Versio

4,2 / 5 2.144 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 9 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:30 - 02:00 ('s nachts)
  • Zat-zon: 09:30 - 17:30
Website screenshot Versio

Overall score

4,2 / 5 2.144 ervaringen

Totaal (2.144)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (51)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio
Versio biedt sinds de oprichting in 2008 webhosting diensten aan in Nederland, België en Engeland. Inmiddels maken ruim 100 duizend mensen gebruik van de diensten. Met shared hosting vanaf €0,50 per maand behoort Versio tot de prijsvechters van Nederland.

Versio is gevestigd in Leeuwarden en heeft naast een Nederlandse vestiging ook een adres in België en Engeland.

Sinds 2018 is Versio onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Versio ervaringen en klachten
We horen het graag als je tevreden bent met de diensten van Versio maar ook klachten over Versio zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit hosting bedrijf en hoe betrouwbaar het is. Vermeldt in je review zo precies mogelijk welke diensten niet goed zijn zoals trage servers of op welke manier de klantenservice goed of slecht bevalt.

Ervaringen 2144 op 215 pagina's

Prijsverhoging van 457%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toevoeging: Inmiddels heeft Versio mij de volledige factuur gecrediteerd, dus afhandeling is prima nu!
dinsdag 9 april 2019
Marcel Buch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijsverhoging van 457%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een prijsverhoging doorvoeren van 457%, alleen een nieuwsbrief gebruiken als mededeling met de melding dat we als klant niets hoeven te doen, we gaan meer krijgen. Ze vergeten dat we als klanten rechten hebben en onze goedkeuring moeten geven! Dit is op zijn minst misleidend maar het riekt nu toch erg naar oplichting! Ik heb direct domein en hosting verhuist!
maandag 8 april 2019
Marcel Buch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Versio verhoogt prijzen zonder communicatie naar vaste klanten en slechte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De prijzen zijn ineens fors omhoog gegaan. Zelfs zo hoog dat het niet klopt met wat op de website vermeld staat. Het webhosting pakket kost 0.50 cent per maand. Dat is circa 6 euro per jaar. Ze hebben 30 euro in rekening gebracht (ik heb 2 webhosting pakketten dus dat is 60 euro). Ik heb een paar dagen geleden een klacht ticket ingediend. Deze klacht is nog niet behandeld. Vandaag een nieuw ticket aangemaakt. De prijzen kloppen niet en ze hebben geen aankondiging gedaan. Uiteraard ga ik dit niet betalen. Versio is niet meer wat het was. Tijd om te verhuizen. Dit is 1e klas oplichting.Minimale wachttijd bij de klantenservice is een paar dagen
dinsdag 2 april 2019
Vincent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice? Live-chat ? Misschien op 24 uur!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
En dit in deze tijd, een service zou meer mogen zijn dan de klant dagen in de steek te laten. Na een (door hun erkende) storing bij hun DNS servers is één van onze websites niet meer bereikbaar vanuit ons kantoor. Zodra we op een andere locatie (IP-adres) zitten werkt het wel. Enige reactie dat tot nu toe kwam was de stomme basis vragen: "heb je de cache gedumpt?". En dat terwijl ik aan geef dat ELK toestel de website wél toont als ik op het mobiel netwerk ga.Het probleem sleept nu al 5 dagen aan waardoor wij veel zakelijke mails missen en hier dus nu al deals mee gemist hebben. Zéér triestig.
woensdag 20 maart 2019
Bjorn T
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Trage websites, hoge prijs, slechte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor de klantenservice moet je niet bij Versio zijn. De servers zijn daarbij traag voor de prijs die je ervoor betaalt.
zaterdag 16 maart 2019
James
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slechte vaardigheden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte communicatieve vaardigheden. Onbeschoft. Vooral als er een storing is, zoals dat vandaag was. DNS deed het niet meer. Storing. Van al hun klanten. Minstens 14 uur lang. Dus alle domeinen onbruikbaar. Geen duidelijke info en na (eindelijk!) oplossing met een smoes komen. Duidelijk geval van ontlopen. En dat is wat klanten ook zouden moeten doen. Versio ontlopen met een grote boog er omheen. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt alle DNS registraties die ik daar nog had, om die te verhuizen.
vrijdag 15 maart 2019
Remco k
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Wat een k bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren trouwe klant wordt zonder akkoord van mijn kant de prijs verdubbelt en zijn ze, afgezien van een standaard tekst, totaal onbereikbaar.
woensdag 13 maart 2019
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Ineens Incasso
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals veel andere mensen hier ben ik al een langere tijd klant, echter hebben ze sinds december een prijswijziging door gedrukt zonder enig akkoord. Ik ben direct naar een andere partij overgestapt en ik heb alles opgezegd. Alhoewel ik nog wel voor een jaar de nieuwe prijs betaald heb, ontvang ik ineens een brief van een incasso bureau met het verschuldigde bedrag van €11,50 + €0,02 rente + €40,- incasso kosten. Ik snap hier niks van en waarschijnlijk kan ik hier ook niks mee want er wordt natuurlijk weer aan het kortste eind getrokken.Ronduit belachelijk en onbeschofte manier van zaken doen.
woensdag 13 maart 2019
Iemand die opgeschept met Incasso kosten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
slechte klantenservice momenteel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Normaal kun je via het aanmaken van een ticket of met de chatfunctie wel in contact komen met Versio en wordt op die manier alles netjes opgelost, maar ik probeer nu al een week op allerlei manieren tevergeefs contact te krijgen. Er wordt nergens op gereageerd.
donderdag 7 maart 2019
Martin17
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support is geheel afwezig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio werkt aardig, maar als het niet werkt ben je de klos. De support is kennelijk geheel buiten werking: Na een week heb je nog geen reactie.
dinsdag 5 maart 2019
E. v.d. Brink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Brons NL

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 40 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Domeinnaam

.be

€ 6,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee