Versio

2,2 / 5 2.341 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979

Overall score

2,2 / 5 2.341 ervaringen

Totaal (2.341)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (49)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS Hosting

Versio is tegenwoordig onderdeel van Total Hosting Solutions. Onder andere SoHosted, Yourhosting en PCextreme kun je ook onder de paraplu van TWS vinden.

Ervaringen 2341 op 47 pagina's

Bizar hoe vaak de prijzen inmiddels verhoogd zijn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik begon bij Versio met het Starter pakket ergens in 2013, een tientje per jaar zoiets. Vervolgens werd dat omgezet in het Brons pakket, vele malen duurder. Afgelopen jaar werd dat omgezet in het Start pakket, weer het dubbele van de laatste al hoge prijs. Ongelooflijk! En waar je vroeger nog gewoon met ze kon bellen kunnen nu alleen premium klanten dat. Buiten dat, krijg ik nu hele ladingen junk mail. Nee, geen tevreden klant. Nu nog een andere aanbieder vinden.
maandag 23 mei 2022
Judy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Belachelijke prijzen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Regelrechte "oplichters" met hun prijsverhogingen. Zoek gewoon een andere partij op, scheelt je veel stress en woede!!
vrijdag 20 mei 2022
Richard Meppelink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Veel te duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ganse tijd prijs stijgingen! Niet normaal, hoe leg je dat aan je klant uit...
dinsdag 26 april 2022
Maxim De Groote
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Wederom prijsverhogingen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
En wederom belachelijke prijsverhoging, echter nu de excuus ivm hoge kosten. Terwijl afgelopen jaren de prijzen al met 500% gemiddeld omhoog zijn gegaan. Dan geloof ik nu niet meer dat de kosten te hoog zijn. Want dat zou betekenen gezien de extreme verhogingen afgelopen jaren, de klant altijd veel te weinig betaald zou hebben, bijna onder kostprijs. Nee alles draai om geld en de service is al jaren nergens te vinden. Maar oed da tis ook wel te lezen hier bij de gemiddelde reviews. Even voor de beeldvorming, ik betaalde paar jaar terug nog max 30euro per jaar, incl hosting. Nu betaald ik 175!!! euro per jaar met 1 domein, en een email only, dus niet eens een hosting!
dinsdag 26 april 2022
SW
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Prijzen zijn 400% gestegen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Compleet idioot. Het staat totaal niet meer in verhouding met wat hosting zou moeten kosten en de nieuwe bedragen die ze berekenen. Zo proberen het te rechtvaardigen door te schuilen achter zogenaamde focus op prestaties en onzinnige hardware specificaties waar je als klant helemaal niet mee vermoeid wil worden en ook helemaal niet om hebt gevraagd. Ik was een tevreden klant, maar voel me nu behoorlijk genaaid. Contact met de klantenservice heeft niet geleid tot een passende oplossing, behalve dan het voorstel om te downgraden en zogenaamde coulance omtrent bestaande domeinregistraties, waarmee je maar even 'geholpen' bent, want daarna betaal je alsnog de hoofdprijs.
zaterdag 23 april 2022
Edward
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Nooit doen, bespaar je de ergernis, een fickle bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu al een tijdje bij deze club maar ben echt nog nooit echt tevreden geweest. Geen support sites die plotseling offline gaan, je wordt niet echt als klant gezien. Bespaar je de ergernis en zoek nog ff verder.
donderdag 21 april 2022
Kevron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Versio helpdesk slechter dan slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon niet te bereiken. Mijn account is geblokkeerd omdat deze gehackt zou zijn. Je kan het enkel oplossen door een mail te zenden aan support. En dan moet je wachten, wachten, wachten en….. nogmaals wachten! Ik ga hier weg, heb tot 2030 betaald maar dit bedrijf is zo slecht, hier kan je echt niet mee werken.
dinsdag 22 maart 2022
Andre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Versio helpdesk reageert al een maand niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via mijn leraar beland bij Versio. Mijn site werd uiteindelijk gehackt, waarom en hoe weet ik nog steeds niet. Er staat wel een uitleg in het ticket, maar niet echt in Jip en Janneke taal :-S Het feit dat dat gebeurde is vervelend, de vraag is hoe 't is gekomen en hoe het op te lossen is. Versio kan je niet bereiken, je moet een 'ticket' aanmaken en dan reageren ze meestal binnen 24u zeggen ze. Er staat een melding op de ticketpagina dat het wat drukker is, dus het wat langer kan duren. IK WACHT NU AL 3 WEKEN!!! Meerdere keren weer een bericht gestuurd, maar NUL reactie!? Overstappen naar een andere hoster is waarschijnlijk ook niet echt een optie, want mijn geld terugkrijgen zullen ze ook wel moeilijk over gaan doen dan :-S
maandag 28 februari 2022
Jeffrey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Ronduit treurig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Service is bizar slecht. Ze doen er werkelijk alles aan om je met je handen in je haren te laten zitten. Al een paar keer geprobeerd hun ''storingslijn'' te bereiken, maar dit kan je echt vergeten. Mailcontact is zeer onprofessioneel. Als je geld terug wilt uit je online-portemonnee dan kan je mooi een maand wachten op je geld.
zaterdag 26 februari 2022
Kranenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Let op!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze bieden je een extra .online domein gratis aan bij het aanmaken van een domein wat je snel doorklikt tijdens het bestellen en verhogen het naar 50 euro per .online domein. Smerig trucje vind ik zelf. Ook wordt dit meteen op automatisch verlengen gezet.
vrijdag 18 februari 2022
Klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Ook eens iets positiefs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al circa 10 jaar klant van Versio, en ik moet toegeven dat de prijsstijgingen soms erg confronterend zijn. Zeker voor mij, wanneer ik mijn uiterste best aan het doen ben om uit de armoede te klimmen en mijn eigen inkomsten te genereren. Maar Versio heeft me daarbij destijds een redelijk goed voorstel gedaan. Verder zijn ze doorgaans goed te bereiken via de chat. Je weet dat je niet de enige klant bent, dus je moet wel eens wachten. Ze proberen wel altijd met een oplossing te komen. Echter, ook ik heb wel iets te klagen. Mijn nieuwe poging om wat te verdienen wordt een webshop op basis van WP/Woocommerce. Maar die is trager dan mijn moeder met haar rollator. Met name de TTFB is traag (8 seconden). De webshop is nog in ontwikkeling, maar ik ben bang om hem officieel te releasen met deze snelheid. De default tips & tricks heb ik inmiddels allemaal doorlopen. En de TTFB is vaak toch het gevolg van hoe snel de server reageert. Echter, voordat ik Versio hiervan de schuld geef. Ik heb ook meerdere zelf-gebouwde sites (dus zonder WP), die een TTFB van <2 hebben. Wellicht is er iets met WP dat beter geconfigureerd kan worden al dan niet bij Versio.
woensdag 9 februari 2022
Herry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Slechtste webhosting ooit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mailen met een goede aanbieding, dat kunnen ze bij Versio wel. Zorgen dat de FAQ klopt met de daadwerkelijke DirectAdmin omgeving dat zit er niet in en klantenservice? Die hebben ze niet, althans een mens bestaat niet bij Versio. Je moet het doen met een achterlijke bot, die vervolgens geen antwoord weet te geven. Een nieuwe domeinnaam geregistreerd met webhosting, een compleet verhaal dat voorlopig onbruikbaar is omdat er geen Let’s Encrypt SSL ingesteld kan worden… wees gewaarschuwd en zoek een betere hosting aanbieder.
zaterdag 5 februari 2022
Wesley
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Overstappen naar reseller is ook niet alles.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Evenals nagenoeg alle waarderingen vanaf begin 2021 kreeg ik ook een giga-prijsverhoging aangezegd voor mijn zilver-pakket van € 5 per maand. Daarbij was mij al opgevallen dat de drie Wordpress websites een stuk trager waren geworden en had daarover ook al geklaagd. Met de nodige moeite en goede hulp van Versio overgestapt naar een reseller account van ... € 5 per maand. Daar zou ik 1,5 core krijgen, maar inmiddels is de laadsnelheid (weinig traffic!) weer ingezakt tot bijna onaanvaardbaar. Cache werkt eerder slechter dan beter. Vandaag werd ik onaangenaam verrast door een reclamemail (ik ben nog steeds klant!) waarbij alle hostingpakketten het eerste jaar € 1,- kosten. Ik erger me al jaren aan de gewoonte om een eerste periode (3 maanden voor hosting, een jaar voor domeinnamen) voor weinig of niets aan te bieden maar dit slaat echt alles en is een klap in het gezicht van alle (oud) klanten. Overigens kun je nergens (meer) vinden hoeveel core-capaciteit bij een pakket hoort.
dinsdag 1 februari 2022
Victor
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Hoe een fijn en goed hostingbedrijf door oneindig winstbejag kapotbezuinigd is.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was klant sinds 2014. Heb verschillende bevriende bedrijven bij hun binnengeloodst. En daar heb ik nu grote spijt van. Ik snap dat specialistische technische support duurder wordt. Maar om de hele telefonische helpdesk achter een abo te zetten van 9euro per maand gaat veeeeeel te ver. Alle supportvragen omtrent de administratie van pakketten en betalingen en facturen horen niet achter een paywall. Een gepensioneerde vriend van me heeft een domein en email gehost bij dit bedrijf. Ik heb e.a. voor hem opgesteld en t werkte een paar jaar feilloos. nu is er een akkefietje met een verlopen hostingpakket. Betaling is gedaan pakket werkt nog steeds niet en je kan er niemand over opbellen. Zelf de f*cking support-chat is een robot.. Willen alleen maar geld zien maar bij problemen niemand thuis. DUS Gaan we de boel maar wegverhuizen naar een normaal bedrijf.
woensdag 12 januari 2022
Kris Bankers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Bizarre prijsverhogingen voor een matig product
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host hier sinds een paar jaar wat persoonlijke domeinen, voornamelijk voor e-mailgebruik. De prijs voor de meest eenvoudige hosting (die voor mij voldoet) is zo'n 20 keer duurder geworden in een paar jaar tijd. De performance lijkt alleen maar achteruit gegaan zijn. Daarom heb ik nu besloten om over te stappen naar een andere provider. TLDR: vroeger een prima hoster, nu een te vermijden partij
zondag 2 januari 2022
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Slecht gecommuniceerde prijsstijging en bijna geen contact mee te krijgen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een prijsstijging van 80 naar 220 euro voor een webhosting pakket wat enkel en alleen via een e-mail gecommuniceerd welke in de spambox terecht is gekomen. Met pijn en moeite geprobeerd om tot een oplossing te komen maar het mocht niet baten. Adviseer iedereen om ver van Versio weg te blijven.
vrijdag 31 december 2021
Harry van Kuik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Na +10 jaar klant enkel nog een VPS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Momenteel iets langer dan 10 jaar klant bij Versio. De verhoging van prijzen heeft me er weg gehaald, klantenservice heeft een serieuze duik genomen. Er zijn beter alternatieven. 10 jaar geleden ging ik Versio een 4/5 geven, misschien zelfs een 5/5. Nu verdient dit maar een 0/5, echter moet ik minimaal 0,5 punten geven.
dinsdag 28 december 2021
Stephan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helaas sinds Augustus 2020 een compleet ander bedrijf geworden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij versio gekomen voor de scherpe prijzen, ga nu weg omdat ik van 20,30 euro per jaar voor webhosting + 3-6 domeinnamen naar 60,30 ben gegaan, enkel door de webhosting en gelukkig nog net voordat mijn automatische verlenging in werking gaat mijn 3 domeinnamen kan verhuizen zodat er niet nog eens 30euro bij komt en ik 90 ipv 20 euro per jaar kwijt ben. Jammer, het was een goed bedrijf afgesteld op de mensen die enig verstand hebben van webhosting en zelf, met de tool de beschikbaar zijn, alles via versio konden regelen, maar door overname compleet verpest en niet meer interessant voor het gros van de huidige klanten. Het is alsof de Action is overgenomen door de Hema of Blokker en de prijzen/service/winkels erna heeft aangepast maar de naam Action heeft gehouden. Als ik dat had gewild was ik sowieso al naar de Hema gegaan. Mocht je bij de klantenservice werken en een contract hebben onder Versio b.v. (aangezien er schijnbaar nog 15 werknemers zijn), zoek ook alvast een andere baan. Jullie zijn overgenomen door een partij die over een paar maanden de jaarcijfers laat zien en zegt dat het goed gaat met Versio door de 250% groei in winst dit jaar maar over 3 jaar nog maar 10% van de originele klanten heeft en dat dan verwijt aan de werknemers/corona/her organisatie en meer dan de helft ontslaat. Ik hoop dat ik het fout heb maar ben er bang voor. Ik hou het in ieder geval in de gaten dat ik niet meer bij een hosting die onder TWS valt terecht kom.
zondag 12 december 2021
Rob Coenen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Belachelijke prijzenverhoging, slechte support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Buitensporige kostenverhoging door je neus gedrukt. Had 5 hostingpakketten. Na verlenging via automatische incasso zijn de kosten plotseling 3 keer zo hoog. Betaal nu honderden euro's extra per jaar. De nieuwe pakketten zijn te groot. Al mijn websites passen in 1 pakket ipv 5 verschillende. Hiervoor toont versio geen enkel begrip. Slecht bereikbaar via de chat. Veel automatische bots waar je je frustratie niet kwijt kunt. Kortom, een waardeloze organisatie. Kies voor een andere hosting partij.
donderdag 25 november 2021
Chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Te duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had ook een 100-tal domeinen bij VERSIO.NL tot ze hun prijzen de hoogte in gooide. Ben nu alles naar VIMEXX.NL aan het overzetten. Deze hebben de correcte prijzen van VERSIO.NL van een paar jaar geleden.
maandag 1 november 2021
Björn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Opzeggen niet mogelijk !!!!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanmelden gaat gemakkelijk maar opzeggen, onmogelijk!!!! Niet per mail, niet telefonisch, uren zitten kloten om maar te kunnen opzeggen. Vies bedrijf !!!!!!
dinsdag 26 oktober 2021
Gerard Tolkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Hosting kosten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren een klein goedkoop hosting pakketje gehad te hebben werd deze door versio automatisch overgezet naar een heel duur pakket. Ze hadden daar blijkbaar welgeteld 1 mail over gestuurd dat ze dit gingen doen, die mail zag er uit als een nieuwsbrief mail zag ik achteraf, dus vandaar dat deze bij mij in de spam terecht is gekomen. Vervolgens word mijn pakket automatisch overgezet en krijg ik een dikke rekening. Hiervan sturen ze je wel meerdere e-mails dat je moet betalen, maar geen meerdere mails van let op bij geen actie word je abonnement aangepast. Ik heb daarna alles stop gezet en moest vervolgens nog steeds 1 maand betalen terwijl ik die hele maand geen gebruik maak van hun diensten.
maandag 25 oktober 2021
Inge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijsverhoging op prijsverhoging.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag kwam er een verlenging van een NL domein door. Die is wederom (en nu zonder aankondiging) weer verhoogt qua prijs. Het is de laatste paar jaar van een goede betrouwbare partner een onbetrouwbare organisatie geworden die duidelijk probeert bestaande klanten flink uit te knijpen door de prijzen telkens flink te verhogen. Het scheelt op veel dingen meer dan 100%. Een goede reden om alles in gereedheid te brengen en over te gaan hevelen naar een andere aanbieder.
maandag 18 oktober 2021
John
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Waardeloze pakketten en prijsstijgingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De prijs stijgingen en wijzigingen aan de pakketten die zijn doorgevoerd in de afgelopen 2 jaar zijn van ongekende proporties. Van 30eu naar 60eu, en dan ja je raad het al van 60eu naar 120eu! KASSA! Ronduit asociaal dat jullie dit van te voren goed met je klanten communiceren. Gelijk maar de automatische incasso eraf gegooid! Alle domeinen verhuisd! CHECK! Hosting opgezegd! CHECK! Al met al heb ik nu voor die 120eu... 2 VPS-en draaien met ongekende performance en support. Waar je gewoon ongelimiteerd je email adressen aan kan maken en websites op kan hosten. Kan iedereen aanraden om verder te kijken en alle bedrijven/diensten die gelieerd zijn aan deze club links te laten liggen.
zaterdag 16 oktober 2021
Patrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Belachelijke prijsverhoging en uit het niets een aanmaning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio heeft afgelopen jaar neostrada en flexwebhosting overgenomen. Voorheen ben ik altijd tevreden geweest over beide partijen. Uit het niets krijg ik een aanmaning met een dreiging tot incasso en een blokkade op mijn productpagina. Tot mijn schrik was het hosting pakket 3 or 4 keer duurder dan voorheen.... Ik heb betaald en direct al mijn producten en domeinnamen weg verhuisd. Aan alle andere reacties kan ik dus opmaken dat het elk jaar prijzenfestijn is bij Versio waarbij klanten de dupe zijn.
woensdag 13 oktober 2021
JB
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Prijzen plots sterk de hoogte in zonder enige bericht erover
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor wie aan Versio denkt: ik vermoed dat je enkele jaren een betaalbare rekening krijgt, en dan strategisch een veel duurdere zonder enig bericht over de verhoging van prijzen - een truk misschien om korte termijn-winsten te maken. Ik kreeg net een factuur die plots vele malen hoger was dan enkele jaren geleden zonder enige wijziging en het hostingpakket - lijkt me dat Versio niet aan te raden is, er zitten dus zeker financiele adders onder het gras.
donderdag 30 september 2021
Kasper Claes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ieder jaar gaan de prijzen omhoog... Eerst met kleine beetjes en dit jaar met dik 400!!! % In 2017 betaalde ik nog 10 euro per jaar voor hosting dat is dit jaar naar 10 euro euro per maand gegaan. (van 10 naar 120 per jaar). Ik las ergens op de site "geen addertjes onder het gras zoals u van ons gewend bent". Ik zie alleen maar addertjes onder het gras. Een constante stroom aan verassingen, en ik, ik weet niet goed hoe ik moet verhuizen tussen hosts. Maar ga het nu wel doen, want de boeverij van Versio ben ik meer dan zat! Ik zie bij de richtlijnen dat ik ook iets positiefs moet zeggen. Ik kan zeggen dat de helpdesk redelijk snel reageert. Maar als je weinig kennis van zaken hebt schiet het nog niet heel erg op. Ik ben ook werkelijk waar verbaasd dat de reviews zo goed zijn. (tenzij deze niet geplaatst wordt, dan snap ik het wel)
dinsdag 28 september 2021
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Je moet betalen voor klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je moet hier betalen om telefonisch contact te krijgen. Ze zijn echt totaal niet vriendelijk. Vordering wordt direct overgedragen aan het incassobureau, terwijl ze zelf niet eens weten wat hun klant moet betalen. Was ooit tevreden, totdat ze hun prijzen echt x10 deden. Een hele onredelijke partij, kan het totaal niet aanraden. Overigens: Laat je niet gek maken. Ze rekenen 5 euro wanner de automatische incasso niet lukt (TERWIJL DIT NIET IN DE VOORWAARDEN STOND). Ook geven ze onjuiste facturen uit handen aan het incassobureau. Ondertussen +100 emails verder en niks opgeschoten.
maandag 27 september 2021
boze klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Hulp voor hulp nodig.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort kan ik niet meer inloggen in mijn Joomla applicatie. Daarvoor zou ik contact willen opnemen met Versio. Na 21 minuten zoeken hoe ik mijn vraag kan stellen heb ik het opgegeven. Hebben ze eigenlijk wel een service afdeling? Ik begrijp dat ze kosten willen besparen maar dit gaat echt te ver. Ik heb een basiskennis van al die dingen maar heb de indruk dat je een volwaardige programmeur moet zijn om vooral uw probleem zelf op te lossen.
maandag 20 september 2021
Marc Cools
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Absurde wijzigingen in de voorwaarden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2016 was ik een tevreden klant van Versio. Aanvankelijk was dat bijzonder goedkoop, later ging dat over naar een duurder brons abonnement, maar nog steeds voor een redelijke prijs. Onlangs kreeg ik een berichtje waarin ze mij feliciteerden met de overgang naar een Start abonnement. Dat blijkt neer te komen op een verdubbeling van de kosten, plus minder goede voorwaarden. En daar krijg je slechts toegang tot een paar oninteressante webinars voor terug. Het gaat allemaal in rap tempo achteruit bij Versio, want sinds kort is (blijkbaar) ook de SSH toegang tot de bestanden op de server uitgezet. Ik kan niet anders dan concluderen dat Versio een onbetrouwbare partner is geworden, en dus moet ik op zoek naar een alternatief. Heel vervelend allemaal.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Wieger, Natuurlijk is een hogere prijs niet leuk. Alleen krijg je hier wel degelijk iets voor terug. Onze servers zijn stabieler geworden daarnaast is onze support professioneler en hebben wij daar ook investeringen in gedaan. Jammer dat je ons webinar niet interessant vond. De reacties op de eerste webinars waren erg positief. Als je inhoudelijk hierop wilt reageren dan hoor ik dat graag. SSH is ook op de nieuwe pakketten gewoon beschikbaar en te activeren via het klantenpanel. Dus dat is onjuist. Als je mij een bericht stuurt via support@versio.nl dan zal ik persoonlijk contact met je opnemen om eventuele onduidelijkheden weg te nemen. Lars Versio Support
vrijdag 3 september 2021
Wieger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Ander pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik krijg de mededeling dat mijn Brons-pakket na afloop van mijn huidige abonnement (eind nov. 2021) automatisch wordt omgezet naar een Startpakket. Er schijnt allerlei extra info ter beschikking te komen, dit als reden voor een flinke prijverhoging. Hier heb ik nooit voor gekozen en voel me aardig voor het blok gezet. Maar een ding is zeker: Na eindvovember ben ik geen klant meer bij Versio!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste klant, Wij hebben inderdaad onze pakketten aangepast. Dat is nodig om up to date te blijven. Prijsverhogingen zijn natuurlijk niet leuk, maar binnen de range van producten die Versio aanbiedt zijn er wellicht alternatieven. Wij hebben een range resellerpakketten die misschien beter aansluiten bij uw financiële wensen. U kunt dit via onze website vinden. Wij hebben deze aanpassing ruim twee maanden van te voren aangekondigd. Dat geeft u de tijd om alle opties te bekijken. Mocht ik u daarbij kunnen helpen, neem dan even contact met mij op via een ticket. En dan kunt u zelf ervaren dat Versio meer is dan alleen een prijs van een hostingpakket. Lars Versio Support
donderdag 2 september 2021
E.Mullenders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
prijzen ineens 200% verhoogd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
kreeg 3 dagen voor ik mijn pakket moest verhogen een mail dat ik was overgezet naar een of ander crappy nieuw systeem met allerlei ongevraagde nieuwe features. ik weet niet wat ze daar willen maar als ze de moeite nemen om de slechte reviews hier te lezen zouden ze misschien begrijpen dat dit niet werkt op deze manier. even in perspectief: mijn website staat wordpress op. geen zware ingewikkelde scripts en het was traag. de meeste data werd van servers gehaald buiten versio en dat ging wel goed. jaren klant geweest maar zeer ontevreden vertrokken en zal er nooit naar terug gaan.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste ex klant, In jouw review lees ik precies waar het hier om gaat. Jouw websites werkten blijkbaar niet optimaal en daarom hebben wij geïnvesteerd om wel de kwaliteit te kunnen leveren die gevraagd is. Er is genoeg ruimte op onze shared hosting servers zijn om snelle en stabiele websites te kunnen hosten. Mocht je vragen hierover hebben, neem dan gerust contact met mij op. Lars Versio Support
donderdag 2 september 2021
boze ex klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Pakket ongevraag omgezet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds gisteren werd mijn pakket ongevraagd omgezet naar een 'Startpakket' waar ik blijkbaar maar 2 domeinnamen aan mag koppelen en dat ook nog eens fors duurder is dan mijn huidige brons pakket. Dat én het feit dat de domeinnamen fors duurder worden is na jarenlange tevredenheid echter het einde van Versio voor mij. Ik wou vandaag nog een extra domeinnaam koppelen maar dat is dus niet meer mogelijk aangezien mijn pakket reeds omgezet is. Ik heb dan maar zelf een licentie bij Directadmin gekocht en deze gekoppeld aan een VPS van OVH. Sorry Versio maar dit gaat jullie veel klanten kosten...
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste "Komerbij", Als je veel domeinnamen wilt kunnen koppelen aan een hostingpakket dan zijn onze resellerpakketten daar veel beter voor geschikt. Wij hebben al een pakket waar je 25 domeinnamen aan kunt koppelen voor € 3,- per maand. Misschien is dat een optie die dan beter bij jou past. Mocht je hier informatie over willen hebben dan hoor ik dat graag. Als je een ticket aanmaakt via onze website dan neem ik snel contact met je op. Lars Versio Support
woensdag 1 september 2021
Komerbij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Bizarre prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vond net een mooie mail van Versio in de mailbox. 'We hebben hard gewerkt aan nieuwe pakketten en zetten jouw pakket om naar het nieuwe Start pakket. Je gaat 4,99 per maand betalen excl BTW.' Ze vermelden niet dat dit precies twee keer zo veel is als ik vorig jaar voor dezelfde dienst betaalde. Belachelijk dat ze dit zo doen. Ik ben jaren tevreden geweest over de hosting maar dit is me te gortig. Tot nooit weer Versio, ik verhuis binnenkort naar een club die meer waar voor z'n geld biedt.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Rien, Voor jou is blijkbaar de prijs van onze diensten niet meer in harmonie met elkaar. Dat vind ik jammer. Versio heeft geïnvesteerd in betere snellere servers om aan de huidige eisen, die gelden voor websites en mail, te voldoen. Dat geldt op het gebied van servers maar ook van support. Mocht je vragen hebben over de voordelen die het voor jou biedt dan kun je altijd contact opnemen met ons. Lars Versio Support
dinsdag 31 augustus 2021
Rien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Slecht bedrijf met een onmogelijke klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beroerde hosting, mijn website ligt er gemiddeld 2/3 keer per maand uit. Bedragen voor hosting die de pan uit rijzen. En niet normaal contact op kunnen nemen met de klantenservice. Echt bizar dat zoiets anno nu nog kan bestaan.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Sander, Ik zou graag met jou in contact komen. Er is geen enkele server te vinden die in augustus twee keer offline is geweest. Ik zou dit graag samen met jou onderzoeken waarom jij deze ervaring wel had. Wij hebben in juli en augustus meestal binnen een uur kunnen reageren op vragen. Deze maanden zijn voor onze support afdeling vrij rustig dus de responstijden zijn meestal kort. Ik ben zo benieuwd waar dat in jouw situatie niet goed is gegaan. Zou je mij een bericht willen sturen via de website= Dan neem ik snel contact met je op. Lars Versio Support
vrijdag 20 augustus 2021
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Kies Vimexx, weg bij deze belachelijke partij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijf ver weg van Versio. Extreme prijsverhogingen voor de meest beroerde hosting ooit, domeinnamen kosten een godsvermogen en support is niet bereikbaar. Het was altijd een goedkope partij met bagger hosting, nu is het een dure partij met nog steeds dezelfde lage kwaliteit.
maandag 16 augustus 2021
Tim de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
20 x zo duur maar geen inhoudelijke motivatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wegwezen / wegblijven Er zijn genoeg hosters die voor veel minder geld veel meer en veel betere hosting bieden. Én een stuk klantvriendelijker zijn dan Versio 20 x zo duur in 7 jaar Na 7 jaar is het Versio gelukt mij en andere klanten weg te jagen door hun prijzen exorbitant te verhogen en hun pakketten en service uit te kleden Toen ik in 2014 begon was Versio een prima hoster waar ik voor € 7 per jaar een prima pakketje had voor mijn hobby's (muziek en evenementen) Waar ik heel tevreden mee was. En de klantenservice was goed, snel en vriendelijk. Een domein kostte destijds €3,49 -Kopie factuur Datum: 13-05-2014 Factuur nummer: ivm Trustpilotregels niet vermeld Webhosting pakket STARTER NL voor 12 maanden € 6.00 Kortingscode (bestelling 476126: wh) € -3.00 Subtotaal € 3.00 BTW 21.00% € 0.63 Totaal € 3.63 ----------------------------------------------------- ⛔ In de loop van de tijd werd het pakket duurder en werd de klantenservice minder goed / slechter. Maar verhuizen is (was) een hoop gedoe. ------------------------------------------------------- In veel andere reacties wordt een mail genoemd die door Versio verstuurd is. Op 24 maart dit jaar kreeg ik deze mail: * zoek waar staat dat de prijs 4 keer zo hoog is als vorig jaar en wat dat rechtvaardigt. Beste Alexander, De afgelopen maanden hebben wij achter de schermen hard gewerkt. We staan niet stil en we blijven ons continu verder ontwikkelen zodat jij jouw domeinnaam, website en/of e-mail makkelijk & veilig kunt beheren bij Versio. We introduceren je graag onze nieuwe pakketten. We leggen je hieronder uit wat dit voor jou betekent. Wat betekent dit voor mij? Op dit moment maak je gebruik van het Brons NL pakket. Vanaf vandaag zetten we jouw pakket om in ons gloednieuwe Complete pakket. Hier betaal je nu nog niks voor. Je maakt tot de verloopdatum van jouw huidige pakket kosteloos gebruik van dit nieuwe pakket. De verloopdatum van jouw huidige pakket is 12-05-2021. Zo kun je het rustig uitproberen. Voldoet dit pakket niet helemaal aan je wensen of switch je liever naar een ander pakket? Dit regel je gemakkelijk via jouw klantenpaneel. Jouw nieuwe pakket kost vanaf 12-05-2021 €9,99 per maand. We nemen je graag mee in de features van jouw nieuwe Complete pakket: Je krijgt een gratis .nl of .be domein bij jouw pakket. Verleng of registreer jouw domein met deze persoonlijke kortingscode: 99" Maak gebruik van de geavanceerde WordPress functionaliteit of van onze gebruiksvriendelijke Sitebuilder. We hebben onze servers geoptimaliseerd zodat het WordPress CMS hier perfect op functioneert. Het resultaat: een snellere WordPress website. Je krijgt toegang tot onze nieuwe Versio Academy. Hier helpen we je om het beste uit je website te halen door leerzame webinars en trainingen op het gebied van website development en online marketing. Lees hieronder alle informatie. Bekijk hier alle specificaties van jouw nieuwe pakket. Wijziging domeinnaam tarieven De tarieven voor het verlengen van .nl, .be en .com domeinen zijn gewijzigd. Dit betekent dat jouw domeinnaam bij de eerstvolgende verlenging wordt verlengd tegen het nieuwe tarief. Je vindt de nieuwe tarieven hieronder: .nl domein: €9,99 ⛔Op mijn reactie van 24-3 'Wat als ik dit niet wil?' Heb ik NOOIT antwoord gehad. ------------------------------------ ⛔Het Hostingpakket is in 7 jaar dus minstens 20 x zo duur geworden.(Ten opzichte van vorig jaar 4 x zo duur) En ik heb niets gemerkt dat het zoveel anders was na het nieuwe pakket. Dus waarom? Ik wás een tevreden klant. ----------------------------------- ‘Oplossingen’ van Versio: -een goedkoper pakket, wat nog steeds 10 x zo duur is als mijn startersprijs van 2014 (of dubbel zo duur als mijn prijs van vorig jaar) -Reseller hosting wat ik zelf moest omzetten en waarvan ik verwacht dat die pakketten binnen afzienbare tijd ook in enorm prijs zullen stijgen, waardoor ik weer voor het blok gezet word. ⛔ Tot slot heb ik een MAAND moeten zeuren om het tegoed van mijn online portemonnee terug te krijgen ---------------------------- ⛔ Ik heb van Versio nog niet één zinnige reactie of commentaar gelezen ter rechtvaardiging van deze prijsverhoging. Niet in mijn tickets, niet op het forum (er is wel een forumpost waarin ik het aankaartte / uitleg vroeg op privé gezet) en niet op deze en andere review sites. Om van een excuus of een tegemoetkoming maar helemaal te zwijgen. ? Ik was liever klant gebleven, maar de liefde moet wel van 2 kanten komen of op z’n minst betaalbaar blijven.
zaterdag 24 juli 2021
Alexander F
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Switch naar reseller hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren mijn hosting bij Versio, nooit problemen mee gehad. Recentelijk is de prijs van mijn hosting 2x zo duur geworden. Hiervoor contact opgenomen met Versio, en besloten over te stappen naar een reseller hosting wat aardig in de prijs scheelt. Alles is keurig overgezet en uitgelegd door de medewerkers van Versio (bedankt Lars en Fabien!).
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Sander, Hartelijk dank voor jouw mooie review. Ik ben blij dat Fabien en ik je hebben kunnen helpen. Je weet ons natuurlijk weer te vinden als je vragen hebt. Lars Versio Support
donderdag 15 juli 2021
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
dik tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik koop altijd mijn domeinnamen hier en sinds kort een webhosting ik kan me niet inkomen in wat velen hier melden dat de prijzen duur zijn. kort om prima host
  • Reactie hierop van: Versio
    Hey Yasmijn, Nu gaan wij nog alles in het werk stellen om die laatste twee sterren te verdienen als klantenservice. Daar is bij jou nog winst te behalen zie ik. Lars Versio Support
zaterdag 10 juli 2021
yasmijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 5
Te duur, slechte support en niet volgens de regels.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio was voorheen een top hosting bedrijf met een super goeie naam. Vanaf het moment dat het nieuwe moederbedrijf 'YourHosting' Versio overgekocht heeft is het bergafwaarts gegaan. Bij het bestellen worden er automatisch pakketten toegevoegd aan je winkelmandje, en moet je deze zelf uitzetten om kosten te voorkomen. (Leuke verkooptruc dingen aanvinken die je als klant niet eens wilt) Bij het bestellen van een domein wordt er voor je gekozen dat je een anonieme houder wilt (overigens staat dit nergens in de winkelmand waardoor het domein ipv 1 euro 6 euro wordt, terwijl je geen idee hebt waar die overige 5 euro vandaan komt) Op de website worden er bij het opwaarderen van je portemonnee BTW gerekend over transactiekosten (wat natuurlijk volgens de wet niet mag) Versio is verkoper aan zowel particulier als de zakelijke klant, en stelt dat zij hun prijzen ex. btw. op de website mogen vertonen. Echter is het verplicht, als je aan particulieren levert, dat je alle prijzen inclusief (of met een optie op de site) BTW vertoont. De prijzen zijn in de jaren met zo'n 250% tot 300% gestegen waarbij de klant niet meer in de koning is maar er wordt gestreefd naar meer omzet i.p.v. klanttevredenheid. Al met al is Versio echt gigantisch gezakt qua kwaliteit, het bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid meer en kijkt enkel naar makkelijk en snel geld verdienen. Dit was voor mij het laatste jaar Versio....
dinsdag 6 juli 2021
T
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
Versio, bezint eer ge begint!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals velen hier melden heb ook ik een bizarre prijsverhoging door mijn strot geperst gekregen door deze partij VERSIO. Afgelopen maand, 30 mei) werd ik gefeliciteerd met de upgrade die VERSIO had doorgevoerd van een van mijn hosting pakketten, én dat ik tot 16 juni daar niets voor hoefde te betalen tot 16 juni. Daarna zou mijn incasso van het pakket worden gedaan met een prijsverhoging van 250% per maand! Dus ik in het toetsenbord geklommen en een case aangemaakt via de site. Niets meer van vernomen, toen dus maar op TrustPilot.nl een recensie achtergelaten en prompt werd ik spoedig daarna gebeld door Lars. Hij legde mij uit dat deze verhoging 'per abuis' niet goed was gegaan en dat er helemaal geen reden is om mijn pakket te verhogen aangezien ik maar 15% van de pakketgrootte verbruik. Hij zou dit rechtzetten. Echter toen ik enkele weken geleden mijn bank checkte zag ik een incasso van Versio die me niet bekend voorkwam, de hoogte van het bedrag was exorbitant ten opzichte van normale incasso's. Dus, opnieuw met Lars contact opgenomen en die zegde me toe dit uit te gaan zoeken maar dat het teveel geincasseerde bedrag inmiddels is terug geboekt op mijn 'online portemonee' bij VERSIO. Hij zou er verder nog op terug komen. Wat denk je? Geen reactie, en ook geen terugboeking op mijn online portemonee. Dus opnieuw een reply gestuurd op de conversatie met Lars/Helpdesk ten aanzien van deze lopende kwestie. Krijg ik na een paar dagen deze reactie terug: Beste, Vanwege de overgang naar een nieuw ticketingsysteem is dit emailadres niet meer in gebruik. Ik wil je verzoeken om alle vragen die je hebt voortaan op te stellen in een email naar support@versio.nl zodat dit terecht komt in ons nieuwe ticketingsysteem. Mijn collega's zullen je dan zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien. Via dit oude systeem zal helaas geen reactie meer komen. Ik hoop op je begrip en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frank Steffens Versio Waarop ik reageerde met: Frank, dat kan allemaal wel zo zijn, maar we hebben een paar zaken openstaan die Lars heeft toegezegd! Ik vind het nogal onbeschoft dat Versio om het via deze manier terug te koppen! Graag zie ik dat toegezegde zaken worden uitgevoerd door Versio! Met vriendelijke groet, Tot op heden geen enkele reactie meer ontvangen. KORTOM: BEZINT EER GE BEGINT om met VERSIO in zee te gaan!
vrijdag 2 juli 2021
Jacco Waalewijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Schandalige prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2 maand geleden besloot Versio om zomaar hun prijzen te verdubbelen. Je zou dan denken dat er misschien heel wat extra voordelen aan gekoppeld zouden zijn, maar noppes. In plaats van 25 domeinnamen kan je nu met hetzelfde pakket, waarvoor je nu het dubbele betaalt, slechts 2 domeinnamen gebruiken, andere hostingsbedrijven zijn op dit vlak enorm veel beter. Daar zit je dan wel mooi met je 10 domeinnamen waarvoor je nu verplicht extra webhosting moet aanschaffen. Ze pleiten dat de servers nu extra snel werken, maar lijken niet te beseffen dat veel klanten gewoon geen snellere servers nodig hebben en dit 'voordeel' gewoon nooit zullen merken. Maak dan gewoon nieuwe pakketten met de optie tot snellere servers in plaats van de bestaande af te schaffen? Eén van hun enige troeven waren de goede prijzen, de troef die ze nu de vuilbak in hebben gekieperd. Verder moet ik wel zeggen dat Versio op technisch vlak goed werkt. Nooit problemen gehad met downtime of problemen waarvoor ik de support nodig had. Op de momenten waarop ik de support wel eens contacteerde voor een technische of financiële vraag, waren ze zeer vriendelijk en antwoordden ze relatief snel.
donderdag 1 juli 2021
Ewout Verlinde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Versio te duur geworden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Host al verschillende jaren websites en webruimtes. Plots immense prijsstijgingen x4 Geven je nieuwe veel uitgebreidere webruimte dan gevraagd. Wil je downgraden kreeg ik als antwoord dat ik ruimte moest vrijmaken terwijl dat helemaal niet nodig was. Ga stap voor stap bij vervaldata verhuizen. Er zijn betere en veel goedkopere spelers op de markt met gelijkaardig aanbod. Zeer ontevreden over Versio. Jammer want tot voor kort echt ok, nu schandalig duur voor aanbod.
vrijdag 4 juni 2021
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Prijsverhoging van 400% vanuit het niets
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een aantal jaren naar tevredenheid klant maar nu.. 5 dagen voordat het hostingpakket met een jaar verlengd wordt krijg ik mail waarin doodleuk wordt medegedeeld dat ze een prijsverhoging van zo'n 400% doorvoeren. In plaats van iets meer dan 36 euro per jaar ga ik ineens 180 euro per jaar betalen. Uiteraard even een reactie gestuurd naar Versio maar veel verder dan "betere pakketten, sneller, enz." komen ze niet. Oh ja, ik zou nog genoeg tijd hebben om het pakket te verhuizen o.i.d. Het liefst naar hun reseller pakket als het me puur om de prijs ging. Als ze een prijsverhoging er geruisloos door proberen te drukken dan haak ik af. Meteen de hele boel verhuisd naar een andere provider. Kan gelukkig binnen een dag maar dan moet je maar net in de gelegenheid zijn. Dus genoeg tijd zoals ze suggereren. Nee. Dus ja, ooit was ik een tevreden klant maar dat gevoel is compleet verdwenen. Nooit meer Versio voor mij.
woensdag 2 juni 2021
Marcel de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Absurde prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kreeg een email met een prijsverhoging van duizend procent. Ik had dan wel een goedkoop abonnement maar duizend procent dit kan echt niet. Ik ben al op zoek naar een andere hosting provider. Het wordt in ieder geval geen hosting provider van de investering's maatschappij waar Versio ook onder valt.
woensdag 2 juni 2021
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Super prijzen en dito support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben als kleine reseller al een aantal jaren een heel erg tevreden klant van Versio. De prijzen van hun pakketten zijn altijd laag en dat zonder dat je inlevert op opties en functionaliteit. Wanneer ik de helpdesk gebruik dan voelt het ook alsof daar mensen zitten die het echt leuk vinden om je te helpen. Dat geeft een goed gevoel. Ik weet dat mijn websites en domeinen in goede handen zijn! Ik kan het iedereen aanraden!
  • Reactie hierop van: Versio
    Hey Timo, Wij vinden het ook echt leuk om je te helpen. Wat goed dat je dit opmerkt! Hartelijk dank voor jouw mooie review. Lars Versio Support
woensdag 2 juni 2021
Timo de Zwart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 9
Erg teleurgesteld in Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was een tevreden klant sinds 2018. Kreeg een mail in mijn spam box waarin stond dat ze hun pakketten veranderden en werd zonder mijn toestemming automatisch overgezet naar een pakket wat 380% duurder is en in verhouding met de oude pakketten veel minder aanbied. Geen fijne gang van zaken. Op de mails om uitleg te vragen wordt kort een antwoord gegeven die niet ingaat op mijn vragen. Voel me als klant niet serieus genomen en een beetje bedonderd. Ik hoop echt dat ze met al de huidige negatieve reviews wat doen. Ik ben hierin zeker niet de enige.
maandag 31 mei 2021
Devi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Webhosting partner
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een groot aantal jaren zijn we partner van Versio aangaande onze hosting oplossingen. Als reseller gestart met 25 URL's en inmiddels faciliteren we ruim 300 websites die we veelal zelf bouwen en onderhouden. Meerdere pakketten en stadia doorlopen en nu staan we voor een nieuwe uitdaging de migratie naar VPS. In samenspraak met de technici van Versio richten ze dat helemaal naar onze wens in en zorgen voor een probleemloze migratie. Zo kunnen we onze gewaardeerde klanten nog meer bieden op het gebied van snelheid en functionaliteit. Samengevat zijn we heel blij met Versio als hosting provider . Korte lijnen en snelle oplossingen van onze vragen en problemen. Op naar een mooie toekomst, alle mensen van Versio die dit mogelijk maken, dank! Namens het team van Reclame Totaal BV
vrijdag 28 mei 2021
Wouter Ch. Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijs, Kwaliteit en flexibiliteit zoals we het graag zien!
vrijdag 28 mei 2021
Azer Khan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Verdubbeling prijs, verlaging mogelijkheden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van 2,5 euro p.m naar 4,99 euro p.m. Dan verwacht je toch een betere performance. Sites zijn net zo traag als voorheen... Opzoek naar een alternatief, jammer.
dinsdag 25 mei 2021
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl