Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / E-Dentify Webhosting

E-Dentify Webhosting

2,3 / 5 218 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 01104341
Website screenshot E-Dentify Webhosting

Overall score

2,3 / 5 218 ervaringen

Totaal (218)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 218 op 22 pagina's

Wel facturen, geen contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2007 ben ik klant van E-Dentify en ik heb daar, in de loop der jaren, in totaal 3 domeinnamen, 2 hostingaccounts en 3 hosting pakketten afgenomen.De eerste jaren was ik erg tevreden; mijn sites werkten naar behoren en, als er iets was, kon ik eenvoudig contact opnemen met E-Dentify.Na verloop van tijd gebruikte ik de websites niet meer en was ik ze, min of meer, vergeten. Ik betaalde nog wel de facturen, maar ik vergat dan weer iedere keer om de diensten stop te zetten, niet in de laatste plaats omdat dit niet vanuit het klantenpaneel mogelijk lijkt te zijn.Fast forward naar het jaar 2018 waarbij E-Dentify voortaan als label onderdeel is van ServerFactory BV; in augustus 2018 kreeg ik een factuur welke ik heb voldaan, maar waarna ik vervolgens alsnog aanmaningen kreeg. Bij de laatste aanmaning werd gedreigd met de inzet van een incassobureau.Het e-mailadres voor contact van ServerFactory werkt niet meer en de telefoon wordt ook niet meer opgenomen.Dit is een buitengewoon nare aanlegenheid en ik heb dan ook sterk de indruk dat ServerFactory met haar dienstverlening is gestopt, maar dat bepaalde automatische processen, zoals de facturering, nog wel doorloopt.Ik heb dan ook een aangetekende brief verzonden met het verzoek om zo snel mogelijk al mijn diensten te beëindigen.Mocht het daadwerkelijk tot inzet van een incassobureau komen (wat mij sterk lijkt, gezien de reputatie die E-Dentify/ServerFactory inmiddels lijkt te hebben opgebouwd en hun aantoonbare laakbare gedrag), heb ik inmiddels een dossier opgebouwd.
donderdag 20 september 2018
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geen reactie / opgelicht?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website netjes betaald maar ligt eruit sinds 1-8, en telefonisch of via mail reageren ze niet meer !!
dinsdag 7 augustus 2018
Vincent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onmogelijk antwoorden te krijgen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant en als er een probleem is of in mijn geval willen verhuizen gewoon nergens op reageren denk goed na voordat je met deze in zee gaat. momenteel zeer slecht bereikbaar voor met mail verkeer terwijl ik weet dat ze gewoon de server vol laten lopen zodat er een duurder pakket dan kan worden aangeboden aan de onwentende.
woensdag 14 maart 2018
Jouke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Alleen telefoondienst te bereiken. Klacht wordt genegeerd.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een week geen e-mails kunnen versturen en ontvangen. Website geeft een melding dat deze beëindigd is, volgens mijn klanten lijkt het of ik wanbetaler ben, ze vragen mij of ik failliet ben.Gebeld met klacht. Kom niet verder dan de telefoondienst. Deze heeft al 7 keer doorgegeven dat ik een probleem heb. Maar nog steeds geen reactie. Dit kost me tijd/geld, klanten en mijn reputatie.
vrijdag 2 februari 2018
kunstkamer - Ellen Gozeling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Failliet?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website uit de lucht, emails komen terug, geen contact te krijgen...
woensdag 31 januari 2018
Arend
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is geen contact te krijgen met support. Ben al jaren klant, nu er een probleem is (hun servers zijn gehackt en verspreiden spam) krijg je niemand te pakken. heel eng.
dinsdag 5 september 2017
Pieterse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onmogelijk om contact met ze te krijgen, opzeggen van een dienst lijkt hierdoor niet mogelijk!!!Overige support lijkt helemaal stil te liggen, een verzoek van een probleem met een domein wordt zonder pardoes gesloten...Ondanks de (net) acceptable dienstverlening van meerdere jaren zou ik hier nu geen zaken mee willen doen. Doe geen zaken met deze club (persoon??)
maandag 15 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
IK probeer al tijden contact met hun te krijgen maar krijg geen gehoor!! Ze dreigen met incasso van websites die ik al lang heb verhuist.Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!
zondag 14 februari 2016
de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ga nooit in zee met hun, eenmaal ze de vis beet hebben, kan je je verwachten aan: - Spookfacturen aanmaningen omdat je ze niet betaald - Incorrecte communicatie of geen communicatie (opzettelijk) - Intimidatie, soms ook bedreigen om iemand te doen betalen - Hun favoriete incassobureau komt wel in actie als je ook de nepaannamingen niet betaald. - Ze schilderen de consument af als degene die in fout is, maar het omgekeerde is waar. - Ze kunnen ook bij eb en vloed, de domeinnamen en hosting accounts manipuleren en saboteren.Als je aangetekend opzegt ondanks dit juridisch correct is, halen ze nog alles uit de kast: - Ze gaan gewoon door. - Ze houden voet bij stuk (hun krachtigste wapen)Op internet vind je enorm veel slachtoffers en hun verhaal van deze oplichtersbende. Er is maar een synoniem voor hun: Oplichters!
vrijdag 7 augustus 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-dentify is een partij die lak heeft aan wetgeving, opzeggingen negeert en vervolgens een incassobureau achter je aan stuurt. Op dit moment loopt er een incassotraject tegen ons, omdat E-dentify zich niet conformeert aan de Wet van Dam (die, ondanks wat zij denken, toch ook voor hun geldt). Daarnaast hebben ze ondanks een opzegging nogmaals een factuur verstuurd die wij nooit hebben ontvangen omdat ze een adreswijziging niet hebben doorgegeven.Al met al zijn er zoveel administratieve problemen dat ik deze hoster absoluut af raad. Blijf hier ver vanaf, draai je om en als je al klant bent: zorg dat je bij een opzegging alles vastlegt, om bevestiging vraagt, etc.
zaterdag 21 februari 2015
Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met E-Dentify Webhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: