E-Dentify Webhosting

2,3 / 5 222 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 01104341
Website screenshot E-Dentify Webhosting

Overall score

2,3 / 5 222 ervaringen

Totaal (222)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 222 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
in het begin was er nog veel downtime, maar met (veel) nieuwe en snellere servers is het allemaal opgelost.. Mijn uptime: 99,8% (gemeten). Natuurlijk, elk jong bedrijf heeft problemen met opstarten. Gun ze wat tijd. Ze hebben tot nu toe al bewezen dat ze bereid zijn te investeren, met effect. Ze zijn ook heel er goedkoop, wat natuurlijk ook meespeelt. Op de service valt nog het een en ander aan te merken. Dit was in het begin slecht, en wordt beter. Dus ook daarvoor chapeau! Domeinnamen doen het binnen 48 uur en er wordt netjes met klanten omgegaan. Ik denk dat als ze zo door gaan een zeer grote host kunnen worden en dat ze over een jaar ongeveer beter zijn dan een gemiddelde host als je alles vergelijkt (prijzen/service). Kortom: zoek je een goedkope, sterk groeiende (en dat zal niet voor niets zo zijn) host zonder teveel poespas, E-dentify is the place to be!
dinsdag 15 februari 2005
Tycho Barnard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte provider.En zonder nodige hosting ervaring.Zij zijn heel jong. Deze week gelukkig ga ik naar andere hoster verhuizen. Maar eerste over negatief punten en mijn ervaring. Zij hosten 350 klanten op een server met 1GB geheugen met motto: "Wij moeten er wat meer op zetten om de serverkosten er uit te halen." Dus zij kijken niet naar grootte van jou site, aantal bezokers per dag,ingewikkeldheid... Als je een gemiddeld groot site met meer dan 5000 bezoekers elke dag heb dan ga je beter ergens anders. Ik moest uitschakelen 3 onschuldige script: - BBclone (www.bbclone.de) -L10flashcounter (http://hitcounter.leveltendesign.com/ - Asrep (http://www.asrep.com/) Enige uitleg van e-dentity is dat scripts een hoge load maakten terwijl mijn site 3 jaar was gehost bij andere hoster (duurder maar beter) met zelfde inhoud, script en nooit enkele probleem heeft veroorzakt. Uiteindelijk na 2 maanden de domste beschuldiging kwam door hun (global)moderators. Die domme jongentje (moderator) begon te klagen dat site draai op hijacken van proxy en dat het een site waar alleen hackers zijn en dat is tegen nederlandse wet etc... Hij wist het beter dan wel bekende Larry Stevenson van Computercops ( http://castlecops.com/article-5649-nested-0-0.html ) en editors van Czechische tijdschrift PcRevue http://www.pcrevue.sk/buxus/generate_page.php?page_id=9179 die geven een uitstekende rapport van mijn site over privacy, anonymity and security die bestaat vanaf 2000. De klanten willen qualiteit. Zij willen een betrouwbare en snelle server zien. Er zijn ook en positive punten. Heel jonge server admins probieren elke vraag vakkundig te behandelen maar schieten heel vaak te kort.In ieder geval grote plus is hen vakkundig houding tegen klanten en zij zijn heel vaak aanwezig op forum.Zij probieren jou te helpen met scripting en andere vragen betreffend webdesing. Het is heel goedkope hosting.Als de aantal bezoekers dagelijks op jou site onder 2000 is dan moet je toch die waarschijnlijk goedkoopste hosting kiezen. Maar als je een een betrouwbare, stabiel en snelle server wil dan moet je toch ergens anders ga zoeken.
donderdag 10 februari 2005
Make
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het ging een tijdje slecht met E-dentify. Erg slechte servers en service. De laatste weken is er AANZIENLIJK veel vernanderd in de positieve zin. Heb helemaal geen problemen meer met de servers, en alle support vragen zijn binnen een uur beantwoord (overdag) 's nachts weet ik natuurlijk niet. Maar echt TOP Een ZEER goede host voor ERG weinig geld. Ga zo door.
woensdag 9 februari 2005
Mark Bijker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen problemen met e-dentify. Super provider voor weinig geld. Op het begin kleine probleempjes gehad maar het geld nu telkens stukken beter.
dinsdag 8 februari 2005
EJ
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben uiterst tevreden over deze super host. In 1 maand 1 minuut downtime gehad. Dat is dus niets... Super veel ruimte, super goedkoop, super servers en seuper support. Dat verdient een klant :)
dinsdag 8 februari 2005
Danny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wegblijven. Heel, heel veel downtime gehad, ik kan nu al ruim 2 maanden niets uploaden omdat de harddisk van de server vol zit, de load van de server ligt tusssen de 5 en de 25 (!), en op vragen krijg je geen of een onbeschoft antwoord. De prijs is goed, maar dat is dan ook het enige dat goed is.
dinsdag 8 februari 2005
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had eigenlijk een beetje laat mijn domein, maar dat was omdat peter het formulier niet had gezien... Verder vind ik het een perfecte host... Ik weet niet echt veel van alle problemen die ze eerst hadden maar ik vind dat ze nu met hun ticketsysteem hele snelle service bieden... Gr. Tom
dinsdag 8 februari 2005
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
100% tevreden over jullie hoor! Nu met dat ticket systeem gaat het zeker goed, antwoord op mijn vraag binnen 2 minuten! Ook downtime word steeds lager Verder zijn de prijzen bij jullie superlaag, egt te gek! Ga zo door e-dentify!
maandag 7 februari 2005
Jordy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hier volgt een bericht van E-Dentify Internet Diensten. Deze is geplaatst met toestemming van Webhosters.nl.
Omdat wij elke klant als tevreden klant willen houden, proberen we zo goed mogelijke diensten te leveren. Bij sommige klanten blijkt dit niet altijd het geval te zijn. De ene keer waren het de servers, de andere keer de support en de andere keer het domein dat niet wilde registreren. Om deze problemen voortaan uit de weg te gaan, zijn we bij ons zelf te rade gegaan en hebben we binnen het bedrijf vergaderd. Daar is toen het volgende uitgekomen: - We hebben eigen webservers gekocht met veel hogere specificaties en hardware componenten van A-merken. Om deze servers te kunnen plaatsen hebben we een eigen rack in het Redbus Interhouse gehuurd. Hier draaien de nieuwe servers werkelijk als een zonnetje. Een enorme vooruitgang. De uptime's proberen we tussen 99,9% en 100,0% te brengen, met succes. - Om te support te verbeteren, hebben we een nieuwe werknemer aangesteld, die zich erg op de support stort. Ook zijn er twee medewerkers die eerst geen support leverden, maar dat nu ook doen. Verder is er een uiterst gebruikersvriendelijk, makkelijk en snel ticketsysteem aanschaft, wat het reageren op de vragen doet versnellen en het allemaal erg overzichtelijk houdt. De druk op de Support afdeling is ook minder groot geworden, omdat de servers veel minder offline zijn en de klant dus tevreden is en niets te vragen heeft. Mails zullen ook binnen 36 uur beantwoord worden, al dan niet sneller. Enorme vooruitgang nummer twee. - Omdat er soms problemen waren met de licenties van cPanel, hebben we besloten om een eigen control panel te laten ontwikkelen. Dit heeft twee voordelen. Nummer een is dat we geen gedoe meer hebben met licenties, de tweede is dat wij de baas zijn over het control panel en dat wij kunnen bepalen wat er in het control panel komt. Wilt u bijvoorbeeld een specifieke webmailapplicatie gebruiken, dan kunnen wij overwegen deze erin te laten bouwen. Verder zijn we SIDN lid geworden, wat het registreren en verhuizen van .NL domeinnamen erg versnelt. Ook zijn we lid van een erg goede en snelle Domainregistrar voor de .COM/.NET/.ORG/.BE etc. domeinen. Op dit vlak kan er ook bijna niets meer misgaan. We hopen dat we het vertrouwen van sommige klanten kunnen terugwinnen en 100% van de klanten tevreden te maken. Wij zijn er klaar voor!
vrijdag 4 februari 2005
WebHosters.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb er net besteld. ik kreeg lekker snel het formulier enzo. geen problemen mee. ook is het enorm goedkoop daar. 2 euro per maand, koopje! :) Aan de reacties te zien is die service slecht, maarja, misschien is het dit jaar beter ;-).
zondag 30 januari 2005
Chester
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
jippie! ze hebben nieuwe server geplaats nu draait allus goed en snel geen problemen! Jordy
vrijdag 28 januari 2005
Jordy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb even moeten wachten op m'n host ivm nieuwe servers etc, maar nu alles draait vind ik het prima, alles loopt soepel en snel. Ik heb voornamelijk voor ze gekozen omdat het erg goedkoop is, en inderdaad moet je niet SUPER service verwachten voor d?ze lage prijs, maar iedereen met gezond verstand zou dat toch moeten kunnen inschatten. Desalniettemin ben ik dus tevreden over deze host. De prijs/kwaliteit verhouding klopt wat mij betreft.
donderdag 27 januari 2005
Klaas M
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte provider. Support is ver te zoeken Site ligt meer down dan up Trage phpmyadmin Trage CPanel Valse beloftes Ik gooi nog liever geld in de wcpot!
woensdag 26 januari 2005
Robert Boerlage
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe is het wel aardig. Het enige probleem is dat de CPanel sloom is en dat ze om 11:45 's ochtens in het weekend nog steeds een voicemail krijgen. Ik had zelf dat de domain service down was op aeolus. MySQL doet het wel goed. Maar nu heb ik een mooi nieuwtje. Ik had me hosting allang betaald. Dan krijg ik een aanmaling per email dat ik nog moest betalen. Toen belde ik dat er al betaald was en kreeg ik NATUURLIJK een voicemail. Deze werd niet afgeluisterd. Volgende dag nog een keer gebeld. Toen allemaal excuses en me hosting was toen direct in de lucht. De dag daarna was me domeinnaam er ook. Toch ruim 2 weken zonder site gezeten door dat geknoei. Jongens zet het dan ook goed op :-/.
dinsdag 25 januari 2005
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze provider: - Site zeer vaak down, elke week wel een paar uur. Zo niet langer. En ook vaak traag - Extreme overboeking waardoor schijf vaak vol is. - Als telefoonnummer een 06 die vrijwel nooit beantwoord wordt - Mail wordt traag of niet beantwoord - Op het support-forum worden klanten afgesnauwd - Beloftes worden niet nagekomen - Domeinnaam aanmaken duurt een eeuwigheid, verhuizen misschien nog wel langer. - Updates worden meestal zonder aankondiging uitgevoerd waardoor je scripts soms onderuit gaan - Op het forum klagen tientallen klanten, maar vaak worden zij genegeerd of krijgen ze een dom/nietszeggend antwoord - de medewerkers zitten nog op school, waardoor ze tijdens kantooruren niet te bereiken zijn. En buiten kantooruren reageren ze gewoonweg niet.
maandag 24 januari 2005
Robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dze webhoster vind ik wel nog goed ik heb daar een gameserver en een website draaien!! mijn server is altijd online en zonder enige lag! mijn site is heeel soms down maaar dat gebeurd bij de beste mss omdat ik op de nieuwe server zit :/ mijn oordeel is: goeie provider!! ik vind ook dat je niet mag oordelen ove rhen omdat ze in het begin enkele foutjes maakten dat kan gebeuren en met hun nieuwe registratiesysteem krijg je je factuur direct!!!!
zaterdag 22 januari 2005
kjell
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit er nu een aantal maanden en het is een groot drama, site is voortdurend down, mysql ligt eruit, mail komt niet aan. Het is dan wel goedkoop maar je kunt beter niets hebben dan dit. Ook de service is vrij matig,. telefoon wordt niet beantwoord en op email niet gereageerd.
woensdag 12 januari 2005
Eelco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heeyz, egt lekker hoor, kheb net besteld daar en nu zie ik al deze klachten :P !! Maja, kzie wel wat het word. Kheb gistere besteld en na 3 dagen nog steeds geen info over account, terwijl dit toch duidelijk staat aangegeven dat je dit moet krijgen! Maar 's een mail naar ze sturen...oja, op het forum van hun staan ook duizenden klachten! Jordy
woensdag 12 januari 2005
Jordy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gaf ze met alle plezier het voordeel van de twijfel. Een stel koters die een hostingbedrijfje was begonnen. In het begin was het redelijk goed voor elkaar maar nu, nu ze meer klanten hebben, kunnen ze het niet meer aan. Het is jammer dat dit stelletje mislukkelingen niet eens de moeite meer neemt om voor hun verantwoordelijkheden uit te komen. Totaal geen reakties meer op email. Ik ben al maanden bezig om een domein naar deze figuren te verhuizen, vanaf september, maa nog steeds werkt het niet. Inmiddels heb ik een totale verhuizing naar een andere hoster in werking gezet en ben ik mooi weg hier. Mijn pakket loopt nog wel tot bijna eind volgend jaar maar ze zien maar wat ze daar mee doen.
donderdag 16 december 2004
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lol Menno werkt er zelf, kijk maar naar e-mail adres met scoobydoo erin, op de forum webhostingtalk heeft hij die gebruikersnaam, LOLOLOLOL
donderdag 9 december 2004
Wian
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb slechte ervaringen met het bedrijf. Er wordt niet gereageerd op e-mails en de telefoon wordt ook niet altijd beantwoord. Helaas voor E-Dentify moet er nog veel gebeuren en zijn ze ??n klant kwijt. Ik heb namelijk een betere provider gevonden op www.antagonist.nl
zondag 5 december 2004
Frank
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb eigenlijk nog iets toe te voegen voor e-dentify. Ik zit op apollo en die was ook vaak down nu niet meer, dan zou je zeggen dat het goed is maar dat is niet zo kijk hier maar naar: ftp: kon ik bijna een heel week lang niet gebruiken. cpanel: altijd erg sloom en nu kan ik daar zelfs ook al niet meer in komen. mail: ik moest ze 4 keer een mail sturen voordat ik een antwoord kreeg, en toen kreeg ik ook nog is een heel onvriendelijke mail terug. mysql: daar zijn veel problemen mee. Ik heb hun ook al is gebeld voor die problemen omdat ik ze niet via mail konden bereiken en dan krijg ik als antwoord: ja daar weten wij ook niet zoveel raad mee. en ja het zijn scholieren en het is heel goed koop maar ik wil een goeie hosting punt uit. Ik heb nu al een andere hosting want ik hoef dit zooitje niet meer. Ik moest zelfs een ander domein naam nemen omdat ik nog 2 vragen had er over en daar heb ik nooit een antwoord op terug gekregen. Toen heb ik dus maar een ander domein gekozen want het duurde me allemaal veel te lang Als ik een conclusie moet nemen tussen mijn nieuwe hosting en e-dentify dan vind ik dat e-dentify echt super slecht is.
zondag 5 december 2004
ScorpVision
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik hoop dat mensen deze berichten allemaal eens goed doorlezen, want er is GEEN goed woord over E-Dentify. CPanel werkt maar half, MySQL ligt er SUPERvaak uit, en ik kan nooit op bepaalde onderdelen van mn site (phpMyAdmin etc.) Ik heb gigantische spijt dati k betaald heb voor een hostingpakket hier, hopelijk is er een instantie die dit soort bedrijven kan aanklagen. Conclusie: Gaar zolderbedrijf gerund door kinderen die het niet aankunnen.
zaterdag 4 december 2004
Peter v Gelderen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben dus totaal niet tevreden over deze service. Ik heb gehost op 2 verschillende servers. De helios en de apollo server. De helios server ligt er nu al meer dan 3 dagen uit. En afgelopen tijd was het niet veel beter. Reactie per mail hoef je ook niet te verwachten, of het is onvolledig. Ik stel verschillende vragen over het aanvragen van verschillende domeinen en krijg pas na 4!! mailtjes een onvolledige reactie. Ik baal er echt van dat ik deze service mijn baas heb aangeraden en dat ik er zelf gehost heb!!
vrijdag 3 december 2004
Ralph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
het forum van mijn site is samen met mijn kameraad bij hun gehost eerst er steeds uit toen heeft hij er 2 week het gedaan en nu ligt hij al 3 dagen continu eruit grrrr wij hebben al meerdere emails gestuurd dat wij een backup terug willen hebben zodat we het forum kunnen hosten op andere site aleen reageeren via de email doen ze niet mijn ervaring is dus zwaar slecht
donderdag 2 december 2004
gerwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Even over de uptime. De enige server die er zo vaak uit ligt, is helios. En laat dit nou net de enigste server zijn die in het KPN Cybercenter te Amsterdam draait. Bij deze server heb ik 1 site draaien.. vaak down. De rest draait in het Redbus Interhouse te Amsterdam. Op dictys die daar draait heb ik ook een site draaien. Geen problemen met uptime. Wat ik ze kan aanraden is, haal helios ook naar Redbus Interhouse te Amsterdam.
woensdag 1 december 2004
zuipsmurf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vond dit over de mensen achter E-dentify.... --- http://www.ictcenter.nl/upload/M10_7.html --- Het schijnen idd scholieren te zijn, maar dan nog: geef ze de kans. En inderdaad goedkoper omdat ze geen duur kantoor hebben of zichzelf mega-salarissen toekennen. Ik had nooit verwacht met dergelijke jonge mensen te maken te hebben, maar vind het ook niet erg. Als ze hun diensten maar goed organiseren en binnenkort de boel WEL op orde hebben. Ook vanavond lag de server (helios) waar onze website op gehost wordt, er WEER uit. Vervelend, maar het is nog niet halverwege december. Samengevat: Iedereen die E-dentify overweegt - FF wachten nog. Als het straks beter is, zijn wij/ben ik wel tevreden en is het ook voor anderen hopelijk gewoon prima op orde.
dinsdag 30 november 2004
Gerrit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben (of eigenlijk "we" zijn) een paar maanden geleden van een 25 mb accountje bij Alfahost overgegaan naar de 750 mb account bij E-dentify. Het mooie is dat het notabene minder kost en er veel meer ruimte en mogelijkheden zijn bij de nieuwe hostingprovider. De eerste weken werkte het prima, maar de laatste maand is de site naar mijn mening wat te vaak niet bereikbaar. Het forum van E-dentify, waar ik het had willen aankaarten lag er helaas ook uit en ik krijg een beetje het vermoeden dat dit wel eens bewust gedaan is. E-dentify heeft echter de problemen wel op de website toegegeven en melden dat begin december er het nodige verandert, waardoor de problemen zo goed als over zouden moeten zijn.Vooralsnog geef ik ze de kans en het voordeel van de twijfel. Als het halverwege/eind december (2004 uiteraard) nog zo is en het forum eruit blijft zodat ik ze niet makkelijk kan bereiken, dan ga ik toch kijken of er andere oplossingen zijn. Iedereen die dus overweegt om met E-dentify in zee te gaan, kan denk ik beter nog even wachten en halverwege december nog eens de websites die hier genoemd worden bekijken op benaderbaarheid. Als het tegen die tijd wel goed is, is het toch het overwegen waard. Voorlopig maar even afwachten dus. Wat je krijgt voor je geld is wel VEEEEEL, maar als je website er vaak uit ligt, heb je daar natuurlijk weinig aan.
zondag 21 november 2004
Gerrit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ZEER slechte provider. Ik raad iedereen dan ook aan om hierbij NIET te bestellen. Redenen: - Onbetrouwbaar - Slechte service - ZEER lage uptime - CPanel werkt nooit - mySQL ligt er voor 80% van de tijd uit - Ze sluiten het forum vanwege bangheid, ze zijn bang voor slechte reacties, waar het forum voor 99% uit bestond - Het duurt 3 weken voordat je domein online is (als je geluk hebt, en veel spammed op het, niet meer functionerende, forum.) - Het bedrijf wordt gerund door 2 schoolgaande kinderen van 13 jaar (zie Haagse Courant, en andere diverse kranten voor artikel) Hopelijk komt dit door, en stoppen ze met hosten. Want dat kunnen ze in iedergeval niet. Oja, voor de geinteresseerden, ze draaien servers van EasyDedicated met verlopen CPanel licenties.
zondag 21 november 2004
Frank Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
@ Remco / Admin at Scriptblasters.com... Wat zegt prijs over het kwaliteit? Helemaal niets. Voordat je zoiets gaat posten, ga eerst even een menselijk opleiding nemen zoals retailmarketing. Het is een super snelle host! snelle servers. Perfect kwaliteit! Waarom is de prijs zo laag? Simpel, sociaal en klantvriendelijk en niet commercieel zoals de meeste. Mijn site laadt binnen 1 seconden (ligt aan je eigen verbinding). Het dataverkeer is onbeperkt (FUB). Er is geen betere hosting dan E-dentify!! Ben ik van overtuigt. Heb 6 jaar ervaring met verschillende hostingen. Deze is veruit de allerbeste! En dat voor 1 euro, vind ik menselijk. Zij leveren sociaal goed werk.
donderdag 18 november 2004
Dhr. Polak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-dentify is een hele slechte hosting, ik lig er nu opeens heel vaak uit, cpanel werkt nauwelijks en me website werkt ook maar weer voor de helft als het weer online is. Ik heb bijna meer dan een maand moeten wachten voor mijn domein naam. Ik heb er echt spijt van dat ik deze hosting heb genomen. Ik was waarschijnlijk overtuigt alleen van hun prijs en dan was erg dom van mij.
woensdag 3 november 2004
ScorpVision
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In ??n woord: ROTZOOI. Jammer dat e-dentify zo fake is en de meeste positieve berichten die hier staan door andere mensen te laten posten voor een beloningkje. Misschien zijn er een paar mensen die het geluk hebben geen problemen te hebben, maar als je op dit moment onze site probeert te bezoeken ligt ie PLAT. Gelukkig stappen we binnenkort over op een andere host, maar dit is echt te triest voor woorden.
woensdag 3 november 2004
Hans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werk nu zo'n 3 week met E-Dentify. Ik heb er voor gekozen omdat het erg goedkoop is en ik had voor veel foto's ruimte nodig. Inloggegevens had ik binnen een paar dagen en 3 dagen na het overmaken van het geld was het domein online. Nog geen downtime ondekt en snelheid is ook rabuust :) I
donderdag 21 oktober 2004
Sieperd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardelkoze host, met r3 ging het goed maar deze is vaak down of anders langzaam zonder dat ze aan mij laten weten wat er aan de hand was. Zelfs die 5 euro per maand is nog teveel geld hiervoor. Ik stap over naar andere host en ga geeneens proberen mijn geld terug te krijgen want ze beantwoorden emails toch niet.
dinsdag 5 oktober 2004
van der Laan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaring. Eerst R3 toen deze. ligt er vaak uit. Ik had een domein naam aangevraagd en na drie weken nog niets gehoord en toen was ik het zat en heb gezegt dat ze het geld terug kunnen storten anders begin ik een rechtzaak. Dat vonden ze tever gaan dus heb ik mijn geld terug MVG
dinsdag 28 september 2004
Wouter Stolk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer Slecht (zolder)bedrijf! GA ER NIET MEE DE ZEE IN!, Ik heb er echt slechte ervaringen mee, en ben het wel spuugzat om het zomaar te zeggen. Een tijdje gelden heb ik een Resselersaccount bij hen besteld maar moest meer dan 3 weken wachten todat het goed was, en daarna helpen ze je niet eens verder en de service is ZEER SLECHT! Probeer je contact met hen op te nemen maar tevergeefs!
zaterdag 25 september 2004
Zarko Marinic
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind het jammer dat onderstaande zo veel last hebben gehad maar ik heb helemaal nergens last van gehad. Aanvraag + behandeling ging snel. Op het gebied van info zijn ze wat minder maar dat heeft mij nog niks geen problemen opgeleverd maar wat wil je voor: 1000MB webruimte 20GB datalimiet Onbeperkt MySQL databases Onbeperkt E-mail accounts Web Host Manager PHP, CGI-BIN, Perl, SSI Gratis statistieken voor maar 5 euro per maand!
dinsdag 14 september 2004
WarriorSan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ZEER slechte ervaring. Betaald, niks gedaan, nu al 1 maand verder. Ik vraag me af of ik ze voor de rechter kan slepen.
dinsdag 14 september 2004
Roel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was eerst bij R3 Internet Diensten, en die support daar was echt geweldig. E-dentify neemde na een tijdje dit bedrijf over, maar daar merkte ik niets van. Na een tijdje was mijn website dus offline, blijkt dat E-dentify mijn nameservers gewijzigd had zonder mijn toestemming... Nu ja, een foutje maak je snel, maar om het ongedaan te maken duurt het echt veeeel langer. Ik stuurde E-dentify een mail om te vragen of ze hun fout wilden ongedaan maken en mijn nameservers weer veranderen naar de correcte. Jammer genoeg kreeg ik op deze mail nooit antwoord. Dan heb ik het maar even in het forum geprobeerd, waar ik aangesproken werd, maar daar bleef het dan ook wel bij. We zijn nu ongeveer 4 dagen verder, en vandaag heeft E-dentify eindelijk op mijn PM's in hun forum geantwoord, zeggende dat mijn nameservers nu veranderd zijn. Uiteindelijk is E-dentify niet echt slecht, want ze waren gewoon even in een dipje waar ze zo snel mogelijk moeten uitkomen (en dat gebeurd nu al denk ik). Alle toekomstige klanten van E-dentify: Laat je niet afschrikken door de negatieve posts van andere gebruikers. Alles is weer in orde.
zondag 12 september 2004
Jens Byl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slecht! hoe krijg ik mijn geld terug? de telefoon wordt niet opgenomen.....
zaterdag 4 september 2004
Theo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zat eerst bij R3Diensten, door E-Dentify overgenomen. Tot nu toe vind ik E-Dentify SLECHT. Lig er al een week uit, op een mailtje wordt niet gereageerd, laat staan dat ze hun klanten laten weten wat er aan de hand is?? Iijkt me wel zo handig, dit kost ze uiteindelijk klanten!!! Ik geef ze nog een week en dan stap ik over op een ander webhosting-provider!! Weet iemand wat er aan de hand is bij E-Dentify???
donderdag 2 september 2004
Georges Helmers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer ontevreden over E-dentify. Als iemand twijfelt of hij hier wilt gaan hosten, dan zou ik eerst maar eens op het forum van E-dentify gaan kijken, daar staan bijna alleen maar negatieve reacties. Bijna iedereen moet dingen dubbel vragen, anders antwoorden ze gewoon niet heb ik het idee. Veel mailtjes komen ook niet aan bij hun, dat hebben ze zelf toegegeven. Je zou toch denken dat mensen die met computers werken Outlook wel in kunnen stellen?! Je moet ook vragen om dingen die automatisch moeten gebeuren, zo moest ik zelf achter mijn eigen inloggegevens aan. Deze ontving ik niet automatisch. Ook lichten je ze gewoon heel slecht in (eigenlijk niet). Als er downtimes zijn dan informeren ze je totaal niet. Je weet dus gewoon niet waar je aan toe bent, je kan dus ook niks vertellen aan de bezoekers van je site. Een email nieuwsbrief zou niet zo moeilijk moeten zijn. Soms zeggen ze op het forum wel dat ze weten dat er een downtime is geweest, maar niet waardoor. Dat gaan ze later dan nog uitzoeken, waarnaa je er vervolgens nooit meer over hoort. Bezoekers van het forum die er net zijn worden ook ineens tot moderator benoemd, vrij onprofessioneel. Soms zijn ze ook echt onaardig op het forum, ze weten niet hoe je met klanten om moet gaan! Laats had ik een totaal onschuldige opmerking, en die werd aangezien als geflame, dat was cker niet zo. Ze kunnen niet tegen kritiek heb ik het idee, want het is wel terecht kritiek. Ook was er een keer een topic dat iemand had geopend, en die wist heel veel te vertellen over de slechte beveiliging van de servers van e-dentify. Dat topic werd een paar maal verwijderd. Het bleek dus dat ze gewoon oude kernels hadden, die dus onveilig zijn. Dus die gingen ze toen maar even updaten. Dat lijkt mij dat je dat meteen goed doet??! Ook was er een keer een reactie van iemand van e-dentify op het forum dat als volgt ging: "Oh, dat vond ik niet belangrijk genoeg, dus ik heb er niet op geantwoord". Ook heb ik al een paar keer meegemaakt dat ze configuratie fouten van hun servers hadden. Toen deden sommige php scripts het niet. En dan werkte de error-pagina's niet. En dan kon je weer geen password-protect directory maken. Ook was een keer een hele week ofzo de server onstabiel, dat heeft een week geduurd met wel een paar downtimes per dag. Dat zou toch meteen goed moeten worden gemaakt! Een paar maanden terug gingen ze de de server verhuizen naar Nederland. Opzich goed natuurlijk, maar niet zoals zij dat deden. De site was ineens down, je werd totaal niet ingelicht over de gang van zaken. Toen alles weer online was na een week, ware alle gegevens kwijt. Ze hadden geen backup gemaakt omdat ze 15GB teveel vonden om te downloaden, dus dan maken ze maar gewoon geen backup. En dan alsnog hadden ze dat ook kunnen zeggen dat ze geen backups maken, dan had ik zelf vaker backups kunnen maken. Tuurlijk kan je geen spectaculaire dingen verwachten van een hosting provider die iets aanbied voor een euro per maand. Maar zet dat dan ook niet op de site dat je dat wel kan. Dit is wat ze zeggen: " Maar wij vinden dat u bij andere webhosters, voor nog kleinere pakketten, veel te veel betaalt." Dit duit er dus op dat ze (proberen) om dezelfde service en kwaliteit aan te bieden als de 'dure' webhosters. Maar daar slagen ze totaal niet in. Ik heb het idee dat het een 'bijbaantje' is van een paar gozers die eigenlijk niet genoeg weten van webhosting en het hele gebeuren daar omheen (klanten helpen, inlichten, enz.). Ze hebben support via msn, maar ze zijn bij mij bijna nooit online. Kortom, ik raad het af om bij e-dentify te gaan. Tuurlijk moet je zelf beslissen of je service nodig hebt. Maar ik zou doorsparen voor een betere hosting provider. Als het zo door blijft gaan dan ga ik hier meteen weg als het jaar voorbij is.
dinsdag 31 augustus 2004
D. de Leeuw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ten eerste, een super snelle service! Ik had de factuur woensdag uitgeprint en over geboekt, en het is nu vrijdag ochtend en beschik al over inlog gegevens etc. Ik ben dus uiterst tevreden over E-Dentify!! Ook de specificaties zijn maximaal en het bedrag is echt vele malen goedkoper dan elk ander hosting! Service + specificaties + bedrag maakt E-Dentify de nummer 1 webhosting die ik tot nu toe heb gehad!!
vrijdag 27 augustus 2004
Ben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht, geen goed woord over. Sinds mijn provider werd overgenomen door E-Dentify zijn mijn beide sites 2 dagen ONLINE geweest, en daarna al een week OFFLINE!! En het ziet er niet naar uit dat ze er ook maar iets aan gaan doen.
zondag 22 augustus 2004
Jelmer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super No nonsens en gaan met die banaan. Ik ging voor verhuizing van mijn domain, zelfde avond account gegevens gekregen. Probleem afhandeling via het forum van e-dentify is echt uitstekend, ook in het weekend. Niets te klagen 1euro p/m 350mb webspace, 10 Gb dataverkeer p/m, vlotte machine, GEWELDIG
zondag 22 augustus 2004
Sebas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
SUPER SLECHT, mail server ligt er bijna altijd uit, mailtjes komen niet of 20 min of later aan, heel soms krijg je ze wel gelijk :(
maandag 16 augustus 2004
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb pas sinds kort enig ervaring met deze jongens. Contact gaat erg moeizaam en heeft daardoor wat kleine problemen opgeleverd voor mezelf. Eenmaal de domein geegistreerd en pakket werkend valt het me zeker mee en wat dat betreft is er niets mis, wat ik tot zover kan merken. Het is wel te hopen dat men veel geleerd heeft van het negatieve gepraat en op hun forum en nog steeds leert. Ik heb ze in iedergeval het voordeel van de twijfel gegeven voor een jaar en een hostingpakket genomen. De kosten zijn het zeker waard. Ik zal in de loop van het komende jaar wel meemaken hoe het blijft draaien en afhankelijk daarvan bepalen of het een goede en vooral betrouwbare hoster is.
dinsdag 10 augustus 2004
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het aanvragen van host bij E-dentify had ik eerst mijn twijfels. Want het was wel erg goedkoop, 1 euro per maand. Maar ik ben toch wel erg tevreden. Je moet natuurlijk niet super service verwachten maar mijn site is tot nu toe nog niet down geweest. Het forum van E-dentify vind ik ook een pluspunt, hier word je goed geholpen door E-dentify zelf en de andere klanten van E-dentify. Al met al een aanrader voor mensen die een goedkope host willen en niet heel veel eisen stellen aan de service, snel zijn de servers in elk geval wel.
woensdag 4 augustus 2004
Sjoerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor 1 euro per maand krijg je hier gewoon een snelle server, oneindig MYSQL en POSTGRESQL, en de hele mikmak meer, prima voor elkaar! De service kan wel iets beter, moest op m'n eerste domein anderhalf week wachten, en m'n 2de domein (http://www.pyro-united.com) 2 weken, maar de zachte prijs maakt dat allemaal weer goed :)
donderdag 29 juli 2004
Matthijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima host, erg goedkoop. Op vragen per mail wordt niet altijd inhoudelijk even goed gereageerd, maar ach. Domeinnaam was binnen een week geregistreerd en up and running. Ik heb resellerspakket 1. Niet om webspace te kunnen verkopen, maar om onderling onder m'n eigen domeinen te verdelen. Werk fantastisch en dat voor maar 5 euro per maand!
zondag 25 juli 2004
Wilbert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met E-Dentify Webhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl