TransIP

3,2 / 5 225 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Webhosting + gratis SSL-certificaat

Bedrijfsgegevens

  • 125 Werknemers
  • KvK-nummer: 24345899
Openingstijden
  • ma-vr: 09:00-22:00
  • za-zo: 11:00–19:00

Review score

3,2 / 5 225 ervaringen

Totaal (225)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (40)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over TransIP

Hostingprovider TransIP telt meer dan 100 medewerkers en is er sinds haar oprichting in 2003 van overtuigd dat iedereen zich zelfstandig moet kunnen bewegen in de digitale wereld.

Door middelen aan te reiken waarmee je naar eigen inzicht je online dromen kan realiseren, is TransIP uitgegroeid tot de grootste domein-, hosting- en VPS-leverancier in de Benelux. Met haar producten spreekt TransIP zowel de doorgewinterde techie aan die zijn infrastructuur zelf in de hand wil houden, als de internetgebruiker die een comfortabel digitaal leven wil leiden met veilige en krachtige online tools.

Sinds 2019 is TransIP onderdeel van team.blue. Met ruim 600 medewerkers werkzaam in expertteams en meer dan 1,2 miljoen klanten is team.blue de leidende webhoster voor bedrijven en ondernemers in Europa.

TransIP reviews en/of klachten
Gebruik ons review formulier om gemakkelijk je persoonlijke ervaring met TransIP te delen, dit mag zowel positief als negatief zijn. Wanneer je tevreden bent horen we graag waarom de hosting zo goed is en wanneer je ontevreden bent horen we ook graag welke dienst slecht of traag is, dit geldt voor alle hosting diensten en natuurlijk ook voor de klantenservice.

Ervaringen 225 op 5 pagina's

Oplossing fraude
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij kregen via Likifin een onterechte incasso van Transip. We kenden het bedrijf niet eens.Waar de ongelooflijk onbeschofte "dame" van Likifin geen kant op wilde,heb ik contact opgenomen met Transip zelf. Werd zeer snel en correct te woord gestaan door Tessa.
dinsdag 16 juli 2024
Diane Daams
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
ERG SLECHT! Het gaat enkel om €
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit in een lastige schil met TransIP, ze hebben mijn diensten geblokkeerd. Ik heb een openstaande rekening wat ik begrijp, maar ik kan mijn bedrijf niet voortzetten, door hen. Zodoende kan ik ook niet sneller rekeningen aflossen. Ze misleiden voor mijn gevoel de klant ook met goedkope domeinnamen. Andere firma's, informeren klanten over verlegende of aflopende domeinnamen. Het gaat hier enkel om €€€
  • Reactie hierop van: TransIP B.V.
    Hartelijk dank voor het plaatsen van je ervaring met TransIP. Waar mogelijk blijven wij onze dienstverlening natuurlijk verbeteren. Het komt wel eens voor dat onze dienstverlening niet geheel aansluit bij de wens van onze klanten, gelukkig niet heel vaak. Ook jou helpen we graag. Op dit moment hebben wij niet genoeg informatie om met je mee te denken in mogelijke oplossingen. Het zou fijn zijn als je via je controlepaneel contact met ons opneemt zodat we kunnen kijken wat er precies allemaal aan de hand is en jij je ook weer snel op je bedrijf kunt gaan richten
maandag 15 juli 2024
R
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Eerst tevreden, later niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg duur geworden. Ook het aanpassen van houdergegevens van sommige extensies is extreem duur. En dan word je nog belazerd doordat ze niet voor een heel jaar betalen bij SIDN. Blijf hier maar weg..
maandag 1 juli 2024
Marc
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
TransIP is een absolute aanrader voor webhosting en domeinnaamregistratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maak al jaren gebruik van Transip voor domeinnaamregistraties. In mijn beleving een van de beste en meest klantvriendelijke partijen. Fijne frontend inteface, zeer gebruiksvriendelijke gebruikersomgeving en snelle (klanten)service. Met de real-time domeinnaamregistratie hoef je ook nooit bang te zijn een domeinnaam te missen als snelheid een factor is. Vergeleken met prijsvechters als Strato is de dienstverlening van TransIP van een totaal andere orde. Zeer tevreden, absolute aanrader.
donderdag 20 juni 2024
Jasper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een tijd klant bij Transip met meerdere websites. Buiten dat de prijzen prima zijn vind ik de klantenservice het grootste pluspunt! Ik heb laatst voor het eerst een website van een andere server moeten overzetten naar Transip en ik ben daar echt uitstekend bij geholpen door de klantenservice van Transip. Omdat het voor mij de eerste keer was had ik nogal wat vragen en ik werd telkens snel geholpen en ze zijn zelfs nog wat verder gegaan door met mij mee te kijken naar wat aanpassingen voor de website om die goed draaiende te krijgen, echt helemaal top dus!
dinsdag 14 mei 2024
Martijn Huisman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede ervaring met geautomatiseerde websitebouw en uitstekende klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Titel: Prima ervaring met geautomatiseerde websitebouw en uitstekende klantenservice Als trouwe klant van TransIP ben ik altijd tevreden geweest met hun diensten. Toen ik besloot een nieuwe website te maken, bood het bedrijf een geautomatiseerde dienst aan waarmee zelfs mensen zonder technische kennis eenvoudig een website kunnen maken. Hoewel ik graag dingen zelf uitzoek, is technologie niet mijn sterkste punt. Dankzij deze geautomatiseerde service durfde ik echter de uitdaging aan te gaan. Tijdens het proces liep ik tegen enkele kleine technische uitdagingen aan waar ik zelf niet goed raad mee wist. Gelukkig was daar de uitstekende klantenservice van TransIP, die mij snel, vriendelijk en professioneel te hulp schoot. Deze ervaring heeft voor mij het grote verschil gemaakt in de keuze voor een webhost en partner. Ik was verrast door enkele negatieve reacties die ik op dit platform tegenkwam, en ik hoop dat mij dit bespaard zal blijven. Maar ik wil met deze review graag benadrukken dat mijn huiige ervaring juist heel positief is. De combinatie van een gebruiksvriendelijke websitebouwtool en een behulpzame klantenservice maakt TransIP voor mij een uitstekende keuze. Ik ben dankbaar voor hun ondersteuning en kijk uit naar een verdere samenwerking.
vrijdag 3 mei 2024
Ronald
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hele fijne partij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Producten zijn top, navigeren door de website werkt fijn en de klantenservice denkt altijd met je mee!
vrijdag 3 mei 2024
Nick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfecte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maak al een paar jaar gebruik van Transip na het uitproberen van verschillende hostingpartijen. Wat TransIP speciaal maakt tov andere hosting partijen is de geweldige klantenservice. Bij andere partijen kun je soms dagen of weken wachten op antwoord, bij transip meestal maximaal 1 uur. TOP!!!
dinsdag 16 april 2024
Luuk Specht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
prima service kleine kosten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
eenvoudig dashboard, snelle reactie helpdesk, goede hosting en service
maandag 15 april 2024
Desiree
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Diensten en klantenservice is goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
±2 jaar klant, met meerdere domeinen en hosting pakketten. Opzicht werkt en loopt alles goed, soms een keer een dingetje hier of daar, maar 100% perfect is niet mogelijk. Als er dan iets is, dan werkt de hulpdesk soepel en snel. Door de week ±max60min schrijven ze. Ik heb het nooit zo bijgehouden, maar meestal snel, ook in het weekend.
dinsdag 2 april 2024
Leo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel, goed en duidelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb alleen een email-pakket bij Transip, dus ze worden niet echt rijk van mij. Ik had een uitdaging met een email-forward. Ik had het ingesteld, maar het bleek niet naar behoren te werken. Ik schreef een berichtje om hulp. Dat ging makkelijk, een supersnelle reactie en een heldere instructie voor een oplossing. Perfect gewoon. Fijne organisatie. Ik ben er al jaren bij en het kwaliteitsniveau en de service en support is altijd hoog.
donderdag 28 maart 2024
Francisca Frenks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren gebruik, altijd fijn.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super partij. Downtime in jaren tijd nog nooit ervaren, super service, super responsive klantenservice. Top top top.
dinsdag 26 maart 2024
Dave
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Transip is zeer goed bereikbaar. Elke vraag wordt op korte termijn beantwoord. Ze denken graag met je mee en geven goed uitleg over de stappen die je kunt uitvoeren. Ik ben al jaren klant en zeer tevreden over Transip.
dinsdag 26 maart 2024
Angelique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service en reageren bijzonder snel.
vrijdag 22 maart 2024
Debyttere
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toen ik een probleem had kreeg ik direct reactie op mijn mail en werd ik snel en vriendelijk geholpen!
donderdag 21 maart 2024
Anna
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekend geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alle waardering voor de snelle en deskundige hulp die ik ontving vanuit TransIP toen ik door eigen toedoen was verdwaald in het controlepaneel
donderdag 21 maart 2024
Elaine
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik had veel eerder moeten overstappen naar TransIP
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ruim 15 jaar bij een andere hostingpartij gezeten, maar ivm mijn ervaringen aldaar met zeer trage response tijden (wat erkend werd bij die partij) heb ik bij een 3-tal potentieel nieuwe hosters een supportverzoek ingediend om te checken hoe de support zou zijn. 2 van de 3 (waaronder TransIP) hebben snel en vakkundig gereageerd, waarna ik de keuze heb gemaakt om te switchen naar TransIP mede obv de goede support ervaring, referentie vanuit mijn netwerk en de goede prijs. In de afgelopen 3 weken, een aantal maal tickets geopend via mijn account, waarom telkens snel, inhoudelijk goed en vriendelijk gereageerd is. Wel regelmatig door verschillende medewerkers, maar goed, zolang het consistent en goed is, is dat geen probleem. Gisteren uiteindelijk de laatste stap afgerond met de verhuizingen, naar volle tevredenheid dus, aanrader dus voor anderen.
donderdag 21 maart 2024
Mark Mansveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een kleine gebruiker: alleen opslag. Ben daar heel tervreden over omdat m.n. de synchronisatie erg flexibel is in te stellen, inclusief lokale opslag. Bij vragen wordt snel, duidelijk en afdoende gereageerd.
woensdag 20 maart 2024
marten bosma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met DNS instellingen voor mijn nieuwsbrief. Had binnen een half uur al antwoord en kon het direct aanpassen. Fijne service en een duidelijk antwoord!
dinsdag 19 maart 2024
Martine Fonkert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Echt Perfecte service tegen een correcte prijs!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wanneer je met vragen zit kan je de medewerkers zeer snel bereiken via hun chat vanuit je beheersplatform en er komt steeds een oplossing aangereikt. Echt top service!
dinsdag 19 maart 2024
Jochen Rotsaert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden over TransIP - facturatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan enkel mijn ervaring met de administratie/facturatie delen. Contact hierover is altijd prettig en snel.
maandag 18 maart 2024
Féju ICT Groep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support is top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met specifieke DNS settings en elke vraag werd snel en accuraat beantwoord.
vrijdag 15 maart 2024
RadiCare
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super prettig en goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren, maar dan ook jaren gebruik van gemaakt. Bij aanpassingen en uitbreidingen super geholpen en zelfs als ik producten wou beëindigen werd ik stap voor stap geholpen om het te regelen. Goede kwaliteit en goede service.
vrijdag 15 maart 2024
Tjerk van Eggelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren klant bij TransIP
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer te spreken over TransIP en dan met name de klantenservice. Je wordt snel en duidelijk geholpen. Ben al jaren klant zowel privé als zakelijk. Natuurlijk ook leuk dat het een Nederlands bedrijf is.
vrijdag 15 maart 2024
Kenan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed, beter en best
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 10 jaar klant en meer dan tevreden (registratie, hosting, back up etc) Prijzen kloppen en de service is echt stop. Zelfs stupide foutjes door de gebruiker worden opgelost.
donderdag 14 maart 2024
Hugo Stoevelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Transip
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel tevreden over de service van Transip! Ze reageren heel snel op vragen en komen altijd met duidelijke info en feedback. Het backup systeem is ook echt heel handig in gebruik.
woensdag 13 maart 2024
Anthony Vanneste
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en persoonlijke service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel tevreden over de snelle en persoonlijke service!
woensdag 13 maart 2024
Bert Hofstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Altijd top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren een meer dan tevreden klant, met vragen staat het team direct voor je klaar…in 1 woord “Super”!
woensdag 13 maart 2024
John van Zuilen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Stabiele hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima, kwalitatieve en stabiele hosting producten. Al zeker 8 jaar klant en eigenlijk nooit storingen. In het begon had ik diverse webhosting pakketten en de laatste jaren huur ik een VPS met Plesk en host ik, via transIP, mijn eigen web server voor mijn eigen websites om volledige vrijheid in configuratie te hebben.
maandag 11 maart 2024
Joep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ettelijke jaren klant. Online eenvoudig te regelen en altijd direct contact met de helpdesk (indien nodig). Super service!!
maandag 11 maart 2024
jk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Alleen maar tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik snap de andere laag gescoorde reviews niet, ik ben alleszins super tevreden en al jaren klant. Eerlijk gezegd, na Corona is iedereen super veeleisend en heel snel ontevreden.
zaterdag 9 maart 2024
Marleen Decorte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg prettig contact met de medewerkers
vrijdag 8 maart 2024
Maurice
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima hosting en Domein registratie bedrijf !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij doen als sinds 2012 zaken met TransIp ,hebben daar tientallen verschillende diensten lopen, Geen problemen en altijd prima en snelle ondersteuning. Ga zo door !
vrijdag 8 maart 2024
Eugene Kriz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
0,59 cent wordt meer dan 60 euro
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege persoonlijke omstandigheden ben ik twee maanden uit de running geweest. Er stond echter een factuur van 0,59 cent (!!!!) open. 2 herinneringen gehad in de tijd dat ik afwezig was, inmiddels loopt de zaak bij een incassobureau met alle bijkomende kosten. Er is niks mogelijk met de klantenservice en niemand helpt je verder. Het gaat om 0,59 cent... Service is nergens te vinden en begrip is helemaal buiten menselijk om. Verschrikkelijke partij.
donderdag 7 maart 2024
J
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedrijf is niet bereikbaar. Eén van hun klanten stuurt dagelijks spam mail. Probeer dit te melden bij hun maar alle mail wordt tegengehouden door hun omdat je "spam" zou versturen, ik probeer het alleen te melden bij hun.
woensdag 6 maart 2024
Geert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Amateurs aan het worden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijf hier weg mensen Tickets worden maar half en veel te snel beantwoord. servers zijn traag. Niet de kwaliteit meer van jaren terug.
donderdag 1 februari 2024
Derijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Probably scammers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Very poor customer service + they charged me for a service that I didn't use. I sent several emails to them, and in response, they advised me to create a support ticket, because they couldn't verify I am the person behind MY OWN EMAIL and the EMAIL THAT I USED TO SIGN UP ON TRANSIP. Following their suggestion, I initiated a support ticket. Despite never utilizing their service, I received two invoices, which I promptly attempted to cancel. However, they insisted that I was 'a day too late.' It's evident that they lack customer respect, as they could have shown flexibility considering I never actually utilized their platform.
donderdag 25 januari 2024
Andrei F.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte controle
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het opzeggen van domeinen is waardeloos, je kunt niet op datum selecteren, je kunt niet in bulk opzeggen, je krijgt geen herinneringsmail, kortom het verdienmodel 'is nu bekend,
maandag 30 oktober 2023
Marianne Palmen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een grote oplichterij! Het begon bij een miscommunicatie over een betalingsachterstand. Deze heb ik vervolgens twee keer betaald voor de volle €42,26 terwijl de maandelijkse kosten normaal €2,41 zijn. Zodra deze voor de TWEEDE keer betaald was kreeg ik opnieuw een email met hetzelfde verhaal. Dat ik nog €42,26 MOET BETALEN. Ik heb gevraagd om mijn jaar abonnement per direct op te zeggen en alle kosten in een keer te betalen, maar dit is GEEN OPTIE. Dit bedrijf is een grote scam die meer geld verdient met achterstallige betalingen dan met realistische producten.
maandag 31 juli 2023
Mylo Stalfoort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
spookfacturen sturen, WEGBLIJVEN BIJ DIT BEDRIJF!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit iets van dit bedrijf gehoord sturen ze ons een factuur en beweren ze dat we een domeinnaam bij hun hebben geregistreerd. Willen we info over wie dit gedaan zou hebben mogen we niet in het controlepaneel want staat niet op ons mail adres....... maar toch willen dat je betaald. Konden wij maar zo makkelijk geld verdienen!
donderdag 27 juli 2023
Stefan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snel antwoord
zondag 25 juni 2023
Miron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Na verhuizing van nieuwe server werkt mijn site niet meer.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na verhuizing van mijn website naar een ''nieuwe server'' werkt de gehele administratie paneel niet meer. Ik kan niet inloggen en mijn kassasysteem ligt eruit waardoor ik omzet misloop omdat ik geen facturen kan uitdraaien. Het is leuk en aardig dat je snel kan chatten etc. met de klantenservice maar wie gaat er opkomen voor schade die is ontstaan door dit verhuizing wat ik niet nodig had....? Neem al jaren lang diensten af maar dit is wel ongelofelijk hoe slecht dit is geregeld.
vrijdag 17 maart 2023
Onderdemer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Heel tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van al mijn hostingbedrijven ben ik het meest tevreden over TransIP. Het werkt goed en snel, weinig downtime, goede uitleg, snelle support met verstand van zaken en prima prijzen. Je kan gewoon zelf alles regelen in hun systeem zonder dat je het de klantenservice moet laten doen. Ik heb een hele grote webwinkel bij TransIP op een normaal hostingpakket en dat loopt perfect. Dat zie ik wel eens anders!
vrijdag 2 september 2022
Linda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Verhoging van 55,- EUR, klantenservice laat je zitten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege een foutief mailadres een openstaande factuur niet ontvangen. Het gaat om 4,81 (!!). Dat kan gebeuren, mijn fout. Ik neem contact op met de klantenservice. Ik word totaal niet aangehoord of geholpen. Ik krijg terug: "Je hebt meerdere mailtjes ontvangen en SMS op je telefoon met dat er nog facturen openstonden." Onmogelijk. Het mailadres werkt niet, en er is helemaal geen 06- nummer ingevoerd. SMS'jes kunnen we niet eens ontvangen. Ik wist niet eens dat Trans IP dit deed, anders had ik wel een 06 ingevoerd. Inmiddels heb ik het bedrag overgemaakt per bankoverschrijving met afschrift. Nu zeggen ze maar doodleuk dat ik een week moet wachten tot het verwerkt is. Ondertussen is alles van mijn klanten offline en lijden we veel schade. Om 4,81, het is toch ongelooflijk. Inmiddels staat het totale bedrag op, jawel, € 59,81. Dat is een verhoging van EUR 55,- (!!!) voor het niet betalen van een factuur die ik per niet bestaande mail en SMS heb ontvangen. Ik zeg per direct mijn baan op. Als hostingprovider kan je goed verdienen schijnt. Inmiddels staat het totale bedrag op, jawel, € 59,81 (welke voldaan is). Dat is een verhoging van EUR 55,- (!!!) voor het niet betalen van een factuur die ik per niet bestaande mail en SMS heb ontvangen. Wat een geldklopperij. Wil je menselijk zaken doen? Ga dan naar een ander, bij Trans IP hoef je in elk geval niet te zijn.
donderdag 4 augustus 2022
J.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 8
Stelen geld krijg geen factuur opzeggen werkt niet adreswijziging ook niet. 3 jaar lang wordt ik bestolen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
3 jaar lang stelen jullie geld. 3 jaar lang worden op mijn naam producten gekocht die ik niet koop 3 jaar land kan ik niets opzeggen want. Er staan adressen bij waar die ik A. Niet meer woon en niet ken. Na verhuizinh kan ik geen adres wijzigen. Screenshots aanwezig. TRANSIP heeft mijn leven verwoest 3 jaar lang weigert transip alle medewerking.
vrijdag 8 juli 2022
P A Poel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 6
Schoften van personeel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan op hun websiye adrws, email niet aanpasswn. Opzeggen van b.v. domeinnaam lukt ook niet. Helpen met oplossen van het probleem staan ze niet voor open. Walgelijk bedrijf en walgelijke medewerkers. Dit bedrijf heeft mij zeer veel geld gekost.
zaterdag 25 juni 2022
Poel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
120 euro aan incassokosten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een jaarpakket gedaan en nu wordt elke maand geprobeerd 2 euro van mijn rekening af te halen. nu maak ik al heel lang geen gebruik van deze dienst en is niet opzegbaar via een mail die ik had gestuurd heb ik nu 120 euro incassokosten gekregen. Belachelijk
dinsdag 7 juni 2022
Timo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
SLECHTSE BEDRIJF OOIT
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege zeer zeer slechte klantenservice, overgestapt naar een nieuwe provider. Blijven nota´s sturen en dreigen nu met incassokosten. Blijf ver ver weg bij dit bedrijf
dinsdag 7 juni 2022
Willem de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Slechtste services
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contact is erg slecht. Je wordt continu van de kast naar de muur gestuurd.
donderdag 7 april 2022
mylene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Niets werkt. Email aanpassen lukt al jaren niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit zijn voor mij oplichters, zero verstand van zaken het woord service kennen ze niet en ze willen mij dwingen om mijn kvk gegevens paspoort e.d. via de mail te versturen. (Gaat niet gebeuren na 11 x te zijn gehacked) Heb inmiddels aangifte gedaan en mijn advocaat ingeschakeld.
vrijdag 25 maart 2022
Poel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 3

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met TransIP? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Core

€ 1,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

De eerste 6 maanden voor maar € 1,- p/m!

Pro

€ 1,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

De eerste 6 maanden voor maar € 1,- p/m!

Max

€ 1,00 /maand
  • Opslag: 250 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

De eerste 6 maanden voor maar € 1,- p/m!

WordPress Hosting Core

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

De eerste 6 maanden voor maar € 2,99 p/m!

Domeinnaam

.nl domein

€ 0,49 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Het eerste jaar voor maar € 0,49!