Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Mijn Hosting Partner

Mijn Hosting Partner

4,2 / 5 354 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09188646
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-18:00
Website screenshot Mijn Hosting Partner

Overall score

4,2 / 5 354 ervaringen

Totaal (354)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (10)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 354 op 36 pagina's

Stay away!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I wouldn't recommend them to no one!My websites were down for more than 20 days because they didn't have a backup.I constantly had problems with them and had to open support tickets.The support couldn't be worse! They are slow and most of the time their answers are not helpful. It takes them more than a week to fix issues no matter if they are with high priority.Better search for another hosting provider.
vrijdag 8 februari 2019
Evelina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
TOTAAL ONBETROUWBAAR!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer voor een klant van ons en hun een probleem op te lossen. Heb veel ervaring met diverse hostingpartijen, ook de goedkope, maar een partij die z'n zaken zo slecht voor mekaar heeft ben ik nog nooit tegengekomen. Hun servers zijn gehacked, inclusief backupservers. Dus álles van ál hun klanten is weg, alles websites, webwinkels, mail, alles... En nu proberen ze iets terug te halen. Waarschijnlijk een versie van een paar jaar terug. Voor sommige klanten lukt dit, maar voor velen ook niet. Ik heb voor mijn klant nog niks terug. Communicatie gaat zéér stroef. Na ruim 3 weken (and counting) nog steeds niks. geen website, geen indicatie of/wanneer terug, niets. En verantwoording nemen ze niet. Klant is zelf verantwoordelijk voor backup! Het moet niet gekker worden!!
woensdag 6 februari 2019
Julien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geld wolven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dubbele facturen aanrekenen. Domiciliëring uitvoeren zonder toelating tot meerdere keren toe. verlengingen uitvoeren dat duidelijk niet gevraagd zijn en verplichten om te betalen. Support heeft totaal geen oor en kent maar 1 zin "facturen betalen" zonder verdere uitleg of hulp.blijf weg van dit bedrijf
dinsdag 5 februari 2019
patrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Opletten - Niet geschikt voor professionele website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn aantal diensten bij hen: >20 diensten -Niet geschikt voor websites die goede beschikbaarheid vereisen. Servers liggen veel te vaak down. Backups ook geraken verloren. -Bugs in Control panel waardoor je soms plots heel uw DNS gegevens verloren geraakt en je moet ze allemaal een per een opnieuw intyppen. -Net bij mij als andere klanten die ik ken, worden niet altijd op voorhand mail verstuurd dat een factuur opnieuw zal worden gegenereerd. (voor domeinnamen wel, maar voor hostingpakketten niet altijd hebben we gemerkt) -Helpdesk response: goed -Prijs: Zeker ok. => Aangeraden voor een persoonlijke blog die niet erg is als het af en toe down is of alles verloren geraakt. Reeds 25 dagen al mijn websites down, en toch blijven ze facturen sturen en vertraging met terugbetaling of negeren.
zondag 3 februari 2019
Mohsen Karbassi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
30 dagen offline
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hack of niet. Amateurisme troef. NIET MEE IN ZEE GAAN!
vrijdag 1 februari 2019
Frederik Rouseré
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Webshop al 15 dagen plat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg fijn dat mijn webshop er al 15 dagen uit ligt ,als je contact zoekt krijg je geen reactie en op de site moet je lezen dat dit nog wel even kan duren. Jammer dat ik net de rekeningen heb betaald voor het komende jaar .
maandag 28 januari 2019
JDH Tools
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Website al ruim een maand op zwart
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een hack op de servers van hosting partner heeft mijn site twee weken op zwart gestaan. Na deze twee weken van inkomsten derving wordt een site terug geplaatst van 3 jaar oud. Alle backups foetsi. ... de beveiliging en backup systemen van dit bedrijf zijn als je het mij vraagt het niet waard om voor te betalen. Hoop ellende!
zondag 27 januari 2019
JJP Lengers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Zwarte Gat server
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je jouw websites graag op zwart ziet, zonder er ooit nog bij jouw data te kunnen, dan ben je hier an het juiste adres. En dat alles na een zogenaamde brute force attack. Tuurlijk... Maar wat met de gereclameerde satndaart en continue backup van mhp? Antwoorden hierop kun je kennelijk ook vergeten. Het is in het kort net een zwart gat waar alles in verdwijnt.
zondag 27 januari 2019
marius
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Vaak offline of niet bereikbare chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere domeinen bij deze hostingprovider en ban al bijna 3 jaar klant van hun. Heb veel geduld gehad en meerdere keren problemen gehad. Van afsprake niet na komen over een andere naamgeving voor mijn hostingpakket tot nu vandaag al 2 dagen al mijn websites niet bereikbaar. Dit zijn allen webshops en moeten dus in feite continu bereikbaar zijn. Wat mij ook tegen het lijf stoot is dat ze in het begin nog een chat hadden en die is inmiddels al geruime tijd onvindbaar. Ze4lfs hun eigen site is tot vanmiddag ofline geweest of kon ik niet inloggen in het klantenpannel om te vragen wat er aan de hand is. Ik ben er nu klaar mee en zodra dit mogelijk is stop ik met mijnhostingpartner en verhuis ik mijn domeinen naar een ander. Echt geen aanrader deze partij! Ik ben verplicht om 1 ster te geven maar geef het liefst nul!
maandag 7 januari 2019
Giuseppe I.M. Koot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Directeur Eigenaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben vele jaren klant van Mijn Hosting Partners (MHP) en met veel domeinen Sinds kort kom ik er achter dat de heren zich verrijken door aan te geven dat mijn domein in quarantaine staat en dat dit € 35,00 kost om die er uit te halen. Alle facturen zijn betaald en zij blijven bij het feit dat het domein opgezegd is door mij. Dit betreft een privé domein en een zakelijke domein. Ik heb al 8 domeinen opgezegd en verhuist omdat ik dit al eerder aan de hand heb gehad. De eigenaar van MHP heeft ook nog laten weten dat gezien de vele domeinen die ik bij hun had staan (nadat ik had besloten om mijn domeinen op te zeggen en te verhuizen), om mij financieel tegemoet te komen om mij de helft van de kosten te laten betalen. Dit ruikt naar onfrisse praktijken.
woensdag 19 september 2018
Rob Wildschut
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijn Hosting Partner? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Totaal Pakket SSD

€ 3,09 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Domeinnaam

Domein Pakket

€ 5,94 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee