VIP Internet

3,2 / 5 62 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 09110362
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-17:00
  • zat-zon: 10:00-16:00
Website screenshot VIP Internet

Overall score

3,2 / 5 62 ervaringen

Totaal (62)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (8)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 62 op 7 pagina's

Niet werkende e-mail en slechte bereikbaarheid en communicatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was klant bij Deziweb en toen het VIP Internet is, werd het automatisch overgezet naar een veel duurder pakket wat ik helemaal niet nodig heb. Dit is niet voorgelegd maar en passant medegedeeld in een kort mailtje over de overname of iets dergelijks. Sindsdien hapert mijn e-mail regelmatig, ze maken administratieve blunders en excuses kunnen er ook niet van af. Met een slechte kwaliteit zijn ze wel veel duurder geworden. Geen aanrader.
maandag 4 januari 2021
Chiel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Heel naar zaken doen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contracten aanpassen, prijzen absurd verhogen, zeggen dat ze dit duidelijk kenbaar hebben gemaakt terwijl er 1 vage mail is gestuurd die in de spam belandt (ja van een hosting bedrijf). Drie van mijn kennissen precies hetzelfde gehad. Voor het eerst in mijn leven een aanmaning gehad, omdat andere mails ook in spam kwamen. Telefonisch niet bereikbaar, onduidelijk portaal. Reviced/Deziweb: wat hebben jullie je klanten aangedaan.
dinsdag 22 december 2020
Chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Treist Bedrijf en Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang klant bij Deziweb, nu dus VIP. Contracken aanpassen zonder notificatie. Bedragen meer dan dubbel van wat ik bij Deziweb kwijt was. Heel slecht portaal, met geen optie de klanten service te bereiken, en dan heb ik het nog niet eens over de zo genoemde Klanten Service ge had. Er zijn een heleboel betere opties dan deze Oplichters.
dinsdag 22 december 2020
Clasquin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
VIP is heel erg vervelend en duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was vroeger klant bij Deziweb, toen werd dat Reviced en dat werd vorig jaar VIP. Ik betaal nu 100 euro per jaar meer sinds dat ik bij Deziweb begon en ik wil heel graag opzeggen. Ze zijn echter onbereikbaar per telefoon en de communicatie loopt enkel via tickets. Voor elke manier van communicatie is er wel een ander portaal waar je een account voor moet hebben. Er is totaal geen overzicht.
maandag 31 augustus 2020
b.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Afschuwelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al geruime tijd klant (eerst bij Helder Hosting, deze is overgenomen door VIP) en nooit echt omkijken naar gehad. Nu is er subtiel via een mail een 120% prijsverhoging doorgevoerd op mijn abbonement. Totaal onbeschofte en belachelijke manier van zaken voeren. Ver weg van blijven, er zijn zoveel meer en betere hosting partijen.
donderdag 20 augustus 2020
Aduen Darriba Frederiks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als klant van Reviced automatisch bij VIP Internet terecht gekomen. Het schijnt dat je hier domeinnamen koopt met een goud randje. Of daar ga je vanuit als je de prijzen ziet. Na mijn domeinnaam ruim van te voren verhuist te hebben naar betere en goedkopere partij krijg ik de volgende dag een factuur voor verlenging. Wat een toeval.
dinsdag 7 juli 2020
Danny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
295% prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben via Dezi-web en later Reviced automatisch bij ze terecht gekomen. Ze zijn moeilijk bereikbaar en op een vraag die ik 3 weken via mijn account gesteld heb ik ik nog steeds geen . Ik betaalde tot vorig jaar ongeveer 40 euro maar dat is nu plotseling verhoogd naar 162 euro voor domeinnaam en simpele hosting. Ik heb daar geen bericht van gezien dus het is of heel subtiel gemeld of er is geen bericht van geweest. Ik ga op zoek naar een ander bedrijf.
zaterdag 2 mei 2020
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Enorme prijsstijging ineens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zich een prima hosting toen het nog Helderhosting was. Sinds het overnamen door VIP Internet heb ik enkele problemen gehad, vooral het heel langzaam werken van email. Het werd uiteindelijk wel netjes opgelost. Maar met een prijsstijging van bijna 100% maken ze het echt te bont. Ik ga een andere zoeken....
maandag 2 maart 2020
JP Bayley
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Allerduurste domeinnamen. Controlpanel uit de jaren 90.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heeft Reviced overgenomen en dacht dat je zomaar eventjes de prijs van de domeinnamen kunt verdubbelen. Hun controlepanel stamt uit de jaren 90. De website oogt al amateuristisch, maar het is wel: what you see is what you get. En wil je contact met ze hebben, dan vinden zij dat je een account aan moet maken in hun controlepanel, maar ik wil mij niet registreren. Hallo AVG?!
woensdag 22 januari 2020
Jasper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Mijn hosting wordt constant duurder, de kwaliteit constant lager
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was/ben jaren klant bij "Deziweb", ik heb daar meerdere pakketten en een 50-tal domeinen. De hosting en de e-mail servers werkten altijd perfect, en de prijs was erg schappelijk. Vorig jaar is Deziweb zich "Reviced" gaan noemen, de bereikbaarheid is enorm afgenomen, de prijzen toegenomen, en de algehele kwaliteit is afgenomen (bijvoorbeeld, de laatste tijd veel problemen met het versturen van e-mail, de IP's waar deziweb-reviced-vip vanaf stuurt staan op spamlijsten). Sinds recent is Reviced zich VIP-Internet gaan noemen, en bereikt de kwaliteit een nieuw dieptepunt. Het eind van Oktober is het moment om de BTW aangifte voor Q3 te doen, maar het controlepaneel waar de administratie en facturen achter staat is voorlopig niet beschikbaar door migratie problemen. Hoe ik dat oplos is verder mijn probleem. Een domein dat ik vorig jaar voor 4.90 voor betaald mag ik nu 12 euro voor neerleggen. De prijzen zijn meer dan verdubbeld. En met vele domeinen en websites daar draaiend ben ik ook niet zo 1-2-3 van ze af...
maandag 28 oktober 2019
Sjoerd Adema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 11 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met VIP Internet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Online

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 4 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Nee

 

VPS Hosting

Managed Cloud Start

€ 40,00 /maand
  • Opslag: 16 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.NL domein €12,-

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee