Mijnserver

3,7 / 5 86 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 5 Werknemers
  • KvK-nummer: 51368331
Openingstijden
  • ma-zo: 09:00 - 17:30
Website screenshot Mijnserver

Overall score

3,7 / 5 86 ervaringen

Totaal (86)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (9)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over MijnServer

De reviews en recensies over hosting bedrijf MijnServer zijn over de afgelopen 2 jaar niet al te best. Van voor die tijd hebben we nog wel flink wat positieve recensies ontvangen, sinds 2020 is dat toch wel veranderd. Heb jij ervaring met deze webhoster? Dan zijn we benieuwd naar jouw review waarom dit een goede of een slechte hosting partij is. MijnServer biedt verschillende opties aan zoals onder meer:

  • Linux hosting
  • Windows hosting
  • Domeinnamen
  • VPS hosting
  • Oplossingen voor 365

De website lijkt wel al enige tijd niet geüpdatete van dit bedrijf zelf, we weten dan ook niet zo goed of we dit aan kunnen bevelen, lees zelf even de reacties en als je nog twijfelt kun je altijd kijken naar ons overzicht met beste webhosters of gebruik maken van de hosting vergelijker van webhosters.nl

Ervaringen 86 op 2 pagina's

Ga hier niet naar toe
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit inmiddels al een jaar of 6 bij wat voorheen Exacthost was en inmiddels na een overname Mijnserver is geworden. Na de overname is het echt een drama geworden. Zowel qua support, als responsetijd als wel de meest belangrijke storingen. Toen het bedrijf nog als Exacthost door het leven ging met dus ook de oud eigenaar aan het roer verliep alles altijd prima. Storingen werden vrijwel direct opgelost, de downtijd van websites was kort en de support was altijd fantastisch. Helaas is dit niet meer het geval Websites kunnen zo een dag of drie down zijn. Dat kan echt niet meer in deze tijd. Vorige week was er weer een grote storing en heb ik contact gehad met de supportdesk. De mevrouw aan de telefoon wist mij het volgende te melden: "Wij zijn erg onderbezet en hebben het daarom erg druk. Meldingen van storingen krijgen wij wel binnen, maar hier kijken wij niet naar deze vanwege tijdsgebrek". Dit antwoord zegt genoeg....
zaterdag 18 september 2021
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Waardeloze provider geworden sinds overname
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds Antagonist deze provider (voorheen ExactHost) heeft overgenomen is de kwaliteit ver beneden peil geraakt. SSL certificaten worden niet meer automatisch verlengt 'omdat men het te druk heeft'. Spreek je ze hier op aan dan krijg je een attitude van de betreffende 'support' medewerker. Sites liggen er elk kwartaal om onduidelijke reden wel een keer uit. Telefonisch zijn ze beperkt bereikbaar en ze trekken zich niets aan van de SLA tijden waar je voor betaalt.
vrijdag 17 september 2021
Ronald
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Website ofline en host onbereikbaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor de tweede keer deze maand is onze site, zonder waarschuwing vooraf, offline gehaald. Als we dit willen oplossen is mijnserver onbereikbaar. Verder vergeet dit bedrijf ssl certificaten te verlengen of deactiveert ze zonder reden. Hierdoor geeft onze winkel meldingen aan de klant dat onze site onveilig is (afgelopen maand al 2 keer). We hebben onze rekeningen altijd op tijd voldaan. De problemen zijn ontstaan nadat dit bedrijf Exacthost heeft overgenomen. Hier zijn we een jaar of 10 geleden begonnen met onze 6 domeinen onder te brengen. Met Exacthost bestonden deze problemen niet. Kortom: breng je domeinen NOOIT onder bij Mijnserver. Je bent gewaarschuwd.
zaterdag 28 augustus 2021
Kevin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wegblijven bij deze partij!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Websites onbereikbaar, e-mail verdwijnt veel betalen voor weinig, problemen worden niet opgelost, je krijgt geen enkele reactie op klachten en ook niet op een ingebrekestelling. Ze brengen gewoon nog 1 jaar in rekening voor diensten welke ze niet leveren. Geen reactie, helpdesk niet bereikbaar en ze geven de vordering uit handen bij een incassobureau. Ga hier alleen naartoe als je graag betaald voor iets wat niet geleverd wordt!
vrijdag 9 juli 2021
Harry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Erg moeilijk bedrijf.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zo snel mogelijk web bij deze hostingpartij! Ben hier ooit begonnen toen dit nog Nitroserve was. Daar heb ik nooit problemen gehad, werd altijd erg goed geholpen en hier was aandacht voor de klant, klein of groot. Helaas is Nitroserve daarna overgenomen door Exacthost, waarbij de service al erg veel minder werd. Hier werd vooral aan de eigen verdienste gedacht. Service vaak moeilijk, niet meedenken en ondersteuning vaak erg slecht. Met MijnServer.nl werd dit nog erger. Regelmatig moest ik terecht bij de support hiervan, en hoe meer reactie, hoe klantonvriendelijker de communicatie vaak werd. Ook hier weer altijd alle antwoorden in eigen belang van MijnServer. Ook nu weer. Een domeinnaam die ik wilde verhuizen op de einddatum van de verlenging mislukt. MijnServer niet bereikbaar waardoor de domeinnaam in quarantaine komt. Nu moet ik daarvoor een bedrag gaan betalen waarvoor ik de domeinnaam tegenwoordig 50 jaar kan registreren. Echt geen goed woord over voor deze partij.
donderdag 18 maart 2021
Onno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Antoine Hertoghe
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Huilen met de pet op mijnserver.nl. Ik had een emailaangemaakt en blijkbaar hadden ze zalen veranderd omdat ik hun webmail login niet meer terugvond. Ik bel naar de support en die man wist mij dat ook niet te zeggen. Hij wist amper wat webmail was. Zo snel mogelijk weg daar !!!
vrijdag 29 januari 2021
Antoine Hertoghe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Vanaf 2019 alleen maar problemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij waren klant vanaf 2007 (nitroserve) vanaf 2019 hebben wij alleen maar problemen ervaren met onze website en E-mail. Uiteindelijk een ingebrekestelling en aaansprakelijkheidstelling gestuurd. Geen enkele reactie, website moeten verhuizen met behulp van SIDN omdat de verhuiscodes niet werden verstrekt. Incasso teruggeboekt, nu wel reactie hierop mail gestuurd met verwijzing naar ingebrekestelling, geen enkele reactie anders dan dat ze opnieuw proberen te incasseren en opnieuw herinneringen sturen. Zie ook andere reviews vanaf 2019, er wordt niet geleverd wat is afgesproken zeker geen 24/7 bereikbaarheid zoals op hun website staat, uw website is regelmatig onbereikbaar en mail komt helemaal nooit meer binnen omdat de mailserver er uit ligt. Waarschijnlijk hebben ze de gisting van hun eigen website ergens anders ondergebracht....
zondag 17 januari 2021
Duchennedraagster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Moeizame dienstverlening en en slecht bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door een overname zijn mijn hosting pakket en een aantal domeinnamen bij deze provider terecht gekomen. Omdat ik de prijs prestatie verhouding van zowel het hosting pakket als de registratie van de geparkeerde domeinnamen te niet in verhouding vind, probeer ik de diensten op te zeggen en mijn domeinnamen te verhuizen. Helaas ben ik kennelijk terecht gekomen in een intern 'kastje - muur' verhaal tussen support en finance waarbij naar elkaar verwezen wordt. Goed te zien dat er mensen zijn met positieve ervaringen, maar helaas deel ik deze ervaringen niet en voel me zelfs beetje 'digitaal gegijzeld'. Ik wil graag weg, maar kan niet omdat er kennelijk een blokkade op de portal zit, omdat ik als particuliere klant eerst voor een jaar moet verlengen terwijl ik volgens de algemene voorwaarden maandelijks op kan zeggen. Mijn advies, denk goed na voor je je domeinnamen aan deze provider toevertrouwd. Mijn tickets en voice mails staan in elk geval nog open en ik wacht nog op antwoorden
donderdag 7 januari 2021
Tiemo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Vanaf woensdag 15 september ernstige problemen met webhosting en mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
mijnserver.nl heeft de hosting verdeelt in servers, helaas zit ik op server2 die het hele jaar 2020 regelmatig storing geeft, met als gevolg dat er geen mail kan binnenkomen, deze is gewoon weg en de websites lopen ook niet meer. Uiteindelijk besloten om mijn abonnement te beëindigen en mijn domeinen te verhuizen, echter nu wil mijnserver.nl de verhuiscodes niet verstrekken. de beloftes op de website over 24/7 bereikbaarheid en geld terug garantie gaat hier zeker niet op, sterker nog als je met deze partij in zee gaat, is er een grote kans op problemen met mail en hosting en ze werken niet mee aan het verhuizen. Ga niet met deze partij in zee!
donderdag 24 september 2020
peter de ronde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Zeer goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een zeer goede service en hoge klantgerichtheid. Reageert snel op vragen en denkt goed mee bij technische problemen!
dinsdag 26 mei 2020
Margriet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Beste hostingprovider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze hostingpartij geeft mij een exclusief gevoel t.o.v. andere providers. Alles is uitstekend geregeld en ze denken altijd met je mee. Zowel telefonisch of via de mail. Ze hebben ook regelmatig acties en zijn actueel. Ik heb vaker gratis hosting gehad als waardering. Ze zijn hier niet moeilijk in en toch zo professioneel tegelijk. Ga zo door met de aangeboden kwaliteit en topservice. L. Sanders
maandag 13 april 2020
Ludo Sanders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
143% Prijsstijging, Slechte Response, Websites Down voor 1 Week Zonder Enige Actie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
- 143% prijsstijging van het abonnement. - (Zeer) slechte en trage response op meldingen (waaronder van webserver down) waaruit vaak een gebrek aan kennis van de Microsoft stack blijkt. - onze websites waren 1 week down zonder dat er ook maar enige actie van de kant van ExactHost was. De oorzaak lag bij ExactHost.
maandag 6 april 2020
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
12 jaar klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na 12 jaar klant te zijn geweest met 3 domeinnamen. hebben we 1 domeinnaam over gebracht naar mijn webwinkel. we hebben nog een contract lopen tot half dec. ( welke gewoon betaald is) nu vragen we support en zeggen ze gewoon wij verdienen nu niks aan jullie dus gewoon ticket indienen want jullie hebben geen telefonisch rechten meer!! maar we hebben toch betaald tot half dec. niks mee te maken op 2 domeinnamen verdienen wij niks. ik zeg dan wil ik nog voor 1 maand het bedrag terug. zegt ie stuur maar een ticket tu tu tu en de telefoon werd weg gedrukt. ze nemen ook niet meer op als we bellen. gewoon ruk geregeld. ze hebben 12 jaar !!!! geprofiteerd en nu zak maar lekker in de stront wat een SERVICE zeg STANK voor DANK. nu na 3 weken kunnen/ willen ze het probleem niet verhelpen om een domeinnaam aan een andere te hangen. oh ja toen we het contract opzegde ruim een maand van tevoren waren ineens alle 3 de domeinnamen uit de lucht “ ze hadden zogenaamd een parameter verkeerd gezet” ja ja en dat moeten we geloven. ze kunnen niet eens een 2 domeinnaam aan een hoofd domeinnaam hangen.
vrijdag 22 november 2019
adri de graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 2
Oplichterij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder kennisgeving wordt er een prijsverhoging doorgevoerd. Medewerking wordt geweigerd omdat ik de overeenkomst wil ontbinden hierom. Aldus hun algemene voorwaarden geven aan dat zij 30 dagen vantevoren een prijsverhoging moeten doorgeven, dit is niet gedaan en zij weigeren de overeenkomst te ontbinden. Wanneer ik dreig met het storneren, dreigen zij met een incassobureau. Na de melding via het klachtenpanel gemaild te hebben, werd mij medegedeeld dat ik de overeenkomst kon opzeggen via mail en alles teruggestort zou worden. Vervolgens wordt er gezegd dat de desbetreffende medewerker daar geen beslissingen over mag nemen. En nu zitten we nogsteeds in deze situatie. Nooit meer en nooit zal ik dit bedrijf adviseren.
vrijdag 11 oktober 2019
Steve
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 3
Wereldprovider!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds dat mijn hostingaccount overgenomen is van Nitroserve naar Mijnserver, werkt alles sneller, beter en makkelijker. Het controle paneel is mooi, de support is goed en alles is online zoals het hoort. Zeker een aanrader.
woensdag 9 oktober 2019
Marco Versteegh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Website down. Er gebeurt niets. Prioriteit = gemiddeld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze websites zijn al meer dan een dag down. Wij zijn als klant bij Nitroserve gestart. Bij Nitroserve werd er snel gereageerd op dit soort meldingen en zou dit al lang opgelost zijn. Nu hoor je helemaal niets. Volgens het status overzicht gebeurt er niets en als klap op de vuurpijl geven ze dit een prioriteit "gemiddeld" mee. Tijd voor een ingebrekestelling en aansprakelijkheidsstelling.
dinsdag 12 februari 2019
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 2
Klasse provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit ben ik begonnen bij Exacthost. Nooit wat te klagen gehad, maar op een gegeven moment over gestapt naar een goedkopere provider. De meest stomme beslissing! Ik heb het bij hun concullega's een paar jaar uitgehouden maar ik ben uiteindelijk toch weer terug gegaan naar Exacthost. Liever iets meer betalen maar wel zeker weten dat er naar de klant geluistert wordt en misschien nog wel belangrijker, er ook meegedacht wordt.
zondag 24 juni 2018
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 6
Top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben als klant van Roberto webhosting super blij dat Roberto webhosting is overgenomen door ExactHost, wat een verademing. Ik heb nu 15x meer opslagruimte voor hetzelfde maandbedrag en de domeinnamen zijn erg in prijs verlaagd. service was top is nog steeds top, heb niks te klagen.
dinsdag 2 januari 2018
Tanja Vermolen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 11
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en bekwame helpdesk!
vrijdag 1 december 2017
Sprock
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 5
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan niet anders zeggen dat ik het tot nu toe erg soepel vind gaan. Ben net klant maar de setup was echt makkelijk. Goede helpdesk ook. Ticketing systeem werkt prima. Maar ook bellen kan. Je krijgt netjes antwoord.
zaterdag 8 juli 2017
Lenior
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekend service en klantvriendelijk. Snel en duidelijk gergeld, mocht je nog vragen dan staan ze altijd klaar voor vragen en oplossingen. En dit alles voor zeer scherp bedrag. Je voelt je gewoon thuis bij ExactHost!
woensdag 21 juni 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 4
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
maandag 8 mei 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel alles geregeld!
donderdag 13 april 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed advies, snelle adequate service, met tevens een goed betaalbaar hostingpakket. Blij de overstap naar jullie gemaakt te hebben.
woensdag 12 april 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als alles goed gaat zoals het hoort hebben wij in Exacthost een prettige en betrouwbare partner. Opmerking er komen wel veel spam en ongewenste mail door de filter van Exacthost. Wij willen graag een telefonisch onderhoud met een van de medewerkers. Met vr.gr. Roland
maandag 10 april 2017
van der ham
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zetten excathost met een gerust hart in voor al onze klanten. Alles kan, issues worden snel opgelost en de kosten zijn prima in verhouding.
woensdag 5 april 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd bereid om mee te denken met de klant. Of het nou om een technische of financiële oplossingen zijn. Er wordt altijd begrip getoond en het contact verloopt snel en vriendelijk. De hosting is perfect! Er worden regelmatig diensten en functies (gratis!) toegevoegt. Kortom, bijna perfect!
zaterdag 1 april 2017
van Eck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoge beschikbaarheid. Goede en snelle klantenservice.
vrijdag 31 maart 2017
Hale
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
donderdag 30 maart 2017
de Nijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor mij als ondernemer is het belangrijk dat mijn website in de lucht is. Maar ingeval er issues zijn dan is de helpdesk zelden bereikbaar. En als de helpdesk bereikbaar is, lijkt het of iemand van de middelbare scholier opneemt om door te geven dat de boodschap (weer) zal worden doorgegeven. Eigenaar heeft mooie verhalen, maar in de praktijk blijkt daar weinig van. 1 ster is nog een te positieve beoordeling.
donderdag 30 maart 2017
Kartomo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gede prijs kwaliteit verhouding. Biedt veel, zoals o.a. beheer van Access databases, MySQL 4 databases en SQL server dus programmeren met b.v. Web Developer is geen probleem (voor mij belangijk). Verder is de hulp bij problemen fantastisch.
woensdag 29 maart 2017
Bijl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 29 maart 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en persoonlijke service. Altijd begrip en wanneer die oplossing niet bij webhosting bedrijf ligt, wordt er toch een suggestie gedaan
woensdag 29 maart 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel erg behulpzaam ook bij niet standaard vragen
woensdag 29 maart 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit problemen 👍
woensdag 29 maart 2017
Salier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stabiele omgeving met weinig downtijd.. Mocht er iets aan de hand zijn staat de helpdesk gelijk tot je beschikking..
woensdag 29 maart 2017
Vermeer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
afgehaakt naar de grote vps-crash een paar jaar geleden... het duurde een week voordat al onze websites weer in de lucht waren... onvergeeflijk...
woensdag 29 maart 2017
de Kok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Exacthost is een goede betrouwbare host. Ze hebben niet veel storingen, heb maar twee keer een Dos Attack mee gemaakt in de tijd dat ik er gehost was. De website was gelukkig erna weer online Ik ben weggegaan na de laatste dos attack. De enigste reden dat ik weg ben gegaan is omdat het een Windows host is, en omdat ik al twee websites had gehost bij Mihosnet. Het was voor mij een stuk voordeliger om ook de derde website bij Mihosnet te hosten
woensdag 29 maart 2017
Aben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantvriendelijk, snel, prima prijs - prestatie
woensdag 29 maart 2017
Splinter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Exacthost is voor ons een betrouwbare partner voor onze in de cloud werkplekken. Fijne medewerkers en snelle en duidelijke communicatie. Wij zijn er heel blij mee.
woensdag 29 maart 2017
Zagers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
uitstekende ervaring
woensdag 29 maart 2017
Everts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaring met Exacthost. Snel en behulpzaam bij vragen. Ze zijn altijd bereid om mee te denken en ze zijn heel vriendelijk. Kan niet anders zeggen dan heel erg tevreden met hun diensten.
woensdag 29 maart 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doen we wat ze beloven en wat ze moeten doen. De enkele keren dat technische ondersteuning nodig is, bij installatie nieuwe diensten, staan de specialisten direct voor je klaar en wordt alles prima opgelost.
woensdag 29 maart 2017
Viergever
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb tot nog toe alleen positieve ervaringen gehad met het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen. Ook snelle reacties, ondanks een lagere prioriteit. Top bedrijf!
vrijdag 24 maart 2017
Gümüs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals altijd, snel en goed geregeld!
maandag 23 januari 2017
van der Zijde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij ExactHost wordt je altijd super snel en klantvriendelijk geholpen.
donderdag 3 december 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastische service. Snel, kundig en altijd bereikbaar. Heel fijn!
vrijdag 13 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Steeds wisselende tools om je site te beheren. Je wordt hierover niet geinformeerd. Betalingen via iDeal worden niet correct afgehandeld, waardoor je wel moet betalen, maar vervolgens er weer achteraan moet om je bestelde product ook daadwerkelijk te krijgen.
maandag 9 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg blij met Exacthost!
zaterdag 16 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top advies, top service... Nemen alle zorgen uit handen! Bedankt heren!
vrijdag 8 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijnserver? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Personal

€ 3,95 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 25 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Personal Cloud Server

€ 24,95 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 320 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee