Versio

3,7 / 5 2.839 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Hosting de eerste maand voor slechts € 0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 50 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-16:30

Overall score

3,7 / 5 2.839 ervaringen

Totaal (2.839)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (458)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS Hosting

Versio is tegenwoordig onderdeel van Total Hosting Solutions. Onder andere Yourhosting en PCextreme kun je ook onder de paraplu van TWS vinden.

Ervaringen 2839 op 57 pagina's

Problemen met e-mail opgelost door Lisette
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat ik ben gewisseld van laptop is het huilen met de pet op met mijn e-mail. Ik heb het meest uitgebreide pakket en als zelfstandige in de zorg, ben ik nogal afhankelijk van mijn e-mail voor bereikbaarheid en communicatie. Ik heb al verschillende keren gebeld met de klantenservice en de gemoederen zijn inmiddels hoog opgelopen, vooral omdat dit iets is waar ik totaal geen verstand van heb, waarvan ik afhankelijk ben en wat mij inmiddels bakken met negatieve energie kost. Nadat ik eerst 10 minuten heb gewacht op contact, werd de verbinding verbroken, nadat er met de 'achterban' werd gebeld Bij een tweede poging heeft Lisette mij goed geholpen, zij bleef rustig en kon begrip opbrengen voor mijn frustratie. Ze gaf me niet het gevoel dat ik heel dom was, omdat het niet werkte, wat ik ook al heb ervaren bij de klantenservice. Uiteindelijk bleek het iets heel onnozels te zijn, dat ik zelf had kunnen oplossen, maar ze was blij me geholpen te hebben. Ik ook.
donderdag 21 september 2023
Audrey Dreessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende begeleiding bij het opzetten van mijn zakelijke e-mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lisette heeft me buitengewoon goed geholpen bij het opzetten van mijn zakelijke e-mail. Haar begeleiding was volledig en ging van het allereerste begin tot het eind. Ik ben haar enorm dankbaar omdat ik nu precies weet wat ik moet doen. Haar expertise en ondersteuning hebben het proces zo veel gemakkelijker gemaakt. Bedankt, Lisette!
donderdag 21 september 2023
Saman Khan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Lisette is top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op de website van flexwebhosting meerdere tickets ingeschoten (ook via de nieuwe chatbot) maar geen reacties. Uiteindelijk een telefoonnummer gevonden van versio en contact gehad met Lisette. Uitermate behulpzaam en aardig. Net als ik eigenlijk altijd gewens was van Flexwebhosting.
maandag 18 september 2023
Erwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb gesproken met Mevr. Lisette, en was zeer behulpzaam en vriendelijk .
maandag 11 september 2023
Adnan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Bar slecht, onprofessioneel.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn email werkt ineens niet meer. Gebeld want een ticket openen kan niet. Het zou gefixt worden en een ticket aangemaakt worden maar niets van dat. De opmerking dat ik per mail geïnformeerd zou worden (terwijl dat het probleem is), wekt niet veel vertrouwen. Nu kan ik als bedrijf dus geen email ontvangen, wie weet voor hoe lang. Totaal onacceptabel. In combinatie met de absurde prijsverhogingen zeg ik, adios!
zaterdag 9 september 2023
D. de Koning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vergane glorie - veel te duur!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meer dan 10 jaar klant geweest met tientallen domeinnamen en hosting. Jammer genoeg rammen ze de prijsverhogingen van X2 en X3 gewoon door je strot. Vroeger was de prijs-kwaliteit heel goed, maar nu is het gewoon een graai cultuur geworden. De hosting ligt wekelijks wel een paar minuten plat en de klanten support duurt veel te lang! Jammer dat we zo afscheid moeten gaan nemen.
vrijdag 1 september 2023
Bart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Supersnelle reacties en uiterse
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jarenlange klant moest ik de dienst opzeggen omdat ik de website niet meer nodig had. Stom genoeg net te laat opgezegd maar door prettig meedenken en razendsnel schakelen alsnog goed gekomen. Super! Als ik een volgende keer hosting nodig heb weet ik waar ik moet zijn. Pluim voor de service
donderdag 24 augustus 2023
A. Ensing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
DNS gewijzigd zonder toestemming
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wees gewaarschuwd. Blijf heel ver weg van deze club. Passen zonder toestemming DNS records! Daardoor ineens >100 websites de melding gekregen dat die offline gezet zijn en e-mail niet afgeleverd wordt. Waarom? Geen flauw idee, alle domeinnamen worden prepaid betaald maar er stond nog een post open voor een groothandel abonnement waarvan de prijs recentelijk met 500% procent verhoogd is en tijdens dit dispuut hebben ze dus gewoon alle DNS verwijzingen maar gewoon aangepast. Overstappen en ze zelf links laten liggen is de enige optie bij deze onbereikbare cowboys
woensdag 23 augustus 2023
Mathijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Versio erg verslechterd de laatste 2 a 3 jaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was 12 jaar lid van deze club, heb zeg maar 10 goede jaren gehad met een Zilver pakket en 30+ domeinen. Echter zijn de prijzen de laatste 2 jaar 3x verhoogd, zo kost een domeinregistratie van een .nl domein bijvoorbeeld 27 euro incl. BTW. Maar ook is er veel (korte) perioden van uitval op de websites of perioden dat de site(s) erg langzaam werken. Ook is het nieuwe waarschijnlijk door hun zelfgemaakte admin panel wat het DirectAdmin panel vervangde een ramp om mee te werken. Was veel werk om alles te verhuizen, maar heb nu een hosting die minder als de helft kost, weer een goed DirectAdmin panel, goede uptime en een technische service die soms binnen een half uur reageerd. Was veel werk om over te gaan maar ben zo blij dat ik een paar daqen heb uitgetrokken om domeinen en websites te verhuizen danwel domeinen op te zeggen. Heb klantenservice wel 4 sterren gegeven omdat ze wel vriendelijk en correct zijn, me in het verleden goed geholpen hebben en waarschijnlijk door management met te weinig mensen voor een onmogelijke taak gezet worden. Dat Versio overgenomen is heeft ze m.i. geen goed gedaan.
zaterdag 19 augustus 2023
Patrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Domeinnaam en hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opgelet bij dit bedrijf ! Een jaar telt bij hen geen 365 dagen. Controleer je begin en einddatum hier frauderen zij op. Een verschil van 1 tot 5 dagen bij domeinnaam en hosting is een standard fraude procedure die zij toepassen. Hoe vastgesteld : 2 domeinnamen stonden in de agenda om te verlengen op dag 365, ze stonden al enkele dagen in quarantaine ...
donderdag 17 augustus 2023
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet te bereiken en zeer slechte service. Eigenlijk 0 service als je ze nodig hebt.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een probleem op één van mijn klantensites. Ik ben gehackt .In opdracht van SIDN ben ik door Netcraft geinformeerd met de vraag hier iets aan te doen en het probleem te verhelpen en verdere escalatie te voorkomen. Probeer al een hele dag contact te krijgen met Versio en ook dochter/zuster organisatie AXC, die als registrar vermeld staat. Voorheen werd ik altijd keurig geholpen door QDC, maar die zijn dus overgenomen door Versio. Geen idee hoe het nu verder gaat. Ik pik het echter niet en ga morgen ook met de SIDN contact opnemen, want ook Versio is volgens mij gehouden aan bepaalde gedrags- en kwaliteitsnormen. Dit kan echt niet, en is een schande en een heel slecht voorbeeld voor de webhosting/providersmarkt.
maandag 14 augustus 2023
Marco Schregardus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende klantenservice, Bravissimo !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket met eigen domeinnaam, website en e-mail.
maandag 14 augustus 2023
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Zeer slechte provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was als reseller jaren klant bij deze club. Aanvankelijk vanwege de goedkope hosting en redelijke service. Doch die laatste werd steeds slechter en de prijs werd steeds duurder, waarbij ze vorig jaar zelfs belachelijke prijsverhogingen hebben doorgevoerd. Heb er veel problemen gehad met e-mails, o.a. doordat server regelmatig op blacklist terecht kwam. Support: er is een telefoonnr maar dat werkt niet / wordt niet beantwoord. Lekker dan als je accuut ondersteuning nodig hebt. Het ticket-systeem is ronduit verschrikkelijk, niet gebruiksvriendelijk. En de medewerkers (uitzonderingen daargelaten) geven geen heldere informatie danwel uitleg over probleemsituaties. Ben met al mijn 100 klanten begin dit jaar snel overgestapt naar een echte hostingprovider (HostingSquad). Die begrijpen het tenminste, denken mee en reageren snel en accuraat.
zondag 13 augustus 2023
Roger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
email werkte niet meer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben fantastisch geholpen door Lisette en later door Sebastiaan
dinsdag 25 juli 2023
Wim Manders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
zeer duur geworden en support onbetrouwbaar en onbekwaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Buiten het feit dat dat de prijzen belachelijk zijn gestegen, kan je absoluut niet op hun rekenen als er problemen zijn. Gewoon niet bekwaam.. Hun nameservers hebben het dit jaar regelmatig laten afweten met als gevolg een onbereikbare website. In 2021 10€ voor verlenging domeinnaam. Nu in 2023 27€ !
zaterdag 22 juli 2023
jordy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
heel slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al enkele jaren klant. Tot voor kort ging het behoorlijk goed. Goedkoop dus mocht je ook niet veel verwachten. De prijsstijgingen 2023 zijn echter hallucinant. Een .be domeinnaam kost in 2023 260% meer dan in 2022. Natuurlijk wordt er stilzwijgend verlengd en volgt dan een factuur die je moet betalen. Een echt trucje dus. Opletten!
vrijdag 21 juli 2023
WS
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
OPGELET met VERSIO
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onbereikbaar en beantwoorden geen mails op correcte wijze; Een basicpakket van 60€ werd plots zonder vooraf bericht 190€. Gemaild dat dit wellicht fout is, geen reactie! Ondertussen verhuisd. Telefoonnummer op site werkt niet. Zeer onbetrouwbaar.
vrijdag 21 juli 2023
Luk Vanlanduyt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Verschrikkelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al sinds een 12 jaar klant van Versio. Altijd erg tevreden geweest en zelf meerdere mensen aangebracht. Maar tegenwoordig is het een dure en slechte service die ze bieden. Servers zijn vaak offline of heel erg traag. En de prijzen rijzen de pan uit! Stilzwijgend verhogen ze je pakket met 300% de originele prijs én daarbovenop maken ze je pakket ook kleiner. Waar ik eerst ongelimiteerde domeinnamen kon hosten waren dat er ineens nog maar 5. Je zoekt dus best een andere partij.
zondag 16 juli 2023
laurenz laeremans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Doe het niet!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een automatische wijziging naar een paar honderd euro duurder pakket dan ik altijd afnam en de slechte bereikbaarheid van de helpdesk (uren in de wacht, maanden wachten op een reactie per mail, etc.), maar wel het ontvangen van vele herinneringen voor het betalen van een onjuiste factuur, is mijn account geblokkeerd en richting de incasso en zelfs deurwaarder gegaan. Ik kreeg gelijk na mijn verweer en hoefde niet het belachelijke bedrag te betalen, maarrr...na de deblokkade van mijn account was mijn website weg! Er was geen back-up meer beschikbaar van mijn dure website. Oplichters! Ik heb nog nooit zo'n onprofessionele organisatie meegemaakt.
donderdag 13 juli 2023
LR
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Hulp bij foutmelding laden website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super goede en snelle hulp ervaren bij het oplossen van een foutmelding bij het laden van onze website!
donderdag 13 juli 2023
Antoinet Berkhoff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mr.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Just wanted to appreciate the excellent service provided by Mr. Stefan van Meetelen. He resolved the problem quickly and also neatly explained the steps taken to resolve it. Thank you Stefan, 5 Stars for you :)
maandag 10 juli 2023
Abhilash
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik word altijd heel snel en accuraat geholpen. Heel blij met Versio.
donderdag 6 juli 2023
Jane
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Veel te duur, maar zeer goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was klant sinds 2006 bij PC Extreme, jarenlang naar volle tevredenheid. Sinds kort is PC Extreme overgegaan in Versio. Helaas zijn met de overgang de prijzen fors verhoogd. Er is niet gevraagd naar welk pakket je zou willen overstappen, wat in mijn ogen een misser is - ik kwam van een jaarlijkse factuur van 85,17 euro opeens op 180,13 euro uit, een stijging van 111,5% Een dergelijke prijsstijging is niet te verantwoorden voor een website met letterlijk nul traffic, en daarom heb ik besloten deze op te heffen. Pluspunt voor Versio is hierbij wel dat de klantenservice uitmuntend is. Medewerker Raymond heeft me in no time geholpen met het overzetten van het dure hostingpakket naar een mail-only pakket. Ook mijn inlogproblemen rondom 2FA wist hij heel snel op te lossen. Daarbij was het fijn een klantenservice te treffen waar je niet door 20 hoepels hoeft te springen voordat je iets kunt opzeggen. Desalniettemin is een goede klantenservice niet genoeg. Versio is gewoon te duur voor wat er geboden wordt. Voor mail-only, met maar 1 actief mailadres plus 1domeinregistratie is de rekening nog steeds 65 euro per jaar. Ik zou niet weten waar dat op gebaseerd is. Ook hiervoor ga ik dus een andere provider zoeken.
dinsdag 4 juli 2023
Marcel Abraas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Niet naar een Gmail adres mail kunnen versturen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds ik mijn bedrijf heb was ik klant bij pc extreme, dit is ongeveer 22 jaar. Deze is voortgezet door Versio. Ik kon geen mail meer versturen naar een Gmail account. Hier heb ik via mail contact over gehad. Ik kreeg binnen een dag hier bericht over terug. Het probleem hebben ze opgelost en ik kan weer zonder problemen mail versturen naar een Gmail account. Ik ben heel blij met de vriendelijke medewerker en de snelle service.
maandag 3 juli 2023
Alida Kikkert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Hele goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb in de afgelopen dagen contact gehad met Raymond en hij heeft mij uitstekend geholpen. Snel en flexibel. Ik was een klant die mee over ging van Pcextreme, en toen de kosten nogal omhoog gingen was hij heel erg behulpzaam en was bereid om mijn pakket met onmiddelijke ingang te wijzigen, zonder moeilijke vragen of een verzoek om me dan vast te leggen voor een nieuwe period. Uitstekende service!
donderdag 29 juni 2023
Harry Wind
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
15 Jaar tevreden klant van Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al 15 Jaar klant bij Versio, niet voor niks. Scherpe prijzen en geen verborgen kosten wat je bv ziet bij Strato, die rekenen overal geld voor. Weinig problemen, maar als je die hebt dan wordt het altijd netjes opgelost. Aanrader!
dinsdag 20 juni 2023
Jack Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Versio een verschrikkelijk bedrijf, meest beroerde service ooit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doe het niet, blijf er weg... het zijn nare mensen met geen inlevingsvermogen en een beroerde ONTZETTEND slechte service. Onverwachte prijsstijgingen. Weet wat je te wachten staat als je met deze hoster in zee gaat. Slecht bereikbaar en leugenachtig in hun oplossing (?)... DRIE uur aan de telefoon gehangen en nog steeds geen codes ontvangen om domeinen te kunnen verhuizen. Maar ondertussen wel facturen sturen. Nee, doe het niet. Blijf weg van dit bedrijf. Ze hebben niets met professionaliteit te maken.
maandag 19 juni 2023
Roelof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Recensie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantgerichtheid is wat mij betreft super goed. De snelheid, juistheid en oplossingsgerichtheid was vlekkeloos.
zondag 18 juni 2023
Michael Chitoe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Factuur na beindiging.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat ik al mijn dienstverleningen bij Versio had beeindigd wordt er nu per maand 50 euro boet afgeschreven en op geen enkele mail gereageerd! idiote dienstverlener die onbereikbaar is en niet openstaat voor redelijke beindiging van de diensten. Ik raad iedereen Versio af!
vrijdag 16 juni 2023
Vincent V
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
PCextreme/Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt voor de hulp, Raymond.
donderdag 15 juni 2023
Telma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Altijd bereidwillig om te helpen en mee te denken.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb inmiddels een aantal keren met diverse afdelingen contact gehad en de klanten service is altijd top en communicatie wordt altijd direct opgepakt.
donderdag 15 juni 2023
Onno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klanten service.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en correcte afwerking.
dinsdag 13 juni 2023
Ruud de Vreeze
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
domein geblokkeerd - 6 weken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat Versio belachelijk duur is geworden, automatisch verlengen uitgezet. Vervolgens vergeten deze .shop te verhuizen .... domein in Quarantaine, er uit halen kost €242,= Kosten voor NIC/ registrar (beheerder van .shop en .com etc.) kost nauwelijks iets Direct betaald, vervolgens duurt het 6 weken voor ik bij het domein kan. Regelmatig klantenservice gemaild, maar die zijn veel te druk en reageren amper. Wordt nooit klant bij dit bedrijf!
zondag 11 juni 2023
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geen klantenservice en van 30 naar 377 euro per jaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vier jaar geleden sloot ik een hosting pakket af voor 30 euro per jaar. Dit jaar kost hetzelfde pakket 377 euro. Op e-mails reageren ze niet, telefoon wordt niet opgenomen, verzoek om over te stappen naar resellerhosting wordt niet op gereageerd. Vroeger was Versio oke, tegenwoordig zou ik ze mijden.
zaterdag 13 mei 2023
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Buitengesloten uit Versio account gedurende 3 weken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is nu al 3 weken geleden dat ik buitengesloten ben uit mijn account en ik kan nog steeds niet inloggen. Het is zeer frustrerend dat ik geen DNS-wijzigingen kan doorvoeren voor mijn klanten en dat ik nu onnodig schade lijd. Het ergste van alles is dat mijn ticket blijkbaar doorgestuurd zou zijn naar de development afdeling, maar ik heb sindsdien niets meer gehoord. Dit is gewoon onaanvaardbaar en onprofessioneel. Ik heb al 3 keer geprobeerd om opnieuw contact op te nemen, maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Dit is gewoon onacceptabel en ik ben zeer ontevreden over de service van Versio. Ik zal dit bedrijf niet aanbevelen aan anderen en zal zelfs overwegen om over te stappen naar een ander hostingbedrijf.
maandag 17 april 2023
Ricky
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Uiteindelijk vertrokken bij Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 12 jaar klant te zijn geweest was de laatste prijsverhoging op met name domeinnamen de druppel. Laatste jaren erg veel prijsstijgingen doorgevoerd door Versio, merendeel zonder communicatie vooraf.
zondag 2 april 2023
Charles
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Oplossing voor mail settings
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren ben ik klant van PC Extreme, nu overgenomen door Versio. Ik heb een nieuw mailadres aangemaakt en kreeg deze niet online. Na een hulpvraag bij de helpdesk neer te hebben gelegd, was het in een mum gepiept. Het werkt en de service was uitstekend. Waarom dan niet louter 5 sterren? Nou ik ben als leek toch wel een beetje zoekende in de support systemen en product overzichten. Een leken website met uitleg voor al die technische termen met een index (website, mailbox etc.) zou wat mij betreft voor iedereen zoals ik die een bedrijf draait wat te klein is om een ict-er in dienst te nemen een uitkomst zijn. En dan gebouwd met in het achterhoofd de gedachte dat de lezer absoluut niks weet. Dan worden het allemaal sterren wat mij betreft:-) En dan nog een opmerking: De helppagina's moeten up to date blijven. Wat best lastig is omdat alle apps en programma's zo'n beetje continu veranderen. Dit is niet specifiek Versio, was bij PC Extreme ook lastig en vind je eigenlijk overal terug. Of je kunt niks vinden (dat is hier veel beter geregeld) of het is er allemaal, maar updaten is lastig. Verbeter puntje:-)
woensdag 29 maart 2023
Fred Koning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Van 5 sterren service naar 1.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel verdrietig dat een dienst die zo goed was, zo snel, zo klant vriendelijk en zo betaalbaar nu heel erg duur geworden is, niet of nauwelijks meer te bereiken, en vaak technische storingen geeft. En nee het is geen incident, het gebeurd steeds weer. Traag, duur, onbereikbaar is een samenvatting van de huidige service. Verdrietig gewoon. Was Versio maar gewoon Versio gebleven.
dinsdag 28 maart 2023
Ericjan Verweij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prima service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij de verlenging van mijn SSL-certificaat schrok ik van de kosten, € 72,00. Ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker vertelde mij dat er voor klanten ook een gratis versie beschikbaar is en wilde dat voor mij wel installeren. De installatiekosten bedroegen € 12,00. De in rekening gebrachte kosten van ca. € 72,00 werden direct gecrediteerd. Alle lof, een prima service!
zondag 26 maart 2023
Ferdinand de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Onbereikbaar en onterecht factureren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via chat, telefonisch en per mail onbereikbaar. Factureren al 3 maanden onterecht en krijg van ze geen antwoord
donderdag 23 maart 2023
Mortaza Reza
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
PC Extreme / Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio - vroeger PC Extreme houdt het serviceniveau goed vast! Response op vragen blijft snel, volledig en behulpzaam. Je wordt echt op weg geholpen door de professionals. Ik werk al vele jaren met PC Extreme, support liep altijd erg goed. En recentelijk weer een paar keer nodig gehad en het is op hetzelfde hoge niveau.
donderdag 23 maart 2023
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs verviervoudigt en al weken geen reactie van support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs werd mijn webhosting pakket stilzwijgend verlengd met een prijs die vier keer hoger ligt dan 3 jaar geleden. Aangezien dit bedrag veel te hoog was voor het kleine gebruik dat ik heb, opende ik een support ticket om het pakket te annuleren. Ik wacht ondertussen al drie weken op een reactie, ondanks meerdere aanmaningen langs mijn kant. Dit is uiteraard totaal onaanvaardbaar, en helaas zitten er blijkbaar veel mensen in hetzelfde schuitje. Ik ben in ieder geval zo snel mogelijk weg bij Versio en raad niemand aan om ze nog te gebruiken.
dinsdag 21 maart 2023
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Pure diefstal! onjuiste facturaties!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onjuiste facturaties. Na aangeven niet te willen verlengen van de domeinen die je kennelijk “gratis” hebt gekregen van hen willlen ze nu met €45 per jaar laten verlengen. Direct aangegeven dit niet te willen en totaal geen gehoor of begrip. Klantenservice negeert je totaal en beperkt je toegang tot je account terwijl je voor je eigen domeinen wel altijd netjes betaald.
maandag 20 maart 2023
Bekir Ozer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
waardeloze service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voorheen tevreden met hosting etc. Helaas prijs belachelijk hard omhoog gegaan zonder goede reden. De klantenservice is zwaar ondermaats, alsof ze weten dat er een bak gezeik aankomt.. een standaard SSL certificaat van 75 euro (!!!) was voor mij de druppel. Helaas is die automatisch verlengt en is de vraag of ik dat ongedaan krijg.. Mensen ik zou verder kijken voordat je hier iets afsluit, klanten staan hier niet voorop..
vrijdag 17 maart 2023
Robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Probleem door omzetting keurig opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doordat pcextreme overgenomen werd door versio, kwam aan het licht dat ik eigenlijk in het verkeerde pakket zat en daardoor werd geconfronteerd met een enorme kostenstijging. Gelukkig heeft Rob van de administratie dit in goede banen geleid en mij met terugwerkende kracht in het juiste pakket gezet. Ben zelf reeds klant sinds 2006 en na deze hobbel bevestigd in de juiste keuze! Goed opgelost zo.
donderdag 16 maart 2023
Vincent Klarenbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
prijs plots maal 3 geen communicatie mogelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prijs gaat plots maal 3 met automatische verlenging. ongevraagd wordt je in een hosting abonnement gestoken dat 3x duurder is, wat totaal niet nodig is voor een basis website. Communicatie is onmogelijk, telefonisch niet bereikbaar, tickets krijgen geen antwoord en aangemaakte tickets krijgen geen vermelding in het klantenpaneel.
donderdag 16 maart 2023
Vanopdenbosch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Prijs verhoging, op prijsverhoging, op prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit gestart met wat hosting en domeinnamen bij Versio (2012?), maar na de zoveelste pakketwijzigingen met bijbehorende prijsverhoging helemaal klaar mee. Iedere 2 jaar verdubbelt op de een of andere vage manier de prijs en halveert de snelheid. Bereikbaarheid was vroeger prima, tegenwoordig loop je tegen een chatbot aan.
maandag 13 maart 2023
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
omzetten hosting account naar mail only account ivm prijs verhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik had jarenlang een hosting pakket met email met de bedoeling een eigen website te maken. Dit is er nooit van gekomen. Nadat ik de factuur had gekregen, die veel hoger was dan de voorgaande jaren, is het hosting pakket omgezet naar een mail only pakket. Dit alles is in 2 uutjes geregeld door Rob met behoud van de bestaande emailboxen en instellingen.
maandag 13 maart 2023
R. de Heij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
echt vreselijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jarenlange problemen zijn we nu met alles definitief hier vertrokken. De belachelijke prijsstelling was de laatste druppel. Waarom zouden we zoveel voor de erg matige kwaliteit en 0,0 toegevoegde waarde betalen? We hadden al flink wat sites bij een ander (Vimexx) ondergebracht en wachten nu niet eens meer einde looptijd bij Versio af en zetten alles over. Nooit liep het soepel bij Versio, de helpdesk was een lachertje. Laat ik het zo zeggen we zijn blij en opgelucht dat we daar nu weg zijn. We merken nu dat het ook anders kan en dat is een hele geruststelling.
vrijdag 10 maart 2023
Dolf Dirksen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 2
support Rob
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had een probleem met pcextreme, nu ondergebracht bij versio. Na enkekle mailtjes probleem tot tevredenheid opgelost.
vrijdag 10 maart 2023
ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts €0,99 per maand

Start

€ 10,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Complete

€ 15,99 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste maand €1

Power

€ 25,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste maand €1