Is 20 jaar ervaring en expertise en een 100% Nederlandse focus dat wat je zoekt bij een host? Bekijk de reacties om te achterhalen of Dutchwebhosting een geschikte host is voor jouw bedrijf of online project!
Al meer dan 10 jaar tevreden klant. Uitstekende service. Gelukkig hebben ze tegenwoordig automatische incasso, dat was er in het verleden niet, terwijl de betalingstermijn op de facturen heel kort was. Maar ook daar is dus aan gewerkt. Technisch hebben deze jongens het goed voor elkaar. Ze bouwen zelf allerlei hosting tooling. Liefde voor het vak dus.
Beetje arelaxed dat je in het internet tijdperk maanden van tevoren een aangetekende brief (ipv mail) moet sturen om je serverhosting contract op te zeggen, maar goed, dat is een kleinigheidje, het gaat vooral om de hosting en die is uitstekend.
In augustus heb ik meerdere domeinnamen laten registreren bij dutchwebhosting, omdat de prijzen voor .com-domeinnamen, inclusief DNS, redelijk goedkoop waren, t.o.v. vergelijkbare concurrenten.
Helaas had ik de facturen nog niet betaald, omdat ik destijds op vakantie was.
Hierna heb ik één herinnering via de e-mail ontvangen, welke ook langs me heen was geglipt (gebeurt normaal gesproken nooit).
En gisteren, 3 maanden later, ineens een aanmaning, INCLUSIEF 40 EURO INCASSOKASTEN, van Graydon ontvnangen.
Nooit ook maar één brief in de brievenbus ontvangen, nooit gebeld geworden door Dutchwebhosting.nl / Internet Service Europe B.V. en hoppa, ineens een vette aanmaning.
Naar mijn mening een schandalige manier van je klanten informeren over een openstaande vordering.
Ik zal in ieder geval nooit meer zaken doen met dit bedrijf.
Ik ben al een aantal jaren klant bij Dutchwebhosting met een kleine Plesk VPS. Door de jaarlijkse prijsverhogingen van Plesk werd mijn VPS echter steeds duurder. De kosten voor de Plesk-interface waren inmiddels drie keer zo hoog als mijn gehele VPS, wat echt te gek werd. In deze tijd van stijgende kosten moet ik goed op mijn uitgaven letten, en zocht ik naar een oplossing om kosten te besparen zonder in te leveren op kwaliteit.
Tot mijn verrassing nam Dutchwebhosting twee weken geleden contact met me op met precies dezelfde zorg. Zij vonden ook dat de prijs-kwaliteitverhouding uit balans begon te raken. Hun voorstel? Een migratie naar een nieuwere omgeving, met een VPS die werd omgezet naar een reseller account op dezelfde Plesk omgeving, maar tegen een veel betere prijs. Het resultaat? Betere prestaties én een lagere prijs! Het was werkelijk een win-win situatie.
Dutchwebhosting heeft niet alleen uitstekend met me meegedacht, maar ook bewezen dat ze hun klanten écht centraal stellen. Dit soort service is zeldzaam tegenwoordig. Complimenten voor het team en de aanpak! Hulde aan Dutchwebhosting!
Een echte aanrader, wij zijn zeer tevreden over hun dienstverlening sinds 2004 zijn wij klant van deze provider. Goede bereikbaarheid per e-mail maar ook telefonisch zijn ze uitstekend te bereiken. Support afdeling reageert goed en professioneel. De prijzen zijn prima in orde.
Al vele jaren tevreden klant bij Dutchwebhosting. Voldoende ruimte, goede helpdesk (altijd snel antwoord; ook in het weekend en s'avonds).
En zowel mijn website als mijn email zijn altijd gewoon te bereiken, wat ook zo hoort natuurlijk. Kort geleden nog een gratis uitbreiding gehad omdat ze bepaalde zaken vernieuwd hadden. Ik kan iedereen DWHS dan ook van harte aanbevelen!
Ik ben al een aantal jaren klant bij Dutchwebhosting met een kleine Plesk VPS. Door de jaarlijkse prijsverhogingen van Plesk werd mijn VPS echter steeds duurder. De kosten voor de Plesk-interface waren inmiddels drie keer zo hoog als mijn gehele VPS, wat echt te gek werd. In deze tijd van stijgende kosten moet ik goed op mijn uitgaven letten, en zocht ik naar een oplossing om kosten te besparen zonder in te leveren op kwaliteit.
Tot mijn verrassing nam Dutchwebhosting twee weken geleden contact met me op met precies dezelfde zorg. Zij vonden ook dat de prijs-kwaliteitverhouding uit balans begon te raken. Hun voorstel? Een migratie naar een nieuwere omgeving, met een VPS die werd omgezet naar een reseller account op dezelfde Plesk omgeving, maar tegen een veel betere prijs. Het resultaat? Betere prestaties én een lagere prijs! Het was werkelijk een win-win situatie.
Dutchwebhosting heeft niet alleen uitstekend met me meegedacht, maar ook bewezen dat ze hun klanten écht centraal stellen. Dit soort service is zeldzaam tegenwoordig. Complimenten voor het team en de aanpak! Hulde aan Dutchwebhosting!
Al vele jaren tevreden klant bij Dutchwebhosting. Voldoende ruimte, goede helpdesk (altijd snel antwoord; ook in het weekend en s'avonds).
En zowel mijn website als mijn email zijn altijd gewoon te bereiken, wat ook zo hoort natuurlijk. Kort geleden nog een gratis uitbreiding gehad omdat ze bepaalde zaken vernieuwd hadden. Ik kan iedereen DWHS dan ook van harte aanbevelen!
ben al meerdere jaren klant bij dwhs. heb er meerdere websites draaien en een aantal losse domeinnamen, maar nooit geen problemen gehad. had een keer problemen met mijn email, maar dat was door mijn eigen stomme toedoen. werd snel geholpen via support. zeer tevreden met alles.
Zoals de titel al zegt. Weinig aan toe te voegen.
Ik had mijn website en een aantal domeinnamen bij een ander hostingprovider staan (mijndomein), echter werd iedere keer mijn website geblokkeerd vanwege vermeende “fishing” aanvallen ofzoiets dergelijks.
Ik heb er zelf weinig verstand van, maar een kennis die hier wel meer verstand heeft naar laten kijken. Maar jeetje wat een drama bij mijndomein! Gewoon meerdere dagen was mijn website offline en men reageert totaal nergens op.
Dus het een en ander opgezegd en verhuist naar Dutchwebhosting. Wat een vebetering! Gewoon snel een reactie en die zogenaamde “fishing” aanvallen gebeuren niet eens (meer). Ze gingen ook de website in de gaten houden voor mij. Dit had ik dus gewoon meteen moeten doen.
Er staan nog een paar domeinnamen van mij bij mijndomein, maar deze zal ik later verhuizen anders zou ik met dubbele kosten kunnen zitten met de verhuizing van mijn domeinnamen (onlangs betaald aan hun). Dit was gewoon een advies van Dutchwebhosting. Heel erg netjes. Ik ben echt heel erg tevreden met hun. Dit maak je niet vaak meer mee.
Ondertussen ook nog een reactie gehad van mijndomein. Blijkbaar is het normaal dat je pas 1 of 2 dagen een reactie krijgt wanneer alles offline is! Schandalig gewoon. Dus nog even door de zure appel heen bijten en dan alle andere domeinnamen ook maar verhuizen naar Dutchwebhosting. Echt zoveel beter!
En ik ben ook van plan om een nieuwe website te maken. Dit zal dan ook door Dutchwebhosting gerealiseerd worden.
Dutchwebhosting heb ik jaren gebruikt voor enkele domeinen en wat kleine pakketjes – prima partij, nooit klachten gehad
Inmiddels bij Dutchwebhosting twee websites draaien en ik meen vanaf medio 2014 of 2015. Dus een behoorlijke periode alweer.
Ik herinner mij nog dat de vorige provider waar ik zat (TransIP) nogal moeilijk deed dat ik daar wegging (ze wilden de verhuiscodes niet verstrekken), maar gelukkig heeft Dutchwebhosting hiervoor actie ondernomen (via de SIDN ofzoiets) en toen zijn mijn domeinnamen toch overgegaan.
Daarna eigenlijk nooit problemen gehad met mijn (WordPress) websites. Draaien gewoon lekker door 24/7. Ik had één keer iets fouts gedaan met een WordPress update, maar Dutchwebhosting heeft hierbij snel geholpen (plugin die voor problemen zorgde).
Ook een gratis upgrade gehad voor beide domeinnamen. Dus goede en redelijke betaalbare hosting. Ik zie totaal geen reden om hier weg te gaan.
Enkele domeinnamen zeer snel en correct verhuisd naar DutchWebhosting.
Ik beheer meerdere websites, die allen ondergebracht staan bij Dutchwebhosting. Nooit geen problemen mee gehad, geen downtime en alles wordt snel geladen. Oplevering van domeinnamen en hostingpakketten gaat ook altijd gewoon vlot.
Ondersteuning is ook meer dan ruim voldoende. Eigenlijk totaal geen klachten, maar als ik iets op mag noemen, dan de prijsstelling; deze mag van mij nog iets scherper. Maar eigenlijk is dat niet echt een probleem, want voor de rest is alles uitstekend!
Ik ben nu ruim 2 jaar Reseller bij Dutchwebhosting en vind ze geweldig. De servicedesk is altijd bereikbaar, de prijs is ontzettend schappelijk en ze zijn een verademing na ruim 15 jaar bij een grote Nederlandse te hebben gezeten. Stiekem hoop ik dat ze niet te veel klanten krijgen en dat ze hun goede service gewoon kunnen houden zoals het nu is. Maar uiteraard wens ik ze goede zaken!
Ik heb 3 webservers (twee van mijzelf en één van directe klant van mij) bij DutchWebHosting ondergebracht staan en dat bevalt mij prima. Zo goed als geen downtime gehad, alleen bij een aantal beveiligings updates op de servers die noodzakelijk waren (geloof kernel updates). Maar mijn servers waren weer snel terug online.
Ondersteuning heb ik slechts in de afgelopen 10 maanden niet veel gebruikt, slechts sporadisch, maar ook dat maakt een goede indruk. Snel en vriendelijk te woord gestaan en ook zeer uitgebreide kennis wat zich vertaald in goede en begrijpelijke antwoorden (voor mij).
Ik ben al geruime tijd weer klant bij Dutchwebhosting en tot dusver zeer tevreden.
Tot op heden nagenoeg geen problemen gehad met mijn website en email (wat voor mijn beroep zeer belangrijk is). Tot dusver één keer een storing gehad, maar blijkbaar was er toen iets mis met de stroom leverancier? Maar voor de rest niks aan te merken en niks dan lof voor deze hosting provider!
Een paar keer contact gehad via het online support systeem en werd snel geantwoord. Gezien de support medewerker niet direct antwoord op mijn vragen kon geven, werd deze doorgezet naar een senior support medewerker. Binnen 5 minuten had ik antwoord en was het zelfs kosteloos toegepast. Super en ik dus blij. 🙂
Vandaag heb ik een pakket besteld bij Dutchwebhosting en heb mijn domein naar hen laten verhuizen. Binnen een dag is alles geregeld en werkt het. Ik ben erg onder de indruk van de snelheid en de helderheid van de communicatie en informatie die je krijgt toegestuurd. Ik moet natuurlijk nog afwachten hoe het verder gaat, maar het begint goed.
Sinds meer dan tien jaar gebruik ik Dutch Web Hosting voor de diverse websites die ik heb en ik vind het een supertof bedrijf met kundige en geduldige medewerkers.
Top!
In augustus heb ik meerdere domeinnamen laten registreren bij dutchwebhosting, omdat de prijzen voor .com-domeinnamen, inclusief DNS, redelijk goedkoop waren, t.o.v. vergelijkbare concurrenten.
Helaas had ik de facturen nog niet betaald, omdat ik destijds op vakantie was.
Hierna heb ik één herinnering via de e-mail ontvangen, welke ook langs me heen was geglipt (gebeurt normaal gesproken nooit).
En gisteren, 3 maanden later, ineens een aanmaning, INCLUSIEF 40 EURO INCASSOKASTEN, van Graydon ontvnangen.
Nooit ook maar één brief in de brievenbus ontvangen, nooit gebeld geworden door Dutchwebhosting.nl / Internet Service Europe B.V. en hoppa, ineens een vette aanmaning.
Naar mijn mening een schandalige manier van je klanten informeren over een openstaande vordering.
Ik zal in ieder geval nooit meer zaken doen met dit bedrijf.
Op sommige sites van hosters lijkt het wel of de tijd 20 jaar stilstaat, ook op Dutchwebhosting.nl is dit het geval. Het is zelf lastig om via het menu precies te vinden waar je moet zijn. Toch zit hier ook een grote MAAR bij, omdat als je eenmaal op de juist plek bent ze bij Dutchwebhosting wel goede info en tabellen bieden. Daar kunnen de modernste webhosts weer wat van leren! Maarja, wellicht belangrijker dan onze mening, wat vind jij van deze host?