Mijn Hosting Partner

4,2 / 5 407 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

V.a. € 2 /maand incl. onbeperkt dataverkeer, mail, backups, SSL en meer. Niet goed? Geld terug!

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09188646
Openingstijden
  • Ma-Za: 09:00-21:00
Website screenshot MijnHostingPartner.nl

Overall score

4,2 / 5 407 ervaringen

Totaal (407)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (16)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over MijnHostingPartner

MijnHostingPartner is een goed beoordeelde hosting partij op webhosters.nl. Met meer dan 400 recensies en een hoge gemiddelde score kun je er van uit gaan dat je goed zit bij deze webhoster. MijnHostingPartner is een Nederlands hosting bedrijf dat is gevestigd in Vianen. Ze bieden onder meer Shared Hosting, Managed WordPress hosting en ASP.NET Core Hosting.

Bij Mijn Hosting Partner krijg je een Control Panel, verschillende eenvoudig te installeren applicaties, emailadressen, database en goede support. Wat ons ook altijd bevalt is een LiveChat op de website zodat je als klant snel geholpen bent.

Ben jij klant of klant geweest van MijnHostingPartner? Dan zijn we ook benieuwd naar jou ervaringen met deze webhosters. We zouden het leuk vinden als je jouw ervaring met deze webhoster in een review zou willen delen.

 

Ervaringen 407 op 9 pagina's

Prijsstijgingen, passen pakket niet aan wanneer gevraagd, ...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn Hosting Partner is de voorbije 3 jaar vooral expert in prijsstijgingen invoeren op het moment dat een nieuw contract ingaat, in het niet (of veel te laat) ingaan op vragen en een pakket aan te passen wanneer gevraagd, ... Tot 3 jaar geleden was dit voor mij een betrouwbare partner, waar ik meerdere domeinen hostte. Ik weet niet waarom ze de voorbije 3 jaar compleet anders met hun klanten omgaan...
  • Reactie hierop van: Mijn Hosting Partner
    Dag Frank, Wat je zegt klopt niet. Je bent al vanaf 2012 klant bij ons en gedurende die tijd is de prijs van het Totaalpakket nauwelijks gewijzigd. Je kunt dit ook in de facturen terugvinden. In 2020 echter heb je je pakket geupgrade van een Totaalpakket naar een Totaalpakket SSD en dat is een iets duurder pakket wat dan ook het prijsverschil verklaard. Had je dit pakket in de tussentijd gedowngrade (nog voor de nieuwe contractperiode is ingegaan!) dan was er niets aan de hand geweest. Je hebt echter na onze reactie uit 2020 niet meer gereageerd én je hebt tevens niet gereageerd op de aankondigingsmail voor de nieuwe contractperiode die je hebt ontvangen 14 dagen voor einde contracttermijn. We snappen niet helemaal waarom je aangeeft dat we de afgelopen drie jaar anders met onze klanten om gaan. We proberen er altijd uit te komen met een klant maar dan moet de klant dit wel tijdig aangeven en ons de mogelijkheid geven om hier iets mee te doen. Dat is in onze ogen niet gebeurt. Wat we verder heel erg jammer vinden is dat je op verschillende websites nu een negatieve review hebt geplaatst en hopen dan ook dat we hier alsnog met je uit kunnen komen. Ik verzoek je dan te reageren via de laatste ticketresponse.
dinsdag 12 oktober 2021
Frank Neirynck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren een tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik word altijd snel geholpen via de chat maar ook de response tijd via de tickets is gewoon goed. Weinig problemen en draait verder altijd stabiel. Ik raad ze aan.
dinsdag 27 juli 2021
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top hosting bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze staan altijd klaar voor je indien je een probleem hebt. Zeker een aanrader.
donderdag 22 juli 2021
Guus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en top geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ipadres was geblokkeerd door teveel connecties tegelijkertijd. Via de chat ben ik door Paul meteen geholpen.
donderdag 15 juli 2021
Marybeth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er stond een redirect niet goed waardoor de url met www ervoor niet werkte. Tijdens de chat is dit meteen opgepakt door de medewerker en het probleem was opgelost.
dinsdag 15 juni 2021
Tamara
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Adri is een goede kerel. Ga zo door
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Per abuis twee keer de rekening betaald. Werd meteen teruggeboekt. Snelle service!
woensdag 9 juni 2021
Mike Kaarsgaren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vlotte reactie, kende het probleem en direct opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vraag bij activeren Let's Encrypt kon meteen worden opgepakt en opgelost
dinsdag 8 juni 2021
Daan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top support!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank voor de zeer vlotte service!
donderdag 3 juni 2021
Ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vragen gelijk beantwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er was een factuur dubbel betaald en na aanmaken van een ticket is het bedrag netjes teruggeboekt.
dinsdag 1 juni 2021
Jarno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
top bedankt voor de snelle reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben snel geholpen met een mailadres aanmaken en instellen hiervan.
donderdag 27 mei 2021
Haidar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen, blij mee !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze hebben mij geholpen met het instellen van de wp-config. Via de chat was het allemaal snel duidelijk.
dinsdag 18 mei 2021
Mano
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hele fijne hoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al 11 jaar klant en wordt altijd snel geholpen. De helpdesk is klantvriendelijk en altijd bereid om net even dat stapje extra te doen.
woensdag 10 maart 2021
Omar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Problemen altijd snel opgepikt en goed opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al enkele jaren een website bij MijnHostingPartner.nl, inclusief een MsSQL database. Hoewel hun asp volgens mij niet conform alle geldende basisregels geimplementeerd is moet ik zeggen dat alle problemen waar ik mogelijk daardoor tegenaan liep in de kortst mogelijke tijd werden opgepikt en opgelost. En verder is elke andere ondersteuning ook snel en goed. Prima provider dus.
maandag 15 februari 2021
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super team
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had heel snel mijn site online dankzij mijn hosting partner
dinsdag 8 december 2020
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel weer online
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn site was vrijwel direct weer online gebracht nadat ik me gemeld had op de chat, uitstekend geholpen.
dinsdag 8 december 2020
Nicky
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb diverse zakelijke hosting pakketten lopen bij mijnhostingpartner met emails en websites. Echter kan er niet naar bepaalde domeinen worden gemaild, SPF error!! Wordt vanuit support telkens afgeschoven naar de ontvangende partij. Ook heeft het beheers programma regelmatig fouten, hierdoor is contact met support noodzakelijk. Als laatste heb ik een jaar lang dubbele facturen gekregen. Moest zelf in actie komen, anders hadden ze nog steeds dubbel geld gehad. Zeer slechte dienst verlening Omdat ik niet verder wordt geholpen, is het Extra vervelend want nu kan ik alles gaan verhuizen naar betere en andere hosting
dinsdag 24 november 2020
Walter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website was offline maar het is snel hersteld
woensdag 14 oktober 2020
Bowine
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en vriendelijke helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben goed geholpen door de helpdesk waardoor mijn website snel weer online was
dinsdag 29 september 2020
Administratie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helpdesk tickets worden al 4 weken niet beantwoord.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Email pakket. Krijgen fakturen voor niet afgesproken / bestelde opties. Al 3 verschillende helpdesk tickets (high priority) aangemaakt, worden al 4 weken niet beantwoord/genegeerd. Chatbox is niet bereikbaar, geen telefonische helpdesk. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
vrijdag 18 september 2020
Luc Govaerts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle chat support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had wat problemen met de mail maar het is snel opgelost door Harry
donderdag 10 september 2020
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb hulp gekregen bij het koppelen van subdomeinen aan mijn hoofddomein. Ik ben daarbij snel en goed geholpen. Bedankt.
dinsdag 1 september 2020
Casy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Harry heeft me onwijs geholpen met mijn problemen en heeft het opgelost. Bedankt hiervoor. Top!
dinsdag 1 september 2020
Jory
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Super geholpen over de chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had wat problemen met het publiceren van mijn ASP website maar dankzij een paar aanpassingen van Harry was dit binnen no time opgelost.
vrijdag 28 augustus 2020
Yannick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle service en een capabel team
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Totaalpakket: wanneer ik een ticket aanmaak wordt ik binnen het uur geholpen. De control omgeving is voor mij als leek vrij ingewikkeld, maar de snelle en uitstekende service maakt dit volledig goed.
donderdag 6 augustus 2020
Robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima en snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde een extra domein bestellen en ben netjes geholpen door de support. In plaats van een extra pakket te bestellen attendeerde ze mij erop dat de betreffende domeinnaam ook onder mijn huidige pakket geplaatst kan worden.
woensdag 29 juli 2020
Kalloe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Harry was erg vriendelijk en heeft me super snel geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde een SSL certificaat installeren en Harry heeft mij hier bij goed geholpen. Tevens het instellen van een backup was zo geregeld.
woensdag 29 juli 2020
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede snelle service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wilde een domeinnaam aan mijn pakket toevoegen zodat ik er een website op kan zetten. Binnen een paar seconden was dit geregeld.
dinsdag 28 juli 2020
Dhr. Latten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfect for quick online chat support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had een vraag over een dns instelling en die werd snel beantwoord. Tnx
vrijdag 24 juli 2020
Arnoud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
DKIM geactiveerd op mijn mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had last van spam en daarnaast kwam mijn mail soms in de ongewenste folder van de ontvanger terecht. Na hulp van de helpdesk is dkim geinstalleerd voor mijn mail. Dit schijnt een extra beveiligingslaag te zijn die dit voorkomt. Het werkt inderdaad! Hartelijk dank voor de snelle en deskundige hulp.
vrijdag 24 juli 2020
Muzammil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle afhandeling van vragen. Klantvriendelijk geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was mijn gegevens van het klantenpanel kwijt. Via de chat heb ik deze opnieuw aangevraagd en had ze meteen binnen. Snel en klantvriendelijk geholpen. Uitstekende service. Ze hebben me zelfs gratis overgezet met mijn website destijds.
vrijdag 24 juli 2020
Ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende support. Hartelijk dank Harry voor je werkzaamheden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hulp bij PHP versie selecteren. Ging via de chat en was super en snel geholpen.
vrijdag 24 juli 2020
Juanochen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloze firma
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wilde opzeggen maar hier reageren zij niet op Ook alle mail verkeer negeren zij. Incasso sturen zijn ze goed in Ga met deze boeven niet in zee.
woensdag 12 februari 2020
Candy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
13 dagen geleden vroeg ik mijn verhuistoken aan bij MijnPartnerGroep.nl. Volgens regelgeving hebben hostingpartijen 5 dagen de tijd om de verhuistoken te verschaffen. Tot op heden deze nog niet mogen ontvangen. Na een helpticket te hebben ingevoerd op de website, een brief te hebben gestuurd en nadat mij meerdere malen in de chat op jullie website is beloofd dat deze de volgende word toegestuurd... probeer ik het op deze manier! Zodat onze website eindelijk zonder bugs en errors kan gaan draaien..
donderdag 23 januari 2020
Harm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Niet mee in zee gaan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
120 uur werk aan een website..... Naar de klote door deze prutsers met hun (ongehoord) onbeschofte klantenservice en brakke infrastructuur. Wees wijs: blijf er ver bij vandaan!
zaterdag 11 januari 2020
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geen statistieken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al enige tijd klant en geen problemen met hosting. Was benieuwd naar de statistieken van mijn site en die bleken niet beschikbaar vanaf jan 2019.. "Statistieken word een nieuwe optie voor geïmplementeerd." zo werd medegedeeld Jammer dat je geen site activity kunt zien ....dit had al geregeld moeten zijn als goede hoster wil je dit voorkomen
donderdag 9 januari 2020
Brandeveen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Betaalbare Webhost zonder poespas
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een tijdje hier klant. Je word geacht veel zelf te doen, aan te passen en uit te zoeken. Maar als je er niet uitkomt, staan ze voor je klaar via de chat of een ticket en helpen ze je om er samen uit te komen. Daarin gemerkt dat de helpdesk snel, toegewijd en betrokken is. Tot nog toe uitermate tevreden.
woensdag 18 december 2019
T. Evers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Geweldig waarde voor je geld als ontwikklaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als professionele ontwikkelaar ben ik erg blij met een provider die voor zo weinig geld zo veel te bieden heeft. Ik wordt altijd snel geholpen en op de juiste manier. Meestal als ik even bezig ben voordat iets werkt blijkt het (zoals altijd :-)) te liggen aan mijn eigen code - ik denk dat veel van de slechte reacties op deze forum liggen ook ik deze hoek - het is natuurlijk niet de verantwoordelijkheid van de provider om te zorgen dat alles kan en alles werkt - je moet ook zelf wat energie in steken. Ik ben ook erg blij verast door de komst van ASP.NET core ondersteuning - volgens mij nergens te krijgen voor deze prijs nog !
zaterdag 30 november 2019
Dave Long
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb jaren een website gehad bij Mijnhostingpartner en had per ongeluk mijn website vergeten op te zeggen. Gelukkig deed de administratie niet moeilijk en hebben ze alsnog mijn opzegging met terugwerkende kracht opgezegd. Zo kan het dus ook!
dinsdag 19 november 2019
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Snelle antwoord op vragen en netjes geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks dat ik weinig weet van deze materie is de helpdesk altijd heel behulpzaam en geduldig. Ben al jaren een zeer tevreden klant.
zaterdag 16 november 2019
Cecile Wilbers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Al jaren tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Maak al jaren gebruik van hun mail pakket. Kan alleen maar zeggen dat het altijd fantastisch werkt.
maandag 11 november 2019
Nico
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
In korte bewoording
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absoluut en met 100% overtuiging. Vermijd in zee te gaan met deze firma. Een van de slechtste webhosting in Nederland lees de verschillende reviews over deze firma.
woensdag 6 november 2019
Van Geffen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geweldige snel service, prima kennisnivo
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik MijnHostingPartner veel jaren, met name om de goede ondersteuning van ASP.Net ontwikkeling. Word altijd netjes en snel geholpen. Ga zo door!
woensdag 23 oktober 2019
Hendrik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Erg netjes en zeer goede vakkundige hulp.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook erg belangrijk is dat er direct actie ondernomen wordt. Gewoon zoals het hoort.
dinsdag 22 oktober 2019
Eric Someren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle respons op vragen, nooit uitval en alles wat ik als zzp'er nodig heb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit via een kleine zoekopdracht bij Mijnhosting.nl terechtgekomen en nooit overwogen om weg te gaan omdat vragen altijd meteen worden opgepakt en beantwoord.
dinsdag 22 oktober 2019
Arjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een waardeloos bedrijf dit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een tijd lang erg tevreden geweest, had altijd wel mijn bedenkingen over dat er geen telefonische support is. Het gaat allemaal via Tickets en via de online Chatbox die er vaak uit ligt. Maar ze zijn goedkoop en dat is natuurlijk aantrekkelijk. Maar afgelopen jaar was mijn website er een hele poos uit, omdat er iets met de server was. En er werd weinig over gecommuniceerd. Op vragen van mensen waarom het zo lang duurde werd kortaf gereageerd of mensen werden afgesnauwd. Lijkt me niet een goed service. Uiteindelijk was mijn site weer in de lucht op een andere server geplaatst. Maar daardoor kon ik volgens mij geen upgrade uitvoeren voor Wordpress. Dus online uitgezocht hoe ik dat moet veranderen, maar ik heb er weinig verstand van. En nu is weer mijn website uit de lucht. Dus ik heb weer een ticket aangemaakt, na het zovele inloggen, maar daar krijg ik korte antwoorden en de chatbox werkte niet. Dus ik wil mijn site verhuizen. Naar een hostingsbedrijf dat er voor haar klanten is, waar je contact mee op kan nemen als je problemen hebt en minder wachtwoorden hoeft in te voeren voor alles. En dan betaal ik maar iets meer. Iemand tips?
maandag 21 oktober 2019
Rudolf Kloosterboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een tevreden klant, nooit geen (grote) problemen ondervonden. Helpdesk is ook zeer hulpzaam en bekwaam als ik deze nodig heb.
maandag 21 oktober 2019
Dick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wil je frustratie, stress en grijs haar en miserie, heb je ook veel geduld neem dan deze host.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakketje gevraagd om phpbb forum op te plaatsen. Forum was niet aan de praat te krijgen hun server gaf een error Could not connect to the database, see error message below. No connection could be made because the target machine actively refused it. Helpdesk verschillende malen gecontacteerd. Zou €25 extra moeten betalen om hun naakt forum er op te zetten. Zelfde resultaat, zelfde server fout melding Bleken niet in staat na 4 dagen dit op te lossen. Totaal onbekwaam en zeer weinig kennis van IT problemen. Heb dan maar een andere host genomen, was in 12 min online met identiek forum, waaruit blijkt dat de fout bij hun server lag. Maar gij klant mag het betalen... Heb net opgezegd, nu nog een lijdensweg om je geld te recupereren.
zondag 20 oktober 2019
Van Geffen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop? Ja dat zijn ze. Maar als er wat fout gaat laten ze je gewoon zakke. Mijn Hosting Partner kreeg een server crash. Vervelend, maar kan gebeuren. Na het vervangen van de servers ondersteunde zij Classic ASP niet meer. Ik moest mijn scripts updaten, want die waren verouderd. Tegen betaling waren ze bereid mijn te helpen. Ik heb mijn gehele site verplaats naar Easyhosting: ietsje duurder, maar volledige ondersteuning. Behalve de connection string hoefde ik mijn "outdated" scripts niet te veranderen. Alles werkt perfect.
zaterdag 14 september 2019
AJ van Heusden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goedkoop is duurkoop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals je aan de reviews van het afgelopen jaar kunt zien, het is bagger. Nadat MHP begin 2019 gehackt is geweest, is de communicatie (die al niet zo best was) als je geluk hebt slecht. Want anders wordt er gewoon niet gecommuniceerd. Oplossingen hebben ze niet. Verantwoordelijkheden wordt afgeschoven. Kijk ook eens op hun facebook pagina. Toen in januari na de hack hun klanten antwoorden wilden werden ze afgesnauwd.
zaterdag 10 augustus 2019
Karel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Listig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 4 jaar breng ik voor verschillende klanten en mezelf websites en domeinen onder bij mijnhostingpartner.nl. Zo heb ik ook een aantal domeinen onder gebracht waarvan ik nu al 2 jaar op rij aan heb gegeven dat ik van de dienst af wil zien. Toch hebben ze een listige werkwijze om 'stilzwijgend' deze contracten te verlengen. Bij contact met de klantenservice werd mij aangegeven dat er ruim 3 weken geleden een e-mail is gestuurd dat deze weer verlengd zouden worden. Zowel bij mij als bij mijn klanten, belandt deze e-mail in het spam-, ongewenste- of reclamepostvak. De e-mail met de factuur wist wel in mijn normale postvak in te belanden; goh wat toevallig. Eens dat het mijn fout is om deze niet daadwerkelijk stop te zetten, maar we weten allemaal dat wanneer je een druk bestaan hebt dit de typische dingetjes zijn die je ontglippen. Er wel vanuit gaande dat een bedrijf enige vorm van coulance toe kan passen in een situatie die ze klaarblijkelijk bewust creëren bij klanten. Ik vind het zachtjes gezegd een smerige manier van zaken doen, ook al gaat het maar om een paar tientjes.
woensdag 24 april 2019
Svdb
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met MijnHostingPartner.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Totaal Pakket

€ 2,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Nu bij het Totaalpakket voor het eerste jaar een .nl/.be/.eu domeinnaam voor slechts € 2,50 ex BTW!

Totaal Pakket SSD

€ 3,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Nu het eerste jaar een .nl/.be of .eu domeinnaam slechts voor € 2,50 excl. BTW

Totaal Pakket XL

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Nu het eerste jaar een .nl/.be of .eu domeinnaam slechts voor € 2,50 excl. BTW

Domeinnaam

Domein Pakket

€ 5,94 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee