Is één van Nederlands grootste hosting bedrijven TransIP de ideale keuze voor serieuze gebruikers, of betaal je voor meer dan je nodig hebt? Lees hier de meningen van TransIP gebruikers.
Ik neem al enige tijd aantal domeinnamen en mailing diensten af hier en nooit problemen gehad oid. Perongeluk vergat ik een domeinnaam te stoppen en kreeg netjes mijn refund. Goede en snelle service als je het nodig hebt.
Al jarenlang klant en super tevreden mbt. hun diensten rondom domeinnamen, SSL-certificaten en VPS en hun support hierbij.
Over webhosting echter minder te spreken. Op papier ziet het er prima uit, maar in de praktijk kan het tegenvallen. Problemen met time-outs bij het uitvoeren van WordPress updates werden aan WordPress zelf toegeschreven, zelfs wanneer de door henzelf aangeraden performance tools uitwijzen dat de site zelf op zich prima presteert. Op argumenten dat het mogelijk aan de server ligt wordt niet ingegaan. Shared hosting blijkt uiteindelijk ook niets meer dan dat.
Kortom, prima voor de wat meer technische diensten (domeinnamen, SSL-certificaten, VPS etc.) Voor de hosting ben ik uitgeweken naar elders, waar ze wel weten hoe ze shared hosting kunnen opzetten zonder de boel te oversellen.
Via via gehoord van TransIP omdat ik behoefte had om snel een serie domeinnamen te registeren. Heldere site, makkelijk te bedienen, prima prijs/kwaliteit verhouden, duidelijk over wat je koopt.
Een paar weken later wilde ik een domeinnaam verhuizen en stelde de vraag. Zeer snel een antwoord
Voor het blok gezet met een prijsstijging naar 300% van het bedrag dat we al jaren betalen voor een supersimpel webhostingpakket. Niet oké.
Al vele jaren klant bij TransIp.
Wederom een top ervaring met de klantenservice!
Er wordt snel gereageerd met een passende oplossing en heel fijn dat het telefonisch kan!
Iets dat tegenwoordig steeds lastiger is en meer en meer grote organisaties zich verstoppen achter alles behalve de telefoon.
Prima service
Ik ben inmiddels al meer dan 4 jaar klant, maar helaas is de kwaliteit de laatste tijd sterk achteruit gegaan. Waar het vroeger nog redelijk oke ging, lijkt het nu alsof er vooral prutsers als medewerkers aan het werk zijn, die weinig oog hebben voor klantgerichtheid. Maken het zoo moeilijk voor een kleine 2 meijer terug te krijgen..
Ik neem al enige tijd aantal domeinnamen en mailing diensten af hier en nooit problemen gehad oid. Perongeluk vergat ik een domeinnaam te stoppen en kreeg netjes mijn refund. Goede en snelle service als je het nodig hebt.
De klantenservice en hulp dmv chat is echt top. De producten en diensten zijn ook overzichtelijk en als je ergens vastloopt kun je altijd hulp krijgen. Al langer dan een decennia klant en blijf hier voorlopig ook met mijn zaken.
Ik ben al jaren klant bij Transip. Vaak hebben ze leuke acties met kortingen voor domeinregistraties. Bij vragen ben ik altijd snel verder geholpen.
Via via gehoord van TransIP omdat ik behoefte had om snel een serie domeinnamen te registeren. Heldere site, makkelijk te bedienen, prima prijs/kwaliteit verhouden, duidelijk over wat je koopt.
Een paar weken later wilde ik een domeinnaam verhuizen en stelde de vraag. Zeer snel een antwoord
Hele goeie service, consistent over 10 jaar dat ik klant ben. Nog steeds heel erg tevreden. Ik wordt altijd meteen en goed geholpen. Kwaliteit in de antwoorden, de front office van de klantenservice weet ook waar ze het over hebben. Love this.
Recommend.
Al vele jaren klant bij TransIp.
Wederom een top ervaring met de klantenservice!
Er wordt snel gereageerd met een passende oplossing en heel fijn dat het telefonisch kan!
Iets dat tegenwoordig steeds lastiger is en meer en meer grote organisaties zich verstoppen achter alles behalve de telefoon.
Snelle en solide klantenservice! Ik krijg altijd hulp van een echt persoon en de reactie is altijd binnen een uur, zelfs in het weekend en ‘s avonds laat. Zelfs de meest ‘knullige’ vragen worden beantwoord. De afgelopen 7 jaar heb ik altijd op hen kunnen rekenen. Ik heb 4 websites bij hen gehost en nooit problemen gehad. Voor iemand met weinig ervaring als ik, kan ik goed uit de voeten met hun instructies op de website, zoals WordPress installeren en de database uitbreiden.
Ik heb fijne ervaringen met dit bedrijf. Vooral de snelle en duidelijke mails die mijn vraag opvolgde zijn echt geweldig. Zorgvuldige communicatie. Ik hou daar heel erg van. Dank jullie wel.
Zit nu inmiddels al een aantal jaren (dacht 5) bij Transip. De klantenservice en support is uitstekend en als je ergens mee zit wordt je snel geholpen. De diensten zijn boven verwachting en betaalbaar. Dat is elders wel eens anders geweest in het verleden. Als het aan mij lig ga ik hier nog lang blijven als klant. Ik ben erg tevreden.
Ik maak al jaren naar grote tevredenheid gebruik van de diensten van TransIP.
Zo nu en dan heb ik een vraag over een product.
En elke keer wordt de vraag snel beantwoord en wordt meestal in één keer de oplossing aangereikt.
Maar ook bij vragen die een stuk ingewikkelder zijn, wordt snel gecommuniceerd en werkt de helpdesk intensief mee naar het zoeken van een oplossing.
Grote klasse!
Al jaren klant. Vooral voor snelle domeinregistratie en simpele hostingpakketen voor WordPress installaties. Veelal voor mijn eigen klanten (webdesign).
Het (ouderwetse) controlepaneel vind ik heel fijn voor een snel overzicht van mijn producten.
En, daar zitten wat mij betreft de echte sterren, de helpdesk. Gewoon Nederlands contact en snel.
Als ik een nadeel mag benoemen dan zijn het producten die het eerste jaar gratis aangeboden worden en niet zelf via controlepaneel (dus ook niet zichtbaar) opgezegd kunnen worden waardoor facturatie bij automatische verlenging als een verrassing kan komen. Dit komt dus vooral omdat je bij TransIP vrijwel bijna van alles zelf kunt regelen met one click (en dus ook opzeggen).
Ik host mijn VPS(en) al een groot aantal jaar bij TransIp en tot op de dag van vandaag geen redenen gehad om ergens anders te gaan kijken.
Hun klanten service is snel en duidelijk, uptimes zijn geweldig en lekker alles in 1.
Wij kregen via Likifin een onterechte incasso van Transip. We kenden het bedrijf niet eens.Waar de ongelooflijk onbeschofte “dame” van Likifin geen kant op wilde,heb ik contact opgenomen met Transip zelf. Werd zeer snel en correct te woord gestaan door Tessa.
TransIP is sinds 2003 een toonaangevende hostingprovider in de Benelux en richt zich op het faciliteren van zelfstandigheid in de digitale wereld. Het bedrijf biedt domeinregistratie, hosting en VPS-diensten, en bedient zowel technische gebruikers die hun infrastructuur zelf willen beheren als klanten die op zoek zijn naar betrouwbare en gebruiksvriendelijke online oplossingen.
In 2019 werd TransIP onderdeel (flagship toch wel) van team.blue, een Europees webhostingbedrijf met meer dan 600 medewerkers en 1,2 miljoen klanten. Klanten kunnen hun ervaringen, zowel positief als negatief, delen via onze reviewmogelijkheden! Zodat TransIP haar diensten kan blijven verbeteren.