Antagonist

3,8 / 5 2.239 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Va. € 2,99 incl. e-mail, backups, SSL en meer. Probeer het 30 dagen. Niet goed? Geld terug!

Bedrijfsgegevens

  • 22 Werknemers
  • KvK-nummer: 09136441
Openingstijden
  • 09:00 - 21:00

Review score

3,8 / 5 2.239 ervaringen

Totaal (2.239)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (8)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Antagonist

Antagonist Hosting is opgericht in 2004 en is momenteel verantwoordelijk voor de hosting van ruim duizenden websites. Het bedrijf is opgericht door Wouter de Vries en is gevestigd in Enschede. Het is één van de grootste hosting bedrijven van Nederland.

Antagonist Webhosting Focus

  • Snelle en betrouwbare hosting. Met 99,9% uptime zijn die doelstellingen behaald.
  • De focus op eenvoud en kwaliteit. Mede daardoor werken ze ook niet met een telefoonnummer maar met tickets.
  • Investeren in trouwe en tevreden klanten. Dit is te herkennen in de duizenden reviews op webhosters.nl.

Antagonist Review

Zelf plaatsen wij geen review over Antagonist, dat is aan de gebruikers. Meer dan 2000 gebruikers van Antagonist hebben reeds wel een review achter gelaten en de oprechtheid van deze reviews en de eerlijke feedback is bijzonder te noemen.  De vriendelijkheid lijkt doorslaggevend te zijn: Iedereen ervaart dat wat er ook gebeurt de vriendelijke helpdesk van Antagonist zijn werk doet. Lees dit zelf maar in de vele reviews.

Antagonist Diensten

In principe kan je bij Antagonist alle hosting diensten afnemen die er zijn. Er zijn gespecialiseerde pakketten als WordPress hosting en XL pakketten voor de partijen die echt forse servers nodig hebben. Voor de massa is shared hosting vooral interessant. Antagonist biedt shared hosting aan vanaf € 4,99 per maand. Hierbij wordt standaard SSL geleverd, 1 CPU gereserveerd en 1GB werkgeheugen. Naast webhosting en domeinen biedt Antagonist niet veel extra cloud diensten aan, er is een duidelijke focus op webhosting.

Webmail en Inloggen

Als je de webmail van Antagonist zoekt moet je mail. voor de URL zetten. Inloggen bij Antagonist gaat via de url mijn. voor de normale URL.

Antagonist beoordelingen en klachten

Antagonist wordt goed beoordeeld via Webhosters.nl op basis van meer dan duizend reviews. Voeg je eigen ervaring hieraan toe als je erg tevreden bent of juist een klacht hebt. Vermeldt bij een klacht altijd om welke dienst het gaat, hoelang je deze dienst al als slecht ervaart en hoe de klantenservice op de klacht heeft gereageerd.

Ervaringen 2239 op 45 pagina's

Hogere prijs, steeds minder opties.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was altijd tevreden over Antagonist doch naast dat ze geen "onbeperkt websites" meer bieden in hun plus pakket hebben ze zonder enige correspondentie naar de klanten toe nu het ook onmogelijk gemaakt om een externe domeinnaam (zelfs als die via een andere account bij hen besteld is) te koppelen aan een bestaand hosting pakket! Omdat ik nog steeds tevreden ben geweest met de klanten service maken ze het mensen die hobby matig wat websites runnen het gewoon heel moeilijk en duur!
zondag 18 augustus 2024
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Meerdere malen ontzettend fijn geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op mijn wordpress website stond een DNS-record verkeerd. Ik had zelf geen idee hoe dit moest en heb toen met de supportafdeling contact gezocht per mail. Binnen 1u kreeg ik reactie terug en was mijn probleem verholpen, waardoor mijn website weer zichtbaar is!
woensdag 24 juli 2024
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bijna 500% kosten stijging in één keer!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je kent het wel... Je krijgt een mail dat je hosting pakketten duurder zijn geworden. Alles wordt nou eenmaal duurder. Hoeveel zou het zijn 5%, 10%? Nee Antagonist verhoogd zijn prijs met bijna 500% in één keer! Onacceptabel. Aan het eind van de mail staat: Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag persoonlijk verder. In April een mail gestuurd en antwoord gekregen van Robin de Mailbot... lekker persoonlijk.
maandag 3 juni 2024
Jordi Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Kwaliteit voor een, voor deze tijd, betaalbare prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een ieder die, anno 2024, nog voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten: zoek een andere host. Continue moeten systemen worden aangepast naar de huidige maatstaven. Voor iedereen die een veilige en goede, stabiele webhoster zoekt met een klantenservice die snel reageert, kies voor een host als deze. Als je er ook even geen erg in hebt, zorgt hun systeem ervoor dat bedreigingen op je site worden gestopt. Nee, ik ben geen medewerker van Antagonist, gewoon een tevreden klant.
vrijdag 19 april 2024
Kees Dobbelstein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Technisch prima, betrouwbaarheid van kosten is waardeloos (bijna respectloos)!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2007 altijd een redelijk tevreden klant geweest bij Antagonist. Wat me ook in 2012 stoorde - een prijsverhoging van 230% - stoort me ook nu weer, een prijsverhoging van 375%. Ik snap dat prijzen stijgen, maar ik verwacht ook dat het bedrag dat ik mijn webhoster betaal voldoende is om mij een toekomstbestendig en competitief product te blijven bieden. Klanten confronteren met belachelijke verhogingen, maakt Antagonist een onbetrouwbare partner op de lange termijn. Wie garandeert mij dat de volgende verhoging geen 500% is, omdat Antagonist van mening is dat er aan een vraag moet worden voldaan die ik als klant niet heb gesteld? Liever had ik mijn domeinen en hosting ook de komende 17 jaar nog bij Antagonist gehouden, maar voor dit soort bedragen loont het om naar een andere Nederlandse partij te gaan.
  • Reactie hierop van: Antagonist
    Hi Frits, bedankt voor je review. Het klopt dat we onlangs onze prijzen hebben verhoogd. Het is dan ook goed om te benoemen dat we dat in de tussenliggende jaren (dus tussen 2012 en 2023) dit niet hebben gedaan. Juist omdat we liever bezig zijn met de technische kant en het verhaal daaromheen, dan elk jaar weer te bepalen welke prijzen we gaan hanteren. Met de prijsverhoging van dit jaar zorgen we er inderdaad ook voor dat onze producten toekomstbestendig blijven. Heb je al contact met ons opgenomen? Zo niet, dan horen we graag van je via support@antagonist.nl zodat we je een persoonlijk voorstel kunnen doen. Met vriendelijke groet, Het Antagonist-team
donderdag 25 januari 2024
Frits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Van 4,10 naar 19,95 per maand! Bijna 500% stijging!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 10 jaar tevreden klant bij Antagonist. Altijd prima geholpen en de prijsstijgingen waren binnen de fatsoensnormen. Nu ga ik echter met mijn reseller pakket van 4,10 euro naar 20 euro per maand! En dat wordt dan gewoon medegedeeld, geen overgangsperiode of voorstel of wat ook. Gewoon het bedrag wat je betaalt keer 5(!). Een stijging van zowat 500% ! Mooi dat ik er "veel meer voor terug krijg". Maar daar merk ik helemaal niets van want dat gebruik ik toch niet. Wat ik wel merk is dat ik bijna 5 keer zoveel betaal. Ik ga helaas na bijna 15 jaar op zoek naar een nieuwe hoster. Dit is gewoon onbeschoft.
  • Reactie hierop van: Antagonist
    Hallo Mart, bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven! Dat waarderen we. Ook is het goed om te lezen dat je bijna 15 jaar al bij ons bent. We kunnen zo geen contact met je terugvinden. We zouden je namelijk graag een persoonlijk voorstel willen doen. Mail gerust naar support@antagonist.nl, dan kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen!
maandag 22 januari 2024
Mark Kaiser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijsstijging van 30%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook hier geconfronteerd met een niet gecommuniceerde prijsstijging van 30% t.o.v. vorig jaar. Sinds 2015 zeer tevreden klant en 1x eerder geconfronteerd met een stijging van 20% in 2022 maar deze prijstijging is echt absurd. Ook wij zitten te denken om maar eens over te stappen naar een andere provider.
  • Reactie hierop van: Antagonist
    Hi Wim, bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je al jarenlang tevreden klant bij ons bent. Per mail hebben we al het een en ander aangegeven waarom de prijsverhoging noodzakelijk was. Daarbij hebben we je ook een persoonlijk voorstel gedaan en dat voor je klaargezet. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, reageer dan gerust. Dan kijken we graag wat we verder voor je kunnen betekenen!
vrijdag 5 januari 2024
Wim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijsstijging afgelopen jaren van 380%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had door de jaren heen veel pakketen bij Antagonist. Webhosting en ook de resellerwebhosting. Ze zijn door de jaren heen met 380% in prijs gestegen, echt absurd. Voor mij rede om na, denk ongeveer 20 jaar over te stappen naar een nieuwe provider.
  • Reactie hierop van: Antagonist
    Hi Remco, bedankt voor je review! We waarderen enorm dat je al zo lang klant bent bij ons. Natuurlijk hopen we dat we onze samenwerking kunnen voortzetten. Per mail hebben we uitgelegd waarom de tariefwijziging noodzakelijk was. Ook hebben we je een persoonlijk voorstel gedaan. Reageer gerust op de betreffende mail als je hierover vragen hebt. Graag helpen we je dan gericht verder.
maandag 6 november 2023
Remco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Antagonist - prijzen omhoog en service naar beneden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zou maar eerst nadenken om hosting bij Antagonist af te nemen. Ze zijn traag in respons. Prijzen afgelopen jaar ineens met 30% verhoogd. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar en afhankelijk van hun respons tijd. Vervolgens krijg ik een rekening voor een hosting die ik al opgezegd had en wil ik betaald geld terug ben je weer afhankelijk van een mail berichtje. Als ondernemer ben je druk met andere zaken dan Antagonist helpen in hun te kleine administratie afdeling. Hun keuze (goedkoop) om alles online t doen en de klant heeft het nakijken.
  • Reactie hierop van: Antagonist
    Hi Frank, bedankt voor je feedback! Antagonist levert sinds haar oprichting geen telefonische ondersteuning. Daar zijn we altijd open over. Onze kracht ligt juist bij snelle hulp per e-mail en live chat. Op werkdagen reageren we binnen 4 uur en bij spoed binnen 30 minuten. We hebben de correspondentie nagekeken en zien dat er ook hier telkens tijdig is gereageerd. Over verlengingen of wijzigingen informeren we klanten ruim van tevoren. Bewust, zodat er genoeg tijd is om te handelen. Als je ooit een herinnering mist of te laat ben, dan is onze klantenservice er om je verder te helpen. Het spijt ons dat je een andere ervaring hebt en zien je graag tevreden. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan weten. We staan klaar en horen graag van je.
dinsdag 11 juli 2023
Frank
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Niet kunnen inloggen op Direct Admin opgelost!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al erg lang klant bij Antagonist met een Slim pakket. Tot nu toe en nog steeds zeer tevreden. Doe zelf tot nu erg weinig met de uitgebreide mogelijkheden. Tot op heden (nog) niet nodig geweest. Ik wilde een nieuwe forward instellen en diende in te loggen op Direct Admin. Dit werkte niet, site opende niet verder. Via chat contact gezocht, razendsnel contact en wij kwamen tot de conclusie dat het aan mijn browsers lag, andere browser (Chrome) en het werkte weer. De keren dat ik hulp nodig had, altijd correct, adequaat, klantvriendelijk en vakkundig geholpen. Ik blijf het wel erg jammer vinden dat er geen telefonische telefonische mogelijkheid s. Waarschijnlijk nog van de oude stempel;). Ben het zeker eens met anderen dat het no nonsense service niveau erg hoog is en zich onderscheid van menig ander bedrijf! M.v.g. Dennis
donderdag 2 februari 2023
D.Wellerdieck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Al jaren topservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wellicht niet de goedkoopste, maar naar mijn ervaring met veel hostingbedrijven de beste op het gebied van kwaliteit en service. Praktisch geen downtime of problemen, en je vragen worden altijd snel, adequaat en meedenkend beantwoord. Wat in deze tijd in schril contrast staat met menig klantenservice. Money well spent.
woensdag 25 januari 2023
Mitchell
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Ik ben super tevreden van Antagonist
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben super tevreden van Antagonist, op alle vlakken en dit al reeds 15 jaar. Stabiliteit en snelheid website zijn zeer goed, klantendienst is eigenlijk perfect, prijzen zijn zeer correct. 100% tevreden!
woensdag 25 januari 2023
Christine Loobuyck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Superfijne kantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een technische vraag/probleem, en die werd meteen goed opgepakt en opgelost door Marco van de klantenservice. Hij was vriendelijk, communiceerde duidelijk, en stemde de oplossing goed met mij af. Ik voelde me ontzorgd, en binnen no time was mijn probleem opgelost.
woensdag 25 januari 2023
Sharon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden klant, met een negatieve uitschieter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe ben ik altijd een zeer tevreden klant geweest. De diensten die ze aanbieden zijn kwalitatief goed en de hostingpakketten zijn zeer uitgebreid en up to date met de laatste technische zaken. Tot op heden ook nooit echt contact moeten hebben met de klantenservice. Totdat ik laatst voor een domeinnaam, die extern stond, DKIM wilde configureren. Ze gaven aan dat zij de volledige controle over de domeinnaam moesten hebben om dit te regelen en er een verhuizing voor nodig was. Voor de verhuizing heb ik nog nagevraagd of DNSSEC, DKIM en DANE dan zouden werken voor dit domein en dat werd mij verzekerd. Helaas bleek na de verhuizing dat voor mijn domeinnaam, Antagonist niet het juiste DNSSEC algoritme ondersteunt. Op zich kan het gebeuren dat dit over het hoofd wordt gezien, zeker voor mijn niet-standaard domeinextensie. Alleen om dan te adviseren dat ik het zelf maar moet gaan oplossen met de beheerder van dit TLD is alles behalve wat je verwacht aan service. Tot op heden niets dan lof en anderen ook geadviseerd om hier hosting af te nemen en ik hoop maar dat deze service een eenmalige, negatieve uitschieter was.
woensdag 11 januari 2023
Matthijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Onmisbare hulp gehad bij update php 7.4 naar php 8
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij een website van een van mijn klanten moest de php-versie worden bijgewerkt. Hierbij liep ik van de ene foutmelding tegen de andere aan. Het was voor mij totaal niet duidelijk hoe ik het moest aanpakken. Hiranthi Herlaar heeft me bij de hand genomen en geholpen om de instellingen van A tot Z in orde te krijgen. Sterker nog, ze heeft me eigenlijk al het werk uit handen genomen. Dit had ik nooit zelf kunnen oplossen. Ontzettend blij en tevreden met deze service van een topprovider - waar ik overigens al een tiental jaren zeer tevreden klant ben!
maandag 28 november 2022
Marc Bijl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De coolblue onder de webhosting bedrijven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2008 klant bij Antagonist en ben van plan dit nog heel lang te blijven. De service is echt top! Heb je een vraag dan wordt er met je mee gedacht en het advies is altijd goed. Er zijn van die bedrijven die er uit springen qua service. Bij mij is dit o.a. coolblue en op een gedeelde eerste plek komt zeker Antagonist! Bedankt!
dinsdag 8 november 2022
Esther
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gewoon een tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij Antagonist met diverse websites, en dit bedrijf heeft me nog nooit één moment teleurgesteld. Communicatie is top en als je ergens zelf niet uitkomt, wordt je snel en goed geholpen. Kortom, niets te klagen en alleen maar positieve ervaringen met Antagonist.
woensdag 2 november 2022
Anja van de Ven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuizen website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben een hostingpakket Slim en ook ons domein bij Antagonist ondergebracht. Sinds 9 augustus 2022 zijn we klant met onze non-profit website (www.stichting-corantijn.nl). Met onze website proberen we geld en goederen voor Suriname te genereren voor het versturen van zeecontainers met (medische) hulpgoederen, het kunnen uitdelen van voedselpakket, het opknappen van (basis)scholen en het verstrekken van schoolmateriaal en opzetten van duurzame economische projecten.
maandag 31 oktober 2022
Marion van Berkum, Stichting Corantijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Altijd snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2018 heb ik mijn website ondergebracht bij Antagonist. Ik heb niet vaak wat, als ik al een vraag heb komt dat omdat ik iets wil weten wat op mij persoonlijk van toepassing is. Altijd een snelle reactie en service, duidelijke helpdesk en fijne manier om mijn eigen site te bouwen.
donderdag 20 oktober 2022
Marije
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima hosting met erg goede klantenservice.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde wat veranderen aan de koppeling van mijn domein aan het hostingpakket en vond de meeste info in de online help. Een paar dingen waren me niet helemaal duidelijk vandaar dat ik een vraag aan de helpdesk gestuurd heb via de mail. Binnen de kortste keren had ik een heel net antwoord terug waar ik goed mee geholpen was.
maandag 17 oktober 2022
Joost H
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel prettig dat jullie heel direct zaken in orde gemaakt hebben nadat ik in gebrek gebleven was
vrijdag 7 oktober 2022
Richard van der Leen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webhosting Antagonist; actief en pro-actief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijne ondersteuning op alle vlakken tegen betaalbare en passende prijs.
woensdag 28 september 2022
Jolanda Klerks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
TOP SUPPORT
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren ben ik klant bij Antagonist. Diverse domeinnamen en goede pakketten. Ze hebben veel geduld. Er is veel support op de website als je hulp nodig hebt. En natuurlijk een op een bij grotere problemen. Ik raad jullie Antagonist aan. www.houtskelethouse.nl
maandag 26 september 2022
Robert van Oel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goede hosting met een top klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een paar jaren klant bij Antagonist, alles verloopt altijd zeer vlot. Als ik vragen heb, krijg ik snel antwoord en ook de kwaliteit van de hosting zelf is top. Een absolute aanrader!!
maandag 12 september 2022
Astrid Van Bergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp wanneer nodig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wanneer er iets is met je pakket of je komt ergens niet uit, dan kun je altijd bij de support van antagonist terecht. Ze zijn zeer behulpzaam en reageren snel.
maandag 5 september 2022
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Deskundig personeel, erg lange wachttijden en vaak het gevoel van verkeerde prioritering.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wilde mijn website verhuizen en vanwege de goede reviews gekozen voor Antagonist. Ik vond het echt drama, de helpdesk wordt bemand door kundig personeel maar ze zijn niet erg responsief. Of er wordt op de verkeerde manier geprioriteerd. (belangrijke of grote bestaande klanten eerst?) Het verhuizen van je website is niet bepaald 'easy-peasy' maar de helpdesk gaat er vanuit dat je programmeerkennis op HBO niveau zit blijkbaar. Ik weet genoeg van webdesign/hosting/programmeertaal gerelateerde zaken maar wanneer de hand-out van Antagonist niet meer actueel is of niet correspondeert met wat jij op je scherm ziet mag je het zelf gaan oplossen. Of je zit weer 24uur te wachten op een antwoord. De antwoorden worden dan standaard en kort. Na 5 dagen ben ik geen steek verder gekomen en heb een refund aangevraagd. Ik vindt het geen aanrader.
woensdag 31 augustus 2022
Berry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Geen wijziging e-mail adres
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meerdere malen heb ik mijn e-mailadres gewijzigd, omdat ik een andere provider moest nemen. Nu heb ik besloten een eigen domeinnaam te gebruiken. Het huidige e-mail adres kan ik, zolang ik wil gebruiken. Het is kinderlijk eenvoudig een eigen domeinnaam te reserveren en e-mailadressen te maken bij Antagonist. Mocht je toch nog een probleem hebben dan is er per e-mail en telefoon prima ondersteuning.
woensdag 24 augustus 2022
Adriaan van Olphen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Providing zoals het hoort
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij Antagonist is heel veel geautomatiseerd, maar wanneer iets niet duidelijk is (of iets niet werkt zoals het hoort), dan heb je nog dezelfde dag (en soms zelfs binnen het uur) antwoord op jouw mail. Een telefonische helpdesk is er niet en dat is mijn inziens ook beter. Er zijn daardoor geen lange wachttijden en jouw vraag komt per mail direct terecht bij een bekwaam iemand die ook daadwerkelijk een antwoord kan geven. Deze persoonlijke klantenbenadering is goud waard. Antagonist gaat duidelijk voor kwaliteit, want sinds ik in 2008 mijn eerste domein heb geregistreerd (het zijn er inmiddels 59), zijn er géén tot bijna geen issues geweest. De 99,9% uptime-garantie is geen marketingstrategie. Ze kunnen (en mogen wat mij betreft) die garantie echt geven. Het enige waar ik niet helemaal tevreden over ben, is de nieuwe Online Opslag. De ontevredenheid heeft alles te maken me het bestanden- of inodes limiet. Die staat bij de 250GB variant op 200.000. Ik heb begrepen dat dit limiet niet naar beneden telt wanneer je bestanden verwijderd. Afgezien van een aantal limiet-meldingen heb je er verder geen last van. Verder werkt alles stabiel en snel. Een positieve noot: de online opslag staat op een server in Nederland. Al met al zal ik Antagonist voor de volle 100% adviseren aan familie, kennissen en collega's. Antagonist is voor mij de enige provider die er toe doet.
vrijdag 19 augustus 2022
Brian Mijnals
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Voor mij het beste hostingbedrijf in NL
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als website & online marketing bedrijf breng ik al mijn klanten onder bij Antagonist. De redenen hiervoor zijn simpel: Betrouwbaarheid, goede service & vrijheid om te handelen. In 4 jaar tijd heb ik 2x meegemaakt dat de site er kort uit lag door een probleem bij Antagonist zelf. Dit werd altijd in no-time opgelost. Verder: 0 problemen. Als er iets is krijg je persoonlijke, vriendelijke en duidelijke uitleg. Geen geautomatiseerd verhaaltje maar echte mensen. Zo fijn. Daarnaast helpen ze je als iets onduidelijk is. Als je ergens niet uitkomt staan ze voor je klaar, ook als het niet direct met hosting te maken blijkt te hebben. Het biedt mij snelle websites en betrouwbare oplossingen voor mijn klanten waarbij ik aan de achterzijde alles zelf kan (*en mag!) inregelen. De prijzen zijn afgelopen jaar wel gestegen, maar je krijgt waar voor je geld. De klantenservice heeft 4,5 ster. Niet vanwege de kwaliteit, want die is 5 sterren. Maar wel omdat de chat regelmatig gesloten is (het wordt dan gewoon een supportmail) waardoor je soms een of twee uur moet wachten op een antwoord. Nou heb ik 't niet vaak nodig, maar als het nodig is zou ik het liefst per direct contact hebben of even kunnen bellen. Behalve dat; absoluut 5 sterren voor Antagonist.
zaterdag 13 augustus 2022
Michael Maximus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle Helpdesk met deskundige oplossingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had meerdere vragen omtrent WordPress en ondanks dat zij daar geen verplichting toe hebben, werd ik meerdere keren supersnel en deskundig geholpen met uitgebreide oplossingen. Een telefonische Helpdesk is bij deze organisatie absoluut niet noodzakelijk. Via de chat of mail ontvang je, ook als groentje zoals ik, snel en kundig antwoord. Sinds 2010 klant bij Antagonist en sindsdien ervaar ik pure professionaliteit.
vrijdag 29 juli 2022
Dave
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over Antagonist. Zowel que website beheer als de service als er eens wat aan de hand is. TOP!
donderdag 28 juli 2022
Jos Goedkoop
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Professioneel en inspirerend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De keren dat ik met de Antagonist helpdesk te maken had waren heel positieve ervaringen. Ik werd adequaat geholpen, vriendelijk en betrouwbaar. Vaak kreeg ik dan als extraatje wat aanvullende informatie of tips over mogelijkheden. Over deze provider niets dan goeds, wat mij betreft!
dinsdag 19 juli 2022
ad
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne provider!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super blij met Antagonist! Prijs kwaliteit is super. Voor een lage prijs super kwaliteit. Prima online helpdesk.
donderdag 14 juli 2022
Guido Hoffman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zij doen gewoon wat ze zeggen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eigelijk is het gek dat je moet aangeven dat Antagonist Hosting gewoon doet wat ze zeggen. Maar helaas heb ik totaal andere ervaringen bij andere soortgelijke bedrijven. Daarbij komt dat zij alert reageren op de vragen die je stelt per email vaak binnen enkele uren maar altijd binnen de aangegeven termijn. De beantwoording is ook superduidelijk met ondersteuning van filmpjes. Dus gewoon erg goed of moet ik zeggen beter dan .... Kortom Antagonist Hosting misschien niet de goedkoopste maar je krijgt wel waar en service voor je geld!
dinsdag 12 juli 2022
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een trouwe klant...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jarenlang klant van Antagonist, tot grote tevredenheid. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde, mijn diverse websites zijn al die jaren vrijwel constant in de lucht geweest, de stabiliteit is wat je hoopt van een provider. Diverse keren al zeer positief verrast door de hulp van de helpdesk bij calamiteiten (door mij zelf veroorzaakt); de antwoorden zijn snel, vriendelijk en kundig. Ik kan Antagonist van harte aanbevelen; ik ben er erg blij mee in ieder geval.
donderdag 7 juli 2022
Henk van den Heuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hulp bij website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website was ineens uit de lucht en ik kreeg het zelf niet voor elkaar om het te herstellen. De helpdesk heeft - onverplicht - een verouderde PHP versie vervangen naar een nieuwe versie en het probleem was opgelost. Ik ben heel blij met de geboden service!
donderdag 7 juli 2022
Anita de Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zoals het moet!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service! Steeds nieuwe ontwikkelingen.
donderdag 7 juli 2022
Freek Bune
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
website off line
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Antagonis heeft meteen gereageerd op mijn melding en de gepast oplossing voorgesteld. Snel, correct en klantvriendelijk.
vrijdag 24 juni 2022
Chris Heymans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een warm bad
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na wat pogingen onze site bij een andere (goed bekend staande) hoster online te krijgen waar de wachttijden gruwelijk waren, was het bij Antagonist een warm bad, dezelfde dag nog kon ik overal bij en was alles geinstalleerd wat ik nodig had. Heel fijn.
vrijdag 17 juni 2022
Nienke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Misschien wel de beste!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al sinds 2016 klant bij ANTAGONIST. Hun service is erg goed en zij staan altijd klaar voor raad en daad. Het gebruik van het hostingpakket is erg duidelijk (WORDPress) en ook de verschillende tutorials zijn er goed. Niet de goedkoopste maar misschien wel de beste
woensdag 15 juni 2022
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
toppers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een verhuursite en ben niet handig met internetsites. Iemand heeft deze ooit voor mij in elkaar gezet en nu moet ik het zelf verder onderhouden. Als ik er even niet uitkom, dan stuur ik antagonist een mail en krijg altijd snel en duidelijk antwoord, stap voor stap hoe ik verder moet. Dus ook voor de mensen die er geen verstand van hebben. werkt dit perfect. Dank jullie wel voor de altijd goede hulp!! Ga zo door!! Groetjes , Marianne/ sunnyzandvoort.com
woensdag 8 juni 2022
marianne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gewedlige service en hulp.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host mijn site bij Antagonist. Ik heb ervaren dat, wat ik dan ook nodig heb zij mij altijd goed begrijpen en in zeer snel alles in orde te maken. Echt geweldig zo.
maandag 30 mei 2022
Bob Tomanovic
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gewedlige service en hulp.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben jaren klant van Antagonist met Hostingpakket Plus deb101539 . Ik had hulp bij sommige beslissingen nodig en ik ben door Maarten geweldig geholpen. Hij gaf me een paar duidelijke suggesties ( met toegevoegde links naar de keuzes boven op !! ) en dan is de keuze maken niet zo moeilijk. Zo'n goede service heb ik noot meegemaakt. Echt niet.
vrijdag 27 mei 2022
Bob Tomanovic
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Stabiele snelle hosting.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Of je nu een grote webshop of een druk bezochte website wil hosten, bij Antagonist geen probleem! Diverse andere hosters (grote namen) geprobeerd, maar teleurstellende resultaten vooral wat betreft snelheid. Kwaliteit mag iets kosten !
dinsdag 19 april 2022
Han Wechgelaer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Nog steeds heel erg tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij Antagonist. Vanaf het begin ben ik erg tevreden. Een erg fijne organisatie met kundige mensen die je snel helpen. Het klantenportaal is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De dienstverlening is zeer betrouwbaar in alle facetten, kortom een hele dikke aanrader. Daarom; prijs/kwaliteit 10+!
vrijdag 8 april 2022
Herbert Huizer Photography
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2017 klant geweest bij Antagonist en ik heb de dienstverlening altijd als top ervaren: snel, klant- en oplossingsgericht en vriendelijk. Dank doorvoor.
vrijdag 1 april 2022
Paul Willemsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Op alle vlakken uitstekend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2010 heb ik meerdere websites bij Antagonist lopen. Van toen naar nu heb ik verschillende keren een beroep gedaan op de hulp van de medewerkers en ben daarbij altijd snel en adequaat geholpen. Ik zal niet snel overstappen naar een andere aanbieder en kan Antagonist zeker aanbevelen!
donderdag 31 maart 2022
Dennis van Duijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Antagonist: Prima bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sedert enkele jaren zijn wij klant bij Antagonist met een pluspakket. Bij welk probleem ook is onze ervaring dat er adequaat hulp wordt geboden.
dinsdag 29 maart 2022
Teun Sehoemaker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ontwikkelsite omzetten naar "live-site"
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hiranthi van Antagonist gaf duidelijk aan wat het traject zou zijn, kwam de afspraken na, reageerde alert op mijn vragen en opmerkingen en communiceerde vlot en direct op een prettige manier. Gewoonweg een KLASSE ondersteuning!
maandag 28 maart 2022
Leo Wethly
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
support bij domeinnaam verhuizing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat de domeinnaam van de website toch teveel nadelen had, gekozen om de een andere domeinnaam te gaan gebruiken voor de bestaande website. Daarvoor moet dus in termen van Antagonist een 'domeinnaamverhuizing' plaatsvinden. Op het oog een 'simpele' operatie die ik dacht zelf te kunnen doen. Maar toen kwamen al snel zaken als pointers, alliassen, htacces etc in beeld. Mij een brug te ver. De supportafdeling bood aan om de verhuizing te doen, hetgeen een premium dienst is tegen een (kleine) vergoeding. Nu heb je support en support, maar de support die ik heb hiermee heb ervaren is eigenlijk 10-sterren waard en dan nog doe ik ze nog tekort naar mijn beleving. In de voorbereiding moest toch wel het e.e.a. gebeuren waarbij ik (om het toch te blijven snappen) regelmatig om uitleg heb gevraagd. De support-medewerkster bleef altjd geduldig en via de email op heldere wijze, wat niet altijd makkelijk is met email, betrokken in de uitleg (Antagonist heeft geen telefonische bereikbaarheid). Daarnaast ook absoluut niet te beroerd om een stapje extra te doen en zaken over te nemen omdat het toch mee kon in de flow van de voorbereiende werkzaamheden. De voorbereiding was uiteindelijk best omvangrijk, al was het maar in de afstemming/communicatie en was gewoon helemaal perfect op orde. Na groen licht van mijn kant, is vandaag de 'knop omgezet' en alles werkt naar behoren. Ik heb de aandacht en de kwaliteit van de support medewerkster als bijzonder (positief) ervaren. Dit is service met een hoofdletter S. Complimenten! Ik wens iedereen een dergelijke support.
vrijdag 25 maart 2022
J. de Kok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Antagonist Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Slim

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

30 dagen uitproberen / Direct online / Geen opzegtermijn

Plus

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 75 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

30 dagen uitproberen / Direct online / Geen opzegtermijn

Pro

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 4 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

30 dagen uitproberen / Direct online / Geen opzegtermijn

Domeinnaam

.NL-Domeinnaam

€ 11,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

Gratis redirect, e-mailforwarders, DNS-beheer en DNSSEC

.BE-domeinnaam

€ 11,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

Gratis redirect, e-mailforwarders, DNS-beheer en DNSSEC

.EU-domeinnaam

€ 12,60 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

Gratis redirect, e-mailforwarders, DNS-beheer en DNSSEC

.COM-domeinnaam

€ 15,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

Gratis redirect, e-mailforwarders, DNS-beheer en DNSSEC