Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / E-Dentify Webhosting

E-Dentify Webhosting

2,3 / 5 220 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 01104341
Website screenshot E-Dentify Webhosting

Overall score

2,3 / 5 220 ervaringen

Totaal (220)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 220 op 22 pagina's

Failliet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb ze aangetekend een rekening gestuurd voor mijn gemaakte kosten en daar is voor ontvangen getekend. Iemand anders die nog een rekening heeft open staan? Dan kunnen we ze failliet verklaren om deze waanzin eens te laten stoppen. Singelsma wees een vent en stop met oplichten!
donderdag 6 juni 2019
Arend
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen e-mail kunnen versturen / ontvangen en géén contact te krijgen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds eind 2006 heb ik al een domein bij E-Dentify, en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Tot afgelopen zaterdag rond het middaguur. Er is sinds dat moment geen verbinding meer mogelijk met mijn mailserver, en ik word na meerdere telefoontjes en mails (via een ander account) ook niet teruggebeld of geholpen. Nu dus al 3 dagen geen mail, en geen contact, wat gaat leiden tot schade.Toen ik ben gaan Googlen op de ervaringen met E-Dentify ben ik erg geschrokken, en begon ik me ook zorgen te maken. Vele negatieve soortgelijke ervaringen zijn terug te vinden, en dat blijkt al tijden zo te zijn. Het lijkt er dus niet op dat E-Dentify gevoelig is voor deze online kritieken en het spoort ze blijkbaar niet aan om orde op zaken te stellen.Telefonisch is er wel contact te krijgen met een ingehuurde telefoondienst, welke in Delft is gevestigd bij navraag aldaar. De telefoondienst mag nadrukkelijk niet doorverbinden naar E-Dentify, ze sturen enkel een mailbericht door naar de support. Ze krijgen hiervan geen bevestiging, en kunnen dus ook geen terugkoppeling geven of mijn probleem al dan niet in behandeling is genomen. Feitelijk sturen ze iets naar een "blackbox" zonder dat ze weten of er wat mee gedaan wordt. Mooier kon het niet gemaakt worden was de letterlijke reactie, en ik was zeker niet de enige!E-Dentify is natuurlijk erg goedkoop, en ik heb daar ooit, lang geleden dus, een domein genomen zonder dat ik hier toen serieus mee aan de slag ging. Dat is sinds een paar jaar veranderd, en nu blijkt bij een storing de betrouwbaarheid helaas erg te wensen over. Erg jammer!Ik kan dus helaas niet anders dan te gaan vertrekken en mijn domein te gaan verhuizen.Er zal vast ergens een verklaring voor te vinden zijn waarom het gaat zoals het nu loopt, maar het lijkt me niet dat je hier als klant op deze manier gedupeerd door hoeft te raken.Hoop voor E-Dentify (ServerFactory B.V.) dat dit alsnog aanspoort om e.e.a. een positieve wending te geven.
dinsdag 5 februari 2019
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 0
Wel facturen, geen contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2007 ben ik klant van E-Dentify en ik heb daar, in de loop der jaren, in totaal 3 domeinnamen, 2 hostingaccounts en 3 hosting pakketten afgenomen.De eerste jaren was ik erg tevreden; mijn sites werkten naar behoren en, als er iets was, kon ik eenvoudig contact opnemen met E-Dentify.Na verloop van tijd gebruikte ik de websites niet meer en was ik ze, min of meer, vergeten. Ik betaalde nog wel de facturen, maar ik vergat dan weer iedere keer om de diensten stop te zetten, niet in de laatste plaats omdat dit niet vanuit het klantenpaneel mogelijk lijkt te zijn.Fast forward naar het jaar 2018 waarbij E-Dentify voortaan als label onderdeel is van ServerFactory BV; in augustus 2018 kreeg ik een factuur welke ik heb voldaan, maar waarna ik vervolgens alsnog aanmaningen kreeg. Bij de laatste aanmaning werd gedreigd met de inzet van een incassobureau.Het e-mailadres voor contact van ServerFactory werkt niet meer en de telefoon wordt ook niet meer opgenomen.Dit is een buitengewoon nare aanlegenheid en ik heb dan ook sterk de indruk dat ServerFactory met haar dienstverlening is gestopt, maar dat bepaalde automatische processen, zoals de facturering, nog wel doorloopt.Ik heb dan ook een aangetekende brief verzonden met het verzoek om zo snel mogelijk al mijn diensten te beëindigen.Mocht het daadwerkelijk tot inzet van een incassobureau komen (wat mij sterk lijkt, gezien de reputatie die E-Dentify/ServerFactory inmiddels lijkt te hebben opgebouwd en hun aantoonbare laakbare gedrag), heb ik inmiddels een dossier opgebouwd.
donderdag 20 september 2018
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Geen reactie / opgelicht?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website netjes betaald maar ligt eruit sinds 1-8, en telefonisch of via mail reageren ze niet meer !!
dinsdag 7 augustus 2018
Vincent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onmogelijk antwoorden te krijgen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant en als er een probleem is of in mijn geval willen verhuizen gewoon nergens op reageren denk goed na voordat je met deze in zee gaat. momenteel zeer slecht bereikbaar voor met mail verkeer terwijl ik weet dat ze gewoon de server vol laten lopen zodat er een duurder pakket dan kan worden aangeboden aan de onwentende.
woensdag 14 maart 2018
Jouke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Alleen telefoondienst te bereiken. Klacht wordt genegeerd.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een week geen e-mails kunnen versturen en ontvangen. Website geeft een melding dat deze beëindigd is, volgens mijn klanten lijkt het of ik wanbetaler ben, ze vragen mij of ik failliet ben.Gebeld met klacht. Kom niet verder dan de telefoondienst. Deze heeft al 7 keer doorgegeven dat ik een probleem heb. Maar nog steeds geen reactie. Dit kost me tijd/geld, klanten en mijn reputatie.
vrijdag 2 februari 2018
kunstkamer - Ellen Gozeling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Failliet?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website uit de lucht, emails komen terug, geen contact te krijgen...
woensdag 31 januari 2018
Arend
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is geen contact te krijgen met support. Ben al jaren klant, nu er een probleem is (hun servers zijn gehackt en verspreiden spam) krijg je niemand te pakken. heel eng.
dinsdag 5 september 2017
Pieterse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onmogelijk om contact met ze te krijgen, opzeggen van een dienst lijkt hierdoor niet mogelijk!!!Overige support lijkt helemaal stil te liggen, een verzoek van een probleem met een domein wordt zonder pardoes gesloten...Ondanks de (net) acceptable dienstverlening van meerdere jaren zou ik hier nu geen zaken mee willen doen. Doe geen zaken met deze club (persoon??)
maandag 15 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
IK probeer al tijden contact met hun te krijgen maar krijg geen gehoor!! Ze dreigen met incasso van websites die ik al lang heb verhuist.Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!
zondag 14 februari 2016
de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met E-Dentify Webhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: