Versio

4,2 / 5 2.315 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Registreer jouw .nl domeinnaam het eerste jaar voor maar €0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979
Website screenshot Versio

Overall score

4,2 / 5 2.315 ervaringen

Totaal (2.315)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (77)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS

Daarnaast biedt Versio een sitebuilder waarmee je eenvoudig zelf een site kunt maken.

Versio is tegenwoordig onderdeel van Total Hosting Solutions. Onder andere SoHosted, Yourhosting en PCextreme kun je ook onder de paraplu van TWS vinden.

Ervaringen 2315 op 47 pagina's

Hulp voor hulp nodig.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort kan ik niet meer inloggen in mijn Joomla applicatie. Daarvoor zou ik contact willen opnemen met Versio. Na 21 minuten zoeken hoe ik mijn vraag kan stellen heb ik het opgegeven. Hebben ze eigenlijk wel een service afdeling? Ik begrijp dat ze kosten willen besparen maar dit gaat echt te ver. Ik heb een basiskennis van al die dingen maar heb de indruk dat je een volwaardige programmeur moet zijn om vooral uw probleem zelf op te lossen.
maandag 20 september 2021
Marc Cools
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Absurde wijzigingen in de voorwaarden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2016 was ik een tevreden klant van Versio. Aanvankelijk was dat bijzonder goedkoop, later ging dat over naar een duurder brons abonnement, maar nog steeds voor een redelijke prijs. Onlangs kreeg ik een berichtje waarin ze mij feliciteerden met de overgang naar een Start abonnement. Dat blijkt neer te komen op een verdubbeling van de kosten, plus minder goede voorwaarden. En daar krijg je slechts toegang tot een paar oninteressante webinars voor terug. Het gaat allemaal in rap tempo achteruit bij Versio, want sinds kort is (blijkbaar) ook de SSH toegang tot de bestanden op de server uitgezet. Ik kan niet anders dan concluderen dat Versio een onbetrouwbare partner is geworden, en dus moet ik op zoek naar een alternatief. Heel vervelend allemaal.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Wieger, Natuurlijk is een hogere prijs niet leuk. Alleen krijg je hier wel degelijk iets voor terug. Onze servers zijn stabieler geworden daarnaast is onze support professioneler en hebben wij daar ook investeringen in gedaan. Jammer dat je ons webinar niet interessant vond. De reacties op de eerste webinars waren erg positief. Als je inhoudelijk hierop wilt reageren dan hoor ik dat graag. SSH is ook op de nieuwe pakketten gewoon beschikbaar en te activeren via het klantenpanel. Dus dat is onjuist. Als je mij een bericht stuurt via support@versio.nl dan zal ik persoonlijk contact met je opnemen om eventuele onduidelijkheden weg te nemen. Lars Versio Support
vrijdag 3 september 2021
Wieger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ander pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik krijg de mededeling dat mijn Brons-pakket na afloop van mijn huidige abonnement (eind nov. 2021) automatisch wordt omgezet naar een Startpakket. Er schijnt allerlei extra info ter beschikking te komen, dit als reden voor een flinke prijverhoging. Hier heb ik nooit voor gekozen en voel me aardig voor het blok gezet. Maar een ding is zeker: Na eindvovember ben ik geen klant meer bij Versio!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste klant, Wij hebben inderdaad onze pakketten aangepast. Dat is nodig om up to date te blijven. Prijsverhogingen zijn natuurlijk niet leuk, maar binnen de range van producten die Versio aanbiedt zijn er wellicht alternatieven. Wij hebben een range resellerpakketten die misschien beter aansluiten bij uw financiële wensen. U kunt dit via onze website vinden. Wij hebben deze aanpassing ruim twee maanden van te voren aangekondigd. Dat geeft u de tijd om alle opties te bekijken. Mocht ik u daarbij kunnen helpen, neem dan even contact met mij op via een ticket. En dan kunt u zelf ervaren dat Versio meer is dan alleen een prijs van een hostingpakket. Lars Versio Support
donderdag 2 september 2021
E.Mullenders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
prijzen ineens 200% verhoogd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
kreeg 3 dagen voor ik mijn pakket moest verhogen een mail dat ik was overgezet naar een of ander crappy nieuw systeem met allerlei ongevraagde nieuwe features. ik weet niet wat ze daar willen maar als ze de moeite nemen om de slechte reviews hier te lezen zouden ze misschien begrijpen dat dit niet werkt op deze manier. even in perspectief: mijn website staat wordpress op. geen zware ingewikkelde scripts en het was traag. de meeste data werd van servers gehaald buiten versio en dat ging wel goed. jaren klant geweest maar zeer ontevreden vertrokken en zal er nooit naar terug gaan.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste ex klant, In jouw review lees ik precies waar het hier om gaat. Jouw websites werkten blijkbaar niet optimaal en daarom hebben wij geïnvesteerd om wel de kwaliteit te kunnen leveren die gevraagd is. Er is genoeg ruimte op onze shared hosting servers zijn om snelle en stabiele websites te kunnen hosten. Mocht je vragen hierover hebben, neem dan gerust contact met mij op. Lars Versio Support
donderdag 2 september 2021
boze ex klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Pakket ongevraag omgezet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds gisteren werd mijn pakket ongevraagd omgezet naar een 'Startpakket' waar ik blijkbaar maar 2 domeinnamen aan mag koppelen en dat ook nog eens fors duurder is dan mijn huidige brons pakket. Dat én het feit dat de domeinnamen fors duurder worden is na jarenlange tevredenheid echter het einde van Versio voor mij. Ik wou vandaag nog een extra domeinnaam koppelen maar dat is dus niet meer mogelijk aangezien mijn pakket reeds omgezet is. Ik heb dan maar zelf een licentie bij Directadmin gekocht en deze gekoppeld aan een VPS van OVH. Sorry Versio maar dit gaat jullie veel klanten kosten...
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste "Komerbij", Als je veel domeinnamen wilt kunnen koppelen aan een hostingpakket dan zijn onze resellerpakketten daar veel beter voor geschikt. Wij hebben al een pakket waar je 25 domeinnamen aan kunt koppelen voor € 3,- per maand. Misschien is dat een optie die dan beter bij jou past. Mocht je hier informatie over willen hebben dan hoor ik dat graag. Als je een ticket aanmaakt via onze website dan neem ik snel contact met je op. Lars Versio Support
woensdag 1 september 2021
Komerbij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Bizarre prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vond net een mooie mail van Versio in de mailbox. 'We hebben hard gewerkt aan nieuwe pakketten en zetten jouw pakket om naar het nieuwe Start pakket. Je gaat 4,99 per maand betalen excl BTW.' Ze vermelden niet dat dit precies twee keer zo veel is als ik vorig jaar voor dezelfde dienst betaalde. Belachelijk dat ze dit zo doen. Ik ben jaren tevreden geweest over de hosting maar dit is me te gortig. Tot nooit weer Versio, ik verhuis binnenkort naar een club die meer waar voor z'n geld biedt.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Rien, Voor jou is blijkbaar de prijs van onze diensten niet meer in harmonie met elkaar. Dat vind ik jammer. Versio heeft geïnvesteerd in betere snellere servers om aan de huidige eisen, die gelden voor websites en mail, te voldoen. Dat geldt op het gebied van servers maar ook van support. Mocht je vragen hebben over de voordelen die het voor jou biedt dan kun je altijd contact opnemen met ons. Lars Versio Support
dinsdag 31 augustus 2021
Rien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Slecht bedrijf met een onmogelijke klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beroerde hosting, mijn website ligt er gemiddeld 2/3 keer per maand uit. Bedragen voor hosting die de pan uit rijzen. En niet normaal contact op kunnen nemen met de klantenservice. Echt bizar dat zoiets anno nu nog kan bestaan.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Sander, Ik zou graag met jou in contact komen. Er is geen enkele server te vinden die in augustus twee keer offline is geweest. Ik zou dit graag samen met jou onderzoeken waarom jij deze ervaring wel had. Wij hebben in juli en augustus meestal binnen een uur kunnen reageren op vragen. Deze maanden zijn voor onze support afdeling vrij rustig dus de responstijden zijn meestal kort. Ik ben zo benieuwd waar dat in jouw situatie niet goed is gegaan. Zou je mij een bericht willen sturen via de website= Dan neem ik snel contact met je op. Lars Versio Support
vrijdag 20 augustus 2021
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Kies Vimexx, weg bij deze belachelijke partij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijf ver weg van Versio. Extreme prijsverhogingen voor de meest beroerde hosting ooit, domeinnamen kosten een godsvermogen en support is niet bereikbaar. Het was altijd een goedkope partij met bagger hosting, nu is het een dure partij met nog steeds dezelfde lage kwaliteit.
maandag 16 augustus 2021
Tim de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
20 x zo duur maar geen inhoudelijke motivatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wegwezen / wegblijven Er zijn genoeg hosters die voor veel minder geld veel meer en veel betere hosting bieden. Én een stuk klantvriendelijker zijn dan Versio 20 x zo duur in 7 jaar Na 7 jaar is het Versio gelukt mij en andere klanten weg te jagen door hun prijzen exorbitant te verhogen en hun pakketten en service uit te kleden Toen ik in 2014 begon was Versio een prima hoster waar ik voor € 7 per jaar een prima pakketje had voor mijn hobby's (muziek en evenementen) Waar ik heel tevreden mee was. En de klantenservice was goed, snel en vriendelijk. Een domein kostte destijds €3,49 -Kopie factuur Datum: 13-05-2014 Factuur nummer: ivm Trustpilotregels niet vermeld Webhosting pakket STARTER NL voor 12 maanden € 6.00 Kortingscode (bestelling 476126: wh) € -3.00 Subtotaal € 3.00 BTW 21.00% € 0.63 Totaal € 3.63 ----------------------------------------------------- ⛔ In de loop van de tijd werd het pakket duurder en werd de klantenservice minder goed / slechter. Maar verhuizen is (was) een hoop gedoe. ------------------------------------------------------- In veel andere reacties wordt een mail genoemd die door Versio verstuurd is. Op 24 maart dit jaar kreeg ik deze mail: * zoek waar staat dat de prijs 4 keer zo hoog is als vorig jaar en wat dat rechtvaardigt. Beste Alexander, De afgelopen maanden hebben wij achter de schermen hard gewerkt. We staan niet stil en we blijven ons continu verder ontwikkelen zodat jij jouw domeinnaam, website en/of e-mail makkelijk & veilig kunt beheren bij Versio. We introduceren je graag onze nieuwe pakketten. We leggen je hieronder uit wat dit voor jou betekent. Wat betekent dit voor mij? Op dit moment maak je gebruik van het Brons NL pakket. Vanaf vandaag zetten we jouw pakket om in ons gloednieuwe Complete pakket. Hier betaal je nu nog niks voor. Je maakt tot de verloopdatum van jouw huidige pakket kosteloos gebruik van dit nieuwe pakket. De verloopdatum van jouw huidige pakket is 12-05-2021. Zo kun je het rustig uitproberen. Voldoet dit pakket niet helemaal aan je wensen of switch je liever naar een ander pakket? Dit regel je gemakkelijk via jouw klantenpaneel. Jouw nieuwe pakket kost vanaf 12-05-2021 €9,99 per maand. We nemen je graag mee in de features van jouw nieuwe Complete pakket: Je krijgt een gratis .nl of .be domein bij jouw pakket. Verleng of registreer jouw domein met deze persoonlijke kortingscode: 99" Maak gebruik van de geavanceerde WordPress functionaliteit of van onze gebruiksvriendelijke Sitebuilder. We hebben onze servers geoptimaliseerd zodat het WordPress CMS hier perfect op functioneert. Het resultaat: een snellere WordPress website. Je krijgt toegang tot onze nieuwe Versio Academy. Hier helpen we je om het beste uit je website te halen door leerzame webinars en trainingen op het gebied van website development en online marketing. Lees hieronder alle informatie. Bekijk hier alle specificaties van jouw nieuwe pakket. Wijziging domeinnaam tarieven De tarieven voor het verlengen van .nl, .be en .com domeinen zijn gewijzigd. Dit betekent dat jouw domeinnaam bij de eerstvolgende verlenging wordt verlengd tegen het nieuwe tarief. Je vindt de nieuwe tarieven hieronder: .nl domein: €9,99 ⛔Op mijn reactie van 24-3 'Wat als ik dit niet wil?' Heb ik NOOIT antwoord gehad. ------------------------------------ ⛔Het Hostingpakket is in 7 jaar dus minstens 20 x zo duur geworden.(Ten opzichte van vorig jaar 4 x zo duur) En ik heb niets gemerkt dat het zoveel anders was na het nieuwe pakket. Dus waarom? Ik wás een tevreden klant. ----------------------------------- ‘Oplossingen’ van Versio: -een goedkoper pakket, wat nog steeds 10 x zo duur is als mijn startersprijs van 2014 (of dubbel zo duur als mijn prijs van vorig jaar) -Reseller hosting wat ik zelf moest omzetten en waarvan ik verwacht dat die pakketten binnen afzienbare tijd ook in enorm prijs zullen stijgen, waardoor ik weer voor het blok gezet word. ⛔ Tot slot heb ik een MAAND moeten zeuren om het tegoed van mijn online portemonnee terug te krijgen ---------------------------- ⛔ Ik heb van Versio nog niet één zinnige reactie of commentaar gelezen ter rechtvaardiging van deze prijsverhoging. Niet in mijn tickets, niet op het forum (er is wel een forumpost waarin ik het aankaartte / uitleg vroeg op privé gezet) en niet op deze en andere review sites. Om van een excuus of een tegemoetkoming maar helemaal te zwijgen. ? Ik was liever klant gebleven, maar de liefde moet wel van 2 kanten komen of op z’n minst betaalbaar blijven.
zaterdag 24 juli 2021
Alexander F
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Switch naar reseller hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren mijn hosting bij Versio, nooit problemen mee gehad. Recentelijk is de prijs van mijn hosting 2x zo duur geworden. Hiervoor contact opgenomen met Versio, en besloten over te stappen naar een reseller hosting wat aardig in de prijs scheelt. Alles is keurig overgezet en uitgelegd door de medewerkers van Versio (bedankt Lars en Fabien!).
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Sander, Hartelijk dank voor jouw mooie review. Ik ben blij dat Fabien en ik je hebben kunnen helpen. Je weet ons natuurlijk weer te vinden als je vragen hebt. Lars Versio Support
donderdag 15 juli 2021
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
dik tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik koop altijd mijn domeinnamen hier en sinds kort een webhosting ik kan me niet inkomen in wat velen hier melden dat de prijzen duur zijn. kort om prima host
  • Reactie hierop van: Versio
    Hey Yasmijn, Nu gaan wij nog alles in het werk stellen om die laatste twee sterren te verdienen als klantenservice. Daar is bij jou nog winst te behalen zie ik. Lars Versio Support
zaterdag 10 juli 2021
yasmijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Te duur, slechte support en niet volgens de regels.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio was voorheen een top hosting bedrijf met een super goeie naam. Vanaf het moment dat het nieuwe moederbedrijf 'YourHosting' Versio overgekocht heeft is het bergafwaarts gegaan. Bij het bestellen worden er automatisch pakketten toegevoegd aan je winkelmandje, en moet je deze zelf uitzetten om kosten te voorkomen. (Leuke verkooptruc dingen aanvinken die je als klant niet eens wilt) Bij het bestellen van een domein wordt er voor je gekozen dat je een anonieme houder wilt (overigens staat dit nergens in de winkelmand waardoor het domein ipv 1 euro 6 euro wordt, terwijl je geen idee hebt waar die overige 5 euro vandaan komt) Op de website worden er bij het opwaarderen van je portemonnee BTW gerekend over transactiekosten (wat natuurlijk volgens de wet niet mag) Versio is verkoper aan zowel particulier als de zakelijke klant, en stelt dat zij hun prijzen ex. btw. op de website mogen vertonen. Echter is het verplicht, als je aan particulieren levert, dat je alle prijzen inclusief (of met een optie op de site) BTW vertoont. De prijzen zijn in de jaren met zo'n 250% tot 300% gestegen waarbij de klant niet meer in de koning is maar er wordt gestreefd naar meer omzet i.p.v. klanttevredenheid. Al met al is Versio echt gigantisch gezakt qua kwaliteit, het bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid meer en kijkt enkel naar makkelijk en snel geld verdienen. Dit was voor mij het laatste jaar Versio....
dinsdag 6 juli 2021
T
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Versio, bezint eer ge begint!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals velen hier melden heb ook ik een bizarre prijsverhoging door mijn strot geperst gekregen door deze partij VERSIO. Afgelopen maand, 30 mei) werd ik gefeliciteerd met de upgrade die VERSIO had doorgevoerd van een van mijn hosting pakketten, én dat ik tot 16 juni daar niets voor hoefde te betalen tot 16 juni. Daarna zou mijn incasso van het pakket worden gedaan met een prijsverhoging van 250% per maand! Dus ik in het toetsenbord geklommen en een case aangemaakt via de site. Niets meer van vernomen, toen dus maar op TrustPilot.nl een recensie achtergelaten en prompt werd ik spoedig daarna gebeld door Lars. Hij legde mij uit dat deze verhoging 'per abuis' niet goed was gegaan en dat er helemaal geen reden is om mijn pakket te verhogen aangezien ik maar 15% van de pakketgrootte verbruik. Hij zou dit rechtzetten. Echter toen ik enkele weken geleden mijn bank checkte zag ik een incasso van Versio die me niet bekend voorkwam, de hoogte van het bedrag was exorbitant ten opzichte van normale incasso's. Dus, opnieuw met Lars contact opgenomen en die zegde me toe dit uit te gaan zoeken maar dat het teveel geincasseerde bedrag inmiddels is terug geboekt op mijn 'online portemonee' bij VERSIO. Hij zou er verder nog op terug komen. Wat denk je? Geen reactie, en ook geen terugboeking op mijn online portemonee. Dus opnieuw een reply gestuurd op de conversatie met Lars/Helpdesk ten aanzien van deze lopende kwestie. Krijg ik na een paar dagen deze reactie terug: Beste, Vanwege de overgang naar een nieuw ticketingsysteem is dit emailadres niet meer in gebruik. Ik wil je verzoeken om alle vragen die je hebt voortaan op te stellen in een email naar support@versio.nl zodat dit terecht komt in ons nieuwe ticketingsysteem. Mijn collega's zullen je dan zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien. Via dit oude systeem zal helaas geen reactie meer komen. Ik hoop op je begrip en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frank Steffens Versio Waarop ik reageerde met: Frank, dat kan allemaal wel zo zijn, maar we hebben een paar zaken openstaan die Lars heeft toegezegd! Ik vind het nogal onbeschoft dat Versio om het via deze manier terug te koppen! Graag zie ik dat toegezegde zaken worden uitgevoerd door Versio! Met vriendelijke groet, Tot op heden geen enkele reactie meer ontvangen. KORTOM: BEZINT EER GE BEGINT om met VERSIO in zee te gaan!
vrijdag 2 juli 2021
Jacco Waalewijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Schandalige prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2 maand geleden besloot Versio om zomaar hun prijzen te verdubbelen. Je zou dan denken dat er misschien heel wat extra voordelen aan gekoppeld zouden zijn, maar noppes. In plaats van 25 domeinnamen kan je nu met hetzelfde pakket, waarvoor je nu het dubbele betaalt, slechts 2 domeinnamen gebruiken, andere hostingsbedrijven zijn op dit vlak enorm veel beter. Daar zit je dan wel mooi met je 10 domeinnamen waarvoor je nu verplicht extra webhosting moet aanschaffen. Ze pleiten dat de servers nu extra snel werken, maar lijken niet te beseffen dat veel klanten gewoon geen snellere servers nodig hebben en dit 'voordeel' gewoon nooit zullen merken. Maak dan gewoon nieuwe pakketten met de optie tot snellere servers in plaats van de bestaande af te schaffen? Eén van hun enige troeven waren de goede prijzen, de troef die ze nu de vuilbak in hebben gekieperd. Verder moet ik wel zeggen dat Versio op technisch vlak goed werkt. Nooit problemen gehad met downtime of problemen waarvoor ik de support nodig had. Op de momenten waarop ik de support wel eens contacteerde voor een technische of financiële vraag, waren ze zeer vriendelijk en antwoordden ze relatief snel.
donderdag 1 juli 2021
Ewout Verlinde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Versio te duur geworden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Host al verschillende jaren websites en webruimtes. Plots immense prijsstijgingen x4 Geven je nieuwe veel uitgebreidere webruimte dan gevraagd. Wil je downgraden kreeg ik als antwoord dat ik ruimte moest vrijmaken terwijl dat helemaal niet nodig was. Ga stap voor stap bij vervaldata verhuizen. Er zijn betere en veel goedkopere spelers op de markt met gelijkaardig aanbod. Zeer ontevreden over Versio. Jammer want tot voor kort echt ok, nu schandalig duur voor aanbod.
vrijdag 4 juni 2021
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Prijsverhoging van 400% vanuit het niets
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een aantal jaren naar tevredenheid klant maar nu.. 5 dagen voordat het hostingpakket met een jaar verlengd wordt krijg ik mail waarin doodleuk wordt medegedeeld dat ze een prijsverhoging van zo'n 400% doorvoeren. In plaats van iets meer dan 36 euro per jaar ga ik ineens 180 euro per jaar betalen. Uiteraard even een reactie gestuurd naar Versio maar veel verder dan "betere pakketten, sneller, enz." komen ze niet. Oh ja, ik zou nog genoeg tijd hebben om het pakket te verhuizen o.i.d. Het liefst naar hun reseller pakket als het me puur om de prijs ging. Als ze een prijsverhoging er geruisloos door proberen te drukken dan haak ik af. Meteen de hele boel verhuisd naar een andere provider. Kan gelukkig binnen een dag maar dan moet je maar net in de gelegenheid zijn. Dus genoeg tijd zoals ze suggereren. Nee. Dus ja, ooit was ik een tevreden klant maar dat gevoel is compleet verdwenen. Nooit meer Versio voor mij.
woensdag 2 juni 2021
Marcel de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Absurde prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kreeg een email met een prijsverhoging van duizend procent. Ik had dan wel een goedkoop abonnement maar duizend procent dit kan echt niet. Ik ben al op zoek naar een andere hosting provider. Het wordt in ieder geval geen hosting provider van de investering's maatschappij waar Versio ook onder valt.
woensdag 2 juni 2021
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Super prijzen en dito support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben als kleine reseller al een aantal jaren een heel erg tevreden klant van Versio. De prijzen van hun pakketten zijn altijd laag en dat zonder dat je inlevert op opties en functionaliteit. Wanneer ik de helpdesk gebruik dan voelt het ook alsof daar mensen zitten die het echt leuk vinden om je te helpen. Dat geeft een goed gevoel. Ik weet dat mijn websites en domeinen in goede handen zijn! Ik kan het iedereen aanraden!
  • Reactie hierop van: Versio
    Hey Timo, Wij vinden het ook echt leuk om je te helpen. Wat goed dat je dit opmerkt! Hartelijk dank voor jouw mooie review. Lars Versio Support
woensdag 2 juni 2021
Timo de Zwart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 8
Erg teleurgesteld in Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was een tevreden klant sinds 2018. Kreeg een mail in mijn spam box waarin stond dat ze hun pakketten veranderden en werd zonder mijn toestemming automatisch overgezet naar een pakket wat 380% duurder is en in verhouding met de oude pakketten veel minder aanbied. Geen fijne gang van zaken. Op de mails om uitleg te vragen wordt kort een antwoord gegeven die niet ingaat op mijn vragen. Voel me als klant niet serieus genomen en een beetje bedonderd. Ik hoop echt dat ze met al de huidige negatieve reviews wat doen. Ik ben hierin zeker niet de enige.
maandag 31 mei 2021
Devi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Webhosting partner
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een groot aantal jaren zijn we partner van Versio aangaande onze hosting oplossingen. Als reseller gestart met 25 URL's en inmiddels faciliteren we ruim 300 websites die we veelal zelf bouwen en onderhouden. Meerdere pakketten en stadia doorlopen en nu staan we voor een nieuwe uitdaging de migratie naar VPS. In samenspraak met de technici van Versio richten ze dat helemaal naar onze wens in en zorgen voor een probleemloze migratie. Zo kunnen we onze gewaardeerde klanten nog meer bieden op het gebied van snelheid en functionaliteit. Samengevat zijn we heel blij met Versio als hosting provider . Korte lijnen en snelle oplossingen van onze vragen en problemen. Op naar een mooie toekomst, alle mensen van Versio die dit mogelijk maken, dank! Namens het team van Reclame Totaal BV
vrijdag 28 mei 2021
Wouter Ch. Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijs, Kwaliteit en flexibiliteit zoals we het graag zien!
vrijdag 28 mei 2021
Azer Khan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Verdubbeling prijs, verlaging mogelijkheden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van 2,5 euro p.m naar 4,99 euro p.m. Dan verwacht je toch een betere performance. Sites zijn net zo traag als voorheen... Opzoek naar een alternatief, jammer.
dinsdag 25 mei 2021
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Verdubbeling van de prijzen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nieuwe prijsbeleid van versio, van 2,50 naar 5,00 per maand. Een stijging van 200%! Jammer dat het goedkoopste pakket zo'n stijging krijgt. Ga volgend jaar toch eens naar een andere kijken.
dinsdag 25 mei 2021
Matt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
SLECHT
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden een pakket afgesloten bij jullie WEBHOSTING en technische hulp is kort gezegd BAGGER. Jullie beloven op jullie webshop meer als dat je kunt waarmaken. 24/7 Hulp , Telefonische hulp nummer krijg je pas als je een nieuw abbonement afsluit terwijl dat erbij zat. Reactie tijd is soms twee dagen erna. Bel je op een zaterdag , als je drie dagen off line bent , naar de storingslijn hang je maar 4,5 uur aan de lijn , want de volgende medewerker is voor U. Geen persoon aan de lijn gehad. Op jullie website staat van 12 uur t/m 17 uur iemand bereikbaar. Krijg pas een mailtje om 17.30 uur. Daarin vermelden jullie dat mijn IP evt geblokkeerd kan zijn bij jullie beveiliging maar krijg van vele klanten ook de meldingen. Dan wil ik vandaag even bellen is het supportnummer in een keer weg bij mijn account. VREEMD HE. Dan krijg ik na twee dagen een meiltje binnen of het al is opgelost. Kunnen gewoon inloggen schijnbaar terwijl ik alles heb laten weghalen en naar jullie concurrent ben gegaan. Mijn mening is dat jullie eerst iets moeten doen aan jullie klantvriendelijkheid , Support , Bereikbaarheid en aan de storingslijn en aan de beloftes op jullie website. Ben uitgegaan van verhalen dat jullie goed zijn maar twee keer heb ik me nu gestoten aan jullie bereikbaarheid en oplossingsvermogen. Trouwens wel leuke muziekjes heb heel de lijst gehoord. Mijn telefoon voor de zaak hele dag bezet geweest om jullie te kunnen breiken. Ik zal bij geen goede afhandeling dit verhaal ook graag delen op Facebook. Een gesproken of geschreven excuus is niet van toepassing. Ik heb een verlies van 4 dagen niet online zijn met mijn webshop. Kortom gezegd zal ik jullie NERGENS adviseren. Jullie concurent die een 9,3 scoort is de top van Nederland heb ik gisteren om 18:00 uur gecontracteerd en rond 22 uur online. Leer daar maar eerst iets van. Namens een hele ontevreden exklant. Zo ga je niet met klanten om !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maandag 17 mei 2021
Rene van Schaijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 0
Voorheen aan te raden, nu wegblijven door wanpraktijken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Achtergrond: - Recent heeft Versio zijn tarieven gewijzigd. - Mijn webhosting stond op automatische verlenging. Na het automatisch verlenging, schrok ik van de prijs en ging ik van 36euro per jaar naar 145euro. Dit is een prijsstijging van meer dan 299%. Omdat ik niet direct de dag zelf kon reageren, heb ik 1 dag later mijn webhosting opgezegd. Mijn bedrag werd echter niet gecrediteerd voor de overige termijn dat ik mijn webhosting niet kan gebruiken. Versio support hun standpunt was, dat 14-dagen geld terug enkel geld voor nieuwe webhosting pakketten. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt bij een bedrijf waar ik en mijn klanten jarenlang tevreden over waren. Als deze kwestie niet wordt opgelost, mag Versio rekenen op juridische stappen en het gemis van meerdere van mijn klanten bij hun.
maandag 17 mei 2021
Bas Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Prijs omhoog maar performance omlaag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een kleine 10 jaar met veel plezier klant bij Versio. De slogan: goed, goedkoop én professioneel. Van het goedkoop is weinig over, en de professionaliteit begint af te nemen. In 2019 werd de prijs van de webhosting ineens omhoog getrokken. Nu terug met de verlenging van de domein namen. De chat is niet echt live te noemen en als deze er is kan je als reseller pas een antwoord krijgen na enkele uren. Vandaag was de chat helemaal niet bereikbaar en kon ik pas om 15:40 bellen en iemand aan de lijn te krijgen. Voor hetzelfde had ik pas morgen een antwoord. Dit kan echt niet als je webshops host. Dan heb ik het nog niet over performance gehad, waar ik soms een eerste reactietijd krijg na 7 seconden. Ook krijgt de klant af toe krijgt op de site dat de pagina niet meer kan laden omdat de site teveel resources gebruikt worden. Dit zijn nochtans een kleine sites, dit duid op overbelasting. Spijtig om dit mee te maken, ik denk toch aan andere hosting. De 3 sterren zijn voor de persoon die me snel hielp aan de telefoon.
maandag 17 mei 2021
Louis B.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Versio; een complete grap
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb veel producten bij Versio lopen, dit ging 5 jaar prima. Maar dee laatste maanden is het absolute drama. Er zijn veel problemen met de mailserver. Ik kan vaak geen mails versturen en klanten klagen over downtime van hun mail en website. De support is een ware grap. Soms krijg ik reactie na 48 uur, terwijl mijn site down is. Door Versio ben ik klanten kwijtgeraakt. Inmiddels koop ik al een jaar niks meer bij hun en ben overgestapt naar Vimexx. Helaas heb ik een aantal klanten hier nog zitten die ik niet gemakkelijk kan verhuizen. Tot die tijd zit ik aan ze vast. Ik kan sinds zaterdag weer niet mailen naar Gmail accounts. Direct een mail gestuurd (er is geen ticket systeem en de chat is in het weekend gesloten). Het is inmiddels dinsdag, ik kan nog steeds niet mailen. Onprofessionele zooi dus. Oh, en je kunt bijbetalen voor "betere support" voor 108 per jaar. Ook is mijn hostingpakket eerder dit jaar doodleuk in prijs verdubbelt. Bij navraag kreeg ik een antwoord met 'dit was van tevoren gecommuniceerd'. Dit is gewoon niet acceptabel. Dikke tip. Niet beginnen met Versio! Het lijkt goedkoop, maar als het mis gaat hoef je geen support verwachten. Merkwaardig dat dit bedrijf nog steeds niet failliet is gegaan met deze bedrijfsvoering.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Rein, Graag kom ik met je in gesprek over jou review die overigens erg veel lijkt op de review van iemand met een andere naam op Trustpilot. Natuurlijk wil Versio haar klanten zo goed mogelijk helpen. Ik ga ook graag in op eventuele suggesties die jij hierover hebt. Ik hoor graag van je. Neem gerust contact op via en ticket en dan zal ik zo snel mogelijk contact met jou of Mark op. Lars Versio Support
maandag 10 mei 2021
Rein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Slechte klantenservice, geld niet terug
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb mijn hostingpakket opgezegd en domeinnaam verplaatst vanwege de enorme, automatisch verlengde, prijsstijgingen. Ik zou mijn geld terugkrijgen omdat ik gelukkig nog binnen de opzegtermijn zat. Dat is nu twee weken geleden, maar mijn geld is nog niet terug, zelfs niet in mijn online tegoed. (Hierna volgt blijkbaar nog een extra stap) Bellen kan niet, chatten gaat met een bot, en emails worden duidelijk noch volledig beantwoord. Ze adverteren met een hoge score op deze website, maar let vooral op recente reviews voor een duidelijk beeld.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste WB, Wil je even contact met ons opnemen? Het lijkt mij niet juist dat je geen restitutie krijgt nadat je een verlenging niet accepteert. Wij hebben, voordat je rechtstreeks met een medewerker "spreekt", drie vragen gesteld omdat je dan vaker direct een antwoord op jouw vraag kan krijgen. Er is geen sprake van een chatbot die jouw vragen beantwoordt. Je kunt ook met ons bellen als je een resellerabonnement afneemt. Dan zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Ik hoor graag van je. Lars Versio Support
donderdag 6 mei 2021
WB
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Grote prijsstijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben enkele jaren tevreden klant van Versio geweest. De kwaliteit en functionaliteit die Versio levert is prima. De ondersteuning/klantenservice bereiken is lastiger. Je moet eerst de kennisbank en faq's door voordat je je vraag via chat kunt stellen. De reactie hierop laat soms lang op zich wachten. Bellen is niet mogelijk. De reden dat ik overgestapt ben is de grote prijsstijging. Ze hebben de pakketten opnieuw ingedeeld waardoor ik in mijn situatie ruim drie keer zo veel moest gaan betalen. Dat was voor mij de reden om over te stappen.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste, Dank je wel voor jouw kritische review. Wij zijn druk bezig om onze support te verbeteren. Ik hoop dat je dat binnenkort echt zult ervaren. Mocht je nieuwsgierig zijn naar de aanpassingen dan vraag ik je nog even aan te blijven. Je kunt mij naar aanleiding van deze review natuurlijk ook even benaderen via een chat. Dan neem ik persoonlijk even contact met je op. Lars Versio Support
donderdag 6 mei 2021
R. Hulzebos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Van Versio geen geld terug van online portemonnee.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na aanleiding van de forse prijsverhoging heb ik besloten om mij webhosting en domeinnamen te verplaatsen naar een andere provider. Hierbij heb via de support van Versio aangegeven dat ik mijn resterende online portemonnee bedrag van 45,58 wil opnemen, het bedrag werd keurig vrijgegeven en ik heb het op 01 april 2021 opgenomen (geen grap). Echter nu 5 weken later nog steeds geen bijschrijving gehad, ondanks dat ik al vanaf 28 april bezig ben met support, heb ik tot nu toe (6 mei 2021) nog geen zinnig antwoord gehad wanneer mijn geld is overgemaakt. Het enige antwoord is dat het is overgeboekt, alleen een datum kunnen ze niet geven, en actie ondernemen ho maar. De laatste berichten aan support worden niet meer beantwoord, waarschijnlijk wordt ik te lastig. Ik ben vanaf 2015 klant geweest bij Versio, ik ben weggejaagd door de forse prijsverhoging die als hobbyist niet meer op te brengen is, erg jammer ze deden het goed, gelukkig een prima vervanger gevonden die de helft goedkoper is en er ook is voor de hobbyist. Nu kan ik waarschijnlijk helemaal naar mijn eigen centen fluiten. Foei Versio
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Bas, Wat ontzettend vervelend dat je zo lang op jouw geld hebt gewacht. Ik zal hier persoonlijk achteraan gaan en hopelijk kan ik je morgen een concreet antwoord geven. Mocht het inmiddels al voldaan zijn, dan alsnog hierbij mijn oprechte excuses. Lars Versio Support
woensdag 5 mei 2021
Bas Huisintveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bedroevende klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webhosting pakket ONE BE sinds 2018. het enige wat omhoog gaat zijn de prijzen, de service is zwak. Bij probleem/vraag omtrent een ssl-certificaat moet je een dag wachten op antwoord en dan stuurt men je enkel linken door waar een uitleg staat hoe je het zelf moet doen. Als je dan, na een halve dag, zelf installeren vraagt of men kan checken als het certificaat werkt; dan krijg je na opnieuw een dag wachten, opnieuw een mail met linken waar je het maar mee moet doen. Tot slot nog de hint dat Versio het voor je wil doen tegen €20 + Btw. Voor een helpdesk in 2021 vind ik dit bedroevend! Enkele jaren terug werd een klant nog geholpen bij Versio. Voor mij een duidelijk teken om voor een ander bedrijf te kiezen waar je voor enkele euro's meer een veel betere service en betere voorwaarden krijgt.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Eddy, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik bespreek graag persoonlijk jouw vragen met betrekking tot de afhandeling van onze helpdesk. Zou je hiervoor een ticket willen maken en even naar mij willen vragen? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op. Lars Versio Support
vrijdag 30 april 2021
Eddy Bergmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Belachelijke prijsstijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder goede communicatie (slechts een mail die eruit ziet als nieuwsbrief, geen bevestiging of iets dergelijks gevraagd) heeft Versio het hostingpakket geüpgraded van een 35 euro/jaar kostend pakket naar een pakket dat 220 euro/jaar kost. Wanneer je daar contact over opneemt is het enige wat ze kunnen vertellen hoeveel beter dat nieuwe pakket wel niet is geworden. Vertrouwen in deze partij volledig verloren.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Thomas, Graag kom ik in gesprek met jou over jouw nieuwe pakket. Kun je een ticket aanmaken op onze website en even refereren naar deze review? Dan neem ik even contact met je op. Het prijsverschil is zodanig groot dat ik verwacht dat er iets niet goed is gegaan. Dat wil ik graag samen met jou bekijken. Lars Versio Support
donderdag 29 april 2021
Thomas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
teleurstellend
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Momen, Graag kijk ik naar jouw situatie en ben benieuwd wat je als teleurstellend ervaren hebt. Kun je een ticket aanmaken via onze website? Ik zie op jouw naam account geen vraag die aan ons gesteld is. Ik zou je graag verder willen helpen. Lars Versio Support
maandag 26 april 2021
momen darzi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Zonder aankondiging duurder, maar wel slechter in service geworden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wil geen moeite doen voor ene hele verhaal te typen. Zonde van mijn tijd voor Versio. Zonder aankondiging duurder, maar wel slechter in service geworden. BEVEEL HEN NIEMAND AAN! REN KEIHARD WEG! VERISO?.....*&%&*^$%&$@#%^$#^*&%^&^*&^&)**(&(_(*&*&*&^%&$#$$#@$
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jan Willem, Natuurlijk is meer betalen voor een hostingpakket niet leuk. Deze aanpassing is via de mail voorgelegd aan onze klanten. Klanten die een aanpassing willen of niet akkoord zijn, kunnen hiervoor contact met ons opnemen. Ik hoor graag of ik je nog verder kan helpen hiermee. Neem dan gerust contact op via een ticket en dan kan ik jouw specifieke situatie bekijken. Lars Versio Support
zondag 25 april 2021
Jan-Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
bezopen prijssteigingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
starterpakket sinds 2011 Tien jaar geleden was dit de beste aanbieder die ik vinden kon. (Let dus op bij andere reviews wanneer die zijn geschreven!). Inmiddels zijn ze veel slechter geworden. * er was een zeer comfortabele installatieprocedure voor allerlei websoftware (installatron, als ik me de naam wel herinner). Na een aantal jaar verdween de ondersteuning daarvoor ineens. * de reguliere prijs voor webhosting is sinds mijn laatste factuur met een factor TIEN (echt waar!) gestegen van 7 euro per jaar naar 70 euro per jaar * De login-procedure op hun eigen website*) is verniewd... en werkt niet meer. De helpdesk en storingslijn zijn - je raadt het al, alleen na inloggen op hun website bereikbaar. * op mails wordt niet tijdig gereageerd. *) voor wie hier ook tegenaanloopt: probeer www2.versio.nl
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste W. Goed dat je ontdekt hebt dat onze oude website nog werkt. Vooral voor .nu domeinnamen handig om te weten. Versio is inderdaad volop in ontwikkeling. En prijzen stijgen soms en ik begrijp dat dit niet altijd leuk is. Daarentegen verandert de dienstverlening ook telkens.Om het beheren van jouw website en/of e-mail zo makkelijk mogelijk te maken bieden we onze diensten vanaf nu aan in één pakket. Daarnaast krijg je met een hostingpakket exclusief toegang tot onze Versio Academy. Hierbij krijg je toegang tot private webinars en heb je 6x per jaar de mogelijkheid om je vragen te stellen aan een developer tijdens een Q&A. Lars Versio Support
zondag 18 april 2021
W de W
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Super slechte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De klantenservice is echt niet van deze tijd. Heb je een vraag, krijg je of geen antwoord of duurt het dagen voor je een antwoord krijgt. Service is allerbelabberdst. je krijgt ofwel het verkeerde antwoord waar je niets mee kan en dan duurt het weer eeuwig voordat je weer antwoord hebt. Als je een vraag wil stellen, kan dat in 9 van de 10 gevallen niet eens, omdat je de melding krijgt "kan niet versturen" Er zijn hosting bedrijven die en goedkoper zijn en die een adequate klantenservice hebben. Ik ben het zat. ben jaren klant geweest, maar stap nu over met mijn sites en domeinen ondanks het vele werk wat je daarbij hebt
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Ton, Wat jammer dat je bij ons vertrekt. Wij hebben dit persoonlijk besproken en ik wens je veel succes bij een andere hoster. Wij zullen jouw kritiek zeker gebruiken in het verbeteren van onze service. Hartelijk groeten, Lars Versio Support
dinsdag 13 april 2021
Ton Loomans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Griezelige club met hele nare praktijken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant volgens versio sinds 3 jaar. Echter heb ik dit na 1 jaar al opgezegd maar toch komt er rekening na rekening terwijl ik alle producten heb uitgezet en nadrukkelijk heb gevraagd om mijn gegevens te verwijderen. Hier wordt geen gehoor aan gegeven en er wordt gewoon rotzooi rondgestuurd. PAS OM MET DEZE CLUB!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Merijn, Gelukkig hebben wij inmiddels al even telefonisch contact gehad en zijn wij tot een oplossing gekomen. Jammer dat er door misverstand en deze review pas goed is gekeken naar deze situatie. Excuses hiervoor. Gelukkig heb je ontdekt dat wij een bedrijf zijn met echte mensen en dat wij graag samen naar een oplossing kijken met jou. Hopelijk ben je tevreden met het contact vanmorgen. Hartelijk dank dat je contact hebt opgenomen hierover. Lars Godijn Versio Support
donderdag 1 april 2021
Merijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Weer een stuk duurder
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met de komst van de nieuwe webhost pakketten zijn de prijzen met 100% gestegen, belachelijk. Ik betaalde eerst 7.99 per maand voor Groot NL pakket, en is nu gestegen naar 14.99(!) per maand. Tijd om de boel te verhuizen naar een andere provider. Jammer is het wel, ben namelijk al sinds zeker 2010 klant. Versio was ooit een prijsvechter, helaas is daar maar weinig van overgebleven de afgelopen paar jaar.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Pascal, Het klopt dat Versio een prijsvechter was. Maar Versio is meer dan alleen een prijs. We zijn ons continu verder aan het ontwikkelen om de beste en nieuwste producten te kunnen blijven aanbieden. Daarnaast krijg je met een hostingpakket exclusief toegang tot onze Versio Academy. Hierbij krijg je toegang tot private webinars en heb je 6x per jaar de mogelijkheid om je vragen te stellen aan een developer of online marketing professional tijdens een Q&A. Hopelijk merk je ook aan de service dat het bij Versio steeds beter gaat. Wij doen er alles aan om iedereen klantvriendelijk, snel en professioneel te ondersteunen. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 26 maart 2021
Pascal Broekhoven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Uitverkocht.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben in 2012 begonnen met hosting bij Versio, later uitgebreid met Resellerhosting, na 3 a 4 jaar vond ik ze te duur en te traag worden voornamelijk de shared hosting/ resellerhosting. Vervolgens met die pakketten overgestapt naar een andere Partij. Uiteindelijk voor een project een VPS nodig gehad, de eerste die ik bestelde beviel PRIMA! Later 2e vps aangeschaft beviel in het begin ook prima (was ook voor een test projectje). Toen ik die 2e VPS wou herinstalleren van Debian naar CentOS om mijn sharedhosting pakketten om te zetten naar de VPS ging het in het begin al enigszins mis met de installatie. Maar dat was nog te overzien. Vervolgens DirectAdmin er bij aangeschaft werkte ook prima. Maar toen kwam het, ik ging upgraden want ik had meer schijfruimte nodig. Helaas wel betaald en CPU en RAM erbij maar geen Schijfruimte. Vervolgens krijg je van de klantenservice te horen dat je die zelf moet toekennen. Blijkt na 2 dagen google en linux de systeembeheerder een Memo te hebben geplaatst dat het VPS platform waar mijn VPS op stond VOL was. Vervolgens na bijna een maand heen en weer met de klantenservice. Krijg je het voorstel: Neem een nieuwe VPS migreer je data, en zeg de oude op. Dan krijg je de nieuwe gecrediteerd. Klinkt redelijk ook al zadelen ze mij weer met het werk op. Koop je een nieuwe zit je inmiddels 13 uur te wachten tot de VPS geinstalleerd en opgeleverd wordt..... En lees je op het forum dat je niet de enige bent! Het lijkt er op dat de VPS uitverkocht zijn bij Versio.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Martin, De vraag naar "VPS-en" is groot op dit moment. Heel vervelend dat je daar last van gehad hebt. Zou je naar aanleiding hiervan nog even contact willen opnemen? Dan kunnen wij dit even bespreken en kijken of wij toch een oplossing hebben. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 9 maart 2021
Martin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
9 jaar met veel plezier klant, totdat..
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben 9 jaar met veel plezier klant geweest bij Versio. Hun kracht was altijd: goed, goedkoop én professioneel. Van het goedkoop is weinig over, en de professionaliteit begint ook te tanen. In 2019 werd de prijs van mijn instap webhosting accountje ineens verdriedubbeld (!). Ok denk je dan, webhosting voor €1 per maand, dat kan ook niet uit. Vooruit dan maar. Maar tot mijn stomme verbazing werd hetzelfde pakket dit jaar nogmaals in prijs verdubbeld. Dat komt dus neer op een prijsverhoging van 640% in twee jaar tijd. Navraag leverde een vaag verhaal op over veranderende klantwensen en dat de beveiliging en support verbeterd zouden zijn. Mooi niet. De livechat van vroeger is al tijden offline en voor telefonische support betaal je tegenwoordig per domein / account maandelijks bij. Sorry Versio, mij zijn jullie kwijt.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jasper, Wat vervelend dat je dit zo voelt. Natuurlijk is het nooit leuk om meer te betalen. Je krijgt er ook wat voor terug. Onze telefonische support kun je echt gebruiken over meerdere accounts. Je mag echt vragen stellen over een ander account mits dat ook op jouw naam staat. Nog steeds is Versio een concurrerende partij die naast een scherpe prijs zich volop ontwikkelt als een "kwaliteitshoster". Mocht je bij de nieuwe partij niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 5 maart 2021
Jasper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
wat slecht de laatste tijd!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren host ik ruim 40 websites bij versio. Mijn uiterste best gedaan (en allerlei tools gekocht) om hoog in de pageranking te komen door websites en webshops snel te maken met laden. De laatste maanden van een groene 94 naar een rode 48. Duurt ruim 1,4 sec. voordat de eerste byte wordt geladen, wat slecht! Test gedaan met simpele WP site met 3 (geoptimaliseerde) afbeeldingen en wat tekst, duurt bijna 5 sec. voor de gehele pagina is geladen, wat een drama... Problemen met mail, "illegal bom headers" bij versturen. Versio geeft aan dan maar niet beveiligde mail (ssl) te gebruiken. (ja vast) Jaren lang klanten en vrienden geadviseerd om naar Versio te gaan, dat is natuurlijk afgelopen. Prijzen zijn extreem verhoogd en de algemene kwaliteit gaat er alleen maar op achteruit. Vandaag maar eens op zoek naar een fatsoenlijke webhoster / vps.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste ?, Wat vervelend dat jouw websites blijkbaar niet optimaal werken. Ik zou het probleem met TTFB graag voor je willen bekijken. Betreft het een VPS oplossing die door Versio onderhouden wordt? Wat betreft de Illegal BOM melding. Dat heeft met een probleem met Apple te maken waardoor er via SSL geen reply op een mail gegeven kan worden. Helaas kan Versio dat niet oplossen. Dat zouden wij graag doen. Lars Godijn Versio Support
zondag 21 februari 2021
al jaren klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Van Webhosting Naar VPS ....
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een aantal websites bezocht om na te gaan welke ervaringen zoal met de helpdesk van Versio zijn. Het is inderdaad zo dat het bedrijf GEEN live chat gebruikt. Versio mag dan haar redenen hebben om geen live chat aan te bieden, ze loopt hiermee wel het risico dat bestaande klanten weglopen. Mijn ervaring met de helpdesk is NIET zoals je dat op de chat vermeld ziet staan "with a few hours". Natuurlijk, ik ben niet de enige klant bij Versio. Maar toch is mij iets opgevallen: Twee weken geleden ben ik na veel wikken en wegen van shared hosting naar VPS gegaan. Ik heb 1 week moeten wachten voordat de migratie van alle websites zou starten (Ik heb een SLA contract dat incl. het overzetten is.) Ik ben namelijk onderzoeker, geen techneut. Midden vorige week is Versio met de migratie begonnen en zou hoogstens een dag beslag nemen. Gedurende die week had ik steeds contact met een en dezelfde medewerker. Dat is op zich heel prettig omdat je niet steeds jouw verhaal hoeft te herhalen. Maar, wat is mijn indruk nu? Ik heb vorge week een aantal berichten gestuurd die de medewerker niet beantwoorde omdat hij op de chat op afwezig stond.. Er is 1 keer door een andere collega op 1 bericht gereageerd, niet op de andere berichten die ik stuurde.. Mijn indruk is nu de collegas van die bewuste medewerker niet reageren vanwege een mogelijke gedachte -- dat is de indruk die de helpdesk overbrengt-- dat die klant heeft veel contact met hem, dus laten we de hele zaak ook over aan hem. Maar, die bewuste medewerker stond zelfs een aantal dagen achtereen als afwezig. Dus, dagen achtereen dat ik moet wachten op antwoord, en dus dagen achtereen dat ik geen gebruik van de dienst kan maken terwijl je wel blijft betalen. Ik ben nu in de derde week van het migratie proces, De websites zijn wel online, NIET via VPS maar nog steeds via de webhosting die ik daardoor niet kan opzeggen. Hoe weet ik dat? Er is een map die je ook in webhosting gebruikt, genaamd "public_html". Het is de map waarin alles van en over jouw website is opslagen. VPS kent deze map ook en zou op eenzelfde root aangemaakt moeten worden zoals dat automatisch in webhosting gebeurd. En hier ligt nou de oorzaak waarom ik nog altijd niet websites kan werken: de map is er niet meegemigreerd. van mijn webhostingpakket naar VPS. Alleen een backup is gemigreerd maar die kan je niet gebruiken omdat er geen public_html map is. Vandaag (17 Februari, 2021) is er een nieuwe domeinnaam aangeschaft, maar om iets "uit te vogelen" Ik wilde weten waarom die enige reactie, zoals eerder vermeldt,beschreef dat de public_html map niet in de directory van de hoofgebruiker gezocht moet worden, maar in de map 'domains' via de directory van de hoofdgebruiker. Ik activeerde de vandaag gekochte domeinnaam en registreerde deze naam op de hoofdgebruiker's account als nieuwe gebruiker. Wat gebeurt er? Bij het openen van de account voor de nieuwe gebruiker trof ik de public_html map precies daar waar zoals die ook op webhostingpakket is te vinden, namelijk in de directory. Ik ben op nog meer problemen gestoten zoals de beveiliging die niet werkt. Maar ik wil het hierbij laten. Ik ga anders teveel van je tijd opeisen. Kernpiunt blijft de helpdesk en de manier waarop men heeft gekozen om met de klanten te communiceren. Als bereikbaarheid van de helpdesk een prioriteit voor je is, dan zul je naar een provider moeten zoeken die live chat aanbiedt. Die zijn er genoeg. Als je voor Versio kiest vergeet dan niet te beseffen dat binnen "a few hours" niet altijd opgaat, zeker als je geen techneut bent. Erger nog, te oud bent om dat nog te worden.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Ruud, In ons systeem zie ik dat er nog veel contact is geweest tussen jou en mijn collega's. Hopelijk verloopt deze communicatie naar wens. Mocht je vragen hebben. Dan zal het contact sneller verlopen dan dat het de laatste weken is. Het is namelijk erg druk. Vandaar dat de responsetijd langer is dan klanten van ons gewend zijn. Excuses hiervoor. Lars Godijn Versio Support
woensdag 17 februari 2021
Ruud Wedding
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zonder twijfel de allerslechtse webhost van Nederland
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Torenhoge rekeningen die totaal niet in verhouding staan met de daadwerkelijk gemaakte kosten. Niet te bereiken. Echt een verschrikkelijk bedrijf om zaken mee te doen. je wordt he-le-maal uitgekleed. Doe het niet! Ga NOOOIT in zee met Versio. Bespaar jezelf heel veel hoofdpijn en ga naar een bedrijf als SoHosted oid.
woensdag 17 februari 2021
de zwart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
prima support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas was er een systeemfout waardoor er teveel werd berekend. Viso erkende snel de fout en heeft zelfs het verleden hersteld en gecrediteerd.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Rob, Nogmaals excuses dat er iets niet goed is gegaan. Gelukkig hebben wij dit naar tevredenheid kunnen herstellen. Hartelijk dank dat je dit wilt delen met deze mooie review! Lars Godijn Versio Support
maandag 15 februari 2021
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Jorgen Vermont
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijs kwaliteit verhouding is top en de service nog beter . Staan altijd voor je klaar met hele snelle service .
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie 5 sterren review en jouw vriendelijke woorden. Hopelijk zullen wij nog lang een goede samenwerking met jou behouden. Lars Godijn Versio Support
donderdag 28 januari 2021
Jorgen Vermont
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Server notresponding. Traag. Etc
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen idee wat er aan de hand is maar de laatste weken gaat het enkel de verkeerde richting uit ! Websites traag. Melding dat de resources niet voldoen van de server etc. Nope... na jaren klant te zijn met een heleboel websites ben ik nu gestart met de verhuis naar een andere provider. This is not the place to be !! Bye Bye Versio !!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Kathleen, Wat vervelend dat jouw website traag werkt. Is de oorzaak inmiddels gevonden? Anders zoek ik graag met jou naar een oplossing om dit te voorkomen. Zou je naar aanleiding van deze review contact willen opnemen. Dan zal ik jouw ticket zo snel mogelijk beantwoorden. Lars Godijn Versio Support
zondag 24 januari 2021
Kathleen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Alles behalve pff
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant, een hosting 7 domeinnamen en 8 ssl.. Al een week ligt alles plat werken gaat niet want het gaat traag... wordt van kastje naar de muur gestuurd. We zijn webshops wie gaat onze inkomsten compenseren. Het zwaarste hosting pakket en niks werkt maar niks... heb 4 specialisten gecontacteerd en ligt volgens hen allemaal aan Versio! Maar die doen niks!!! Ik wil mijn geld terug of dat het eindelijk eens deftig blijft werken waar ik voor betaal!!!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Bram, Wat vervelend dat het SSL niet werkte. Het is soms druk maar een week duurt de afhandeling van een ticket natuurlijk niet zonder een helder antwoord naar jou. Ik neem aan dat alles weer naar behoren werkt? Zo niet, vraag dan even naar mij als je een ticket stuurt. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op. Lars Godijn Versio Support
zondag 24 januari 2021
Bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Support nulkommaniks, en de sites liggen weer eens plat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een silver pakket, waarbij ik een site als trouwfotograaf host (ca 25 bezoekers per dag) en een site voor een violiste met pakweg 10 bezoekers per dag. Ik heb een plugin draaien (Uptime) die mij bijna dagelijks meldt dat de server weer eens een uurtje onbereikbaar was. Onlangs was er zelfs een DOS aanval op de server waarbij bleek dat de servers van Versio niet afdoende tegen DOS attackes beschermd worden. Nu ligt de hele zaak ineens plat met een melding “resource limit reached”. Als je dan “emergency support” belt krijg je een dikke middelvinger “Meneer u kunt via directadmin erbij”, maar dat kan ik dus niet want immers, de sites liggen plat. Als ik dat meld en letterlijk zeg “Wat moet ik nu doen?” wordt gewoon de hoorn op de haak gegooid. Als je graag zaken doet met een stel contactgestoorde nerds dan is Versio de tent voor jou. Zo niet, ren weg en zoek een andere provider. Het kan in elk geval nooit slechter worden. Mijn sites worden verhuisd zodra ik er weer bij kan.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Peter, Wat vervelend dat je deze ervaring met onze helpdesk hebt. Toch wil ik een paar onjuistheden in deze review weerleggen. Als een server van Versio vanwege een hackpoging offline is, betekent dat juist dat onze servers goed beschermd zijn tegen deze aanvallen en niet andersom. Natuurlijk wil ik graag bekijken of wij het probleem met jouw website op kunnen lossen. Zou je hierover contact willen opnemen naar aanleiding van deze review? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met jou op. Lars Godijn Versio Support
donderdag 21 januari 2021
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Reeds 10 jaar tevreden van Versio.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn nu reeds al 10 jaar klant bij Versio met een server nu met een VPS server zeer tevreden over. En we kunnen ons geen beter service krijgen dan bij Versio. Steeds goede service als er een probleem is vlug antwoord via support team, en helpen je op een correctie manier verder.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Marie-Jeanne, Hartelijk dank voor jouw mooie review. Mocht je weer een vraag hebben dan helpen wij jou graag weer verder. Lars Godijn Versio Support
woensdag 20 januari 2021
Weytens Marie-Jeanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloos en verhogen stiekem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In 2018 een onverwachte verhoging gehad. in 2019 weer en heb toen opgezegd. Op de accountsite staan diverse verscholen vinkjes. Nu 2021 krijg ik een nota voor hosting van de afgelopen jaren. Volgens mijn jusit geen poot om op te staan maar na een heleboel heen en weer mailen een deel betaald om van het gezeik af te zijn.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Caspar, Bij Versio draait alles om domeinnamen, websites en mail. Omdat dit essentiële onderdelen voor een bedrijf zijn is het alleen mogelijk dat de eigenaar van het account de producten opzegt. Waarschijnlijk heb je dat niet gedaan en heb je een factuur voor het hostingpakket gekregen. Zou je naar aanleiding van deze review contact op kunnen nemen? Dan kijk ik even wat er in jouw situatie gebeurd is. Lars Godijn Versio Support
woensdag 20 januari 2021
caspar muysert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Brons NL

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl

€ 9,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja