mijndomein.nl

3,6 / 5 712 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Domeinnaam + E-mail + Webhosting = €11 (het eerste jaar) - Grijp je kans nu !

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-22:00
Website screenshot Mijndomein

Overall score

3,6 / 5 712 ervaringen

Totaal (712)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (27)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 712 op 72 pagina's

Kansloos bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verhogen de kosten stilzwijgend met 60€!!! Support is kansloos. Duurt gemiddeld 4 dagen voor je antwoord krijgt op je e-mail. En stilzwijgend verlengen ze met een jaar je contract zonder kans op opzeggen!!!
maandag 1 april 2019
da Silva
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ik ben er maar weggegaan.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de zoveelste erbarmelijk slechte hulp van de klantenservice van MijnDomein heb ik besloten bij hen weg te gaan. Bijvoorbeeld: bij e-mailproblemen is de standaardprocedure: twee weken wachten totdat er überhaupt een antwoord komt, en dan zeggen ze: sorry, de logfiles verlopen na een week, we kunnen niks meer terugvinden. Vragen aan de helpdesk worden volgens mij sowieso maar half gelezen, meestal kwam er een standaard antwoord terug waar ik niks aan had. Het lijkt erop dat je alleen hulp krijgt als je extra betaalt - niet fraai, ook omdat ze nog best duur zijn ook. Beter een andere hosting service zoeken dan deze...
dinsdag 26 maart 2019
Mike Relou
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geen persoonlijk contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
MijnDomein zet, zonder overleg mijn site offline na maleware. Ik probeer het op te lossen. Heb minstens 10 mailtjes gestuurd, maar geen reactie. Nu staat mijn site dagenlang al offline. Mijn inkomsten geneer ik uit mijn website. Dit staat nu gewoon stil.
maandag 11 maart 2019
roos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
W A A R D E L O O S
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos bedrijf. Onaangekondigd kosten met 50% verhogen. Als je in beroep gaat krijg je geen gehoor.
zondag 24 februari 2019
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
mijndomein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechtste bedrijf ooit! je kunt het eigenlijk geen bedrijf noemen, maar omdat ze bij de KVK zijn ingeschreven.... Mijndomein, administratie niet op orde, raken gegevens kwijt, behandelen de "klant" als stront. mijndomein probeert geld te krijgen via dubiuze incasso bureaus, o.a. Bos incasso, LAVG en EDR deze nemen zaken aan en proberen op de meest onvriendelijke manieren het geld te krijgen, dit doen zij door het moeilijk maken en oneindig veel bewijs stukken opvragen die je eigenlijk niet kunt aanleveren. daarbij dreigen zij met allerlei extra kosten en gerechtelijke stappen. het is onbegrijpelijk, als je als klant binnen bent hebje daarna een uitdaging! onbereikbaar, en alles wordt extra moeilijk gemaakt zodat je er aanvast zit en dan begint het ge ettter. Arianne van mijndomein, jij ook bedankt voor de bijna antwoorden! de rest van het team uitraart ook bedankt! en veel plezier daar met het gegal!Ik wil iedereen aanraden, kijk eerst even via google: klachten mijndomein.nl en wees gewaarschuuwd!
woensdag 30 januari 2019
jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Muiterij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar hield ik een crownfunding, ik heb toen 2 domein namen besteld bij mijn domein in Lelystad Bestellen ging eenvoudig, maar dan begint de ellende, er is geen ondersteuning, de web interface werk ingewikkeld en omslachtig, contact maken is nauwelijks mogelijk. Daarom stuurde ik vroegtijdig een brief dat ik mijn domeinen wilde laten stoppen. Toch kreeg ik onverwacht een factuur de prijs was 18 keer duurder geworden. Enfin mijn domein houd voet bij stuk. gewoon betalen inmiddels dreigt men met incasso's buro's. Ik ben erg geschrokken door hun manier van handelen en heb dergelijke praktijken eigenlijk nog niet vaker mee gemaakt in deze branche.
vrijdag 18 januari 2019
S
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gaan slecht met klanten om
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tegenvaller. Ik ben al jaren klant bij MijnDomein.nl. Het bevalt aardig in de zin van: Ze houden mijn website online. Verder bevalt het me minder. De support kun je niet bellen, alleen mailen. Ze reageren niet heel snel, je moet vaak wel een aantal werkdagen wachten. De interface is simpel, iets te simpel. Je hebt weinig opties óf het is niet helemaal logisch ingericht. Ook hebben ze afgelopen jaar ineens zonder aankondiging de prijzen verhoogd van 39 naar 69 euro. Daar schrok ik van toen ik de factuur zag.
maandag 24 december 2018
JJ
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verplicht betaalde sevices
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De webhosting pakketten bij Mijdomein zijn niet echt verkeerd als je het vergelijkt met andere providers en je hebt gelijk een goede SSL wat flink wat geld bespaart. Het down gaan van de website is wat ik merk en bij mijn klanten aardig teruggeschroefd.Probleem is momenteel de services via de helpdesk. Al jaren klant bij Mijndomein maar nog nooit deze chaos mee gemaakt. Door het premium pakket waarvoor een klant moet betalen voor hulp (belachelijk)slurpt alle tijd van de Helpdesk medewerker op waardoor er voor de andere KLANTEN van Mijndomein geen tijd meer overblijft en lange wachttijden van meer dan een week ontstaan.Op deze wijze wordt een klant haast wel verplicht om een Premiumpakket te kopen om hulp te krijgen.Volgens mij is het premiumpakket voor hulp een grote fout van Mijndomein het totaalpakket voor hosting zal te duur worden en de klant komt niet meer of verdwijnt omdat er geen hulp wordt geboden.Jammer dat deze provider wat eerder bekend stond om zijn goede services voor een graai techniek kiest om geld binnen te halen. Voor een goede provider beveel ik Vimexx aan de best beoordeelde webhosting provider in 2017. Niet duur en de de services is nog gratis.
vrijdag 30 november 2018
defind
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Geen support meer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren websites op Mijndomein gehost. Support was goed ook al kon je niet bellen. Nu er een betaalde helpdesk is gekomen die niet verplicht is wordt degene die niet met deze graai techniek eens volkomen genegeerd en niet meer beantwoord. Een totale verachting van de klant.
woensdag 28 november 2018
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
opzegging die nooit is overgekomen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Krijg ik een mail dat ik mijn domeinnaam moet betalen. Deze had ik opgezegd en ik moet maar met bewijs komen. Ook blijkt dat het bedrag verhoogd is van € 39,00 naar € 69,00, zonder enige melding dat het verhoogd was met 77 %, ja u hoort het goed, 77 %. Dit mag wettelijk niet eens en is wettelijk gezien zonder enige informatie zoveel verhoogd worden, zonder dat daar iets extra's tegenover staat. Terwijl ik mijn domeinnamen had opgezegd. Volgens mij zitten ze op zwart zaad en gaat het zo goed (hahaha), dat ze de groei (of neerwaartse spiraal) niet bij kunnen houden. Nu komen er allemaal rare mailtjes en dreigende mailtjes. Ze gaan denk ik kapot aan wat eerst hun succes was
zondag 18 november 2018
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting nu voor €10 per jaar (het eerste jaar)

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 9,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen .nl domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!

E-mail

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!