De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Ik ben heel goed geholpen door Stanley met het instellen van de juiste php-versie voor de WordPress website vaneen klant.
Onze diensten waren geblokkeerd omdat de facturen in de spam folder terecht gekomen waren.
Toen we dit gemerkt hebben, onmiddellijk betaald en contact opgenomen. Stanley heeft er voor gezorgd dat we zeer snel weer terug online waren.
mijn vraag werd meteen behandeld en met veel begrip voor mijn specifieke situatie opgelost door Sara van Yourhosting, bedankt!
Uitstekend vlot, vriendelijk, duidelijk en goed geholpen door Rudy. Verdiende 5 sterren !
Stanley heeft me goed advies gegeven, bedankt.
goed geholpen met de vragen die ik had. door Corstian
Had een lastig probleem, Ilse was zeer professioneel , oplossingsgericht en heel vriendelijk! Heeft probleem opgelost! Waren er maar meer mensen zoals zij! Wat een positieve ervaring!
Jaydan is vriendelijk, hulpvaardig, geduldig en terzake kundig; ook bij een Apple gebruiker zoals ik!
Het is niet makkelijk mensen te vinden met enige kennis van Apple, maar Jaydan weet genoeg om mij verder te helpen. Ook neemt hij genoeg tijd om tot een oplossing te komen zonder het gevoel te geven dat hij weer verder moet.
Zeer vriendelijke medewerker, die alles rustig uitlegde en naar passende oplossingen zocht
Cindy heeft mij prima geholpen met het opzeggen van een hostingpakket en meegedacht in oplossingen om de kosten te besparen.
Bart de Koning
Helaas was er bij ons web-pakket iets niet helemaal goed gegaan, waardoor we een (voor ons) veel te groot pakket hadden en eigenlijk dito kosten. Zelf daarbij ook niet goed opgelet, dus niet alleen fout Yourhosting.
Vorige week heb ik een ontzettend fijn telefoongesprek gehad (dank je wel Debbie) en is alles tot volle tevredenheid opgelost. Heel erg blij mee, op deze manier kan onze website toch bij deze provider blijven lopen. Omdat ik zelf niet handig ben en een sitebuilder nodig heb, was dat wel onze wens. Dus fijn dat het zo goed geregeld kon worden.
Ik ben erg goed geholpen door Arnold.
Hij was vriendelijk, wist zelf veel en schakelde ook tweedelijns hulp in voor extra kennis.
Het probleem met onze website is nu opgelost.
Vorige week gebeld om op te zeggen en ik ben echt goed geholpen. De medewerker was vriendelijk en duidelijk, en alles werd netjes afgehandeld. Fijn dat het zo soepel ging aan de telefoon!
Ik kon helaas een tijdje niet inloggen op mijn mail. Toen ik contact opnam met de klantenservice, sprak ik met Stanley. Hij heeft me supergoed geholpen met het opnieuw instellen van mijn wachtwoord, en inmiddels kan ik er weer in.
Echt topservice!
mijn inlogprobleem is prima opgelost, waarbij de persoon ook de 2e lijns heeft ingeschakeld om het probleem te verhelpen. Ik kan nu gewoon weer bij al mijn spullen.
Ik moest een domeinnaam en bijbehorende email verhuizen en Cindy van de helpdesk van Yourhosting heeft daarbij perfect geholpen. Ze was vriendelijk, behulpzaam en attendeerde me op zaken waar ik niet bij had stilgestaan. Grote complimenten voor haar dus.
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!