Vimexx is jaren geleden snel populair geworden vanwege toen nog zeer lage prijzen. Maar is het allemaal echt zo goed als het lijkt? Ontdek wat gebruikers écht vinden van Vimexx.
Vandaag snel en adequaat geholpen met mijn vragen via de chat. Fijn om te merken dat hulp op afstand zo snel en makkelijk kan via chat. Geen lange wachttijden en gelijk via de chat begeleid.
Medewerker wist waar hij het over had en kon daarom meteen mijn hulpvraag beantwoorden en samen met mij meteen afhandelen. Zo kan ik gelijk door zonder nog te wachten op een reactie.
Kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen.
Je neemt een VPS af die volledig managed zou zijn. Dan gaat er iets mis, wordt er aangegeven dat je het zelf gedaan hebt (terwijl server managed is en ik niet over wachtwoorden beschik) en kunnen ze het oplossen tegen betaling. Een uurprijs van maar liefst € 139,90 exclusief 21% BTW. Bizar!!!
Meedenken gebeurd niet. De nieuwe medewerkers zijn echt enorm slecht. De enige die nog een klein beetje reeel nadenkt en af en toe in oplossingen wenst te denken is Arnoud de rest van het team denkt gewoon niet na. Onwijs slechte service en het bedrijf is absoluut niet meedenkend. Oplossingen aanbieden gebeurt niet. De klantenservice denkt alleen maar in geld, en 9 van de 10 keer heb je zaken zelf veroorzaakt.
Zeer onbetrouwbare partij en ik wil iedereen dan ook graag adviseren om nooit met deze partij in zee te gaan. Ook zijn de servers van Vimexx slecht bereikbaar, hebben vaak downtime en ook status.io en uptimerobot geven slechte conditie van hun diensten weer. En dat voor een managed server.
Sinds kort klant geworden. Heb twee websites, mijn eigen bedrijf en voor een museum. Beide binnen no time geregistreerd opgezet en werkend en alles voor een zeer schappelijke prijs. Paar maal klantenservice benaderd voor wat hulp bij opzetten website en razendsnel behulpzaam antwoord, ook in het weekend. Kortom prima service!
Na een amateuristische migratie i.v.m. overname van Webruimtehosting (waarbij alles jaren perfect heeft gedraait) dreigen met juridische stappen als je het lef hebt om je er negatief over uit te laten, dus hier komt m'n gecensureerde ervaring;
Behalve enorm trage support (24+ tot wel 7 dagen), vele GB's aan data (accounts én instellingen) kwijt én ruim 2 weken offline (en daarna zelf de problemen mogen oplossen, uiteraard door overstap).. ..daarnaast krijg je een webserver die geen ftps óf sftp aan kan, e-mail alleen via onbeveiligde verbindingen (privacy technisch heel onverantwoord) én ontelbaar resource foutmeldingen!
En de belofte “niet goed, geld terug” die voor aanschaf van het nieuwe pakket was gedaan komen ze óók al niet na.. ..dat is toch oplichting?
Kortom, als je een betrouwbare en stabiele server nodig hebt, kies dan vooral niet voor deze prutsers..
Waar ik als een berg tegenop zag is mij 100% meegevallen. Overstappen van hosting provider met meerdere websites, domeinen, subdomeinen, emailadressen, forwards, dns aanpassingen doe je niet zomaar… Ik kreeg er al hoofdpijn van als ik er aan dacht. Tot mijn verbazing ging de verhuizing ontzettend soepel. In een ticket naar hun support sprak ik mijn onrust uit en kreeg even later netjes een geruststellend bericht terug. Na het inplannen van de verhuizing ontving ik netjes een mail wanneer het ingepland stond. Op de dag zelf kreeg ik na de verhuizing een uitgebreide (en duidelijke) mail wat de vervolgstappen waren met bijbehorende links naar uitlegpagina's. De gehele ervaring was top! Totaal het tegenovergestelde van mijn vorige hosting provider.
Hun dashboard is erg overzichtelijk en duidelijk. Communicatie is helder, vriendelijk, kundig en to-the-point. Hun support is erg goed bereikbaar en reageert snel! (bij mijn vorige hosting provider was hun support “verstopt” en moest ik soms 3 weken wachten op een reactie).
Ik twijfelde om met Vimexx in zee te gaan door de vele negative reviews. Je gaat toch eerst op onderzoek uit voordat je met een partij in zee gaat. Gelukkig heb ik de knoop doorgehakt en heb ik tot nu toe een hele goede ervaring. Hopelijk blijf ik die ervaring de komende jaren houden.
Als webmaster van 4 belgische locale verenigingen en in overleg met de verenigingen hadden we besloten om alle websites en emailing te verhuizen naar Vimexx. De keuze werd gemaakt op basis prijs/kwaliteit maar ook op de correcte manier waarop onze vragen ivm met hun service werden beantwoord.
Voor de verhui zelf hebben we gebruikt gemaakt van hun verhuisservice.
De verhuis liep zeer vlot en, natuurlijk zijn er altijd wel nog wat probleempjes her en der. Maar de support die we kregen van Vimexx (hartelijk dank Tim!!!) was picobello!! Alle aangekaartte probleempjes en vragen werden snel opgepakt en opgelost.
Het versterkt onze gevoel van de we de juiste partner-keuze gemaakt hebben voor de volgende jaren.
Nogmaals dank aan het hele Vimexx-team.
Al jaren heel tevreden met Vimexx. Onlangs voor het eerst in tijden de klantenservice moeten contacten voor een probleem dat uiteindelijk bij een WordPress-plugin lag: ik werd heel snel en heel goed geholpen. Absoluut een aanrader!
Ik heb bij Vimexx verschillende domeinnamen staan met daarbij ook de extensies .online en .store die je er voor weinig geld bij kon kopen. Bij het verlengen kosten deze respectievelijk in de 45 en 65 euro. Ik had geen idee. Ik was erg geschrokken toen ik vorige week daar een hoge rekening van kreeg terwijl ik die extensies niet eens gebruikte. Dus meteen een tip om daar op te letten. Maar na mijn uitleg kon ik deze dure extensies alsnog annuleren waarvoor mijn dank. Ook op andere momenten is er altijd netjes meegedacht.
Ik ben al jarenlang een trouwe klant en voel me altijd zeer gewaardeerd. De klantenservice behandelt me met de grootste zorg en aandacht, en ze hebben me keer op keer uitstekend ondersteund. Echt topservice!
Huur al enige tijd een VPS bij Vimexx en heb echt nog nooit geen problemen gehad.
Wanneer er iets is of als ik wat ingesteld wil hebben dan is de support altijd goed en behulpzaam.
Kortom een prima hostingbedrijf waar ik al jaren klant bij ben.
Ga zo door!
Binnen onze Joomla gebruikersgroep in Leiden heeft iedereen wel een of meer pakketten van Vimexx onder zich. We delen tal van mogelijkheden, problemen en oplossingen. Telkens vragen we elkaar of de Vimexx helpdesk nog behulpzaam is. En dat is altijd het geval. Wel wat duurder geworden, maar voor de service die wordt geboden is dat goed in balans.
Ik ben weer eens bevestigd in mijn klant zijn bij Vimexx. Ik heb via Vimexx een aantal domeinen, hostingpakketten en ook een Sitebuilder-pakket.
Deze week had ik een instelling die ik niet goed kreeg. En zoals altijd ben ik goed, vriendelijke en geduldig geholpen totdat de oplossing er daadwerkelijk was. En ook altijd een snelle reactie.
Er zijn allerlei handleidingen beschikbaar. En het is vooral super dat er altijd een snelle reactie komt, gewoon in het Nederlands. Met deze keer dank aan Tim.
Ik ben heel tevreden. Ook met het Vimexx-dashboard dat een goed overzicht biedt van alle producten, inclusief doorkoppeling naar domeinen, admins en hostings.
Geachte Vimexx Administratie,
Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de verwerkingstijd van mijn terugstortingsverzoek. Op 18-07-2024, heb ik een verzoek ingediend om het saldo van mijn wallet terug te storten op mijn bankrekening. Tot op heden heb ik echter nog geen terugstorting ontvangen, noch enige communicatie hierover. De vertraging in dit proces veroorzaakt mij aanzienlijke ongemakken en ik zou graag een duidelijke verklaring willen over de status van mijn verzoek.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om de terugstorting met spoed te verwerken en mij te voorzien van een bevestiging wanneer ik de betaling kan verwachten.
Ik zie uw spoedige reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Reza Ahmadi
=========================
Beste Reza,
Zojuist heb ik in jouw oorspronkelijke een reactie geplaatst, ook wordt hier in een reactie gegeven op het terugstorten. Binnen 14 werkdagen heb je het bedrag terug op je rekening.
Met vriendelijke groet,
Rico
23-07-2024 08:48Ricovimexx
==================
Beste Rico,
Terugstorten van een bedrag heeft helemaal geen 14 werkdagen nodig.
Dit is ook een reden om toch geen bedrag meer storten in jullie wallet.
Storten naar wallet gaat in seconden en terug storten 14 werkdagen!
Erg vervelend hoe jullie met dit soort zaken omgaan.
Met ontevreden groeten,
Reza Ahmadi
23-07-2024 09:01
============================
Beste Reza,
Dit betreft een uiterlijk termijn, in mijn ervaring is dit vaak binnen 48 uur maar wil geen beloftes maken. Hopelijk kun je dat begrijpen.
Met vriendelijke groet,
Rico
23-07-2024 10:15Ricovimexx
======================
Beste Rico,
Erg vervelend hoe jullie met dit soort zaken omgaan.
Met ontevreden groeten,
Reza Ahmadi
23-07-2024 10:53
Reza Ahmadi
=================
Geachte heer Rico,
Met deze brief wil ik formeel mijn ongenoegen uiten over de aanhoudende vertraging in de overboeking van fondsen vanuit mijn wallet, welke sinds 18 juli 2024 in behandeling is. Het is nu de eerste van augustus, en het ontbreken van enige vorm van progressie in deze kwestie is zowel teleurstellend als onaanvaardbaar.
Ik wil benadrukken dat een dergelijke vertraging in de financiële dienstverlening niet strookt met de hedendaagse verwachtingen van efficiëntie en professionaliteit. Ter vergelijking: transacties via Mollie worden binnen een dag verwerkt, wat de standaard zou moeten zijn voor alle financiële transacties. Het feit dat Vimexx na meer dan twee weken nog steeds geen overboeking heeft voltooid, is een bron van ernstige zorg en roept vragen op over de betrouwbaarheid van uw diensten.
Uw communicatie op 26 juli suggereerde dat de terugboeking klaar was om voltooid te worden, maar tot op heden heb ik geen bevestiging ontvangen dat dit daadwerkelijk is gebeurd. Deze discrepantie tussen uw beloftes en de realiteit heeft mijn vertrouwen in Vimexx ernstig geschaad.
Het is voor mij onbegrijpelijk waarom een terugboeking van een wallet naar een bankrekening meer dan veertien dagen in beslag neemt. Dit gebrek aan transparantie en het ontwijken van directe vragen over de redenen voor deze vertraging zijn onprofessioneel en onacceptabel.
Daarom eis ik dat het verschuldigde bedrag onmiddellijk wordt overgemaakt naar mijn bankrekening, zoals hieronder vermeld:
IBAN: DE86 1001 1001 2625 5762 24
BIC: NTSBDEB1XXX
Ik verzoek u dringend om deze kwestie met de hoogste urgentie te behandelen en verdere vertragingen te voorkomen. Verdere correspondentie over dit onderwerp is niet gewenst; ik verwacht een snelle en definitieve oplossing.
Hoogachtend,
Met onvriendelijke groet,
Reza Ahmadi
01-08-2024 16:39
Reza Ahmadi
====================
Beste Reza,
Gezien de periode waar over wij spreken nu geruime tijd is verstreken heb ik jouw ticket geëscaleerd en hebben wij een onderzoek gestart. Het bedrag had namelijk al geruime tijd op jouw rekening moeten staan. Zodra wij meer weten hoor je dat gelijk van ons!
Met vriendelijke groet,
Rico
06-08-2024 08:05Ricovimexx
Helaas tot op heden heb je nogsteeds geen concrete antwoord gegeven op de vraag.
Beste Rico,
Terugstorten van een bedrag heeft helemaal geen 14 werkdagen nodig.
Dit is ook een reden om toch geen bedrag meer storten in jullie wallet.
Storten naar wallet gaat in seconden en terug storten 14 werkdagen!
Erg vervelend hoe jullie met dit soort zaken omgaan.
Met ontevreden groeten,
Reza Ahmadi
23-07-2024 09:01Reza Ahmadi
06-08-2024 16:40
Reza Ahmadi
=================
Geachte Rico,
Ik heb tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen. Gezien de termijn van veertien dagen reeds verstreken is, verzoek ik u vriendelijk doch dringend om het verschuldigde bedrag van €92,- vandaag nog over te maken naar mijn rekeningnummer. Daarnaast verwacht ik dat de wettelijke rente wordt bijgerekend vanaf het moment dat de betalingstermijn is verstreken.
Indien het bedrag vandaag niet op mijn rekening wordt bijgeschreven, zie ik mij genoodzaakt om een schadevergoeding te eisen voor de geleden schade door uw nalatigheid. Bovendien overweeg ik aangifte te doen van diefstal.
Het is teleurstellend en frustrerend dat, ondanks herhaalde verzoeken en bijna een maand wachten, de betaling nog steeds niet is voldaan.
Ik ben zeer ontevreden over de wijze waarop deze kwestie is afgehandeld en de reacties die ik van uw kant heb ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Reza Ahmadi
12-08-2024 11:05
Reza Ahmadi
=================
Beste Rico,
Is jullie administratieafdeling ergens op de planeet Mars?
Want dit is niet normaal meer, 1 maand lang om een bedrag van mijn wallet terugstorten op mijn bankrekening!
Hoe lang moet nog duren voordat je een reactie geeft op deze ticket?
Ben benieuwd op je reactie,
Met ontevreden groeten,
Reza Ahmadi
Marktbazar.com
14-08-2024 12:48
Reza Ahmadi
=======================
Hi Reza,
Wij hebben eindelijk de boosdoener gevonden. Bij de aanvraag van het terugboeken heb je geen rekeningnummer meegegeven maar een mailadres waardoor het systeem aangaf, ook bij de betaalprovider, dat de betaling uitgevoerd was. Om te zorgen dat het nu wel verwerkt kan worden ontvang ik graag het gewenste rekeningnummer waar op wij het bedrag mogen terug storten. Deze vullen wij dan handmatig voor je in.
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Rico
15-08-2024 08:54 Rico Vimexx
=====================
Beste Rico,
Dit bericht bevestigt opnieuw dat de inhoud van mijn berichten niet wordt gelezen.
Ten eerste heb ik wel degelijk mijn creditcardnummer ingevuld, ten tweede kunnen jullie ook zien waar het geld vandaan is gekomen, aangezien ik met mijn N26 heb betaald via iDEAL en Mollie.com.
Wat mij nog meer teleurstelt, is dat als je een beetje naar boven had gescrold, je mijn bericht van 01-08-2024 16:39 zou hebben gelezen, waarin ik mijn N26 bankrekeningnummer nogmaals heb vermeld.
Zoveel weken later kom je met een excuus alsof het probleem bij mij lag en negeer je al die berichten van de afgelopen 4 weken.
Je negeert ook de schadevergoeding en de rente die jullie mij verschuldigd zijn, zoals ik heb aangegeven in mijn bericht van 12-08-2024 11:05.
Ik verwacht morgen het bedrag plus schadevergoeding en wettelijke rente op mijn opgegeven N26 bankrekening.
Met ontevreden groeten,
Reza Ahmadi
15-08-2024 15:38
Reza Ahmadi
==========
Beste Reza,
Kleine correctie van mijn kant, wij hebben niet de mogelijkheid om jouw rekeningnummer zelf in te voeren, puur ter controle. Onze administratie vraagt dan ook of jij de terugboeking opnieuw kan aanvragen met het juiste rekeningnummer (DE86 1001 1001 2625 5762 24). Kun je mij een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan blijf ik er boven op zitten om te zorgen dat het verwerkt zal worden.
Met vriendelijke groet,
Rico
16-08-2024 08:18Ricovimexx
=================
Beste Rico,
Ik ben de afgelopen weken nauw betrokken geweest en heb talloze berichten heen en weer gestuurd. Steeds ga je niet inhoudelijk op mijn bericht, maar de antwoorden wijken steeds af van mijn bezwaren! Nu, een maand later, zijn we nog steeds bij het begin, en het geld staat terug in mijn portemonnee. Ik wil dit spel niet langer meespelen.
Met “jullie” bedoel ik jou en de administratie. Jullie hebben mijn bankrekeninggegevens, die ik al eerder heb genoemd en ook via stortingsinformatie heb verstrekt.
Ik wil niet opnieuw geld uit mijn portemonnee laten verdwijnen voor weken. Het is nu weer vrijdag, en jullie rekenen met werkdagen, waarbij weekenden steeds worden weggerekend. Als klap op de vuurpijl heb je nog niets gezegd over de schadevergoeding en de wettelijke rente waarop ik recht heb.
Graag zie ik de vergoeding en de wettelijke rente eerst op mijn portemonnee gestort worden. Daarna kan jullie administratieafdeling, die blijkbaar weinig verstand heeft van zaken, het totale bedrag naar mijn N26-bankrekening overmaken, zoals je laatst in je bericht hebt genoemd.
Je denkt misschien dat je met een onwetend persoon praat, maar ik ben juist goed op de hoogte van de interne bedrijfsvoering.
Ik verwacht volgende week mijn €92,- plus de schadevergoeding en wettelijke rente op mijn N26-rekening te zien verschijnen.
Met ontevreden groeten,
Reza Ahmadi
16-08-2024 09:15
Reza Ahmadi
=================
Beste Reza,
Nogmaals, ik begrijp heel erg je zorgen en vind het ook een hele vervelende situatie. Helaas blijkt echt dat er geen geldig rekeningnummer was meegegeven waardoor de terugboeking niet verwerkt kon worden. Om het aan te tonen heb ik gevraagd om een screenshot hier van, deze is te bekijken op: https://media.zxcs.nl/i/8kNZyYfj. Ik wil je dan ook opnieuw vragen om de terugbetaling opnieuw te starten vanuit jouw account, als je mij dan een seintje geeft loop ik gelijk naar de administratie en ga ik er voor zorgen dat deze zo snel mogelijk verwerkt kan worden.
Ik ontvang dan ook graag het seintje!
Met vriendelijke groet,
Rico
16-08-2024 11:08Ricovimexx
========================
Beste Rico,
Daar gaan we weer. Ik zie geen screenshot en weet zeker dat ik mijn banknummer althans creditcardnummer heb vermeld, niet mijn IBAN. En ook, hoe komt het dat als IBAN zo belangrijk is, je überhaupt het formulier kunt verzenden voordat alle gevraagde velden naar behoren zijn ingevuld?!!
Het moet toch een beveiliging zijn om te voorkomen dat de bankgegevens leeg kunnen zijn!?
Ook zie ik de wettelijke rente en schadevergoeding niet in mijn wallet.
Jij hebt net aangegeven dat je naar de administratieafdeling kunt lopen, en dan vraag ik mij af waarom we deze onzinberichten al wekenlang hebben, en waarom je niet eerder even daar kon lopen en zien dat ik geen bankgegevens heb doorgegeven?
Kijk, Rico, hier is een bericht van jou, gedateerd op 06-08-2024 om 08:05 uur:
“Beste Reza,
Gezien de periode waarover wij spreken, is nu geruime tijd verstreken. Ik heb jouw ticket geëscaleerd en we hebben een onderzoek gestart. Het bedrag had namelijk al geruime tijd op jouw rekening moeten staan. Zodra wij meer weten, hoor je dat meteen van ons!
Met vriendelijke groet, Rico 06-08-2024 08:05”
Was dat niet zoiets als: “Laat mij even naar de administratie lopen en polshoogte nemen”? Heeft de administratie in de afgelopen twee weken geen bericht naar jou kunnen sturen dat de bankgegevens niet zijn ingevuld?
Moet ik doorgaan met de onzin die ik steeds terugkrijg?
Je graaft jezelf dieper in de problemen met elke reactie. Denk eerst na voordat je mij iets probeert wijs te maken.
Geef toe dat je fout was, dat het beter gecommuniceerd had kunnen worden, en zeg sorry. Pas het bedrag in mijn wallet aan, zodat we verder kunnen.
Nog steeds met ontevreden groeten,
Reza Ahmadi
===================
16-08-2024 12:54
Reza Ahmadi
is alles wat ik zie vis jouw link.
Schermafbeelding-2024-08-16-125648.jpg
16-08-2024 12:57
Reza Ahmadi
==============
Beste Reza,
Zoals te zien in de screenshot, jouw screenshot toont dit ook; is er een mailadres ingevoerd bij het bankrekeningnummer: monaco@marktbazar.com. Ik wil je dan ook nogmaals vragen om het verzoek tot terugbetaling opnieuw uit te voeren met het gewenste rekeningnummer. Wij kunnen niet namens jou een terugverzoek starten en moet echt door jou aangevraagd worden. Mocht je besluiten om de terugbetaling niet in te schieten dan kunnen wij hier in niets meer voor jou betekenen, je dient het verzoek eenmaal zelf in te schieten.
Met vriendelijke groet,
Rico
16-08-2024 13:46Ricovimexx
=======================
Geachte Rico,
Met toenemende frustratie richt ik mij tot u, aangezien mijn eerdere communicatie niet tot de gewenste actie heeft geleid. Ik voel me genoodzaakt om mijn ongenoegen formeel kenbaar te maken bij de ombudsman en de geschillencommissie, waarbij ik alle correspondentie zal overleggen. Bovendien overweeg ik mijn ervaringen te delen op Trustpilot en andere reviewplatforms, evenals sociale media.
Het ontgaat mij waarom mijn berichten, inclusief klachten en verwachtingen, na een maand van aanhoudende communicatie nog steeds niet volledig worden erkend. Uw aanhoudende ontwijking en onderwerpveranderingen hebben mijn geduld op de proef gesteld. Ik eis nu dat de terugbetaling wordt geïnitieerd, inclusief de wettelijk verschuldigde rente na de onnodige vertraging van veertien dagen, en een schadevergoeding voor het langdurig aanhouden van deze kwestie.
Mijn vertrouwen in uw bekwaamheid als klachtenbehandelaar is ernstig geschaad, gezien het gebrek aan aandacht voor de inhoud van mijn berichten. Het is duidelijk dat er geen vooruitgang wordt geboekt in de oplossing van mijn probleem, dat al drie weken geleden verholpen had kunnen zijn.
Ik stel voor dat u mij direct in contact brengt met de administratieafdeling, zodat ik zelf de zaken kan afhandelen. Het is teleurstellend dat zelfs zij niet in staat lijken te zijn om een eenvoudige transactie naar een reeds bekende bankrekening uit te voeren, ondanks herhaalde instructies.
Ik wacht, wellicht tegen beter weten in, op een constructieve reactie van uw kant. Laat het mij alstublieft weten als er enig deel van dit bericht is dat u niet begrijpt.
Met vriendelijke groet,
Reza Ahmadi
=========================
Beste Reza,
Kun je het IBAN nummer invoeren zonder een spaties en controleer ook goed of er geen afsluitende spatie verstopt zit. Omdat jouw account beveiligd is met een wachtwoord kunnen wij zonder het wachtwoord de handeling niet uitvoeren, ik had het graag handmatig voor je doorgevoerd, echter hebben wij deze permissies niet en mogen wij deze handeling dan ook niet verrichten. Hopelijk kun je dat dan ook begrijpen.
Met vriendelijke groet,
Rico
19-08-2024 09:02Ricovimexx
========================
Beste Rico,
Herhaaldelijk heb ik vastgesteld dat mijn berichten niet beantwoord worden en dat er geen actie ondernomen wordt betreffende de wettelijke rente en schadevergoeding in mijn wallet.
Ik heb wederom een terugboeking vanuit mijn wallet geïnitieerd, aangezien er meer dan een maand verstreken is.
Ik ben van plan deze correspondentie te delen met de ombudsman en op sociale media, omdat ik na een maand van heen-en-weer berichten ernstige frustratie heb ervaren door de ondoordachte en onprofessionele reacties van uw kant.
Naar mijn mening zou u niet de positie moeten bekleden om klachten af te handelen.
Ik zal juridische stappen ondernemen om uw bedrijf te verplichten de schadevergoeding en de wettelijke rente alsnog over te maken.
Gezien deze situatie en andere voorvallen, ben ik van plan mijn account op te zeggen en over te stappen naar een andere provider die betere telefonische ondersteuning biedt.
Met ontevreden groeten,
Reza Ahmadi
19-08-2024 10:20
Reza Ahmadi
======================
Beste Rico,
Deja vu, na 32 dagen zijn we weer terug bij af.
Zou je naar de administratieafdeling kunnen gaan en ervoor zorgen dat alles nu wel sneller verloopt?
Je hebt niet eens gereageerd op dit ticket en de administratie heeft het geld alweer van mijn wallet afgeschreven zonder dat er vooruitgang zichtbaar is.
Het is ronduit triest en belachelijk hoe jullie omgaan met een overboeking.
Heb je de wettelijke rente en de schadevergoeding niet vergeten?
Met ontevreden groeten,
Reza Ahmadi
============
Beste Reza,
De administratie heeft mij laten weten de overboeking te hebben verwerkt en daarmee zeer spoedig op jouw rekening zal staan.
Met vriendelijke groet,
Rico
Een uitstekende helpdesk met vakbekwame mensen en altijd snel en behulpzaam.
Het is heel fijn dat er zulke technische hulp is bij het hostingpakket.
Een probleem met WordPress foutmelding en binnen 2 minuten was het weer opgelost. Super service
Ik host enkel domeinen bij Vimexx (veruit de goedkoopste), dus over webhosting kan ik niets zeggen. Wat ik wel weet: ze hebben de beste helpdesk die ik ooit heb meegemaakt. Snelle reactie, vriendelijk en beleefd, maar bovenal deskundig en accuraat. Bedankt Tim!
Wij zijn al vele jaren een tevreden klant bij Vimexx. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en de ondersteuning is één woord top!
Wij zijn al vele jaren een blije klant bij Vimexx. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en de ondersteuning is prima, ook voor de minder technische onder ons. Ga zo door! Ik lees dat veel mensen negatief zijn over de nieuwe vorm van abonnementsverlenging. Hoewel ik moet toegeven dat dit inderdaad verwarrender is dan wat het vroeger was, komt het gewoon neer op goed de lettertjes lezen en heb ik hier zowel zakelijk als privé nooit problemen meegehad.
Wat ik tot slot nog wel mee zou willen geven als advies is het weer mogelijk maken van eenvoudige CDN configuratie via DirectAdmin, wat vroeger mogelijk was, maar nu al langere tijd (meerdere jaren) onbeschikbaar is. Ik herinner me dat deze functie op dit moment weer in beta is… Ik ben benieuwd, ik zie het graag snel terug!
Super service
De firma Vimexx faalt op gruwelijke wijze waarop verlengingen plaats vinden gevoelsmatig is dit pure oplichting en dus een goede reden alles te verhuizen. Nederlandse domein-boeren verschuilen zich achter afwijkende voorwaarden zoals 45 dagen vooraf i.p.v. 30 dagen waarop je ongewild een leuke factuur krijgt.
Nooit meer Vimexx want je kunt ook niets met hun afspreken.
Jammer Vimexx, jullie leken kort de enige goede nog in Nederland maar helaas idem dito als de rest. Daarom gaat hier alles kapot.