Versio

3,4 / 5 2.905 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Hosting de eerste maand voor slechts € 0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 50 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-16:30

Review score

3,4 / 5 2.905 ervaringen

Totaal (2.905)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (124)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS Hosting

Versio is tegenwoordig onderdeel van Your Online. Onder andere Yourhosting kun je ook onder de paraplu van Your Online vinden.

Ervaringen 2905 op 59 pagina's

Goede en snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als zelfstandige en moeder van een baby'tje zijn de eerste maanden hectisch en druk. Dan helpen alle kleine beetjes extra hulp. Ik voelde me erg geholpen en er kwam ook snelle hulp, bijvoorbeeld bij het verlengen van mijn abonnement en het vernieuwen van mijn SSL certificaat. Tegen dat ik het uitgedokterd had, was het allemaal al in orde gebracht voor mij.
maandag 12 februari 2024
Karen Haers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Grootste online bandieten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pas op voor deze online bandieten. Ze lokken je met aantrekkelijke prijzen op het eerste jaar. Dan laten ze prijzen zien die iets duurder zijn voor de volgende jaren. Maar tegen de tijd dat jaar één verlopen is zijn de verlengprijzen voor de volgende jaren fors gestegen. Je krijgt hier geen melding van op voorhand. Je krijgt gewoon een factuur voor het nieuwe vele maal hogere bedrag. Enige communicatie of begrip langs hun kant is ook volledig zoek. Ze zeggen dat je als klant zelf maar alles op tijd moet nakijken en opzoeken. Dit is absoluut geen partner waar je mee wil samenwerken. Zij zijn hier enkel om zoveel mogelijk geld af te pakken.
maandag 12 februari 2024
Bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Helpdesk blijft aan de bal.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Laurent bij de helpdesk, en Laurens (twee verschillende personen) zijn in detail aan de bal gebleven toen bij een wordpress website niets meer ging. Uiteindelijk zijn we samen tot de conclusie gekomen, dat het probleem niet werkelijk op te lossen is. Het template Profitbuilder wordt niet meer met de laatste PHP versies ondersteund, andere plugins vragen om latere PHP versies, en het probleem van niet meer in te kunnen loggen als administrator blijft een raadsel. Wat ik zeer gewaardeerd heb is het komen met nieuwe ideen, die wellicht kunnen helpen. Wat lastig is bij versio, (één ster aftrek, wellicht twee?) is om de aandacht van de klantenservice te krijgen. Een telefoonnummer moet je met google vinden - omdat de chatbot je moet helpen met een ticket aan te maken. Dat is momenteel niet echt een success - ik heb tickets gehad die nooit aandacht hebben gekregen, en de melding over de inhoud van je ticket kan je nergens vinden.Dus als je 3 ticket aanmaakt, weet je niet waar die over gaat. Men schijnt aan het process te weken - dat is hard nodig!
maandag 5 februari 2024
Richard de Laat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opzegging hosting en parkeren domein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen nadat het opzeggen via de website niet ging (vanwege een oude bug bij de oorspronkelijke aankoop). Vriendelijk en kordaat geholpen door Laurent
woensdag 31 januari 2024
Stefan Strenk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen problemen gehad en goed geholpen door Laurent van de klantenservice. Zelfs ons geld terug gekregen nadat bleek dat ons account nog niet opgezegd was. Opgezegd, maar dat staat compleet los van Versio zelf. Hun klantenpaneel vind ik niet heel logisch, maar dat is dan het enige wat ik zo kan bedenken.
dinsdag 30 januari 2024
Janne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Versio slaagt er telkens weer in in om, als er al eens een probleem is, dit snel op te lossen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als eenmanszaak heb ik zelf mijn website gemaakt. bij de realisatie kan je dan als leek wel hier en daar wat problemen tegenkomen. Als het zelf niet lukt staat het team van Versio altijd klaar om me snel en effectief bij te staan. Was een zeer goede beslissing om met hen in zee te gaan. Bedankt Versio!
dinsdag 30 januari 2024
Ivo Van Lembergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hoge prijzen, prima klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De prijzen zijn bij deze firma de laatste jaren enorm omhoog gegaan. Dat komt zwaar op de maag te liggen. Hierover geen discussie. Ook is het opletten geblazen bij de webhosting: mijn 'Start'-pakket bleek plots geupgrade naar een 'Complete' en de SSL certificaten waren dubbel zo duur bij verlenging. Er wordt hierbij verwezen naar een mail die ik nooit gehad heb. Ik lees echter dat verschillenden ook een slechte ervaring hebben met de klantendienst. Die ervaring heb ik niet. Ik heb contact gehad met Luuk, Fabien en Sabrina. Zij hebben mij elk op hun manier prima verder geholpen. De downgrade naar 'Start' verliep vlekkeloos en voor de SSL-certificaten werd mij een prima alternatieve oplossing gegeven. Zeker de moeite waard dus om een vriendelijke mail te sturen en even geduld te hebben bij het antwoord. Dank voor de correcte opvolging.
vrijdag 26 januari 2024
Walter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Amazing customer support but high prices
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I had a light package, had issues with cancelation because it is a bit confusing and even though it took a while for customer support to respond, Laurent was an amazing help and fixed all the issues. Quality of services is great but price increased drastically in last couple of years hence I wanted to cancel my package. But customer support is amazing and always helped with any issues. Still would recommend and come back later just because of an amazing customer support and great quality services.
donderdag 25 januari 2024
Egle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel geholpen via de helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wou een domeinnaam verhuizen en geraakte er niet aan uit via de website. Ik stuurde een mailtje naar de helpdesk en ontving heel snel bijzonder duidelijke instructies: stap voor stap. Men is zeer vriendelijk en behulpzaam.
woensdag 24 januari 2024
Katrien Schrever
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opvolging van ticket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij ons was de licentie van Directadmin verlopen en deze is niet automatisch vernieuwd. Na het indienen van een ticket was het probleem binnen enkele minuten verholpen door Laurent. Waarvoor onze dank. Hierdoor konden wij weer snel verder met ons werk.
woensdag 24 januari 2024
Leon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte bereikbaarheid en service en prijzen sky high
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Intussen heb ik al diverse klanten (5 stuks) weg verhuist van Versio. Helaas heb ik er nog 2 zitten maar ook deze zal ik verhuizen want slechte telefonische bereikbaarheid van de helpdesk. Gooien websites gewoon offline als je over de bandbreedte zit zonder waarschuwing of wat dan ook wat gewoonweg schandalig is. Nee deze partij is echt slecht geworden en is er alleen maar om zoveel mogelijk geld te verdienen wat mag maar lever dan wel goede diensten.
woensdag 24 januari 2024
Adrie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Medewerkers die lkanten schofferen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sluit mij geheel aan bij Nathan. Op tijd een verhuizing op gang gezet omdat het verlengen itt andere webhosting registrars te duur is geworden bij Versio. Er kwam een lock op het domein terwijl deze door mijzelf geregistreerd is. Nu kan ik niet verhuizen en kan het alleen omzeilen door, jawel, te verlengen bij Versio. Het voorstel om tegen nultarief te verlengen zodat de lock eraf gaat en het domein gewoon kan verhuizen werd weggewuifd. Of zoals ene G van de klantenservice terugschreef: " Uiteindelijk begrijp ik waar je naar toe wilt en dat wij de kosten op ons nemen om je domeinnaam uit quarantaine te gaan halen, maar dat gaat niet gebeuren en gaan wij ook geen discussie over voeren."Dus Versio bedankt voor de vele jaren die ik bij jullie heb gehad maar door bovenstaand toch een rare nasmaak van jullie NON service.
maandag 22 januari 2024
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Geld is hun nr 1. Prio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mensen helpen komt niet voor in hun missie/visie denk ik. Hoeveel geld kunnen we mensen aftroggelen tot ze bij ons weg gaan, dat voert de boventoon in dit bedrijf lijkt het. Ik ben teleurgesteld. De gezonde verhoudingen zijn ver te zoeken.
woensdag 17 januari 2024
Nathan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geweldige klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als één van de eerste 100 klanten van Versio heb ik altijd een goed contact gehad met de klantenservice. Weinig problemen met up/down time. Vanwege het overzetten van mijn website naar WordPress gingen er wat dingetjes mis. Die zijn zowel door Versio (Laurent) als degene die website omzette verholpen. Ook ik ben zoals velen geschrokken van de prijsverhogingen van de webhosting. Echter ik ben een trouwe klant en kijk de situatie nog even aan, maar als de service blijft zoals ik die ervaar zal ik wel blijven.
maandag 15 januari 2024
Mark Komin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Eerste jaar goedkoop dan ben je de klos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
2017 begonnen met een actie domeinnaam .nl inclusief Mail & spamfilter, 0.99p/maand Verloop verdere jaren wbt de kosten: 2017/2018: ong. 12euro p/j 2019: 36euro p/j 2020: 18euro p/j 2021: 23euro p/j 2022: 56euro p/j 2023: 57euro p/j en nu in 2024 143euro!! Kijk uit waar je aan begint. Ik ga voor een alternatief te zoeken….
vrijdag 12 januari 2024
Wassie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geweldig geholpen -extra service nadat er bij ze een error was
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardering voor de service die ik heb ontvangen van Versio, met name van Laurent, is op zijn plaats. Zijn professionele aanpak en toewijding hebben mijn ervaring met het bedrijf aanzienlijk verbeterd, met name na een fout bij Versio zelf. Laurent viel op door zijn bereidheid om verder te gaan dan het standaard ondersteuningsniveau. In plaats van simpelweg de verantwoordelijkheid af te schuiven, heeft hij doorgevraagd en actief meegedacht om de kern van het probleem te begrijpen en met een passende oplossing te komen.
donderdag 11 januari 2024
Y. Kelder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Blij met klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ZZP-er die weinig verstand heeft van sites beheren ben ik blij met Versio die me altijd correct en snel helpt als ik door de certificaten het bos niet meer zie. Deze week weer door Laurent van de helpdesk.
woensdag 10 januari 2024
Hettie Sipman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niets meer over van het oude Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na meer dan 10 jaar klant te zijn bij Versio is het triest om te zien wat er nog van over blijft. De prijzen zijn exorbitant verhoogt en de kwaliteit van de service is zienderogen achteruit gegaan. Voor de derde keer in enkele jaren tijd is vandaag weeral het SSL certificaat van hun mailserver verlopen. Diverse hosting servers liggen met regelmaat voor dagen aan een stuk uit. De klantendienst reageert pas na meerdere dagen en weet de helft van de tijd van niets. Daarnaast hebben ze hun klantenforum uit de lucht gehaald zodat de stormvloed aan klachten en problemen niet zichtbaar zijn voor nieuwe (en bestaande) klanten. Het zou me niet verwonderen mocht Versio binnenkort "plots" verdwijnen, samen met onze data. Vermijd dit bedrijf!
woensdag 10 januari 2024
Bjorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Trap er niet in: vaste klanten laten ze drie keer zoveel betalen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet de eerste keer dat hun zogenaamde prijsverhoging naar oplichterij riekt, maar nu weet ik het zeker; in 2023 betaalde ik 50 euro voor een domeinnaam en nu vragen ze voor dezelfde domeinnaam 140 euro!!! Met van die standaardtekst dat energieprijzen zijn verhoogd etc. Elke keer toch weer uitgesteld, maar nu ga ik alle domeinnamen en sites weghalen bij Versio. En dan ben je al best wel wat jaar klant.
dinsdag 9 januari 2024
Nicole de Waal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Duurder kan niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben (was) al 10 jaar klant bij Versio, had 60+ domeinnamen en hostings bij Versio. Heb zojuist de laatste domeinnaam verhuisd. 35€ voor een .be domein, zogezegd te wijten aan stijgende kosten, hoe kunnen andere bedrijven die dan aanbieden aan 4,80€ ? Misschien door een beter bestuur... De positieve reactie die je hier leest zijn volgens mij niet van "echte" klanten.
zaterdag 6 januari 2024
Christophe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Uitstekende ondersteuning bij programmatuur en retrieval informatie. Coulante benadering
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een decennium lid van Neostrada, nu Versio. De service heb ik altijd, zonder een uitzondering, uitstekend gevonden. Zelfs wanneer een website door mij per abuis was opgeheven, hebben de beheerders alles geprobeerd de laatste gegevens terug te halen, wat toch een uitgebreide e-mailuitwisseling heeft behelst. Zonder morren met veel toeweiding zo goed als al mijn wensen vervult! In een uitebreide mail van Redouan werd mij medegedeeld waarom de tarieven (buitensporig) zijn gestegen, wat door mij wordt gewaardeerd. Voor mijn zakelijke sites zijn de tarieven niet van belang, maar voor een blogje e.d. wordt zo'n tarief al snel onredelijk hoog en is de prijs/kwalitetiverhouding gewoonweg slecht. Zonder dat ik de tarieven had gecontroleerd heb ik na de berichtgeving van Versio een van mijn sites automatische laten verlengen met een periode van een jaar en had geen benul dat het basic pakket over een periode van 3 jaren tijd was verdrievoudigd! Ook nu na een uitstekende berichtenuitwisseling met Redouan van Versio, tot een bevredigende overeenkomst gekomen. Ik zou inderdaad - zoals anderen hebben gedaan - over kunnen stappen naar een goedkopere aanbieder, maar dit zo goed als altijd gepaard met een tekortkoming op een of meerdere andere vlakken. Voor een commerciele site is dit voor mij geen goede keuze, zeker niet wanneer een webshop hevig afhankelijk is van de stabiliteit van de provider. Toen ik aan een klant een aanbieding deed met de mededeling dat de kosten hoog zouden zijn, antwoordde hij: "Ach, tegenwoordig is alles duur." Met dat in gedachten weet is dat prijsstijgingen onontbeerlijk zijn, wil Versio dezelfde service blijven verlenen. Dat is de reden dat ik al mijn commerciele sites aan Versio blijf toevertrouwen. Ikzelf betaal liever meer voor een uitstekende en volledige service die ik verwacht van een provider dan dat .... Affin, vul maar in. In ieder geval, Redouan en alle andere medewerkers met wie ik het afgelopen decennium heb gecommuniceerd: van harte bedankt voor de uitstekende service!
dinsdag 2 januari 2024
marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Ik ga alles verhuizen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Belachelijk duur geworden, 29 euro per jaar voor een .be domein is gewoon puur oplichterij, bij de concurrent betaal je 1 a 2 euro. Service bestaat ook niet meer bij hen, live chat is weg en via email antwoorden ze om de 2-3 dagen zonder uw probleem op te lossen. Het is echt te zielig voor woorden geworden, ik ga alles verhuizen naar easyhost.
maandag 1 januari 2024
S K
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prima geholpen door Julian van de klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op eens lag mijn website er uit dus contact opgenomen met de klantenservice. Julian heeft mij prima te woord gestaan en het probleem was snel opgelost. Nu is mijn website weer online en werkt naar behoren.
woensdag 20 december 2023
Mitchel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na eindeloos mailen en wachten en zelf ploeteren door alle letters en verwijzingen op de site kwam ik met Thomas in gesprek. Een held in geduld en uitleg en stap voor stap. Fijn gesprek en voelde me gehoord en geholpen met een alternatief. Ik hoop nog wel te horen of er een oplossing is van het oorspronkelijke probleem. Voor nu alle.lof voor Thomas.
dinsdag 19 december 2023
Kathinka Fortuin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heldere uitleg - snelle reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website was uit de lucht en discussie over prijsverhoging. Binnen "no time" reactie van helpdesk /Sabrina. Website weer in de lucht en indien ik het vanwege de prijs er vanaf wil zien (kan elke maand), dan heb ik een duidelijke handleiding hoe dit moet.
zaterdag 9 december 2023
Rob van Uffelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bliksemsnelle hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog geen uur nadat mijn website offline was, heeft Gavon van de klantenservice deze terug in werking gezet. Ookal viel dit eigenlijk buiten hun supportdomein, toch hebben ze dit bliksemsnel voor mekaar gekregen. Service van de bovenste plank die je nog zelden tegenkomt!
donderdag 7 december 2023
Dietrich
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind prijs kwaliteit verhouding wel iets aan duurdere kant maar de goede klantenservice daarentegen maakt het waard.
woensdag 6 december 2023
Martin de Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed en snel geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk van Versio heeft mij vandaag prima en snel geholpen met advies over mijn kerstmailing! Bedankt Gavon!
woensdag 6 december 2023
Sam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snel en accuraat geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk van Versio heeft mij afgelopen maandag prima geholpen met het probleem van onze website. Julian bedankt!
woensdag 6 december 2023
Gert Eijbersen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
A+ Klasse service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Twee medewekers gesproken bij Versio, en allebei waren geweldig. Heb zelf gevraagd waar ik een review kon schrijven. Want dit hebben ze echt verdiend. Service staat echter bovenaan. Goed bedrijf, snapt alle lastige vragen en weet waar ze het over hebben. Nogmaals bedankt en tot ziens weer! Groeten Sergio
maandag 4 december 2023
Sergio
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een service !!! Vandaag contact gehad mbt SSL certificaat problemen. Het wachten voordat je aan de buurt bent (klaag ik niet over) is de moeite meer dan waard geweest. Julian van Klantenservice Versio wist precies waar hij het over had, was vriendelijk en geduldig en wist waar hij zelf het antwoord niet had de juiste mensen te vinden binnen zijn bedrijf om mijn probleem op te lossen. Leuk om te ervaren dat mensen hun werk serieus nemen en met passie doen. Pluim voor Julian, wat mij betreft naar voren halen tijdens de eindjaars-borrel en in het zonnetje zetten.
maandag 4 december 2023
Robert Groenendal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe elke keer weer snel en goed geholpen
donderdag 30 november 2023
Mable
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren klant maar te duur geworden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij Versio. De laatste jaren eigenlijk alleen als domeinbeheerder. Maar nu er weer een hele flinke prijsverhoging zit aan te komen vertrek ik. Het is niet normaal meer.
woensdag 29 november 2023
Ben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ze pesten kleine klanten weg.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de overname zijn ze duidelijk een andere koers gaan varen. Kleinere klanten (die vaak al jaren diensten afnemen) worden weggepest met absurde prijsverhogingen, ik vermoed een bewuste strategie. Ik behoor tot die groep kleine klanten, en dit bedrijf heeft al die jaren nooit op mijn radar gestaan omdat alles redelijk werkte. Tot de prijsverhogingen: Motivatie met betrekking tot service en bereikbaarheid gecombineerd met inflatie klopt niet, althans, staat ZEKER NIET in verhouding met de verhoging(en). Bereikbaarheid klantenservice: 0. Infuus aan de bankrekening: 10, die werkt wel altijd en is nooit te laat. Nu ruim een maand na de laatste verhoging weer een mail met de tarieven over 2024, de inhoud kunt u wel raden. Ik ga verdwijnen als klant en ik gun dit bedrijf hetzelfde. Misselijkmakende praktijken.
dinsdag 28 november 2023
M. Bouwmeester
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top service, geduldig en vriendelijk! Net zo lang door zoeken en uitzoeken tot de oplossing daar is! Zeer tevreden!
dinsdag 28 november 2023
Peer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Top Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt voor de goede hulp en services.
vrijdag 24 november 2023
Jean-Michel Meyers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Goede ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze hebben een top Klantservice, vriendelijk geholpen door Julian!
donderdag 23 november 2023
Yassine
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Top service via telefoon
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hulp bij Beeindiging van emailpakket en uitleg over diverse zaken, opties en betaalcondities was helder en duidelijk. Deed al jaren zaken via Yourhosting maar de persoonlijke, vriendelijke en deskundige benadering van medewerker Julian was top. Zit nu voor een ander bedrijf van mij bij een Duitse host zonder telefonische ondersteuning maar mensen zoals Julian maken wel degelijk een belangrijk verschil. Wie weet kom ik tzt weer terug! 🤗
woensdag 22 november 2023
Reggy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dns problemen opgelost door Julian van Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Julian van Versio heeft mij geholpen met het oplossen van mijn dns problemen. Hij heeft alles zelf erin gezet omdat ik er problemen mee ervaarde. Daarnaast heeft hij mij hiervoor ook 2 keer enorm hard geholpen. Ik ben Julian erg dankbaar en ben blij dat er in deze tijd nog steeds hulpverleners zijn als hem!!
vrijdag 17 november 2023
Saman Khan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al sinds 2015 klant en zeer tevreden met service en dienstverlening van Versio. Ze denken altijd met me mee en ondersteunen me bij problemen die af en toe zich voordoen.
maandag 13 november 2023
Yolanda Elgeti
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Belachelijke prijsverhogingen. Gewoon meer dan het dubbele.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere domeinnamen geparkeerd staan en daar betaal ik ineens meer dan het dubbele voor. Ze refereren aan een aankondiging van november 2022, maar een waarschuwing een paar weken voor verlenging en voordat de automatische incasso heeft plaats gevonden zou een stuk netter en klantvriendelijker zijn geweest. Ik ben sinds 2014 klant, maar ik ben van plan nu snel te vertrekken. Wat een oplichters! Een nl-domein naam voor 18,99 per jaar dat eerder 9,99 kostte? En nieuwe klanten betalen het eerste jaar 0,99 cent? Dat wordt dus betaald door de trouwe klanten blijkbaar. Dit is een typisch voorbeeld van NIET klantvriendelijk of hoe verpest ik een jarenlange klantrelatie!
vrijdag 10 november 2023
Suzanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Tijd om te verhuizen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kreeg net een rekening van 300 euro in de bus waar ik hiervoor 50 euro betaalde. Tijd voor iets anders. Dit is vooral triest aangezien de call die ik met hun had over SSL certificaten (veiligheid) weken heeft aangesleept.
vrijdag 10 november 2023
Timothy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb meerdere websites bij hun, en ben zeer tevreden over de oplossingen die zij aanbieden bij eventuele problemen die zich voordoen.
maandag 6 november 2023
Madelon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantcontact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service en meedenken in oplossingen
donderdag 2 november 2023
Clementine van der Vorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al enkele jaren heel tevreden, voor een goede prijs goede ondersteuning en fijne contacten met medewerkers.
woensdag 1 november 2023
J. Postma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijzen zijn idioot gestegen, in drie jaar tijd 8x zoveel moeten betalen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kwaliteit is altijd gewoon matig geweest, maar voor iets simpels voldoende. De kwaliteit is niks verbeterd maar de prijzen door het dak. Klantenservice kan er verder ook weinig aan doen, maar laat dit bedrijf failliet gaan, dat ruimt lekker op!
donderdag 26 oktober 2023
Dani
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werd goed geholpen door jullie. Ik had zelf iets verkeerds gedaan met het uploaden van mijn website. Laurens heeft de ontbrekende map opnieuw voor mij aangemaakt. Hij zag dat de bestanden in public_ftp waren gezet, en heeft ze gekopieerd naar public_html en de website werkt weer. Heel snel opgelost dus.
dinsdag 24 oktober 2023
Louise Prins
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice Flexwebhosting BV op Maandag 24 oktober 2023
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Getriggerd door een wel erg hoge factuur voor twee domeinnamen met Complete Hosting sinds 2014 (prijs meer dan vertienvoudigd!), ben ik zeer onder de indruk van jullie medewerkster Lisette, die op systematische wijze analyseerde wat mijn gebruikershistorie was geweest en snel tot de conclusie kwam dat ik voor iemand die nauwelijks gebruik had gemaakt van het pakket wel heel erg veel had betaald en voor gedeeltelijke restitutie in aanmerking kon komen. Samen met een andere medewerker werd er gerekend en naar mogelijkheden gezocht, met als uitkomst een forse restitutie en een aanstaande verhuizing van een domeinnaam naar Versio. Bijzonder klantgericht, vriendelijk en geestig en bovendien met een zeer bevredigende uitkomst. Bravo!
dinsdag 24 oktober 2023
Daan Cornelissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL certificaat probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle, vriendelijke en ondersteunende behandeling van het probleem door de medewerker van Versio. 1 ster aftrek alleen omdat het vrij lang duurde voordat mijn ticket behandeld kon worden. (Maar waar is er tegenwoordig geen personeel probleem.?) Bedankt Gavon.
vrijdag 20 oktober 2023
Dirk Groeneboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
reseller hosting reeds 12u onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je zou denken dat hosting gemonitored wordt, maar dat blijkt niet het geval. Ruim 12u geleden een support ticket geopend en het probleem is nog altijd niet verholpen. Meerdere domeinen zijn onbereikbaar.
maandag 16 oktober 2023
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts €0,99 per maand

Start

€ 10,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Complete

€ 15,99 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste maand €1

Power

€ 25,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste maand €1

Domeinnaam

Versio .NL domeinnaam

€ 10,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Het web in jouw handen!

Versio .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Het begint bij een domeinnaam.

Versio .COM domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Check welke domeinnamen nog vrij zijn!