Vimexx

4,8 / 5 872 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Wij maken hosting simpel voor jou. Gehost in superieure datacenters. Voorzien van groene stroom.

Bedrijfsgegevens

  • 24 Werknemers
  • KvK-nummer: 70570078
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-21:00
  • za-zo: 12:00-17:00
  • feestdagen: beschikbaar via support ticket
Website screenshot Vimexx

Overall score

4,8 / 5 872 ervaringen

Totaal (872)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (212)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Vimexx
Vimexx is opgericht in 2015 en is daarmee een nieuwkomer in de Nederlandse hosting markt. Het webhosting bedrijf is een absolute prijsvechter met shared webhosting vanaf €0,45 per maand. Vimexx richt zich puur op webhosting en domeinnamen, er worden géén VPS, hosted exchange en/of andere cloud diensten aangeboden.

Ondanks dat het hosting bedrijf dus nog maar enkele jaren actief is zijn ruim 30 duizend mensen inmiddels klant van het in Amsterdam gevestigde bedrijf.

Het doel van Vimexx is hosting simpel maken in combinatie met superieure klantenservice, om de scherpe prijzen te kunnen aanbieden ontbreekt telefonische support.

Vimexx Ervaringen & Klachten
Via onze website deel je je eigen ervaringen over Vimexx met andere gebruikers op zoek naar webhosting. Het is mogelijk zowel positieve als negatieve ervaringen en klachten te delen, zo krijgen geïnteresseerden een zo volledig mogelijk beeld over de kwaliteit van de webhosting van Vimexx en het niveau van de klantenservice.

Ervaringen 872 op 88 pagina's

Buitengewoon
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een leek als mij is het heel fijn om door de klantenservice geholpen te worden. David van Vimexx heeft mij enorm goed geholpen bij het aanmaken van een subdomein en keek met elke stap via de chat mee. Ongekend geduld en zeer goede prijzen voor de webhosting. Over 10 jaar zijn deze gasten er nog als ze zo doorgaan! Ik ga niet meer weg!
dinsdag 13 juli 2021
Bastian van Stigt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Eindelijk tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meerdere hostingpartijen uitgeprobeerd de laatste jaren. Altijd goed gekeken naar de prijs/kwaliteit verhouding. Bij de één lag de prijs wat hoog, bij de andere was de kwaliteit wat laag. Nu overgestapt naar Vimexx en ben tot nu toe zeer tevreden. Een ietwat ingewikkeld probleem hadden ze snel opgelost en de snelheid van de hosting is echt zeer goed voor wat je betaald.
maandag 12 juli 2021
Laurens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gewoon goed hostingbedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu ruim 3 jaar klant bij Vimexx met website en webshop en heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Aanschaf van nieuwe producten gaat gemakkelijk en bij de support doen ze wat ze doen moeten zonder paarse krokodillen! Ondanks dat ze heel druk zijn krijg je toch redelijk snel hulp en kun je weer door. Bij de aanschaf van producten moet je wel oppassen wat je aanklikt, want ze willen meer verkopen dan wat jij eigenlijk wilt afnemen. Maar dat is bij veel anderen ook het geval.
zondag 11 juli 2021
C. Vlaanderen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Betrouwbaar en duidelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds november klant en inmiddels met meerdere domeinen en pakketten. Erg tevreden, goede handleidingen en niet te duur.
zondag 11 juli 2021
Mieke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vimexx Nachtmerrie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een nachtmerrie. Duizenden euro's (richting €5k) per jaar voor een dedicated server, domeinen en hosting pakketten. Op de meeste support tickets krijg je nul op rekest. 1. Als je niet tijdig het saldo opwaardeert worden websites platgelegd. Ook niet als je aangeeft dat je dit een aantal dagen later doet en schade aan de websites wil voorkomen. Vimexx geeft aan "wij hebben ook schade, vanwege de kosten die wij betalen zolang de server offline is' Als je later weer activeert moet je alsnog betalen voor de periode dat server niet gebruikt is. Totaal geen empathie en respect bij Vimexx. 2. Langdurige betaald voor een malware scanner. Verwachting was dat dit geregeld zou worden op de managed server. Blijkt dat deze malware scanner nooit heeft aangestaan. Ook werkt het niet met handmatig activeren. Je moet het zelf regelen op de managed server. 3. Php versie verouderd en dus onveilige server. Ook dit moet zelf geïnstalleerd worden op de managed server. 4. Dedicated server is traag. 5. De support reageert sloooooom... (1) zijn niet bereikbaar (2) nagenoeg altijd nul op rekest (3) geen actie maar reactie > Vimexx hanteert waarschijnlijk het principe, zoveel mogelijk vertragen, het probleem verdwijnt vanzelf dan wel (4) hopelijk is het falend beleid en niet de mensen die er werken die zich zo arrogant opstellen (5) Werken er bots? Het interesseert ze bij vimexx geen fluit als je website/bedrijf schade ondervindt. De slogan daar moet wel zijn: Niet mokken maar dokken. Update 6-7-2021: Er is betaald voor 3 maanden per 23-4--2021 (volgens Vimexx Prepaid) Bij prepaid dus pas 23-7-2021 komt de server te vervallen, zie bewijs: Bestelling 20212611314 23-04-2021 18:43:50 Verwerkt Download factuur € 398,70 Meerdere keren verzocht om de Dedicated Server op de juiste datum te zetten. Dagenlang gewacht op reactie van de support. Vimexx geeft ondanks deze onjuiste datum uiteindelijk nog geen 4 uur om verder te overleggen (3 jaar klant á duizenden euro's per jaar)... Dit is de reactie van Vimexx: Het is zeker niet zo dat wij in een andere wereld leven. Echter lijkt het erop dat je het idee hebt dat je de regels en wetten die gesteld zijn voordat je een overeenkomst aangaat met elkaar op elk moment kunt wijzigen in je eigen voordelen. Als ondernemer moet jij natuurlijk ook weten dat je geen producten of diensten kan leveren zonder dat de klant hiervoor betaald. Het is nu simpelweg al 5 keer voorgekomen dat je te laat was met je verlening en hierop hebben we je ook al eerder gewezen. Nu heb je er voor gekozen om door te gaan op de manier van werken die wij niet ondersteunen aangezien wij op prepaid basis werken. Aangezien wij op prepaid basis werken hebben wij bij onder andere de laatste verlening die te laat betaald was 2 weken op onze eigen kosten de server online moeten houden, dit wilt echter niet zeggen dat wij deze 2 weken niet zullen verrekenen. De server zal vannacht om 00:00 eigenlijk al komen te vervallen, we geven je echter op uitzondering tot 20:00 de tijd om de server alsnog te verlengen voordat deze uitgezet wordt. Je probeert nu middels een chantage(plaatsen van reviews) je zin door te drijven. Ik wil je alvast meegeven dat mochten we ook maar iets hiervan tegenkomen, we hiervoor direct stappen zullen nemen in de juridische zin en daarmee het nadelig in het licht brengen van ons merk direct op jou zullen verhalen. Deze kosten lopen op tot boetes van 25.000 euro per dag en de eerste stap heb je al gezet, het dreigen ervan richting ons om je zin door te drijven waar je vooraf bij het aangaan en accepteren van de algemene voorwaarden geen recht op hebt. We hebben ons daarnaast al van onze goede kant laten zien door onder andere verschillende uitzonderingen te maken waardoor de looptijd voor het achteraf verlengen van de server aan te passen. Indien de server vanavond voor 20:00 niet verlengd is zijn wij helaas genoodzaakt om deze uit te zetten, wij zullen daarnaast in geen geval jouw kosten dragen voor de server aangezien de server niet tijdig verlengd is.
dinsdag 6 juli 2021
Kennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede prijs en top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik neem op dit moment met veel plezier een reseller pakket bij Vimexx af. Daarnaast staan er ook tientallen domeinnamen geregistreerd. Voorheen gebruik gemaakt van NeoStrada, maar na ontzettend veel downtime overgestapt naar Vimexx. Iets dat ik eerder had moeten doen. Het platform is stukken stabieler. En de klantenservice reageert altijd snel en komt altijd met een passende oplossing. Al met al erg tevreden... en zeker een aanrader!
donderdag 17 juni 2021
New Media Relations
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben enorm goed geholpen door Rick van de klantenservice. De man heeft kennis van zaken en het probleem was in no time verholpen. Hulde
woensdag 16 juni 2021
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kleine 3 manden klant bij Vimexx, en elke x als ik vragen had stonden ze voor me klaar en regelden ze alles voor me. Bij Vimexx is geen vraag onmogelijk ze helpen je snel en graag! Top Service, ga zo door!!!
maandag 14 juni 2021
sharif
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Technisch prima, control panel is een zooitje
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu een kleine drie maanden klant en over de uptime of snelheid geen klachten. Ook SSH-toegang met wp-cli is een absoluut pluspunt voor mensen die weten wat ze doen :-) De helpdesk reageert op tijd en is vriendelijk. Men heeft tot nu toe kleine issues gefikst, al moest daarvoor vaak wel op de specialist (tweede lijn?) gewacht worden. Wat me tegenstaat is het contol panel. Dit is een gemodificeerde versie van DirectAdmin die nogal een zooitje is. Dingen zijn half vertaald, je kunt zaken op twee plaatsen doen en hier en daar lijken ze er zelf onintuitieve zaken aan toegevoegd te hebben.
zondag 6 juni 2021
Raymon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij worden ontzettend goed geholpen door de medewerkers van Vimexx. Er wordt snel gereageerd op mijn vragen en zij doen er alles aan om zo snel mogelijk de problemen te verhelpen. Bedankt team Vimexx, ga zo door!
zondag 6 juni 2021
The Youngstars Recruitment
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Vimexx? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Start

€ 0,45 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 25 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

30 dagen niet goed, geld terug - Direct actief!

Medium

€ 2,45 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Plus

€ 4,49 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Gratis verhuisservice.

Compleet

€ 6,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Snelle Varnish & Gratis CDN!

Maximaal

€ 9,49 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Extreme

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Gratis verhuisservice.

Domeinnaam

.NL Domeinnaam

€ 3,89 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

1e jaar €0,89