VIP Internet

3,1 / 5 63 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 09110362
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-17:00
  • zat-zon: 10:00-16:00
Website screenshot VIP Internet

Overall score

3,1 / 5 63 ervaringen

Totaal (63)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (6)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over VIPinternet.nl

VIPinternet is al sinds 1999 actief. Tegenwoordig is het eigentijdse webhost waar je terecht kunt voor goede cloudhosting en VPS. Inmiddels is VIP internet net als onder andere de bekende providers Versio, Yourhosting en Argeweb onderdeel van Total Webhosting Solutions.

VIPinternet support & storing

Voor hulp kun je gebruik maken van chat, e-mail en een ticketsysteem. De telefonische support is enkel voor als je premium support afneemt. De monitoring van de servers kun je hier checken: https://vipinternet.freshstatus.io.

Beoordelingen VIP.nl

Door de jaren heen hebben er al heel wat mensen hun beoordeling voor VIPinternet achtergelaten. Ben je ook klant? Laat dan een eerlijke beoordeling achter en help anderen in het vinden van de juiste webhost.

Ervaringen 63 op 7 pagina's

Bijzonder slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 12 jaar dik tevreden te zijn geweest met mijn hostingprovider is het bedrijf overgenomen door VIP Internet. Sindsdien is er van service en kwaliteit geen sprake meer. Op administratief niveau een flinke rommel zoals bijna maandelijks bepaalde diensten dubbel op de factuur of verkeerde datums. Op het gebied van service heerst er meer een cultuur van dit is niet ons pakje aan in plaats van dat er met je wordt mee gedacht. Voor een wat betere supportservice kan je een “support” abonnement nemen waar je dan maandelijks voor betaald. Verwacht van de normale support geen oplossingen. Zo had ik als voorbeeld een UNmanaged vps (dat kan ik zelf wel) en een bos aan domeinnamen en na de overname lukte het niet meer om mijn domeinnamen te richten op mijn vps. Het antwoord op de navraag hierop was dat ik een unmanaged vps had en dat het buiten de support valt. Terwijl dit naar mijn inzien niets met de vps te maken heeft. Gezien de belachelijke tarieven voor het onderbrengen van een domeinnaam mag er wel een eenmalige uitleg gegeven worden hoe de DNS van het domein voortaan te richten is op de vps. Ten slotte werkte het voor de overname allemaal prima. Ik heb in elk geval mijn vps en bos aan domeinnamen ergens ondergebracht en wat een verademing. Ten slotte nog even het vermelden waard dat het beheerplatform van deze partij belachelijk slecht is. Traag, weinig functionaliteit en je moet zelfs achter een bestelling aanbellen want na betaling via ideal loopt het allemaal in de soep. Conclusie: Doe het jezelf niet aan en ga naar een andere partij!
zaterdag 3 april 2021
Matt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Niet werkende e-mail en slechte bereikbaarheid en communicatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was klant bij Deziweb en toen het VIP Internet is, werd het automatisch overgezet naar een veel duurder pakket wat ik helemaal niet nodig heb. Dit is niet voorgelegd maar en passant medegedeeld in een kort mailtje over de overname of iets dergelijks. Sindsdien hapert mijn e-mail regelmatig, ze maken administratieve blunders en excuses kunnen er ook niet van af. Met een slechte kwaliteit zijn ze wel veel duurder geworden. Geen aanrader.
maandag 4 januari 2021
Chiel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Heel naar zaken doen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contracten aanpassen, prijzen absurd verhogen, zeggen dat ze dit duidelijk kenbaar hebben gemaakt terwijl er 1 vage mail is gestuurd die in de spam belandt (ja van een hosting bedrijf). Drie van mijn kennissen precies hetzelfde gehad. Voor het eerst in mijn leven een aanmaning gehad, omdat andere mails ook in spam kwamen. Telefonisch niet bereikbaar, onduidelijk portaal. Reviced/Deziweb: wat hebben jullie je klanten aangedaan.
dinsdag 22 december 2020
Chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Treist Bedrijf en Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang klant bij Deziweb, nu dus VIP. Contracken aanpassen zonder notificatie. Bedragen meer dan dubbel van wat ik bij Deziweb kwijt was. Heel slecht portaal, met geen optie de klanten service te bereiken, en dan heb ik het nog niet eens over de zo genoemde Klanten Service ge had. Er zijn een heleboel betere opties dan deze Oplichters.
dinsdag 22 december 2020
Clasquin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
VIP is heel erg vervelend en duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was vroeger klant bij Deziweb, toen werd dat Reviced en dat werd vorig jaar VIP. Ik betaal nu 100 euro per jaar meer sinds dat ik bij Deziweb begon en ik wil heel graag opzeggen. Ze zijn echter onbereikbaar per telefoon en de communicatie loopt enkel via tickets. Voor elke manier van communicatie is er wel een ander portaal waar je een account voor moet hebben. Er is totaal geen overzicht.
maandag 31 augustus 2020
b.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Afschuwelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al geruime tijd klant (eerst bij Helder Hosting, deze is overgenomen door VIP) en nooit echt omkijken naar gehad. Nu is er subtiel via een mail een 120% prijsverhoging doorgevoerd op mijn abbonement. Totaal onbeschofte en belachelijke manier van zaken voeren. Ver weg van blijven, er zijn zoveel meer en betere hosting partijen.
donderdag 20 augustus 2020
Aduen Darriba Frederiks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als klant van Reviced automatisch bij VIP Internet terecht gekomen. Het schijnt dat je hier domeinnamen koopt met een goud randje. Of daar ga je vanuit als je de prijzen ziet. Na mijn domeinnaam ruim van te voren verhuist te hebben naar betere en goedkopere partij krijg ik de volgende dag een factuur voor verlenging. Wat een toeval.
dinsdag 7 juli 2020
Danny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
295% prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben via Dezi-web en later Reviced automatisch bij ze terecht gekomen. Ze zijn moeilijk bereikbaar en op een vraag die ik 3 weken via mijn account gesteld heb ik ik nog steeds geen . Ik betaalde tot vorig jaar ongeveer 40 euro maar dat is nu plotseling verhoogd naar 162 euro voor domeinnaam en simpele hosting. Ik heb daar geen bericht van gezien dus het is of heel subtiel gemeld of er is geen bericht van geweest. Ik ga op zoek naar een ander bedrijf.
zaterdag 2 mei 2020
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Enorme prijsstijging ineens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zich een prima hosting toen het nog Helderhosting was. Sinds het overnamen door VIP Internet heb ik enkele problemen gehad, vooral het heel langzaam werken van email. Het werd uiteindelijk wel netjes opgelost. Maar met een prijsstijging van bijna 100% maken ze het echt te bont. Ik ga een andere zoeken....
maandag 2 maart 2020
JP Bayley
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Allerduurste domeinnamen. Controlpanel uit de jaren 90.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heeft Reviced overgenomen en dacht dat je zomaar eventjes de prijs van de domeinnamen kunt verdubbelen. Hun controlepanel stamt uit de jaren 90. De website oogt al amateuristisch, maar het is wel: what you see is what you get. En wil je contact met ze hebben, dan vinden zij dat je een account aan moet maken in hun controlepanel, maar ik wil mij niet registreren. Hallo AVG?!
woensdag 22 januari 2020
Jasper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met VIP Internet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Online

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 4 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Nee

 

VPS Hosting

Managed Cloud Start

€ 40,00 /maand
  • Opslag: 16 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.NL domein €12,-

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee