Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / DreamHost.nl Web hosting

DreamHost.nl Web hosting

3,3 / 5 51 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 24.269.577
Website screenshot DreamHost.nl Web hosting

Overall score

3,3 / 5 51 ervaringen

Totaal (51)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 51 op 6 pagina's

Dreamhost weigert verhuiscode te geven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al geruime tijd klant bij Dreamhost, aangezien directie besloten had om onze website te laten updaten door een externe partij zijn wij met een professional in zee gegaan die vanwege slechte ervaringen met Dreamhost als eerste over wilde stappen. Daar begonnen onze problemen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, er wordt van alles verzonnen om maar geen verhuiscode te hoeven geven. Wij hebben maanden in dit traject gezeten. Telefonisch (010 nr) wordt er ook van alles beloofd maar niets waargemaakt. Als nieuwe klant ben je vast zo geholpen. Mensen die willen verhuizen naar een andere hostingpartij worden, zo nu blijkt nadat ik even ben gaan googlen (doe dit ook ff als je overweegt hier je website te hosten), stelselmatig tegengewerkt. Ik kan niet anders dan mensen met klem te adviseren hier geen website te hosten...
donderdag 26 april 2018
Frits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 10 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op bijna alle criteria af te raden. Pas hier mee op!
dinsdag 26 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tijdens dit driejarig project ben ik alle jaren goed geholpen en was mijn web site altijd bereikbaar. Hiervoor wil ik DreamHost.nl dan ook graag hartelijk bedanken.
vrijdag 21 september 2012
Berger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DreamHost.nl Web hosting werkt met het cPanel controle paneel. Dit werkt erg intuïtief en heeft veel mogelijkheiden. Het afgelopen jaar nog niet één storing gehad of een niet werkende web site. Perfect!
dinsdag 18 september 2012
Keijzer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DreamHost.nl voorziet ons al geruime tijd van web hosting diensten. We zijn zeer te spreken over de klantvriendelijkheid en zeer vriendelijke behulpzame en meedenkende mensen. Een echte aanrader!
vrijdag 14 september 2012
Van Asseldonk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recentelijk contact opgenomen op zaterdagochtend i.v.m. een probleem met mijn web site. Binnen enkele ogenblikken was het al gevonden, terwijl het probleem aan mijn eigen schuld was te wijten *schaam*
zondag 9 september 2012
Van Meir
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerste jaren geen probleem, technische ondersteuning was direct aanwezig als er wat is. Echter storing na stroing is er. Ben heeel boos geweest toen een server voor de zoveelste keer plat lag, en nu voor langere keer. Reaktie: Ja, je kan wel boos worden, maar helpt niets... Nu ligt er weer (een andere server) plat, en ben ik weer ff line en ontvang geen mail. Op mijn verzoeken wordt in het geheel niet gereageerd, Telefonische helpdesk bestaat helemaal niet. Er staat altijd een bandje aan, maar dan ook echt altijd. Nu ga ik daar weg, en neem een aantal sites mee die ik onderhoud. Ben klaar met die kabouters.
vrijdag 22 april 2011
Smith
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na vele jaren tevreden klant te zijn geweest bij Dreamhost.nl is er het laatste jaar van alles aan de hand: In een jaar tijd is mijn website en mijn email zes (6!) maal down geweest gedurende langer dan 8 uur. Het meest extreme was in maart: ik was een WEEK lang niet bereikbaar. Ik dacht: Dat laten ze toch niet weer gebeuren, en nu vandaag ben ik al weer niet on-line met mijn website. Dat kost me net even teveel klanten! Dus: wegwezen hier!
vrijdag 22 april 2011
Mantel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sluit me aan bij de vorige twee reviewers: Bijna een week offline door fouten bij Dreamhost is onacceptabel. Daarnaast blijken ze geen backups te hebben van de gecrashde server. Waardeloos dus. Zo 'ie zo zijn ze slordig met zaken, zo worden adreswijzigingen niet of niet goed geregistreerd en krijg je dan opeens aanmaningskosten omdat je de factuur niet betaald zou hebben (terwijl die nooit ontvangen is). Sites die uit de lucht gaan omdat ze zelf een (tijdig betaalde) verlenging niet goed geregistreerd hebben e.d. Genoeg. Ik ga verhuizen.
vrijdag 11 maart 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met DreamHost.nl Web hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

DreamHost.1

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.co.uk domeinnaamregistratie

€ 12,50 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend