VIP Internet

1,0 / 5 67 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 09110362
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-17:00
  • zat-zon: 10:00-16:00

Review score

1,0 / 5 67 ervaringen

Totaal (67)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over VIPinternet.nl

VIPinternet is al sinds 1999 actief. Tegenwoordig is het eigentijdse webhost waar je terecht kunt voor goede cloudhosting en VPS. Inmiddels is VIP internet net als onder andere de bekende providers Versio, Yourhosting en Argeweb onderdeel van Total Webhosting Solutions.

VIPinternet support & storing

Voor hulp kun je gebruik maken van chat, e-mail en een ticketsysteem. De telefonische support is enkel voor als je premium support afneemt. De monitoring van de servers kun je hier checken: https://vipinternet.freshstatus.io.

Beoordelingen VIP.nl

Door de jaren heen hebben er al heel wat mensen hun beoordeling voor VIPinternet achtergelaten. Ben je ook klant? Laat dan een eerlijke beoordeling achter en help anderen in het vinden van de juiste webhost.

Ervaringen 67 op 2 pagina's

Opzeggen erg omslachtig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
wij hebben een verhuizing gedaan van onze url's, maar naar nu blijkt moesten wij apart het hostingcontract opzeggen. Dit vinden wij eigenlijk ongehoord, dat zaken zo omslachtig gemaakt worden.
woensdag 17 november 2021
Hans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloze communicatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zijn telefonisch niet te bereiken. Ik ben al een paar weken bezig om contact te krijgen met deze prutsers. Vraag is alleen hoe kom je van deze idioten af? Iedere week krijg ik berichten met melding dat er nog openstaande facturen zijn. Op het verzoek om een specificatie van de facturen wordt niet gereageerd. Ook bellen is zinloos. Wegblijven bij dit bedrijf!
zondag 12 september 2021
m.r.p. Velthuizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
vip internet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
was klant van deziweb ging altijd goed tot het vip werd velen malen duurder geworden en zeer slechte service!
woensdag 25 augustus 2021
Dsk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wat een negatieve verandering.....
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na ruim 20 jaar klant te zijn, doen ze er alles aan om mij weg te sturen als klant. Servicedesk nooit bereikbaar, telefonisch niet bereikbaar, via Chat geen reactie en op mail wordt helemaal niet gereageerd. Nu al 3 dagen bezig om mijn mail die er al 3 dag uitlegt weer aan de gang te krijgen.... en dit probleem speelde 2 weken gelede ook al.... Ik denk dat ze zich zelf vooral VIP voelen en de klanten zien als klootjesvolk dat kan wachten.
woensdag 28 juli 2021
Kaj Huijsman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
business pakket, ze gooien zonder enige communicatie de emailservers om waardoor heel het bedrijf onbereikbaar is. bellen helpdesk: nee hoor ze staan je niet te woord. Wat een jaren tevreden geweest weet niet welke idioot er nu de baas is daar?
woensdag 19 mei 2021
barry goedegebuure
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bijzonder slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 12 jaar dik tevreden te zijn geweest met mijn hostingprovider is het bedrijf overgenomen door VIP Internet. Sindsdien is er van service en kwaliteit geen sprake meer. Op administratief niveau een flinke rommel zoals bijna maandelijks bepaalde diensten dubbel op de factuur of verkeerde datums. Op het gebied van service heerst er meer een cultuur van dit is niet ons pakje aan in plaats van dat er met je wordt mee gedacht. Voor een wat betere supportservice kan je een “support” abonnement nemen waar je dan maandelijks voor betaald. Verwacht van de normale support geen oplossingen. Zo had ik als voorbeeld een UNmanaged vps (dat kan ik zelf wel) en een bos aan domeinnamen en na de overname lukte het niet meer om mijn domeinnamen te richten op mijn vps. Het antwoord op de navraag hierop was dat ik een unmanaged vps had en dat het buiten de support valt. Terwijl dit naar mijn inzien niets met de vps te maken heeft. Gezien de belachelijke tarieven voor het onderbrengen van een domeinnaam mag er wel een eenmalige uitleg gegeven worden hoe de DNS van het domein voortaan te richten is op de vps. Ten slotte werkte het voor de overname allemaal prima. Ik heb in elk geval mijn vps en bos aan domeinnamen ergens ondergebracht en wat een verademing. Ten slotte nog even het vermelden waard dat het beheerplatform van deze partij belachelijk slecht is. Traag, weinig functionaliteit en je moet zelfs achter een bestelling aanbellen want na betaling via ideal loopt het allemaal in de soep. Conclusie: Doe het jezelf niet aan en ga naar een andere partij!
zaterdag 3 april 2021
Matt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
zelfde als alle andere ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
helemaal klaar mee
maandag 25 januari 2021
door
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet werkende e-mail en slechte bereikbaarheid en communicatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was klant bij Deziweb en toen het VIP Internet is, werd het automatisch overgezet naar een veel duurder pakket wat ik helemaal niet nodig heb. Dit is niet voorgelegd maar en passant medegedeeld in een kort mailtje over de overname of iets dergelijks. Sindsdien hapert mijn e-mail regelmatig, ze maken administratieve blunders en excuses kunnen er ook niet van af. Met een slechte kwaliteit zijn ze wel veel duurder geworden. Geen aanrader.
maandag 4 januari 2021
Chiel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 1
Heel naar zaken doen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contracten aanpassen, prijzen absurd verhogen, zeggen dat ze dit duidelijk kenbaar hebben gemaakt terwijl er 1 vage mail is gestuurd die in de spam belandt (ja van een hosting bedrijf). Drie van mijn kennissen precies hetzelfde gehad. Voor het eerst in mijn leven een aanmaning gehad, omdat andere mails ook in spam kwamen. Telefonisch niet bereikbaar, onduidelijk portaal. Reviced/Deziweb: wat hebben jullie je klanten aangedaan.
dinsdag 22 december 2020
Chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Treist Bedrijf en Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang klant bij Deziweb, nu dus VIP. Contracken aanpassen zonder notificatie. Bedragen meer dan dubbel van wat ik bij Deziweb kwijt was. Heel slecht portaal, met geen optie de klanten service te bereiken, en dan heb ik het nog niet eens over de zo genoemde Klanten Service ge had. Er zijn een heleboel betere opties dan deze Oplichters.
dinsdag 22 december 2020
Clasquin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
VIP is heel erg vervelend en duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was vroeger klant bij Deziweb, toen werd dat Reviced en dat werd vorig jaar VIP. Ik betaal nu 100 euro per jaar meer sinds dat ik bij Deziweb begon en ik wil heel graag opzeggen. Ze zijn echter onbereikbaar per telefoon en de communicatie loopt enkel via tickets. Voor elke manier van communicatie is er wel een ander portaal waar je een account voor moet hebben. Er is totaal geen overzicht.
maandag 31 augustus 2020
b.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Afschuwelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al geruime tijd klant (eerst bij Helder Hosting, deze is overgenomen door VIP) en nooit echt omkijken naar gehad. Nu is er subtiel via een mail een 120% prijsverhoging doorgevoerd op mijn abbonement. Totaal onbeschofte en belachelijke manier van zaken voeren. Ver weg van blijven, er zijn zoveel meer en betere hosting partijen.
donderdag 20 augustus 2020
Aduen Darriba Frederiks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als klant van Reviced automatisch bij VIP Internet terecht gekomen. Het schijnt dat je hier domeinnamen koopt met een goud randje. Of daar ga je vanuit als je de prijzen ziet. Na mijn domeinnaam ruim van te voren verhuist te hebben naar betere en goedkopere partij krijg ik de volgende dag een factuur voor verlenging. Wat een toeval.
dinsdag 7 juli 2020
Danny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
295% prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben via Dezi-web en later Reviced automatisch bij ze terecht gekomen. Ze zijn moeilijk bereikbaar en op een vraag die ik 3 weken via mijn account gesteld heb ik ik nog steeds geen . Ik betaalde tot vorig jaar ongeveer 40 euro maar dat is nu plotseling verhoogd naar 162 euro voor domeinnaam en simpele hosting. Ik heb daar geen bericht van gezien dus het is of heel subtiel gemeld of er is geen bericht van geweest. Ik ga op zoek naar een ander bedrijf.
zaterdag 2 mei 2020
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Enorme prijsstijging ineens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zich een prima hosting toen het nog Helderhosting was. Sinds het overnamen door VIP Internet heb ik enkele problemen gehad, vooral het heel langzaam werken van email. Het werd uiteindelijk wel netjes opgelost. Maar met een prijsstijging van bijna 100% maken ze het echt te bont. Ik ga een andere zoeken....
maandag 2 maart 2020
JP Bayley
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Allerduurste domeinnamen. Controlpanel uit de jaren 90.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heeft Reviced overgenomen en dacht dat je zomaar eventjes de prijs van de domeinnamen kunt verdubbelen. Hun controlepanel stamt uit de jaren 90. De website oogt al amateuristisch, maar het is wel: what you see is what you get. En wil je contact met ze hebben, dan vinden zij dat je een account aan moet maken in hun controlepanel, maar ik wil mij niet registreren. Hallo AVG?!
woensdag 22 januari 2020
Jasper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Mijn hosting wordt constant duurder, de kwaliteit constant lager
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was/ben jaren klant bij "Deziweb", ik heb daar meerdere pakketten en een 50-tal domeinen. De hosting en de e-mail servers werkten altijd perfect, en de prijs was erg schappelijk. Vorig jaar is Deziweb zich "Reviced" gaan noemen, de bereikbaarheid is enorm afgenomen, de prijzen toegenomen, en de algehele kwaliteit is afgenomen (bijvoorbeeld, de laatste tijd veel problemen met het versturen van e-mail, de IP's waar deziweb-reviced-vip vanaf stuurt staan op spamlijsten). Sinds recent is Reviced zich VIP-Internet gaan noemen, en bereikt de kwaliteit een nieuw dieptepunt. Het eind van Oktober is het moment om de BTW aangifte voor Q3 te doen, maar het controlepaneel waar de administratie en facturen achter staat is voorlopig niet beschikbaar door migratie problemen. Hoe ik dat oplos is verder mijn probleem. Een domein dat ik vorig jaar voor 4.90 voor betaald mag ik nu 12 euro voor neerleggen. De prijzen zijn meer dan verdubbeld. En met vele domeinen en websites daar draaiend ben ik ook niet zo 1-2-3 van ze af...
maandag 28 oktober 2019
Sjoerd Adema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 11 Niet nuttig 1
Uitstekend!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren tevreden klant bij VIP, met meerdere websites domeinen en mailpakketten. Als ik ze al een keer nodig had (meestal werkte alles perfect), kreeg ik binnen een paar minuten contact. Aanbevolen dus!
zaterdag 5 oktober 2019
Leo Preusting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 5
Oplichters alarm!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duur, verouderd en onbeschoft Let op! Ze zetten bewust vinkje uit bij Automatisch verlengen van het domeinnaam. Je krijgt daarna geen bericht als een domeinnaam verloopt. Je kan deze dan tegen kosten je domeinnaam weer vrijkopen. Kosten kunnen daardoor heel erg hoog oplopen!
donderdag 19 september 2019
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 1
Onder één hoedje met domeinkapers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 18 jaar mijn domein bij VIP en voorloper Helder Hosting ondergebracht te hebben (een voor mij interessant maar verder totaal niet interessant domein) verliep de hosting; geen bericht. Enkel wat later van een domeinkaper die geld wilde zien. Nu is dat niet meer het geval maar voorheen vielen zowel VIP als de kapers onder dezelfde beheer BV. (Geldersch beheer). Toeval? Dacht het niet! Boeven zijn het. In plaats van voor de klant te gaan staan krijg je een deksel op de neus bij dit véél te dure hostingbedrijf. Prutsers!
maandag 26 augustus 2019
Eric
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 1
VIP internet - FOP internet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd e-mailproblemen, nooit bereikbaar. Schakelen de telefoon uit en gaan gewoon doodleuk om 17.00 naar huis en weekend vieren terwijl de e-mail voor de zoveelste keer niet werkt. Ongeschikt voor zakelijk gebruik VIP internet = FOP internet
zaterdag 9 februari 2019
G. v.d. Weert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Prijsverhoging van 50 procent
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 16 jaar klant te zijn bij VIP kreeg ik deze week te horen dat mijn tarieven met 50 procent verhoogd worden, aangezien ze niet voldoende perspectief in mijn bedrijf zagen. Binnen 5 dagen kreeg ik de volgende factuur met de verhoging in de mailbox. Waardering voor trouwe klanten is bij VIP blijkbaar niet aanwezig. Daarnaast hebben ze geen overzicht over alle diensten voor verschillende BV's die je bij ze afneemt, ze bekijken het per BV en dan krijg je een toeslag van 50 procent op je tarieven. Ik zag dat ze met een nieuw team werken, allemaal een paar maanden actief, zeer slechte ontwikkeling. Gelukkig zijn er alternatieven voor hosting die ook goed zijn.
dinsdag 3 juli 2018
Erik de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos bedrijf , klantenservice stuurt je met een klitje in het riet , en tot slot verhuist men een domein en is de website verdwenen en men is weekend vieren
donderdag 2 november 2017
Bosman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzeggen van de service wordt niet geaccepteerd, als je iets te laat bent met opzeggen (of zelfs helemaal nog niet, gewoon twee weken van te voren), ben je een heel jaar verschuldigd. Ze zijn zo slim om een rekening te sturen vlak na een maand voor het verstrijken van het abonnementsjaar. En natuurlijk dreigen ze ook met incassokosten als je probeert er toch vanaf te komen..
vrijdag 5 december 2014
Kracht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb ervaring met veel webhosters maar dit is wel de allerslechtste die je kunt hebben. Door hun fout is een domeinnaam verlopen die vervolgens door iemand anders is geregistreerd. Ze konden de domeinnaam niet meer terug halen en de enige compensatie die geboden werd is een nieuwe domeinnaam. Weg alle investeringen in het bekend maken van je domein, website down voor weken en daar geen enkele compensatie voor. Gewoon te slecht voor worden. Neem nooit een domeinnaam bij dit bedrijf. Bedankt voor de slechte service!
maandag 24 februari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
uitstekende service.
donderdag 23 januari 2014
de Blouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
email forwarding in 1 minuut geregeld Top zo snel heb ik dat nog nooit meegemaakt.
donderdag 16 januari 2014
peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top Service! live chat werkt geweldig!, geen slecht woord over te zeggen.
donderdag 19 december 2013
swaak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer nette en vriendelijke dienstverlening!
vrijdag 13 december 2013
Kraaijenbrink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
donderdag 14 november 2013
Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recent prima geholpen bij problemen met mijn site. Direct en correct antwoord gekregen van Alexander. Klasse
maandag 4 november 2013
Drost
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
snel en behulpzaam voor werkzaamheden en info. vakkennis goed, en ook eerlijk. durven te zeggen dat ze dit aan een colega moeten voorleggen.
vrijdag 1 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VIP Internet begrijpt, net als wij, ECHT wat klantgerichte dienstverlening is. Daar kunnen heel wat bedrijven nog wat van leren!
donderdag 31 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probleem met werking van de module Virtuemart. Snel en adequaat opgelost. Vakwerk!
woensdag 30 oktober 2013
Roest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 30 oktober 2013
Schoffelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het advies vindt ik te complex. Rekening klopt niet
donderdag 24 oktober 2013
Valkenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede hulp! Hulde aan Markus Meurs.
woensdag 23 oktober 2013
Moen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima, snel en accuraat. Achteraf de reden van de storing opgeven zou beter kunnen.
woensdag 23 oktober 2013
Breukers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik raad niemand VIP-internet aan. De abonnementen of registraties worden automatisch verlengt (logisch), maar is het niet normaal dat je op de hoogte wordt gehouden van de einddatum van bepaalde diensten? Dat gebeurde niet bij VIP en ook gelijk de reden dat alles nu opgezegd is. Valt bij mij onder de categorie stelen.
maandag 21 oktober 2013
Linkens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
GEWOON ALLES GOED GEREGELD.
dinsdag 8 oktober 2013
van der Meer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zaterdag 21 september 2013
Geertman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer goed
zaterdag 31 augustus 2013
van Rijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondersteuning met persoonlijk vriendelijkheid en doeltreffendheid!
donderdag 29 augustus 2013
de Quay
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zaterdag 24 augustus 2013
Beutick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sneller dan het licht!
maandag 5 augustus 2013
de Kruijf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik merk dat jullie heel erg jullie best doen om de dingen op te lossen die mij zelf niet lukken ,wat ik heel erg waardeer en ook heel blij mee ben bedankt
donderdag 1 augustus 2013
van ree
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dank jullie voor de goede service
vrijdag 19 juli 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit echt problemen gehad. Het overstappen naar Linux is prima ondersteund. Zal zeker mijn kennis hierop wijzen.
dinsdag 9 juli 2013
Neys
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VIP internet is een plezierige partij voor mij als prive gebruiker. Ik word altijd plezierig en effectief geholpen.
donderdag 6 juni 2013
Broekhuisen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over de snelheid en bereikbaarheid. Echter, vanuit Amerika is de verbinding wat traag. Voor mij is uw bedrijf een aanrader.
woensdag 5 juni 2013
Engelfriet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met VIP Internet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Online

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 4 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Nee

 

VPS Hosting

Managed Cloud Start

€ 40,00 /maand
  • Opslag: 16 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.NL domein €12,-

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee