Versio

4,3 / 5 2.115 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 9 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:30 - 02:00 ('s nachts)
  • Zat-zon: 09:30 - 17:30
Website screenshot Versio

Overall score

4,3 / 5 2.115 ervaringen

Totaal (2.115)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (35)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio
Versio biedt sinds de oprichting in 2008 webhosting diensten aan in Nederland, België en Engeland. Inmiddels maken ruim 100 duizend mensen gebruik van de diensten. Met shared hosting vanaf €0,50 per maand behoort Versio tot de prijsvechters van Nederland.

Versio is gevestigd in Leeuwarden en heeft naast een Nederlandse vestiging ook een adres in België en Engeland.

Sinds 2018 is Versio onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Versio ervaringen en klachten
We horen het graag als je tevreden bent met de diensten van Versio maar ook klachten over Versio zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit hosting bedrijf en hoe betrouwbaar het is. Vermeldt in je review zo precies mogelijk welke diensten niet goed zijn zoals trage servers of op welke manier de klantenservice goed of slecht bevalt.

Ervaringen 2115 op 212 pagina's

Jaren lang tevreden klant, nu zsm weg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren lang tevreden klant geweest en nu zo snel mogelijk weg na een prijsstijging van 400%. Was een topic begonnen op het forum waar ik tientallen reacties kreeg van andere ontevreden klanten en dat topic is verwijderd door versio. Totaal geen aanrader meer dus.
zondag 9 december 2018
Stephan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijsverhoging (zonder blikken of blozen)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio heeft schijnbaar een nieuwe strategie. Ze willen weer een klein en beheersbaar bedrijf worden(?), en dat gaat ze wel lukken als ze op deze manier met de klanten omgaan, giga prijsstijgingen doorvoeren met de leus 'WE HEBBEN IETS TE VIEREN' (je moet maar durven) Als je op hun site een topic schrijft hierover is hij binnen 15 minuten weer verwijderd door Versio. Op zoek naar een betrouwbare partner gaan is wat mij te doen staat!
donderdag 6 december 2018
Harry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Opeens 5 x meer betalen! Grrrr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb het goedkoopste pakket. Voor simpele website waar 15 bezoekers per maand opkomen. Moet nu opeens 5 x meer betalen en dat zou mooi moeten zijn. Grrr dan maar niet meer hoor.
woensdag 5 december 2018
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Waanzinnig slecht en leugenaars ook!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongelooflijk! Onze shops liggen er al 3 dagen uit (geen grap). 6 shops volledig uit de lucht. Versio ligt over de reden en zegt dat ze van klein naar groot databases herstellen en dat de laatste databases zoooo groot zijn dat het uren duurt per database. Niet waar dus, onze databases zijn niet groter dan 50mb. Als it-er weet ik dat dit geen uren duurt, minuten hooguit.Al 3 dagen verder. Ze reageren ook NIET meer op mijn tickets. Het noodnummer is zoals iemand anders al aangaf offline gehaald.Ongelooflijk..Vooral het liegen ook. STaat er op de website een ONDERHOUDS melding. GEloof je toch niet? Onderhoud.. Als ze gewoon eerlijk hadden gezegd dat ze iets compleet naar de haaien hebben geholpen en dat ze proberen er iets ana te doen, maar nee hoor 'gewoon onderhoud' uw shopjes zijn binnen een week weer online. Bizar gewoon..
woensdag 5 december 2018
hendrik boele
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
"Versio gaat als een speer"
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is de manier waarop je als klant moet weten dat je hostingpakket ineens 300% duurder wordt, per direct, zonder bedenktijd en ineens van je online portefeuille weggeboekt. Je geld is ineens weg, lijkt wel op een bankrun. Dit is onwettelijk. Begin direct met het verplaatsen van hostings en domeinnamen. Ik heb hen jarenlang de downtimes vergeven (voor die prijs kon je net alles willen...). Nu hebben ze mijn vertrouwen geschaad. Ik ben weg.
woensdag 5 december 2018
Jinghels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
1 ster is teveel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
1 ster is teveel. Onze shops (6 webshops) liggen er al 2 hele dagen uit. Ze geven aan dat het om 'onderhoud' gaat. Ze krijgen het niet hersteld maar geven het niet toe. Storingsnummer hebben ze ook uitgezet omdat ze teveel gebeld werden. Antwoord op tickets duurt bijna een dag.
dinsdag 4 december 2018
marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Betalen voor gebakken lucht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een dag voor het weekend een mail sturen waarin ze je forceren om een heel ander en 5 keer zo duur pakket af te nemen. Dit willen ze verkopen met loze kreten zoals "premium" en "high class", gebakken lucht dus. Ook nog even snel de algemene voorwaarden aanpassen. Waardeloos bedrijf en service, zo ga je in 2018 niet met je klanten om. Dit heeft vast te maken met de overname door TWS, die meer winst wil maken...
dinsdag 4 december 2018
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
RIP Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sluit me aan bij alle rest. Ze hebben hun klantenbestand mooi opgebouwd met aantrekkelijke prijzen en hopen deze nu te kunnen behouden na hun prijsstijging van 400+ %. Mij mogen ze alleszins niet meerekenen.Snap niet waarom ze dit opeens doen, ben er altijd tevreden van geweest en heb ooit nog een goede review achtergelaten.
dinsdag 4 december 2018
Anton Vroemans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Schandalige verhoging!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met grote tevredenheid ben ik enige tijd geleden naar Versio overgestapt. Stabiele omgeving, daarentegen wel een slechte bereikbaarheid van de klantenservice... moeilijk telefonisch wat ik zelf toch wel fijn vindt. Maar toen de verhoging in december 2018... een verhoging van 100%!!!! Ik vind het eerlijk om met de inflatie mee te gaan, maar dit is toch weel beetje gortig.
maandag 3 december 2018
Willem-Jan Hanegraaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Zeer slechte partij!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte partij! verhogen de prijzen 1 dag van te voren en communiceren niet, verwijderen ook de topics erover met ruim 80+ klachten erop, helpdesk is dicht niet te bereiken omdat de storm aan klachten hun overlopen!is onderdeel van investeringsmaatschappij geen zaken dus meer mee doen!
maandag 3 december 2018
remco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Brons NL

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 40 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Domeinnaam

.be

€ 6,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee