E-Dentify Webhosting

2,3 / 5 223 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 01104341
Website screenshot E-Dentify Webhosting

Overall score

2,3 / 5 223 ervaringen

Totaal (223)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 223 op 5 pagina's

Blijven maar facturen sturen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domain en website draait niet meer bij E-dentify maar ze blijven toch facturen sturen. Deze zal ik nooit betalen en ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Als je email stuurt dan komt onbestelbaar terug, telefoon wordt niet opgenomen of gaat niet over. Als je nummer nakijkt dan vind je op Google dat ook de LaptopCentrale B.V. hier gevestigd is Deze heb ik een keer gebeld en die zeggen doodleuk dat dit een ander bedrijf is. Gek dat ze wel hetzelfde KVK gebruiken.
zaterdag 2 november 2019
P
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Escalatieprocedure
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lange tijd eigenlijk best tevreden geweest. Voor de website van ons amateurkoor hoeft de lat ook weer niet zó hoog te liggen. Tot het moment dat Cpanel er uitlag wegens verlopen licensie. Gevolg: de mail en veel andere zaken functioneerden niet meer. Dan zou je zeggen: je meldt de storing en dan lossen ze het snel op. Maar nee, niets, zelfs geen reactie. Die situatie heeft begin dit jaar wekenlang geduurd. PHP bleek trouwens ook sterk verouderd en dus onveilig. Vervolgens hebben we besloten om onze website bij E-dentify op te zeggen. Ze zijn dan verplicht binnen een paar dagen het token te verstrekken waarmee je de verhuizing gemakkelijk kunt regelen. Maar nee: letterlijk maandenlang herhaaldelijk om het token gevraagd, geen enkele reactie. Gewoon helemaal niks. Je kan net zo goed tegen een betonnen muur praten, leek het wel. Uiteindelijk hebben we, heel omslachtig via een escalatieprocedure (zie SIDN) de website weten te verhuizen. Om het netjes te zeggen: geen al te beste beurt van E-dentify.
vrijdag 2 augustus 2019
Frits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Domein transfer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-dentify reageert niet via email of telefoon - en ik zou graag m'n domein over willen plaatsen naar een andere provider maar kan geen contact met ze krijgen om het domein te unlocken. Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden? Kan het via cpanel?
donderdag 11 juli 2019
L talsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Failliet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb ze aangetekend een rekening gestuurd voor mijn gemaakte kosten en daar is voor ontvangen getekend. Iemand anders die nog een rekening heeft open staan? Dan kunnen we ze failliet verklaren om deze waanzin eens te laten stoppen. Singelsma wees een vent en stop met oplichten!
donderdag 6 juni 2019
Arend
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen e-mail kunnen versturen / ontvangen en géén contact te krijgen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds eind 2006 heb ik al een domein bij E-Dentify, en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Tot afgelopen zaterdag rond het middaguur. Er is sinds dat moment geen verbinding meer mogelijk met mijn mailserver, en ik word na meerdere telefoontjes en mails (via een ander account) ook niet teruggebeld of geholpen. Nu dus al 3 dagen geen mail, en geen contact, wat gaat leiden tot schade. Toen ik ben gaan Googlen op de ervaringen met E-Dentify ben ik erg geschrokken, en begon ik me ook zorgen te maken. Vele negatieve soortgelijke ervaringen zijn terug te vinden, en dat blijkt al tijden zo te zijn. Het lijkt er dus niet op dat E-Dentify gevoelig is voor deze online kritieken en het spoort ze blijkbaar niet aan om orde op zaken te stellen. Telefonisch is er wel contact te krijgen met een ingehuurde telefoondienst, welke in Delft is gevestigd bij navraag aldaar. De telefoondienst mag nadrukkelijk niet doorverbinden naar E-Dentify, ze sturen enkel een mailbericht door naar de support. Ze krijgen hiervan geen bevestiging, en kunnen dus ook geen terugkoppeling geven of mijn probleem al dan niet in behandeling is genomen. Feitelijk sturen ze iets naar een "blackbox" zonder dat ze weten of er wat mee gedaan wordt. Mooier kon het niet gemaakt worden was de letterlijke reactie, en ik was zeker niet de enige! E-Dentify is natuurlijk erg goedkoop, en ik heb daar ooit, lang geleden dus, een domein genomen zonder dat ik hier toen serieus mee aan de slag ging. Dat is sinds een paar jaar veranderd, en nu blijkt bij een storing de betrouwbaarheid helaas erg te wensen over. Erg jammer! Ik kan dus helaas niet anders dan te gaan vertrekken en mijn domein te gaan verhuizen. Er zal vast ergens een verklaring voor te vinden zijn waarom het gaat zoals het nu loopt, maar het lijkt me niet dat je hier als klant op deze manier gedupeerd door hoeft te raken. Hoop voor E-Dentify (ServerFactory B.V.) dat dit alsnog aanspoort om e.e.a. een positieve wending te geven.
dinsdag 5 februari 2019
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 13 Niet nuttig 0
Wel facturen, geen contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2007 ben ik klant van E-Dentify en ik heb daar, in de loop der jaren, in totaal 3 domeinnamen, 2 hostingaccounts en 3 hosting pakketten afgenomen. De eerste jaren was ik erg tevreden; mijn sites werkten naar behoren en, als er iets was, kon ik eenvoudig contact opnemen met E-Dentify. Na verloop van tijd gebruikte ik de websites niet meer en was ik ze, min of meer, vergeten. Ik betaalde nog wel de facturen, maar ik vergat dan weer iedere keer om de diensten stop te zetten, niet in de laatste plaats omdat dit niet vanuit het klantenpaneel mogelijk lijkt te zijn. Fast forward naar het jaar 2018 waarbij E-Dentify voortaan als label onderdeel is van ServerFactory BV; in augustus 2018 kreeg ik een factuur welke ik heb voldaan, maar waarna ik vervolgens alsnog aanmaningen kreeg. Bij de laatste aanmaning werd gedreigd met de inzet van een incassobureau. Het e-mailadres voor contact van ServerFactory werkt niet meer en de telefoon wordt ook niet meer opgenomen.Dit is een buitengewoon nare aanlegenheid en ik heb dan ook sterk de indruk dat ServerFactory met haar dienstverlening is gestopt, maar dat bepaalde automatische processen, zoals de facturering, nog wel doorloopt. Ik heb dan ook een aangetekende brief verzonden met het verzoek om zo snel mogelijk al mijn diensten te beëindigen. Mocht het daadwerkelijk tot inzet van een incassobureau komen (wat mij sterk lijkt, gezien de reputatie die E-Dentify/ServerFactory inmiddels lijkt te hebben opgebouwd en hun aantoonbare laakbare gedrag), heb ik inmiddels een dossier opgebouwd.
donderdag 20 september 2018
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Geen reactie / opgelicht?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website netjes betaald maar ligt eruit sinds 1-8, en telefonisch of via mail reageren ze niet meer !!
dinsdag 7 augustus 2018
Vincent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onmogelijk antwoorden te krijgen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant en als er een probleem is of in mijn geval willen verhuizen gewoon nergens op reageren denk goed na voordat je met deze in zee gaat. momenteel zeer slecht bereikbaar voor met mail verkeer terwijl ik weet dat ze gewoon de server vol laten lopen zodat er een duurder pakket dan kan worden aangeboden aan de onwentende.
woensdag 14 maart 2018
Jouke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Alleen telefoondienst te bereiken. Klacht wordt genegeerd.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een week geen e-mails kunnen versturen en ontvangen. Website geeft een melding dat deze beëindigd is, volgens mijn klanten lijkt het of ik wanbetaler ben, ze vragen mij of ik failliet ben. Gebeld met klacht. Kom niet verder dan de telefoondienst. Deze heeft al 7 keer doorgegeven dat ik een probleem heb. Maar nog steeds geen reactie. Dit kost me tijd/geld, klanten en mijn reputatie.
vrijdag 2 februari 2018
kunstkamer - Ellen Gozeling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Failliet?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website uit de lucht, emails komen terug, geen contact te krijgen...
woensdag 31 januari 2018
Arend
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is geen contact te krijgen met support. Ben al jaren klant, nu er een probleem is (hun servers zijn gehackt en verspreiden spam) krijg je niemand te pakken. heel eng.
dinsdag 5 september 2017
Pieterse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onmogelijk om contact met ze te krijgen, opzeggen van een dienst lijkt hierdoor niet mogelijk!!! Overige support lijkt helemaal stil te liggen, een verzoek van een probleem met een domein wordt zonder pardoes gesloten... Ondanks de (net) acceptable dienstverlening van meerdere jaren zou ik hier nu geen zaken mee willen doen. Doe geen zaken met deze club (persoon??)
maandag 15 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
IK probeer al tijden contact met hun te krijgen maar krijg geen gehoor!! Ze dreigen met incasso van websites die ik al lang heb verhuist. Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!
zondag 14 februari 2016
de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ga nooit in zee met hun, eenmaal ze de vis beet hebben, kan je je verwachten aan: - Spookfacturen aanmaningen omdat je ze niet betaald - Incorrecte communicatie of geen communicatie (opzettelijk) - Intimidatie, soms ook bedreigen om iemand te doen betalen - Hun favoriete incassobureau komt wel in actie als je ook de nepaannamingen niet betaald. - Ze schilderen de consument af als degene die in fout is, maar het omgekeerde is waar. - Ze kunnen ook bij eb en vloed, de domeinnamen en hosting accounts manipuleren en saboteren. Als je aangetekend opzegt ondanks dit juridisch correct is, halen ze nog alles uit de kast: - Ze gaan gewoon door. - Ze houden voet bij stuk (hun krachtigste wapen) Op internet vind je enorm veel slachtoffers en hun verhaal van deze oplichtersbende. Er is maar een synoniem voor hun: Oplichters!
vrijdag 7 augustus 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-dentify is een partij die lak heeft aan wetgeving, opzeggingen negeert en vervolgens een incassobureau achter je aan stuurt. Op dit moment loopt er een incassotraject tegen ons, omdat E-dentify zich niet conformeert aan de Wet van Dam (die, ondanks wat zij denken, toch ook voor hun geldt). Daarnaast hebben ze ondanks een opzegging nogmaals een factuur verstuurd die wij nooit hebben ontvangen omdat ze een adreswijziging niet hebben doorgegeven. Al met al zijn er zoveel administratieve problemen dat ik deze hoster absoluut af raad. Blijf hier ver vanaf, draai je om en als je al klant bent: zorg dat je bij een opzegging alles vastlegt, om bevestiging vraagt, etc.
zaterdag 21 februari 2015
Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tevredn met E-dentify nooit ergens last van.
zondag 23 september 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een drama bedrijf, sturen idd zomaar spookfacturen en nu ineens een incasso via deurwaarder, als je dan belt krijg je een slome junkie aan de lijn die het allemaal geen reet interesseert, vandaag stap ik op met mijn domeinnamen. Ze zijn ook regelmatig offline, slechte service, schande dat er zulke oplichters mogen blijven bestaan.
vrijdag 17 augustus 2012
Hendriks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dieven zijn het. Ze zijn goedkoop inderdaad, op die manier lokken ze vele klanten. Totdat je gaat verhuizen of opzeggen, dan komt het gezeik, en dan komen de spookfacturen, aanmaningen en incasso's. Op die manier beroven ze je letterlijk van je geld. Als je portemonnee je lief is, dan laat je deze host links liggen. PS. Erg jammer dat ze zelf constant overal goede ervaringen neerzetten, puur om hun eigen praktijken te verbergen. Een schande is het.
vrijdag 13 juli 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met de facturatie en ook het klant contact gaat er veel fout bij deze organisatie. En het gaat niet eens om 1 fout maar gewoon jaar weer dezelfde, en elk jaar weer loopt het helemaal op tot bezwaar brieven via het incasso bureau. Als ze hun zaakjes daar nou eens fixen. op mail reageren ze niet, je ontvangt alleen maar een geautomatiseerd antwoord. Dus het ticket systeem wat ze gebruiken deugt ook al niet. Ik zou zeker niemand aanraden om hier iets te gaan hosten, tenzij je van langdurige klaag procedures houd.
zondag 24 juni 2012
Doedel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb rond de 300 domeinen bij E-dentify en vind het een goed bedrijf, uptime meer dan 99,9% en een snellen service (zitten dan ook in het pand naast mij), het e-dentify team is niet meer school jongens achter maar een creatieve club mensen die naar mijn mening hart voor de zaak hebben. Ik vermoed dat de oudere problemen van e-dentify niet meer gelden. Ik heb met diverse grotere isp's ervaring maar de problemen die ik daar tegenkom worden zelden binnen 24 uur opgelost. Bij E-dentify is de responstijd zelfs in het weekend zeer snel. Dennis Visser Viadennis.nl
zaterdag 26 november 2011
Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb ervaring met veel providers. Maar bij E-Dentify kwam ik pas na het opzeggen van mijn hosting erachter, hoe de service is van dit bedrijf. Na een aantal facturen en herinneringen te hebben ontvangen, waren ze opeens niet meer bereikbaar en kreeg ik geen reacties.
maandag 17 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ik de ervaringen van de mensen hieronder lees en zie dat ze anderhalf jaar oude ervaringen in 2010 op het web zetten vind ik niet dat men deze als betrouwbaar moet ervaren. Ik ben zelf inmiddels 6/7 jaar klant bij e-dentify en heb in het begin een trage site gehad en veel downtime ervaren. ECHTER sinds 5 jaar is alles goed, een snelle server en service, en geen enkele negatieve op of aanmerking kan ik nog maken. Ik kan iedereen deze goedkope edoch goede hosting aanraden. Robin
maandag 3 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
4 jaar lang kan ik zeggen dat ik voor 95% zeer tevreden ben en goede ervaringen heb met e-dentify.
zondag 13 juni 2010
van Liempt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas, helaas zelf als student hier ingetrapt een x-aantal jaar geleden. Zoals vele voor mij gingen: rekeningen aanmalingen etc. etc. Begin 2009 1ste van mijn domeinen opgezegt na veel gezeur heen en weer was het dan eindelijk zover, mijn domein was los. tot er weer een factuur kwam. Ik ga er ook niet meer woorden aan vies maken. Tip voor PB Singelma en kornuiten controleer je systeem eens.
woensdag 24 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Anderhalfjaar geleden mijn abonnement bij E-Dentify opgezegd vanwege de grote downtime. Dit kan gebeuren bij een goedkoop hostingbedrijf, dus daar zal ik me verder niet over uitlaten. Omdat ik vrijwel niets meer deed met mijn website heb ik mijn domein niet laten verhuizen. Uiteindelijk kreeg ik eind 2008 toch nog een factuur. Kan gebeuren, dus ik heb verder geen actie ondernomen. Ook eind 2009 kreeg ik nog facturen. Ook hierbij heb ik geen actie ondernomen, want internet bewijst dat dit vaker gebeurt. Inmiddels ben ik verhuisd, maar heb wel contact met degene die nu op mijn vorige adres wonen. Deze hebben nu al 2 maal aanmaningen en dreigingen met deurwaarders ontvangen. Na wat heen en weer gemail met P. zei hij uiteindelijk dat de factuur van 2009 onjuist was. De factuur uit 2008 stond nog wel open en moest betaald worden. Aangezien ik het daar niet mee eens ben heb ik gevraagd om het document te overleggen waarin staat dat voor de betreffende factuur een contract bestaat. Deze wil hij niet sturen, omdat hij zegt dat deze bij mij bekend is. Conclusie: Je kan genoegen nemen met een goedkope webhost met enige downtime. Maar de kans dat je wordt lastiggevallen na je contract is zeer groot! Even nog wat hulp voor Google: E-Dentify oplichterij
dinsdag 23 februari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan ik ergens kiezen voor zeer-zeer-zeer ontevreden? Ik kreeg al 2 jaar foute facturen en de dienst zelf is was ook niet best dus ik heb de dienst ruim 3 jaar geleden opgezegd, men claimt die brief niet te hebben ontvangen. Nu ontvang ik elk jaar rond januari een aanmaning gevolgd door wat incasso's. Steeds probeer ik deze oplichters duidelijk te maken dat ik toch écht niet ga betalen.. Zojuist had ik de heer S. nog even aan de telefoon, die claimt dat hij mij niet verder kan helpen met een aanmaning die hij mij zelf verstuurd heeft. Na wat (vriendelijk) aandringen dat ik geholpen wilde worden wilde hij een eind breien aan het gesprek, hierbij vroeg ik hem om zijn naam maar vergeefs hij gooide de telefoon erop. Nu wordt de telefoon niet meer opgenomen.
dinsdag 26 januari 2010
S.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absolute oplichters, deze (schoolgaande) jongens weten absoluut niet hoe je met klanten om moet gaan en een bedrijf moet runnen. Ik heb meerdere malen schriftelijk opgezegd maar blijf (2 jaar later!!) facturen ontvangen met dreigingen van een incassobureau. Ik ben deze jongens spuugzat! Nooit aan beginnen!
dinsdag 19 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niets dan kwaads over deze webhoster.. Een paar jaar terug had ik als onnozel minderjarig pubertje deze website geregistreerd, zich niet bewust van de consequenties van deze mafia-bende.. Een tijdje later begon de ellende. De site was een flop, hij was meer offline dan online (de 'belus' server), bij wijze van spreken dan. We besloten te stoppen met het project. In augustus/oktober 2007 hebben we de site stopgezet, althans dat dachten we.. Een paar dagjes later bleek de site nog steeds te bestaan.. De opzegging werd niet geaccepteerd, deze zou via de reguliere post moeten. Oke dat hebben we toen dus maar gedaan.. Toen kreeg ik ineens een factuur voor het jaar 2008! huh? De site was dit keer toch wel goed opgezegt?? Eerst negeerden ze mijn brief, 'deze hadden ze nooit ontvangen', en toen ik een nieuwe stuurde begonnen ze deze en de vorgige ineens inhoudelijk op puberende onjuistheden af te kraken? Dat is een beetje scheef.. Betrapt?! Dus ik touwtrekken via hun 'helpdesk', ahum, en toen heb ik er een hele tijd niets meer over gehoord. Tot een week of wat geleden, 'Hé Wytse, die oude site van jullie is ook nog steeds online!?'. huh? ow even kijken, ja wat gek! En vandaag lag er een dreigbrief op de mat.. Met iets er in over Flanderijn gerechtsdeurwaarders. Het lef dat ze hebben! Ze kunnen er naar fluiten of ze krijgen zelf een proces achter hun broek!
vrijdag 7 november 2008
Wytse Talsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pas op voor dit muizenbedrijf. Ze raken alles kwijt, hebben 0 klantvriendelijkheid en bieden hele slechte diensten aan. Als deze mannen ooit een keer op radar verschijnen of reeds verschenen zijn, zal mij dit niet verbazen. Heb persoonlijk 5 jaar touwtrek gehad. Ga zo investeren in een aangetekende brief, want die les heb ik wel geleerd. Alles wat niet aangetekend is negeren ze namelijk.
dinsdag 9 september 2008
Rowan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In september 2005 had ik mijn site ondergebracht bij E-dentify. In februari 2006 heb ik mijn site opgezegd per E-mail, en in maart 2006 elders ondergebracht. Op de opzegging per E-mail kreeg ik een bericht terug dat dit schriftelijk moest. Hierop heb ik ook nog eens een brief per post gestuurd. (niet aangetekend / werd toen ook nog niet gevraagd) Later kreeg ik onterecht een factuur van de periode september 2006 tot september 2007. Terwijl ik dus al vanaf maart 2006 geen dienst meer van hen af nam. (Had wel tot september 2006 betaald) In mei 2008 ontving ik van Flanderijn gerechtsdeurwaarders een acceptgiro van 25 euro, Ik heb Flanderijn geschreven hoe de vork in de steel zit. Vandaag 19 juli 2008 , Wederom een acceptgiro van Flandrijn Gerechtsdeurwaarders dat ik toch moet betalen. Nu 72 euro. Ik betaal dus niet, want ik had ruim optijd opgezegd en nam al lang geen diensten meer af. Inmiddels heb ik begrepen dat veel meer mensen deze nare ervaring hebben met E-dentify. U bent gewaarschuwd.
zaterdag 19 juli 2008
Niek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben reeds vertrokken bij deze webhoster, maar ik kan ook bevestigen dat dit de meest waardeloze webhoster is die er bestaat. Een opsomming van mij ervaring: - Servers heel vaak offline - Website offline - indien er problemen zijn en ze gegevens kwijt zijn zetten ze een oude backup terug op de server zodat men alles opnieuw weer mag aanpassen. - Mailing naar hotmailadressen of gmail adressen onmogelijk. -Zeer slechte support - Zeer onvriendelijk medewerkers zie zelfs het lef hebben je uit te schelden, dus ook bij mij. - Mijn website is een keer compleet verdwenen en hun backup bleek corrupt en daar was kous mee af, communicatie erover ho maar - Toen ik aangaf dat ik mijn domein wilde verhuizen haalden ze alles van de server af en zeiden dat ik alles maar aangetekend moest doen. Gelukkig heb ik al een backup. Krijg nu een telefoon dat ze me wilden dagvaarden, ze doen hun best maar! Dit is geen manier van communiceren. - Op hun support forum worden negatieve zaken zonder pardon verwijderd. - etcetera.. ook mijn advies: niet aan beginnen en men kan beter een iets duurdere provider pakken en er zeker van zijn dat alles goed verloopt. Ik vertrek nu naar PC internet en de service en communicatie verloopt gewoon spoedig. Nu ik in de clinch lig met e-dentify en alles heb uitgelegd aan PC internet wordt alles geforceerd verhuisd en zal ik binnen 3 dagen weer online zijn bij mijn nieuwe provider :D E-dentify: Het kost niks maar je krijgt dus ook niks!
maandag 7 juli 2008
Arnoud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf mag zich geen "webhoster" noemen. Zij sluiten zonder pardon de website af (3 maand voor einddatum) , na mijn vraag hoe dit kon werd er pas na 3 dagen gereageerd, met de uitleg dat ik de website had opgezegd. Ook over schade die ik daardoor had opgelopen wentelen ze af ( Wij zijn conform de overeenkomst hier niet aansprakelijk voor.) en daar kun je het dan mee doen. Kortom de betaalde hosting niet geleverd. Vragen worden afgewenteld of niet beantwoord Word het niet tijd dat deze fraudeleuze webhosting aangepakt word, of is er een groep mensen die samen dit bedrijf kan/wil aanpakken? Immers samen staan we sterk. Het mag toch niet zo zijn dat zij nog meer mensen ten onrechte benadelen, zij misbruiken immers hun machtpositie ten koste van de betalende klant.
maandag 26 mei 2008
Sjors
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absolute oplichters zijn het! Check maar eens op myipneighbours.com met hoeveel sites je op een server zit. Bij mij was het 300! Dit is echt belachelijk veel! Bovendien vragen ze 7 euro (!!!!) om een nieuw password aan te vragen. Ik heb 2 keer schriftelijk opgezegd, en 2 keer hebben ze geen brief ontvangen (zeggen ze). Dit lijkt me wel erg vreemd, aangezien je dit vaker leest over E-Dentify! Nu toch maar aangetekend verstuurd, en hoewel ik in de brief om bevestiging vroeg, heb ik die alsnog niet ontvagen. Mijd deze webhost absoluut!!
maandag 21 april 2008
Tjeerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een K*T bedrijf daaro in het goutum.. support van nul komma nul, kan bijna niet op mijn FTP en weten jullie waarom het zo goedkoop is!!?? 7 euro om je wachtwoord op te vragen.!!!! Mijn advies, Neem een host die 100 euro is en dan ben je veel beter af als bij dit zooite ongeregeld!!
zaterdag 8 maart 2008
pieter jan klaassen dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
NOOIT aan beginnen maar dan ook NOOIT, heb bij die lui een server gehuurd en heb niets geleverd gekregen bij de volgende facturen ook nadrukkelijk niet betaald en kwamen ze leuk aan met Intrum Justitia, na flink schelden aan de lijn is alles afgelopen en heb ik voor jan doedel betaald. OPLICHTERS moet niks meer van ze dat valse lui
maandag 18 februari 2008
Dylan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben reeds vertrokken bij deze webhoster, maar kan u verzekeren dat dit de meest waardeloze webhoster is die er bestaat. Een opsomming van mij ervaring: - Servers heel vaak offline -Zeer slechte support - Zeer onvriendelijk medewerkers zie zelfs het lef hebben je uit te schelden - Mijn website is een keer compleet verdwenen en hun backup bleek corrupt en daar was kous mee af, communicatie erover ho maar - Toen ik aangaf dat ik mijn domein wilde verhuisde wilden ze mijn domein pas vrijgeven na schriftelijk opzegging van mijn gehele hosting pakket. Na deze brief werd vervolgens zonder enige communicatie mijn gehele website offline gehaald )ik had toch echt betaald voor een heel jaar!' waardoor ik dus websiteloos was aangezien een domeinverhuizing enkele dagen duurt. - Op hun support forum worden negatieve zaken zonder pardon verwijderd. Er waren nog wel meer problemen maar daar kom ik nu ff niet op. Het kost niks maar je krijgt dus ook niks
zaterdag 16 februari 2008
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij deze een up to date bericht. E-dentify kent geen service en communiceren komt niet in het woordenboek van E-dentify voor. Ze willen specifiek benaderd worden en negeren je zonder probleem als er ook maar 1 detail ontbreekt in de gevens waarvan blijkbaa geen administraie wordt bijgehouden. Ze doen erg lang over beantwoorden van vragen en komen vaak met met een bot of half antwoord. Administratie hebben ze niet, je moet bij elk bericht al je gegevens meezenden anders wordt je niet geholpen. Opzeggen echt aangetekend doen, anders verdwijnt deze mogelijk in de houtkachel ter plaatse. Technisch mischien ok. De organisatie ......... nooit aan beginnen!!!
woensdag 23 januari 2008
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Soms wat downtime, soms wat storingen hier en daar, soms wat communicatie problemem en de administratie is niet echt geweldig. Maar wat valt er nou te klagen voor 1 of 2 euro per maand ? Deze host is iets voor een prive site. Zit nu al 2 of 3 jaar bij E-Dentify en voor die euro per maand zie je mij niet overstappen.
dinsdag 15 januari 2008
Ruud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze pagina bevat enkel gedateerde onjuiste ervaringen door gebrek aan controle door de beheerders van webhosters.nl. De ervaringen op deze pagina zijn niet waarheidsgetrouw en dienen door de beheerder verwijderd te worden.
maandag 31 december 2007
E-Dentify
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste lezers! Ruim 1 jaar geleden heb ik mijn webhosting bij E-dentify gestopt. De reden hiertoe: De website was meer offline dan online, net als vele klanten beweren. Het is 1 grote chaos bij E-dentify. Administratief gezien weten ze nergens iets van, aangezien alles door de war ligt. Let op: E-dentify zijn jongens van 18 jaar die nergens kennis van hebben. Nadat ik m'n eerste domein met veel moeite heb uitgeschreven, had ik echter nog 1 domein bij E-dentify staan. Natuurlijk twijfelde ik er niet over om deze ook bij E-dentify weg te doen, maar het leek makkelijker gezegd dan gedaan... De drama kon beginnen. Nadat ik was uitgeschreven, beweerde E-dentify dat ik "niet" was uitgeschreven, terwijl ik een schriftelijke afzegging heb gestuurd en alles goed was geregeld. Ik heb bewijs geleverd (gelukkig had ik deze anders werd het nog meer drama). Nu zit ik bij AlfaHosting. Serieus, let op waar je host, want E-dentify is 1 prut. AlfaHosting is top! Nooit klachten over hun, en de support is perfect!
woensdag 25 juli 2007
M.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb niets dan slechte ervaringen met deze provider. Aanvankelijk leek het een goede en goedkope provider, totdat de facturen kwamen. Ik kreeg opeens een brief van interim justitia, over een domeinnaam en hostingpakket dat ik bij deze provider zou hebben en waarvan ik de factuur na een jaar nog niet betaald zou hebben. Dit ging echter om een domeinnaam die ik allang had opgezegd omdat de website voortdurend down was. Later werd ik gebeld door interim justitia dat het inderdaad om een fout van E-Dentify ging en zou ik er vanaf zijn. Daar begonnen de problemen. Ik had nog een domeinnaam bij E-Dentify, maar deze bleek ook steeds offline dus heb ik geweigerd te betalen voor diensten die niet geleverd werden. Ik bleef maar facturen krijgen en op mailtjes reageerden ze niet. Uit wanhoop, om van ze af te zijn, maar alle facturen betaald. Krijg ik vandaag dus w??r een brief thuis over de domeinnaam waarvan ik eerst een incassobrief had gekregen. Dat ik die weer een jaar niet betaald heb en als ik dat niet even snel doe, dat ze dan weer interim justitia achter me aan sturen! En dat over een doeminnaam die al minstens 1,5 jaar niet meer bij hun gehost wordt! Dus zoek je een goedkope webhostingprovider, ga dan NIET naar E-Dentify. Pure troep. Slechte helpdesk (simpelweg geen reactie, en ?ls er dan een reactie komt is het geen antwoord op je vraag), veel downtime (grootse deel v/h jaar downtime), vreemde facturen, incassobureaus die je achter je aan krijgt. Niks dan teleurstelling en boosheid over e-dentify.
maandag 23 juli 2007
Kaz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mij in september 2005 hier aangemeld. In maart 2006 ben ik er weggegaan vanwegen de slechte prestaties. Mijn website was meer ofline dan online. (veel downtime) In maart 2006 heb ik via E-mail en via Tante Pos (niet aangetekend, was toen ook nog geen spraken van) opgezegd. Tot op de dag van vandaag krijg ik nog facturen 2006/ 2007 van ze. En ze blijven maar terug schrijven dat ik alsnog aangetekend moet opzeggen. Wat een een slecht bedrijf!
woensdag 18 juli 2007
niek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een en al ellende met deze ISP; en ALS het eindelijk draait, kun je gewoon wachten totdat het fout gaat (over het algemeen duurt dit niet langer dan 2 maanden). Je bent dan ook keurig 2 dagen volledig offline, zowel je site als je email. Over de service al helemaal niet te spreken; het telefoonnummer wordt namelijk NOOIT opgenomen ('de directeur' zit namelijk tot 16u op school, zoals anderen ook reeds hebben ondervonden en gemeld op verschillende forums), op klachten wordt zeer star gereageerd, het eigen forum wordt sterk gecencureerd (negatieve berichten worden verwijderd) en de administratie is een zooitje (ik kreeg gisteren mijn factuur over 2006). Mijn advies: Google eerst heel goed op E-Dentify voordat je met deze piraten in zee gaat. Ze zijn goedkoop, maar ze zijn niet de enigen (zeer goede ervaringen heb ik opgedaan met www.ermis.nl; zelden een meer persoonlijke service ervaren en wordt ALTIJD opgenomen!)
donderdag 5 juli 2007
Daniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgezien van de downtimes vergeten de meeste mensen niet dat je voor ?1,-- erg veel service krijgt: Veel bandbreedte, veel ruimte, veel opties met mail, mysql etc. De support is zo slecht nog niet: Ze reageren vaak op vragen, in het weekend duurt het echter wat langer. Afgelope weken veel downtimes gehad maar daar kon E-dentify niks aan doen. Er werd veel ge-DDos-t. Overmacht noemt men dat. Ik denk dat het niet de beste hosting is, maar de slechtste? Nee.
woensdag 4 juli 2007
Stefan Verkerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het eerste jaar heb ik geen reden tot klagen gehad; uptime was bijna 100%. Mail en cpanel goed bereikbaar; Maar vanaf het tweede jaar heb ik bijna 4 keer per week wel iets. Of de mail ligt er uit; of de site ligt er uit (is volledig weg!!! en moet opnieuw de indexfile geupload worden), of het cpanel ligt er uit. Geregeld ligt ook alles er uit; ook hun eigen site. Vooral de weekenden is het soms echt bar en boos. Dan wordt er ook geen support geleverd. "Wij geven standaard support van maandag tot en met vrijdag" (reactiemail mail van 11 juni 2006 ) Bij antwoorden wordt er soms met technische termen gegooid die ik niet begrijp. Nou doen ze wel hun best om eea snel op te lossen maar steeds moet de gebruiker; ik dus, met vragen komen. Die dan weer niet of niet volledig danwel ontwijkend worden beantwoord. Als het werkt dan gaat alles prima maar owee als het mis gaat. Algemeen: Ik geloof dat het nog jonge gasten zijn en ze doen hun best; maar de uptime en de ondersteuning mag wel veeeeel beter.
dinsdag 19 juni 2007
ErAs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop en relatief veel ruimte. Geen problemen met downtime. Niet heel slim en behulpzaam in klantcontact en om wat duistere redenen zijn er geen addon scripts meer mogelijk via cpanel.
zaterdag 2 juni 2007
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzegbrieven komen niet aan, klachten en vragen worden niet beantwoord en websites zijn dagen offline of verdwijnen spontaan.
zondag 27 mei 2007
jan de boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin had ik met mijn eerste domein www.concept-car.nl totaal geen problemen. Omdat mijn passie voor webdesign groeide gaf ik concept-car uit handen en bestelde vol vreugde mijn 2e domein www.iscape.nl Helaas waren ze overgestapt van DirectAdmin naar cPanel. Geen probleem dacht ik. Gelukkig had ik deze ook niet en ik heb in 1 jaar maar 2 keer een downtime gehad. Toen ik het domein www.jhleskaarten.nl voor een klant registreerde begonnen de problemen. Ik kon bestanden wel uploaden maar deze waren niet meer terug te zien in mijn mappen en ze stonden ook niet online. Als ik contact met e-Dentify wil opnemen krijg ik ze via mijn mobiel niet te pakket op het nummer dat op hun site staat. Via mail krijg ik wel contact met ze. in de eerste mail krijg ik te horen dat ik mijn mappen nog maar eens goed moet doorkijken. Ik mail ze dat ik niet achterlijk ben en of ze mischien kunnen onderzoeken of het aan het cPanel van de klant ligt. Vervolgens krijg ik de volgende mail terug: Geachte relatie, U zou het voor de zekerheid eens kunnen proberen met een FTP programma. Met vriendelijke groet, Naam heb ik weggelaten. E-Dentify Internet Diensten Buorren 2 9084 BC Goutum The Netherlands KvK: 01104341 BTW: NL0133.79.252.B01 T: 088 0000088 Ik heb met mijn klant afgesproken zijn website bij een andere aanbieder te hosten. Met vriendelijke groet, Maikel Warmerdam iScape group wagenmaker 26 3648 KK Wilnis T: 06 40 79 28 54 E: info@iscape.nl W: www.iscape.nl
maandag 30 april 2007
Maikel Warmerdam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet zo goede ervaring. Zit er ondertussen al 2 jaar bij ofzo. Vorig jaar ben ik gestopt met mijn website en hem offline gehaald. Een maand later krijg ik van E-Dentify een rekening van 175,- euro (!) voor het overschrijden van bandbreedte. Heb tot op heden niet kunnen achterhalen waar die bandbreedte aan op heeft kunnen gaan... Volgens mij lopen ze de boel te belazeren....
dinsdag 10 april 2007
I Vegeta
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had hier een webhostingpakket + domeinnaam. Heb ik inmiddels verhuist naar een andere hostingbedrijf (Antagonist). De redenen: - veel downtime, al is het wel iets beter geworden toen ze mijn account op een andere server hadden gezet - reactie op mails erg laat - zeggen dat ze brieven niet ontvangen terwijl ze toch niet meerdere keren door TNT foutief worden bezorgd :S - klantencontact is niet goed Ben blij dat ik ben overgestapt! Veel beter nu
zondag 18 maart 2007
F.E. Wiersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met E-Dentify Webhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl