E-Dentify Webhosting

2,3 / 5 222 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 01104341
Website screenshot E-Dentify Webhosting

Overall score

2,3 / 5 222 ervaringen

Totaal (222)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 222 op 23 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ik de ervaringen van de mensen hieronder lees en zie dat ze anderhalf jaar oude ervaringen in 2010 op het web zetten vind ik niet dat men deze als betrouwbaar moet ervaren.Ik ben zelf inmiddels 6/7 jaar klant bij e-dentify en heb in het begin een trage site gehad en veel downtime ervaren. ECHTER sinds 5 jaar is alles goed, een snelle server en service, en geen enkele negatieve op of aanmerking kan ik nog maken.Ik kan iedereen deze goedkope edoch goede hosting aanraden.Robin
maandag 3 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
4 jaar lang kan ik zeggen dat ik voor 95% zeer tevreden ben en goede ervaringen heb met e-dentify.
zondag 13 juni 2010
van Liempt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas, helaas zelf als student hier ingetrapt een x-aantal jaar geleden. Zoals vele voor mij gingen: rekeningen aanmalingen etc. etc. Begin 2009 1ste van mijn domeinen opgezegt na veel gezeur heen en weer was het dan eindelijk zover, mijn domein was los. tot er weer een factuur kwam.Ik ga er ook niet meer woorden aan vies maken. Tip voor PB Singelma en kornuiten controleer je systeem eens.
woensdag 24 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Anderhalfjaar geleden mijn abonnement bij E-Dentify opgezegd vanwege de grote downtime. Dit kan gebeuren bij een goedkoop hostingbedrijf, dus daar zal ik me verder niet over uitlaten. Omdat ik vrijwel niets meer deed met mijn website heb ik mijn domein niet laten verhuizen.Uiteindelijk kreeg ik eind 2008 toch nog een factuur. Kan gebeuren, dus ik heb verder geen actie ondernomen. Ook eind 2009 kreeg ik nog facturen. Ook hierbij heb ik geen actie ondernomen, want internet bewijst dat dit vaker gebeurt. Inmiddels ben ik verhuisd, maar heb wel contact met degene die nu op mijn vorige adres wonen. Deze hebben nu al 2 maal aanmaningen en dreigingen met deurwaarders ontvangen. Na wat heen en weer gemail met P. zei hij uiteindelijk dat de factuur van 2009 onjuist was. De factuur uit 2008 stond nog wel open en moest betaald worden. Aangezien ik het daar niet mee eens ben heb ik gevraagd om het document te overleggen waarin staat dat voor de betreffende factuur een contract bestaat. Deze wil hij niet sturen, omdat hij zegt dat deze bij mij bekend is.Conclusie: Je kan genoegen nemen met een goedkope webhost met enige downtime. Maar de kans dat je wordt lastiggevallen na je contract is zeer groot!Even nog wat hulp voor Google: E-Dentify oplichterij
dinsdag 23 februari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan ik ergens kiezen voor zeer-zeer-zeer ontevreden?Ik kreeg al 2 jaar foute facturen en de dienst zelf is was ook niet best dus ik heb de dienst ruim 3 jaar geleden opgezegd, men claimt die brief niet te hebben ontvangen. Nu ontvang ik elk jaar rond januari een aanmaning gevolgd door wat incasso's. Steeds probeer ik deze oplichters duidelijk te maken dat ik toch écht niet ga betalen.. Zojuist had ik de heer S. nog even aan de telefoon, die claimt dat hij mij niet verder kan helpen met een aanmaning die hij mij zelf verstuurd heeft. Na wat (vriendelijk) aandringen dat ik geholpen wilde worden wilde hij een eind breien aan het gesprek, hierbij vroeg ik hem om zijn naam maar vergeefs hij gooide de telefoon erop. Nu wordt de telefoon niet meer opgenomen.
dinsdag 26 januari 2010
S.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absolute oplichters, deze (schoolgaande) jongens weten absoluut niet hoe je met klanten om moet gaan en een bedrijf moet runnen. Ik heb meerdere malen schriftelijk opgezegd maar blijf (2 jaar later!!) facturen ontvangen met dreigingen van een incassobureau. Ik ben deze jongens spuugzat! Nooit aan beginnen!
dinsdag 19 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niets dan kwaads over deze webhoster..Een paar jaar terug had ik als onnozel minderjarig pubertje deze website geregistreerd, zich niet bewust van de consequenties van deze mafia-bende.. Een tijdje later begon de ellende. De site was een flop, hij was meer offline dan online (de 'belus' server), bij wijze van spreken dan. We besloten te stoppen met het project.In augustus/oktober 2007 hebben we de site stopgezet, althans dat dachten we.. Een paar dagjes later bleek de site nog steeds te bestaan.. De opzegging werd niet geaccepteerd, deze zou via de reguliere post moeten. Oke dat hebben we toen dus maar gedaan.. Toen kreeg ik ineens een factuur voor het jaar 2008! huh? De site was dit keer toch wel goed opgezegt?? Eerst negeerden ze mijn brief, 'deze hadden ze nooit ontvangen', en toen ik een nieuwe stuurde begonnen ze deze en de vorgige ineens inhoudelijk op puberende onjuistheden af te kraken? Dat is een beetje scheef.. Betrapt?!Dus ik touwtrekken via hun 'helpdesk', ahum, en toen heb ik er een hele tijd niets meer over gehoord. Tot een week of wat geleden, 'Hé Wytse, die oude site van jullie is ook nog steeds online!?'. huh? ow even kijken, ja wat gek!En vandaag lag er een dreigbrief op de mat.. Met iets er in over Flanderijn gerechtsdeurwaarders. Het lef dat ze hebben! Ze kunnen er naar fluiten of ze krijgen zelf een proces achter hun broek!
vrijdag 7 november 2008
Wytse Talsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pas op voor dit muizenbedrijf. Ze raken alles kwijt, hebben 0 klantvriendelijkheid en bieden hele slechte diensten aan. Als deze mannen ooit een keer op radar verschijnen of reeds verschenen zijn, zal mij dit niet verbazen. Heb persoonlijk 5 jaar touwtrek gehad. Ga zo investeren in een aangetekende brief, want die les heb ik wel geleerd. Alles wat niet aangetekend is negeren ze namelijk.
dinsdag 9 september 2008
Rowan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In september 2005 had ik mijn site ondergebracht bij E-dentify. In februari 2006 heb ik mijn site opgezegd per E-mail, en in maart 2006 elders ondergebracht. Op de opzegging per E-mail kreeg ik een bericht terug dat dit schriftelijk moest. Hierop heb ik ook nog eens een brief per post gestuurd. (niet aangetekend / werd toen ook nog niet gevraagd) Later kreeg ik onterecht een factuur van de periode september 2006 tot september 2007. Terwijl ik dus al vanaf maart 2006 geen dienst meer van hen af nam. (Had wel tot september 2006 betaald) In mei 2008 ontving ik van Flanderijn gerechtsdeurwaarders een acceptgiro van 25 euro, Ik heb Flanderijn geschreven hoe de vork in de steel zit. Vandaag 19 juli 2008 , Wederom een acceptgiro van Flandrijn Gerechtsdeurwaarders dat ik toch moet betalen. Nu 72 euro. Ik betaal dus niet, want ik had ruim optijd opgezegd en nam al lang geen diensten meer af. Inmiddels heb ik begrepen dat veel meer mensen deze nare ervaring hebben met E-dentify. U bent gewaarschuwd.
zaterdag 19 juli 2008
Niek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben reeds vertrokken bij deze webhoster, maar ik kan ook bevestigen dat dit de meest waardeloze webhoster is die er bestaat. Een opsomming van mij ervaring:- Servers heel vaak offline - Website offline - indien er problemen zijn en ze gegevens kwijt zijn zetten ze een oude backup terug op de server zodat men alles opnieuw weer mag aanpassen. - Mailing naar hotmailadressen of gmail adressen onmogelijk. -Zeer slechte support - Zeer onvriendelijk medewerkers zie zelfs het lef hebben je uit te schelden, dus ook bij mij. - Mijn website is een keer compleet verdwenen en hun backup bleek corrupt en daar was kous mee af, communicatie erover ho maar - Toen ik aangaf dat ik mijn domein wilde verhuizen haalden ze alles van de server af en zeiden dat ik alles maar aangetekend moest doen. Gelukkig heb ik al een backup. Krijg nu een telefoon dat ze me wilden dagvaarden, ze doen hun best maar! Dit is geen manier van communiceren. - Op hun support forum worden negatieve zaken zonder pardon verwijderd.- etcetera.. ook mijn advies: niet aan beginnen en men kan beter een iets duurdere provider pakken en er zeker van zijn dat alles goed verloopt.Ik vertrek nu naar PC internet en de service en communicatie verloopt gewoon spoedig. Nu ik in de clinch lig met e-dentify en alles heb uitgelegd aan PC internet wordt alles geforceerd verhuisd en zal ik binnen 3 dagen weer online zijn bij mijn nieuwe provider :DE-dentify: Het kost niks maar je krijgt dus ook niks!
maandag 7 juli 2008
Arnoud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met E-Dentify Webhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: