Sity Hosting

2,9 / 5 92 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60002964
Website screenshot Sity Hosting

Overall score

2,9 / 5 92 ervaringen

Totaal (92)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 92 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt waardeloos... Mijn site is al weken onbereikbaar (jawel: weken)... Er is geen contact mogelijk met sity.nl... En het leukste is dat sity.nl het klantenforum ook maar heeft stilgelegd (zodat webhosters nu bijna als forum gebruikt wordt (zie alle berichten hieronder))... tip: blijf bij sity weg!
zondag 31 oktober 2004
peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte ervaringen (start september 2004): - onduidelijke communicatie - geen beantwoording van vragen en klachten - regelmatig geen bereik server - website al een week niet bereikbaar Ik vertrek bij Sity. Iemand al geld teruggeeist ? zo ja hoe ?
zaterdag 30 oktober 2004
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben het ook verdomme gewoon zat wat is dit voor slechte hosting _ Geen reacties op Mail _ Geen Reactie op Msn _ Telefoon wordt niet opgenomen _ Meer Down dan Offline _ Forum Offline gegooit (Hij zal wel de negatiefe topics weghale) ...................................... Dat zijn de punten trap niet in die geintjes van goede host wat op sity.nl staat het is 3 x niks dus mensen neem geen sity zo dat moest er effe uit :( M.v.G AMR
woensdag 27 oktober 2004
Amr
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een slechte host totaal niet bereikbaar enkel via het webhosting forum. al 3 dagen offline en eerder al bijna 6 dagen, ook ik heb contact opgenomen met sohosted aangezien zij voor bijna hetzelfde geld ook goede hosting aanbieden. SITY IS HET SLECHTSTE WAT MIJ OOIT IS OVERKOMEN!!!
woensdag 27 oktober 2004
Joris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan me helemaal aansluiten bij hetgene wat hiervoor verteld is. De laatste maand was het echt een groot drama!!! Keer op keer was de server eruit. Vorige week is mijn website zelfs 5,5 dag niet bereikbaar geweest. Toen hij eindelijk zaterdag weer online kwam dacht ik dat we het hadden gehad. GING HIJ ER ZONDAGMIDDAG WEER UIT!!!! Dat was voor mij de druppel!! Ik heb mijn domein verhuisd naar een andere host. Heb me aangemeld bij www.sohosted.com en weet zeker, gezien de recensies die die host krijgt dat ik daar een superkeuze mee gemaakt heb. Alleen al de manier hoe je daar telefonisch of via de mail te woord word gestaan is al een wereld van verschil.!!!!! Ja sity is via de mail en msn bereikbaar, maar of ze reageren is altijd maar afwachten en als ze dan al de moeite doen is het een heel kort berichtje waar je totaal niets mee kan!! Nee voor mij NOOIT GEEN SITY MEER!!!!!
dinsdag 26 oktober 2004
Edwin Plasmeijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is om moedeloos van te worden! Sinds afgelopen donderdag was de site, na een volle week niet bereikbaar te zijn geweest, 2 dagen online! Maar zondag was de site WEER offline! Toen de site voor de eerste keer offline was, was het druk op het sity forum! Veel vragen en klachten, weinig antwoord! Nu er WEER problemen zijn, is het forum offline... Zogenaamd onderhoud!! Kom nou toch... Mijn site is WEER niet bereikbaar en ik heb er nu schoon genoeg van!
maandag 25 oktober 2004
Barry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Nou weer een klacht erbij, ik zal me proberen in te houden. het begon allemaal 3 Oktober 2004, ik had een pakket aangevraagt en kreeg netjes binnen 1 minuut een mail terug met de gegevens, mijn account zou in de loop van de dag actief worden. Na veel mailen en proberen te bellen heb ik sity kunnen bereiken en hebben ze op 15-10-2004 mn account geactiveert. Ik heb gevraagt wanneer ze mijn domein zouden registreren op dezelfde dag maar dat gaf een fout en ze gingen afwachten. Tot nu toe wacht ik nog steeds op mijn domein naam en sity is gewoon totaal onbereikbaar, noch via telefoon, noch via e-mail en het forum is offline. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik heb al betaald dus ik hoop dat mn domein naam binnekort online komt anders weet ik het ook niet meer. Met vriendelijke groet, Kevin
zaterdag 23 oktober 2004
Kevin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit slaat echt alles!!!!! Eerst was ik wel tevreden over deze host maar de laastse 8 weken is het super slecht, de eigenaar is maar 16 jaar oud en weet dus zeer weinig van een goede bedrijfsvoering! Regelmatig is de MySQL down of de hele server is gewoon down, daar wordt dan niets aangedaan en meneer gaat dan wel zijn eigen site updaten en die van zijn klanten zijn gewoon niet bereikbaar! Momenteel zijn alle sites van Sity al meer dan 3 dagen down!!! Mensen begin niet aan deze elende. Overweegt u het toch lees dan eerst een op het forum van sity want dat bedenkt u zich nog wel!!! www.forum.sity.nl
maandag 18 oktober 2004
Mario
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Ik sluit mij volledig aan bij Michiel, service is zeer slecht gekomen, ik wil hem telkens spreken als hij online is, maar ik krijg niet eens een antwoord. Nu ligt me sql op me site al meer dan 32 uur PLAT! Dit vind ik niet om te lachen, en ik mail de beheerder maar ik krijg steeds geen antwoord op m'n e-mail! En als ik op m'n ftp wil duurd het uren tegen ik er op geraak! Ik heb toch betaald voor goede hosting mag ik hopen! Groeten, Declercq Jens
zondag 17 oktober 2004
Jens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Iedereen zegt wel heel leuk dat deze hoster echt goed is maar dat is dus zker niet mijn mening !! Ik krijg de laatste 2 weken geen support, mail beantwoorden ze niet en telefoon ook niet !! Ik had de beheerder op MSN gesproken en had een deal gemaakt 2 domeinamen 1.nl en 1 .com voor ?25,- te kopen, niet wetende dat dit EXCL. BTW was wat hij er NIET bij gezegt heeft, ik het geld over maken (?25,-) gaat ie nu moeilijk doen jah het was ?29,75 en je moet nog ?4,75 erbij storten, hij heeft hellemaal niet gezegt dat het EXCL BTW was, dus nu gaat ie moeilijk doen. Totaal GEEN aanrader want je krijgt en geen support en hij maakt geen juist afspraken !!
dinsdag 5 oktober 2004
Michiel de Gooijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Sity Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: