Home / Bedrijven (A tot Z) / Hosting Discounter

Hosting Discounter

3,1 / 5 79 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 14 Werknemers
  • KvK-nummer: 09136559
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-20:00
Website screenshot Hosting Discounter

Overall score

3,1 / 5 79 ervaringen

Totaal (79)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hostingdiscounter

Webhoster Hostingdiscounter is sinds 2003 actief met betaalbare hosting voor ondernemers en particulieren. Het team van 14 medewerkers bedient de ruim 40 duizend klanten die het bedrijf heeft.

De shared hosting pakketten van Hostingdiscounter beginnen bij €5 per maand voor een 5 GB schijfruimte en 100 GB dataverkeer pakket. Unmanaged VPS pakketten starten al vanaf €10 per maand voor een 1 GB / 1 CPU VPS. Managed VPS pakketten zijn te bestellen vanaf €120 per maand.

Hostingdiscounter ervaringen en klachten

Huidige en voormalige klanten van Hostingdiscounter kunnen via onze website ervaringen en klachten delen. Door exacte ervaringen achter te laten krijgen we een zo volledig mogelijk beeld van de hosting kwaliteit en het service niveau. Zowel positieve als negatieve ervaringen dragen bij aan het totaalbeeld.

Ervaringen 79 op 8 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 10 jaar klant te zijn geweest neem Ik afscheid van dit bedrijf.Dit bedrijf is gestopt met klant vriendelijkheid.Super onbeschoft en geen support en geen medewerking.Het lijkt erop dat dit bedrijf geen zin meer heeft om hun klanten te houden.Absoluut geen aanrader
zondag 4 december 2016
Khatib
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder enige reden wordt mijn website andermaal geblokkeerd vanwege een plugin, zie hier de melding:- Dit is een automatisch gegenereerd bericht -Geachte heer Massimi,Bij deze delen wij u mee dat de webhosting op uw domeinnaam '***.nl' vanaf heden geblokkeerd is.Blokkering houdt in dat uw website niet meer te benaderen is. U kunt zelf nog wel de website bezoeken (om bijvoorbeeld onderhoud te plegen via een CMS) door in te loggen met uw FTP gebruikersnaam en wachtwoord.Reden van de blokkering:Website veroorzaakt overlast op de webserver doordat de wp-cron.php te vaak in te korte tijd aangeroepen/uitgevoerd wordt.Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze helpdesk.HostingDiscounter bv- Dit is een automatisch gegenereerd bericht -Ik kan niet eens de desbetreffende plugin uitschakelen OMDAT ZE DE WEBSITE HEBBEN GEBLOKKEERD!Wat een idioten!Vermijd HOSTINGDISCOUNTER ze willen kennelijk niet meer.
woensdag 16 november 2016
Massimi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 9 goede jaren zijn ze bij hostingdiscounter het zat om hun vaste klanten goed te behandelen. Sinds vorig jaar (2015) zijn de prijzen verdrievoudigd, door de goede ervaringen dacht ik dat ik er goed aan deed door te blijven met mijn 4 domeinen en hosting. HELAAS! Ze hebben een nieuw beleid waarbij het ontvangen bij een late betaling, de website wordt offline gehouden en er geen contact meer wordt gezocht met de klant.Dit is mij overkomen terwijl de betaling binnen de gestelde termijn is voldaan, probeer al 3 dagen lang contact te zoeken met hostingdiscounter maar de website is en blijft offline.Toch ben ik ze dankbaar want hierdoor ben ik verder gaan kijken en ga ik straks alles naar een andere webhosting verhuizen en dan ga ik van €220,- p/j naar €45,- p/j !
zondag 2 oktober 2016
Hulsbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 9 goede jaren zijn ze bij hostingdiscounter het zat om hun vaste klanten goed te behandelen. Sinds vorig jaar (2015) zijn de prijzen verdrievoudigd, door de goede ervaringen dacht ik dat ik er goed aan deed door te blijven met mijn 4 domeinen en hosting. HELAAS! Ze hebben een nieuw beleid waarbij het ontvangen bij een late betaling, de website wordt offline gehouden en er geen contact meer wordt gezocht met de klant.Dit is mij overkomen terwijl de betaling binnen de gestelde termijn is voldaan, probeer al 3 dagen lang contact te zoeken met hostingdiscounter maar de website is en blijft offline.Toch ben ik ze dankbaar want hierdoor ben ik verder gaan kijken en ga ik straks alles naar een andere webhosting verhuizen en dan ga ik van €220,- p/j naar €45,- p/j !
zondag 2 oktober 2016
Hulsbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een onderdeel hiervan is Hostplan, zelfde hosting.Zeer onvriendelijk en matige klachtafhandeling. Ik heb nog nooit zo'n arrogant en onbehulpzaam persoon aan de lijn gehad. Erkennen van de emotie bij de klant zat er totaal niet in.De opzegging via de post is niet in behandeling en zogenaamd zoek geraakt. Vervolgens blijkt dat er een nota van 21,76 niet betaald is en dat ik verzuimd heb nieuw email adres door te geven. Gevolg is vrij snel een deurwaarder op je dak. Terwijl ze tel 06 nummer hadden en een postadres. Volgens de wet ben ik zelf verantwoordelijk om een goed email adres door te geven. Maar met een beetje klantgerichtheid zou je dit eer snel op kunnen lossen. Daarnaast zijn ze in verhouding met andere vrij duur en je kunt geen extra domeinnamen hangen onder 1 pakket. Voor mij nooit geen hostplan of discounthosting meer!
dinsdag 2 december 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het opzeggen van 1 dienst wat los staat van de domeinregistratie zijn alle DNS gegevens gewist die wij hadden ingesteld. Hierdoor werkte de website niet meer.. Nog nooit zoiets meegemaakt!!. Wij gaan ook al onze diensten verhuizen naar een ander bedrijf.
dinsdag 27 mei 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is onterecht een bedrag van mijn rekening afgeschreven voor een domeinnaam die ik bij een andere provider heb. Uiteraard Hostingdiscounter hiervan een bewijs gestuurd (factuur van de andere provider waarbij ik deze domeinnaam webruimte al vele jaren heb), maar dat lezen ze niet eens. Ze sturen elke keer een standaard antwoord dat ik niet op tijd opgezegd zou hebben. Maar er was bij hen niets op te zeggen want voor die domeinnaam had ik geen contract bij hen. Heb nu mijn rekening laten blokkeren.
woensdag 7 mei 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je wilt goedkoop, dan krijg je dat ook. Niet zeuren en vooral geen vragen stellen. Je krijgt onbeschofte en standaard antwoorden die jou niet helpen. De klant heeft NOOIT gelijk, want zij hebben de enen en nullen.
zaterdag 11 januari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren sites gehost bij HD. Altijd prima. Voor vrienden, kennissen, verenigingen, klanten, etc. Ook bij migraties geen problemen. En tegen scherpe prijs. Het is een technisch hoster verwacht dus geen template-verkoper. Onlangs weer een nieuwe klant en daardoor via dashboard gewerkt. Dat ging niet goed (misschien verwachtte ik teveel). Dat is ook een kwestie van wennen en is goed gekomen. Techniek goed georganiseerd [voor zover ik dat kan beoordelen]. Pluim voor deze hoster! Ik blijf ze aanbevelen.
zaterdag 19 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De website van mijn vrouw was na de migratie niet meer te vinden. Nu reclamatie deed hij het een weekje, maar nu is hij weer foetsie... In het verleden was ik tevreden over de lage prijs en het geringe aantal storingen. Nu ben ik minder tevreden en overweeg mijn websites over te brengen naar een andere partij.
woensdag 28 augustus 2013
Beenker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hosting Discounter? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar:

Webhosting

Large

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 100 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee