Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / xYnta Internet Solutions

xYnta Internet Solutions

3,4 / 5 45 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24359234
Website screenshot xYnta Internet Solutions

Overall score

3,4 / 5 45 ervaringen

Totaal (45)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Xynta

Hosting bedrijf Xynta is gevestigd in Zwijndrecht en biedt webhosting aan sinds 2004. De hosting pakketten zijn volgens het bedrijf zelf compleet. We zien dat het goedkoopste pakket (pakket Compleet) beschikt over 10 GB schijfruimte, onbeperkt dataverkeer, 1 CPU en 1024 MB werkgeheugen.

Naast shared webhosting heeft Xynta ook Managed VPS pakketten beginnend bij het Premium Basis VPS. Dit goedkoopste Managed VPS pakket kost €39,95 per maand en is geschikt voor tientallen websites, het VPS is uitgerust met 1 Intel Xeon CPU, 1 GB werkgeheugen, 50 GB schijfruimte en 1.000 GB dataverkeer.

Xynta ervaringen en klachten

Deel persoonlijke en zakelijke ervaringen met Xynta via webhosters.nl. Beschrijf in je eigen ervaring welke diensten er zijn gebruikt en wat er goed was of wat er juist slecht is bevallen. Denk hierbij inhoudelijk aan de snelheid van de hosting en ook aan support zoals het niveau van de klantenservice.

Ervaringen 45 op 5 pagina's

Alles top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu 1,5 jaar klant bij Xynta en nadat ik toen ben overgestapt alleen maar tevreden geweest. Bij de voorgaande webhosting was de klantservice matig maar Xynta helpt mij altijd hetzelfde uur nog met al mijn vragen. Ik ben zelf niet erg handig met web hosting dus dit komt erg goed van pas.
donderdag 15 maart 2018
Danielle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al geruime tijd zakelijke klant bij Xynta. Omdat mijn website alleen maar toonbaar hoeft te zijn was ik de moeilijkste niet. Wel enorm vaak tickets moeten aanmaken omdat naar mijn idee Xynta internet solutions niet tijdig hun eigen product van een update voorziet waardoor en vaak legio spam binnenkomt. Mijn website is gebouwd en wordt onderhouden door een universitair geschoold iemand welke voor diverse toonaangevende bedrijven werkt en weet waar hij over spreekt. De heer Axel Polfilet laat iedere keer doen voorkomen dat het aan mijn website ligt etc. Ook wanneer ik hem mail via Axel@xynta krijg ik een onaardige mail terug dat ik deze niet mag gebruiken. En dit terwijl ik dagelijks check of er een Wp update is en deze direct uitvoer. Nu zou ik zelf allemaal spam filters moeten downloaden? Naar mijn idee is dit een enorm klein bedrijf wat graag groot laat doen voorkomen. Geeft op zich niet, maar zorg dan iig dat je klantvriendelijk en oplossings gericht bent en de service goed is. Heb het lang geduld maar na dagelijks legio porno e.a. spam mails te ontvangen én mij weer niet serieus genomen voel door mijnheer Axel Polfilet van Xynta Internet Solutions is mijn maat vol. Zal zo spoedig mogelijk een andere provider gaan zoeken en dit bedrijf nimmer aan mijn zakelijke netwerk adviseren.
vrijdag 4 november 2016
Karel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Let op !! Er is daar kennelijk in die flat veel geldgebrek. opzeggen wordt toegezegd maar je blijft jaren lang facturen ontvangen voor niet geleverde diensten. Ook deze ervaring? ik wil graag weten hoe dit afloopet
vrijdag 5 april 2013
looper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer professionele webhoster waar je voor een scherpe prijs met al je webhosting benodigdheden naar toe kunt. Wijzelf huren hier een server, en kunnen ieder moment van de dag terecht voor hulp als wij ergens niet uitkomen. Daarnaast hebben wij voor een scherpe prijs ook een abonnement zodat 1 keer in de maand alle software wordt geüpdatet, zodat onze server zo veilig mogelijk blijft. Normaal betaal je 50 euro per uur, en 100 euro in het weekend voor werkzaamheden die buiten hun support vallen. Maar een enkele keer voor vaste klanten, lossen zei dit zelf gratis voor je op! Een aanrader voor iedereen, als je het ons vraagt.
vrijdag 29 juli 2011
van Dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op dit moment 4 servers bij deze partij ondergebracht, servers zijn heel snel, oplevering geschied over het algemeen binnen 48 uur en de ondersteuning is werkelijk een verademing. Vele servers van onze zijde zullen volgen.
donderdag 5 november 2009
van Dijkdracht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel erg tevreden over xYnta. Ik doe sinds een maand of 3 nu mee aan het beta programma van hun nieuwe website, ik moet zeggen dat er echt naar mijn suggesties wordt geluisterd. Het nieuwe controlepaneel is nog uitgebreider en overzichtelijker dan het huidige.De support is goed, er wordt altijd binnen max. een uur op mijn e-mail gereageerd en ook telefonisch zijn ze zowel overdag als s'avonds perfect bereikbaar. Ruim 3 jaar klant en zeker niet van plan weg te gaan!
donderdag 5 november 2009
Lagenland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over Xynta door de uitstekende service en uptime.
maandag 10 augustus 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het eerste wat ik dacht toen ik www.xYnta.nl bezocht was: WoW. Dat ziet er netjes uit.Als snel had ik het knopje naar de LiveChat gevonden en was ben ik ingesprek gekomen met 1 van de medewerkers, ik was opzoek naar een sponsor en xYnta bied daar een perfecte uitkomst voor!Al snel was er een goed contact tussen de klant (ik) en xYnta opgezet. Het personeel van xYnta zette zich volledig in om mijn server zo snel mogelijk online te krijgen. dit was dan ook al snel het geval.Zeer vriendelijke en gespecialiseerd personeel, met een hele hoge kwaliteits grens!
woensdag 5 december 2007
Daan van Gorkum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verwijzend naar mijn bericht op 25 nov 2005 hieronder , kort samengevat :Niet mee in zee gaan.Anno 2007 heb ik nog steeds niks ontvangen. Veel beloftes van de heer A maar daar komt niks van. Inmiddels via de rechter de zaak voor laten komen. Ze zijn niet opkomen dagen en dus terecht per verstek veroordeeld. Nu heeft de deurwaarder de opdracht gekregen om beslag te leggen en mijn geld terug te halen.Er zullen vast meer mensen zijn met dit probleem en deze kunnen dan straks (nog niet online) terecht bij http://www.xyntasucks.com/
vrijdag 17 augustus 2007
andre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Allereerst een duidelijk statement; Ik ga nooit meer met deze partij in zee, waaarom? lees maar hieronderEigenlijk was ik opzoek naar een goedkope hostingprovider zodat ik enkele sponsorprojecten kon testen. Na enig zoekwerk kwam ik op de website van deze "firma" terecht.Onze grote vriend had zoals al eerder was besproken vele mooie praatjes waarom ze zo goedkoop waren en toch goede service konden bieden. ik had binnen een maand meer dan 8 domeinnamen bij ze geclaimed ( sommige gekoppeld aan een ASP-hosting pakket )Hier begonnen de problemen eigenlijk al. Er waren eerst problemen met mijn account. Te weinig data-limiet en regelmatig lag de site eruit. Vervolgens kregen we het probleem van de mailserver. Op de windows server konden ze namelijk geen goede mailcomponenten draaien. ( lijkt mij een beetje apart aangezien ik bij al mijn hostingproviders hier nooit problemen mee heb )De communicatie was vanuit xynta niet optimaal. Na vele emailtjes en telefoontjes kwam het telkens uit op eigen initiatief tonen om enige correspondentie te ontvangen mbt de problemen die waren aangekaard.We zijn nu al meer dan 3 weken verder en tot op heden is nog steeds niet het mail probleem opgelost. Telkens krijg ik de reactie, er wordt aan gewerkt en het zal aan het einde van de dag opgelost zijn. ( Lange dagen maken ze daar dan ? )Al met al zeer negatieve ervaringen, Slechte service, niet nakomen van afspraken. Aan het lijntje gehouden worden. Amateuristisch. Eigenlijk gewoon bar en bar slecht in mijn ogen.Ik ben dan ook binnen een week overgegaan naar een nieuwe provider die wel aan de gewenste eisen voldoet en de betreffende service geeft.Een lang verhaal, over een bedrijf wat het eigenlijk niet waard is. Toch wil ik jullie hiervoor behoeden. Een ander iets is waar ik mij persoonlijk aan heb gestoord zijn de plotselingen prijsstijgingen. van de ene dag op de andere komt er 1.50 per domeinnaam bij. En waarom? dat staat er niet bij.In mijn ogen zijn het eerder mensen die snel wat zakgeld willen verdienen en verder niet met de klanten bezig zijn.Al met al zeer negatieve ervaringen en ik zal geen zaken meer met ze doen.!!!
dinsdag 24 juli 2007
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met xYnta Internet Solutions? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Compleet

€ 3,99 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

VPS Hosting

V512

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 250 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee