CloudVPS

3,9 / 5 38 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24404163
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:30 - 18:00
Website screenshot CloudVPS

Overall score

3,9 / 5 38 ervaringen

Totaal (38)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over CloudVPS

CloudVPS is een VPS hosting bedrijf gevestigd in Rotterdam dat ruim 10 jaar cloud oplossingen voor klanten verzorgt.
Het bedrijf biedt een OpenStack aan vanaf €7,95 per maand en een Classic VPS vanaf €10,95 per maand. Meer dan 12 duizend klanten vertrouwen op CloudVPS voor hun VPS hosting. CloudVPS heeft de certificeringen ISO 27001, ISO 9001 en NEN 7510. CloudVPS is onderdeel van Team.blue.

CloudVPS ervaringen en klachten

Wil je een review schrijven over CloudVPS of snel een klacht achterlaten dan kan dat via ons beoordelingsformulier. Beoordelingen zullen na bevestiging worden geplaatst. In de richtlijnen vindt u meer informatie over de inhoud van uw review, geef een zo volledig en onafhankelijk mogelijk beeld van uw ervaring.

Ervaringen 38 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DIT IS EEN WAARSCHUWING! Cloud VPS is een absolute no go. Doe het niet! Sinds de overname een jaar geleden is het ECHT drama. Zeer veel downtijd. Afgelopen 3 dagen 4 uur down! Helpdesk weet niet wat te doen. Wij maken hier gebruik van openstack en zijn opzoek naar een betrouwbaar bedrijf. Tips welkom!
dinsdag 22 augustus 2017
Vuur
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als klant van het eerste uur moet ik helaas bemerken dat de dienstverlening stagneert. Toen het bedrijf nog XLS hosting heette was het contact super. Je kreeg support en je vragen werden goed beantwoord en er werd zelfs meegedacht. Uiteindelijke van vele hostingspakketten overgestapt naar een VPS. Echter het bedrijf begon te groeien en het mijne helaas te krimpen en de support ging achteruit. De focus lag niet meer op hosting maar op hun nieuwe ontwikkelingen. Introductie van SLA niveau's kwamen er opeens zonder ingelicht te worden. De prijs is in verhouding met andere partijen niet aan de lage kant maar gebaseerd op eerdere service verlening vond ik dat geen probleem. Het grootste probleem wat ik de afgelopen jaren bemerk is de communicatie van alle veranderingen die worden toegepast. Bijvoorbeeld een goed werkend backup script met dagelijkse en wekelijkse backup werd opeens uitgefaseerd nadat ik verplicht moest migreren naar een nieuwe VPS omdat de oude niet meer up to date werd gehouden. Op de nieuwe VPS is er wel een backup faciliteit maar nog steeds voor mij gevoel niet werkend of in ieder geval niet zoals ik gewent was. Kortom als oude klant bemerk je alle veranderingen pas achteraf. Vroeger adviseerde ik iedereen richting deze provider, nu ben ik daar terughoudend in geworden. Jammer want als klant van het eerste uur verwacht je meer en wil je positief blijven.
zondag 6 augustus 2017
Gulpen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn al jaren klant bij CloudVPS, maar we ontdekten hun ware service toen we het contract voor een VPS beeindigden. Eén van onze klanten had niet alle gegevens van zijn site overgezet. Toen de VPS down ging, zat hij met een probleem. 1 mailtje naar Cloudvps was voldoende om het probleem op te lossen. Binnen een paar uur waren alle gegevens beschikbaar. Zonder vragen. Zonder kosten. Top!
maandag 8 mei 2017
Burghout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb voornamelijk ervaringen met hun OpenStack omgeving. Deze blijkt instabiel. Veel storage storingen waardoor de machine in read only mode ging. In het afgelopen jaar al veel downtime gehad op verschillende machines. Telefoon wordt altijd netjes opgenomen, maar informatief en behulpzaam is het zelden. Beloftes over IPv6 implementatie en andere zaken worden niet nagekomen. Op Twitter wordt je geblokkeerd als je een kritische vraag stelt. Al met al een vreemde zaak. Het is een grote partij met een goede naam en bovendien zijn de servers erg snel. Maar de betrouwbaarheid en censuur zijn echt een NO GO. Voor non critical zaken zal ik zeker wat machines draaien, daar zijn de prijzen gewoon goed voor.
vrijdag 11 december 2015
Winke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg slechte customer service. Storingsdienst die niet opneemt, of beloofd terug te bellen zonder dat te doen. Helpdesk overdag alleen via mail, zelfs als je ze belt zeggen ze "Stuur alstublieft een mail". Reageren gebeurt sporadisch, en vaak alleen als je ze gebeld hebt met het ticketnummer. Qua customerservice dus een ramp. Servers en customer interface voor OpenStack werken prima, ten minste als er geen storing is. Afgelopen tijd veel storingen met netwerk storage op hun OpenStack platform, waardoor onze productieomgevingen er vele uren uitgelegen hebben. Hun netwerkperformance is ook niet om over naar huis te schrijven. Soms valt een virtual private netwerk met een daaraan gekoppeld floating IP opeens een aantal uur niet meer van buitenaf te benaderen. Heb ook vaak last van packetloss waardoor verbindingen erg slecht zijn. Als je op zoek bent naar een cloud provider die klantgericht is en een goede uptime heeft, zoek dan alsjeblieft iemand anders.
donderdag 2 juli 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waarschuwing voor de kleinere gebruiker die van internetprider verandert en daarmee een ander e-mail adres krijgt: denk er aan dit in je gegevens te veranderen! Ik was ruim 8 jaar trouwe klant en betaler van cloudvps en ben verleden jaar van provider verandert. Aangezien ik als kleine ondernemer naast een kantoorbaan werk, deed ik niet veel met mijn website en heb geen moment gedacht aan het aanpassen van e-mail. Cloudvps stuurt al haar facturen, aanmaningen en ingebrekestellingen per mail. Ongeacht of de mail als undeliverable mail terugkomt. Groot was mijn verbazing toen ik geconfronteerd werd met een brief van het incassobureau..... Cloudvps staat in het gelijk en ik heb deze kosten te betalen. Cloudvps krijgt van mij een dikke vette nul voor wat betreft klantvriendelijkheid! Ze hadden een alternatief e-mail adres tot hun beschikking, mijn telefoonnummer en mijn huisadres. Ze hadden op zijn minst 1 9oging kunnen doen. Wees gewaarschuwd! Ik ga op zoek naar een klantvriendelijker organisatie.
vrijdag 5 juni 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al jaren klant bij cloudVPS, met up en downs mbt downtime. Men heeft diverse problemen gehad om met het groeiend aantal machines om te kunnen gaan, de netwerk storage is diverse malen oorzaak van downtime geweest op onze machines. Het laatste jaar zijn de problemen echter op 1 hand te tellen, en het aantal VPS-en dat ik bij hun in afneem is inmiddels opgelopen tot rond de 20. De VPS-en zijn goedkoop en snel, helpdesk is echter beneden de maat en alleen per email beschikbaar, dit is allemaal leuk en wel, maar als jouw productie machine niet meer werkt, is email (en de bijbehorende wachttijd) niet acceptabel. Sinds enige maanden ben ik overgestapt op hun openstack framework, dit is echter nog niet productie waardig, machines zijn inmiddels meerdere malen spontaan gereboot, maar de problemen met de volumes zijn het grootste. Mounten via de API is onbetrouwbaar, volumes raken soms spontaan niet meer beschikbaar of zijn niet meer te mounten. Kudos voor CloudVPS om te experimenteren met openstack, het is echter nog niet stabiel genoeg voor productie doeleinden, en daar zou men eerlijk over moeten zijn.
zondag 15 maart 2015
Jumelet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
"Goede servers, slechte service" - dat is de meest gepaste samenvatting van mijn ervaring. Vooropgesteld: ik ben inmiddels bijna 5 jaar klant bij CloudVPS, en in die periode in de meeste tijden tevreden geweest over CloudVPS. Neem dit s.v.p. mee als u deze ervaring leest. CloudVPS levert namelijk een snelle VPS, een goede up-time en een prettig dashboard om alles in te beheren en statistieken (load etc) in te zien. Maar... ... zodra er hulp nodig is van de support desk, zet je dan schrap. Die ervaring is alles behalve fijn. En nee - dit is niet op één situatie gebaseerd waarbij ik als "gefrustreerde klant" mijn reactie uit als een ervaring, maar iets wat meermaals (door de jaren heen) heeft voorgevallen. De huidige situatie waar ik in zit bevestigd dit. Lang verhaal kort werkt de VPS al 3,5 week niet naar behoren en ben ik nog altijd dagelijks aan het "leuren" om stap-voor-stap verder te komen. Om enkele voorbeelden te noemen: - De response tijd is m.i. drastisch naar beneden gegaan. Sporadisch binnen enkele uren, maar doorgaans pas de volgende dag. - Inhoudelijk zijn de antwoorden niet bepaald sterk. Het lijkt erop dat ze tickets het liefst snel willen "wegwerken" - wat er voor zorgt dat er meer mailwisseling nodig is (met telkens een dag vertraging) voor er een eventueel antwoord is. - De manier van communiceren is ook niet al te sterk. Reacties als "Verder kan ik ehlaas ook neit zo 1 2 3 ies bedenken, " (copy-paste) zijn geen uitzondering. Afgezien dat ik een beter antwoord had verwacht, had het op zijn minst in ABN beschreven kunnen worden. - Collega's spreken elkaar op veel zaken tegen. Zowel op technische punten (waar de ene zegt "Uiteraard, dat is geen probleem" zegt de ander dat het niet mogelijk is). Om uitsluitsel te krijgen moet ik het nogmaals vragen (met wederom een dag vertraging). - Telefonisch werkt soms beter - maar er wordt duidelijk aangegeven dat dit niet gewaardeerd wordt. Terwijl ik aan de telefoon hing werd me letterlijk gevraagd gewoon te mailen. Bij een check ("we kunnen er snel even doorheen lopen?") was de reactie wederom "Nee, mail maar gewoon". Dat is an sich geen probleem, ware het niet dat de mail communicatie ontzettend stroef verloopt. - Verzoeken moeten vaak 3-4 keer worden gedaan voordat ze succes hebben. Enkele voorbeelden: - - Vragen om specificaties server te upgraden: 4 x moeten vragen (per mail telefonisch) voordat men actie ondernam. - - Vragen om extra IPs aan server toe te voegen: 3 x moeten vragen (per mail telefonisch) - - 4-tal vragen omtrent verhuizen server: na 2 x mailen en 1 x telefonisch contact de belofte krijgen "we komen er op terug" en vervolgens een mail ontvangen "welke vragen heeft u precies, wilt u ze nog één keer mailen". Of ik klant bij CloudVPS blijf? De tijd zal het leren. Of ik aanraad om klant te worden hangt van je eisen & verwachtingen af. - Ben je zeker dat je geen extra hulp nodig hebt (en dus server-expert bent), dan yes - prima partij! - Ben je geen server-expert, of wil je flexibel zijn (snel schakelen qua upgrades, extra resources etc) of verwacht je (naast de hosting zelf) ook prima service - dan zou ik doorzoeken.
donderdag 12 februari 2015
de Kreij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hopeloze customer service of wat daar voor door moet gaan. Als MKB moet je mijlen ver van deze jongens blijven. 2 dagen zonder email gezeten, geen respons. Prioriteiten liggen ergens anders dan bij (kleine) klant. Hopeloos !
woensdag 9 april 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je op zoek bent naar een goedkope webhost en uptime/service niet zo belangrijk zijn, kan dit een juiste keuze zijn. Als je echter op zoek bent naar een hosting partij die klantgericht is, zoek dan vooral verder.
woensdag 2 oktober 2013
Mergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niks dan lof voor CloudVPS! De oplevering van de VPS ging zeer snel en de support is geweldig. De prijzen zijn daarnaast ook nog eens erg aantrekkelijk. De voornaamste website die ik op de VPS draai ontvangt zeer veel (gelijktijdige) bezoekers, dus uptime is voor mij zeer belangrijk. Nu, na 6 maanden, heb ik nog geen minuut downtime gehad, heerlijk!
vrijdag 20 september 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaringen met CloudVPS als webhoster. Sinds 2012 hebben wij daarom al onze VPS-servers bij CloudVPS ondergebracht. - Goede support - Telefonisch goed bereikbaar - Direct actie ondernemen bij calamiteiten - Eerlijk en transparant bij problemen - Voldoende kennis en expertise om lastige server configuraties en problemen op te lossen Afgelopen maanden is CloudVPS flink aan het investeren in nieuwe server op een nieuw platform met onder andere SSD Caching met dm-cache. Hier plukken wij nu erg de vruchten van en de servers zijn veel sneller en beter schaalbaar. CloudVPS is voor ons momenteel de juiste keuze. Ga zo door!
dinsdag 16 oktober 2012
van Lieshout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 3 jaar bij een partij te hebben gezeten met één fysieke server, zijn we in zee gegaan met CloudVPS (voorheen XLS Hosting). Als klant van het eerste uur zijn we tot op de dag van vandaag zeer tevreden. Na een aantal jaar samenwerking gaan we inmiddels richting de afname van 20 VPS-en en dit aantal zal zeker verder groeien. Het betreft hier zowel Windows als Linux servers, waarbij de techniek dik in orde is. De volledige redundantie van het netwerk, het automatische failover systeem en automatische uitgebreide server monitoring zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Daarnaast heeft CloudVPS veel technische kennis in huis waardoor probleemstukken of storingen adequaat opgelost worden en dat ze technisch uitdagende implementaties durven aan te pakken. Een ander sterk punt is de inzet op eigen technische ontwikkelingen waardoor er voortdurend verbeteringen toegevoegd worden aan de cloud. Ook de toekomstplannen, die duidelijk en met regelmaat gecommuniceerd worden, liegen er niet om. Zo is CloudVPS op dit moment druk bezig met het standaardiseren en certificeren van Cloud diensten en werkt het samen met de Florida International University om een nieuwe vorm van caching te ontwikkelen om performance verder te optimaliseren.
dinsdag 24 juli 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer stabiele en betrouwbare hosting met deskundige ondersteuning. Hope uptime. Ik heb veel ervaring met verschillende ISP's en dit is echt een verademing. Men komt na wat men belooft. Aanrader!
vrijdag 29 juni 2012
Beiejs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sedert anderhalf jaar runnen wij enkele webshops. Tot gisteren nooit geen probleem gehad, alles draaide naar behoren. Bij het aanpassen van enkele gegevens is er het een en ander fout gelopen, ALLES WEG! Gelukkig heeft het team van Cloud VPS alles kunnen herstellen binnen enkele uurtjes. Ik ging er van uit dat alle data verloren was. Ik denk dat ze bij CloudVPS allen een hoed dragen, daar kunnen ze uit toveren. Dank je wel voor de support en hulp!
dinsdag 19 juni 2012
Stamper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de zomer van 2010 nemen wij een groeiend aantal VPSsen af bij CloudVPS (eerst nog XLS). Inmiddels zijn dat er 27 die ik allemaal zelf beheer en backup, meeste zijn Linux maar we draaien ook er ook met 2 Windows. Ons bedrijf zit in een groeifase en zonder de flexibiliteit die CloudVPS biedt (online opleveren, snapshotting, flexibele backup mogelijkheden, voorbeeld scripts, uitstekende helpdesk), hadden we nooit tot deze omvang kunnen groeien zonder enorme kosten en extra tijd te moeten investeren. Zoals met elke groeiende infrastructuur zijn er wel eens kortstondige problemen bij een interne migratie of zo, maar hun technisch team is altijd bijzonder deskundig en actief om deze zo spoedig mogelijk te verhelpen. Ze communiceren ook goed wanneer er onderhoud plaatsvindt en watvoor gevolgen dat heeft voor draaiende VPSsen, en mocht er een probleem ontstaan (wat de beste kan overkomen), dan nemen ze dat direct serieus en nemen maatregelen om het te corrigeren en ook in de toekomst te voorkomen dat het nog eens zou gebeuren. Dat maakt voor mij het verschil met eerdere hosters waar ik mee gewerkt heb.
vrijdag 17 februari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn 100% positieve review van het voorjaar moet ik nu echt terugnemen. Wij hebben sindsdien namelijk veel elende megemaakt. En ik heb het niet over kleine dingen als af en toe een ticket die lang open staat. Ik heb behoorlijke storingen meegemaakt. Zo nu en dan werd er wat gecompenseerd met 0-facturen. Dit is positief maar compenseert niet voor verloren vertrouwen. Vandaar van mij nu de koude douche. Eerst een samenvatting voor lezers met weinig tijd: 1. 1 keer in mei een halve dag onwerkbaar (voornamelijk down, soms kort beschikbaar met zeer lage snelheid, de SAN gaf problemen) 2. 4 a 5 uur zonder mail ontvangen (versturen ging wel) 3. 1 keer in october 1 1/2 dag hele server onwerkbaar. (harddisk stuk en mislukkende failover, lange nasleep door corrupte data) 4. weer 3 a 4 uur zonder mail. veroorzaak door migratie naar het nieuwe cluster 5. Nu net (december) weer een storing van (tot zover) 4,5 uur (oplossing niet in zicht). Betroffen: mail, directadmin toegang, alle websites.. 1. Na deze eerste storing werd er een 0-factuur geregeld als tegemoetkoming. Er werd ook beloofd hoe veel beter het voortaan zou gaan worden door maatregelen aan de infrastructuur ... 3. deze storing was het toppunt. Het verhaal was dat de SAN was schijf aan het vervangen was die ook weer kapot ging. En toen ging er ook nog een RAID controller kapot. De failover kwam toen net zo hard in de problemen. Nadat het weer up was alsnog een lange nasleep door corrupte data (services niet meer starten, php scripts met errors door ascii rommel tussen de code, en zelfs sommige mysql tabellen ineens helemaal leeg) 4. We waren net naar een nieuw cluster overgezet. De infrastructuur zou veel beter zijn .. puur door het overzetten die dag al de eerste mail storing. 5. Vandaag weer storing. Iets met een verhoogde I/O wait werd mij verteld. Dus weer de sites uit de lucht, email etc. Nu bijna 4 uur later is het nog altijd niet duidelijk wanneer het weer gaat werken.
maandag 19 december 2011
van den Broek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
XLS heeft een mooi vps platform met failsafe snapshots en prijs kwaliteit is ook goed. Het ene grote minpunt in mijn geval is de service die ik in mijn geval slecht moet noemen. Op maandag mail gestuurd over herinstallatie van een image. Op donderdag na een herinnering pas reactie ontvangen. Op vrijdag is de image dan online gekomen zonder dat ik bericht ontving dat deze weer online was. Daarna bleek de image rot te zijn, ik via de consulte geen ssh verbinding kon krijgen met de server, een fout die eerder ook al aanwezig was,gemeld maar nooit verholpen. Men zegt mails in het weekend te lezen maar mijn klacht was geen rede voor een reactie in welke vorm dan ook. Conclusie suoer platform maar als voor hun kleinere klant krijg je het idee een nummer te zijn.
zondag 31 juli 2011
Ballings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij gebruiken de CentOS/DirectAdmin VPS. Alles bevalt zeer goed. Ik heb een apache (major version) update laten doorvoeren. En dat zonder extra kosten werden berekend. De enige probleempjes die we hadden waren ivm backups maar dat werd gauw opgelost. Ontzettend breed aanbod dat zich vertaald in keuzemogelijkheden bij het aanvragen. (OS, de panel, en hardware: ram, hd space, cores noem maar op) Goed advies wanneer nodig. Email support ticketsysteem werkt goed en er wordt snel op geantwoord. We hebben geen downtime meegemaakt.
dinsdag 26 april 2011
van den Broek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden met XLS. Zeer snel aangesloten. Je word goed en kundig geholpen op vragen. Zo te zien aan de berichtgeving zit men ook goed op de beveiliging en word er alles aan gedaan dit up to date te houden. Dus in conclusie kan ik alleen positief zijn over XLS en ze aanraden. Met ervaring van nazorg van andere bedrijven wat niet altijd even goed is, is deze firma een welkome uitzondering. Zeer tevreden!
vrijdag 4 februari 2011
Hal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu een jaar of 2 klant, en heb louter goede ervaringen. Eigenlijk geen downtime gehad, en vragen worden altijd snel en deskundig beantwoord. Ben ook goed geholpen toen ik iets te snel was met upgraden van Ubuntu 9.04 naar 9.10 en er nog geen geschikte kernel was. Men heeft toen voor mij snel een nieuwe VPS aangemaakt om de boel weer online te krijgen. Een topper!
maandag 31 mei 2010
ten Voorde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ongeveer een jaar geleden door een collega op deze hosting provider gewezen. Sindsdien ben ik blij dat ik hier steeds meer websites van klanten bij kan onderbrengen. Zeer te spreken over de service en oplettendheid van de medewerkers. Recentelijk heeft één van onze websites zodanig veel traffic gegenereerd dat in het weekend nog extra resources geplaatst moesten worden. Gelukkig zaten zij er zelf al bovenop. Aanrader!
maandag 31 mei 2010
Muusers-Meeuwsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ongeveer 1,5 jaar klant op dit moment en heb hiervoor 5 jaar diverse andere hosting partners gehad, van klein tot groot. XLS is tot nu toe de beste partner, snelle support, heldere prijzen en een team met jongens dat weet waar ze het over hebben. het probleem waar ik altijd tegen aanliep was de support, bij veel bedrijven word er voor alles een factuur aangemaakt zodra je eenmaal klant bent of het duurt 3 dagen voor je response krijgt. Wij hebben veel klanten en onze hosting is puur voor onze eigen klanten, als er dus een vraag is van een klant en je weet het antwoord zelf niet dan is een snelle helpdesk een MUST, XLS reageerd binnen 24 uur en eigenlijk altijd dezelfde dag dus dit is voor ons uitstekend. verder geeft XLS eerlijk advies over welke VPS het beste voor je is, en is een downgrade of upgrade van VPS zo geregeld per mail, geen moeilijke formulieren... de back service is ook handig, voor een paar euro per maand worden al je klanten extern geback up en deze zijn met 1 muisklik terug te zetten... handig als er iets misgaat. eigelijk adviseer ik iedereen om gewoon die test VPS te doen van 14 dagen, dan weet je genoeg ;-) Remco Geerdink (Suplima - Design & Marketing)
maandag 15 februari 2010
Geerdink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende hosting provider. Altijd behulpzaam en met deskundig advies.
woensdag 3 februari 2010
van Elburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds het begin al goede ervaringen met XLS Hosting. Pluspunten: zeer goede (snelle en adequate) ondersteuning; betrokken medewerkers; goede diensten (bijv. blog). Ik zocht een linux-VPS waar ik wat mee kon knutselen. Bij dit knutselen komen allerlei vragen en problemen naar boven: van firewall-instellingen tot herinstallaties. De mensen bij XLS Hosting hebben stevast tijdig gereageerd op e-mails en zeer goede hulp geboden. Hierbij valt op dat vaak meerdere mensen van XLS Hosting aan dezelfde e-mailconversatie meedoen en ondersteuning bieden vanuit hun specialisatie -- een groot pluspunt. Bovendien nemen zij veel verantwoordelijkheid tot zich voor de werking van de systemen. Al heeft de klant zelf een fout begaan, dan nog bekommert XLS Hosting zich om de ongemakken van de klant als haar eigen.
dinsdag 3 november 2009
Drijfhout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onderhoud zaterdag 12 sep / Maintenance Saterday 12 Sep‏ > Wij gaan komende zaterdag avond onderhoud plegen aan een aantal van > onze racks waar een of meerdere van uw servers hangen. Wij gaan de > stroom voorziening moderniseren en de racks beter indelen. > > Het onderhoud zal om 11 uur op zaterdag 12 september beginnen en wij > verwachten om 3 uur vrijdag ochtend klaar te zijn. > > De verwachte maximale downtime per server is 45 minuten. > > De volgende dedicated servers die u bij ons afneemt zullen bij dit > onderhoud betrokken worden Snap het niet dan mensen tevreden zijn bij xlshosting als deze copy van hun mail al lees ga toch wat dingen afvragen . ik heb gebelt gemailt maar mijn dedicated servers servers zijn nog steeds offline ze hebben het over zaterdag dan weer vrijdag klopen ding daar niet erg
zondag 13 september 2009
koi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een tevreden VPS klant van XLSHosting. Even bellen of mailen en ze staan voor je klaar. Wil je iets gewijzigd hebben is dat direct te regelen. Niets is teveel, geen vraag is te gek. Betrouwbaar en zeer stabiele servers. Ga zo door met de service zou ik zeggen.
vrijdag 14 augustus 2009
van Katwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tijdelijk had ik 2 VPS providers: XLS en een ander. In de 6 maanden is de VPS bij XLS 0 keer down geweest, bij de andere provider zeker 4 keer. Bij XLS doen ze gewoon wat ik als klant vraag, simpelweg omdat ze weten wat ze doen, geen tegenvragen, geen jamaar, gewoon korte antwoorden en correcte afhandeling. Betaling per Paypal mogelijk. 1x klopte de factuur niet (in mijn voordeel) en de reactie op mijn email was niet een standaard "blabla" maar kortweg "ik zie het, het komt vanzelf goed bij de volgende factuur" en dat was ook zo. Snelle reacties op vragen, ook 's avonds en in het weekend van 'kleine' klanten zoals ik, de reacties zijn vriendelijk en to-the-point. Ik heb nu beide VPS servers bij XLS en ben zeer tevreden.
dinsdag 4 augustus 2009
de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden met XLS Hosting. Dit komt vooral doordat de support medewerkers ECHT weten waar ze het over hebben (+ heel vriendelijk zijn) en de hosting zelf erg goed is (wat snelheid en stabiliteit betreft). Ik aarzelde in het begin een beetje om een VPS te nemen, maar gelukkig is het goed bevallen.
donderdag 2 juli 2009
Zuidhoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enige tijd geleden overgestapt van een Dedicated server naar een van de VPS servers van XLSHosting. Had ik dat maar eerder gedaan. Minder onderhoud, hogere uptime en lagere kosten. Ga zo door!
dinsdag 14 april 2009
Verheijde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over XLS Hosting. De medewerkers zijn erg vriendelijk en geinteresseerd, altijd bereid om vragen te beantwoorden en mee te denken. Mijn idee is dan ook dat XLS Hosting uit erg enthousiaste mensen bestaat, die houden van wat ze doen! De test-VPS was op de dag van aanvraag al aktief, en ook de produktie-VPS was binnen no-time in de lucht. Totale controle over een eigen VPS, die op elk moment naar wens uit te breiden is, en dat voor zo'n prijs... wat wil je nog meer?
maandag 13 april 2009
Sanches
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Abeoweb is een datamanagment product ontwikkeld voor het nieuwe ondernemen. voor informatie zie onze website. Wij hebben gemiddeld zo'n 1500 website's nu draaien, we hebben erg veel problemen gehad met onze oude providers. We zitten nu sinds september bij xls hosting en wij zijn uitermate tevreden over de dienstverlening. Hun begrijpen precies wat je zoekt en zijn niet beroerd om hun producten aan te passen zodat het past bij de wensen van de klant.. Succes in 2009!
dinsdag 30 december 2008
Tim Roosenboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben enkele weken overgestapt naar XLS hosting na een periode met slechte ervaringen bij mijn oude provider, en kan nu al zeggen dat ik erg tevreden ben. Ik kwam van een dedicated server en was benieuwd of een VPS dezelfde kwaliteit kon bieden. De VPS van XLS hosting kan de vergelijking met de dedicated server van mijn oude provider goed aan. Maar ik ben vooral tevreden omdat de service van XLS hosting uitstekend is. XLS hosting is goed bereikbaar en men reageert ook buiten kantoortijden op e-mail. De mensen van XLS hosting denken met je mee over wat een goede oplossing is. Als ik er zelf niet uit kwam werd ik snel en adequaat geholpen. Kortom een aanrader.
dinsdag 11 november 2008
E. Luijten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lany maakt al een aantal maanden gebruik van de VPS diensten van XLS hosting. Omdat wij absoluut zeker willen zijn dat we onze 100% uptime garantie kunnen bieden, hebben we een aantal partijen op de proef gesteld. Bij XLS was het ook totaal geen probleem om een proef account te krijgen, onze gegevens per mail verzonden en iets later was de VPS server al online. Waarom wij XLS verkiezen boven alle andere die we getest hebben: Ze zijn goedkoop, bieden kwaliteit, redundantie en hosten op kwaliteit servers. Maar vooral: ze reageren snel, vriendelijk op support berichten, ook na de aanschaf. De VPS werd ook naar mijn wensen ingesteld en iets nadien wou ik wat extra erbij, maar had nog nooit die handeling gedaan op de server, ik vroeg het ze en het kwam meteen voor elkaar. Nu hoorde ik dat XLS als één van de eerste in Nederland IPV6 in gebruik nam, ik verzond 's avonds een email met de vraag naar welke instellingen en de dag nadien was het ook in orde. M.a.w. ze doen niet moeilijk over wat kleine instellingen, waar je bij anderen al snel een uurprijs voor betaald. Ik moet wel eerlijk zijn, ik heb één minpunt ontdekt, wat eigenlijk een zeer klein minpuntje is, hun facturatie was 4 maand terug zeer traag, maar dat is nu zeker niet meer het geval, bovendien waren ze vollop aan het uitbreiden die periode een overname. Bovendien is het factuur ook zeer duidelijk, alle diensten zij appart opgenomen in het factuur, GEEN verborgen kosten, dat is ook duidelijk bij de bestelling. Kortom, enkele kernwoorden om samen te vatten: snel (hun service + diensten) technologie up-to-date goede dienst-na-verkoop goede technische kennis goedkoop ...
zondag 10 augustus 2008
Danny Beeckman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onmissbaar is dé vacaturesite voor secretaresses met een geheel nieuw en verassend concept. Bij een dergelijke grote website hoort passende stabiele en betrouwbare hosting. Daarbij is het prettig als er door ervaren deskundigen wordt meegedacht over de langere termijn van de hostingoplossing, waarbij schaling een grote rol speelt. Zo hebben wij een initiele mailing verstuurd waarbij het van groots belang is dat de website de traffic aan kan. Het is gebleken dat XLS verstand heeft van zaken. Voor maatwerkoplossingen kan en zal ik XLS Hosting altijd aanbevelen. Roderick Schaefer Partner ...Onmissbaar: de vacaturesite voor secretaresses
donderdag 15 mei 2008
Roderick Schaefer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
XLS Hosting is een zeer betrouwbaar bedrijf met mensen die weten waar zij over praten. Ik neem bij hen een VPS af. Na het aanvragen van een testaccount kreeg ik nog dezelfde dag de login-gegevens gemaild! De VPS draait snel en stabiel. Het redundante netwerk en de centrale opslag van gegevens op een SAN waren zeker factoren die meewogen in mijn keuze voor XLS Hosting. Bij vragen wordt er snel en adequaat gereageerd. Ik ben zelf meerdere malen van control panel geswitcht, XLS Hosting doet er absoluut niet moeilijk over om een nieuwe image te plaatsen op de VPS. Ze zijn overigens ook nauw betrokken bij de ontwikkeling van een gratis OpenSource control panel, genaamd OpenPanel, welke ik nu naar volle tevredenheid gebruik. Tot slot laten ze klanten profiteren van de hun schaalvoordelen, aangezien ze heel hard groeien! Dit zie je als klant terug in de vorm van dalende prijzen en toenemende bandbreedte bij hetzelfde pakket. Als je op zoek bent naar een goede hosting provider, kan ik je XLS Hosting van harte aanbevelen!
vrijdag 2 mei 2008
Kevin Berkhout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De afgelopen 4,5 jaar heb ik voor mijn (e-mail) domain en die van vrienden een fysieke server ergens co-located gedraaid. Lekker krachtig en alles onder eigen controle. Helaas geldt dat ook voor de zorgen over hardware, steeds hoger wordende stroom kosten, etc. Ik was daarom op zoek naar een VPS host om zelf nog wel een complete Linux installatie naar eigen smaak op in te richten, maar die mij de zorgen om hardware uit handen neemt en ook nog relatief voordelig is. XEN als virtualisatietechniek was een pre. Ik kan vertellen dat ik in XLS Hosting (na lang zoeken, want zo heel bekend zijn ze nog niet) al mijn wensen en requirements in vervulling heb zien gaan! * Voor alle budgetten en toepassingen een pakket dat eventueel wat aan te passen is en dit voor een naar mijn mening behoorlijk scherpe prijs, zeker voor een XEN host * De mensen van XLS hosting dachten na het doen van mijn eerste bestelling voor een proef-VPS meteen mee over de rest van mijn specifieke wensen die niet in een standaard pakket te realiseren waren, zoals onderlinge communicatie tussen meerdere VPS'en, modules in de XEN-kernel, etc. Ook laten ze duidelijk hun kennis van de technologie en de ontwikkeling hiervan blijken in hun antwoorden. * Mijn diverse mails werden binnen een dag beantwoord en dan ook meteen op een duidelijke manier. Als ze hun dienstverlening op deze manier blijven continueren en ook de infrastructuur laten mee schalen met de groei in klanten, dan zal ik heel wat jaartjes een trouwe klant van ze blijven, netals bij mijn vorige (colo-)provider.
woensdag 23 april 2008
E. Versteegt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden met mijn pakket! Ik gebruik een VPS pakket en wat ik erg handing vond was dat ik voor aankoop het pakket eerst kon testen. Ik heb een pakket uitgekozen en toen een tijdelijke inlog gekregen. Je krijgt dan een volledig pakket met alles erop en eraan. Zo hebben we dus eerst uitgebreid getest of het pakket aan alle eisen en wensen voldoet. Pas daarna hebben we het definitief besteld. Je zit dus nooit vast aan een pakket dat je eigenlijk niet kunt gebruiken.
donderdag 17 april 2008
R. Vos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met CloudVPS? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

VPS Hosting

VPS 1

€ 7,95 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 100 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja