Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Heel prettig geholpen door servicedesk met migratie van de mailbox
zie hierboven
Zojuist met Debbie van de klantenservice gesproken en een zeer goed gesprek gehad.
Professioneel, vriendelijk en snel geholpen.
Snelle installatie en oplevering van verlenging SSL certificaat, ben er blij mee!
Bedankt Jeroen van YourHosting!
Een compliment voor Cindy van de klantenservice! Ze was erg vriendelijk en heeft mijn verzoeken voor webhosting en domein zeer adequaat en efficiënt verwerkt. Alles was helder en de bevestiging per mail was ook top.
dag,
Het functioneren van de support heeft 2 aspecten tw telefonische reactie duurt lang.en dat gemail over bv ticket aanmaken snap ik op administratieve gronden maar bevordert de brei aan mail.
Op een gegeven moment kreeg ik Linda aan de lijn en die heeft mijn vraag adequaat afgehandeld.
Heel fijn !
Henk Smeenk
super snel en vakkundig geholpen door Yannick
Omdat we een paar vragen hadden over onze hosting- en mailabonnementen, werd ik teruggebeld door Jeanne. Ze nam alle tijd om op mijn vragen in te gaan. Ze dacht ook goed mee over wat de beste oplossingen zouden kunnen zijn voor ons bedrijf. En ze legde alles heel duidelijk uit, zelfs vaker als dat nodig was. Dat was erg prettig. Dit gesprek resulteerde in aangepaste abonnementen die beter aansluiten bij ons bedrijf en ook nog eens minder kosten.
Ik was erg tevreden over het contact met deze enthousiaste, behulpzame en deskundige medewerkster van Argeweb. En we zijn tevreden over Argeweb in het algemeen.
Super vriendelijk en helder
Door migratie bij argeweb kon ik niet meer in mijn mail. Twee keer tevergeefs telefonisch geprobeerd, maar deze keer heeft Yannick H. het in alle rust en met juiste kennis snel opgelost. Top.
Na een zeer goed overleg met Gizem over eventuele opzegging van de extra domeinen die we hebben, besloten om ze toch te houden. Zeer deskundige hulp!
Goedemorgen,
Ik had lange tijd al veel problemen met mijn Microsoft programma en het verwijderen van mijn niet meer gebruikte accounts met daaraan steeds foutmeldingen.
Dhr. Yannick H heeft mij geweldig geholpen en al mijn problemen vakkundig opgelost.
Ik ben erg blij dat ik hem aan de telefoon heb gekregen. Top, Klasse.
Gerry Nordkamp
Heb de afgelopen weken twee keer een beroep gedaan op de helpdesk.
De kennis van zaken was een verademing.
Bij de meeste keren dat ik contact op moet nemen met een helpdesk is de uitspraak “Om niet geholpen te worden daarvoor had ik deze helpdesk niet te bellen” van toepassing. Nu had ik na een belletje een duidelijke instructie van dat wat ik moest doe om gedaan te krijgen, dat wat ik wilde.
Als ik daarbij ook nog niet lang heb hoeven wachten zie ik als een extra bonus.
prima en snel geholpen
De e-mail server van onze tweede website was ruim een week moeilijk bereikbaar. De melding was dat deze als niet veilig werd geduid. Daarnaast bleek er sprake van een Ddos aanval, maar na een week heb ik vandaag toch gebeld. Ik werd te woord gestaan door Karin die mij op vriendelijke wijze snel en kordaat heeft geholpen. Probleem opgelost. Nu kan ik weer bij mijn e-mail.
.