KeurigOnline.nl

4,9 / 5 205 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 6 Werknemers
  • KvK-nummer: 02090068
Openingstijden
  • ma-vrij: 10:00-17:00

Review score

4,9 / 5 205 ervaringen

Totaal (205)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over KeurigOnline
Webhosting bedrijf KeurigOnline is gevestigd in Groningen. Het bedrijf biedt naar eigen zeggen webhosting aan ‘zoals het hoort’.

Het goedkoopste hosting pakket bij KeurigOnline inclusief database is beschikbaar voor €1,- per maand. Naast webhosting en domeinnamen biedt KeurigOnline de diensten VPS en reseller hosting.

KeurigOnline Ervaring(en) en review(s)
Deel je ervaringen over KeurigOnline via webhosters.nl, een positieve maar ook een negatieve ervaring of klacht is welkom zolang deze informatief is voor andere webhosting gebruikers. Met het plaatsen van je eigen ervaring geef je toestemming dat het hosting bedrijf contact met je op mag nemen.

Ervaringen 205 op 5 pagina's

Helpdesk hielp meteen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had wat probleempjes met mijn e-mail maar was door keurig-online heel snel geholpen. Dank Pablo!
donderdag 14 december 2023
Myrthe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik bel voor een storing van de webserver. Op een computer twee straten verderop werkt de website en hier niet. Hun zeggen dat het moet liggen aan een DDoS... Iedereen weet dat dat niet het geval is want dan zou het voor niemand werken, maar goed oké het is een DDoS. Ik vraag wat ik moet doen met een klant met een bedrijf die online gebaseerd is. Daarover moest ik verder niet klagen en ik mocht niet zo beginnen. Ik werd te kakke gezet en er werd tegen mij gepraat alsof ik een vriend of kennis ben. Op de manier hoe tegen mij werd gepraat accepteer ik echt niet ik ben een klant geen concurrent.
dinsdag 21 april 2020
Giovanni Kleine
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Hulp wordt niet meer geboden- elite club.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste A, KeurigOnline levert enkel de hosting waar u zelf de website op kan plaatsen. Dat wij in het verleden wijzigen voor klanten hebben gemaakt is altijd service geweest en nooit door ons in rekening gebracht. Veel klanten zijn dit als dat hoort er bij gaan zien en wij komen daardoor bijna niet meer aan onze normale werkzaamheden toe. Wij hebben daarom besloten onze klanten naar de website bouwer door te sturen zoals het altijd bedoeld is geweest. Ik verzoek u dan ook de problemen met uw website bouwer te bespreken. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag. Marcel Bolt Bovenstaand is ook de enige inzet die er nog voor een klant als inzet gepleegd wordt. In deze jaren 2 keer om help gevraagd. Nu basta.
zaterdag 29 februari 2020
Beleggersstudieclub de florijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een klein dispuut, een opzegging over een van mijn services met KeurigOnline. En echt binnen een uur werd deze opgelost. Ik ben daarom zeer blij en stel mijn eerdere review graag bij en wil KeurigOnline aanbevelen aan een ieder. Aangezien zij ZEER service gericht te werk gaan. 6 sterren hands down.
donderdag 2 februari 2017
Winter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al 10 jaar klant geweest bij KeurigOnline. Nu wil ik NA de zogenaamde-2-weken-opzegtermijn me hosting opzeggen. Word me leuk vertelt dat ik lekker een heel jaar moet betalen voor maanden dat ik geen gebruik maak van een hosting pakket. Word lekker geadverteerd met $ / maand klopt dus absoluut niets van. Stelletje aso's
donderdag 2 februari 2017
Winter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 4
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer slechte ervaring met deze host. vorig jaar probeerden ze mijn pakket verhoogd te krijgen omdat ik zg. teveel berichten in mijn mailbox had terwijl het praktisch leeg was. Veel moeite moeten doen om dit te voorkomen. Nu een ingebrekestelling gekregen omdat ik zg een dubbeltje te laat betaald heb, komplete onzin!!!! Moet nu € 6,05 overmaken omdat ze het zg. uit handen hebben gegeven. Krijg gewoon een brief van "keurig online" maargoed.... In mijn ogen schurken. Kijk uit met dit bedrijf!!
zondag 1 januari 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
altijd direct bereikbaar, vriendelijk personeel, technisch verzoek werd direct opgepakt en uitgevoerd, bijzonder goede service.
dinsdag 19 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zéér tevreden over klantenservice, verhuizing website, hostingpakket (Large), mogelijkheden
dinsdag 12 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Momenteel wel geen website online maar nog wel een domein bij Keurig en dat zal ook zo blijven, wat anderen in het verleden beloofden dat doet Keurig online gewoon. Ooit één keer een storing gehad tijdens feestdagen, mijn eigen schuld, maar binnen 5 min was het opgelost
zondag 28 december 2014
Pethke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas meerdere malen contact gehad maar de problemen rond de snelheid van de website zijn nooit opgelost. Hoewel aantoonbaar bij de hosting. Er staan gewoon te veel websites op 1 server. Helaas hierop geen gehoor....
maandag 28 juli 2014
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vooral de technische ondersteuning m.b.t. problemen wordt zeer deskundig opgepakt.
zaterdag 19 april 2014
Gjaltema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een zeer goede provider om uw website te hosten. Ben vorig jaar maart naar deze provider over gestapt omdat we een nieuwe website online wilden zetten en de oude provider ondersteunde dit niet. Vandaag een database probleem gehad. Na telefonisch contact was het probleem binnen 1 minuut opgelost. Dat noem ik nog eens zeer goede service. Ben hier zeer over te spreken. Op de zaak wisten ze niet eens dat de website er enkele minuutjes heeft uit gelegen.
woensdag 29 januari 2014
Dircks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelfs een telefoontje om 23.45 uur lost een verbindingsproblemen binnen 5 minuten op. Dat is klantenservice !
zondag 10 november 2013
Rusche
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede en stabiele provider en altijd bereid om ondersteuning te verlenen! De vijf sterren meer dan waard!
donderdag 24 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren geleden overgestapt van KPN naar Keurig online. Dik tevreden. Wat altijd super blijft is de korte lijn naar de serviceafdeling als er eens wat is. Snel en enorm bekwaam. Gewoon een dikke tien.
dinsdag 8 oktober 2013
de Bruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had ipv ons pakket te upgraden naar meer Mb's per ongeluk een tweede pakket besteld. Kwam daar na een maand pas achter nadat voor beide pakketten de kosten waren afgeschreven. In een telefoontje van minder dan drie minuten heeft de servicemedewerker het tweede pakket geannuleerd, ons bestaande pakket geupgraded en wordt het teveel betaalde abonnementsgeld verrekend. Dit is nog eens SERVICE! SUPER!
maandag 5 augustus 2013
Bleijinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al onze websites en webwinkels draaien op de hosting van Keurig online. Waarom Keurigonline? Betaalbare kwaliteit en een uitstekende support en service!
donderdag 13 juni 2013
Ketelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer betrouwbaar en bij vragen altijd bereikbaar. Ik ben zeer tevreden over keurig online.
maandag 10 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik loop al een tijdje mee met de ICT, Keurigonline is de eerste hosting firma waar ik tevreden mee bent. Keurigonline doet inderdaad wat de firma naam omschrijft. Ga zo door Keurigonline
dinsdag 21 mei 2013
Djakiman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb jaren ervaring met verschillende goede webhosters maar deze webhoster is echt een topper. Voordelig maar toch een snelle en zeer goede service. De goede bereikbaarheid, ook buiten kantooruren, is een groot voordeel dat bijna niemand biedt. Echt een aanrader.
woensdag 8 mei 2013
De Vrieze
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer scherp geprijsde pakketten. Ben vorige maand overgestapt op Keurigonline omdat ik bij Keurigonline wel de mogelijkheid had tot het hosten van een Wordpress site. En ik had voor minder kosten per maand, 12x zoveel opslag ruimte op de website tot mijn beschikking. Een win-win situatie in mijn geval. Vandaag de eerste storing tegen gekomen en na het bellen van het storingsnummer was deze storing binnen 10 minuten opgelost. Zeer snelle service en ben hier erg over te spreken.
woensdag 1 mei 2013
Dircks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hosten hier al jaren. Goede service en snelle reacties. Goede ervaringen met dit bedrijf Met vriendelijke groet, Dennis www.ViaDennis.nl
donderdag 25 april 2013
Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Naar aanleiding van mijn supportvraag een zeer snelle reactie gekregen, die mij bovendien goed verder geholpen heeft.
donderdag 11 april 2013
van Keulen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor onze klanten hosten wij websites bij Keurigonline. Wij zijn erg tevreden met deze provider vooral omdat de prijs en kwaliteitsverhouding erg goed is! Een echte aanrader!
vrijdag 5 april 2013
Oostra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag er probleem geconstateerd met inloggen in onze DA. Het werd weer keurig en snel opgelost en daarbij werd nog een geweldige tip gegeven. Wij raden dit bedrijf dan ook van harte aan.
woensdag 3 april 2013
van Straalen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De heren van KeurigOnline reageren zeer snel op vragen en de website heeft nog geen downtime gekend. Super!
woensdag 3 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
KeurigOnline is een prettige Nederlandse Hosting provider. Ze leveren snelle en pro-actieve support. Als ze wijzigingen voor je doorvoeren, testen ze ook het effect op je website en repareren waar nodig. In de afgelopen vijf jaar is mijn Wordpress installatie een keer gehacked. KeurigOnline wist snel een backup terug te plaatsen en de schade te beperken. Vandaag heb ik een upgrade uitgevoerd naar pakket M omdat mijn disk space te klein was geworden. Normaal gesproken gaat dat volledig automatisch, maar bij mij was er een klein probleem. Ik stuurde een mailtje - op zaterdagmiddag twee uur - en drie minuten later was de fout hersteld en kon ik verder met mijn website. Ondertussen had Maarten Keizer ook nog even een aantal rechten goed gezet. Mijn website draait nu als een zonnetje: check het zelf www.beslog.nl KeurigOnline is prima Service voor een mooie prijs. Al vele jaren.
zaterdag 16 maart 2013
Besseling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
perfecte service!! vrijdag avond mailtje gestuurt omdat ik mijn site verprutst had en hij niet meer online was. Kreeg meteen mailtje terug en Ewoud heeft het meteen in orde gebracht. Site was binnen 10 min. weer online. Bedankt Ewoud
zaterdag 16 maart 2013
Blom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede betrouwbare en professionele partner die dag en nacht klaar staat voor hun klanten! Geweldige service en niet duur.
donderdag 14 maart 2013
Witvoet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kwaliteit hosting en service. Server zijn super snel en perfecte uptime. Bijna nog beter is de helpdesk, nooit langer hoeven wachten dan 5 minuten op een reactie. Helpen je graag en goed ook. Vergeet de conurrentie, kies keurigonline.
zaterdag 9 maart 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 6 jaar doen wij zaken met Keurig Online. Ze zijn klantgericht, meedenkend als het nodig is, staan altijd voor je klaar en blijven altijd eerlijk in prijsstelling. Ook als er iets op maat moet worden gemaakt. Wij zijn dik tevreden, dat mag ook wel eens gezegd worden!
maandag 4 maart 2013
van Zoest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over de Service. Vragen worden zeer snel beantwoord. Ook is keurigonline niet te beroerd om je te helpen bij vragen die niet tot hun verantwoordelijkheden behoren!
dinsdag 26 februari 2013
Faber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al een paar keer de helpdesk nodig gehad (door eigen toedoen) ze reageren vlug en met uitgebreide kennis. Een goede aanrader.
dinsdag 19 februari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
maandag 18 februari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima snelle adequate reactie op vraagstelling!
vrijdag 15 februari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op en top voor elkaar, super service. Verhuizing van ca. 40 domeinen hebben ze voor hun rekening genomen, zonder downtime. Snelle reactie op de mail en telefoon en nog geen downtime ondervonden. Voor ons als webwinkel een onmisbare schakel!
dinsdag 12 februari 2013
ten Pas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende en snelle hulp bij problemen. Van harte aanbevolen.
maandag 11 februari 2013
Oelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij vragen en problemen, die zich overigens maar heel weinig voordoen is er een razendsnelle respons en wordt er alles aangedaan om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Alle waardering van mij die een vijftal websites bij keurigonline heeft ondergebracht.
donderdag 7 februari 2013
van Hofwegen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De naam komt overeen met de dienstverlening, kort maar krachtig! KeurigOnline In alle opzichten :-)
donderdag 31 januari 2013
Zwarthoed
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Keurigonline is mijn 2e hoster en ik ben zeer te spreken over de klantenservice, ik heb zelf niet heel veel it kennis. De service is echt top en reageren heel snel op de mail en de telefoon. ik raad deze hoster zeker aan voor beginners die een goede en betrouwbare hoster willen, voor weinig geld.
donderdag 31 januari 2013
vd Broek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede service, in 1 dag zijn extra domeinnamen toegevoegd en bestaande hosting gekoppelt aan nieuwe domeinnamen.
donderdag 24 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
goede service; vriendelijke mensen; toegankelijk; zeer behulpzaam; werken snel; goede prijs - kwaliteit verhouding.
dinsdag 22 januari 2013
Dekker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
super behulpzaam en betrouwbaar! hele snelle service en antwoorden op welke vraag dan ook doordeweek of in weekenden! van harte aan te raden!
vrijdag 18 januari 2013
christiaanse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aardige jongens, ik zit er al jaren en ze helpen altijd en direct met problemen. Een groot voordeel als de programmeurs zelf de telefoon aannemen!
woensdag 16 januari 2013
Kilian
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden altijd veel problemen met verschillende hostingpartijen om Open Source Frameworks goed en efficiënt te laten functioneren. Vooral de serverinstellingen lieten altijd erg te wensen over. Bij Keurig Online vind ik eindelijk wat ik nodig heb. Expertise, snelheid en performance van hun serverpark en snelle en adequate support.
woensdag 16 januari 2013
Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende webhosting provider met een zeer goede klantenservice.
dinsdag 15 januari 2013
Speel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goeie ervaring met KeurigOnline voor registratie en beheer van mijn domeinnaam. Niet ieder internetplatform is zowel per mail als vooral ook telefonisch goed bereikbaar, maar bij KeurigOnline zijn ze dat wel. En ik heb gemerkt dat ze daarbij ook snel, correct en professioneel zijn bij hun dienstverlening. Kom daar tegenwoordig maar eens om. Dus prima.
vrijdag 28 december 2012
van Blokland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en goede service
vrijdag 28 december 2012
de Nooijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via mijn vorige werk al gewerkt met dit bedrijf. De snelle service, bereikbaarheid en behulpzaamheid zijn erg prettig. Ik kan het iedereen echt aanraden.
maandag 24 december 2012
van Meurs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren ben ik Keurigonliner. Als er problemen zijn met mijn website, altijd veroorzaakt door eigen onkunde of vergeten van zelf ingestelde wachtwoorden, helpt de helpdesk me snel en afdoende, zonder kosten. Eén keer stuitte ik middenin de nacht op een probleem, meteen een mailtje gestuurd in de hoop dat de oplossing in de dagen erop zou volgen. Maar die kwam al na tien minuten, waarop een leuke mailwisseling volgde over waarom er in godsnaam nog zo laat werd doorgewerkt. Goeie jongens bij Keurigonline.
vrijdag 21 december 2012
Keppy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met KeurigOnline? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice