BHosted is een populaire host onder de gebruikers van Webhosters, maakt deze host uit Roosendaal zijn beloftes ook waar bij de gebruikers? Lees de échte reviews op Webhosters.nl.
Als MKB bedrijf zijn al we meer dan 15+ jaar klant bij Bhosted. In al die tijd hebben onze websites probleemloos gedraaid. We zijn er erg tevreden over de manier van zaken doen en de helpdesk.
Wanneer je contact hebt met de helpdesk ben je KLANT en geen ticket# en word je door een persoon tewoord gestaan. Erg blij mee. Recent hebben wij een boel websites vernieuwd en aangepast. De helpdesk heeft ons hierbij goed geholpen en een boel werk gedaan wat je als klant eigenlijk zelf hoort te doen maar met behulp van Steven ging het toch een stuk makkelijker. Zeer content mee.
Sinds 2020 ben ik klant bij bHosted. Tot voor kort had ik zonder aarzelen gezegd dat ik tevreden was. Helaas is die mening onlangs veranderd.
Enkele maanden geleden heb ik op een van mijn websites een stukje HTML-code van Monetag.com geplaatst, bedoeld voor popunder-advertenties. Tot mijn verbazing ontdekte ik dat deze code zonder mijn medeweten uit het PHP-bestand was verwijderd. In eerste instantie dacht ik aan een fout van mijn kant, maar na grondig onderzoek bleek dat een serverproces van bHosted de code automatisch had verwijderd. Dit gebeurde bij verschillende bestandsnamen en zowel bij uploads via FTP als via de File Manager in DirectAdmin.
Na contact met de helpdesk bleek dat Imunify360, de virusscanner van bHosted, verantwoordelijk was voor de verwijderingen. Het systeem zou in zulke gevallen automatisch een e-mail sturen, maar die heb ik nooit ontvangen. Volgens bHosted zijn die mogelijk in de SPAM-folder terechtgekomen. Aangezien ik mijn e-mail via de bHosted Webmail beheer, waar de SPAM-folder standaard uitgeschakeld is (iets wat ook getest en bevestigd werd), zijn deze meldingen nooit bij mij aangekomen. Nieuwe e-mailaccounts hebben standaard geen actieve SPAM-folder — vermoedelijk geldt dat dus ook voor andere klanten.
Na langdurig contact via e-mail beloofde bHosted een uitzondering toe te voegen in de scanner zodat mijn code niet meer verwijderd zou worden. Toch bleek bij een test dat de code opnieuw werd verwijderd. En nog steeds geen e-mail over de verwijdering, zelf niet in de SPAM-folder.
Door het automatisch verwijderen van deze advertentiecode heb ik inkomsten misgelopen. Mijn website trok volgens de statistieken duizenden unieke bezoekers. Hoeveel daarvan “high quality” waren of welke CPM Monetag zou hebben toegepast, weet ik niet precies, maar de potentiële opbrengst was zeker aanwezig. Toen ik bHosted vroeg om een vorm van compensatie (meerdere keren zelfs) werd dit geweigerd.
De helpdesk van bHosted is altijd behulpzaam geweest, en daar ben ik oprecht dankbaar voor. Aan inzet geen gebrek. Maar een webhost die zonder waarschuwing ingrijpt in mijn bestanden, mij daardoor inkomsten kost en vervolgens niets doet met een verzoek tot compensatie — dat gaat me te ver. Inmiddels ben ik op zoek naar een nieuwe webhost.
Ik besef dat ik maar een kleine klant ben. Maar het voelt alsof kleine klanten bij bHosted weinig prioriteit krijgen.
Mogelijk zal bHosted reageren met excuses, of proberen deze review te laten verwijderen. Dat verandert voor mij echter niets. Normaal plaats ik geen berichten onder mijn echte naam, maar in dit geval maak ik een uitzondering.
Wat ben ik toch blij met jullie! Sinds 20 jaar zijn jullie degene die mij iedere keer weer helpen bij allerlei hobbels die ik tegenkom als amateur websites-eigenaar. En nog steeds op de vriendelijke en geduldige manier die ik van het begin van jullie ken. Problemen die voor mij niet te overzien zijn, worden door jullie ‘even’ opgelost, met advies erbij hoe verder te handelen. Jullie zijn voor mij helden. Veel waardering!!
Bhosted is niet meer wat het was. Servers zijn vaak offline en ze nemen het niet serieus als je website offline staat.
Helpdesk is waardeloos. 20 keer lopen bellen en melden dat mijn site offline is, maar zelfs dat helpt niet om ze aan het werk te krijgen.
Ik ben gelukkig naar Leaseweb verhuisd en betaal nu minder voor een betere server.
Helaas Bhosted had een van de beste kunnen zijn, maar ze willen nooit de prijzen verlagen of de servers verbeteren. In 10 jaar tijd, hebben ze nog steeds alles hetzelfde.
Reeds 20 jaar was ik klant bij een andere provider, dus overstappen doe ik niet zomaar. Nu de zoveelste prijsverhoging er aan zit te komen en daarbij het bedrijf ook nog eens groter en ingewikkelder voor ons wordt heb ik de stap gezet naar een andere provider.
bHosted kende ik niet maar die werd me door een erg nuchtere klant aangeraden vanwege betrouwbare diensten en redelijke prijzen.
Met enige schroom heb ik de stap gezet en de bHosted helpdesk om advies gevraagd. Stapsgewijs werd me duidelijk gemaakt hoe ik moest handelen, hoeveel tijd er met verhuizen van domein gepaard ging en wat het me zou kosten. Die kennismaking gaf me een goed gevoel
Het moet gezegd het hele proces van verhuizen verliep vlot en goed.
Er waren een paar kleine technische haperingen die in een oogwenk opgelost werden door de helpdesk, zelfs voordat ik het zelf goed in de gaten had dat iets niet goed werkte.
De website van bHosted bevat veel (voorbereidende) informatie maar is voor een leek toch niet heel simpel. Zowel tekst als inhoud zou nog eens kritisch bekeken mogen worden vind ik.
Hoe dan ook, ik ben zeer tevreden dat ik ben overgestapt en de begeleidende non-nonsens werkwijze en adviezen van de helpdesk is een verademing.
Een tevreden klant in Zeeland erbij dus.
Via de hulpmail contact met bhosted. Stefan heeft meer dan uitstekend geholpen: geduldig, klantvriendelijk en snel het probleem opgelost.
Sinds 2020 ben ik klant bij bHosted. Tot voor kort had ik zonder aarzelen gezegd dat ik tevreden was. Helaas is die mening onlangs veranderd.
Enkele maanden geleden heb ik op een van mijn websites een stukje HTML-code van Monetag.com geplaatst, bedoeld voor popunder-advertenties. Tot mijn verbazing ontdekte ik dat deze code zonder mijn medeweten uit het PHP-bestand was verwijderd. In eerste instantie dacht ik aan een fout van mijn kant, maar na grondig onderzoek bleek dat een serverproces van bHosted de code automatisch had verwijderd. Dit gebeurde bij verschillende bestandsnamen en zowel bij uploads via FTP als via de File Manager in DirectAdmin.
Na contact met de helpdesk bleek dat Imunify360, de virusscanner van bHosted, verantwoordelijk was voor de verwijderingen. Het systeem zou in zulke gevallen automatisch een e-mail sturen, maar die heb ik nooit ontvangen. Volgens bHosted zijn die mogelijk in de SPAM-folder terechtgekomen. Aangezien ik mijn e-mail via de bHosted Webmail beheer, waar de SPAM-folder standaard uitgeschakeld is (iets wat ook getest en bevestigd werd), zijn deze meldingen nooit bij mij aangekomen. Nieuwe e-mailaccounts hebben standaard geen actieve SPAM-folder — vermoedelijk geldt dat dus ook voor andere klanten.
Na langdurig contact via e-mail beloofde bHosted een uitzondering toe te voegen in de scanner zodat mijn code niet meer verwijderd zou worden. Toch bleek bij een test dat de code opnieuw werd verwijderd. En nog steeds geen e-mail over de verwijdering, zelf niet in de SPAM-folder.
Door het automatisch verwijderen van deze advertentiecode heb ik inkomsten misgelopen. Mijn website trok volgens de statistieken duizenden unieke bezoekers. Hoeveel daarvan “high quality” waren of welke CPM Monetag zou hebben toegepast, weet ik niet precies, maar de potentiële opbrengst was zeker aanwezig. Toen ik bHosted vroeg om een vorm van compensatie (meerdere keren zelfs) werd dit geweigerd.
De helpdesk van bHosted is altijd behulpzaam geweest, en daar ben ik oprecht dankbaar voor. Aan inzet geen gebrek. Maar een webhost die zonder waarschuwing ingrijpt in mijn bestanden, mij daardoor inkomsten kost en vervolgens niets doet met een verzoek tot compensatie — dat gaat me te ver. Inmiddels ben ik op zoek naar een nieuwe webhost.
Ik besef dat ik maar een kleine klant ben. Maar het voelt alsof kleine klanten bij bHosted weinig prioriteit krijgen.
Mogelijk zal bHosted reageren met excuses, of proberen deze review te laten verwijderen. Dat verandert voor mij echter niets. Normaal plaats ik geen berichten onder mijn echte naam, maar in dit geval maak ik een uitzondering.
Al een jaar of 20 ben ik klant bij Bhosted en ik schrijf nooit reviews maar voor Bhosted maak ik een uitzondering. Wat een fantastische club! Uiterst behulpzaam, vriendelijk, snel en alles goed geregeld. Complimenten!
Vragen worden vrijwel direct beantwoord en er wordt heel snel hulp geboden als je iets zelf niet weet op te lossen.
Heel fijn om laagdrempelig en snel te kunnen communiceren met de serviceafdeling van bhosted. Steeds heb ik heel snel en adequaat respons op mijn vragen gekregen. Mooi ook dat mijn vragen heel proactief werden opgepakt. Voor mij is bhosted, alleen daarom al, echt een aanrader.
Moest weer eens een site verhuizen, niet tevreden over de vorige host, traag, niet communicatief… (de site van het koor wat verhuisd moest worden was daar al jaren klant en nooit goed ondersteund)
En dan BHosted met name Steven, haast is het niet goede woord maar ik word altijd pijlsnel geholpen en altijd een antwoord op mijn vragen.
Binnen no-time een reactie op (domme) vragen met het juiste (goede) antwoord.
Dat is SERVICE met alleen maar kapitalen (en dat voor die prijs) ja, gestolen maar BHosted maakt het wel waar!
Ik maak al heel, heel veel jaren gebruik van de diensten van bHosted; altijd snelle reactie en goed advies. Heel tevreden over.
Ik werk inmiddels enige tijd samen met bHosted.nl voor de hosting van mijn website en domeinregistratie. Wat mij vooral opvalt is de snelle en duidelijke communicatie. Onlangs had ik een technisch probleem met het contactformulier op mijn website. De helpdesk reageerde snel en dacht actief mee in het vinden van een oplossing. Ook de facturatie verloopt overzichtelijk en transparant. Kortom: een betrouwbare partner die doet wat ze beloven. Aanrader!
Al heel lang klant bij BHosted.
Altijd tot volle tevredenheid geholpen.
Door uitbreiding van taken was er behoefte aan VPS.
Door een stommiteit van ons werden we plotsklaps (op zaterdag) uit de server geknikkerd.
De noodlijn heeft ons binnen een half uur weer aan de praat geholpen.
Chapeau !!!!
Heel hartelijk dank.
Ik zit al ruim 10 jaar bij Bhosted en ben nog steeds supertevreden. Wat ik echt top vind, is dat ze altijd klaarstaan om te helpen – zelfs ’s avonds of in het weekend via WhatsApp als er iets misgaat. Alles werkt gewoon goed en als er iets is, wordt het snel opgelost. Echt een fijne en betrouwbare partij om mee samen te werken.
Bhosted levert altijd snelle en uitstekende service! Ze hebben inmiddels meerdere domeinnamen en e-mailadressen voor mij overgezet naar hun platform. Als webdesigner is het prettig om volledig ontzorgd te worden – zo kan ik me richten op mijn werk zonder me zorgen te maken over de technische kant. Ik ben een zeer tevreden klant!
bHosted is een fijne hostingprovider. De telefonische helpdesk is snel bereikbaar en heel vriendelijk staan ze je te woord. Ze denken echt met je mee en lossen problemen goed op. De prijzen zijn eerlijk en passen goed bij de kwaliteit die je krijgt. Ik ben zeer tevreden en raad bHosted zeker aan voor je de gisting van je website en mail.
Gewoon goed. Kan er een lang verhaal van maken, maar het werkt gewoon: snel en stabiel. En ook nog eens tegen een scherpe prijs. Zeker de mogelijkheid om meerdere domeinnamen in 1 hostingpakket toe te voegen is erg handig en scheelt veel geld.
Ik ben ontzettend tevreden over de service van dit webhostingbedrijf! Toen ik onlangs tegen een vervelend mailprobleem aanliep, stond de supportafdeling direct voor me klaar. Binnen no-time hadden ze het probleem geanalyseerd én opgelost — echt supersnel en professioneel. Wat mij vooral opviel, was de vriendelijke en duidelijke communicatie. Geen standaard antwoorden, maar échte hulp op maat. Het is zeldzaam om zo’n snelle en effectieve support te krijgen. Dankzij hun inzet werkt alles weer vlekkeloos. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare hosting met topservice!
Ik ben ruim 20 jaar een zéér tevreden klant geweest van Vevida; mijn klantnummer is lager dan 200(!), zij hebben ALTIJD ALLES voor mij perrrfect geregeld en daarom heb ik hen OOK altijd ondersteund; ik heb altijd mijn klanten geadviseerd om naar Vevida te gaan, tot grote tevredenheid van iedereen.
Maar sinds de overname van Vevida door YourHosting is ALLES veranderd; tarieven verhoogd met factor 4-5, niet reageren op emails, slechte support-backend, moeilijke en langzame service en UITERST moeilijk bij overstappen.
Al mijn klanten zijn nu dus ook weg bij Vevida/YourHosting.
En nu wilde ik dus ook weg met de paar domeintjes en services die ik gebruik.
Maar WAT een drama is dat! Mijn zakelijke email is al ruim een week uit de lucht (ik ben ZZP’er! en mijn zakelijke domein is inmiddels in status GEBLOKKEERD bij het SIDN) en het als ik niet telefonisch contact opneem, wordt door Vevida/YourHosting niet eens gereageerd op mijn emails.
MAAR…STEVEN GROENENDIJK van BHosted is zeer, ZEER goed.
Duidelijke en snelle communicatie, duidelijke procedures, zeer vriendelijk en bijzonder toegewijd en effectief.
Veel, VEEL DANK, Steven!!!!
bHosted is een bekende naam in hostingland en ze zitten zeker niet stil. Vanuit hun kantoor in Roosendaal bieden ze alles wat je nodig hebt om online te gaan: domeinnamen, webhosting, VPS, en zelfs een gebruiksvriendelijke sitebuilder. Hun focus? Eenvoud, betrouwbaarheid, en vooral: persoonlijke service.