Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Dat is wat ze bij argeweb doen.
Er is ruimte voor.
Een medewerker is continue bereikbaar geweest en dat is een fijn gevoel;
Doorgaans is bij bedrijven de spanningsboog van contact houden en betrokken blijven na 2 x weg wanneer een probleem langer heen-en-weer-overleg opeist.
Vandaag door Tracy geholpen,zij heeft echt haar best voor mij gedaan. Heel vriendelijk.
Ben super geholpen door Lisette, zeer vakkundig.
Ik wil haar voor de tijd en hulp enorm bedanken.
Ze heeft het makkelijker uitgelegd en zich aangepast aan de gesprekpartner.
Ze heeft alle tijd genomen.
Volgens mij verdient ze promotie.
Diana Kok
Ongelooflijk! We zijn al 2 weken bezig om een begische domeinnaam waar we een token van hebben maar het lukt Argeweb niet om deze voor ons te valideren. DNSB Belgie doet zijn uiterste best ons te helpen maar onze hosting partij Argeweb laat het volledig afweten!
Waardeloos bedrijf sinds de overname van YourHosting. Blijf WEG bij dit bedrijf, het gaat je een hoop geld kosten door alle prijsverhogingen en je komt er moeilijk vanaf.
Al jaren ben ik klant bij Argeweb. De explosieve prijsstijgingen van de afgelopen jaren hebben mij doen besluiten een groot aantal diensten op te zeggen. Als reden voor deze prijsstijging werd aan mij verteld dat er meer gedaan werd voor klanttevredenheid. Nu snap ik dat security een must is en wellicht wat investering vereist. Maar dat rechtvaardigt in mijn ogen niet het absurde bedrag dat ik voor de diensten dien te betalen. Daarnaast is er geen ondersteuning meer in het weekend waar deze er eerst wel was. Voor werkende mensen die in het weekend naar hun website kijken is dit erg onhandig om nog maar niet te spreken over storingen en/of het uitvallen van je website in het weekend. Als er meer aan klanttevredenheid gedaan mag worden dan zou ik daar maar eens aan gaan werken als ik Argeweb was naast het onder de loep nemen van de prijzen die er nu voor de diensten wordt gevraagd. Echter, ik word tot nu toe altijd keurig te woord gestaan als ik iets gedaan wil krijgen en recentelijk bij het opzeggen van de diensten ben ik keurig geholpen door Rolf omdat niet alles voor mij even duidelijk was. Erg jammer allemaal en ik hoop dat de vele negatieve reviews die ik lees Argeweb wakker schudden er iets aan te gaan doen.
Al jaren vaste klant, en zoals eerder vermeld in het begin prima service.
Nu problemen met e-mail.
Dagelijks aan het bellen maar wordt niet opgelost.
Kan geen factuur sturen naar mijn klanten, geen mail ontvangen.
Ook zoals eerder vermeld, bizarre prijsstijgingen zonder aankondigingen.
Ben nu ruim een week bezig door dagelijks te bellen.
Ga er maar een juridisch iemand opzetten om het contract per direct te verbreken en mijn geld terug te krijgen.
Hoop geld voor weinig service.
En misschien op LinkedIn eens op zoek gaan naar medeslachtoffers om er wat meer mensen voor te waarschuwen.
Met 1 woord KUT!!!!!!
De eerste jaren ging alles goed met mijn ervaring.Echter de laatste jaren gleden ze af naar een bedenkelijk niveau.
Verhoging van jaar abonnement voor website,dubbele berekening en geen communicatie
Luuk van Argeweb heeft mij op 9/9/2024 nuttige informatie gegeven over lopende contracten van domeinregistratie/hosting en exchange online kiosk.
Binnen enkele jaren vlogen mijn hostingkosten omhoog. Na alle overnames schoot het bedrag van 60 euro naar ruim 360 euro. Mijn email box was na alle verhuizingen niet meer toegankelijk.
Na tijdige opzegging kreeg ik weer een factuur voor verlenging. Verschrikkelijke service en totaal niet gericht op kleine klanten.
@Argeweb is niet meer te vertrouwen! Het is nagenoeg onmogelijk om domeinen op te zeggen. Zelfs als je allang een token en factuur van een andere hostingsbedrijf hebt blijven ze je doodleuk voor dat domein factureren. Kost heel veel moeite om dat ongedaan te krijgen.
Dan komt er een “automatische” verlenging met een prijsverhoging van 30% en meer. Zogenaamd zouden die prijzen per email zijn doorgestuurd, maar die heb ik nooit ontvangen (en ik bewaar altijd dat soort mails). En als je dan alle andere reviews hier leest, dan snap je ook wel dat je zelf niet gek bent geworden – die mail is er nooit geweest. Ze duwen het gewoon door je strot. Ik ben inmiddels geen klant meer nadat ik in de laatste 2 maanden diverse spookfacturen heb ontvangen en deze belachelijke prijsverhoging kreeg. Doe verstandig en word ook geen klant van @Argeweb, of ga er weg.
Heb jaren lang domeinregistratie en email forwarding bij KPN afgenomen. Dat werkte prima en was betaal baar.
Argeweb heeft de diensten van KPN overgenomen.
Nu ontvang ik alleen facturen van diensten die ik nooit besteld heb. Moet honderden Euro’s betalen. Ze zetten diensten stop om mij als klant onder druk te zetten om te betalen.
Veel meer voormalige KPN klanten hebben met deze Argeweb oplichting te maken gehad.
Heb er nu een jurist opgezet.
Mijn e-mail werkte niet meer, dat is vandaag met Teamviewer top geregeld. Bedankt Rick voor je hulp en geduld.
Door overnames van provider op provider ben ik met mijn kleine Website bij Argeweb terecht gekomen. Zeker geen hostingpartij voor een particulier met een kleine website.
De prijzen zijn in enkele jaren ruim verdriedubbeld. Het heeft mij al met al heeel veel tijd er ergernis gekost, om de afgenomen diensten klein en passend te kunnen afnemen. Uiteindelijk dit jaar gekozen voor opzeggen van alle diensten. Moeilijk opzeggen, met alle schijven waarover dit gaat. Mailen, via de eigen accountinstellingen, bellen. Het systeem waarin ik alle accountgegevens kan terugvinden is zeer gebruikersonvriendelijk. Ondertussen blijven rekeningen komen.
De klantenservice bleef ten alle tijden vriendelijk en begripvol.
Dat maakt de ergernis over de kosten van de diensten niet minder.
Ik heb hun diensten opgezegd voordat de nieuwe periode in ging. De opzegging is duidelijk te lezen op mijn portaal toch blijven zij facturen sturen met de ene naar de andere verhoging. Wegblijven dit is een graaiers club. Heb al meerdere emails gestuurd met bewijsstukken die zij zelf ook kunnen lezen op mijn portaal. Zonder resultaat of terugkoppeling. Uiteindelijk zet ik er maar een jurist op.
Een verhoging van de jaarlijkse kosten van de domeinregistratie en het standaard hosting pakket van €195,65 (2023) naar €316,86 vind ik exorbitant.
Gisteren naar de klantenservice gebeld en die zouden het doorgeven zodat ik vandaag teruggebeld zou worden. Maar dit is helaas niet gebeurd.
een verhoging van bijna 62% vind ik niet kunnen.
als argument kreeg ik van Argeweb te horen dat ik het in de nieuwsbrief van januari had kunnen lezen………
Erg teleurgesteld inArgeweb
.