dit migratie proces heeft YourHosting.nl verzuimd mij er van op de hoogte te brengen dat er dus maar 1 database (die van de website zelf) was meegenomen in de migratie en was er blijkbaar ook geen controle opgenomen of alle data was overgezet. Doordat er een lange tijd zat tussen de migratie en ontdekking door een bezoeker waren inmiddels ook de gemaakte backups reeds verwijderd. Er word door yourhosting enorm laconiek op gereageerd, met veel termen als "helaas" en "jammer genoeg" maar geen "excuses". Ik begrijp dat wat weg is niet meer terug gehaald kan worden, maar van goede communicatie en een goede controle op de gemigreerde data had dit zeker kunnen voorkomen.
zondag 3 april 2022
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede telefonische bereikbaarheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blij verrast dat ik snel iemand aan de lijn kreeg en deze persoon kon me meteen antwoord op mijn vraag geven.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Monique, fijn om te horen dat je snel bent geholpen. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, René.
zondag 3 april 2022
Monique Sikkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank voor de snelle hulp bij het weer zichtbaar maken van Mindfulanalys.nl!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Mirjam, Graag gedaan! Jij bedankt voor je review :-) Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
donderdag 31 maart 2022
Mirjam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door Auke snel, goed en begripvol geholpen. Prima.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Frans, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je goed geholpen bent door Auke. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
donderdag 31 maart 2022
Frans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een simpel Wordpress pakket. Ik had het beheer over de site gekregen en wilde allerlei media downloaden. Daarvoor had ik een File Manager plugin nodig. Was door mij met geen mogelijkheid te installeren. Bleek dat een vorige beheerder de naam van een folder had gewijzigd. De mensen van Sohosted vogelden dit voor mij uit. Merci en zeer bedankt. Ik kan nu vrolijk verder. :)
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Paul, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je geholpen bent en weer verder kunt. Als we weer iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden :-) Fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
woensdag 30 maart 2022
Paul Miedema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
mw
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met het openen van mijn e-mails en ben zeer goed geholpen door Patrick van de klantenservice van yourhosting. Nogmaals bedankt voor de goede service Met vriendelijke groet T de Vos
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Vos, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je goed geholpen bent. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
woensdag 30 maart 2022
T.de Vos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
penisvergroting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
doet het niet dat is echt kutt
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi, Vervelend dat het niet werkt. Kan je je gegevens sturen in een e-mail aan webcare@yourhosting.nl? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Mark
maandag 28 maart 2022
19156
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Snel en goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor meerdere van onze domeinen liepen we tegen een IMAP probleem op. Dit werd snel en vakkundig door de helpdesk verholpen. // Prettig & professioneel!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Kees, Goed om te lezen dat je snel en vakkundig geholpen bent wat betreft je IMAP probleem. Bedankt voor het plaatsen van een review! Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
woensdag 23 maart 2022
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Overzetten domein, mail, website etc.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn met een bedrijf gestopt en gestart met een ander bedrijf. Vevida en onze web beheerder hebben dit uitstekend over laten gaan van oud naar nieuw, klasse Naderhand bleek er dubbel betaald te zijn en dit was in een mum van tijd recht gezet.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Kolumbus, Bedankt voor het plaatsen van een review over je ervaringen met ons. Leuk om te lezen dat je uitstekend geholpen bent met het doorvoeren van enkele wijzigingen. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Hele fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerremy
dinsdag 22 maart 2022
Kolumbus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Instellen Outlook
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door een sessie via Teamviewer heeft Auke mij snel kunnen helpen om Outlook goed in stellen. Goed dat dit direct geregeld kon worden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Marco, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je goed geholpen bent bij het instellen van je mailaccount in Outlook. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
dinsdag 22 maart 2022
Marco Brinkman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Xcellent
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website was niet meer te benaderen: decoachindenhaag.nl. We zaten net in een actie en aanmeldingen. Het leek op een hack. Thommas Verweij hielp me meteen en creeerde een mooie en simpele loop oplossing, voerde het uit, en de website was weer live. Geweldig. Ik was er heel erg blij mee. Behalve de professionele en bekwame service, viel me ook de persoonlijke touch op. Excellente service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Raymond, bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat het probleem snel opgelost was door Thommas. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
maandag 21 maart 2022
Raymond Versteegh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Patrick heeft mij top geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Wieke, Bedankt voor je positieve review! Als we weer iets kunnen doen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
zaterdag 19 maart 2022
Wieke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Denkt mee, behulpzaam en heel vriendelijk
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Marie-José, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
vrijdag 18 maart 2022
Marie-José Beckers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen met login problemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd blij geweest met de Vevida klantenservice en nu het yourhosting is geworden ben ik blij dat het nog steeds goed werkt. Via de chat heb je snel iemand te pakken die je verder kan helpen. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Thijs, bedankt voor je review! Goed om te lezen dat alles nog steeds goed werkt en je iemand te pakken hebt kunnen krijgen om je vragen te beantwoorden. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
vrijdag 18 maart 2022
THijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onterechte factuur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg een factuur voor redirect website. Na dat ik geklaagd had werd en snel geantwoord en een dag later was de zaak geregeld. Alle lof voor de snelheid en klantvriendelijkheid van Your hosting.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Henk, Bedankt voor je review! Goed dat je contact opgenomen hebt om je klacht te bespreken. Leuk om te lezen dat er snel gehandeld is en alles naar tevredenheid aangepast is. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Jerremy
vrijdag 18 maart 2022
Henk van Gerwen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
aanpassen e-mail adres
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het activeren van een e-mail adres liepen wij tegen problemen op. dit werd netjes zeer snel met goede uitleg verholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste John, Bedankt voor je 5-sterren review! Fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen met je e-mail. Heb je verder nog hulp nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Wij staan voor je klaar! Groet, Mark.
woensdag 16 maart 2022
john groenendaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service gekregen van Argeweb.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je positieve woorden. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. We zitten voor je klaar. Groet René.
maandag 14 maart 2022
R. Bouwmeester
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
ben heel snel en dankbaar geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere wordpress standard pakketten en nu al jaren heel blij mee. ik word altijd heel snel via chat geholpen en ook heel simpel, stap voor stap. Ze bieden precies aan wat ik graag wil en verwacht van een website en hosting. Dankjewel voor all hulp en ik raad het iedereen aan. Een hele betrouwbare service. Ben altijd snel geholpen. Dankje
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hi Jamie, bedankt voor je mooie beoordeling en top dat we al jarenlang tevreden samenwerken :)
maandag 14 maart 2022
jamie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Start

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 14,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!