Is VDX makkelijk en voor iedereen? Ontdek hier wat gebruikers te zeggen hebben over deze host! Een host die overigens onderdeel is van Team Blue.
Uitstekende service, voornamelijk mailcontact. Ook het portaal is overzichtelijk met goed interface.
Ben bij VDX terecht gekomen omdat mijn provider tweemaal is overgenomen. Heb geen goede ervaringen met de professionaliteit van het beheer. De websites worden zonder toestemming door VDX gepatched. De security certificaten worden niet automatisch verlengd, zodat de websites onbereikbaar zijn. Dit probleem speelt nu al maanden en is nog steeds niet onder controle. De helpdesk is vriendelijk, maar kan niet verbloemen dat de kwaliteit van het beheer en problem management ver onder de maat is.
Via mail contact gezocht met de helpdesk. Reageren snel en vriendelijk. Dezelfde dag was het probleem verholpen.
De klantenservice van VDX is altijd goed bereikbaar. Vriendelijke mensen leggen zelfs voor mij (ik ben niet zo’n Handige Harry) begrijpelijk uit hoe alles werkt. Prijs-kwaliteit-verhouding is uitstekend.
De enkele keer dat we een vraag hebben, worden we in positieve zin verrast: underpromiss, overdeliver…
Via mail contact gezocht met de helpdesk. Reageren snel en vriendelijk. Dezelfde dag was het probleem verholpen.
De enkele keer dat we een vraag hebben, worden we in positieve zin verrast: underpromiss, overdeliver…
Vooral mailcontact gehad, maar heel prettig dat telefonisch contact ook mogelijk is, wanneer nodig.
Vragen en verzoeken worden goed en vriendelijk afgehandeld
In verband met het afbouwen van mijn onderneming is de website niet meer nodig. VDX heeft hierin prima meegedacht en de migratie naar mail only in een mum van tijd geregeld.
VDX heeft mij goed geholpen met een extra mailbox toevoegen in MS365. Door een nieuwe telefoon was mijn authenticator niet meer beschikbaar en kon ik niet meer inloggen. Met behulp van een temp account, kon ik alles weer goed terugzetten.
Uitstekende service, voornamelijk mailcontact. Ook het portaal is overzichtelijk met goed interface.
Ik ben al jaren zeer content met de service ondersteuning van VDX (we are online)
Dit komt omdat ik zelf niet de IT know how heb en kennelijk af en toe hulp nodig heb.
Bedankt & succes,
Dennis Kraal
Veel bedrijven zitten achter email of een chat wall en als ze telefonisch bereikbaar zijn is de kennis van de helpdesk medewerker onvoldoende en reken er niet op dat je doorverbonden wordt met een medewerker met kennis.
Hoe anders is het bij VDX. Telefonische helpdesk met medewerkers die het vakmanschap beheersen en niet te beroert zijn om je extra op weg te helpen om problemen op te lossen.
Dit bedrijf ontzorgt je.
Voor mijn beide domeinen werd ik net via telefoon uitstekend geholpen om ze beveiligd te maken. Arjen, ik ben jou heel dankbaar, het was een geweldige service! 🙂
Contact gehad met de helpdesk om een account te splitsen en wat bijzondere administratieve dingen. Contact via de mail en telefoon waren supersnel, mails vaak binnen 1-2 uur beantwoord en ik stond niet veel langer dan wel 1 minuut in de wacht voor ik iemand kon spreken. Super snel dus. Overzetten van URL en account was ook in 1 dag geregeld. Dus als de servers net zo snel zijn als support dat zit het helemaal goed bij VDX!
Ik ben al jarenlang webhosting klant bij VDX (en voorgangers daarvan) .
Door technische aanpassingen moesten DNS records aangepast worden op een domein.
Tot twee keer toe uitgebreid geholpen inclusief extra uitleg en toelichting van de technische werking van DNS records en hoe zaken het beste te configureren. Erg plezierig
VDX is een vriendelijke, klantgerichte organisatie die je niet behandelt als het volgende klantnummer. En uiteraard werkt alles naar behoren! Top!
Ik ben al vele jaren klant en altijd goed geholpen. Kortgeleden een andere website verhuist naar VDX en dat is heel goed verlopen. Ik wordt altijd snel en vriendelijk geholpen en tot nu toe is alles opgelost. Professioneel, betrouwbaar en vriendelijk. En mijn websites draaien gewoon goed.
I can not thank enough to VDX regarding to their diligent support to my domain and hosting issues. Their instant response to the problems and multiple ways of resolution is remarkable. I have 3 domains and 2 hostings with VDX, and I keep coming back to them again and again. And I have no clue with the internet world as a dummy myself, I highly rely on their support and services all in all. THANK YOU!
Ik kon sinds een tijdje niet meer mailen naar Gmail adressen.
Even zelf gezocht en toen besloten de helpdesk VDX een berichtje te sturen. Binnen een een half uur had ik al bericht dat er wat was gecorrigeerd en dat het nu weer moest werken.
Dank voor de snelle service
VDX.nl biedt een scala aan webhostingdiensten, inclusief domeinregistratie, VPS-hosting en website-oplossingen. De focus ligt op betrouwbare prestaties en gebruiksvriendelijke interfaces. Klanten kunnen kiezen uit verschillende hostingpakketten die zijn afgestemd op diverse behoeften, van eenvoudige websites tot complexe applicaties. VDX.nl biedt ook ondersteuning via meerdere kanalen om klanten te helpen met technische vragen en problemen. VDX is onderdeel van Team Blue, waar ook TransIP onder valt.