One.com

1,2 / 5 63 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

25 GB schijfruimte & Onbeperkte dataverkeer vanaf €2,40

Bedrijfsgegevens

Openingstijden
  • 24 uur per dag / 7 dagen per week

Overall score

1,2 / 5 63 ervaringen

Totaal (63)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over One.com

One.com is een grote internationale webhoster, de reviews op webhosters.nl zijn al wel wat verouderd dus we hebben geen goed beeld van of mensen al dan niet tevreden zijn en of de hosting goed is. Qua klantenservice lijkt het in ieder geval goed te zitten, zowel chat, email, telefoon zijn ze goed bereikbaar. Bij One.com kan je terecht voor een website builder, wordpress hosting, webshop hosting, office365 en voor webhosting en domeinnamen. Van origine is dit een Zweeds bedrijf wat uitgegroeid is tot een gigant op het gebied van hosting.

Webhosting is hier al beschikbaar vanaf €1,99 per maand en met miljoenen klanten moeten ze hier dus ook wel wat goed doen. Wat ons betreft een goede keuze, al zijn niet alle reviews die we hebben positief.

Ervaringen 63 op 2 pagina's

Nooit meer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant worden is makkelijk. One doet wat élke hosting doet. Niet meer en niet minder. Het start aan een normale prijs. Binnen een paar jaar is het al een veelvoud. Ze worden belachelijk duur en je geraakt er niet meer van af. Dat is haast onmogelijk. Ze blijven je lastig vallen via incasso en zijn zelf onbereikbaar als je weg wil. We hebben 3 jaar geleden alles opgezegd en ze blijven ons lastig vallen. Dat zulke gangster praktijken kunnen blijven bestaan is ongelooflijk.
donderdag 29 september 2022
Cis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
WEGBLIJVEN DAAR IS DE BOODSCHAP
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds meer dan tien jaar daar klant. Perfect service gekregen. Goede concurreerbare prijs. Sinds de laatste jaren, steeds nieuwe 'uitvindingen' (lees sinds de overname) om zowat overal hier en daar te moeten bijbetalen voor opties die op heden overal standaard zijn. Reeds langere tijd besloten om daar weg te gaan na het zien wat de prijs en mogelijkheden zijn bij de concurrentie. Vastgesteld dat ze de duurste hoster zijn wat je maar vinden kan. Vervolgens de procedure opzeggen .... Alle domeinen die ik inmiddels als domein kon verplaatsen, gelukt zonder veel slag of stoten. Enkele konden niet overgenomen worden door nieuwe hoster, US zonder Europese vestiging. Daarna keurig alle inhoud gedownload en mailservers getransfereerd naar nieuwe mailserver. Perfect, alles kan zonder hun tussenkomst. Nu komt het: opzegging domeinen en hosting. Al heel vlug werd een factuur gemaakt voor iets wat nog meer dan een maand tijd had, dit zelfs terwijl ik met de chatservice in gesprek was, facturen bleven maar komen, voor de komende maanden, helemaal niet vervallen termijnen. Exorbitante bedragen voor een zowat goedkoopste formule, tot bijna 200 euro per jaar, 1 domein 1 beetje hosting. Dus, email ter bevestiging wordt zogezegd automatisch verstuurd. Maar niets komt aan. Helemaal niets. Mailbox goed nagekeken, mezelf en derden gevraagd mij te mailen, perfect, vlugger en beter kan het niet werken. Enkel, de mail van one.com ter bevestiging van opzegging, komt niet aan, tientallen keren opnieuw dezelfde procedure geprobeerd. Al dadelijk merk je, wetende hoe ze de laatste jaren te werk gaan, hier is iets niet pluis en wellicht weer hun zoveelste truc zoals ik in het verleden al vaker meemaakte, zogezegd domeinen gaan koppelen op dezelfde ruimte zonder je er om vraagt en ga zo maar door. Dus vanop dat moment kan je zelfs al sommige domeinen niet meer gaan verplaatsen want als je het hoofddomein waar de hosting is aan gekoppeld, door hen, ongevraagd, tja, dan verlies je ook de hosting van je andere domeinen .... Uiteindelijk in gesprek met de chat, na een robot en half uur wachten. In het verleden was er geen robot noch minder moest je 1 minuut wachten, was prima zolang het bedrijf in Dubai gevestigd was. De dame van de chat blijft maar beweren dat ik reeds de hosting heb opgezegd, dus geen email meer. Een klein kind weet dat, als de nameservers zijn gewijzigd, dat dit helemaal niets te maken heeft met het feit dat er geen hosting meer is bij one.com. En al bovenal, naar het einde van het gesprek waarbij ik opmerkte dat mijn mails op de nieuwe server WEL aankomen en de vraag welke maffia truc ze deze keer gaan gebruiken, krijg ik als laatste bericht, als je niet opzegt per mail, de link die we je stuurden, moet je sowieso de factuur betalen. En hop, weg was ze, niet eens de mogelijkheid de chat op te slaan of zoals bij gewoonte, een mail te ontvangen van de chat. Pure maffia dus, pure maffia, er is geen beter woord voor. Dus aangezien ik geen mail ontvang, terwijl mijn mail perfect werkt, dan kan er niet opgezegd worden en er zijn nog 11 dagen alvorens ik wettelijk kan opzeggen zonder de factuur te moeten voldoen. Ik raad werkelijk IEDEREEN aan daar weg te blijven, dit bedrijf zal binnen een aanzienbare tijd niet meer op de markt zijn. Zelfs om deze review te plaatsen gebruik ik exact hetzelfde mailadres alwaar ze de link ter bevestiging tot opzeggen moeten sturen maar mijn mail werkt niet volgens one.com ....
woensdag 14 september 2022
GE CASIER
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Grootste oplichters in de web hosting!! Ze maken reclame voor 1 euro maar ondertussen in de kleine letter kom je uit op een 90 euro per jaar. Terwijl ander hostings bedrijven max 20 a 30 euro voor de zelfde prijs de zelfde dingen regelen. En als je ervan af wilt... succes! Ik ben al weken bezig voor verhuiscodes en Hastings op te zeggen ze werken met elke scheet tegen!
dinsdag 13 september 2022
Dominique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Aggressieve sales strategie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze halen je aan een goede prijs binnen en verhogen dit het volgende jaar met x5. Ze werken ook met stilzwijgend contractverlenging en aarzelen niet om een incassobureau op je af te sturen.
zaterdag 10 september 2022
Mark Verbruggen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Nooit meer one
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In mijn account staan de facturen door elkaar van website X staat bij Z en omgekeerd. Na een betaling krijg je geen bevestiging, die krijg je bij de herinnering, alleen als er een aanmaning is of een combinatie van betalingen in 1 geheel gecombineerd krijg je echt een puinzooi van een administratie. Waar je normaal 200 facturen in 1 dag kan verwerken ben je met 14 van One.com ruim 2 dagen bezig. Kortom, zonde van je tijd, betaal liever elders een euro meer en ga alles weghalen bij one.com
donderdag 8 september 2022
Thomas Meijwaard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
De slechtste en uiteindelijk duurste provider die ik ken!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je klant wil worden gaat alles snel en makkelijk maar als je een account of domeinnaam wil opzeggen of verhuizen..... Dan doen ze heel moeilijk, rekenen extra kosten voor allerhande zaken die niets kosten. Ze rekken een opzegging met opzet zo lang mogelijk zodat je toch nog eens een verlening moet betalen enz. etc... Ik werk met verschillende providers en One.com is de enigste die zo lastig doen om bij hen weg te kunnen gaan. Hoe goedkoop ze ook lijken (niet dus), zeker NIET bij one.com uw domeinnaam of hosting aankopen!!!!!!
donderdag 25 november 2021
Teddy Brown
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
A big no!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd tevreden geweest. Nu de laatste 2 jaar (!) verdubbeling van de prijs zonder als klant te worden verwittigd. Eenzijdige aanpassingen van het contract (bv. One click WordPress wordt zo maar uit je pakket verwijderd). Prijsverdubbeling zonder even te melden en optie om op te zeggen. Shame on you one.com. Ooit bij de beste, nu te mijden!
vrijdag 29 oktober 2021
Poefie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
One Review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit al zo lang bij One dat ik niet zeggen sinds wanneer. In ieder geval vanaf 2003 is zeker, waarschijnlijk eerder. In het allereerste begin, alles op ASP gehad. Sinds 2012 wordt dat niet meer ondersteund en is alles naar PHP gemigreerd. Als database MySQL en da's nog steeds zo. Ik heb altijd zelf geprogrammeerd en gebruik dus geen pakket voor mijn 'productie' versies. Wel heb ik voor de gein een Wordpress website gemaakt, uiteraard heb ik WP ook zelf gedeployed en maak geen gebruik van een kant en klare voorgeïnstalleerde versie. Verder heb ik Mediawiki geïnstalleerd voor mijn eigen persoonlijk Wiki. Ja, de service was vroeger problematisch, maar inmiddels is dat een stuk verbeterd. 't Was in het begin ook wel erg goedkoop, en da's ook duurder geworden. Ik heb 200GB aan data en 2 MySQL instanties, kan middels SSH bij de website en dan eea aanpassen. Niet alles natuurlijk, want ik deel een instantie met anderen (Shared Hosting). Eigenlijk loopt alles zonder problemen. Heb per dag meer dan 5000 page hits. Dus geef mij maar One. Updates worden uitgevoerd en PHP en MySql blijven goed up-to-date.
woensdag 31 maart 2021
Harm Frielink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Dramatisch slecht.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na updates/ vernieuwde plugins kan je je site weer gaan bijwerken, omdat teksten ineens verkeerd worden weergeven, foto`s verdwijnen, of verplaatst worden. Bij de blog had ik anti spam programma`s (die zij zelf aanbevolen) geïnstalleerd om vervelende reacties te blokkeren. Niets werkte er! Je kon wel tegen extra betalingen een betere versie aanschaffen? De helpdesk is helemaal een lachertje. Ik had er twee betalende sites. De eerste heb ik al verwijderd. De tweede verwijder ik als het abonnement afgelopen is. Mijn advies: blijf hier weg.
woensdag 9 december 2020
Marco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Werkt naar behoren, doen wat zwe moeten doen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren one .com. In het verleden wel problemen gehad met de jaarlijkse betalingen maar nu ik gewoon met een nederlandse deal kan betalen zjn deze opgelost. Qua uitvoering heb ik nooit problemen, alles werkt naar behoren. Ik heb weinig vergelijking maar qua abonnementen zijn ze soms wat rommelig maar als je contact met de helpdesk hebt, die alle tijd voor je nemen komt dit wel goed is mijn ervaring. Als 5o plusser mis ik wel een telefonische helpdesk die je even kunt bellen maar die verdwijnen overal. Als je een medewerkster van de helpdesk aan de telefoon hebt is zij aardig en begripvol en neemt de tijd, dat scheelt weer enorm .
woensdag 27 mei 2020
jvan Marle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Slechte website editor
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enkele jaren met veel plezier de website editor van one.com gebruikt. Nu moest die website editor zo nodig een update hebben. Na de update eerst dik twee weken aan het communiceren geweest met one.com want die nieuwe editor kon niet met mijn website omgaan. Alle teksten en foto's waren verschoven en lagen onder en over elkaar. In de oude editor kon je een foto in de tekst zetten, op een icoontje klikken zodat de tekst rond de foto ging en je kon de foto verschuiven naar de plek waar je hem hebben wou. Nu moet je klikken op of de foto, links, midden of rechts op de pagina moet staan. Zet je de foto ongeveer op de plek waar je hem hebben wilt klik je op links, midden of rechts en je vindt de foto weer helemaal boven aan de tekst. Vervolgens moet je op naar beneden klikken en dat moet je dan zo vaak doen dat de foto op de goede plek staat. Ik heb het één keer geprobeerd maar na ongeveer 25 keer klikken vond ik het wel goed. En dat is het hele probleem van de nieuwe editor. Je klikt helemaal wild. Niets is zichtbaar je moet alles tevoorschijn klikken en weer weg klikken. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n gebruikers onvriendelijk programma heb gezien. Helaas, tijd voor een andere provider.
zaterdag 23 maart 2019
Herman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Verschrikkelijke service!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een jaar abonnement genomen na een half jaar niet meer gebruikt vanwege de slechte ervaringen met de mail. Stilzwijgend verlengd met een jaar en als klap op de vuurpijl een brief van een incassobureau gehad.
dinsdag 22 januari 2019
Danny Knapper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Slechte naservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik raad niemand one.com aan, goedkoop is hier idd duurkoop. Wou een upgrade doen van hosting naar builder en er was mij via de chat verzekerd dat ik enkel het vershil moest betalen tussen die 2 aangezien ik net de hosting betaald had maar niets was minder waar, 1 week na de eerste factuur kreeg ik onmiddelijk een 2 factuur met het volledige bedrag voor de builder dus zou 2 x de volle pot moeten betaald hebben. Ik heb dan de upgrade gecanceld met als gevolgd dat mijn site niet meer naar behoren functioneert op de mobiele versie en weer na lange tijd te chatten zeiden ze dat het overlapt had en dus moest ik nu alles weer herschikken en herzetten maar aangezien ik een firma betaald had om mijn site te maken gaat dit niet. Daar trekt one.com zich niets van aan. Sukkel maar verder daar komt het op neer. Na deze periode verleng ik mijn abo niet meer. Een kwade klant :-( :-(
maandag 26 november 2018
Linda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb probleem met plotseling niet goed werken mailaccount zonder dat iets veranderd is. Daarbij verdwijnen mails van de server. De enige oplossing die one.com geeft dat mijn instellingen verkeerd staat. Op mijn vraag waarom mails verdwiijnen en zonder enige aanleiding mailaccount niet meer goed werkt geven ze geen antwoord. Het antwoord die zij geven, mijn instellingen staat verkeerd. Vreemd al jaren werkt het goed nu niet dan ligt het aan de instellingen. Als je geen problemen hebt is het prima provider. Hoewel ik kan geen nieuwe fotogallery aanmaken bij Gallery omdat ze betaalde nieuwe fotogallery One Photo hebben. Ik heb destijds grotere abonnement gekocht. Voor niks dus.
vrijdag 9 maart 2018
Bonar Pardede
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Stalken door One.com
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongelofelijk! We hebben ervoor gekozen om onze domeinen en mailadressen bij een ander provider onder te brengen. Na verplaatsing alles opgezegd bij One.com. Dat werkt dus niet. Ze blijven je vanuit hun sales consequent waarschuwingen sturen en facturen. Het opzeggen registereren zij zo ingewikkeld. Daar houd je als ex-klant een buitengewoon nare smaak aan over. TIP: als je weggaat bij One.com, stel ze gelijk aansprakelijk voor ongewenste mails etc. Hopelijk heb jij dan minder ergenis over dit bedrijf.
dinsdag 9 januari 2018
Henri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ikzelf en met mijn meer dan 30 klanten die ook bij One.com zitten kan ik stellen dat er zelden langdurige problemen zijn. Controlepaneel uiterst overzichtelijk en helpdesk zeer responsief. Hun uitgebreide mogelijkheden zoals rushfiles en fotogalerij, ssl beveiliging etc. vind ik erg toegankelijk en prettig om als vrije keuze te hebben.
vrijdag 27 januari 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren zijn zij de host voor onze 8 websites. Ineens maken ze de ‘website builder’ betalend als je meer dan 5 pagina’s aanmaakt. Kost meer dan 50€ per jaar en per website: zuivere oplichterij want steeds werd publiciteit gemaakt met ‘website builder inbegrepen’.
zaterdag 7 januari 2017
Dockx
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ineens sta ik voor voldongen feit. Bovenin webbuilder staat gratis upgrade bij websites groter 5 pagina's. Dan volgt mail. Dat dit voor 11 maanden is, daarna ga ik per jaar 64,47 betalen. En geheel niet duidelijk dat dit bovenop bestaande kosten is.NU pas na 3 keer heen en weer mailen weten ik de totale kostyen per jaar incl BTW. Het was nog geen 30,= nu 100,77 Er is ook niets te vinden op hun site. Dus nieuwe klanten pas op. Wil je een site met meer dan 5 pagina's dan ga je uiteindelijk meer betalen.
woensdag 7 december 2016
heidema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren lang mijn websites gehost bij one.com, tot afgelopen vrijdag (09-09-2016). Mijn email werkte niet meer (en contactformulier op website ook niet) en one.com bleef mijn webdeveloper de schuld geven, hij zou niet goed geprogrammeerd hebben. Na eindeloos discussie tussen one.com live chat Nederlands en Engels en mijn webdeveloper, heeft mijn webdeveloper de stekker eruit getrokken en mij gelijk over gezet naar de hosting van writtendesign.nl. En wat denk je? Mijn mail doet het weer, contactformulier werkt ook.. Wat nou, je hebt verkeerd geprogrammeerd????
maandag 12 september 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben blij dat ik volgende week eindelijk kan overstappen van hostingprovider. One.com is daadwerkelijk de slechtste en meest ondeskundige provider die er is. 5 verschillende chatmedewerkers verder met een gemiddelde duur van 40 min per medewerker heb ik het antwoord van 2 min werk ontvangen. Ratten!
dinsdag 2 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb geen website of zo, gebruik het alleen voor de mail. Werkt prima, nog nooit problemen gehad. Is ook nog èèn van de goekoopste.
vrijdag 1 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Schandalig slecht hosting bedrijf bedrijf ze graden de software op klant kan dood vallen geen hulp maar je mag wel betalen al zijn je website s niet meer te zien ik heb 5 website s gehad bij deze oplichters bende 5 maanden waren mijn website s niet meer te zien krijg gewoon rekening niet betaald natuurlijk laten ze nu eerst eens zorgen dat alles weer normaal werkt wordt totaal niet verder geholpen krijg naar een aantal maanden gewoon een incasso ze zijn daar echt knetter gek oplichters zijn het tuig je bent echt een super ezel als je met dit bedrijf in zee gaat ik heb alle bewijzen zwart op wit hier liggen
dinsdag 1 december 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Schandalig slecht bedrijf ze graden de software klant kan dood vallen geen hulp maar je mag wel betalen al zijn je website s niet meer te zien ik heb 5 website s gehad bij deze oplichters bende 5 maanden waren mijn website s niet meer te zien krijg gewoon rekening niet betaald natuurlijk laten ze nu eerst eens zorgen dat alles weer normaal werkt wordt totaal niet verder geholpen krijg naar een aantal maanden gewoon een incasso ze zijn daar echt knetter gek oplichters zijn het tuig je bent echt een super ezel als je met dit bedrijf in zee gaat ik heb alle bewijzen zwart op wit hier liggen
dinsdag 1 december 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben niet tevreden, ik heb hetzelfde als Roger aan de hand, mijn website is ook offline gehaald toen ik verhuisd ben, en natuurlijk kon ik ook mijn emails niet krijgen want die stonden nog op mijn vorige provider, nu heb ik een google account en kan dit niet meer gebeuren, maar nog steeds heb ik de problemen, ik heb een bijkomende betaling moeten uitvoeren wat een meseri, ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen om dat hier allemaal te schrijven, ik heb nooit een factuur te laat betaald, ben altijd correct geweest maar dit gaat me te ver.
donderdag 15 oktober 2015
steijlen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte hostingpartij, wat een waardeloze support. Totaal ongeïnteresseerde mensen, willen je liever niet helpen. Ik wilde WHOIS gegevens aanpassen, daar heb ik wel 6x een formulier voor moeten indienen voordat iemand wist wat ze moesten doen. Dat zou tegenwoordig ook gewoon online moeten kunnen. Hosting is ontzettend traag, een simpele (weinig plugins) wordpress website werkt niet eens acceptabel. Zelfs na meerdere malen contact met de support geen verbetering. Verder sluiten je site ook wel eens gewoon af (zonder overleg!) als men denkt dat er spam op de site staat, terwijl deze gewoon alleen in de database stond, afgevangen door een spamfilter. Niet aan beginnen!! In het begin leek het goedkoop, nu alleen maar ellende!
vrijdag 25 september 2015
Pleijers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
afgelopen jaar oke. Alleen de laatste weken in februari en maart 2015 problemen met analyse van statistieken. Dit duurt veel te lang. Overweeg over te stappen naar een andere hosting.
woensdag 11 maart 2015
van eijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een slechte service!!! niet mee in zee gaan, hulp bieden is teveel gevraagd. Dan wordt je verplicht ‘procedures’ te volgen en ben je dagen druk.
maandag 9 maart 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren bij one.com en heb er diverse domeinen gehost. Prima service zeker voor de hele lage kosten.
dinsdag 10 februari 2015
Denessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben eind 2013 verhuisd en heb toen een wijziging per mail doorgegeven aan One.com. Dat is blijkbaar niet doorgekomen, want eind vorig jaar was opeens mijn website afgesloten. Omdat ik niet had betaald! Logisch, want ik had nooit een factuur op mijn nieuwe adres gekregen! Maar wat een moeilijk gedoe was het vervolgens om mijn factuur te betalen! Degene van de klantenservice was dom of had geen zin om echt te luisteren naar wat mijn probleem was. Met moeite kreeg ik de naam van het incassobureau en kon ik betalen. Vervolgens moest ik er zelf weer achteraan om de website weer online te krijgen - terwijl ze bij One.com hadden aangegeven dat dat automatisch zou gaan. Omdat ook mijn mailadres is gewijzigd, kon ik niet meer bij mijn account op de website, en ook hier werd ik door de chatservice op geen enkele manier geholpen. Later via de mail geprobeerd, en toen kreeg ik info over hoe ik per mail mijn gegevens kon laten wijzigingen. Braaf alle documenten ingescand en opgestuurd, maar ook nu weer geen enkele medewerking: 'sorry, er ontbreekt iets. We kunnen u niet helpen' Wat een waardeloze service!!
zaterdag 3 januari 2015
Vossen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zag er veelbelovend uit maar geen instalatron, geen goed backup systeem en veel miserie in het algemeen. Ik ben er mee opgehouden en betaal nu 10 euro meer per jaar maar veel meer mogelijkheden en mijn site is nog nooit in tegenstelling met one.com off-line geweest.
vrijdag 12 december 2014
Van Der Beeken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er zijn een aantal positieve punten: 1. Het is niet zo duur, ongeveer €30 per jaar voor het basispakket 2. Je kunt chatten als je er niet uitkomt. Als het je lukt om contact te maken, is de chat prettig. Wat is niet positief: 1. One.com verandert regelmatig de webeditor, zonder communicatie, en dan blijkt spontaan je hele website het niet meer te doen of weg te zijn. 2. Ik heb een doorlopend probleem met fotogallerijen op mijn pagina's. Ik heb meerdere pagina's met een fotogallerij. Als ik op pagina 1 iets wijzig, opsla en publiceer, blijkt dat spontaan het onderschrift van een foto op een andere pagina gewijzigd te zijn. Niet eenmalig, steeds (maar wel steeds een andere). Handig als mijn klanten dingen bestellen op basis van de info op mijn site en ineens iets anders krijgen;(. Of denken dat ik gek ben omdat er onder een foto met een blauwe hanger staat dat het een groene armband is. 3. Chat inhoud is vaak ondermaats. 'Kunnen we niets aan doen' scoort vrij hoog (en als je doorzeurt kan het toch). Ik heb nog bijna een jaar contract, maar ik ben er klaar mee. Ik stap over.
donderdag 25 september 2014
van Huffelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tevreden over one.com. Doordat het niet zoveel kost heb ik meerdere websites gemaakt over diverse onderwerpen. Geen klachten over de snelheid, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen ervaring heb met commerciële sites of sites die heel veel bezoekers trekken. Voor mij is het maken van websites gewoon een uit de hand gelopen hobby.
dinsdag 26 augustus 2014
Pol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu een aantal jaren 3 domeinnamen bij one.com. Ik heb nooit problemen gehad. De websites zijn altijd online en niet traag. Een enkele keer contact met de support gehad vanwege een foutje van mezelf,via de chat en daarbij altijd goed,vriendelijk en snel geholpen bij de nederlandse en bij de engelse support. Dus ik ben hartstikke tevreden met one.com
zondag 20 april 2014
van den Tillaart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ronduit schandalig! de site ligt vaak plat. Dat kost klanten...! Nu is er een zogenaamde wijziging in het systeem waardoor de paswoorden eenzijdig veranderd zijn. Vraag maar na bij je klanten wat die nieuwe paswoorden zijn, is hun antwoord. Te gek voor woorden! Wij zijn hun klant. Waar halen zij het idee vandaan om onze klanten rechtstreeks te benaderen? We komen echt niet professioneel over zo. En de chatsupport is tegenwoordig ondermaats. Ze lossen niets op maar zeggen dat je maar een mailtje moet sturen naar slaes@one.com. Waar heb je dan een chatsupport voor...?
dinsdag 11 februari 2014
Karsaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het zijn oplichters. Ze veranderen mijn wachtwoord zonder mijn toestemming. Later moest ik een link klikken en gaf mijn virusscan aan dat er werd meegekeken. Sinds 3 dagen kom ik mijn eigen sites niet meer in, en die life chat is bullshit, ze geven aan dat het 24 uur is, aar ik werd door een medewerker verteld dat het 5 voor 6 was, dus moest ik binnen 5 minuten alles regelen: resultaat: 6 maanden over en weer gedoe, uiteindelijk die website verwijderd. Nu wederom in conclaaf: ik moet een analoge brieg sturen naar Denemarken, want de internet connectie is gecompromiteerd, ja duhh, gaf mijn virusscanner ook aan. Ze bedonderen de boel daar. Ga naar Dootall of een ander, maar als je net zo dom bent als ik om naar one.com te gaan ga je echt hoofdpijn hebben. Ik kan mijn website niet veranderen, en dus staan er oude prijzen op mijn site. GA NOOIT IN ZE E MET ONE.COM!!!!
woensdag 8 januari 2014
lobry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte service, je mails worden gewoon genegeerd. En heel vaak zijn er server problemen waardoor website offline staat voor dagen!
zondag 5 januari 2014
klaassens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben vanaf 2006 klant bij one.com eerst met een statische html-site en sinds 2009 met een Wordpress site. Ik had werkelijk geen idee over performance en support van one.com. In 2011 vertelde een kennis mij dat ze de site wel wat traag vond. Zij was eerlijk.. en ik keek ernaar, optimaliseerde de database en ja, de site was langzaam maar vond het er zelf wel mee door kunnen. Nu viel het mij op dat ik de laatste tijd minder aanvragen en klanten voor coaching kreeg. Ging kijken op mijn site en de pagina's laden gewoonweg niet, de performance is zo ongelooflijk traag. Te triest voor woorden. Heb een aantal mensen uit mijn FB vriendenkring de performance laten testen en zij kwamen op laden van pagina's tussen de 20 en 35 seconden. Dat is niet gewoon langzaam maar super traag. Het antwoord van de support afdeling is te bizar voor woorden: ik moest m'n thema van de Worpress site maar veranderen en de plugins allemaal verwijderen om vervolgens na te gaan na installatie van plugin, welke plugin de site vertraagd. Ik snap absoluut niets van zo'n antwoord. 1. Ik ben tevreden met mijn WP thema, ik vind deze mooi. 2. de plugins hebben een functie die ik graag wil behouden. Het probleem ligt bij de performance van jullie servers one.com. Een simpele WP-site moet een webhosting gewoon kunnen providen. Daarna las ik de reviews op deze site en vielen alle puzzelstukjes op z'n plaats. Ik zit met m'n site gewoon bij een knudde provider en moet daar als de wiede weerga weggaan. Een zakelijke site in Wordpress op one.com gaat je geld kosten. NIET DOEN dus.
zaterdag 2 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
voor verschillende klanten hosting bij one.com weg moeten halen. Elke keer weer een drama. Als ik nu iets bij one.com moet doen reken ik mijn klant extra. Uiteindelijk is het hun schuld. One.com is echt op elk gebied een drama.
donderdag 5 september 2013
van Engelenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen ben al 5 jaar klant met 8 websites ook van klanten die bij one com heb ondergebracht. Het is een groot drama de laatste jaar. ik ben meer bezig met one com dan websites van klanten onderhouden. ik raad daarom deze hosting bedrijf niet aan. je hebt bijna geen ondersteuning. ook de servers ondersteunen geen moderne technieken. als je vraagt of er een mogelijkheid is word er gezegd dat ik mijn sites moet verhuizen. schandalig echt om te huilen. ben nu bezig om de websites 1 voor 1 weg te halen. ik zal blij zijn als alle websites verhuisd zijn.
maandag 21 januari 2013
avci
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb geen worden voor dit bedrijf.. Geen aanrader!
donderdag 8 november 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer dikwijls BLACKLIST! Kan bijna nooit mijn family berijken daar mijn email op de blacklist komt, nl. de servers van ONE.COM zijn een zeer grote ramp!
zondag 26 augustus 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een slechte webhoster dit zeg. Meerdere malen website offline, geen toegang tot mail en verre weg goede hulp. De aanbiedingen lijken leuk en aardig, totdat er stront aan de knikker is en je aan je lot overgelaten wordt. Ik heb rond gezocht en ben tot de conclusie gekomen dat de sommige kleinere webhosting bedrijven meer zorg leveren aan de kwaliteit en betere hulp bieden. Zo zit ik nu bij hostingbase.nl
zaterdag 28 april 2012
Lohman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een pruts hoster. In het eerste jaar was ik zeer tevreden over deze hoster, omdat ik niet beter wist en ze zijn lekker goedkoop. De sites zijn verschrikkelijke traag en de hulp die je krijgt is vaak matig. Je kunt merken dat er in de online-chat geen ervaren mensen zitten. Ik heb ook een aantal klanten (webdesign) ondergebracht bi one.com waar ik ontzettend veel spijt van heb!
woensdag 14 september 2011
Kramer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot een jaar geleden was ik tevereden over One.com Niet heel snel maar voldoende. In 2011 zouden ze voor snellere sites zorgen, zo vertelden ze in een nieuwsbrief. Het tegendeel is waar. Momenteel is het een ramp. Nadat ik samen met de helpdesk instelling heb gewijzigd is het nog erger. Joomla en One.com gaan niet samen. Ik ben daar weg. Helaas.
vrijdag 12 augustus 2011
Koning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Response time is often more than 15 seconds. Sometimes more than 30. Completely useless.
dinsdag 2 augustus 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kreeg een mail van one.com dat mijn website was geïnactiveerd, zonder enige juiste reden maar wel enkele opties. - Niet-naleven van onze bedrijfsvoorwaarden; - Misbruik van uw webhotelabonnement - Beveiligingsproblemen. Na chat contact kwam ik erachter dat er veel reacties werden geplaatst (spam) en dat dit de werkelijke reden was van het geïnactiveerd account. als ze hadden gewaarschuwd had ik dit kunnen verhelpen in mijn CMS maar daar mocht ik nu niet meer bij. ik moest via de database alle reacties wissen maar deze was niet bereikbaar wegens een storing Simon: de comments kunt u verwijderen via phpmyadmin, maar dat is momenteel helaas tijdelijk niet bereikbaar U: wat moet ik daar nu weer mee, jullie klappen mijn website eruit zonder waarschuwing dit kan ik oplossen met een paar muisklikken en dan heb ik geen toegang Simon: de server heeft momenteel problemen juist door spamming, helaas moeten hier eerst maatregelen tegen genomen voordat er weer toegang is tot PHPmyadmin Daarna moest ik een mail sturen naar one.com en dan zouden ze binnen 24 uur de website weer online zetten. Dus twee dagen mijn website plat. Ok goedkoop maar...
vrijdag 15 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zie mijn negatieve ervaring met One.com: http://www.computervragen.be/2011/05/26/one-com-is-een-stijfkoppige-starre-ontoegankelijke-organisatie/
vrijdag 27 mei 2011
Stoutjesdijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De eerste jaren was ik uiterst tevreden over dit bedrijf. Ik had er drie domeinen draaien waaronder een forum met meer dan 700(!!!) leden. De laatste tijd ging de prestatie erg achteruit. Pagina laadtijden van 24 tot 30 seconden werden normaal. Contact met de online helpdesk en zelfs met Support leverden in eerste instantie weinig op. De fouten werden bij mij gelegd. Tot er na weken klagen opeens iemand van eerste lijns support de geest kreeg en het probleem binnen een aantal seconden verhielp. Geen excuses, helemaal niks. En zo ging het verder bergafwaarts. Na nog een aantal van dit soort zaken en een online helpdesk die je compleet voor de gek houdt was voor mij de maat vol. Ik ben vandaag met 3 domeinen vertrokken bij deze provider. Wat eens geweldig was is helaas een groot drama geworden. Niet aan te raden, zeker niet.
donderdag 17 februari 2011
Tak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze provider heeft een geweldige helpdesk die je of niet kan helpen, of zelfs het probleem niet erkend. Na meerdere mensen te hebben gehad op de helpdesk was er een die me zou gaan helpen, maar daar heb ik niks van gemerkt. Onze site is al tijden slecht bereikbaar (niet of extreem traag), probleem doet zich voor in NL. One.com zou de website verhuizen naar een andere webserver... na 3 weken nog steeds niks van gemerkt. Ondersteuning van een fatsoenlijke interface zoals Plesk of DirectAdmin ontbreekt, subdomeinen zijn hetzelfde als mappen in de hoofddirectory, php.ini file die ze gebruiken is slecht ingesteld, zo kan ik geen foto's resizen met GD tenzij ze kleiner zijn dan circa 1 Mb. Om errors te loggen op de website E_ALL & ~E_NOTICE duurt het een kwartier of langer voordat dit aanstaat, heerlijk als je er even niet uitkomt staat je website een half uur met evt. errors aan. Ben zeer ontevreden en ga al mijn websites verhuizen.
zondag 16 januari 2011
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Degelijk, niks mis mee, niet duur. Als ik nu een nieuwe website zou willen beginnen zou ik voor one.com kiezen.
maandag 13 september 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met One.com? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Hosting Starter

€ 2,40 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Domein .nl

€ 6,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee