E-Dentify Webhosting

1,0 / 5 142 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 01104341

Review score

1,0 / 5 142 ervaringen

Totaal (142)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 142 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoe ze er technisch voorstaan weet ik niet, ik ben alweer een half jaar geleden verhuisd naar een andere provider. Maar administratief is het een zooitje. Ik kreeg onlangs een factuur voor de nieuwe periode, voor webhosting en domeinnaam. Die had ik beiden al via e-mail en forum opgezegd, maar dit bleek schriftelijk te moeten. Ok even goede vrienden, dan betaal ik nog maar een jaar maar dan moet mijn hosting wel werken. Nu is mijn hostingpakket al sinds maart niet meer actief (ik kan dus ook niet inloggen) en ik heb inmiddels al meer dan 5 keer verzocht om me de inloggegevens toe te sturen. Iedere keer beloofd maar schijnbaar kunnen ze die niet vinden, zelfs via mijn klantnummer niet. (is de opzegging dus wel verwerkt?) )En de facturen en dreigingen blijven maar komen. Zo werkt dit natuurlijk niet, je betaalt voor een dienst en als die dienst uitblijft betaal ik niet. Ik hoop dat ze dit lezen. Jongens, stuur mij mijn inloggegevens en de factuur is binnen een uurtje voldaan! Klantnummer 663.
vrijdag 23 september 2005
Robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou, na een wat valse start (zie het voorafgaande) is alles nu in orde! Goede responstijd, een berg gereedschappen die allemaal goed werken (voor zover ik heb kunnen nagaan), kortom: mijn aanvankelijke boosheid is geheel weggeebd.
vrijdag 16 september 2005
Koen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb, ondanks negatieve kritieken hier, toch een pakket van E-Dentify aangeschaft, namelijk pakket 1. Tot nu toe (ongeveer 1,5 maand) ben ik erg tevreden. Al deze tijd heb ik slechts zo'n 50 min. downtime gehad. (server Argus) Ik hoop dat ze dit volhouden, dan bl?jf ik tevreden. @ Koen, je moet ze even bellen, dat helpt ;-)
woensdag 14 september 2005
I-Racer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tja, ik heb vorige week een domein via e-dentify aangevraagd, betaald, het contract gepost en nog eens gemaild, maar na een briefwisseling van een paar dagen is het helemaal stil geworden in het hoge noorden. Ik heb dus voorlopig niets voor weinig, en geen idee waar dat aan ligt. Alle termijnen zijn inmiddels verstreken zonder een enkel positief resultaat, dus ik ga mijn geld maar eens terug vragen. Wordt vervolgd.
dinsdag 13 september 2005
koen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-Dentify is een erg slechte provider, het zijn oplichters. Als je een mail stuurt reageren ze niet, als je iets op hun forum zegt vor je gebanned. Kortom, een rot provider! Aangezien vele mensen E-Dentify een rot provider vinden, is E-Dentifail opgericht om E-Dentify te boycotten. http://www.e-dentifail.nl
dinsdag 6 september 2005
E-Dentifail
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben het ook met onderstaande eens. Service is best waardeloos maar de server waar ik op zit heb ik geen last van en ben ik eigenlijk dik tevreden over. Ik zit nu al 2 jaar bij E-dentify en heb alleen in het begin wat probleempjes gehad maar nu al heel lang niet meer. Ik meet het nu 2 maanden via webbuddy en sinds de eerste meeting heb ik 100% uptime. Een gemiddelde connect time van 0.003 s en een gemiddelde response tijd van 0.012 s niet slecht..Ik heb zelf een reseller pakket en ben er zeker tevreden over alleen jammer dat de service zo slecht is..(Nee ik ben niet ingehuurd door E-Dentify lol) en sterkte aan diegene met wel problemen.
donderdag 1 september 2005
WarriorSan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb geen klachten over deze provider. Ik heb mezelf vorige week woensdag aangemeld (Pakket 1), en heb daarna het verschuldigde geld overgemaakt. Dat overmaken duurde even i.v.m. een Postbankrekening. A.s. maandag kreeg ik een keurige mail met daarin mijn inloggegevens, en ik kom meteen mijn site uploaden. Sinds gister is ook de domeinnaam actief en de site draait als een zonnetje. Over lange termijn kan ik natuurlijk niks zeggen, maar de aanmelding verliep goed. Ik heb de afgelopen week wel http://noc.e-dentify.nl/ in de gaten gehouden, waar je de uptime van alle servers kan zien. Sommige servers draaien al 2 maanden zonder reboot, en dat lijkt me wel in orde. Gaan er dingen tegenzitten, of slecht lopen, dan zal ik het ook niet laten om dat hier te melden, maar ik vind het belangrijk dat dingen die goed gaan ook gemeld dienen te worden.
donderdag 1 september 2005
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik lees de voorgaande verhalen en hun klachten komen mij niet bekend voor. Zelf zit ik op de dictys-server en die gaat echt al minstens een half jaar goed nu, voor zover ik me kan herinneren. Communicatie vanuit E-D kan misschien beter, maar technisch is voor mij alles in orde. Oh, ik heb gewoon pakket nr. 1
donderdag 25 augustus 2005
Olaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
schijnt dat ze ook via andere namen probere de zaak op te lichte: http://www.easyracks.nl
zaterdag 13 augustus 2005
moet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit er al een hele poos bij.. maar ik blijf maar hele lange periodes down time houden! elke keer wanneer ik denk dat het eindelijk is goed gaat is het een week later weer prijs en weer meerdere weken achter elkaar downtime! niet aan beginnen dus!
maandag 25 juli 2005
Kaatje
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb zeven weken geleden mijn factuur betaald om mijn domein te verhuizen naar e-dentify. Ik heb tal van ticketjes aangemaakt, maar er gebeurt niets. Als ik het op het forum post, bannen ze mij en deleten ze alle berichtjes. Kan niemand hier iets tegen doen??!!! Is dat niet een beetje ERG ILLEGAAL, je betaalt voor iets, maar krijgt niets, zelfs niet je geld terug????!!!!
donderdag 21 juli 2005
Bert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absoluut niet tevreden! Ben al meer dan twee weken offline. Eigenaar gebeld, hoor ik dat "BBNed ons boycot, dus iedereen met een provider die aangesloten is bij BBNed kan je website niet zien". M'n provider gebeld, niet waar. Bij buren gecontroleerd (hebben geen BBNed), website niet te bereiken. Nogmaals gebeld, "Kernel update, duurt 2 dagen". Na 4 dagen nog niet online, "Kernel recompile, over 5 minuutjes weer online". 3 uur later nog niet, weer gebeld, "Firewall doet raar, bel morgen maar terug". Nu ga ik morgen weer bellen, en als ik dan nog niet online ben, zoek ik een andere host, of ik draai zelf wel een webserver. Ben E-Dentify ZEER beu.
donderdag 7 juli 2005
Jeroen Paauwe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik verwacht dat ik zelf niet veel afwijk van de rest. E-dentify is GEEN goede webhoster en heeft GEEN goede klantenservice. Ik zeur nu al vanaf Januari dit jaar om facturen zodat ik alles kan betalen, maar dit krijg ik niet. Ik was altijd best tevreden met hun reseller server, redelijk veel online en redelijk stabiel. Ik heb destijds een domein voor 2 jaar vast gelegt, maar helaas. Nu na ongeveer 1 jaar tijd is mijn domein weer vrijgekomen op de markt en is gelijk geregistreerd door een ander bedrijf. Een zogenaamd domein-kaper bedrijf (deze registreerd domeinen die net verlopen zijn, zodat ze veel geld kunnnen vragen voor de oude eigenaar die het domein weer terug wilt). Ik heb echter recht op nog een jaar dit domein. DIt heeft tot gevolg dat er tussen de 25 en 35 subdomeinen, waar websites op stonden van vrienden, kennisen e.d., niet meer te bereiken zijn en dat er ongeveer 50 e-mailadressen niet meer gecontroleerd kunnen worden. Ikzelf lijd hier heel erg aan, gezien ik die e-mailadressen intensief gebruikte. Niemand, ook andere bedrijven, kunnen mij meer berijken en ik ben genoodzaakt alles en iedereen hiervoor op de hoogte te brengen. Kostbare tijd. Ik ga er nu alles aan doen om het weer recht te krijgen, wat waarschijnlijk heel moeilijk gaat worden aangezien contract met e-dentify vrijwel onmogelijk is. Schadevergoeding zal wellicht op zijn plek zijn.
donderdag 7 juli 2005
Jordi Betting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf kan beter kappen met zijn zaakjes alles is slecht probleem dit probleem dat heb in jaar tijd nog geen maand gehad zonder problemen! vraag om support krijg ik reactie vrijdag avond jong beetje laat GET A LIFE en dat van de eigenaar:S.
vrijdag 1 juli 2005
relaxuh.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Quote: dinsdag, 15 februari 2005 / 20:45:16 G Nauta / gerard at nautronix.nl van www.nautronix.nl ervaring met E-Dentify Webhosting Zeer goed hosting bedrijf, laatste tijd was er af en toe veel downtime, maar dit kwam door het overplaatsen naar nieuwere servers. Deze zijn veeeeeel beter, en dat is nu al te merken. Ook zouden ze een eigen control panel krijgen, deze is er inmiddels nog niet, dus hebben ze voor 3 servers een jaar licentie voor cpanel aangeschaft! Top service!!!. Dictys heeft een tijd vol gezeten, ik heb gevraagd of ik mijn domein kon omzetten naar een reseller pakket op een andere server, dit kon, en het koste mij ook nog eens niets! Weer top service!. Verder heb ik dus alleen maar goede woorden over e-dentify, zeer aan te raden hosting. Want waar vind je nou hosting voor 1 euro per maand, en dan ook nog een cpanel! Einde Quote Blablablablabla Yeah, right, je werkt bij E-dentify, dan zou ik ook een positief bericht posten. Wij hebben dubbel betaald en zijn nog geen maand online geweest. Jullie reageren op geen enkele mail, mijn site mag niet meer online, dus dienen jullie mij het resterende bedrag retour te sturen, maar dat doen jullie ook niet. Mensen, deze kinderen zijn oplichters!!!! Ze pikken uw geld in en gooien vervolgens uw site eraf!!! Een jaar vooruit betaald, na een maand nog een dubbel pakket erbij en 1 dag nadat de annuleringstermijn voor het dubbele pakket verstreken gooiden ze onze site eraf en mocht hij er niet weer op. Geen enkele reactie op ons verzoek het geld retour te storten omdat we van de tweede dienst al helemaal geen gebruik heb kunnen maken!!! Postings van ons op het forum werden verwijderd! Dit bedrijf bestaat alleen maar uit pure oplichters!!!
maandag 20 juni 2005
Carla Schenk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is weer een harde schijf van een server brak. Bericht van een ED medewerker: Diana's hdd is brak geworden, ik ga nu meteen de backup van afgelopen nacht naar athena zetten. Daarna zal athena de ip adressen van diana overnemen, en alles werkt weer hoop ik. Ik schat dat dit rond 1 uur vannacht opgelost is. Dit is een server van nog niet een maand oud, en dit is ook nog de server zijn waar alle klanten op staan van de vorige server waar de hd van brak was (een paar weken gelede)
zaterdag 11 juni 2005
niek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ZEER ontevreden over E-dentify. Als iemand twijfelt of hij hier wilt gaan hosten, dan zou ik eerst maar eens op het forum van E-dentify gaan kijken, daar staan bijna alleen maar negatieve reacties. Bijna iedereen moet dingen dubbel vragen, anders antwoorden ze gewoon niet heb ik het idee. Veel mailtjes komen ook niet aan bij hun, dat hebben ze zelf toegegeven. Je zou toch denken dat mensen die met computers werken Outlook wel in kunnen stellen?! Je moet ook vragen om dingen die automatisch moeten gebeuren, zo moest ik zelf achter mijn eigen inloggegevens aan. Deze ontving ik niet automatisch. Ook lichten je ze gewoon heel slecht in (eigenlijk niet). Als er downtimes zijn dan informeren ze je totaal niet. Je weet dus gewoon niet waar je aan toe bent, je kan dus ook niks vertellen aan de bezoekers van je site. Een email nieuwsbrief zou niet zo moeilijk moeten zijn. Soms zeggen ze op het forum wel dat ze weten dat er een downtime is geweest, maar niet waardoor. Dat gaan ze later dan nog uitzoeken, waarnaa je er vervolgens nooit meer over hoort. Bezoekers van het forum die er net zijn worden ook ineens tot moderator benoemd, vrij onprofessioneel. Soms zijn ze ook echt onaardig op het forum, ze weten niet hoe je met klanten om moet gaan! Laats had ik een totaal onschuldige opmerking, en die werd aangezien als ?geflame?, dat was zeker niet zo. Ze kunnen niet tegen kritiek heb ik het idee, want het is wel terecht kritiek. Ook was er een keer een topic dat iemand had geopend, en die wist heel veel te vertellen over de slechte beveiliging van de servers van e-dentify. Dat topic werd een paar maal verwijderd. Het bleek dus dat ze gewoon oude kernels hadden, die dus onveilig zijn. Dus die gingen ze toen maar even updaten. Dat lijkt mij dat je dat meteen goed doet??! Ook was er een keer een reactie van iemand van e-dentify op het forum dat als volgt ging: "Oh, dat vond ik niet belangrijk genoeg, dus ik heb er niet op geantwoord". Ook heb ik al een paar keer meegemaakt dat ze configuratie fouten van hun servers hadden. Toen deden sommige php scripts het niet. En dan werkte de error-pagina's niet. En dan kon je weer geen password-protect directory maken. Ook was een keer een hele week de server onstabiel, dat heeft een week geduurd met wel een paar downtimes per dag. Dat zou toch meteen goed moeten worden gemaakt! Een hele tijd geleden gingen ze de de server verhuizen naar Nederland. Opzich goed natuurlijk, maar niet zoals zij dat deden. De site was ineens down, je werd totaal niet ingelicht over de gang van zaken. Toen alles weer online was na een week, ware alle gegevens kwijt. Ze hadden geen backup gemaakt omdat ze 15GB teveel vonden om te downloaden, dus dan maken ze maar gewoon geen backup. En dan alsnog hadden ze dat ook kunnen zeggen dat ze geen backups maken, dan had ik zelf vaker backups kunnen maken. In november/december 2004 heeft mijn website er bijna continue uit gelegen. Enige compensatie hoef je bij e-dentify ook zeker niet te verwachten, een verklaring van de downtime ook niet. Inmiddels heb ik mijn domein al over gezet naar een andere webhoster, deze doet het wel gewoon goed, dus het kan wel! De mensen van e-dentify behandelen je ook onbeleefd via de email, kreten zoals ?Dat ga ik niet voor je doen!? komen met regelmaat voor. Ik heb nog nooit het gevoel serieus genomen te worden bij e-dentify gehad, ze behandelen je als een zak stront. E-dentify is opgericht door minderjarigen, het wordt ook door minderjarigen onderhouden. Deze ?kleuters? weten totaal niet hoe je een bedrijf moet runnen, en hoe je moet communiceren met je klanten. Het is regelmatig voorgekomen dat ik totaal geen antwoord krijg op een mail, of soms krijg ik pas een maand later antwoord. Wanneer er weer eens een server uit ligt, dan duurt het meestal een paar dagen voordat die eindelijk weer eens goed werkt. In de tussentijd lossen ze andere problemen op andere servers ook niet op, er ontstaan dus alleen maar meer problemen. Sommige problemen hebben bijna iedereen, iedereen vraagt om een oplossing op hun forum, of een verklaring, maar het probleem oplossen, ho maar! Ze schuiven de problemen ook altijd op andere mensen af. ?Ja, dit komt niet door ons, maar door de stichting domeinregistratie, dus wij hoeven er niks aan te doen.? Dat kan wel zo zijn, maar het is wel degelijk jullie verantwoordelijkheid, daar worden jullie toch voor betaald om dat te verhelpen! Heel e-dentify is gewoon een 'bijbaantje' van een paar gozers die eigenlijk niet genoeg weten van webhosting en het hele gebeuren daar omheen (klanten helpen, inlichten, enz.). De problemen die ik hierboven heb beschreven zijn nog maar een kleine greep uit de zee van problemen. Je wordt gewoon keihard opgelicht bij e-dentify, want bijna niks werkt gewoon goed. Kortom, ik raad het ZEER af om in zee te gaan met e-dentify. Laat je ook niet ?misleiden? door mensen die zeggen dat ze goede ervaringen met hun hebben, deze mensen hebben vroeg of laat toch ook problemen. Maak dus niet de ernstige fout om een webhosting pakket te bestellen, want dat bespaart een hoop ergernis en problemen! Mocht je nog meer willen weten over e-dentify, dan kan je hier nog meer lezen over ervaringen met hun: http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=53&pagina=1
donderdag 2 juni 2005
Redead
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu hebben ze de rekening bij SIDN weer niet betaald. Mijn website word over 1 maand offline gehaald doordat e-dentify geen rekeningen kan betalen...
donderdag 26 mei 2005
Tom Klerks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
http://www.tkzone.nl/ is weer up sinds 2005-05-25 22:28:05, na een downtime van 20 dagen, 12 uur en 1 minuut. Kleine downtime... Nu weer ff kijken voor hoe lang het goed gaat.
donderdag 26 mei 2005
Tom Klerks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heerlijk om niet meer dan 2 euro per maand te betalen voor 750 mb hosting, bovendien is e-dentify snel en bijna nooit afwezig. Ik ben zelf ---------------- 12 jaar ----------------- en heb dus niet echt veel geld voor hosting. Voor mij is e-dentify helemaal oke!!!!!!
woensdag 25 mei 2005
Guido
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor zo''n goedkope host mag je een wat mindere stabiele servers en support service verwachten, maar een uptime van 77 % over 6 maanden gemeten is belachelijk, nooit met dit bedrijf in zee gaan, langzame en slechte service, helemaal in het begin.
donderdag 19 mei 2005
J. v. Boekel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-dentify... een afrader voor iedereen (alhoewel het heel goedkoop kan zijn bij hun) Een vriend van mij heeft een resellerpakket bij hun. Hij heeft sinds augustus geen geld meer betaald ervoor, en alles is nog steeds online. Kortom: Een administratie van NIKS! Verder was er op een gegeven moment veel gezeur van klanten op het forum, is het forum ineens offline, een lachertje niet dan. Echt waar, vertrouw mij, ga NIET naar e-dentify. Slechter kan je het niet krijgen, beter kan je het geld niet weggooien! Betaal iets meer voor betere service, betere kwaliteit etc.
dinsdag 17 mei 2005
Sander Luimes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ZEER, ZEER slechte webhosting! Van de 8 maanden v/d 12 die er nu op zitten heb ik in totaal maar liefst 8 weken (!) downtime gehad! Totaal onacceptabel mijnsinziens... De support is hondsbrutaal; vandaag geprobeerd op te zeggen, mijn probleem uitgelegd; gezegd dat ik niet tevreden was etcetera... Reactie: opzeggen per fax of post. Hufterige service; ik kon me wel aanmelden per internet maar nu dus niet afmelden. Mijn tip: geen E-Dentify!
maandag 16 mei 2005
bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website is nu al 3 weken de hele tijd offline. Wanneer ik ze een email sturen reageren ze niet, als ik ze raadpleeg op het forum word ik van het forum gebanned. Dat houd in dat ik er niet op kan. Statistieken van mijn website van de laatste 7 dagen: Uptime 0.000 % Downtime 7 dagen, 0 uur en 0 minuten Gemiddelde connect tijd 0.000 seconde Gemiddelde response tijd 0.000 seconde Aantal metingen 336 Mensen E-dentify zijn oplichters, ga er niet mee in zee. Ze beloven je van alles maar geven je niks! Help andere dat ze niet bij e-dentify moeten gaan: http://forum.trosradar.nl/?url=forum/viewtopic.php?p=338622#338622
maandag 16 mei 2005
Tom Klerks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb enige tijd geleden het lichtste reseller-pakket aangevraagd bij e-dentify, gewoon omdat dat de goedkoopste oplossing was voor alle websites die ik heb. Er is regelmatig downtime, meestal omdat er iets kapot is. Als je pech hebt als webhost, kan dat een keer voorkomen. Wat mij het meest tegenstaat van deze webhost is wel dat er gewoon GEEN communicatie is tegenover de klant. Als een server down is, mag je daar zelf achter komen. Op een ticket wordt gewoonweg niet gereageerd, en het forum dat ze hebben, wordt zwaar gecensureerd. Overigens verhiren ze webruimte aan meerdere personen tegelijk. Kijk dus niet vreemd op als je iets wilt uploaden, dat je het bericht krijgt dat de schijf vol is.
maandag 16 mei 2005
RichardC
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Advies: Niet doen. ZEER brakke, onbetrouwbare provider, met kinderen van +/- 10 jaar die de boel runnen. In de paar maanden dat ik de hosting heb, ligt de boel er al 1 maand en 3 dagen uit. Mijn website is op dit moment nog steeds offline. Ik ga nu m'n website dus verhuizen, alleen moet ik even uitzoeken hoe ik dat moet doen. Zeer vervelend allemaal. Oja, ze hebben geen backupoplossingen, dus servercrash = data voorgoed weg. Mijn data weg? Dan ben ik ook weg.
vrijdag 13 mei 2005
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen met deze host zijn niet positief. Vorig jaar (ik heb in 2004 mijn domein in gebruik genomen) was het nog acceptabel, maar de laatste twee weken is mijn site down. Na 9 telefoontjes (waar bruut de verbinding wordt verbroken), 16 mailtjes en een aangetekende brief denkt E-Dentify klaarblijkelijk nog steeds geen actie te hoeven ondernemen om mijn site weer online te zetten.
maandag 9 mei 2005
Ben Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben over het algemeen niet bepaald positief. Het opstarten duurde lang, en daarna ging het wel goed. Veel uptime enz, maar nu zit ik al met een 1,5 week downtime. De harde schijf an hun server is gecrashed en ze krijgen het niet gerecovered dus is mijn forum (en website) ten dode opgeschreven.
maandag 9 mei 2005
jvsjmedia.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Over E-Dentify is veel gezegd en er valt ook best veel over te zeggen. Ik heb nooit echte problemen gehad met E-Dentify, 1 uurtje, misschien 2, downtime in de tijd dat ik bij ze zit.. (nu bijna 6 maanden). Ik weet ook van Chmod.nl dat er ook veel klanten zijn die heel erg ontevreden zijn over E-Dentify en als ik hun was zou ik ook ontevreden zijn maar E-Dentify zelf kan daar niets aan doen, dat is overmacht (brakke server). Kortom: E-Dentify is redelijk, maar voor die prijs zijn ze goed genoeg ;-) En sinds Meneer Nauta er werkt gaat de support geweldig!
maandag 9 mei 2005
Mick Baggen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
een half jaar geleden kocht ik hier een website. In 200 uur downtime gehad. Eindelijk begon het weer lekker te lopen. Mijn site was vaker online. Opeens suspenden ze mijn account. Ik kijk in mijn mailbox. Mijn mail werkt niet meer. Ik stuur ze een vraag. na 10 uur nog geen antwoord. Nu is mijn site nog steeds down. Ik weet nog niet waarom. alle andere sites werken daar wel. Alleen de mijne niet. Ze hebben mijn account dus gesuspended. Wat inhoud dat ze mij eraf gegooid hebben. Ik kan hier niemand aanraden om met deze mensen in zee te gaan. Het zijn amateurs! Ze verlenen 0.1 service aan mij. Telefoon nemen ze ook niet op, mail antwoorden niet. en gooien sites offline zonder mensen te informeren! Kortom een hele slechte host! Totale downtime is nu al precies 24 uur! iets wat gewoon niet kan!
donderdag 28 april 2005
Tom Klerks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou ik vind t echt geweldig werken hoor, niks mis mee!
zaterdag 23 april 2005
Milan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Over deze provider, niet veel te vertellen. Teminste niet veel goeds. Ze zijn wel snel kwa servers, maar het opstarten duurt lang, en als je eenmaal online zit ben je paar keer per week down. AFRADER!! Dit zijn jongetjes die het beetje leuk vinden om webbuilding te doen. Maar gewoon shit werk leveren ze.
woensdag 20 april 2005
Erik Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu al ruim een jaar bij dit bedrijf, bij het opstarten zijn er behoorlijk problemen geweest, nu moet ik zeggen dat ik al ruim 2 maand zonder enige downtime zit, bij mij reageren ze redelijk snel op emails en zo niet dan bel ik en dan wordt het direct geregeld, voor 1 ?1,- per maand kan je natuurlijk niet de super service verwachten, maar ik vindt (Vooral de laatste tijd) dat ze het goed doen!
maandag 18 april 2005
Thomas de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is niet veel goeds over deze provider te vertellen, eigenlijk heb ik nog helemaal geen goede dingen gezien in de service die ze afleveren. Ik wacht inmiddels sinds 1 februari (dus ruim twee maanden) tot mijn account helemaal in orde is. Ik heb wel al een hostingaccount die vaak down is, en het domein wat erbij hoort wordt al helemaal niet opgeleverd. Ik hoop dat ze op zeer korte termijn iets veranderen, anders zie ik het somber in voor de toekomst van dit bedrijfje. Die prijzen zijn leuk en aardig, maar de door hun zelf genoemde 'kwaliteit' en 'betrouwbaarheid' kan nooit gehaald worden. Reacties op tickets en emails worden niet gegeven, of er komt een volkomen nutteloos en onprofessioneel antwoord op. De telefoon wordt ook nauwelijks opgenomen. Op dit moment is E-Dentify zeker een afrader, probeer het over een jaartje nog eens zou ik zeggen. Als je een account wil die je toch haast niet gebruikt, zou je hiervoor kunnen kiezen. Wil je een website met 99,9% uptime, geplaatst op een stabiele server en met snelle en professionele service, probeer het dan niet bij E-Dentify maar doe je zelf er plezier mee om iets anders te nemen.
maandag 11 april 2005
Roel Klomp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je met een pakket hebt op een stabiele server heb je geluk dat je site goed online is. Ik zit nu al meer dan 3 weken om een domein verhuizing te wachten. Er wordt niet gerageerd op het CHMOD.nl forum. Emails worden automatisch tickets en die worden niet beantwoordt. Telefonische bereikbaarheid heb ik geen ervaring mee. Als je nog de keus hebt ga hier vooral niet heen als je met een domein zit. Een andere site die ik hier ook heen wil verhuizen ben ik van plan naar een andere host te zetten met de hoop dat die betere service hebben.
dinsdag 5 april 2005
Querrie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tja, het *is* natuurlijk een schooljongensbedrijfje en inderdaad reageren ze niet al te snel op problemen. Maar ik heb er nu een paar maanden een site en pas nu is er de eerste downtijd. Maar eens zien hoe snel dat opgelost wordt. Toegegeven, downtijd is bepaald slordig, maar realiseer je eens: hoeveel service kun je voor 1 euro per maand bieden? Ik vind dat je niet teveel mag verwachten en heb toen bewust de gok genomen. Als je je site 24x7 in de lucht wilt hebben kun je betere bij professionelere providers gaan, maar daar betaal je dan ook een veelvoud van de prijs. Palmi.
dinsdag 5 april 2005
palmi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb net mijn aanvraag op deze provider gezet omdat ik erg veel vertrouwen in ze heb, en ik het niet duur vindt. Een tijd geleden was er veel down! Soms wel lang, maar nu zeggen ze dat ze op een nieuwe server staan. Ik zal kijken wat ze ervan gemaakt hebben. Als ik beter had gekeken had ik niet voor E-D gekozen, maarja je kan het niet meer afzeggen als je hebt getekend :'( Als je een hosting moet kiezen, ga niet naar deze! Maar toch suc6 met kiezen
vrijdag 1 april 2005
Tony Campmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een verschrikkelijk bagger bedrijf. Iedereen die zit te twijfelen over deze host doe het niet je wordt falicant opgelicht. Ik wilde een co-located server nauw ik heb 3 maanden gewacht er werd telkens een nieuwe afspraak gemaakt die vervolgens weer gebroken werd. Ik krijg nog steeds 200 euro terug maar daar wacht ik nu ook al 1 maand op als je je deze problemen wilt besparen kies dan een andere host want dit is verschrikkelijk. Ik moet dalijk naar Gronningen om eigenhandig mijn geld op te komen halen.
woensdag 30 maart 2005
Stuff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
de hele server licht nou al bijna weer de hele dag down... Ga niet naar deze webhoster, het is helemaal niks als je op hun servers zit. Voor colocated kun je dr wel goed, de prijs licht laag. Wil je een site die, af en toe, wel down mag zijn en niet teveel kost, kun je zeker naar edentify gaan, maar anders raad ik t je af.
woensdag 30 maart 2005
Jordy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-dentify is echt super! De klantenservice is goed: er wordt in 4 van de 5 keer binnen een half uur op een mail gereageerd, in de overige gevallen binnen 24 uur. Daarnaast is het zo dat je veel voor weinig krijg (ik betaal 34 euro op jaarbasis en krijg daar 700MB ruimte, 20 GB data, een uitgebreid cpanel, en nog veel meer voor terug). Bovendien is het zo dat de server bijna nooit down is, en tevens super snel! Dus ik geef mensen een positief advies om in zee te gaan met E-denitfy!
donderdag 24 maart 2005
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldig bedrijf, soms wat downtime meer heb er niet veel last van. :)
zondag 20 maart 2005
Jurek Rutkowski
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is ook zo'n verschrikkelijk slecht bedrijf..... Mijn site is al weken offline. Mails worden niet beantwoord, posts op het forum ook niet. Een ticket via het helpdesksysteem (waar ze mee liepen te pronken) is ook nutteloos, want wordt niet beantwoord. De telefoons worden... ook niet beantwoord. Ik zou iedereen willen aanraden om met een grote boog om E-dentify heen te lopen. De medewerkers mogen nog niet eens legaal brommerrijden en ze hebben nog veel te leren. Je mag van geluk spreken als je site online is.
zaterdag 19 maart 2005
Robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met E-Dentify Webhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice