One.com

2,0 / 5 51 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

    Openingstijden
    • 24 uur per dag / 7 dagen per week
    Website screenshot One.com

    Overall score

    2,0 / 5 51 ervaringen

    Totaal (51)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Laatste 12 maanden (2)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Ervaringen 51 op 6 pagina's

    Slechte naservice
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik raad niemand one.com aan, goedkoop is hier idd duurkoop. Wou een upgrade doen van hosting naar builder en er was mij via de chat verzekerd dat ik enkel het vershil moest betalen tussen die 2 aangezien ik net de hosting betaald had maar niets was minder waar, 1 week na de eerste factuur kreeg ik onmiddelijk een 2 factuur met het volledige bedrag voor de builder dus zou 2 x de volle pot moeten betaald hebben. Ik heb dan de upgrade gecanceld met als gevolgd dat mijn site niet meer naar behoren functioneert op de mobiele versie en weer na lange tijd te chatten zeiden ze dat het overlapt had en dus moest ik nu alles weer herschikken en herzetten maar aangezien ik een firma betaald had om mijn site te maken gaat dit niet. Daar trekt one.com zich niets van aan. Sukkel maar verder daar komt het op neer. Na deze periode verleng ik mijn abo niet meer. Een kwade klant :-( :-(
    maandag 26 november 2018
    Linda
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Slechte service
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik heb probleem met plotseling niet goed werken mailaccount zonder dat iets veranderd is. Daarbij verdwijnen mails van de server. De enige oplossing die one.com geeft dat mijn instellingen verkeerd staat. Op mijn vraag waarom mails verdwiijnen en zonder enige aanleiding mailaccount niet meer goed werkt geven ze geen antwoord. Het antwoord die zij geven, mijn instellingen staat verkeerd. Vreemd al jaren werkt het goed nu niet dan ligt het aan de instellingen. Als je geen problemen hebt is het prima provider. Hoewel ik kan geen nieuwe fotogallery aanmaken bij Gallery omdat ze betaalde nieuwe fotogallery One Photo hebben. Ik heb destijds grotere abonnement gekocht. Voor niks dus.
    vrijdag 9 maart 2018
    Bonar Pardede
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Stalken door One.com
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ongelofelijk! We hebben ervoor gekozen om onze domeinen en mailadressen bij een ander provider onder te brengen. Na verplaatsing alles opgezegd bij One.com. Dat werkt dus niet. Ze blijven je vanuit hun sales consequent waarschuwingen sturen en facturen. Het opzeggen registereren zij zo ingewikkeld. Daar houd je als ex-klant een buitengewoon nare smaak aan over. TIP: als je weggaat bij One.com, stel ze gelijk aansprakelijk voor ongewenste mails etc. Hopelijk heb jij dan minder ergenis over dit bedrijf.
    dinsdag 9 januari 2018
    Henri
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ikzelf en met mijn meer dan 30 klanten die ook bij One.com zitten kan ik stellen dat er zelden langdurige problemen zijn. Controlepaneel uiterst overzichtelijk en helpdesk zeer responsief. Hun uitgebreide mogelijkheden zoals rushfiles en fotogalerij, ssl beveiliging etc. vind ik erg toegankelijk en prettig om als vrije keuze te hebben.
    vrijdag 27 januari 2017
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Al jaren zijn zij de host voor onze 8 websites. Ineens maken ze de ‘website builder’ betalend als je meer dan 5 pagina’s aanmaakt. Kost meer dan 50€ per jaar en per website: zuivere oplichterij want steeds werd publiciteit gemaakt met ‘website builder inbegrepen’.
    zaterdag 7 januari 2017
    Dockx
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ineens sta ik voor voldongen feit. Bovenin webbuilder staat gratis upgrade bij websites groter 5 pagina's. Dan volgt mail. Dat dit voor 11 maanden is, daarna ga ik per jaar 64,47 betalen. En geheel niet duidelijk dat dit bovenop bestaande kosten is.NU pas na 3 keer heen en weer mailen weten ik de totale kostyen per jaar incl BTW. Het was nog geen 30,= nu 100,77 Er is ook niets te vinden op hun site. Dus nieuwe klanten pas op. Wil je een site met meer dan 5 pagina's dan ga je uiteindelijk meer betalen.
    woensdag 7 december 2016
    heidema
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Jaren lang mijn websites gehost bij one.com, tot afgelopen vrijdag (09-09-2016). Mijn email werkte niet meer (en contactformulier op website ook niet) en one.com bleef mijn webdeveloper de schuld geven, hij zou niet goed geprogrammeerd hebben. Na eindeloos discussie tussen one.com live chat Nederlands en Engels en mijn webdeveloper, heeft mijn webdeveloper de stekker eruit getrokken en mij gelijk over gezet naar de hosting van writtendesign.nl. En wat denk je? Mijn mail doet het weer, contactformulier werkt ook.. Wat nou, je hebt verkeerd geprogrammeerd????
    maandag 12 september 2016
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik ben blij dat ik volgende week eindelijk kan overstappen van hostingprovider. One.com is daadwerkelijk de slechtste en meest ondeskundige provider die er is.5 verschillende chatmedewerkers verder met een gemiddelde duur van 40 min per medewerker heb ik het antwoord van 2 min werk ontvangen. Ratten!
    dinsdag 2 februari 2016
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik heb geen website of zo, gebruik het alleen voor de mail. Werkt prima, nog nooit problemen gehad. Is ook nog èèn van de goekoopste.
    vrijdag 1 januari 2016
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Schandalig slecht hosting bedrijf bedrijf ze graden de software op klant kan dood vallen geen hulp maar je mag wel betalen al zijn je website s niet meer te zien ik heb 5 website s gehad bij deze oplichters bende 5 maanden waren mijn website s niet meer te zien krijg gewoon rekening niet betaald natuurlijk laten ze nu eerst eens zorgen dat alles weer normaal werkt wordt totaal niet verder geholpen krijg naar een aantal maanden gewoon een incasso ze zijn daar echt knetter gek oplichters zijn het tuig je bent echt een super ezel als je met dit bedrijf in zee gaat ik heb alle bewijzen zwart op wit hier liggen
    dinsdag 1 december 2015
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

    Richtlijnen

    Wij zien graag dat een Review:

    • 100% eerlijk is.
    • plus- en minpunten bevat.
    • details bevat.

    Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

    • grove/kwetsende taal bevat.
    • links bevat.
    • onjuist is.
    • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

    Deel jouw ervaring

    Heb jij ervaring met One.com? Deel die dan op deze pagina.

    Prijs/Kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice

    Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

    Direct naar:

    Webhosting

    Hosting Starter

    € 2,40 /maand
    • Opslag: 25 GB
    • Dataverkeer: 1 TB
    • SSD: Nee
    • Telefoon: Onbekend
    • Verhuisdienst: Nee
    • SSL: Ja

    Domeinnaam

    Domein .nl

    € 6,00 /jaar
    • Website redirect: Ja
    • DNS Beheer: Onbekend
    • DNSSEC: Onbekend
    • Telefoon: Onbekend
    • Verhuisdienst: Onbekend
    • Whois Privacy: Onbekend