mijndomein.nl

3,6 / 5 718 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Domeinnaam + E-mail + Webhosting = €11 (het eerste jaar) - Grijp je kans nu !

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-22:00
Website screenshot Mijndomein

Overall score

3,6 / 5 718 ervaringen

Totaal (718)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (17)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 718 op 72 pagina's

Waardeloze toko
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren klant geweest, was altijd op de hoogte van beperkte contactmogelijkheden. Zolang zij hun taak doen is er niks loos.Laatste tijd erg veel problemen, de klapper voor mij was de zakelijke site die 's nachts om ca 0100 uur offline ging en offline bleef. Mijndomein was vergeten alle SSL certificaten te vernieuwen (amateuristische fout)Sites konden al met al 2.5 dag offline zijn!Afijn, dat in combinatie met de werkelijk laconieke houding (noem het maar gewoon minachting) van de webcare was voor mij de druppel.Site op 1e dag van storing overgezet naar hostnet en in een paar uur was ik weer online.Heb ook gelijk 40+ domeinnamen bij mijndomein weggetrokken/opgezegd.Tip aan derden: zoek maar een ander bedrijf, één die jou wel als klant wil hebben!
zaterdag 14 september 2019
Teake
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Opgezegd, toch facturen en dreigementen van incassobureau
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb hier een jaar lang mijn domeinnamen onder gebracht. Aangezien de kwaliteit dermate slecht was voelde ik er dan ook helemaal niets voor om dit langer voort te zetten. Netjes via de website opgezegd, dit is ook immers de enige manier.Op de website staat GEEN contactinformatie. GEEN telefoonnummer of e-mailadres, je kan alleen een formulier invullen en dan maar hopen dat je een reactie krijgt.Het mooie is ook nog dat de facturen zie je ontvangt, geen rekeningnummer bevatten! Nou had ik de dienst al opgezegd, maar inloggen op mijn account lukte vaak ook niet (ddos aanvallen). Dus wanneer je wel zou willen betalen, kan dit dus ook niet.Ik heb altijd een eigen server gehad bij meerdere aanbieders de afgelopen 15 jaar, maar dit, heb ik nog nooit meegemaakt.
maandag 5 augustus 2019
H.A.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Niet doen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb geen facturen of herinneringen gekregen, alleen een dagvaarding en incassokosten uit het niets. Een domeinnaam van 12 euro per jaar kost mij nu 400 euro en ookal heb ik dit betaald, is een domeinnaam als nog vervallen waarna zij het zelf opkopen zodat ze het weer aan de klant terug kunnen verkopen
donderdag 1 augustus 2019
Peter Klein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Pas Op!!! Bizar slechte klanten-service!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was al jaren klant bij MijnDomein.nl en ik was op de hoogte dat de service niet ideaal was en date er bijvoorbeeld geen moglijkheid is een klantensevrice te bellen. Na een hevige storing ben ik nu al twee weken offline, en loopt mijn bedrijf zware schade op.
maandag 24 juni 2019
Raul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Grotere amateurs heb ik nog niet meegemaakt
woensdag 19 juni 2019
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wordt steeds slechter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben hier ooit klant geworden omdat ze een goede prijs/kwaliteitverhouding hadden. Storingen kwamen toen vrijwel niet voor. De laatste 2 jaar is er de ene na de andere storing, en ondertussen worden de prijzen stevig verhoogd. De support (alleen per mail) is bedroevend slecht van kwaliteit. Als er al reactie komt is dat eerst een nietszeggend standaard antwoord, waaruit duidelijk blijkt dat je melding niet inhoudelijk bekeken is. Na de zoveelste mailstoring ga ik nu overstappen naar een provider die zijn zaakjes wel voor elkaar heeft.
dinsdag 18 juni 2019
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Kansloos bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verhogen de kosten stilzwijgend met 60€!!! Support is kansloos. Duurt gemiddeld 4 dagen voor je antwoord krijgt op je e-mail. En stilzwijgend verlengen ze met een jaar je contract zonder kans op opzeggen!!!
maandag 1 april 2019
da Silva
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Ik ben er maar weggegaan.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de zoveelste erbarmelijk slechte hulp van de klantenservice van MijnDomein heb ik besloten bij hen weg te gaan. Bijvoorbeeld: bij e-mailproblemen is de standaardprocedure: twee weken wachten totdat er überhaupt een antwoord komt, en dan zeggen ze: sorry, de logfiles verlopen na een week, we kunnen niks meer terugvinden. Vragen aan de helpdesk worden volgens mij sowieso maar half gelezen, meestal kwam er een standaard antwoord terug waar ik niks aan had. Het lijkt erop dat je alleen hulp krijgt als je extra betaalt - niet fraai, ook omdat ze nog best duur zijn ook. Beter een andere hosting service zoeken dan deze...
dinsdag 26 maart 2019
Mike Relou
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Geen persoonlijk contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
MijnDomein zet, zonder overleg mijn site offline na maleware. Ik probeer het op te lossen. Heb minstens 10 mailtjes gestuurd, maar geen reactie. Nu staat mijn site dagenlang al offline. Mijn inkomsten geneer ik uit mijn website. Dit staat nu gewoon stil.
maandag 11 maart 2019
roos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
W A A R D E L O O S
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos bedrijf. Onaangekondigd kosten met 50% verhogen. Als je in beroep gaat krijg je geen gehoor.
zondag 24 februari 2019
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting nu voor €10 per jaar (het eerste jaar)

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 9,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen .nl domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!

E-mail

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!