De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Lindsey heeft een snelle en passende oplossing voor beide partijen gevonden, omtrent een financiële vraag.
Zeer klantvriendelijk, snel en helpend . Na 1 telefoontje direct de volgende dag een passende oplossing, dus een win-win situatie.
Super!!!
Zeer goed geholpen met mijn probleem en zelfs goede adviezen meegeven waar ik wat mee kan doen. Dienstverlenend, vriendelijk en deskundig.
Ik had een vrij lang telefoongesprek met een medewerker , Jaydan, over het feit dat onze website niet meer werkt. De medewerker heeft geprobeerd het euvel te verhelpen met andere PHP instellingen, maar dat mocht niet baten. De web site is opgezet met een (te) oude Drupal versie. De medewerker heeft aangeboden te helpen een site pro web site op te zetten. Aangezien ik niet alleen kan beslissen over het verdere verloop, en eerst een bestuur moet raadplegen, wacht ik daar even mee.
Prettig en geduldig persoonlijk geholpen, kundige medewerkers
Onze website was enkele dagen niet bereikbaar, zowel voor klanten als ons eigen onderhoud.
Via mail ingestuurde vraagstelling was na 1 dag nog niet beantwoord.
Dus gebeld. Alex heeft me geholpen en na 10 seconden was het probleem opgelost.
Ineens was het domein weg, omdat het 8 maanden geleden opgezegd zou zijn. Daar was geen spoor van te bekennen, bijvoorbeeld in de vorm van bevestiging, en ook was het nooit de bedoeling.
Dat levert dus weinig sterren op.
Telefonisch contact met eerst Robert (na sluitingstijd) en toen Stanley, heeft vlot tot een oplossing geleid. Moest wel nabellen, want spontaan werd het door Robert aangemaakte ticket niet opgelost.
Maar Stanley heeft het toen perfect opgelost.
De klantenservice levert wel veel sterren op, waardoor we op 3 sterren uitkomen.
Gesprek is afgehandeld door Stanley.
Hij heeft mij uitgebreid geholpen.
Op vriendelijke wijze en zonder oordeel.
Bijzonder prettig en service-gericht geholpen door Corstian.
Jeroen
Erg goed geholpen door Stanley. Hij heeft de tijd genomen en uiteindelijk alles opgelost. Super tevreden!
Vriendelijk en accuraat. Handelde alles rustig af en bevestigde overeengekome in keurige mail. Toverde een glimlach op mijn gezicht.
Goed geholpen door jullie medewerkers,
Daniel verdiend een pluim.
Ik ben uitstekend en geduldig geholpen. Heeft mijn probleem snel en kundig opgelost. Geweldig. Blij mee
Daniel heeft mij vriendelijk en correct grholpen bij mijn vraag
Dankjewel Zafir voor de vriendelijke en efficiënte wijze waarmee je mij geholpen hebt.
zeer goed geholpen door Alex! dank je wel!
Ik heb mijn hostingpakket bij YourHosting tijdig opgezegd, via de website, per e-mail én telefonisch bevestigd. Toch beweert YourHosting achteraf dat mijn contract “automatisch” met een heel jaar is verlengd, terwijl ik nooit enige waarschuwing, herinnering of duidelijke communicatie heb ontvangen over zo’n verlenging of opzegtermijn.
Na het indienen van een formeel bezwaar en klacht, met de vraag om mijn opzegging correct te verwerken, heeft YourHosting meer dan 7 dagen lang helemaal niet gereageerd. Intussen blijven zij vasthouden aan een onterechte stilzwijgende jaarverlenging, terwijl ik bereid ben – als dat contractueel verplicht is – maximaal één maand opzegtermijn te betalen.
Mijn ervaring is helaas zeer negatief:
Opzeggingen worden genegeerd
Klanten krijgen pas achteraf te horen dat ze “te laat” zouden zijn
Jaarverlengingen worden opgelegd zonder enige voorafgaande communicatie
Klachten blijven onbeantwoord
Er wordt geen enkele moeite gedaan om het probleem op te lossen
Dit is geen professionele manier van werken. Op basis van mijn ervaring kan ik YourHosting zeker niet aanbevelen.
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!