Argeweb

2,2 / 5 1.743 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 30 Werknemers
  • KvK-nummer: 24382542
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00 - 17:30

Review score

2,2 / 5 1.743 ervaringen

Totaal (1.743)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (33)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Argeweb

Argeweb, een bedrijf gevestigd in Maassluis sinds 1999, is een bedrijf dat zich richt op klantenservice (van 8.00 – 20.00) en tevredenheid van de klant.

In 2014 werd Argeweb overgenomen door KPN maar is tegenwoordig een bedrijf dat valt onder Total Webhosting Solutions.

Argeweb biedt verschillende functies aan van webhosting tot e-mailhosting met als speerpunt dat ze dit zo veel mogelijk proberen duidelijk te maken in zo eenvoudig mogelijke taal, zodat de leek het ook kan begrijpen.

Dit heeft Argeweb te bieden

  • Domeinregistratie
  • Webhosting
  • Webdesign
  • VPS
  • E-mailhosting

Ervaringen 1743 op 35 pagina's

prima en vriendelijk geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Naamsverandering en adreswijziging van ons bedrijf door medewerker Arzu snel, en bijzonder klantvriendelijk opgepakt en doorgevoerd. Complimenten.
donderdag 22 februari 2024
Dick Jan Albers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ervaring argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn mail en website is nog steeds buiten werking. Hou die baby even vast zegt een medewerker aan de telefoon. Huh denk ik. Ik geloof niet dat u de eigenaar bent . Ons protocol is wat is uw klantnummer en wat is uw factuurnummer? Ik ben schuldighouding want 10 keer mondeling website of mailen kun je niet stoppen nee ik was in quarantaine gezet en werd gelijk door technici uitgesproken nee fout van ons ik zet alles onder elkaar en dan hoeft u de boete hiervoor niet te betalen en ik twijfelde even of ik mijn email en website werkend kreeg na al vanaf 27 november eigenlijk te proberen te stoppen maar ik zat in quarantaine dus kon niet stoppen. U heeft te veel tickets zegt er 1. Nee ik kan u helpen maar ik lees niks van mijn collega's en ik bestel even nieuwe emailpakketten omdat ze niet bekend was met alles in quarantaine. Nee alles is veilig in quarantaine. Nee vermoedt een ander door uw fout is nu alles vernietigd . 13 januari 1 dag mail 14 januari het hele bedrijf heeft storing uw gegevens zijn al weg uit het computersysteem u bent geen klant meer. Fijn . Jolanda weer ik heb wat tickets gevonden. Nee u bent nog klant bij ons u moet nog 180 euro betalen. Oh ik moet van technici toch vertellen dat u niet hoeft te betalen en krijg toch factuur van 180 euro terwijl ik diverse jaren niet eens 60 euro voor 2 emailadressen betaalde die niet meer door kpn geregeld konden worden en kpn snapte ook niet wat er steeds mis ging want steeds moest kpn adres doorgeven aan argeweb en bijcargeweb maar mails we zijn kei goed maar alles werkte niet . Tickets werden aangemaakt en je dacht nu komt het goed. Krijg je ticket is opgelost en niemand had iets gedaan. Nee zegt de administratie nee uw bent niet opgezegd. Nee ik kijk nooit op de website bij opzeggen. U moet eerst uw klantnummer en factuurnummer anders bent u gewoon de slager en niet de eigenaar van uw domein. Oh heet uw bedrijf hetzelfde als de domeinnaam maar ik moet eerst uw klantnummer en factuurnummer anders geloof ik u niet u kan iedereen zijn. Nooit ben ik als clown goed geholpen. Ik kreeg benadering als man ipv vrouw. Ik kreeg andere voornamen het is niet op te noemen wat er misgaat. Bij de administratie kun je ineens met admin@ argeweb.nl wel opzeggen en ook moet je wel je klantnummer en een factuurnummer er bij vermelden en ik weet niet of ik u kan helpen maar ook nog u id kaart mailen maar alles afdekken was nog het mafste wat ik moest aanhoren. Ik luister niet maar als u niet eerst het klantnummer geeft en uw factuurnummer help ik u niet. Nee ik kan niks zien. Bent u wel eerlijk mevrouw. Telefoonkosten van 20 dagen heel jong verschrikkelijk lomp aan de telefoon krijg ik niet betaald maar ik ben heel blij dat ik niet de enige ben die zo vernederd is want zoveel bedrijfsschade wat iedereen gegeven is genoeg voor programma radar.
zaterdag 20 januari 2024
Daniëlle van Maanen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Knetterduur en na opzeggen nooit teveel betaalde geld teruggekregen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In ruim 2 jaar tijd zijn kosten verdrievoudigd(!!!) Voor hetzelfse pakket. Betaalde ruim €750 voor een jaar hosting. Opgezegd in augustus, want concurrent vroeg €150 voor vergelijkbaar pakket, tot op heden geen geld teruggekregen. Gaat om ruim €550!! Steeds maar mailen en het zal opgelost worden..denk mijn geld nooit meer te zien...
vrijdag 12 januari 2024
Mireia Feenstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
onze site al maand offline door argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
28 okt. hebben wij aangegeven niet eens te zijn met 400% prijsverhoging, er wordt niet op gereageerd door ze. Uiteindelijk geen communicatie dat ze onze site offline zetten 6 dec. terwijl wij al aangegeven hebben contact te willen hebben om opties te bespreken. Support blijft verwijzen naar administratie maar deze afdeling mailt of belt niet terug. Uiteindelijk aangegeven te willen verhuizen vanwege prijs, slechte communicatie, kosten doordrukking, etc. maar nog steeds geen contact van ze. Site nu al een maand offline. Wat een varkens!!
vrijdag 5 januari 2024
Sebastian Hubner
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
De laatse maanden echt verschrikkelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het lijkt er erg op dat Argeweb bezig is zichzelf te vernietigen, als dat niet al gebeurd is: Prijsverhogingen 2x, 3x de prijs. Zonder vooraankondigingen. Spookfacturen. Als je dan belt wordt je, nadat je je vraag hebt gesteld, een half uur in de wacht gezet met de melding dat het inderdaad een beetje raar is allemaal en dat ze het uit gaan zoeken. Vervolgens hoor je nooit meer wat. Ik had voor 1 pakket jaren lang een jaarprijs van ce € 100. Dat werd ineens meer dan € 500. Als je kijkt op Google Reviews, Trustpilot ed dan zie je dat dit struktureel is de laatste maanden. Heel ver weg blijven van Argeweb. De voortekenen zijn niet goed en je wilt niet mee maken dat ineens je website verdwenen is en je mail niet meer werkt.
zondag 24 december 2023
Moreware
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Machtsmisbruik en Ondeskundig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2005 had ik een Small Business Hosting pakket bij IS , later KPN.Internet Services,. Dat kostte me € 50-- per jaar exl. BTW. Maar sinds de overname door Argeweb vliegen de kosten de pan uit. Voor dit jaar bedraagt de factuur, schrik niet, € 222.87 , prijsstijging van meer dan 400%. Ik heb daar tegen bezwaar gemaakt, maar krijg een onnozel antwoord over kostenstijgingen, etc. Dus ik heb niet betaald. Maar nu heeft Argeweb mijn account geblokkeerd op 26 november jl. en de buitengebruikstelling op 28 november aan mij gemaild...Dus ik wist nergens van, want die mail bereikte mij niet. Een zeer onfatsoenlijke maatregel, een stukje machtsmisbruik, zelfs levensgevaarlijk omdat ik ook mijn Zorgmail niet ontving. Nu opgezegd via mijn account, blijkt de opzegtermijn 1 jaar, maar ik heb nooit iets van Argeweb getekend. Vandaag telefonisch contact gehad met eninge moeite, ik kan opzeggen per 01.02.24 en krijg een Credit nota en mijn mailbox is weer geactiveerd. Maar ik ben de mail vanaf 26 november wel kwijt. Daarnaast was de Helpdesk nagenoeg onbereikbaar en was de support medewerker niet in staat mijn probleem op te lossen, met alle gevolgen van dien. Deze club is bezig zijn eigen graf te graven
maandag 18 december 2023
Job Hendriksen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Onbereikbaar via telefoon en ook op mail geen reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren klant maar laatste jaren alleen maar slechter en slechter , onbereikbaar. onvriendelijk en zelf op mail word na 14 dagen niet gereageerd, telefonisch wachttijden van 30-45 min normaal en chatfunctie op website werkt niet
vrijdag 8 december 2023
remco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Domeinen worden gegijzeld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door een eindeloze stroom aan overnames door de jaren heen is de service en prijskwaliteit steeds verder afgenomen. Door slechte ervaringen in het verleden en de nieuwe prijsstijgingen van Yourhosting is het tijd om definitief afscheid te nemen. Helaas gaat dat, eigenlijk zoals wel verwacht, weer niet zonder slag of stoot. Mijn .net/.org/.com domeinen worden niet vrijgegeven en dus feitelijk gegijzeld door Argeweb/Yourhosting. Na anderhalve week nog nul reactie op mijn vragen, telefonisch niet bereikbaar zo lijkt het. En aangemaakte tickets worden op opgelost gezet, zonder dat het probleem opgelost is. Nul sterren voor deze wanprestatie.
dinsdag 28 november 2023
J. Goos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Elk jaar onduideijke prijverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Elk jaar worden de tarieven verhoogt. Je betaald per jaar maar de nieuwe tarieven worden per maand vermeld in je email. Ook worden de oude tarieven niet vermeld en moet je zelf maar gaan uitzoeken wat je nu meer betaald per jaar. Eenmaal klant is overstappen erg lastig met je website.
maandag 20 november 2023
Wouter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
5x prijsverhogen en 0 meerwaarde voor de klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijzen zijn inmiddels naar record hoogte bij Argeweb. Al mijn sites en domeinen gaan mooi weg. En dan willen ze voor 2024 weer prijzen verhogen. De directie wil namelijk een nieuwe Tesla Vragen over de prijzen en waar het op gebaseerd is, heeft klantenservice geen antwoord op. Dit antwoord komt meestal na 2 tot 3 weken.
maandag 20 november 2023
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
PAS OP: OPLICHTERS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probeer hier al geruime tijd mij domeinen op te zeggen, en nu worden ze weer stilzwijgend verlengt, het zijn OPLICHTERS
zondag 19 november 2023
Max
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
zonder informatie! opeens 3 keer zo veel betaald...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meneer in de lijn zei dat ik daar er over een nieuewsbrief zal moeten ontvangen, maar ik ontvang geen nieuwsbrieven!...dus deze informatie nooit gehad, maar wel 3 keer meer afgeschreven. Belachelijk
donderdag 16 november 2023
magda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Jarenlang geweldig, sinds de overname dramatisch
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meer dan 13 jaar hebben wij hier diverse diensten naar volle tevredenheid afgenomen. (ca. 100 domeinnamen, hosting, etc.) Echter sinds de overname worden de prijzen omhoog gegooid. Wordt er opeens geld gevraagd voor dienstverlening die kosteloos was en bij andere partijen nog steeds kosteloos zijn, zoals redirects, en moet voor de klantenservice een nieuwe naam bedacht worden, want van enige service is geen sprake. Op voorstellen om tot een oplossing te komen wordt simpelweg niet ingegaan en dan is er telkens weer een andere medewerker die een non-antwoord geeft. Wat ontzettend jammer dat zo'n mooi bedrijf zo snel ten gronde wordt gericht.
vrijdag 10 november 2023
Pieter Koelewijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Prijs hosting bijna verdriedubbeld, zonder waarschuwing vooraf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb was altijd al de duurste hosting die ik had lopen, voor € 100 voor één hosting – en dat is dan nog maar het startpakket – maar die prijs was tenminste al jaren stabiel. Tot dit jaar. Zonder aankondiging is de factuur voor de hosting + 1 domeinnaam in een klap verhoogd naar maar liefst € 270 ex btw. Daar komt voor het SSL-certificaat nog € 22 bij, ex btw. Een prijsverhoging van maar liefst 170%. Waar andere hosts je vooraf tenminste nog de kans geven om op te zeggen of over te stappen, komt dit als een totale verrassing rauw op je dak vallen. 'Vanwege gestegen kosten'. Laten we nou niet doen alsof de gemiddelde kosten van energie, hardware, licenties en personeel afgelopen jaar 2,5 x zo hoog geworden zijn. Ter vergelijking: Elders kun je een prima, weliswaar 'gedeeld' hostingpakket krijgen met dezelfde prestaties voor wat hier alleen al het meest eenvoudige SSL-certificaat kost. Zoals webhosters.nl bewijst. Nu de club recentelijk is overgenomen, lijkt het wel of ze klanten aan het wegpesten zijn. Dien je een ticket in, dan kom je bij een YourHosting interface terecht. Dat wil zeggen, het duurt veel langer voor je een reactie krijgt dan bij YourHosting omdat er af en toe blijkbaar iemand inlogt om te kijken of er nog tickets zijn. Er wordt niet eens een poging gedaan de schijn op te houden dat het een apart bedrijf is. Onbegrijpelijk.
donderdag 26 oktober 2023
Willem Grooten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Fakturen vallen uit de lucht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit bij IS Interned hosting begonnen, dat ging naar kpn en nu naar Argeweb. Ik krijg nu ineens 2x per jaar voor mijn hosting een jaarfactuur en ik krijg altijd pas de laatste waarschuwing per email. Dan is ook meteen mijn hosting offline. Betalingen duren twee weken voordat het is verwerkt, dus 2x in 1 jaar 4 weken offline. Dan ineens een factuur van een domein wat al 5 jaar geleden is opgezegd. Zelfde verhaal. Heb een paar dagen de tijd voordat het naar een incassobureau gaat. Geen telefoontje of wat dan ook. Leuk als je een bedrijf hebt en je hosting is belangrijk.
dinsdag 24 oktober 2023
C. Cobben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
slecht service and kwaliteit van de diensten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een slechte service!!! kon niet inloggen, ik had iemand aan de lijn die 20 minuten ging mijn e-mail adres noteren... en 3 minuten moest denken voor elk antwoord ... niet normaal... ik ben blij dat ik vanaf ben..
maandag 23 oktober 2023
marga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verduistering van persoonlijke website omdat ik niet een 70% verhoging van diensten accepteer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verduistering van persoonlijke website omdat ik niet accoord ga met een 70% verhoging van hosting per jaar. Ik heb tijdig opgezegd omdat deze absurde prijsverhoging, ook via Argeweb's eigen voorwaarden veel te hoog is (max 5% art.22.3). Het verzoek om daarom het contract te ontbinden wordt geen gehoor aangegeven. Er is geen terugkoppeling van Argeweb, geen klantenservice bereikbaar behalve jullie deurwaarde Intrum. Verduisteren van een website of "ransonware" eisen op een ongeldige factuur is nog altijd illegaal en crimineel en niet acceptabel. Gezien er vele consumenten en bedrijven dezelfde klachten hebben gedeeld op trustpilot, klachtenkompas Consumentenbond, TV Rader etc. lijkt dit een opzettelijke strategie om onbereikbaar te zijn voor opzegging, vervolgens Intrum in te schakelen of een website van gedupeerden te verduisteren om maximaal geld af te persen. Schandelijk Argeweb. De zaak en iedereen die wil aansluiten ligt dan nu ook bij de politierechter.
maandag 16 oktober 2023
Nan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super slechte service, 25 min in de wacht en nog geen antwoordt gekregen, men weet niet waar men mee bezig is . Ja verkeerde facturen sturen. en niet antwoorden op vragen. SLECHT SLECHT service. telefoniste weet ook niet hoe door te verbinden. vazal een ticket aanmaken !!!!
maandag 16 oktober 2023
Ave D
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super slechte service, 25 min in de wacht en nog geen antwoordt gekregen, men weet niet waar men mee bezig is . Ja verkeerde facturen sturen. en niet antwoorden op vragen. SLECHT SLECHT service.
maandag 16 oktober 2023
Ave D
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
website niet bereikbaar - klantenservice niet bereikbaar - geen enkele reactie op chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jarenlang klant bij Argeweb maar momenteel erg problematisch. Trage website. Soms helemaal vastlopend en daarddo onbereikbaar voor mijn klanten. Ik loop zo echt een boel omzet mis. Technische support is niet bereikbaar. Je kan geen tickets meer aanmaken. Kortom, het is verschrikkelijk klantonvriendelijk en ongelofelijk onprofessioneel.
maandag 25 september 2023
Michiel Post
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Pas op! Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
PAS OP! Oplichters, na een opzegging een creditnota ontvangen, wacht inmiddels al langer dan een maand op die terugbetaling, nooit wat ontvangen, denk dat ik mijn geld nooit meer terug krijg. Pas op voor deze oplichters! Contact maken met de klantenservice is ook nog een kunst. Ben al meerdere jaren klant, maar na die overname is alles bergafwaarts gegaan. Dus, weet wat je doet als je met deze partij in zee gaat!
zaterdag 23 september 2023
Kai
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De meest klantviendelijke hostingprovider????
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was te laat met het opzeggen van een domein dat ik al tijden niet meer gebruik. Kan gebeuren. Mijn schuld. Ik snap dat ik daarvoor moet betalen. Argeweb wil echter dat ik 42,00 euro extra betaal om het domein opnieuw te activeren. Maar ik gebruik het dus niet en wil het opzeggen. Telefonisch contact gehad en de vriendelijke helpdesk zou het uitzoeken. Helaas niets meer van vernomen. Dus hebben ze incasso ingeschakeld. Weer uitgelegd. Maar het bezwaar is afgewezen. Zonder uitleg waarom. Leg dan ten minste uit waarom je 42,00 euro van me nodig hebt om iets opnieuw te activeren wat ik op wil zeggen. Er zijn echt vriendelijker hostingproviders.
vrijdag 8 september 2023
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
ik ga mijn websites verhuizen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds mijn websites omgezet zijn naar Argeweb schrok ik vorig jaar al van de tariefstijging, maar dit jaar nog eens.... eindeloos mailen met administratie, maar daar kom je niet verder mee.... net uur met helpdesk gesproken, dat ging gelukkig wel goed. De uiteindelijke uitkomst is dat ik mijn websites ga verhuizen naar een ander club. De tarieven bij anderen zijn vele malen voordeliger! Fingers crossed dat verhuizing goed gaat!
dinsdag 22 augustus 2023
Cor
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wat een Drama
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de domeinnamen en email van KPN is overgedragen naar Argeweb is het en en al drama. Ben vanaf februari 2023 bezig met de administratie Lindsey van woensel om een aantal verkeerde facturen op te lossen en het is nu augustus en nog steeds niet opgelost. het is niet heel moeilijk, er worden 5 hosted exchange gefactureerd terwijl het er maar 2 moeten zijn. Er staan in de portal enkele credits maar die zijn nooit ontvangen. heb al uren aan de telefoon gezeten met verschillende heren , en sommige ook best veel tijd in gestopt en dan krijg je uiteindelijk weer een standaard enail. heb ook vanaf het begin aan gegeven dat ik geen incasso kosten ga betalen omdat de facturen iet l;oppen, hier hoefde ik geen zorgen over te maken, echter kreeg ik dus wel incasso kosten in rekening gebracht. Weer gebeld en gevraagd naar Lindsey van woensel, maar die wilde niet aan de telefoon komen vertelde de heer aan de telefoon. Weer alles op mail met printscreens en klantnummer etc door gegeven. ticket aangemaakt en wat denkt u. ik krijg een email van mevrouw Lindsey van Woensel dat ik nog moet betalen en dat er incasso kosten in rekening gebracht worden. En ook nog steeds niet opgelost.
maandag 14 augustus 2023
M. Buis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Reeds 12 jaar bij dit bedrijf, niet meer mee in zee gaan !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen service, alleen maar geld vangen en service verlenen ho maar !
dinsdag 1 augustus 2023
Hetty van der Heijden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vreselijk bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb was altijd een prima hosting-partij, maar de laatste tijd is alles vele malen duurder geworden, en is de service beneden alle peil. Waar je vroeger gewoon netjes even gebeld werd als een factuurtje van een paar tientjes nog open stond, is het nu zo dat je meteen wordt afgesloten, terwijl je er voor duizenden euro's per jaar afneemt. Bovendien vinden ze het nodig om 'heraansluitingskosten' te berekenen van 42 euro ex, terwijl het een kwestie is van op de knop klikken. Niet alleen dat, het is schandalig hoe je dan behandeld wordt aan de telefoon. Domme medewerkers, die brutaal zijn, en niet begrijpen dat je geen bedrijfsvoering kunt doen met een bedrijf als dat. Argeweb/YourHosting is afgedane zaak. Weghalen die websites, opzeggen die serverhuur, en fijn naar iemand anders gaan.
dinsdag 20 juni 2023
Diever
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Niet meer wat het was
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zielig hoopje hostingpartij sinds ze overgenomen zijn, van onaangekondigde onderhoudsbeurten, prijsverhogingen tot geen reacties op support cases.
zaterdag 27 mei 2023
Rowan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Te grote prijswijziging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Per april is het tarief voor exchange met meer dan 33% omhoog gegaan. Dat is een absurde prijswijziging. Nadat de dienstverlening van kpn naar argeweb is overgegaan heeft ook al een grote prijsverhoging plaatsgevonden. Daarbij een hoop ellende vanwege de omzetting. Ik vind het onaanvaardbaar. Van tevreden klant ben ik nu zeer ontevreden klant geworden. Het is tijd om de boel maar op te heffen.
woensdag 10 mei 2023
Lex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
downtime + adverteert met onjuiste hoge beoordeling op eigen website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
zondag 16 april 2023
Bart van Hoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
Dramatisch
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat mijn diensten werden overgedragen door KPN aan Argeweb ging de prijs al direct dubbel en bij problemen met de webmail is er niemand telefonisch bereikbaar. per mail kom je hier niet mee uit omdat de antwoorden simpelweg de vraag niet dekken. telefonisch nooit contact gehad ook niet teruggebeld als ik bij de vraagstelling per mail daarom vraag en mijn telefoonnummer daarbij vermeld. na verschillende maanden geen enkel telefonisch contact kunnen krijgen, probleem nooit echt opgelost, alles opgezegd, bevestigd gekregen en nog steeds facturen krijgen........ Dit eindigt blijkbaar nooit
dinsdag 11 april 2023
Bennie Trompetter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Verschrikkelijke dienstverlening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf 2016 klant bij ze, maar eigenlijk vanaf het begin al veel te veel betaald. Ik heb wurgcontracten en zelfs moeten betalen voor diensten die ik achteraf bleek helemaal niet nodig had. Daarnaast zijn ze heel moeilijk bereikbaar en is de klantgerichtheid ver te zoeken. Nu stopt de dienstverlening van Exchange en heb ik alles weggehaald. Wat een dramaclub.
donderdag 6 april 2023
Tom Beerens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Absoluut onbehulpzaam en ronduit brutaal aan de telefoon
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 10 jaar klant bij Argeweb. Vroeger stonden ze altijd klaar voor technisch support en werd ik vriendelijk en geduldig geholpen. Nu word ik door drie verschillende supportmedewerkers kortaf behandeld. Ze praten dwars door me heen, waardoor ik niet eens rustig mijn situatie kan uitleggen. Het is duidelijk dat ze niet zitten te wachten op klanten die wat extra uitleg nodig hebben. Ik ben 42 maar blijkbaar al van de oude stempel als het gaat om vriendelijkheid bij klantenservice. Ik kan met zekerheid zeggen, dat dit veruit de meest onbeleefde klantenservice is, waar ik mee te maken heb gehad. Heel jammer, want een aantal jaar geleden was dit echt heel anders. Tijd om mijn zaken elders onder te brengen.
woensdag 22 maart 2023
Gerben Verhaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
PAS OP: Wurgcontracten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 4 jaar mijn hosting ondergebracht bij deze partij. Meerdere domijnnamen onder Argeweb gebracht. Wegens een wisseling van de website werd er geadviseerd de hosting ergens anders onder te brengen aangezien de server van Argeweb onvoldoende ondersteuning kan bieden voor de nieuwe website. Tevens heeft Argeweb maar een maximale opslagruimte van 2000MB voor e-mail hosting. Maand na de opzegging krijg ik alsnog een factuur van ruim 170 EUR voor opnieuw een jaar verlenging van de domeinnamen. Telefonisch contact gezocht met de administratie en onbegripvol en klantonvriendelijk behandeld en had VOOR 1 februari volgens hem moeten opzeggen. Ik zit dus weer aan een service vast waar ik geen reet mee doe. De rest van de domeinnamen zal ik in ieder geval ook onderbrengen naar een andere hosting.
donderdag 16 maart 2023
Youri Borawitz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Telefonisch niet bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De klantvriendelijkste hoster helpt je met al je vragen maar als je belt krijg je een automatisch bericht dat ze niet bereikbaar zijn???????
vrijdag 24 februari 2023
Miranda Jobse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel telefonisch verbonden met de helpdesk en prima technische support gehad van Jeroen die de tijd nam om een en ander in te stellen. Klasse!
donderdag 23 februari 2023
Laurea
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heel fijn geholpen door Jeroen Wander
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij een probleem met onze website uiterst professioneel en kundig geholpen door medewerker Jeroen Wander. Wat een schrik dat onze website opeens niet meer deed wat hij hoorde te doen. Gelukkig heeft hij het probleem snel kunnen verhelpen
woensdag 22 februari 2023
Ronnie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Waardeloos!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lees goed voordat je met deze partij in zee gaat. Ze factureren je zonder dat je enig benul hebt van wat, hoe en wanneer! Na meermaals hierover contact te hebben gezocht met de klantenservice (wat overigens ook veel te lang duurt voor reactie) en ik mijn probleem aangekaart dacht te hebben, gingen ze gewoon door met afschrijven van mijn rekening😅! Daarnaast is er ook nieteens een chatfunctie of dergelijks. Pas dagen na poging contact opnemen krijg je reactie. Naar mijn mening een absoluut schandalig en amateuristisch bedrijf.
zaterdag 4 februari 2023
Anoniem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geen backup mogelijkheid van e-mail met Office365
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We gebruiken Microsoft Office 365 Business. Na enkele jaren krijgen we een melding dat de 50GB van de mail vol is. Bij navraag krijgen we te horen van Argeweb dat wij geen backup kunnen maken van de mail, behalve dan het per e-mail op te slaan. We vinden dat niet te doen voor meer dan 100.000 berichten. We werken met de nieuwste versie van Outlook voor MAC, maar die heeft geen export of archiveeroptie
woensdag 11 januari 2023
Jos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Onderhoud is niet meer aangekondigd, je server kan zo maar offline gaan.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onderhoud is niet meer aangekondigd, je server kan zo maar offline gaan. Ze verwijzen naar hun status pagina, wat er in resulteert dat je eerst aan het debuggen bent totdat je hun statuspagina weer vind, of opent. Wat erg jammer is en de bereikbaarheid erg benadeeld.
donderdag 15 december 2022
Rowan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slecht bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijven maar factureren. Nooit een account aangemaakt. Klantenservice doet beloftes om te beëindigingen en “contract” te stoppen, dit wordt niet gedaan. Ik blijf herinneringen krijgen van betalingen inclusief verhogingen van 35 euro voor een afname van 3,20 euro. Niet in te kunnen zien wat er word afgenomen!!
zondag 11 december 2022
Diana
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Reageren niet op vragen via de mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Office 365
woensdag 30 november 2022
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Argeweb beoordeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede alerte service
donderdag 29 september 2022
Dirk Jan Frijling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sturen dubbele facturen en een klantenservice die nergens op reageert. Ondertussen wel extra facturen voor het heractiveren van de domeinnaam die nog steeds plat is gelegd. Waardeloze webhoster.
dinsdag 16 augustus 2022
Wesley
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geld afschrijven bij oude klanten zonder factuur en of reden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als oud klant (van 4 jaar geleden) is er meerder keren geld van mijn rekening afgeschreven. Hiervoor kunnen ze geen reden geven of een factuur van geven. Ook wordt dit niet terug gestort. Slechte service, wordt ondanks belofte niet terug gebeld. Uit onze beleving komen zij zee onbetrouwbaar en ongemotiveerd over.
dinsdag 16 augustus 2022
S. Holdert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
ARGWEB NIET TELEFONISCH BEREIKBAAR EN BIJ DE VRAAG WAT HEBBEN JULLIE NU GEDAAN
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb Ranking coach Basis maand Basis ranking Coach Ranking coach Basis maand actiekorting 1e maand Basis ranking Coach al 2 maanden gehad en betaald. Op de vraag wat hebben jullie tot nu toe nu gedaan of wat zijn jullie aan het doen. Al 2 keer geen antwoord op gekregen. Probeer te bellen te mailen met de administratie. Iets anders is niet bereikbaar en er gaan alleen maar muziekjes. Eerlijke review, helaas weinig vertrouwen in deze cases. Is het alleen maar eerst geld betalen en niets presteren, dan kan ik beter er mee stoppen.
dinsdag 9 augustus 2022
Leo Pelsers www.wooncheckpunt.eu
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Zeer goed telefonisch geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb vandaag eerst telefonisch contact gehad over problemen met het SSL certificaat. Ben goed geholpen en probleem was snel gevonden en verholpen. Was dus positief. Daarna constateerde ik iets anders. Hierover contact gehad per mail. Ik vond het antwoord niet geheel compleet en na nog een mail en antwoord, met een naar mijn mening ontevreden antwoord, heb ik telefonisch contact opgenomen. ik kreeg een medewerkster aan de lijn. Zij luisterde goed, begreep mijn probleem, antwoordde rustig, dacht met me mee, legde het uit, was duidelijk en we kwamen tot een goede oplossing. Ik heb zelf jaren voor een groot commercieel bedrijf gewerkt en weet hoe belangrijk het is om een goede medewerker(ster) bij de klantenservice te hebben. Je bent het visitekaartje van het bedrijf. Zoals zij heeft geluisterd en gehandeld is echt top. Na afloop beloofde ze een bevestiging van ons gesprek per mail en deze heb ik ook zeer snel ontvangen. Zo hoort een klantenservice medewerker(ster) te zijn. Vandaar ook 5 sterren.
woensdag 20 juli 2022
P. Wakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Hele slechte service absoluut geen kwaliteiten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vooraf wordt je niet ingelicht over veranderingen op mail accounts en kosten hiervan. Telefonisch contact is bijna niet mogelijk. Na een uur in de wacht te hebben gestaan wordt de verbinding verbroken.
vrijdag 24 juni 2022
Willburg Machinebouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Verloren data en offline door migratie, dramatische afhandeling daarna.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze klantenservice! Argeweb heeft zonder aankondiging onze database gemigreerd. De database was ineens niet meer bereikbaar waardoor onze website down was. Na met veel moeite eindelijk contact te krijgen met support, ontvingen wij na 2,5 dag eindelijk een kopie van de database, aangezien herstellen niet mogelijk bleek. De data was ruim 2 weken oud, er is dus niet eens een backup gemaakt van de database voor dat ze zijn gaan migreren. Daarna waren excuses al teveel gevraagd. Ver van wegblijven!
vrijdag 24 juni 2022
Renée Vlek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Installeren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastische hulp voor het installeren van de F-secure voor mijn man en mij. Echt TOP!!!!
vrijdag 20 mei 2022
Mieneke Pool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijna twee maanden bezig geweest om een domein naam te verhuizen , .Geen service en ook post stukken die verloren gaan .Kortom KNUDDE
maandag 4 april 2022
H.J.Kleijberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Argeweb? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Plus

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Pro 1

€ 7,95 /maand
  • Opslag: 75 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Argeweb .NL domeinnaam

€ 12,50 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee