Domeinwinkel

1,0 / 5 328 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60537612

Review score

1,0 / 5 328 ervaringen

Totaal (328)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Domeinwinkel

Hosting bedrijf Domeinwinkel is sinds 2003 actief met het aanbieden van webhosting en domeinregistratie. Het bedrijf is gevestigd in Breda en maakt gebruik van een datacenter in Cappele aan den Ijssel.
Domeinwinkel biedt drie webhosting pakketten aan, deze beginnen met een €0,99 SSD hosting pakket zonder database. Wie een CMS zoals WordPress of Joomla wil gebruiken kan kiezen tussen het Basic SSD hosting pakket (€4,44 per maand) en het Premium SSD Hosting pakket (€7,77 per maand).

Domeinwinkel ervaringen en klachten

Ben je al klant van Domeinwinkel dan vragen we je via onze review mogelijkheid je ervaring te delen. Het kan gaan om een positieve ervaring omdat je zo tevreden bent maar ook negatieve ervaringen met klachten over slechte service of prestaties mogen gedeeld worden.

Ervaringen 328 op 7 pagina's

Te Duur en zeer slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na vele jaren meerdere domeinnamen te hebben geregistreerd bij deze partij viel me op dat ze met de 10 tot 15 % verhoging voor 2024 wel erg duur werden. Heb hierover met hen gebeld althans dat dacht ik maar het was een centraal call center die helemaal niks wisten over het bedrijf Domeinwinkel, laat staan waarom die broodnodige (??) verhoging voor 2024 gepland stond. Nog nooit meegemaakt, zo onwetend, ongeïnteresseerd en slecht gesprek gehad, nouja gesprek, ze wisten niks, deden niks en zeiden gewoon niets. Ook niet toen ik zei alles op te zeggen, was alleen hun antwoord zou ik doen, dus dat heb ik nu gedaan. Gratis Tip van mij als je van plan bent zaken te doen met Domeinwinkel .... NIET DOEN.
dinsdag 5 december 2023
John Daris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
WAARDELOOS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De facturen van domeinwinkel kwamen helaas regelmatig in mijn spam map terecht. Vervelend want daardoor had ik zo bleek verschillende herinneringen over mijn jaarlijkse rekening niet gezien. Uiteindelijk toch een mail gezien waarin een laatste omroep stond om binnen een week te betalen anders zou het domein worden afgesloten. Dat bedrag heb ik vervolgens ook direct voldaan, met excuses naar domeinwinkel. Nu, bijna een jaar later was plots mijn domein onbereikbaar. Wat bleek, 10 maanden na de betaling was voldaan hadden ze besloten mij geen nieuwe jaarfactuur te sturen (omdat de vorige jaarrekening te laat was voldaan), mijn domein in quarantaine te zetten en me er niet eens over te informeren. Als ik het domein terug wilde moest ik maar een nieuw contract aan gaan en ook nog eens extra kosten gaan betalen voor het uit quarantaine halen. Met geen mogelijkheid was de onredelijkheid in dit alles duidelijk te maken aan domeinwinkel, het lijkt alsof ze het gewoon niet WILLEN snappen. Ik had allang besloten het domein elders onder te gaan brengen, maar daar ga ik domeinwinkel uiteraard niet voor betalen. Mij werd aangegeven dat het rond 16 november uit quarantaine zou komen. Helaas was niets minder waar, ik kon het domein niet elders registreren zonder verhuiscode. Dus die vraag ik aan (moet binnen 5 dagen worden verstrekt), geven ze aan dat het niet nodig is, als ik het domein elders wil registreren nadat het uit quarantaine is. Ik vraag het natuurlijk niet voor niets!!!! Het domein staat nu, een dikke maand later, blijkbaar nog steeds ergens geparkeerd. Allemaal omdat domeinwinkel het normaal vindt een domein weg te nemen omwille van een betaling die 10 maanden geleden niet vlekkeloos is verlopen. Ondertussen pronkt deze waardeloze firma op hun website met "scoort 4,4 uit 5 op webhosters.nl". Dat is niet het enige wat niet deugt bij domeinwinkel. Loop met een grote boog om dit verschrikkelijke klantonvriendelijke amateuristische bedrijf heen!!!
maandag 5 december 2022
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Vieze oplichters, onderdeel van techone / protagonist
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar 8 maanden bezig geweest om 50+ domeinen weg te verhuizen. Ze reageren niet op e-mails, zijn telefonisch niet te bereiken. Ook niet via hun moeder bedrijf techone / protagonist. Uiteindelijk via een grote Duitse klant van domeinwinkel is dit na een zware bevalling uiteindelijk gelukt. Ontvingen we eindelijk eens een verhuistoken, dan werkte deze in 50% van de tijd gewoon niet... Telkens weer, allemaal bewust gedaan. Een klant van ons had hetzelfde probleem, maar deze ontving ook facturen voor verlengen die al betaald waren... Wij krijgen nog steeds nieuwe facturen, herinneringen en aanmaningen voor het verlengen van domeinen die al vele maanden bij hun weg verhuisd zijn.. Ik geef halve sterren omdat minder niet kan, maar wegblijven daar! Vieze oplichters!! Geen zaken mee doen!
vrijdag 25 maart 2022
H Blok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Tientallen gedupeerde klanten!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer veel slechte reviews op Trustpilot, en ik heb zelf ook een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Geen communicatie, ze proberen je geld af te troggelen. Er staan tientallen soortgelijke reviews op Trustpilot.
vrijdag 25 juni 2021
J.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Stilzwijgend verlengen kan je opzeggen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ga niet in zee met dit bedrijf. Ze reageren niet of heel traag. En zodra je wil opzeggen willen ze nog meer geld van je. Een contract dat stilzwijgend is verlengd voor een bepaalde tijd (zoals een maand-, kwartaal- of jaarabonnement) is op elk moment op te zeggen met een opzegtermijn van een maand. Het eerstecontract is niet tussentijds opzegbaar. • Het is niet langer toegestaan om het moment van opzegging voor te schrijven. De klant mag aan het eind van de maand opzeggen maar ook op dag drie van de maand. Dan eindigt de overeenkomst op dag drie van de volgende maand. • Een abonnement op kranten en tijdschriften mag met maximaal drie maanden worden verlengd, en moet dan uiterlijk één maand voor het einde van die periode worden opgezegd. • Een abonnement op een tijdschrift dat minder dan ééns per maand verschijnt, mag een opzegtermijn van drie maanden hanteren
vrijdag 18 juni 2021
Jordy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Doe het niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alternatieven zij goedkoper, beter bereikbaar en leveren wel producten die werken. Domeinwinkel is telefonisch NIET te bereiken en antwoorden laten lang op zich wachten
maandag 17 mei 2021
Jonathan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Technisch goed, communicatie belabberd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb je een statische pagina waar nauwelijks wat wijzigt, die niet te groot is en waar niet veel mensen naar toe surfen dat zit je hier goed. Snel voor een nette prijs. Als je net wat meer verwacht en je site wat dynamischer is dan is het anders. Men wil steeds vernieuwen en opgraden. Op zich is dat ook goed. Maar men houdt geen rekening met de klant.Men ziet iets en past het aan zonder de klant te informeren. Je merkt de volgende dag dat je site het niet doen. Mailen is dan erg enerverend. De laatste migratie was voor mij de druppel. Deze keer hadden ze wel geinformeed (de eerste keer sinds 2 jaar) maar zou mijn site gewoon over kunnen. Mijn site deed het niet meer. Ineens voldeed ik niet meer aan de eisen. Eisen die niet vermeld werden op de site. Een maand geleden heb ik nog zwart op wit gekregen dat mijn abonnement nog voldoende was. Hun argument is dat die limieten nodig zijn voor een stabiele omgeving. Terechte opmerking maar overleg dan met de klant. Plost moet je naar een veel duurder abonnement. Je staat met je rug tegen de muur. Mailen gaat traag. Gelukkig had ik hun telefoonnummer en dan zetten ze wel even de limiet hoger maar je hebt dan 3 dagen om ineens je site te verbeteren tijdens het weekend. Ik moest steeds bijkomende kosten maken. Technisch goed maar niet klantgericht! Zonde want was graag klant bij hun in het begin.
woensdag 18 november 2020
Kathleen van Wayenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Meer dan 2000 dagen klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je wordt altijd goed geholpen en als er problemen ontstaan (door eigen toedoen) gaat men net zolang door totdat je probleem is verholpen. Ook complexe server-vragen zijn geen probleem. Bereikbaarheid van de servers is ook prima.
woensdag 4 november 2020
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Snel en helder
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super snel geholpen. Ook de migratie verliep top! Bedankt Abdelkarim.
donderdag 8 oktober 2020
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Mevr Annemiek Klantenservice Domeinwinkel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super snel geholpen! En dezelfde dag opgelost! Dat is pas service!
donderdag 1 oktober 2020
Esther Blankensteijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Klant is koning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Denken met je mee Komen afspraken na Geen 9 tot 5 mentaliteit Al meer dan 10 jaar klant (zegt genoeg!)
dinsdag 29 september 2020
Math Reintjens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
de heer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met mijn mail adressen opnieuw toe toevoegen ben heel goed geholpen dat weer voor elkaar te krijgen.
vrijdag 18 september 2020
T. Coenraadts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en duidelijke beantwoording van mijn vragen rondom het starten met een website.
vrijdag 11 september 2020
Laurien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Mooie dienst
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mooie dienst waarbij je zelf alle dns gegevens kan aanpassen van je domeinen. Verder goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb al jaren mijn domeinen (o.a. goedbegin.nl) hier onder gebracht en ben daar erg tevreden over!
maandag 7 september 2020
GoedBegin.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goeie support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en vriendelijke service . Binnen het uur antwoord gekregen op mijn mailtje. Duidelijk verwoord dus ik kon makkelijk het probleem oplossen.
woensdag 2 september 2020
Sonja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Probleem door mijzelf veroorzaakt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb zelf een probleem veroorzaakt. En domeinwinkel heeft dit direct vlot en uiterst vriendelijk opglost.
dinsdag 1 september 2020
Paul Hager
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Domeinwinkel.nl blijft de beste partner
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de loop der jaren (al een stuk of 12) meerdere websites via domeinwinkel de lucht in geholpen. Blijft de beste en (een van) de meest scherp geprijsde. Service is prima, en als er een euvel is (ik ben en blijf wat a-technisch) verhelpen ze het snel.
woensdag 26 augustus 2020
Quirijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Goede en snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pluspunten: - Vriendelijk - Snelle response Minpunten: - Het aanvragen van verhuistokens loopt niet altijd even lekker. Vaak worden ze niet automatisch verstuurd. Maar gelukkig dankzij de klantvriendelijke klantenservice is één mailtje voldoende om alsnog de verhuiscodes te ontvangen.
woensdag 26 augustus 2020
Daniel van der Wal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Erg tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vijf jaar heb ik het Basic Webhosting pakket waar ik erg tevreden mee ben. Ik heb een relatief simpele Wordpress website welke hier meer dan prima op draait. Zojuist een upgrade van mijn webhosting gedaan vanwege beschikbare webruimte en daarbij erg vriendelijke en snelle support gehad. Tevreden klant!
maandag 24 augustus 2020
V.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slechte support & hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de 3 jaar dat wij nu klant zijn bij domeinwinkel hadden wij in het begin nog goede ervaringen op het gebied van snelle hosting & support. Echter na het eerste jaar is de hosting- en supportkwaliteit tot een absoluut nulpunt gedaald: - Veel downtime - Niet telefonisch bereikbaar (of er wordt enkel vermeld 'Mail maar') - Als je mailt kan je gerust 3 dagen wachten op een inhoudsloze reactie.
dinsdag 4 augustus 2020
Yannick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Ooit overgestapt naar Domeinwinkel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit overgestapt naar Domeinwinkel omdat er op het internet positieve artikelen waren verschenen. Wat heb ik hier spijt van! Mijn website is voor de zóveelste keer uit de lucht. Als webshop eigenaar wil je dat dit zo snel mogelijk opgelost is, dus je wilt contact. Tot grote irritatie is er nergens een telefoonnummer te vinden, maar gelukkig "garanderen" ze binnen 24u antwoord op je e-mail. Op mijn vorige ticket heb ik 96 (!!!) uur moeten wachten op antwoord, waarbij ze ook nog niets konden vinden. Kortom: wil je zaken doen met een bedrijf wat een slechte klantenservice heeft en waarbij je site meerdere keren uit de lucht is? Zoek dan niet verder en laat je website bij Domeinwinkel stallen! Eigenlijk is 1 ster nog te veel. Wees gewaarschuwd, als je een commerciële partij zoekt voor je business, ga dan absoluut niet in zee met Domeinwinkel. Het is gewoon geen partij waar je zakelijk gezien verder mee komt. Helaas.
maandag 11 mei 2020
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verschrikkelijk, slechter bestaat niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Update: bedrijf blijkt een dossier te hebben verwisseld, en heeft mijn complete website verwijderd!! Een rampzaligere partij om je website te hosten bestaat niet! Website heeft ontzettend veel downtime. Momenteel is mijn site al dagen offline, en er wordt niet eens gereageerd op de mails. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Wordt hier hooguit klant als je een hobby-website zonder bezoekers hebt, maar begin hier niet aan als je met je bedrijf afhankelijk bent van je website. Buitengewoon onbetrouwbaar.
maandag 24 februari 2020
Emile
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Teleurgesteld in hosting van Domeinwinkel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er zijn altijd vragen tijdens je contractperiode. En als je vragen hebt, dan werkt hun servicedienst totaal niet goed. Geen 24/7 support, geen chat support en geen telefonisch support. Binnen 1 dag een reactie en op een tegenreactie mag je hopen dat je de volgende dag weer antwoord krijgt. Ik heb sterk de indruk dat domeinwinkel bestaat uit 1 persoon die dit ernaast doet en overdag elders een betaalde baan heeft, want anders snap ik niet waarom zij zo met hun klanten omspringen. Kortom, ik kan zo geen zaken doen en ga niet verder met hun in zee. Dus wees slim en zoek een partij die de klant hoog in het vaandel heeft staan.
maandag 16 december 2019
Teleurgesteld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer shady hostingservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kennisgeving van contractverlenging is veel te kort waardoor je voordat je het weet weer een jaar aan hun hosting vastzit. Het tegenovergestelde is ook niet pluis: Wil je een domeinnaam niet meer door domeinwinkel laten beheren en laat je het verlopen? Dan wordt je domein niet alleen in quarantaine gezet (wat op zich normale gang van zaken is) maar daarna verschijnt het automatisch op een veilingsite VOORDAT je het domein zelf weer mag kopen via een andere provider. Ik heb hier eigenlijk nog geen ster over voor deze club. Kijk voor de grap ook maar even hoe je ze kunt contacteren via de site? Geen telefoonnummer te vinden.
woensdag 11 december 2019
G.Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet klantgericht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijzonder bedrijf, en niet in de positieve zin... Mijn oorspronkelijke mailadres welke gekoppeld stond aan mijn account werkte niet meer. Blijkbaar is daar in de tussentijd een factuur van Domeinwinkel naartoe gezonden. In plaats van mij te berichten per briefpost of per sms wordt doodleuk een advocatenbureau ingeschakeld met een dreigbrief. Ook weer eens meegemaakt in mijn 30 jarig bestaan.. Netjes de betaling gedaan met de 40 euro incassokosten. Ook direct maar mijn domeinen opgezegd bij dit bijzonder afstandelijke bedrijf. Begin er niet aan.
maandag 14 oktober 2019
Ralph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Niet naar toe gaan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je hulp of klantgerichtheid verwacht, niet doen. je bent weken bezig om hulp te krijgen
dinsdag 13 augustus 2019
cyrille
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slecht bereikbaar. In het weekend helemaal niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je kunt ze niet bellen. Als ik een probleem heb wil ik dat dit direct wordt opgelost, anders kost dit me geld (online webshops). In het weekend 0,0 support terwijl dit voor mij juist de belangrijkste dagen zijn. Al met al kan de support zeker beter. Er is geen telefoonnummer, slaat nergens op Als het werkt is het prima, maar het werkt dus vaak niet. Veel downtime.
zaterdag 20 juli 2019
Bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel en kwalitatief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De hosting is snel en de support is kwalitatief. Meer kan ik als klant niet vragen van mijn hoster. Domeinwinkel is aan te raden.
maandag 20 mei 2019
Edwin Linskens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Trap er niet in, wat een slechte hosting.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een pakket afgesloten, telefonisch niet bereikbaar, verschrikkelijk trage hosting, trap er niet in.
vrijdag 26 april 2019
Klaver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Kwaliteits hoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al 3 jaar tevreden klant bij Domeinwinkel. De hosting was destijds al snel maar is nu nog sneller. Zeer goed voor mijn zoekresultaten en klantbeleving op de website.
vrijdag 22 februari 2019
Lidwina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede hoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle hoster met gratis ssl
donderdag 14 februari 2019
Frida
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Toppertjes
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs mijn website laten migreren door Domainwinkel. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat ik zo blij zou zijn met een snelle website!!
dinsdag 12 februari 2019
Leroy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zat helemaal vast met mijn website en kon maar niet tot een oplossing komen. Hierdoor had ik besloten contact op te nemen met Domeinwinkel en daar werd ik direct geholpen en met een paar simpele tips kon ik weer verder :):):):)
woensdag 6 februari 2019
Anna
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Warm contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We nemen verschillende domeinen inclusief hosting af bij Domeinwinkel. Het contact met de support is erg warm en adequaat. De hosting is zeer rap.
maandag 4 februari 2019
Leo Buskens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al 10 jaar klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 10 jaar ben ik klant bij de domeinwinkel en al 10 jaar naar volle tevredenheid. Hosting is snel en gaat mee met de tijd. Veel keuze aan domeinnamen voor aantrekkelijke prijzen. Sympathiek en kundig contact met de support afdeling.
donderdag 31 januari 2019
Rik Vrooms
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Eigen server
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij nemen een dedicated managed server af bij Domeinwinkel voor onze eigen klanten. Wij hebben nog nooit een snellere hosting gehad!
donderdag 31 januari 2019
Marco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede prijzen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na overleg met de support van Domeinwinkel heb ik besloten om al mijn domeinen over te zetten. Zeer aantrekkelijke prijzen en een goede domein manager waarin de dns eenvoudig te beheren is.
woensdag 30 januari 2019
Crijn L.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Accuraat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moet zeggen dat de service van domeinwinkel net zoals hun hosting accuraat en snel is. Ze weten precies wat ik nodig heb als ik een vage vraag stel. Één woord: TOP
maandag 28 januari 2019
Jayme E.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Deskundig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het maken van mijn website had ik wat vragen aan Domeinwinkel. Ik kreeg snel en deskundig antwoord waardoor ik snel door kon! In het begin had ik mijn twijfels gezien ze geen telefoonnummer hebben maar op deze manier is het ook goed.
maandag 28 januari 2019
Tobias vd Voet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Aanrader
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals de titel al doet vermoeden is Domeinwinkel een echte aanrader. Geen gezeur, geen gedraai. Gewoon recht voor zijn raap en de diensten zijn top.
vrijdag 25 januari 2019
Brecht Versteijnen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super snelle hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds ik bij Domeinwinkel ben is mijn website super snel. Qua gebruik is dit fijn maar ik merk het ook in de SEO scores!
woensdag 23 januari 2019
Mike Versloot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gaat helemaal goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle reacties en een snelle website. Niets te klagen.
woensdag 23 januari 2019
Annelies H.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service van Domeinwinkel is goed. Ze hebben mij geholpen met het verhuizen van mijn website. Binnen een aantal uur werd mijn website over gezet en was de website sneller dan ooit!
donderdag 10 januari 2019
Filip Venema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne partij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werk graag samen met Domeinwinkel. Vriendelijk personeel en lekker snelle hosting :-)
dinsdag 11 december 2018
Chrisje van Steen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
wordpress
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle wordpress provider. Geen gezeur en snelle antwoorden.
vrijdag 7 december 2018
Bas Martens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Erg tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ondernemer ben ik erg tevreden bij Domeinwinkel. De beloftes worden nagekomen en de ondersteuning (die ik vaak nodig heb) is goed. Een absolute aanbeveling van mij!
donderdag 6 december 2018
Siem Haaksma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Incredible speed!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
The servers are as fast as they say, if you know what you are doing with your site you'll experience speed as never before. The support is very decent as well, something went wrong and it was no problem at all to help me solve it.
dinsdag 4 december 2018
Alan F.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alle vragen worden snel en vriendelijk beantwoord. De site zelf is ook erg snel, het is altijd online!
maandag 3 december 2018
Mark Ouden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een weekje klant van domeinwinkel. Ik had hulp nodig met de migratie en dat werd meteen voor mij opgepakt en opgelost. Ik ben erg tevreden en heb nu een super snelle website :)
woensdag 28 november 2018
Stijn G.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket: Basic SSD + nl domein Snel geholpen nadat ik mijn website had verpest, binnen 30 min was mijn fout aangepast. Zeer content mee met in gedachte dat ik 4E per maand betaal.
vrijdag 23 november 2018
Toon Noordhoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Domeinwinkel? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Intro SSD

€ 0,99 /maand
  • Opslag: 50 MB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

Domeinnaam

.nl

€ 10,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee