Versio

3,7 / 5 2.939 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Hosting de eerste maand voor slechts € 0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 50 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-16:30

Review score

3,7 / 5 2.939 ervaringen

Totaal (2.939)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (133)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS Hosting

Versio is tegenwoordig onderdeel van Your Online. Onder andere Yourhosting kun je ook onder de paraplu van Your Online vinden.

Ervaringen 2939 op 59 pagina's

Probleem met een SSl certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toch al 10 jaar klant en hadden voor het eerst een probleem. Ik geraakte er zelf niet uit en ben perfect verder geholpen door Gavon. Zalig toch. Geen gedoe probleem oplossen en hup. zo hebben we het graag.
dinsdag 28 mei 2024
Kristiaan Thys
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eindelijk geen gedoe meer met Neostrada zins ze bij Versio zijn aangesloten. Gewoon telefonisch bereikbaar voor een Digibeet zoals ik. Gisteren per telefoon en meekijken geholpen door Julian en probleem opgelost, lag trouwens bij mijzelf mailbox vol tot aan de rand. Julian was vriendelijk en begreep tenminste dat hij met een leek op computergebied te maken had, bedankt voor je hulp.
dinsdag 28 mei 2024
Henri Engelen Engelen Maatwerk & Advies ( niet voor computers ha, ha, )
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Site niet benaderbaar. Teveel Redirects
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contact opgenomen met Versio omdat een website niet meer werkte. Ik werd geholpen door Thomas Vink. Hij kon het zelf niet meteen vinden, heeft meteen een collega ingeschakeld om hier samen met hem naar te kijken. Ze wilde mij niet langer laten wachten aan de telefoon dus gaven aan mij een een email te sturen als het was opgelost. Binnen een half uur kreeg ik een mail dat de website het weer deed! Super geholpen en afgehandeld. Ga zo door.
maandag 27 mei 2024
Jeroen thijssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Erik was super!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erik van Versio heeft mij gedurende 10 dagen op een vriendelijke en zeer geduldige manier geholpen om mijn met malware vervuilde site weer gezond te maken. Zo intensief ben ik nog nooit geholpen! 👍
vrijdag 24 mei 2024
Willy Maassen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Safety Protocol aanpassen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele snelle reactie van Thomas Vink. Uiterst tevreden.
dinsdag 21 mei 2024
Arjan Takens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sabrina is een topper, ze heeft mij supersnel geholpen en een glimlach op mijn gezicht weten te toveren. Goed om te ervaren dat de service uitstekend is als je er zelf niet uitkomt!
vrijdag 17 mei 2024
Reena Lachmansingh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super service van Laurent
donderdag 16 mei 2024
Megan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Teleurstellende klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar, en per mail duurt het een aanzienlijke tijd voor je reactie krijgt (minstens een halve dag). Met een paar keer over en weer mailen ben je dus zo een paar dagen verder, zelfs als het een urgent probleem is zoals niet bereikbaar zijn voor je klanten via mail. Erg frustrerend. Uiteindelijk wel goed geholpen, maar het heeft naar mijn mening veel te lang geduurd.
donderdag 16 mei 2024
Floor
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
verlengen certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik werd heel goed en heel vlug geholpen door Sabrina dank u wel!
woensdag 15 mei 2024
Franka Nollet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSl certificaat installeren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben snel en goed geholpen door Sabrina met het installeren van het SSL certificaat
dinsdag 14 mei 2024
Karin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Doe het niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 12j klant te zijn bij versio en neostrada heb ik inmiddels alles verhuisd naar een nieuwe aanbieder die zijn zaken wel op orde heeft. Versio heeft een record tijd de prijzen dusdanig opgeschroeft dat je bijna maandelijks je rekeningen moet controleren of ze niet nog meer van je stelen. De service is dramatisch en kun je niet op rekenen. Een standaard mail kost ze ong 5 werkdagen om op te reageren. Ik had een dienst om mijn vps te updaten, deze dienst werd spontaan verhoogd in prijs (geen melding vooraf) en na controleren hebben ze deze dienst al zeker 1.5j niet eens geleverd. Bij contact hierover laten ze je in de steek. Kies als je blieft voor een andere hoster, er zijn zoveel betere dan deze boevenclub.
dinsdag 7 mei 2024
Ruud Martens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijsverhogingen x3 in 5 jaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb er 1 domeinnaam gekocht en beheerd. Op 5 jaar tijd is de prijs x3 gegaan zonder voorafgaande communicatie. Ik kwam het telkens pas te weten toen de factuur binnen kwam. Klantendienst doet lang over reageren en helpt niet.
maandag 6 mei 2024
Maxim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Verhuizen van Wordpress multisite
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het verhuizen van een mulitsite naar een andere server en het opnieuw instellen van de mail (met mail & spamfilter) ben ik goed geholpen door Laurent en Dennis.
woensdag 1 mei 2024
Merel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opzeg met moeite toch goed afgehandeld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meerdere jaren klant geweest voor de registratie van domeinnamen en webhosting. Uiteindelijk producten afgezegd wegens veel te hoge prijzen in vergelijking met de markt. Meer dan 3 keer duurder.. Het product (hosting) op zich werd praktisch enkel gebruikt voor mailing. Na de factuur met nieuwe prijzen ontvangen werd gevraagd of ze geen andere/betere en commerciele oplossing konden bieden. Het antwoord was neen en tegelijk werd er ook direct gewezen dat de factuur (voor 1 jaar) volledig moest betaald worden, zelfs bij opzeg van het product. Vele mails later en nog langer wachten is er uiteindelijk toch degelijke oplossing aangeboden door 1 gebruikte maand plus 1 maand opzeg te betalen.
dinsdag 30 april 2024
Thomas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Sneaky upgrade pakket, met prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit zijn oplichters die sneaky een prijsverhoging doorvoeren en bij het einde van een jaarcontract ongevraagd een goedkoop hostingpakket omzetten naar een duurder pakket. Waarbij ze vervolgens e-mail niet doorsturen en een verhuiscode weigeren, terwijl het contract voor de domeinnaam nog lang niet is afgelopen. Om vervolgens maar meteen met een deurwaarder op de stoep te staan.
maandag 29 april 2024
Gart Adang
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Meedenkende klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijne klantenservice, staan niet op hun strepen maar denken goed mee en zijn behulpzaam naar het zoeken van een passende oplossing.
donderdag 25 april 2024
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Doe het niet. Overweeg andere opties
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waarschuwing: Overweeg andere opties voordat je met Versio in zee gaat. Of accepteer dit: - Extreme prijsstijgingen zonder duidelijke communicatie - Prijzen veel hoger dan concurrenten, tot drie keer duurder - Functionaliteit en service die achter blijven bij prijsstijgingen - Klantenservice die slecht bereikbaar is Na jaren klant te zijn geweest, heb ik nu alles overgezet naar een andere provider.
woensdag 24 april 2024
Jacco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Uitstekende ervaring met Versio/Neostrada
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil graag mijn ervaring delen met Versio/Neostrada, omdat ik buitengewoon al meer dan 10 jaar tevreden ben met hun diensten. Als ondernemer ben ik afhankelijk van een betrouwbare webhostingprovider en Versio heeft mijn verwachtingen overtroffen op alle fronten. Allereerst ben ik onder de indruk van de uitstekende klantenservice van Versio, met name dankzij Laurent. Jij bent geweldig! Bij vragen of problemen staan ze altijd voor je klaar en bieden ze snelle en effectieve oplossingen. De vriendelijke en professionele ondersteuning heeft me echt het gevoel gegeven dat ik als klant gewaardeerd word. Wat betreft de technische aspecten van de diensten kan ik ook heel positief uitspreken. Mijn website draait soepel en ik heb zelden last gehad van downtime. De snelheid en betrouwbaarheid van de servers zijn indrukwekkend en hebben mijn online aanwezigheid aanzienlijk verbeterd. Bovendien biedt Versio een scala aan functies en tools (via cPanel) die mijn websitebeheer aanzienlijk vereenvoudigen. Van het gemakkelijk installeren van WordPress website tot het beheren van e-mailaccounts, alles is intuïtief en gebruiksvriendelijk. Echt top! Ik ben zo enthousiast dat ik ook reclame maak voor Versio in mijn netwerk. Al met al kan ik Versio van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare webhostingdiensten, vooral met de fantastische ondersteuning van Laurent. Hun uitstekende klantenservice, technische expertise en betaalbare tarieven maken hen een topkeuze.
woensdag 24 april 2024
Mojda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Snel en keurig geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geblokkeerd IP adres werd snel opgelost door Thomas Vink
donderdag 11 april 2024
Jorden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opzeggen website en SSL
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na vorig jaar een zeer nare ervaring te hebben gehad met factuur die niet in rekening mocht worden gebracht door een fout van Versio, ben ik dit maal erg fijn geholpen door Gizem. Zij nam de tijd en het proces van opzeggen goed met mij door. Daarop kreeg ik binnen een half uur een mail van haar met een samenvatting met daarbij de belofte deze door te zetten naar de administratie. Een verademing ten opzichte van de eerste keer waar het mij maar niet lukte om contact te krijgen.
dinsdag 9 april 2024
Glenn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplossen problemen webmail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel fijn geholpen door Thomas Vink. Doelgericht, klantvriendelijk en geduldig..... en stopte niet tot het naar behoren werkte. Precies wat je nodig hebt als je een webhosting pakket gebruikt bij Versio en het zakelijk gebruikt. Heel fijn, dank Thomas!
dinsdag 9 april 2024
Winfried Zwier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Snelle service bij de klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren een reseller account bij Versio met meerdere websites en ben altijd zeer tevreden geweest met de geleverde diensten. Afgelopen week voor het eerst een storing met het ontvangen van mail, maar zelfs op Vrijdagmiddag net voor sluitingstijd (17:00) de klantenservice gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Er was ondanks het late tijdstip geen moment dat het telefoontje even snel afgehandeld zou worden. Uiteindelijk bleek er iets gewijzigd te zijn in de instellingen. De medewerker van de klantenservice (Thomas Vink) heeft alle instellingen samen met mij doorgelopen, zelfs op zijn eigen telefoon de mail instellingen gewist zodat hij mij stap voor stap uit kon leggen welke instellingen ik moest gebruiken. Ook heeft hij na het gesprek de instellingen nog via de mail nagestuurd zodat ik deze kan gebruiken om de instellingen bij andere telefoons goed kon zetten.
zaterdag 6 april 2024
de Deugd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt Thomas Vink van de klantenservice Flexwebhosting voor de oplossing voor ons probleem met de schijfruimte.
vrijdag 5 april 2024
Ineke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Super goede klantenservice door Laurent!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jarenlang klant, een reseller pakket voor aan aantal kleine websites die ik beheer. Soms kan de snelheid wat beter maar over het algemeen tevreden over de producten. Super goede en snelle klantenservice door Laurent van Versio/Neostrada. Als een van mijn websites uit de lucht is word ik meestal binnen 24 uur geholpen en werkt alles weer goed.
vrijdag 5 april 2024
Bryan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Super goede klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jarenlang klant, een reseller pakket voor aan aantal kleine websites die ik beheer. Soms kan de snelheid wat beter maar over het algemeen tevreden over de producten. Super goede en snelle klantenservice. Als een van mijn websites uit de lucht is word ik meestal binnen 24 uur geholpen en werkt alles weer goed.
vrijdag 5 april 2024
Bryan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren lang klant van Neostrada/ Versio. Resseler pakket met 20 websites. Vandaag een urgent probleem gehad die ik niet zelf kon oplossen. Laurent van Neostrada / Versio heeft me direct geholpen en mijn website gered. En dat was niet de eerste keer;) Thanks.
donderdag 4 april 2024
Andrejski
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Service is beterend, prijs nog steeds veel te hoog voor wat je krijgt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al sinds verschillende jaren klant bij Neostrada (nu deel van Versio) en de switch heeft niet veel goeds gedaan voor het bedrijf. Of althans toch niet voor ons als klant ervan. Na de switch is de klantenservice ENORM achteruit gegaan, maar ik merk dat er tegenwoordig meer aandacht voor is, waarschijnlijk owv de slechte reviews. In de tijd tussen de switch naar Versio en nu is mijn allerlaatste ervaring met de service desk een van de weinige geweest die positief en vriendelijk was (dankjewel Laurent!). Qua kwaliteit heb ik de indruk dat het ook allemaal een tikkeltje cheaper geworden is. En dan bedoel ik niet qua prijs, want die is sterk omhoog geschoten, zeker als ik vergelijk met concurrenten vraag ik me af waarom ik nog bij hen blijf. Ik zit nog even de rit uit voor een korte tijd en evalueer dan opnieuw.
woensdag 3 april 2024
Sven V
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Absurde prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren tevreden geweest met Versio, helaas zijn ze een erg hebberige toer opgegaan met absurde prijsverhogingen. De mensen die hier een positieve review nalaten beseffen nog niet wat er na een eerste jaar hun te wachten staat.
dinsdag 2 april 2024
Gianni Verhaeghe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recent verschillende keren telefonisch contact gehad met Versio en daaruitvolgend mailverkeer. Mijn website was namelijk off-line gehaald. Ik had de online portemonnee opgewaardeerd en een factuur betaald voor het upgraden van het hostingpakket. Bleek dat er problemen waren bij Versio met o.m. het verwerken van de betalingen. De website werd tijdelijk terug online geplaatst terwijl er ondertussen aan het probleem gewerkt werd. Uiteindelijk raakte alles opgelost. Prima uitleg aan de telefoon. Vlotte afhandeling van de mails. Gelukkig is alles nu in orde.
woensdag 27 maart 2024
NTSV vzw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs verhoging en goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door mijn bizarre factuur verhoging bij neostrada heb ik contact gezocht. Goed te woord gestaan door Laurent. Hij heeft me helpen overstappen naar versio. Ik vind het nog steeds erg duur, maar ben erg goed geholpen.
zaterdag 23 maart 2024
Terence Helle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
actief gereageerd op klacht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We waren verkeerd ingedeeld betreft ons website pakket. Na reclamatie snel opgelost door Laurent. je herkent een bedrijf hoe ze hun klachten oplossen.
maandag 18 maart 2024
Frans van Loon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Snelle en uitgebreide hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hadden een probleem en kregen een foutmelding. Een mailtje gestuurd naar support@versio.nl en binnen drie uur kregen we antwoord. Het probleem bleek lokaal te zijn volgens medewerker Laurent, maar toch gaf hij ons goede, uitgebreide aanwijzingen waardoor we het probleem konden verhelpen.
vrijdag 23 februari 2024
Paul ter Heyne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Aanpassen pakket zonder gegevensverlies
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is mogelijk om online een pakketwijziging aan te vragen maar om zeker te zijn dat ik geen data/emails zou kwijtraken heb ik hiervoor de supportafdeling (Laurent) gevraagd om dit voor mij te doen. Dit is perfect verlopen. Ook werd mijn aandacht gevestigd op missing settings van mijn kant, die nu ook werden gecorrigeerd. Prima werk. Ik ben ondertussen 6 jaar klant en ben nog steeds zeer tevreden.
donderdag 22 februari 2024
a. scheir
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Meld dit bedrijf bij de autoriteiten…
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meld dit bedrijf bij de autoriteiten over elektronische oplichting. Ze brengen u zonder toestemming kosten in rekening en sturen alleen facturen zonder enige kennisgeving of toestemming van u voor diensten waarvan u geen gebruik hebt gemaakt en die u ook niet van plan bent te gebruiken. "Oeps, je had maanden geleden al moeten zeggen dat je wilde opzeggen, nu moet je betalen." Betaal niet!!!! "Het schrijven van deze beoordeling heeft mij 1 euro per karakter gekost, dus stuur ik deze factuur maar naar Versio." Dit is hun mentaliteit. Ga naar rijksoverheid.nl en zoek op "Cybercrime melden". Report this company to the authorities about electronic scams. They charge you without permission and just send invoices without any notice or any consent by you for services that you have not used and do not intend to use. "Ooops you should tell us you wanted to cancel months ago, now you need to pay." Don't pay!!!! "Writing this review cost me 1 euro per character, so I'm sending this invoice to Versio." This is their mentality. Go to rijksoverheid.nl and search for "Cybercrime melden".
donderdag 22 februari 2024
Konstantinos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Goede en snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als zelfstandige en moeder van een baby'tje zijn de eerste maanden hectisch en druk. Dan helpen alle kleine beetjes extra hulp. Ik voelde me erg geholpen en er kwam ook snelle hulp, bijvoorbeeld bij het verlengen van mijn abonnement en het vernieuwen van mijn SSL certificaat. Tegen dat ik het uitgedokterd had, was het allemaal al in orde gebracht voor mij.
maandag 12 februari 2024
Karen Haers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Grootste online bandieten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pas op voor deze online bandieten. Ze lokken je met aantrekkelijke prijzen op het eerste jaar. Dan laten ze prijzen zien die iets duurder zijn voor de volgende jaren. Maar tegen de tijd dat jaar één verlopen is zijn de verlengprijzen voor de volgende jaren fors gestegen. Je krijgt hier geen melding van op voorhand. Je krijgt gewoon een factuur voor het nieuwe vele maal hogere bedrag. Enige communicatie of begrip langs hun kant is ook volledig zoek. Ze zeggen dat je als klant zelf maar alles op tijd moet nakijken en opzoeken. Dit is absoluut geen partner waar je mee wil samenwerken. Zij zijn hier enkel om zoveel mogelijk geld af te pakken.
maandag 12 februari 2024
Bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Helpdesk blijft aan de bal.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Laurent bij de helpdesk, en Laurens (twee verschillende personen) zijn in detail aan de bal gebleven toen bij een wordpress website niets meer ging. Uiteindelijk zijn we samen tot de conclusie gekomen, dat het probleem niet werkelijk op te lossen is. Het template Profitbuilder wordt niet meer met de laatste PHP versies ondersteund, andere plugins vragen om latere PHP versies, en het probleem van niet meer in te kunnen loggen als administrator blijft een raadsel. Wat ik zeer gewaardeerd heb is het komen met nieuwe ideen, die wellicht kunnen helpen. Wat lastig is bij versio, (één ster aftrek, wellicht twee?) is om de aandacht van de klantenservice te krijgen. Een telefoonnummer moet je met google vinden - omdat de chatbot je moet helpen met een ticket aan te maken. Dat is momenteel niet echt een success - ik heb tickets gehad die nooit aandacht hebben gekregen, en de melding over de inhoud van je ticket kan je nergens vinden.Dus als je 3 ticket aanmaakt, weet je niet waar die over gaat. Men schijnt aan het process te weken - dat is hard nodig!
maandag 5 februari 2024
Richard de Laat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Opzegging hosting en parkeren domein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen nadat het opzeggen via de website niet ging (vanwege een oude bug bij de oorspronkelijke aankoop). Vriendelijk en kordaat geholpen door Laurent
woensdag 31 januari 2024
Stefan Strenk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prima
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen problemen gehad en goed geholpen door Laurent van de klantenservice. Zelfs ons geld terug gekregen nadat bleek dat ons account nog niet opgezegd was. Opgezegd, maar dat staat compleet los van Versio zelf. Hun klantenpaneel vind ik niet heel logisch, maar dat is dan het enige wat ik zo kan bedenken.
dinsdag 30 januari 2024
Janne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Versio slaagt er telkens weer in in om, als er al eens een probleem is, dit snel op te lossen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als eenmanszaak heb ik zelf mijn website gemaakt. bij de realisatie kan je dan als leek wel hier en daar wat problemen tegenkomen. Als het zelf niet lukt staat het team van Versio altijd klaar om me snel en effectief bij te staan. Was een zeer goede beslissing om met hen in zee te gaan. Bedankt Versio!
dinsdag 30 januari 2024
Ivo Van Lembergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Hoge prijzen, prima klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De prijzen zijn bij deze firma de laatste jaren enorm omhoog gegaan. Dat komt zwaar op de maag te liggen. Hierover geen discussie. Ook is het opletten geblazen bij de webhosting: mijn 'Start'-pakket bleek plots geupgrade naar een 'Complete' en de SSL certificaten waren dubbel zo duur bij verlenging. Er wordt hierbij verwezen naar een mail die ik nooit gehad heb. Ik lees echter dat verschillenden ook een slechte ervaring hebben met de klantendienst. Die ervaring heb ik niet. Ik heb contact gehad met Luuk, Fabien en Sabrina. Zij hebben mij elk op hun manier prima verder geholpen. De downgrade naar 'Start' verliep vlekkeloos en voor de SSL-certificaten werd mij een prima alternatieve oplossing gegeven. Zeker de moeite waard dus om een vriendelijke mail te sturen en even geduld te hebben bij het antwoord. Dank voor de correcte opvolging.
vrijdag 26 januari 2024
Walter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Amazing customer support but high prices
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I had a light package, had issues with cancelation because it is a bit confusing and even though it took a while for customer support to respond, Laurent was an amazing help and fixed all the issues. Quality of services is great but price increased drastically in last couple of years hence I wanted to cancel my package. But customer support is amazing and always helped with any issues. Still would recommend and come back later just because of an amazing customer support and great quality services.
donderdag 25 januari 2024
Egle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Snel geholpen via de helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wou een domeinnaam verhuizen en geraakte er niet aan uit via de website. Ik stuurde een mailtje naar de helpdesk en ontving heel snel bijzonder duidelijke instructies: stap voor stap. Men is zeer vriendelijk en behulpzaam.
woensdag 24 januari 2024
Katrien Schrever
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Opvolging van ticket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij ons was de licentie van Directadmin verlopen en deze is niet automatisch vernieuwd. Na het indienen van een ticket was het probleem binnen enkele minuten verholpen door Laurent. Waarvoor onze dank. Hierdoor konden wij weer snel verder met ons werk.
woensdag 24 januari 2024
Leon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Slechte bereikbaarheid en service en prijzen sky high
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Intussen heb ik al diverse klanten (5 stuks) weg verhuist van Versio. Helaas heb ik er nog 2 zitten maar ook deze zal ik verhuizen want slechte telefonische bereikbaarheid van de helpdesk. Gooien websites gewoon offline als je over de bandbreedte zit zonder waarschuwing of wat dan ook wat gewoonweg schandalig is. Nee deze partij is echt slecht geworden en is er alleen maar om zoveel mogelijk geld te verdienen wat mag maar lever dan wel goede diensten.
woensdag 24 januari 2024
Adrie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Medewerkers die lkanten schofferen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sluit mij geheel aan bij Nathan. Op tijd een verhuizing op gang gezet omdat het verlengen itt andere webhosting registrars te duur is geworden bij Versio. Er kwam een lock op het domein terwijl deze door mijzelf geregistreerd is. Nu kan ik niet verhuizen en kan het alleen omzeilen door, jawel, te verlengen bij Versio. Het voorstel om tegen nultarief te verlengen zodat de lock eraf gaat en het domein gewoon kan verhuizen werd weggewuifd. Of zoals ene G van de klantenservice terugschreef: " Uiteindelijk begrijp ik waar je naar toe wilt en dat wij de kosten op ons nemen om je domeinnaam uit quarantaine te gaan halen, maar dat gaat niet gebeuren en gaan wij ook geen discussie over voeren."Dus Versio bedankt voor de vele jaren die ik bij jullie heb gehad maar door bovenstaand toch een rare nasmaak van jullie NON service.
maandag 22 januari 2024
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Geld is hun nr 1. Prio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mensen helpen komt niet voor in hun missie/visie denk ik. Hoeveel geld kunnen we mensen aftroggelen tot ze bij ons weg gaan, dat voert de boventoon in dit bedrijf lijkt het. Ik ben teleurgesteld. De gezonde verhoudingen zijn ver te zoeken.
woensdag 17 januari 2024
Nathan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Geweldige klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als één van de eerste 100 klanten van Versio heb ik altijd een goed contact gehad met de klantenservice. Weinig problemen met up/down time. Vanwege het overzetten van mijn website naar WordPress gingen er wat dingetjes mis. Die zijn zowel door Versio (Laurent) als degene die website omzette verholpen. Ook ik ben zoals velen geschrokken van de prijsverhogingen van de webhosting. Echter ik ben een trouwe klant en kijk de situatie nog even aan, maar als de service blijft zoals ik die ervaar zal ik wel blijven.
maandag 15 januari 2024
Mark Komin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Eerste jaar goedkoop dan ben je de klos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
2017 begonnen met een actie domeinnaam .nl inclusief Mail & spamfilter, 0.99p/maand Verloop verdere jaren wbt de kosten: 2017/2018: ong. 12euro p/j 2019: 36euro p/j 2020: 18euro p/j 2021: 23euro p/j 2022: 56euro p/j 2023: 57euro p/j en nu in 2024 143euro!! Kijk uit waar je aan begint. Ik ga voor een alternatief te zoeken….
vrijdag 12 januari 2024
Wassie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geweldig geholpen -extra service nadat er bij ze een error was
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardering voor de service die ik heb ontvangen van Versio, met name van Laurent, is op zijn plaats. Zijn professionele aanpak en toewijding hebben mijn ervaring met het bedrijf aanzienlijk verbeterd, met name na een fout bij Versio zelf. Laurent viel op door zijn bereidheid om verder te gaan dan het standaard ondersteuningsniveau. In plaats van simpelweg de verantwoordelijkheid af te schuiven, heeft hij doorgevraagd en actief meegedacht om de kern van het probleem te begrijpen en met een passende oplossing te komen.
donderdag 11 januari 2024
Y. Kelder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts €0,99

Start

€ 14,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts €0,99

Complete

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts €0,99

Power

€ 25,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste maand €1

Domeinnaam

Versio .NL domeinnaam

€ 10,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Het web in jouw handen!

Versio .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Het begint bij een domeinnaam.

Versio .COM domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Check welke domeinnamen nog vrij zijn!