mijndomein.nl

3,5 / 5 732 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Domeinnaam + E-mail + Webhosting = €11 (het eerste jaar) - Grijp je kans nu !

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-22:00
Website screenshot Mijndomein

Overall score

3,5 / 5 732 ervaringen

Totaal (732)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (17)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 732 op 74 pagina's

Onwillende medewerkers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gelukkig nam ik alleen maar domeinnamen af via Mijndomein. Doordat er één automatische incasso niet lukte ontstond er een heel facturatie drama. Op klachten geeft Mijndomein geen gehoor. Een kacht gestuurd naar (dit geven zij zelf meerdere malen aan onder hun reviews)
vrijdag 12 juni 2020
Estilona
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Domeinen opzeggen wat een gedoe
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voordat je een domein op wilt zeggen moet je eerst 5 - 10 minuten wachten op een code waarmee je vervolgens het domein kan opzeggen. Heb 15 domeinen die ik moet opzeggen dus dat duurt zo wel een paar uur. Waardeloos, ze proberen het je gewoon moeilijk te maken.
vrijdag 8 mei 2020
Stan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte klantenservice, administratieve systemen werken niet goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wordt slecht geholpen bij het opzeggen bij het opzeggen van een website die al lang niet meer bestaat. Krijg geen antwoord op mijn vragen, wordt gevraagd om allerlei overbodige stappen uit te voeren en de administratieve systemen van mijndomein werken niet goed. Kortom ik ben behoorlijk geïrriteerd en kom niet nooit meer terug. Mijn klanten ga ik een andere hoster aanbevelen.
vrijdag 10 april 2020
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ze vinden altijd een manier om geld te stelen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit meer in mijn leven dit bedrijf. Onbetrouwbaar, slechtste klantenservice dat er is en ze blijven geld van je stelen, ook al heb je geen producten bij hun. Dit verhaal lees je ook overal. GEWOON GEEN PRODUCT VAN HUN KOPEN !!!! SERIEUS . ik moet volgens hun mijn paspoort, ID kaart en rijbewijs inscannen op kleur voor en achterkanten zonder informatie uit te strepen, alleen om te bewijs volgens hun dat ik de persoon ben die ik zeg dat ik ben. Sorry maar in welke wereld is dit toegestaan, de enigste info die ze hebben is mijn geboorte datum, naam en nationaliteit om te beginnen. Dus waarom zou ik al mijn ID documenten (in kleur ooknog) moeten overdragen.Nog maals. Maak niet mijn fout. Neem geen enkele pakket met hun.
woensdag 1 april 2020
H
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al ruim tien jaar klant bij Mijndomein en de afgelopen jaren is het huilen met de pet op. Het lijkt wel of ze er alles aan doen om het je moeilijk te maken. Ze sturen je een mail dat je van alles moet veranderen bij je website-host want anders kan de email niet meer via hen ontvangen worden. En serieus ik snap er helemaal niets van. En waar je ze eerder kon opbellen en je uitstekend geholpen werd krijg je nu heel moeilijk contact met de klantenservice.De afgelopen maanden ontzettend veel gezeur met mijn mailadres gehad. Klanten kregen hun mail terug, mijn mail kwam niet aan. En ik snap niet wat er opeens veranderd is.Echt een waardeloos bedrijf, ik baal ervan dat ik net weer voor een jaar betaald heb.
maandag 16 maart 2020
niki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
teleurstellend!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben nieuwe klant. verhuizen van website is een gedoe, werkt nog niet. inloggen isd moeilijk of niet mogelijk, veel tijd in helpdesk die niet helpt, slecht bereikbaar, geen telnr, druk op helpdesk, langf wachten, dat snap ik...met zo'n onkundig bedrijf.duur voor hetgeen je krijgt, niet kundig, kan niet inloggen op webmail, verborgen kosten, beter enkel domeinen doen en geen webhosting. opzeggen kom je op een link wat niet werkt, ik voel me opgelicht. dit moet stoppen.
woensdag 4 maart 2020
ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Arrogante beleidsvoering
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een tijdje zit ik met een Domein. Ja, dat heb ik zelf aangevraagd, klopt. Ja ik heb daar nooit echt wat mee gedaan, mijn eigen schuld, klopt. Vorig jaar werd mijn account ineens geblokkeerd omdat ik teveel spam kreeg. Zonder berichtje beoordeelde MijnDomein maar even dat dat mijn eigen schuld was en deze spam teveel trafic op de server gaf, dus blokkeerde ze de boel maar even. Pardon? Mijn eigen schuld? Volgens mij mag je van dergelijk bedrijf ook wel wat beveiliging verwachten; niet dus. Per mail meteen opgezegd; kreeg de meest arrogante reactie terug dat dat via de site moest en blablabla.Een jaar later werd gewoon weer een bedrag afgeschreven; ik had immers niet via de site opgezegd. Dan komt de ware aard van dit vreselijke bedrijf naar boven; 0,0 support. Arrogante medewerkers die de bal bij de klant neerleggen... je weet wel u en ik die feitelijk HUN salaris betalen! 0,0 meedenken. Vre-se-lijk!!!Ik neem met HEEL VEEL plezier afscheid van dit rotbedrijf; NOOIT meer!! Ik raad het iedereen ook af. En gezien de laatste recensies, ben ik niet eens de enige; wees gewaarschuwd!
zaterdag 29 februari 2020
Bas Burki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mijn Domein: wat een OPLICHTERS!!! Nooit aan beginnen!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met het idee een bedrijf te starten, hadden we een URL uitgekozen. Na een jaar kreeg ik een factuur voor het volgende jaar. Gezien we de URL nooit hadden gebruikt, heb ik de URL direct opgezegd. Echter bleven ze (ZONDER TOESTEMMING) maar €99 afschrijven en herinneringen sturen. En hoe waardeloos ze zijn, geeft wel aan dat ze zonder telefoonnummers werken. MEGA irritant! Bellen kan dus niet en mailen...dan krijg je antwoorden als "opgelost"...maar er is niets opgelost, want ik krijg alsnog herinneringen. Dit kan toch niet?! Ze zeggen dat ik er nu weer een jaar aan vast zit. Welke kosten hebben zij in godsnaam gemaakt? VETTE OPLICHTERS ZIJN HET!!!
donderdag 20 februari 2020
Wendy de Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Pas op met mooie acties bij Mijn Domein... na een jaar betaal je t dubbel en dwars plus de rest en meer terug......
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na /bij een kortings actie moet je erg goed opletten..daarna betaal je nl de hoofdprijs.....Je krijgt een mail of je wilt verlengen....waar geen bedragen in worden genoemd..en betaal je opeens 100 euro meer per jaar...Eens maar nooit weer..... onduidelijke communicatie over over vervolg tarieven...
zondag 26 januari 2020
Brigitte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Van Mijndomein naar geen domein! Deze oplichters krijgen het voor elkaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn als webdesign bedrijf altijd een grote voorstander geweest van Mijndomein en hebben vele klanten dan ook naar hun verwezen voor het registreren van een domeinnaam en webhosting.Echter hebben wij daar nu spijt als haren op ons hoofd van! Nog nooit hebben wij zaken gedaan met zo'n groot oplichterszooitje als Mijndomein.Het begon toen de website van een klant van ons plots offline ging en wij erachter kwamen dat dit te wijten was aan het feit dat Mijndomein over was gegaan op een nieuwe PHP versie. Na diverse malen heen en ween discuseren over wiens fout het nu uiteindelijk was, gaven ze na maar liefst één week toe dat het aan hunzelf lag en duurde het daarna nog steeds bijna 3 dagen om het probleem uiteindelijk op te lossen.Voor een schadevergoeding van de gelede downtime kon niet gesproken worden. Het enige wat we via tickets en e-mail te horen kregen was "er is helaas niets dat we voor u kunnen doen".Als kersje op de taart besloot Mijndomein er voor om één van onze eigen domeinnamen te veilen op een veilingsite. Dat wij nog 30 dagen de tijd hadden deze te verlengen valt weer buiten de discussie maar we konden volgens Mijndomein voorkomen dat de domein aan iemand verkocht werd... als wij ze €550,- zouden betalen!!Daar wij de domeinnaam voor slechts €15 hebben gekocht en dit ook de vernieuwingskosten moesten zijn, waren wij zeker niet van plan om er zo'n belachelijk hoog bedrag voor neer te tellen. Tot verbazing van een zekere Chinese domeinhandelaar die schijbaar veel waarde zag in de domeinnaam voor één van zijn meest smakeloze online bedoelingen. En dan te bedenken dat de domeinnaam bestaat uit een persoonlijke naam!Dit lieten wij er natuurlijk niet bij zitten en opnieuw hebben wij onze klacht gedaan bij Mijndomein die hier niets van wou weten. Ze geven aan dat de factuur voor de domeinnaam niet op tijd is voldaan en geven er niets om dat andere (betrouwbare) webhosts deze dan vervolgens gewoon weer vrijgeven in plaats van veilen! Het antwoord was opnieuw "we kunnen helaas niets voor u betekenen".Dat ze een compleet online merk offline gooien met alle opgebouwde SEO e.d. interesseert ze helemaal niks! Een compensatie, gratis (troost)domein of ook maar meedenken aan een oplossing kan er niet van af. Waardeloze support van dames die geen enkel verstand blijken te hebben van het domein waarin ze werken en complete weigering van het nemen van verantwoordelijkheid.Innmiddels hebben wij een nieuwsbrief uitgedaan naar onze klanten dat wij ze maar liefst een korting aanbieden van 60% als ze naar een andere webhostingprovider overstappen en wijgeren wij nu actief klanten zolang ze nog bij Mijndomein geregistreerd zijn. (Gelukkig is iedereen tot nu toe bereidwillig om simpelweg hun diensten bij Mijndomein op te zeggen).Wij willen niks meer met dit amateuristische oplichterszooitje te maken hebben!
woensdag 22 januari 2020
Nándor Ras
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting nu voor €10 per jaar (het eerste jaar)

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 9,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen .nl domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!

E-mail

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!