HostSlim B.V.

3,6 / 5 108 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 52966887
Openingstijden
  • 24/7
Website screenshot HostSlim B.V.

Overall score

3,6 / 5 108 ervaringen

Totaal (108)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over HostSlim

HostSlim is inmiddels ruim 10 jaar oud en over die tijd uitgegroeid tot een behoorlijk grote webhoster in Nederland. Wat direct opvalt bij HostSlim is onder meer de livechat, altijd makkelijk als je direct met de sales of de support kan schakelen. Ook heeft HostSlim een ticketsysteem waarmee ze klanten te woord staan. Bij HostSlim kan je verder terecht voor de registratie va domeinnamen, hosting, vps of dedicated servers. Er is al een hostingpakketje vanaf €0,85.

Over de afgelopen jaren hebben we niet zo veel nieuwe recensies meer ontvangen over HostSlim van klanten of ex-klanten. Heb jij ervaring met HostSlim als  hostingpartij dan zouden we het erg leuk vinden als je die met ons zou kunnen delen. Zo kunnen wij weer andere mensen helpen met hun keuze voor de beste webhosters.

Je kan natuurlijk ook altijd gebruik maken van onze hosting vergelijker als je nog twijfelt of dit een goede hosting partij voor jou is.

Ervaringen 108 op 3 pagina's

Zeer kundige support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer kundige support. Hielp mij met het opzetten van de webshop geheel gratis. Heel blij met Hostslim!
maandag 25 maart 2019
maltmates
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima bedrijf en support! Vorig jaar tijdens hun datacenter verhuizing "wat problemen" gehad die niet heel tof waren voor mijn bedrijfsvoering, maar meer dan tevreden nu.
zondag 10 maart 2019
Anoniem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Fijne partij die met je meedenkt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds gisteren naar HostSlim overgegaan. Ik weet hoe ik websites bouw e.d. maar qua VPS ben ik een digibeet. Ze hebben me goed geholpen. Het resultaat = online! En dat zelfs in het weekend, en om 23:00 in de avond!
zondag 3 februari 2019
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
beroerd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels voor het tweede jaar een vps bij hostslim, voor weinig geld, maar gelukkig hoef ik er niet mijn brood mee te verdienen, want dan was ik al lang een hongerdood gestorven. De server heeft er al meerdere weken! uit gelegen door een amateuristische verhuizing van datacenter. Aankondigen kloppen niet, regelmatig is de server niet meer te bereiken via ipv6. Support tickets worden traag beantwoord. En als je een antwoord krijgt, dan hebben ze de helft van de keren je vraag niet goed gelezen. Recent een aankondiging gehad dat ze het ip adres van de vps gaan veranderen (dat ansich is al wat merkwaardig, maar kan gebeuren) over 7 dagen.... ik dus netjes standby om dns aan te passen, maar inmiddels al 14 dagen verder zonder dat er iets gebeurt is... Zelfs voor een hobby server is het eigenlijk het geld niet waard.
maandag 12 november 2018
Siebren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Prima hoster voor een prima prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 9 jaar klant, geen enkele problemen of issues gehad als hieronder beschreven. Mocht ik hulp nodig hebben, dan word ik ook altijd meteen geholpen door de support afdeling (php updaten, e-mail verstuur limieten verwijderen etc etc)
dinsdag 23 oktober 2018
Patrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer te vreden met klant zijn bij hostslim. Goede kwaliteit en service. Het is het waard om hier wat te halen. ~OxyHosting.eu
maandag 30 juli 2018
Kevin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Snelle en Stabiele SSD VPS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De SSD VPS heb ik bij HostSlim nu zo'n 6 maanden. Draait super stabiel en ben er heel blij mee.
dinsdag 20 maart 2018
Hendrik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Since beginning 2017 the service is just horrible. Server for my website is down several times within the week. Reaction on my several requests takes often more than 24 h or sometimes I even never received an answer. Officially the support team is online from 8 to 2400 every day. Since 2 weeks they are offline. If you look for a reliable provider dont use hostslim.
zondag 5 maart 2017
Matthias
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zocht naar een goede en stabiele hosting voor mijn sites. Na enig zoeken erachter gekomen dat HostSlim de beste was. Ze reageren supersnel op vragen en kunnen alles oplossen. The hosting speed was very fast and uptime was for my sites 100%.
woensdag 5 oktober 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ze geven goeie uitleg en ze zijn snel met het maken van de problemen echt een aanrader van deze bedrijf
woensdag 16 maart 2016
van ter beek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitermate slechte service met name bij servicevragen tot op het niveau dat men soms helemaal niet reageert op vragen. Tot 2x toe te hoge facturen ontvangen. Verhuizing van domein duurde zeer lang.
zondag 7 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Krijg na elke jaren ineens een factuur voor een domein dat ik al jaren niet meer in mijn bezit heb. Ook als ik kijk blijkt het domein niet geregistreerd te zijn. Ergens moet dus wat fout gaan. Heb nu al een herinnering ontvangen van het factuur. Op mijn eerste mail is ook niet gereageerd.
maandag 25 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze host is niet goed. De administratie is buitengewoon slordig en nonchalant. Ik ben dus als klant niet tevreden.
woensdag 18 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een snelle support bij vragen. Goed bereikbaar per email en telefoon. Ik vind het een goede prijs voor een goede service.
woensdag 8 april 2015
Meerveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het bedrijf Noem ik Hostnietslim BV.! Wat een bar slecht bedrijf van Ralph! Hun waren nooit maar dan ook nooit te bereiken! En aantal jaren later na dat ik bij hun ben weg gegaan kreeg ik nog steeds rekeningen met dat ik een rekening zogenaamd niet had betaald! Gelukkig heb ik hun domein laten blokkeren bij mijn mail provider zodat ik geen mailtjes meer krijg. Ik had Ralph vele malen keren gevraagd mij te stoppen met mailen en mijn mailadres te verwijderen uit hun systeem. Uiteraard werd dat niet gedaan en heb ik hun laten blokkeren. Ik ben blij dat ik bij hun weg ben!!!
donderdag 12 maart 2015
Nieuwenhuijse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pas op met Hostslim De kwaliteit van hosting is matig, maar het meest vervelende was dat na opzeggen men rekenigen blijft sturen en waarschuwingen dat de domeinnaam verstrijkt. Ook na verzoek dat niet meer te doen gaat men gewoon door. Een onterecht verstuurde rekening die ik per abuis betaalde is nog steeds niet terugbetaald ondanks de belofte dat wel te doen. Ik zit intussen bij Wned en die is in alle opzichten heel erg veel beter!
zondag 15 februari 2015
Spoelstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Technische ondersteuning was al zwaar onvoldoende, mede reden voor opzegging. Keurig alles afgehandeld, ook financieel. Maar dat gaat niet lukken! Na bijna een jaar en eindeloos klagen per mail en telefoon blijven de onzinfacturen komen, met of zonder allerlei incassodreigementen. Kortom: niet aan beginnen. Gewoon niet.
woensdag 5 november 2014
ten Brink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostslim is een party zonder einge kennis van zaken rhalp karrseboom ( werpt zich op als eigenaar) doet veel beloftes maakt niets waar had daar een shoutcast vps die meer douwn was dan up en 3 x per week zonder aankondigen van uit hostslip een niew ip adres had nooit doen deze party proberen hoop geld bij consument uit zak te kloppen
woensdag 15 oktober 2014
geleedts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Redelijk tot Goed tot mijn opzegging. Dit blijkt bij Hostslim niet te kunnen. Je blijft in het systeem zitten en men blijft rekeningen versturen. IK zag dat er meer klachten hierover waren zodoende ook deze er bij.
dinsdag 14 oktober 2014
Helsdingen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele goede en snelle reactie op aangemaakte tickets.
donderdag 9 oktober 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Behoorlijk slechte hosting, geen support, dubbele betalingen, server offline voor dagen! Zou er zeker niet voor gaan als ik u was, behoorlijk slechte hoster.
zondag 15 juni 2014
Schravendijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
op 23/12/2013 12:15 de hosting via het ticket-systeem opgezegd (daarvoor ook al via een knop "beeindig hosting" i/d "client aria", maar daar wordt zoals meerdere users al aangeven, niks mee gedaan: erg misleidend want ik verwacht dat vele users in de veronderstelling zijn dat dat voldoende is om de dienst op te zeggen). Reactie van Ralph: "we kunnnen de server overzetten naar een andere node" Op 23/12/2013 12:37 het volgende laten weten (via het ticket-systeem: Bester Ralph, Ik zie je antwoord en ik waardeer de poging me aan boord te houden! Anyhow: de developer waarmee ik werk is er gewoon even klaar mee. Om die reden ben ik inmiddels overgestapt (dus ik wil de annulering wel door laten gaan). => Vervolgens hierop geen enkele reactie meer. 21/02/2014 23:41 Ondanks de toch duidelijke opzegging, krijg ik toch een factuur. Ik neem aan dat deze niet geincasseerd wordt. Er slordig allemaal. => Hierop geen enkele reactie, en je raadt het al: er werd gewoon weer geincasseerd. => Vervolgens via de chat contact opgenomen. Toezegging: "Komt allemaal goed" Hierop (tegen beter weten in) op vertrouwd. -> Je raadt het al: in maart wederom een automatische incasso(!). Op 28/03/2014 10:31 onderstaande via ticket-systeem ingediend: Beste, Ik heb de dienst reeds 23 december opgezegd (Zie ticket: #344099). De opzegging is ook nog eens via de chat besproken. Dus deze aanmaning is niet van toepassing. Verder is mij toegezegd dat er nog geld teruggestort zou worden. Ik ga ervan uit dat het geld met de betaling over februari 2014 zsm wordt teruggestort. -> (Sorry het wordt langdradig, ik weet het): Geen enkele reactie. Daarop heb ik de incasso van februari laten terugdraaien bij de bank en tevens hostslim geblokkeerd voor automatische incasso's. ->Uiteraard over de maand maart weer een factuur ontvangen dreigement van incassoburo. -> Weer een ticket ingeschoten (de laatste), 15/04/2014 21:49 Beste, Ik heb reeds op 23 december de hosting opgezegd. Ik ben dan dus ook ik in de veronderstelling dat de overeenkomst beeindigd is. Mochten jullie van mening zijn dat dat niet het geval is, dan wil ik er graag op wijzen dat mij er nooit op gewezen is dat de opzegging niet geaccepteerd is, of dat er eventueel additionele acties noodzakelijk zijn om de beeindiging in gang te zetten. Tevens heb ik een ticket aangenaakt (645641). Ik heb op dit ticket nooit een antwoord ontvangen. Graag ontvang ik een bewijs van de opzegging. Mocht de opzegging naar jullie idee niet geldig zijn, dan hoor ik graag de reden waarom en welke zaken dan wel noodzakelijk zijn om de overeenkomst te beeindigen => En uiteraard geen enkele reactie. Ben er nu klaar mee en ga dus maar niet meer reageren op de aanmaningen / dreigementen: er komt immers geen enkel antwoord. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan zal ik deze hier plaatsen
woensdag 16 april 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jullie zijn gewoon top. Meer heb ik niets te zegen
woensdag 16 april 2014
Yilmaz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostslim Internet Solutions is naar onze mening niet een professionele partij. Vaak hadden wij ook problemen en werd en simpelweg niet gereageerd op tickets. Problemen worden niet adequaat opgelost maar simpelweg verplaatst. Na het sturen van een boze reactie krijg je de melding dat je van "node" verplaatst kan worden, echter is dit geen oplossing van een probleem. In ieder geval zijn wij zo'n 2,5 jaar klant geweest maar wel zonder redelijk support. Partijen zoals directVPS of TransIP lossen hun tickets in ieder geval de zelfde dag nog op en worden tickets niet automatisch gesloten of zijn ze helemaal niet zichtbaar in je support panel. Simpele handelingen werden wel uitgevoerd maar meer beloftes dan lof. Wij zijn niet tevreden en hebben dan ook ons contract beëindigd met deze partij. Een afrader dus!
maandag 13 januari 2014
Plas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
(1) We paid Hostslim 1 year's money for a VPS. (2) Host Slim sent us emails but its server used fake HELO/EHLO identities that failed to resolve to the IP address of the Hostslim mail server. Our mail server rejected those emails with a SMTP 550 error code (= mail undeliverable). We separately emailed Hostslim and told them about their wrong HELO/EHLO identity. We then changed our email address to enable Hostslim emails to reach us without a HELO/EHLO verification check. (3) Hostslim was very annoyed at us. Without prior notice, it stopped our access to the VPS. We could not set-up the VPS. We had to ask Hostslim what they were doing. (4) Hostslim falsely accused us of spamming (We have never spammed. We detest all spam.). More importantly we have never had access to the VPS to set it up. (5) One year later Hostslim want more money for a second year's subscription. We refused to pay because Hostslim broke the contract by denying us access to the VPS. We would like a refund of our money ! (6) Today, 27 November 2013, Hostslim is threatening us with lawyers and court if we do not pay for a second year. It must be desperate for geld. (7) We told Hostslim in het Nederlands taal:- * Punt een: Geen meer geld. * Punt twee: NOOIT OPNIEUW * Punt drie: Dit slecht ervaring is genoeg voor mij. but Hostslim does not understand Dutch ! (8) We wanted a VPS in another EU country as a resilient back-up mail server. Host Slim ? zeker niet kopie-kopie. Happy Christmas to everyone. Paul.
woensdag 27 november 2013
Engelsman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg slechte hosting. Sterk het idee dat dit een paar jongens zijn op een zolder kamer. Bijna nooit telefonisch bereikbaar en wanneer je een ticket aanmaakt bij ze dan doen ze maar wat, ipv informatie vragen gaan ze van dingen uit en doen ze dus de verkeerde actie. Ik ben het zat na een aantal maanden en haal alles hier weg.
zaterdag 26 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
The service is frequently down. Support leaves tickets unanswered so long they auto close. Problem resolution requires constant badgering I am experiencing repeated issues with Tun/Tap capabilities. Resolution for same issues takes days. Longest outage was over 33 days. Avoid like the plague!
dinsdag 15 oktober 2013
Longfield
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dinsdag 17 september 2013
ozdemir
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Iedere particulier kan hier een site laten hosten met zoveel hulp en begeleiding dat het vrijwel niet fout kan gaan. mocht dat wel gebeuren dan is snelle adequate hulp gegarandeerd en ze denken zelfs met je mee. Prijs is geweldig voor jou ´eigen´ stukje internet inclusief backups en eenvoudig te volgen systemen. Je hoeft geen kenner te zijn om hier een site te maken , onderhouden en te delen. Aanrader ? Dikke plus 10.
dinsdag 17 september 2013
Cheet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer goede en directe klantenservice en zeer tevreden met product voor een goede prijs. zeker een aanrader!
zondag 15 september 2013
Bastiaens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goeie hosting
zaterdag 14 september 2013
ozdemir
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb voor verschillende klanten verschillende webhosts gebruikt maar raad al mijn klanten nu HostSlim aan. Werkt ontzettend prettig, is zeer voordelig en zeer snelle support service.
dinsdag 27 augustus 2013
Rijnkels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige support en nooit downtime gehad. Ik neem nu een VPS af van HostSlim waar ik echt zeer tevreden mee ben!
maandag 27 mei 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super hosting service en steeds snelle hulp via email.
zaterdag 18 mei 2013
De Schrijver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk slechte hosting! Site gaat dagelijks down. Contacteer je de helpdesk, dan hoor je een week lang niets, om dan te horen te krijgen dat uw probleem niet bestaat. Ondertussen gaat dat ding wel constant down. Ze weigeren dan nog de "100% tevredenheidsgarantie" uit te voeren. Je krijgt met andere woorden je geld niet terug wanneer ze je enkele maanden laten sukkelen met een server die constant down gaat. Uiteindelijk is dat, na maanden, dan toch opgelost geraakt, maar veranderde mijn IP-adres regelmatig. Dat maakt een VPS compleet nutteloos. Daarenboven zag ik regelmatig dat data verdwenen was en oude versies online stonden. Ze zetten met andere woorden verouderde backups op hun servers, zonder de klanten iets te laten weten. Dat maakt een VPS nogmaals compleet nutteloos. Nu ik een jaar "klant" ben (gijzelaar is een beter woord), wens ik dit contract niet meer te verlengen. Echter, ik word om de oren gegooid met betalingsherinneringen. Het duurt hen wederom meer dan een week om ook maar te antwoorden. Hun antwoord is dan dat ik ten laatste een maand voor het einde van het contract moet opzeggen. Dat hadden ze bij het begin mogen laten weten, temeer omdat de frontpage van hun website het tegendeel zegt. Daar staat (samen met die 100% tevredenheidsgarantie en dat hun helldesk altijd klaar staat) het volgende: "Bij ons kunt u elke dag van de maand opzeggen. U zit bij ons nergens aan vast." Blijkbaar dus niet. Ze zwijgen in alle talen tot je zogezegd vast zit aan nog een jaar te betalen. Dit zijn eerder gangsterpraktijken dan praktijken dat je van een serieuze hosting verwacht. Hostslim is dus te vermijden als de pest!
woensdag 15 mei 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
HostSlim is een prima service, je site staat in no-time online, en de support is ontzettend goed. ze staan altijd paraat om te helpen en de services die zie leveren zijn gewoon uitstekend goed
woensdag 15 mei 2013
van de weem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostslim echt een afrader! Letterlijk: slechtste hosting provider die ik ooit samengewerkt heb. Je site bijna elke week down. Soms hele dag, niet acceptable als je geld wilt verdiennen van je website. Ik ben al zes maanden klant van hostslim en ik ben echt letterlijk moe geworden om elke week een andere support ticket te maken (waarom omdat ze telefonish nooit bereikbaar zijn). Ik had 3 websites bij hun, en gelukkig heb ik alle belangrijkste verhuisd.En andere 2 ga ik ook z.s.m. verhuizen.
dinsdag 9 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfecte service, als je vragen hebt, binnen een korte tijd heb je een reactie, en alles wordt gewoon perfect en netjes voor je afgehandeld. Ik heb zelf bij deze provider 5 radio streams lopen, een webhosting en meerdere domeinnamen, en ik kan er niks anders van zeggen dan dat het een perfecte service is, die het meer dan waard is om voor te kiezen. En dat voor een nette prijs. Zoek je een betrouwbare en betaalbare partner voor je hosting diensten? Dan zit je hier op je plek, en ik raadt het iedereen meer dan aan!!
dinsdag 9 april 2013
Hermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds anderhalf jaar heb ik een vps bij Hostslim. In december van vorig jaar zijn mijn websites plotseling niet meer online. Ik heb zelf niets aan mijn websites veranderd of gedaan dus het probleem ligt bij de hosting. Direkt nadat mijn hoog in Google genoteerde website niet meer te bereiken waren ben ik begonnen met mailen met Hostslim. Ik had hierbij vooral met Ralph te maken en een enkele keer ook met anderen. Ik heb heel veel mailtjes heb gestuurd maar ondanks alle vage beloftes komen mijn sites niet meer tevoorschijn en de google rankings zijn inmiddels als sneeuw voor de zon verdwenen. Na maanden heen en weer mailen vraag ik in maart middels opnieuw om de problemen op te lossen. Ditmaal krijg ik als antwoord: --------------------------------------------------------- Beste Jan, Als u ons de login geeft van de provider waar u de domeinen heeft geregistreerd dan kunnen wij dit oplossen. Dit alles valt onder 1 uur remote hands en dit is eenmalig 50 euro. **P.S. wij bieden sinds deze maand ook colocatie aan! U kunt ten alle tijden contact met ons opnemen voor een geweldige aanbieding!** Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Ralph Hostslim B.V. ----------------------------------------------------------------------------------- In een volgende mailtje vraagt Ralph ter controle nog eens of de factuur al betaald is. Ik heb de factuur netjes betaald en wacht op actie van Hostslim. Er gebeurd echter niets en ik heb er genoeg van wat resulteert in het volgende mailtje : ----------------------------------------------------------------------------------- Ralph, Ik geef het op. Ik heb ongeveer 100 mailtjes gestuurd denk ik sinds december 2012 de sites offline gingen. Ik heb alles geprobeerd wat ik kan. Gesmeekt, gevraagd en je zelfs geld aangeboden en vorige week nog een rekening van €50 betaald om de sites weer online te krijgen. Blijkbaar is het niet genoeg. Bij deze zeg ik de vps op en je mag aalles wat er op staat hebben. Veel plezier ermee! Gr Jan ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ralph geeft netjes antwoord op 25 maart. Beste Jan, Nee zo gaan we het niet doen. Wij willen u graag helpen en het voor u oplossen. Het was niet bedoelt om u het gevoel te geven dat het niet wordt opgelost. Ik wilde enkel even aangeven dat we er nog mee bezig zijn. U hoort spoedig weer van ons! **P.S. wij bieden sinds deze maand ook colocatie aan! U kunt ten alle tijden contact met ons opnemen voor een geweldige aanbieding!** Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Ralph Hostslim B.V. -------------------------------------------------------------------------- En dat is het laatste wat ik vernomen heb. Het is niet zo dat ik hier Hostslim vanwege een klein conflict aan de schandpaal wil nagelen. Echter na 4 maanden voor de gek gehouden te zijn waarbij mijn websites alle waarde hebben verloren en ik ook nog eens een rekening heb betaald om het probleem op te lossen denk ik dak ik wel het recht heb om het helemaal beu te zijn. Ik wil anderen oprecht waarschuwen voordat ze met deze mensen in zee gaan want op het moment dat er problemen komen zijn ze er niet voor je.
maandag 8 april 2013
de Mol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer slechte hosting, uitgesproken de slechtste die ik in tientallen jaren internet ervaring meemaak, had er sinds kort 3 pakketten die aanvankelijk goed liepen tot servercrash bij 1 van de sites, downtime duurt al dagen, toezeggingen van een zekere ralph, de contactpersoon, blijken niet te kloppen, alles opnieuw geupload, werkt nog steeds niet, wit scherm met melding apache function normally is het enige zichtbare de afgelopen dagen, verdere berichtgeving rondom storing krijg je éénmalig, in het begin, daarna volgt soms wel reactie als je zelf voortdurend om uitleg vraagt, heb om tegemoetkoming gevraagd, ook gekregen voor 1 van de pakketten, die nog steeds niet werkt, gratis hosting voor 1 jaar, op dat moment had ik nog enig vertrouwen in een oplossing, de storing bleef aanhouden, mn vertrouwen ging volledig verloren, ik heb de 3 sites waar het om gaat sinds kort overgezet naar andere host waar de sites draaien zoals het hoort, heb Ralph aangeschreven met verzoek om volledige terugbetaling van alle 3 de pakketten, Ralph vind me aanvankelijk niet netjes dat ik dat nu doe vanwege het ja zeggen op een eerdere compensatie, ralph snapt niet dat het vertrouwen volledig weg is en vervalt wat in de stand die hier meer leesbaar is m.b.t. hostslim, die reageert gewoon niet meer, wat niet de eerste keer is, op eerdere mails van mij en van de scripter waar ik in dit geval mee samenwerk, reageert Ralph op een gegeven moment niet meer, zich dan verschuilend en aangevend dat hij de mails niet heeft ontvangen, behalve deze onzin blijkt ook, wat hier ook aangegeven staat bij sommigen, dat de telefonische bereikbaarheid waardeloos is, deze host verdient het predikaat host absoluut niet, Ralph reageert niet meer en ik? ik start hier met m'n actie om m'n gelijk te halen en ook zeker m'n geld terug te krijgen, elk bedenkbaar forum en instellingen die consumenten belangen behartigen gaan een gedetailleerd verhaal van me krijgen met inzicht in alle mails die tussen Ralph van hostslim en mij heen en weer zijn gegaan, eens kijken of het omdraaien van de hele wereld door mij zoals Ralph zich uitspreekt, terecht is, mijn bescheiden mening blijft dat ik het volste recht heb op volwaardige teruggave van m'n geld door de wanprestatie van hostslim, want zo is een site die voortdurend down blijft toch te noemen, ik heb getracht het netjes op te lossen, Ralph begint weer te zwijgen en lijkt niet voornemens te zijn om ook maar iets terug te betalen, dat slik ik dus absoluut niet, behalve de kosten van de pakketten ga ik nu ook bekijken of ik m'n zakelijke kosten terug kan vorderen, het zielige amateuristische gekloot van hostslim kost me geld, geen verdiensten via de site toen hij nog bij hostslim stond, de tijd die ik, maar ook de scripter heeft geinvesteerd in het contact en de nieuwe upload van de site, nee slimhost, nogmaals, julie manier van handelen is dusdanig onder de maat en zo verschrikkelijk klantonvriendelijk dat ik iedereen, waar maar mogelijk, af zal raden om met jullie in zee te gaan, positieve reacties heb ik hier ook gelezen, dat zijn schijnbaar the happy view, zodra zich een storing voordoet bij jullie dan is mijn ervaring dat het vooral een bak met puin is waar klanten dan mee te maken krijgen, dat is absoluut onacceptabel, dus mensn, wie nog op zoek is naar een goede host, ga absoluut NIET in zee met hostslim, dat is, als het een keertje stoor, vooral bagger waar je dan mee te maken krijgt, een stel zich, laat ik het netjes houden, onbehoorlijk gedragende zooi wat via die Ralph vooral zeer klantonvriendelijk is, het is toch triest om op een gegeven moment niet meer te reageren, dan te beweren dat mails van 2 betrokken partijen niet ontvangen zijn, dat de telefonische bereikbaarheid absoluut slecht is, eigenlijk wel verklaarbaar, als Ralph bij andere klanten ook deze zooi levert, staat de telefoon daar natuurlijk constant roodgloeiend, nee, dit ruikt heel erg naar spruitjes en in sprookjes geloven, want dit voorval lijkt toch heel erg op de nieuwe kleren van de keizer, veel beloften, totaal geen actie, ook niet m.b.t. de terugplaatsing van de backup, die vervolgens niet te vinden is, die tijd, het geloven in dat soort sprookjes, ligt al heel ver achter me, hostslim zal gaan ervaren wat een doorbijter ik ben als het gaat om het behalen van m'n recht
woensdag 3 april 2013
van den brenk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tevreden, na storing was mijn website compleet verwijderd en ik ben netjes geholpen om deze terug te krijgen.
donderdag 28 maart 2013
Hazewinkel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vleselijk slechte ondersteuning zomaar een brief van incasso binnen gekregen zonder dat ze eerst een acceptgiro, mail, telefoontje te plegen vervolgens 5 dagen er achter aan gebelt niet opgenomen niks gehoord incasso weer omhoog een rekening van 9 euro is hier 100 euro geworden! vreselijk slechte zaak! geen aanrader
dinsdag 26 februari 2013
-
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
mijn ervaring is dat het bar en boos is bij hostslim ik ban nu vanaf zaterdagmorgen 15 dec bezig om een van de medewerkers aan de telefoon te krijgen maar helaas nu op 18 dec nog steeds niets we waren door een fout van de administratie van hostslim geblokeerd dat hebben ze toegegeven via een maitje die ik uiteindlijk gestuurd had toe maar nu is mijn website nog steeds niet online en nu geven ze ineens aan dat het een storing is en dat die in de nacht van 17 dec en de vroege ochtend van 18 dec hersteld zou zijn maar nu op 18 dec 16.30 nog steeds geen website en hang nu alweer ruim een uur tervegeens aan de telefoon en geen reactie dus een en al een slechte ervaring en helaas is dit niet de enigste keer dat het zo gaat dus ik ben dan wel een uitzondering hier met mijn negetieve ervaring maar ook dat begrijp ik al de slechter ervaringen worden benaderd om te vragen om die ye verwijderen en dan word er weer wat belooft zoals het nu bij mij gebeurd is dus nu laat ik de ervaring maar staan en hoopt dat een ander deze ervaring niet zullen overkomen gr willem
dinsdag 18 december 2012
rijnders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afrader!! Schokkend om andere ervaringen te lezen hier. Het beeld is steeds hetzelfde bij ze (ik snap de positieve, maar ook de negatieve reacties). Aan de voorkant (voordat je klant bent) kan alles, het lijkt wel of overal ja op gezegd wordt. Maar zodra je betaalt hebt blijkt het opeens toch niet te kunnen. Als je de verkeerde inschatting toegeeft als net bedrijf en het geld retour geeft, dan is de kous is. Maar nee hoor, al 3 maanden bezig om geld terug te krijgen van een dienst die ze niet kunnen leveren. - Telefonische bereikbaarheid is 0 (altijd lang in de wacht). - Heb je iemand aan de lijn dan ga je de wacht in (even wat opzoeken, momentje) en een kwartier later zit je nog in de wacht. - Live support doet het meer niet dan wel - Tickets worden zomaar zonder reden gesloten.
woensdag 12 december 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meerdere mails gestuurd i.v.m. rechten voor een joomla-site. Nog steeds geen deftig antwoord gekregen en ik word afgewimpeld met de volgende uitleg: alle rechten op 777 plaatsen, dan zal het wel werken !!!!! Verder geen respons meer ontvangen, zelfs niet na het sturen van meerdere mails.
dinsdag 27 november 2012
cb
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service bij hostslim is top en er wordt super snel gereageerd!
zaterdag 3 november 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle afhandelingen van mijn vragen. Niet te beroerd om een stapje extra te doen voor mij. Erg prettig.
vrijdag 2 november 2012
Meerveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf is gewoon niet te bereiken, niet via mail, tel. Het lijkt wel als je betaald voor HostSlim, dat ze dan ineens niets meer van je willen weten. Binnenkort hebben wij afspraken staan in Utrecht. Mocht het zijn dat ze nog geen contact opgenomen hebben met ons, dan word het tijd om bij HostSlim langs te gaan. Mensen niet met dit bedrijf in zee gaan. If you pay peanuts, you get monkeys. http://www.meubelsvannoach.nl
donderdag 1 november 2012
Hovius
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service, word meestal super snel geholpen, zelfs midden in de nacht! :)
woensdag 31 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niets anders dan lof voor HostSlim. Wat vaak bij andere hosting bedrijven onmogelijk bleek omdat men er gewoon geen zin in heeft is bij HostSlim geen enkel probleem. Men denkt actief met je mee en zoeken altijd naar een oplossing. Voor mij reden om over te stappen naar HostSlim. Een aanrader !!
woensdag 31 oktober 2012
Traanman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met HostSlim B.V.? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Domeinnaam

.nl

€ 6,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja