Home / Bedrijven (A tot Z) / xYnta Internet Solutions

xYnta Internet Solutions

3,3 / 5 44 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 24359234
Website screenshot xYnta Internet Solutions

Overall score

3,3 / 5 44 ervaringen

Totaal (44)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 44 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al geruime tijd zakelijke klant bij Xynta. Omdat mijn website alleen maar toonbaar hoeft te zijn was ik de moeilijkste niet. Wel enorm vaak tickets moeten aanmaken omdat naar mijn idee Xynta internet solutions niet tijdig hun eigen product van een update voorziet waardoor en vaak legio spam binnenkomt. Mijn website is gebouwd en wordt onderhouden door een universitair geschoold iemand welke voor diverse toonaangevende bedrijven werkt en weet waar hij over spreekt. De heer Axel Polfilet laat iedere keer doen voorkomen dat het aan mijn website ligt etc. Ook wanneer ik hem mail via Axel@xynta krijg ik een onaardige mail terug dat ik deze niet mag gebruiken. En dit terwijl ik dagelijks check of er een Wp update is en deze direct uitvoer. Nu zou ik zelf allemaal spam filters moeten downloaden? Naar mijn idee is dit een enorm klein bedrijf wat graag groot laat doen voorkomen. Geeft op zich niet, maar zorg dan iig dat je klantvriendelijk en oplossings gericht bent en de service goed is. Heb het lang geduld maar na dagelijks legio porno e.a. spam mails te ontvangen én mij weer niet serieus genomen voel door mijnheer Axel Polfilet van Xynta Internet Solutions is mijn maat vol. Zal zo spoedig mogelijk een andere provider gaan zoeken en dit bedrijf nimmer aan mijn zakelijke netwerk adviseren.
vrijdag 4 november 2016
Karel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Let op !! Er is daar kennelijk in die flat veel geldgebrek. opzeggen wordt toegezegd maar je blijft jaren lang facturen ontvangen voor niet geleverde diensten. Ook deze ervaring? ik wil graag weten hoe dit afloopet
vrijdag 5 april 2013
looper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer professionele webhoster waar je voor een scherpe prijs met al je webhosting benodigdheden naar toe kunt. Wijzelf huren hier een server, en kunnen ieder moment van de dag terecht voor hulp als wij ergens niet uitkomen. Daarnaast hebben wij voor een scherpe prijs ook een abonnement zodat 1 keer in de maand alle software wordt geüpdatet, zodat onze server zo veilig mogelijk blijft. Normaal betaal je 50 euro per uur, en 100 euro in het weekend voor werkzaamheden die buiten hun support vallen. Maar een enkele keer voor vaste klanten, lossen zei dit zelf gratis voor je op! Een aanrader voor iedereen, als je het ons vraagt.
vrijdag 29 juli 2011
van Dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op dit moment 4 servers bij deze partij ondergebracht, servers zijn heel snel, oplevering geschied over het algemeen binnen 48 uur en de ondersteuning is werkelijk een verademing. Vele servers van onze zijde zullen volgen.
donderdag 5 november 2009
van Dijkdracht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel erg tevreden over xYnta. Ik doe sinds een maand of 3 nu mee aan het beta programma van hun nieuwe website, ik moet zeggen dat er echt naar mijn suggesties wordt geluisterd. Het nieuwe controlepaneel is nog uitgebreider en overzichtelijker dan het huidige.De support is goed, er wordt altijd binnen max. een uur op mijn e-mail gereageerd en ook telefonisch zijn ze zowel overdag als s'avonds perfect bereikbaar. Ruim 3 jaar klant en zeker niet van plan weg te gaan!
donderdag 5 november 2009
Lagenland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over Xynta door de uitstekende service en uptime.
maandag 10 augustus 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het eerste wat ik dacht toen ik www.xYnta.nl bezocht was: WoW. Dat ziet er netjes uit.Als snel had ik het knopje naar de LiveChat gevonden en was ben ik ingesprek gekomen met 1 van de medewerkers, ik was opzoek naar een sponsor en xYnta bied daar een perfecte uitkomst voor!Al snel was er een goed contact tussen de klant (ik) en xYnta opgezet. Het personeel van xYnta zette zich volledig in om mijn server zo snel mogelijk online te krijgen. dit was dan ook al snel het geval.Zeer vriendelijke en gespecialiseerd personeel, met een hele hoge kwaliteits grens!
woensdag 5 december 2007
Daan van Gorkum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verwijzend naar mijn bericht op 25 nov 2005 hieronder , kort samengevat :Niet mee in zee gaan.Anno 2007 heb ik nog steeds niks ontvangen. Veel beloftes van de heer A maar daar komt niks van. Inmiddels via de rechter de zaak voor laten komen. Ze zijn niet opkomen dagen en dus terecht per verstek veroordeeld. Nu heeft de deurwaarder de opdracht gekregen om beslag te leggen en mijn geld terug te halen.Er zullen vast meer mensen zijn met dit probleem en deze kunnen dan straks (nog niet online) terecht bij http://www.xyntasucks.com/
vrijdag 17 augustus 2007
andre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Allereerst een duidelijk statement; Ik ga nooit meer met deze partij in zee, waaarom? lees maar hieronderEigenlijk was ik opzoek naar een goedkope hostingprovider zodat ik enkele sponsorprojecten kon testen. Na enig zoekwerk kwam ik op de website van deze "firma" terecht.Onze grote vriend had zoals al eerder was besproken vele mooie praatjes waarom ze zo goedkoop waren en toch goede service konden bieden. ik had binnen een maand meer dan 8 domeinnamen bij ze geclaimed ( sommige gekoppeld aan een ASP-hosting pakket )Hier begonnen de problemen eigenlijk al. Er waren eerst problemen met mijn account. Te weinig data-limiet en regelmatig lag de site eruit. Vervolgens kregen we het probleem van de mailserver. Op de windows server konden ze namelijk geen goede mailcomponenten draaien. ( lijkt mij een beetje apart aangezien ik bij al mijn hostingproviders hier nooit problemen mee heb )De communicatie was vanuit xynta niet optimaal. Na vele emailtjes en telefoontjes kwam het telkens uit op eigen initiatief tonen om enige correspondentie te ontvangen mbt de problemen die waren aangekaard.We zijn nu al meer dan 3 weken verder en tot op heden is nog steeds niet het mail probleem opgelost. Telkens krijg ik de reactie, er wordt aan gewerkt en het zal aan het einde van de dag opgelost zijn. ( Lange dagen maken ze daar dan ? )Al met al zeer negatieve ervaringen, Slechte service, niet nakomen van afspraken. Aan het lijntje gehouden worden. Amateuristisch. Eigenlijk gewoon bar en bar slecht in mijn ogen.Ik ben dan ook binnen een week overgegaan naar een nieuwe provider die wel aan de gewenste eisen voldoet en de betreffende service geeft.Een lang verhaal, over een bedrijf wat het eigenlijk niet waard is. Toch wil ik jullie hiervoor behoeden. Een ander iets is waar ik mij persoonlijk aan heb gestoord zijn de plotselingen prijsstijgingen. van de ene dag op de andere komt er 1.50 per domeinnaam bij. En waarom? dat staat er niet bij.In mijn ogen zijn het eerder mensen die snel wat zakgeld willen verdienen en verder niet met de klanten bezig zijn.Al met al zeer negatieve ervaringen en ik zal geen zaken meer met ze doen.!!!
dinsdag 24 juli 2007
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na wat problemen met een server waar mijn hosting pakket (Orange) op draaide bij mehost.nl ben ik werkelijk voorbeeldig geholpen door Xynta die het beheer van deze server overnam.Ik heb werkelijk alle mogelijke hulp gekregen (geen vraag of verzoek was teveel of te lastig) om nu op 'n Xynta-server terecht te zijn gekomen. Nadat ik echte alle tijd had gekregen om mijn sites over te zetten werkte een bepaald script (met ionCube-codering) niet meer. Na met een paar mailtjes wat gegevens te hebben uitgewisselt (bijna chattend) met Axel Polfliet waren de problemen gelukkig weer snel verleden tijd.Dus ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer blij ben met Xynta als hosting provider met een voorbeeldige ondersteuning voor ook nog eens 'n goede prijs.
zaterdag 12 mei 2007
Nico
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met xYnta Internet Solutions? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar:

Webhosting

Linux webhosting pakket 1

€ 2,91 /maand
  • Opslag: 4 GB
  • Dataverkeer: 40 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja

VPS Hosting

V512

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 250 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee