Sity Hosting

2,9 / 5 92 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60002964
Website screenshot Sity Hosting

Overall score

2,9 / 5 92 ervaringen

Totaal (92)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 92 op 2 pagina's

Stay away: adminstratief een rommeltje, reseller klant domeinen hierdoor verloren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet mee in zee gaan; zeer onprofessioneel en adminstratief een enorme bende. Ik ben hierdoor zeker 1, misschien 2 klanten domeinen verloren uit mijn reseller pakket omdat de registratie bij Sity lag en ze nu claimen dat ik hiervoor nog gefactureerd ben geweest. Bij navraag geen constructieve houding en/of oplossing geboden.
zondag 30 augustus 2020
Ies Nijman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant bij Sity en de ondersteuning is daar super. Heb nog nooit als antwoord gekregen "kijkt u maar in de FAQ of Help sectie. Hoewel daar wellicht gewoon mijn antwoord stond. Mogelijk zijn ze niet de goedkoopste, ik heb er al tijden geen onderzoek naar gedaan, maar ik ben een tevreden klant.
zondag 14 april 2019
Karin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Laatst heb ik voor het eerst in jaren een probleem gehad met mijn website, na 1 telefoontje werd ik door een fijne aandachtige medewerker uitstekend geholpen en was alles zo weer opgelost. Zeer proffesioneel en super vriendelijk.
zondag 10 maart 2019
Mayke Laan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Simpel, doeltreffend, niet te duur denk ik. Mensen aan de knoppen die het begrijpen. Snel contact, zelfs dat er zonder vragen wordt gebeld naar mij om korte stappen te kunnen maken. Super!
vrijdag 8 september 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht. Laat me voor een jaar betalen terwijl het domein is verwijdert. Zeer matige en onvriendelijke klantenservice. Langzaam en ouderwetse cpanel. Geen mogelijkheid om een subdomein te forwarden bijvoorbeeld. Niet meer van deze tijd.
donderdag 29 december 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bizar slechte support de laatste 2 jaar. Support tickets worden niet beantwoord, telefonisch onbereikbaar. Eventuele storingen moet je op Facebook lezen en als meer klanten klagen, moet je een workaround uit de reacties van andere klanten lezen. Helaas is 0 sterren geven niet mogelijk, maar dit is ronduit slechte webhoster.
donderdag 24 september 2015
Peeters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor de zoveelste keer werd er via mijn account (of script op de server) spam verzonden. En dan 300 mails per keer. Hier heb ik hulp bij gevraagd, maar ipv daarvan is het telkens een wazig antwoord. "Het zal wel aan één van je scripts liggen" , dat soort zaken. Ik ben daar als klant niet mee geholpen. Door dit gedoe moest ik (op hun verzoek), steeds het wachtwoord veranderen. Waardoor ik vanaf sommige werkplekken met de verkeerde instellingen dus niet goed inlog. Na een enkele keer blokkeren ze dan het IP adres en moet je weer gaan mailen om deze vrij te geven. (Het kan overigens aan mij liggen, maar kunnen ze een IP dan niet in een groep zetten die ziet dat het van een klant is... maar goed). Na de zoveelste wachtwoord wijziging , ging het een tijdje goed. Vond ik al vreemd want elke keer werd er opnieuw mail verzonden. Zal dus aan een script of lek in het algemeen hebben gelegen, maar ik kan dat niet monitoren. Ze beweren nu overigens een document gestuurd te hebben, maar dat zal vast weer naar het verkeerde mail adres zijn wat ik al tig keer heb gezegd. Zelf wil ik nu de hele server leeg gooien en er een nieuwe site uploaden en verder geen overbodige scripts en zo. Met scripts spelen en zo , doe ik wel op andere servers waar ik nooit problemen heb. Maar nu is het zo dat meneer Dave Wijnhoven als sinds vorige week het vertikt om mij te helpen omdat ik blijkbaar niet al te vrolijk had gereageerd op het zoveelste incident op mijn domein. Ik kan nu twee van mijn sites niet bereiken en het control panel kom ik ook niet op. Via hun website wachtwoord opgevraagd, maar als ik de gestuurde reset link wil gebruiken , gebeurd er niets. Hoe dan ook zit Dave Wijnhoven mij zoveel mogelijk te fucken, terwijl ik een betalende klant ben. Ik kan niet ook niet bij mijn website komen, waar Sity geld voor ontvangt. Voor de duidelijkheid, ik heb geen mail met ziektes of zo gestuurd, maar wel met grote letters geschreven dat ik het zat ben. Had ik ook niet moeten doen, maar ik werd echt gek toen er weer mails verstuurt werden vanaf mijn adres en om die reden ook nog eens mijn site werd plat gelegd door dit bedrijf. Het is echt te triest dat dit mannetje zijn macht als admin gebruikt om een klant dwars te liggen. Inmiddels heb ik al een verhuizing aangevraagd, maar tot die tijd wil ik gewoon bij mijn bestanden kunnen. Sity is een re-de-lijke provider. Over het algemeen netjes online, maar voor hen 30 anderen.
maandag 3 februari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kort maar krachtig. Heel slecht. Niet te bereiken. Reageren niet op e-mails. Website al weken plat. Bah!!
maandag 9 december 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heren, blijf weg bij deze hosting. En ga er weg als je op dit moment klant bent. Wat is dit voor een oplichtingszaak. Ik krijg geen toegang tot Phpmyadmin, de SQL database faalt vaak, FTP gooit je er vaak uit "vanwege teveel connecties". Contact opnemen? Overal lees je dat ze niet willen worden gebeld, lekker persoonlijk, lekkere support. Nummer gevonden, menu was half in het nederlands, half engels, Kies nummer 3 voor Sity Hosting, en dan kies je dat, wat krijg je te horen, een of ander Engels gedrocht dat zegt "We are sorry you experience problems, Goodbye" en dan wordt de telefoon opgehangen. Wat een, K-walitatief U-itermate T-eleurstellend bedrijf.
maandag 21 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een 4-tal tevreden jaren is er iets gebeurt, de laatste 2 jaar zijn een compleet andere ervaring.. Het lijkt wel alsof de mensen die de kennis en kunde aan boord hadden om de servers te patchen en upgraden (werkend te houden) opeens gevlogen zijn. Tevens is de support desk een zwart gat geworden, op zich best spannend maar niet als je al ruim een week geen beheer op mailboxen en diverse andere onderdelen van je sites mist. Ik draai op een resellers pakket en host momenteel 17 domeinnamen bij deze provider, ik sta op het punt mijn contracten te ontbinden wegens slechte (lees: geen) dienstverlening, niet nakomen van support afspraken, geen reactie op email/tickets en het plotseling opheffen van het support telefoonnummer, geeft nu opeens geen gehoor.. Tip voor bestaande klanten, zoek op Aleto, bel dat nummer en selecteer keuze 2 in het menu. Zo kom je toch nog in contact met een medewerker, of je er verder mee komt is de vraag, bij mij heeft het nog niet geleid tot oplossing van mijn problemen. Mijn laatste support aanvraag staat inmiddels meer dan 1,5 week open, ik kon niet bij een deel van DirectAdmin. Inmiddels kom ik HEEL direct admin niet in, op GEEN van mijn domeinnamen (logisch, draait allemaal op 1 resellers account...) maar toch. Al meer dan 1,5 week zeuren gaat zelfs mijn gedult te boven. Hopelijk zijn ze wat sneller met de domein verhuis tokens uitleveren. zucht.
donderdag 19 juli 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hey, Men verwijderd ongevraagd FTP-accounts + als er hackers de servers hacken dan heeft sity plots geen back-up's meer waardoor je geen site meer hebt door SITY!!! haar schuld. Professionaliteit is bij deze hoster ZEER ver te zoeken. + wijzigen ze voordurend zaken waardoor er wel atlijd problemen zijn (nu weer met de statistieken). Gratis hosts zijn momenteel beter als sity (daar blijven je bestanden tenminste veilig)
vrijdag 17 juli 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot 2 jaar geleden was sity enorm goed. Vanaf dan is het enorm bergaf gegaan. Momenteel loopt er wel dagelijks een server vast bij hen en dit zullen ze zeker niet melden bij hun nieuws daar lijkt het alsof dat er bijna nooit een storing is. Hun NOC pagina (http://sity.nl/?show=support-noc) hebben ze offline gehaald omdat ze zich schaamde dat er constant wel één of andere service niet werkte tot zelfs soms alle servers down door hun eigen datacentrum dat al meer storingen heeft veroorzaakt dan een bestaand datacentrum (+ ook nog duurder!!!!!!) Ik ben snel overgestapt op deftige hosting want er komt echt geen verbetering meer in. Geen aanrader dus
vrijdag 17 juli 2009
verspecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Men antwoord bijna niet op mails / tickets en het is precies of het bedrijf wordt beheerd door een hoop idioten die niets van apache afweten. Elk ander hostingbedrijf is goed beveiligd tegen aanvallen of hacks behalve sity natuurlijk. Als je een uptime haalt van 90% mag je blij zijn!!! Ik ben er 8 maand geweest maar heb alles al verhuist! Is nog geen euro per jaar waard
vrijdag 10 juli 2009
verduffelt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waar het eerst te mooi voor woorden leek, moe tik de laatste weken besluiten met niets dan problemen. Als alles vlotjes werkt is elke webhoster goed. Als er zich dan problemen voordoen herken je het verschil in prijs. De laatste weken zijn de websites geregeld niet bereikbaar, problemen met phpmyadmin, ... Verhalen over bugs in Apache etc zijn allemaal heel mooi, maar waarom enkel deze server? Als het niet te verhelpen was hadden we er vast via de media al meer over vernomen gezien het marktaandeel van Apache. Ik kijk er tegen op om de grote websites op onze reseller te verhuizen, maar veel langer wacht ik niet als de problemen aanhouden.
donderdag 9 juli 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaring. Ondanks dat ik zowel schriftelijk als per e-mail de dienst heb opgezegd blijf ik facturen krijgen. Enig oplossend vermogen is ook niet aanwezig; geld gaat klaarblijkelijk voor de klant. Ook per e-mail wordt laat gereageerd (25 dagen reactietijd laatste e-mail). Al met al een partij welke de zaken duidelijk niet op orde heeft. Afrader dus.
zaterdag 4 juli 2009
van Grouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tja.... De mogelijkheden van het reselelr-pakket en de prijs zijn grotendeels prima. Maar: met smart zitten we al vele vele maanden te wachten op een nieuwe mysql versie. De server 14 (waar wij een paar databases in gebruik hebben) is nu onaangekondigd kennelijk ineens geupgrade. Toevallig (...) zijn nu ineens de databases allemaal corrupt (meeste tabellen zijn verdwenen/corrupt) en applicaties onbruikbaar, dus de mail staat hier weer "rood-gloeiend" met ontevreden klanten...... We hadden Sity overigens nadrukkelijk gevraagd om ons vooraf even een seintje te geven ivm een extra backup (die nu dus - door ons - niet gemaakt is) en om onze klanten tijdig te kunnen informeren. Maar dat is dus niet gebeurd en nu maar hopen, dat er door Sity zelf wel de gebruikelijke veiligheidsbackup is gemaakt, zodat onze klanten niet alleen met onverwachte downtime, maar ook nogeens met onherstelbaar dataverlies geconfronteerd zullen worden........ Zitten nu alweer sinds gistermiddag ZONDER ENIGE REAKTIE van Sity. Kwestie van wachten op schade-claims door onze eigen klanten vrees ik....
zaterdag 27 juni 2009
Harkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was redelijk tevreden, maar nu niet meer. Als het werkt is het best snel en stabiel, maar ik heb vaker een storing gehad. En momenteel krijg ik een adaware, spyware, trojan pagina te zien als ik naar mijn website wil gaan. Dit is gewoon gehacked of wat dan ook. Ze zijn pas vanaf 9 uur bereikbaar, dus kan straks pas bellen, maar dit is het zoveelste incident al. Mijn andere website bij active24 draait al jaaaaren ZONDER enige storing/probleem of wat dan ook.
maandag 11 mei 2009
Wichhart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je wilt opzeggen doe dit dan schriftelijk aangetekend anders gaat het linea directa in de versnipperaar
dinsdag 3 maart 2009
Technola
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om met het positieve te beginnen: Sity heeft een prima reseller pakket te bieden qua mogelijkheden en prijsstelling. De betrouwbaarheid (v.w.b. bereikbaarheid van de servers en adequate ondersteuning bij melding daarvan) laat de laatste maanden jammer genoeg wel te wensen over. Wij hebben - als afnemer van een resellerpakket - nu al maanden (!) het probleem, dat vele honderden malen per dag de verbindingen haperen. Soms maar zo'n 10 seconden, soms 10 minuten. We hebben al eerder wat monitor-logs opgestuurd naar sity. De sites zijn dan even onbereikbaar, klanten kunnen hun mail niet ophalen en wij zelf lopen vooral tegen ftp connectieproblemen aan. Een paar bestanden uploaden is zelfs al een probleem, de eerste lukt prima, daarna is hij telkens de connectie kwijt en kan die soms pas na minuten maken. Fijn, als je een Joomla installatie wilt uploaden b.v. . Praktisch onwerkbaar dus. En ja, je mag bij een prijsgunstige aanbieding misschien niet al te hoge eisen stellen, maar het kunnen uploaden van je bestanden is toch geen onredelijke verwachting.... En de reaktie van Sity: "wij hebben met deze server nooit problemen" of iets van gelijke strekking, tja...daar is het probleem (waar verschillende partijen los van elkaar tegenaan lopen) natuurlijk niet echt mee verholpen! Op support-verzoeken per mail naar het daarvoor bestemde email-adres support@sity.nl wordt helaas ook al niet meer gereageerd... Nu dus maar een verzoek om hun forum gezet in de hoop, dat daar wel reaktie op komt. Afwachten dus maar weer....
zondag 6 april 2008
VisionPoint
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de overname (alweer een hele tijd geleden) werkelijk perfect. Zij reageren snel op alles; vragen, wijzigingen, aanvragen, enz... Perfect product, zeer adequaat, geweldige service tegen een super prijs. Absolute aanrader!!
woensdag 2 januari 2008
Hans Romeijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 23 april 2006 besloot ik mijn domein en website lunaonline.nl te verhuizen van Dootall naar Sity Hosting. Hoofdzakelijk was mijn beslissing gebaseerd in het feit dat Sity Hosting het keurmerk voerde van MKB OK ISP Gedragscode.com (Klant = Koning). Al gauw bleek lunaonline.nl geweldig te lopen en stond al gauw op de Google pagerank 3 en had ruim 200 exclusieve bezoekers goed voor 3000 pageviews per dag. Ik was natuurlijk razend enthousiast en al gauw registreerde ik nog twee domeinen bij Sity Hosting. Opeens bleek tot mijn verbazing de sites iedere week regelmatig offline te zijn. Ik probeerde met veel moeite contact te krijgen met Sity Hosting en na een aantal dagen kwam het bericht via email waarin werd uitgelegd dat mijn pakket uitgeschakeld word wanneer de bandbreedte word overschreden. Ik ben dit uiteraard gaan onderzoeken en bleek dus ruimschoots onder het limiet te zitten en vertelde mijn bevindingen aan Sity Hosting. Deze bood excuses aan en beloofde dat er op gelet zou worden. Na deze belofte bleef het Hosting pakket regelmatig uitgeschakeld worden. Soms wel bijna 5 dagen achtereen. Voor mij was de maat inmiddels vol en besloot uitgebreid om uitleg van Sity Hosting. Dit keer gaven ze de schuld aan onbeveiligde emailformulieren. Ik besloot om alle mogelijke emailverkeer te blokkeren en te verwijderen, zodat het beslist niet meer mogelijk was om via mijn pakket te e-mailen. Deze actie mocht ook niet baten, twee weken gingen voorbij en mijn pakket was weer uitgeschakeld. Na lang smeken en bedelen om uitleg kreeg ik de opdracht dat ik eerst mijn scripts op de site moest aanpassen en of verwijderen. Ten eerste weet ik tot op heden niet welke scripts en ten tweede kan ik niets aanpassen en of verwijderen daar ik geen toegang meer heb tot mijn pakket. Al met al stond ik met mijn rug tegen de muur en kon niets meer doen. De enige mogelijkheid die overbleef was verhuizen naar een andere Hosting. Dit alles heeft mijn vertrouwen flink beschadigd en heeft mij niet alleen financieel gedupeerd, maar ook vooral slapeloze nachten en medicijnen. Ik heb dit alles laatst met de nieuwe Hosting besproken en deze kon mij melden, dat ik waarschijnlijk het slachtoffer ben geworden van goedkoop reclame maken. Telkens als mijn websites uitgeschakeld worden, kom je automatisch terecht op de promotie pagina van Sity Hosting.
zaterdag 4 augustus 2007
B.M. Gerlings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ons bedrijf heeft een resellerspakket bij Sity Hosting. Sity hosting is een uitermate goed voorbeeld van een goede prijs / kwaliteit-verhouding. Voor ? 6 per maand kan je "webhost" spelen en kun je maximaal 250 domeinen hosten. Deze prijs vindt je nergens anders tegen deze kwaliteit. Ja wellicht IX webshosting, maar geloof me, je wilt je bezoekers geen websites laten bekijken op dial-up modem snelheid. Sity hosting is snel en betrouwbaar voor ?6. Ondersteuning?! perfect! Ga niet zomaar wat lopen gillen en verkondigen in fora zonder eerst gewoon de helpdesk te bellen. De medewerkers zijn zeeeer behulpzaam. Al vaker gezien dat er toch altjd mensen zijn die eerst gillen en dan pas contact opnemen. Zelfs problemen in het weekend worden vlot verholpen. In het kort wie voor weinig geld een flexibel doch uitgebreid pakket wil hebben waar je ook nog eens webhostje kan spelen. Sity is een toppertje! Downtown. Ach er is geen enkele provider die je 100% uptime garandeert. Ben eens een paar minuutjes down geweest. Koop een nieuwe auto zou ik zeggen en vraag aan de garagehouder of je een "altijd-start"-garantie voor de auto kan krijgen. Lukt je wellicht ook niet. Voor mensen die 100% uptime willen, neem InternetServices voor ? 150 per maand. Ik vind ? 6,- per maand wel mooi.
dinsdag 22 mei 2007
Piet Nutbey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een negatieve ervaring met Zenid.net ben ik in 2005 overgestapt naar Sity. Klaarblijkelijk is dat na de overname door Aleto geweest en ik heb tot nu toe niet te klagen gehad. Heb recent ook een resellerpakket aangeschaft en een aantal domeinen erbij en ik kan alleen maar zeggen dat de ondersteuning tot nu toe prima is. Vragen die ik stel worden correct beantwoord. Al met al verdient Sity zeker een kans, vooral gezien de mooie prijzen die ze bieden. Erg positief is dat ze bij aanvragen van pakketten altijd even een telefoontje er tegen aan gooien om effe alles goed na te kijken, zodat er geen vergissingen gemaakt worden.
maandag 28 augustus 2006
Willy Vaessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds bijna een half jaar klant van Sity en zeer tevreden. Tot nog toe (voor zover ik weet) is de server waarop ik zit 1x een paar uur down geweest. Dit kwam door een ddos attack waar volgens mij geen enkele host wat tegen kan doen. Op de site wordt je goed op de hoogte gehouden van onderhoud en storingen. Hierdoor is ook gelijk duidelijk wat er aan de hand is als iets een keer niet werkt. Als je afhankelijk bent van je website zoals webwinkels e.d. zou ik toch adviseren om naar een (duurdere) proffesionelere host te gaan. Maar toch: Een echte aanrader, zeker voor die lage prijzen!
woensdag 24 mei 2006
Jurgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ZEER tevreden over sity, maar dan ook echt ZEER tevreden. Dit weekend is zelfs het RAM geheugen van de servers verdubbeld, de service is prima en de downtime valt mij erg mee, als k hier alle reacties lees. ZEKER AAN TE RADEN!
dinsdag 4 april 2006
Boyd Meuleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou zit nu al geringetijd bij sity.nl / aleto maar het is 1 en al kloten. Ik moet diverse malen per maand mailen omdat de server plat ligt, stuk is ... of zelfs gehackt wordt. Er stond zomaar een stuk javascript in mn php script... tot 3x toe. Hmmm.. Sinds dien ligt server 3 tamelijk plat. Ik zag ook dat er meer mensen hier op server 3 zitten. dns xxx.xxx.xxx.144 Wie heeft er nog meer problemen met Sity en server 3! Is er iemand die mij een andere beter host kan bieden tegen de zelfde kostprijs... ????
vrijdag 11 november 2005
Bierling, PJ
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een prima hosting die ik inmiddels ook voor mijn eigen klanten gebruik. In het begin schrok ik me rot, maar na de overname is alles prima gegaan. Alleen soms wat vervelend dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Gelukkig hebben ze hiervoor wel recente nieuwsberichten op hun website staan die klante informeert als er iets mis gaat. Aanrader voor iedereen!
donderdag 3 november 2005
Wouter Gelderblom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerder heb ik hier over mijn slechte ervaringen met Sity webhosting gepost, maar ik wil bij deze zeggen dat: SITY WEBHOSTING nu PRIMA service heeft! Ik ben nog niet eenmaal offline geweest sinds Sity is overgenomen door n professioneler bedrijf, vragen worden snel beantwoord. Het is nog steeds spotgoedkoop, maar het is geen duurkoop, integendeel, perfect so far. Leek me wel zo eerlijk om deze nieuwe betere ervaringen ook even erbij te zetten. Bart Weber
dinsdag 27 september 2005
Bart Weber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb aangemeld om te gaan verhuizen naar sity (ondanks de dure kosten voor de registratie voor een domein). Nu krijg ik het contract per e-mail, en zie ik opeens alle prijzen exclusief btw zijn. Bovendien vind ik het ook dubieus dat je ook nog eens voor een licentie van een een of ander wazig programma moet betalen a 15 euro per jaar al wil je domeinnamen registreren als reseller. Hadden ze dan niet gewoon een (gratis) beheertje kunnen maken hiervoor? Al met al vind ik het allemaal wel erg dubieus.
donderdag 1 september 2005
Cristan Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Ik heb sinds 1,5 maand ook een pakket bij sity. Het bevalt me helemaal prima! Totaal niet duur,, goedkoop zelfs. De service is echt prima, ze hebbenmijn domeinnaam heel snel verhuisd en ik had meteen een serverplaats! Ik raad het iedereen super aan! Groeten van Stijn
donderdag 18 augustus 2005
Stijn de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zo, heb veel negatiefe reacties gelezen, maar je merkt echt aan de reacties dat nadat er een nieuwe eigennaar is gekomen alles goed is geregeld. Zelf zit ik nu 2 maand ongveer bij sity, en alles werkt super. een keer down geweest, maar dat kwam, zoals anderen ook al aan gaven door een storing van derden. Dit zou nu opgelost moeten zijn want ze hebben de DNS nu in eigen beheer. Vergeleken bij andere goedkope hosting providers (sohosted etc) is sity ERG snel... Ik heb verder nog nooit problemen onder vonden en word altijd netjes en snel geholpen een dikke 10 voor sity!
vrijdag 10 juni 2005
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absoluut een goede ervaring! zit er nu een jaar, en ik heb veel bandbreedte en veel opslagruimte voor een lage prijs, absoluut een aanrader! Jeroen de Gooijer
zondag 5 juni 2005
Jeroen de Gooijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit er zelf sinds een aantal weken en alleen gister lag hij een dag plat. Dit kwam niet door sity zelf, maar waar de servers geplaatst stonden was een storing. Dit lag nog aan de vorige eigenaar en toevallig stond verhuizing van de servers al op de kalender. Deze storing was dus gewoon 1 dag te vroeg anders hadden we er geen last van gehad. 2 vrienden van mij hebben deze hosting al langer en sinds er nieuwe eigenaars zitten (van aleto.nl) is alles pico bello in orde! Petje af voor deze hosters! Het is namelijk ook nog eens spotgoedkoop en support via MSN gaat meestal ook supersnel!
zaterdag 21 mei 2005
Driekes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nog maar sinds een aantal weken een resellerpakket bij Sity. Mijn bedoeling was om lekker goedkoop een aantal websites bij Sity te plaatsen. Al snel ging er vanalles fout, een domein wat moest worden verhuist werd niet verhuist en later ook nog eens verkeerd zodat het domein niet bereikbaar was... Support via msn en mail duurde lang en was nou niet bepaald profesioneel. Ja de prijzen zijn erg laag, maar nu zijn ze al wel weer een paar uren down, gelukkig heb ik ook nog steeds geen factuur gehad van de heren van Sity... Conclusie: zoek even verder...
donderdag 19 mei 2005
Erwin Doornbos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben er pas net bij en tot nu toe gaat alles 100%. En mocht er iets fout gaan.... Wat een lage prijzen zeg niet te geloven!. Ik denk dat je dan ook wel iets minder service kunt verwachten in tegenstelling tot andere waar je minimaal 10 keer zo veel betaald toch? John
zondag 6 maart 2005
John
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al zes maand bezig (na betaling uiteraard) een site online te krijgen. Sity is inmiddels van eigenaar veranderd, en het is binnen een dag geregeld. Hoedje af, ik heb er nu vertrouwen in gekregen......
donderdag 24 februari 2005
jurry weijmer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eindelijk is het weer online na meer dan een maand downtime!
zaterdag 12 februari 2005
Frank Yang
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sity is overgenomen Nu is de service weer prima weer peter (vorige eigenaar) een maand over deed was alles met de nieuwe eigenaar in 2 uur opgelost alles is weer online
vrijdag 11 februari 2005
Arjan (amr)
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Applausje voor sity!! Afgelopen zondag hebben zij een downtime bereikt van 4 weken! Kun je bij een downtime van 4 weken nog spreken van een webhost?? In mijn ogen niet! En dan de behandeling? Nog steeds niets een veranderd! Sity weigert zijn medewerking te verlenen aan verhuizingen van domeinen! En daarbovenop heeft Peter ook nog eens ALLE NEGATIEVE BERICHTEN van de afgelopen maand van zijn forum verwijderd!! Hoe bedoel je, censuur?? Sity een scahnde voor ALLE webhostingbedrijven in Nederland! Zo'n oplichter zou moeten worden aangeklaagd!
woensdag 9 februari 2005
Ultras Arnhem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hierbij wil ik sity van harte feliciteren met een volle maand downtime op rij!!!
dinsdag 8 februari 2005
RetroX
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze zijn zo ontzettend slecht, we zijn 3 WEKEN DOWN GEWEEST. Nu heeft de eigenaar (school jongetje van 17) alle negatieve reacties van zijn forum gewist en mensen die hier over klagen worden kortweg afgebekt. Voor het geld wat sity kost zijn hosts te vinden die wel zorg dragen voor hun bedrijf en verantwoordelijkheden. Het blijkt maar weer eens (is namelijk niet de eerste keer) dat dit jochie NIET WEET WAT KLANTEN BINDING IS Oh en Peter GA INDERDAAD MAAR EEN KRANTEWIJK DOEN WANT DIT IS OPLICHTING VAN DE BOVENSTE PLANK. Ik heb een klacht ingelegd bij de KVK en belastingdienst
vrijdag 4 februari 2005
Sjaak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
GEWOON TROEP. Ga nooit in zee met deze mensen. In totaal al 6 weken downtime, geen reactie op e-mail, indien antwoord is het ronduit onbeschoft, ze gooien het forum gewoon plat om negatieve reacties te verbergen. Terwijl hij bezig zou moeten zijn met de reparatie van zijn servers, heeft hij wel tijd om op andere fora's te posten. Kortom neem nooit webhosting bij sity. EENS SLECHT, ALTIJD SLECHT, dat heeft peter wel bewezen.
dinsdag 1 februari 2005
Chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jahoor, ze zijn nou al 3 weken offline en nou heb ie het forum waar iedereen de ellende van zich af kon schrijven er afgegooid. Ik denk dat hij de stekkers er uit heeft getrokken en een krantenwijk heeft genomen.
maandag 31 januari 2005
Paul Breeuwsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bar en boos. Mijn advies: AFBLIJVEN! Waarom? - Up time is niet stabiel (inmiddels 2 weken down) - Nauwelijks communicatie - Hobby hoster (i.p.v. krantenwijk) - Reageert zeer traag of gewoon niet - Het kost weinig en je krijgt weinig
zaterdag 22 januari 2005
Hans Romeijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wacht nu al 1,5 week op de registratie van mij .nl domein. Hij wordt bij whois nog steeds aangegeven als 'vrij' ik heb hier al 3 mailtjes over gestuurd naar Peter, maar niks gehoord. Heb geprobeerd Andrew te mailen maar die mailt ook al niet terug. Ik stap bij deze van deze webhosting af en betaal wel wat meer voor w?l goede hosting! Kameraad van me heeft trouwens w?l goede ervaringen met deze host dus weet niet waar het dan aan ligt...
zaterdag 22 januari 2005
Jaapie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is een erg slechte host. Mijn website en die van veel anderen is nu al een week lang offline. Hier moest ik een ander emailadres invullen omdat ik mijn eigen mail niet kan ophalen.
dinsdag 18 januari 2005
Paul Breeuwsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een nep is dat hier! De meeste positieve reacties heb ik nagetrokken en zijn geschreven voor vrienden van Peter. Sorry hoor, maar als je op zo'n manier aandacht wil krijgen. De service is gewoon slecht. Bijzonder slecht zelfs. Die jongeren heeft totaal geen verstand van zaken en moet nog veel leren over service. De site is nu al bijna twee weken down doordat hij problemen heeft met de server die hij blijkbaar zelf niet kan oplossen en waarvoor hij geen tijd heeft omdat hij op school zit. En al langer dan twee weken heb ik problemen met o.a. de e-mail omdat hij alles niet goed ingesteld heeft. Kortom, HOST HIER NIET! Het mag dan goedkoop zijn, het is dan ook allerbelabberst.
dinsdag 18 januari 2005
Ruben Hadders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik vindt het echt een klote host als ik et zo mag zeggen ik heb al 5 keer gedregen met rechtsbijstand en dan is het idd zoals eerder vernoemd in een keer terug on line ! hoeveel mails dat ik al heb verstuurd naar hun goh ? ontelbaar ! en dna steeds een autoreply met u mail is in behandeling genomen door... maar bon voor de rest zou het een goede host zijn als ze 24/24 online konden garanderen. maar ze komen op gang maar blijven oefenen maar momenteel is het domein weer off line van mij en men mysql geeft fouten weer enzo dus ik ben vrij pist en negatief over de host momenteel !! met vriendelijke groeten, jenn? wim (belgie)
dinsdag 18 januari 2005
wim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels een half klant jaar bij Sity. In 6 maanden 6 WEKEN downtime door brakke servers en een onwillend host. Advies over hosting bij sity: doen als je een site hebt waar je (bijna) niets mee doet anders: Niet doen. *ps. ik ben zelf mijn domein nu aan het verhuizen naar een betrouwbare host.
dinsdag 18 januari 2005
Martyn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
2 woorden voor mensen die in hun hoofd halen met sity in zee te gaan: NIET DOEN!! Waarom niet? Ik maak nu enkele maanden gebruik van de diensten van sity, of liever gezegd GEEN gebruik van de diensten van sity! In mijn eerdere posting n.a.v. van de eerdere grote problemen met sity meldde ik al dat mijn site WEKEN OFFLINE is geweest! Daarna heeft het zo'1,5 maand probleemloos gelopen. gelukkig, dacht ik nog... Dat gun je peter ook wel na al die ellende!! Maar nu??? Vandaag zijn we al ruim een week weer offline!!!!! RUIM EEN WEEK!! De site is onbereikbaar. Deze downtime zou het gevolg zijn van een hack poging maar zelfs die problemen zouden in 24 uur OPGELOST kunnen zijn!!! Nu vragen klanten zich al 8 dagen af waar hun site is!! En wat is het antwoord? 'We verwachten de problemen vandaag/morgen opgelost te hebben'!! Leuk.... Maar niet als je dat al de hele week hoort!! Kortom: Bespaar je de ergernissen van sity!! Zoek nog even verder zou ik zeggen!
dinsdag 18 januari 2005
Ultras-Arnhem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Sity Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl