mijndomein.nl

3,6 / 5 723 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Domeinnaam + E-mail + Webhosting = €11 (het eerste jaar) - Grijp je kans nu !

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-22:00
Website screenshot Mijndomein

Overall score

3,6 / 5 723 ervaringen

Totaal (723)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (16)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 723 op 73 pagina's

Van Mijndomein naar geen domein! Deze oplichters krijgen het voor elkaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn als webdesign bedrijf altijd een grote voorstander geweest van Mijndomein en hebben vele klanten dan ook naar hun verwezen voor het registreren van een domeinnaam en webhosting.Echter hebben wij daar nu spijt als haren op ons hoofd van! Nog nooit hebben wij zaken gedaan met zo'n groot oplichterszooitje als Mijndomein.Het begon toen de website van een klant van ons plots offline ging en wij erachter kwamen dat dit te wijten was aan het feit dat Mijndomein over was gegaan op een nieuwe PHP versie. Na diverse malen heen en ween discuseren over wiens fout het nu uiteindelijk was, gaven ze na maar liefst één week toe dat het aan hunzelf lag en duurde het daarna nog steeds bijna 3 dagen om het probleem uiteindelijk op te lossen.Voor een schadevergoeding van de gelede downtime kon niet gesproken worden. Het enige wat we via tickets en e-mail te horen kregen was "er is helaas niets dat we voor u kunnen doen".Als kersje op de taart besloot Mijndomein er voor om één van onze eigen domeinnamen te veilen op een veilingsite. Dat wij nog 30 dagen de tijd hadden deze te verlengen valt weer buiten de discussie maar we konden volgens Mijndomein voorkomen dat de domein aan iemand verkocht werd... als wij ze €550,- zouden betalen!!Daar wij de domeinnaam voor slechts €15 hebben gekocht en dit ook de vernieuwingskosten moesten zijn, waren wij zeker niet van plan om er zo'n belachelijk hoog bedrag voor neer te tellen. Tot verbazing van een zekere Chinese domeinhandelaar die schijbaar veel waarde zag in de domeinnaam voor één van zijn meest smakeloze online bedoelingen. En dan te bedenken dat de domeinnaam bestaat uit een persoonlijke naam!Dit lieten wij er natuurlijk niet bij zitten en opnieuw hebben wij onze klacht gedaan bij Mijndomein die hier niets van wou weten. Ze geven aan dat de factuur voor de domeinnaam niet op tijd is voldaan en geven er niets om dat andere (betrouwbare) webhosts deze dan vervolgens gewoon weer vrijgeven in plaats van veilen! Het antwoord was opnieuw "we kunnen helaas niets voor u betekenen".Dat ze een compleet online merk offline gooien met alle opgebouwde SEO e.d. interesseert ze helemaal niks! Een compensatie, gratis (troost)domein of ook maar meedenken aan een oplossing kan er niet van af. Waardeloze support van dames die geen enkel verstand blijken te hebben van het domein waarin ze werken en complete weigering van het nemen van verantwoordelijkheid.Innmiddels hebben wij een nieuwsbrief uitgedaan naar onze klanten dat wij ze maar liefst een korting aanbieden van 60% als ze naar een andere webhostingprovider overstappen en wijgeren wij nu actief klanten zolang ze nog bij Mijndomein geregistreerd zijn. (Gelukkig is iedereen tot nu toe bereidwillig om simpelweg hun diensten bij Mijndomein op te zeggen).Wij willen niks meer met dit amateuristische oplichterszooitje te maken hebben!
woensdag 22 januari 2020
Nándor Ras
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vreselijk slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Out of the blue krijg ik een incasso van 78€ voor de kiezen. Klaarblijkelijk heb ik ergens 10 jaar geleden iets bij hen afgesloten. Ik heb de klantenservice benaderd met de vraag waarvoor dit is en of ik inzage mag hebben in mijn zgn overeenkomst! Ben nu al 7 dagen bezig om dit boven water te krijgen en tot op heden niet gelukt! Ze gaven me een e-mail adres op dat al 15 jaar niet meer bestaat !! En dat het mijn verantwoordelijkheid was om eea up to date te houden Maar wel out of the blue een bedrag incasseren En “toevallig” krijg ik nu ook ineens post en een sms deuh!!! Maar contract en welke zgn domeinnamen van mij zijn kunnen ze me niet aangeven. Beetje heel vaag en slecht. Wil er gewoon vanaf. En daar ook om gevraagd maar ook daar willen ze niet aan mee werken Mijndomein krijgt van mij een 1!
zaterdag 4 januari 2020
Peter Slomp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al maanden ellende!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijndomein maakt er de laatste maanden echt een potje van! Wij, onze vereniging, ervaren al maanden problemen met hun geleverde e-maildienst. Afgelopen jaar is het abonnement bijna met 50%!! verhoogd, maar de dienstverlening met minstens 50% verlaagd! Met support komen wij niet tot een fatsoenlijke oplossing. Ik denk ook niet dat wij de enige zijn met deze problemen. Ik heb het gevoel dat, omdat zij het onderliggende probleem niet weten op te lossen, dat zij dan maar maatregelen treffen die het daadwerkelijke probleem maskeert.Wij, ik neem aan alle klanten, kunnen niet meer mailen naar meer dan 20 ontvangers tegelijk! Dat zijn maatregelen uit de jaren 90! Dit hebben zij ook zonder te communiceren naar de klant ‘even’ doorgevoerd.Bijna al onze mail belandt bij de ontvanger in de spam. En nee dit komt echt niet door de inhoud van de e-mail. Regelmatig staan de IP’s van mijndomein op blacklists. Ach zullen we daar ook het onderliggende probleem te pakken hebben? Om spammers tegen te gaan die gebruik maken van Mijndomein servers, mogen de klanten nu nog maar naar max. 20 ontvangers mail sturen. Dat is geen oplossing, dat is een pleister op een etterende wond.Dan het probleem dat wij met zeer grote regelmaat niet naar Yahoo adressen kunnen mailen. Wij moeten dan maar dagen wachten om te zien of we geen NDR retour krijgen is hun reactie. En als we wél een NDR krijgen mag ik wéér een ticket inschieten zodat zij het weer kunnen lappen. Ja lappen, want oplossen is blijkbaar niet mogelijk.Hoe durven zij hier überhaupt €69,- per jaar voor te vragen...
zondag 15 december 2019
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al ontzettend lang klant bij Mijn Domein en eigenlijk nooit klachten gehad. Totdat voor drie maanden geleden al mijn mails die ik via Mijn Domein verstuurde bij iedereen in de spam terecht kwam. Ik heb een eigen bedrijf en dat kost me klanten. Met mijn prive mail ben ik iedereen weer bij langs gegaan, die kwam wel goed aan. Herhaaldelijk heb ik gevraagd of MD er iets aan kon doen, waarop ik een test doen met mijn mail en als dat goed scoorde, was er niks aan de hand. Conclusie MD: Ik moet al mijn klanten bij langs om te vragen of ze hun spamfilters anders willen instellen. Het ligt dus aan al mijn klanten en niet aan mijn mail volgend MD. Kan er bij mij niet in. Ook omdat ik al die jaren daar geen last van heb gehad en het probleem zich pas voor begon te doen vanaf het moment dat er bij MD een verandering door gevoerd moest worden. De helpdesk had me na drie mailtjes ook al als "opgelost'' aangevinkt!
maandag 25 november 2019
carola paas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
zeer teleurstellende webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al enkele jaren een slapend account bij mijndomein.nl. Tot mijn verrassing werden de jaarlijkse kosten verhoogd van 10-12 € naar 72 €. Bij navraag bleek dat het bedrijf eigenhandig gemeend had mijn account te upgraden.Na enkele mailwisselingen heb ik mijn account volledig opgezegd. Hierna werd het contact voorgezet met aanmaningen om 72 € te betalen. Ondanks dat ik geen account meer heb. Men werkt niet naar een oplossing. Ik heb, om verdere confrontatie te vermijden, 12€ betaald. Toch blijft men bij haar mening dat de zaak niet opgelost is.Ik ga e.e.a. nu verder aangetekend vervolgen en indien noodakelijk, escaleren.Hiermij mijn waarschuwing om te kijken naar andere alternatieven.
woensdag 20 november 2019
J. van der Linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloze toko
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren klant geweest, was altijd op de hoogte van beperkte contactmogelijkheden. Zolang zij hun taak doen is er niks loos.Laatste tijd erg veel problemen, de klapper voor mij was de zakelijke site die 's nachts om ca 0100 uur offline ging en offline bleef. Mijndomein was vergeten alle SSL certificaten te vernieuwen (amateuristische fout)Sites konden al met al 2.5 dag offline zijn!Afijn, dat in combinatie met de werkelijk laconieke houding (noem het maar gewoon minachting) van de webcare was voor mij de druppel.Site op 1e dag van storing overgezet naar hostnet en in een paar uur was ik weer online.Heb ook gelijk 40+ domeinnamen bij mijndomein weggetrokken/opgezegd.Tip aan derden: zoek maar een ander bedrijf, één die jou wel als klant wil hebben!
zaterdag 14 september 2019
Teake
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Opgezegd, toch facturen en dreigementen van incassobureau
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb hier een jaar lang mijn domeinnamen onder gebracht. Aangezien de kwaliteit dermate slecht was voelde ik er dan ook helemaal niets voor om dit langer voort te zetten. Netjes via de website opgezegd, dit is ook immers de enige manier.Op de website staat GEEN contactinformatie. GEEN telefoonnummer of e-mailadres, je kan alleen een formulier invullen en dan maar hopen dat je een reactie krijgt.Het mooie is ook nog dat de facturen zie je ontvangt, geen rekeningnummer bevatten! Nou had ik de dienst al opgezegd, maar inloggen op mijn account lukte vaak ook niet (ddos aanvallen). Dus wanneer je wel zou willen betalen, kan dit dus ook niet.Ik heb altijd een eigen server gehad bij meerdere aanbieders de afgelopen 15 jaar, maar dit, heb ik nog nooit meegemaakt.
maandag 5 augustus 2019
H.A.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Niet doen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb geen facturen of herinneringen gekregen, alleen een dagvaarding en incassokosten uit het niets. Een domeinnaam van 12 euro per jaar kost mij nu 400 euro en ookal heb ik dit betaald, is een domeinnaam als nog vervallen waarna zij het zelf opkopen zodat ze het weer aan de klant terug kunnen verkopen
donderdag 1 augustus 2019
Peter Klein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Pas Op!!! Bizar slechte klanten-service!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was al jaren klant bij MijnDomein.nl en ik was op de hoogte dat de service niet ideaal was en date er bijvoorbeeld geen moglijkheid is een klantensevrice te bellen. Na een hevige storing ben ik nu al twee weken offline, en loopt mijn bedrijf zware schade op.
maandag 24 juni 2019
Raul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Grotere amateurs heb ik nog niet meegemaakt
woensdag 19 juni 2019
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting nu voor €10 per jaar (het eerste jaar)

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 9,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen .nl domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!

E-mail

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!