Argeweb

2,5 / 5 1.723 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 30 Werknemers
  • KvK-nummer: 24382542
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00 - 17:30

Overall score

2,5 / 5 1.723 ervaringen

Totaal (1.723)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (22)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Argeweb

Argeweb, een bedrijf gevestigd in Maassluis sinds 1999, is een bedrijf dat zich richt op klantenservice (van 8.00 – 20.00) en tevredenheid van de klant.

In 2014 werd Argeweb overgenomen door KPN maar is tegenwoordig een bedrijf dat valt onder Total Webhosting Solutions.

Argeweb biedt verschillende functies aan van webhosting tot e-mailhosting met als speerpunt dat ze dit zo veel mogelijk proberen duidelijk te maken in zo eenvoudig mogelijke taal, zodat de leek het ook kan begrijpen.

Dit heeft Argeweb te bieden

  • Domeinregistratie
  • Webhosting
  • Webdesign
  • VPS
  • E-mailhosting

Ervaringen 1723 op 35 pagina's

Pas op! Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
PAS OP! Oplichters, na een opzegging een creditnota ontvangen, wacht inmiddels al langer dan een maand op die terugbetaling, nooit wat ontvangen, denk dat ik mijn geld nooit meer terug krijg. Pas op voor deze oplichters! Contact maken met de klantenservice is ook nog een kunst. Ben al meerdere jaren klant, maar na die overname is alles bergafwaarts gegaan. Dus, weet wat je doet als je met deze partij in zee gaat!
zaterdag 23 september 2023
Kai
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De meest klantviendelijke hostingprovider????
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was te laat met het opzeggen van een domein dat ik al tijden niet meer gebruik. Kan gebeuren. Mijn schuld. Ik snap dat ik daarvoor moet betalen. Argeweb wil echter dat ik 42,00 euro extra betaal om het domein opnieuw te activeren. Maar ik gebruik het dus niet en wil het opzeggen. Telefonisch contact gehad en de vriendelijke helpdesk zou het uitzoeken. Helaas niets meer van vernomen. Dus hebben ze incasso ingeschakeld. Weer uitgelegd. Maar het bezwaar is afgewezen. Zonder uitleg waarom. Leg dan ten minste uit waarom je 42,00 euro van me nodig hebt om iets opnieuw te activeren wat ik op wil zeggen. Er zijn echt vriendelijker hostingproviders.
vrijdag 8 september 2023
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
ik ga mijn websites verhuizen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds mijn websites omgezet zijn naar Argeweb schrok ik vorig jaar al van de tariefstijging, maar dit jaar nog eens.... eindeloos mailen met administratie, maar daar kom je niet verder mee.... net uur met helpdesk gesproken, dat ging gelukkig wel goed. De uiteindelijke uitkomst is dat ik mijn websites ga verhuizen naar een ander club. De tarieven bij anderen zijn vele malen voordeliger! Fingers crossed dat verhuizing goed gaat!
dinsdag 22 augustus 2023
Cor
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wat een Drama
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de domeinnamen en email van KPN is overgedragen naar Argeweb is het en en al drama. Ben vanaf februari 2023 bezig met de administratie Lindsey van woensel om een aantal verkeerde facturen op te lossen en het is nu augustus en nog steeds niet opgelost. het is niet heel moeilijk, er worden 5 hosted exchange gefactureerd terwijl het er maar 2 moeten zijn. Er staan in de portal enkele credits maar die zijn nooit ontvangen. heb al uren aan de telefoon gezeten met verschillende heren , en sommige ook best veel tijd in gestopt en dan krijg je uiteindelijk weer een standaard enail. heb ook vanaf het begin aan gegeven dat ik geen incasso kosten ga betalen omdat de facturen iet l;oppen, hier hoefde ik geen zorgen over te maken, echter kreeg ik dus wel incasso kosten in rekening gebracht. Weer gebeld en gevraagd naar Lindsey van woensel, maar die wilde niet aan de telefoon komen vertelde de heer aan de telefoon. Weer alles op mail met printscreens en klantnummer etc door gegeven. ticket aangemaakt en wat denkt u. ik krijg een email van mevrouw Lindsey van Woensel dat ik nog moet betalen en dat er incasso kosten in rekening gebracht worden. En ook nog steeds niet opgelost.
maandag 14 augustus 2023
M. Buis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Reeds 12 jaar bij dit bedrijf, niet meer mee in zee gaan !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen service, alleen maar geld vangen en service verlenen ho maar !
dinsdag 1 augustus 2023
Hetty van der Heijden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vreselijk bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb was altijd een prima hosting-partij, maar de laatste tijd is alles vele malen duurder geworden, en is de service beneden alle peil. Waar je vroeger gewoon netjes even gebeld werd als een factuurtje van een paar tientjes nog open stond, is het nu zo dat je meteen wordt afgesloten, terwijl je er voor duizenden euro's per jaar afneemt. Bovendien vinden ze het nodig om 'heraansluitingskosten' te berekenen van 42 euro ex, terwijl het een kwestie is van op de knop klikken. Niet alleen dat, het is schandalig hoe je dan behandeld wordt aan de telefoon. Domme medewerkers, die brutaal zijn, en niet begrijpen dat je geen bedrijfsvoering kunt doen met een bedrijf als dat. Argeweb/YourHosting is afgedane zaak. Weghalen die websites, opzeggen die serverhuur, en fijn naar iemand anders gaan.
dinsdag 20 juni 2023
Diever
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Niet meer wat het was
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zielig hoopje hostingpartij sinds ze overgenomen zijn, van onaangekondigde onderhoudsbeurten, prijsverhogingen tot geen reacties op support cases.
zaterdag 27 mei 2023
Rowan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Te grote prijswijziging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Per april is het tarief voor exchange met meer dan 33% omhoog gegaan. Dat is een absurde prijswijziging. Nadat de dienstverlening van kpn naar argeweb is overgegaan heeft ook al een grote prijsverhoging plaatsgevonden. Daarbij een hoop ellende vanwege de omzetting. Ik vind het onaanvaardbaar. Van tevreden klant ben ik nu zeer ontevreden klant geworden. Het is tijd om de boel maar op te heffen.
woensdag 10 mei 2023
Lex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
downtime + adverteert met onjuiste hoge beoordeling op eigen website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
zondag 16 april 2023
Bart van Hoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Dramatisch
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat mijn diensten werden overgedragen door KPN aan Argeweb ging de prijs al direct dubbel en bij problemen met de webmail is er niemand telefonisch bereikbaar. per mail kom je hier niet mee uit omdat de antwoorden simpelweg de vraag niet dekken. telefonisch nooit contact gehad ook niet teruggebeld als ik bij de vraagstelling per mail daarom vraag en mijn telefoonnummer daarbij vermeld. na verschillende maanden geen enkel telefonisch contact kunnen krijgen, probleem nooit echt opgelost, alles opgezegd, bevestigd gekregen en nog steeds facturen krijgen........ Dit eindigt blijkbaar nooit
dinsdag 11 april 2023
Bennie Trompetter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Verschrikkelijke dienstverlening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf 2016 klant bij ze, maar eigenlijk vanaf het begin al veel te veel betaald. Ik heb wurgcontracten en zelfs moeten betalen voor diensten die ik achteraf bleek helemaal niet nodig had. Daarnaast zijn ze heel moeilijk bereikbaar en is de klantgerichtheid ver te zoeken. Nu stopt de dienstverlening van Exchange en heb ik alles weggehaald. Wat een dramaclub.
donderdag 6 april 2023
Tom Beerens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Absoluut onbehulpzaam en ronduit brutaal aan de telefoon
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 10 jaar klant bij Argeweb. Vroeger stonden ze altijd klaar voor technisch support en werd ik vriendelijk en geduldig geholpen. Nu word ik door drie verschillende supportmedewerkers kortaf behandeld. Ze praten dwars door me heen, waardoor ik niet eens rustig mijn situatie kan uitleggen. Het is duidelijk dat ze niet zitten te wachten op klanten die wat extra uitleg nodig hebben. Ik ben 42 maar blijkbaar al van de oude stempel als het gaat om vriendelijkheid bij klantenservice. Ik kan met zekerheid zeggen, dat dit veruit de meest onbeleefde klantenservice is, waar ik mee te maken heb gehad. Heel jammer, want een aantal jaar geleden was dit echt heel anders. Tijd om mijn zaken elders onder te brengen.
woensdag 22 maart 2023
Gerben Verhaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
PAS OP: Wurgcontracten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 4 jaar mijn hosting ondergebracht bij deze partij. Meerdere domijnnamen onder Argeweb gebracht. Wegens een wisseling van de website werd er geadviseerd de hosting ergens anders onder te brengen aangezien de server van Argeweb onvoldoende ondersteuning kan bieden voor de nieuwe website. Tevens heeft Argeweb maar een maximale opslagruimte van 2000MB voor e-mail hosting. Maand na de opzegging krijg ik alsnog een factuur van ruim 170 EUR voor opnieuw een jaar verlenging van de domeinnamen. Telefonisch contact gezocht met de administratie en onbegripvol en klantonvriendelijk behandeld en had VOOR 1 februari volgens hem moeten opzeggen. Ik zit dus weer aan een service vast waar ik geen reet mee doe. De rest van de domeinnamen zal ik in ieder geval ook onderbrengen naar een andere hosting.
donderdag 16 maart 2023
Youri Borawitz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Telefonisch niet bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De klantvriendelijkste hoster helpt je met al je vragen maar als je belt krijg je een automatisch bericht dat ze niet bereikbaar zijn???????
vrijdag 24 februari 2023
Miranda Jobse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel telefonisch verbonden met de helpdesk en prima technische support gehad van Jeroen die de tijd nam om een en ander in te stellen. Klasse!
donderdag 23 februari 2023
Laurea
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heel fijn geholpen door Jeroen Wander
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij een probleem met onze website uiterst professioneel en kundig geholpen door medewerker Jeroen Wander. Wat een schrik dat onze website opeens niet meer deed wat hij hoorde te doen. Gelukkig heeft hij het probleem snel kunnen verhelpen
woensdag 22 februari 2023
Ronnie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Waardeloos!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lees goed voordat je met deze partij in zee gaat. Ze factureren je zonder dat je enig benul hebt van wat, hoe en wanneer! Na meermaals hierover contact te hebben gezocht met de klantenservice (wat overigens ook veel te lang duurt voor reactie) en ik mijn probleem aangekaart dacht te hebben, gingen ze gewoon door met afschrijven van mijn rekening😅! Daarnaast is er ook nieteens een chatfunctie of dergelijks. Pas dagen na poging contact opnemen krijg je reactie. Naar mijn mening een absoluut schandalig en amateuristisch bedrijf.
zaterdag 4 februari 2023
Anoniem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geen backup mogelijkheid van e-mail met Office365
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We gebruiken Microsoft Office 365 Business. Na enkele jaren krijgen we een melding dat de 50GB van de mail vol is. Bij navraag krijgen we te horen van Argeweb dat wij geen backup kunnen maken van de mail, behalve dan het per e-mail op te slaan. We vinden dat niet te doen voor meer dan 100.000 berichten. We werken met de nieuwste versie van Outlook voor MAC, maar die heeft geen export of archiveeroptie
woensdag 11 januari 2023
Jos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Onderhoud is niet meer aangekondigd, je server kan zo maar offline gaan.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onderhoud is niet meer aangekondigd, je server kan zo maar offline gaan. Ze verwijzen naar hun status pagina, wat er in resulteert dat je eerst aan het debuggen bent totdat je hun statuspagina weer vind, of opent. Wat erg jammer is en de bereikbaarheid erg benadeeld.
donderdag 15 december 2022
Rowan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slecht bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijven maar factureren. Nooit een account aangemaakt. Klantenservice doet beloftes om te beëindigingen en “contract” te stoppen, dit wordt niet gedaan. Ik blijf herinneringen krijgen van betalingen inclusief verhogingen van 35 euro voor een afname van 3,20 euro. Niet in te kunnen zien wat er word afgenomen!!
zondag 11 december 2022
Diana
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Reageren niet op vragen via de mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Office 365
woensdag 30 november 2022
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Argeweb beoordeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede alerte service
donderdag 29 september 2022
Dirk Jan Frijling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sturen dubbele facturen en een klantenservice die nergens op reageert. Ondertussen wel extra facturen voor het heractiveren van de domeinnaam die nog steeds plat is gelegd. Waardeloze webhoster.
dinsdag 16 augustus 2022
Wesley
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geld afschrijven bij oude klanten zonder factuur en of reden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als oud klant (van 4 jaar geleden) is er meerder keren geld van mijn rekening afgeschreven. Hiervoor kunnen ze geen reden geven of een factuur van geven. Ook wordt dit niet terug gestort. Slechte service, wordt ondanks belofte niet terug gebeld. Uit onze beleving komen zij zee onbetrouwbaar en ongemotiveerd over.
dinsdag 16 augustus 2022
S. Holdert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
ARGWEB NIET TELEFONISCH BEREIKBAAR EN BIJ DE VRAAG WAT HEBBEN JULLIE NU GEDAAN
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb Ranking coach Basis maand Basis ranking Coach Ranking coach Basis maand actiekorting 1e maand Basis ranking Coach al 2 maanden gehad en betaald. Op de vraag wat hebben jullie tot nu toe nu gedaan of wat zijn jullie aan het doen. Al 2 keer geen antwoord op gekregen. Probeer te bellen te mailen met de administratie. Iets anders is niet bereikbaar en er gaan alleen maar muziekjes. Eerlijke review, helaas weinig vertrouwen in deze cases. Is het alleen maar eerst geld betalen en niets presteren, dan kan ik beter er mee stoppen.
dinsdag 9 augustus 2022
Leo Pelsers www.wooncheckpunt.eu
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Zeer goed telefonisch geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb vandaag eerst telefonisch contact gehad over problemen met het SSL certificaat. Ben goed geholpen en probleem was snel gevonden en verholpen. Was dus positief. Daarna constateerde ik iets anders. Hierover contact gehad per mail. Ik vond het antwoord niet geheel compleet en na nog een mail en antwoord, met een naar mijn mening ontevreden antwoord, heb ik telefonisch contact opgenomen. ik kreeg een medewerkster aan de lijn. Zij luisterde goed, begreep mijn probleem, antwoordde rustig, dacht met me mee, legde het uit, was duidelijk en we kwamen tot een goede oplossing. Ik heb zelf jaren voor een groot commercieel bedrijf gewerkt en weet hoe belangrijk het is om een goede medewerker(ster) bij de klantenservice te hebben. Je bent het visitekaartje van het bedrijf. Zoals zij heeft geluisterd en gehandeld is echt top. Na afloop beloofde ze een bevestiging van ons gesprek per mail en deze heb ik ook zeer snel ontvangen. Zo hoort een klantenservice medewerker(ster) te zijn. Vandaar ook 5 sterren.
woensdag 20 juli 2022
P. Wakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Hele slechte service absoluut geen kwaliteiten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vooraf wordt je niet ingelicht over veranderingen op mail accounts en kosten hiervan. Telefonisch contact is bijna niet mogelijk. Na een uur in de wacht te hebben gestaan wordt de verbinding verbroken.
vrijdag 24 juni 2022
Willburg Machinebouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Verloren data en offline door migratie, dramatische afhandeling daarna.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze klantenservice! Argeweb heeft zonder aankondiging onze database gemigreerd. De database was ineens niet meer bereikbaar waardoor onze website down was. Na met veel moeite eindelijk contact te krijgen met support, ontvingen wij na 2,5 dag eindelijk een kopie van de database, aangezien herstellen niet mogelijk bleek. De data was ruim 2 weken oud, er is dus niet eens een backup gemaakt van de database voor dat ze zijn gaan migreren. Daarna waren excuses al teveel gevraagd. Ver van wegblijven!
vrijdag 24 juni 2022
Renée Vlek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Installeren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastische hulp voor het installeren van de F-secure voor mijn man en mij. Echt TOP!!!!
vrijdag 20 mei 2022
Mieneke Pool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijna twee maanden bezig geweest om een domein naam te verhuizen , .Geen service en ook post stukken die verloren gaan .Kortom KNUDDE
maandag 4 april 2022
H.J.Kleijberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Niks Argeweb, wel rekening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
donderdag 31 maart 2022
An Huitzing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 2
Top Service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastische hulp bij installeren van F-Secure! Geduldig en beleefd! Chapeau!
vrijdag 11 maart 2022
Dineke Verhoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en goede service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor mij als hobbyist, iemand niet lang niet alles afweet van hosting en websites, is het fijn samenwerken omdat ik snel en goed op weg word geholpen!
maandag 21 februari 2022
Ed
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opgelicht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opgelicht. Domein gehad via argeweb, via de mail een aantal opgezegd. Nu kunnen ze mijn mail niet vinden en krijg ik een rekening van 700 euro. Pas op!
woensdag 16 februari 2022
fam van der Pool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Tussendoor worden tarieven met 70 Euro verhoogd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb heeft per maart 2021 de tarieveng ewijzigd. Dit werd enkel medegedeeld via een reclame mail over hun dienstverlening. Het gaat erom dat ze hun Standaard hosting pakket per jaar dat 70,00 Euro duurder is geworden. Er is geen mogelijkheid om dit te veranderen naar een ander pakket. Ik betaal momenteel voor een standaard hosting pakket en een domeinnaam registratie 167,00 Euro per jaar. Dit is echt ongekend. Ik ben bezig om dit juridisch verder uit te laten zoeken. Ik heb nooit gevraagd om een ander product maar betaal er wel voor. Schandelijk!
woensdag 19 januari 2022
Sander Haccou
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Lang gesponsord. Maar tijd om te vertrekken.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang domein + hosting gehad. Bij de opzegging ging het echter mis. Ik kreeg tot mijn verbazing toch nog een factuur. Bij de klantenservice werd duidelijk waarom: ze houden zich echt aan de letter van hun contract aan naaien je graag nog op kosten wanneer je toch al had opgezegd. En bij de klantenservice zijn ze goed getraind om je precies uit te leggen waar in het contract staat dat ze je dat geld nog kunnen factureren. Blijkbaar is dat belangrijker dan gewoon vriendelijk doen.
dinsdag 16 november 2021
Janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
WebMail van ArgeWeb is ERG TRAAG
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat XS4ALL per 1 oktober 2021 gestopt is met webhosting ben ik overgestapt naar ArgeWeb (één van de aanraders van XS4ALL). De overstap verliep soepel en ik ben daarbij goed geholpen. Op enig moment (al vrij snel) begon echter op te vallen hoe traag de webmail van ArgeWeb werkt. Ga gerust koffie drinken (iets overdreven, maar toch) als je je webmail opent of een mailtje over wil zetten naar een andere map. De aangedragen oplossing is: -overzetten naar een andere webhosting dienst (Plesk hosting (even duur) of Microsoft 365 met een licentie prijs per mailbox) -dat betekent dus dat de website verhuisd moet worden en de mailboxen opnieuw aangemaakt moeten worden (hierbij wordt de e-mail inhoud niet overgezet)!!! Ik had dit graag bij het overzetten van XS4ALL naar ArgeWeb willen weten, dan had ik nog een andere provider kunnen kiezen.
woensdag 3 november 2021
Bob van Katwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Onaangenaam verrast door 47% prijsstijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb voor mijn bedrijfje een hostingpakket bij Argeweb genomen. Dat was wel duurder dan bijvoorbeeld Mijndomein, maar mijn partner had goede ervaringen met Argeweb. Nu krijg ik zojuist een nieuwe factuur voor het komende jaar binnen en is de prijs van het pakket zonder duidelijke aankondiging daarvan met bijna 50% verhoogd. Weliswaar krijg je er ongevraagd ook meer voor, maar deze handelswijze bevalt me matig. Wellicht, dat ik de hosting maar ergens anders ga onderbrengen. Ik begrijp, dat voor niets alleen de zon opgaat, maar dit vind ik geen nette manier van zaken doen. Over de kwaliteit kan ik niet goed oordelen omdat ik nog geen echte website met shop live heb gezet. De administratie heeft echter al wel een keer een fout gemaakt, waardoor mijn email tijdelijk werd geblokkeerd. Dat kostte een paar dagen om op lossen. Wel heel vriendelijke medewerkers.
dinsdag 12 oktober 2021
emere
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Verhuizing Hosting van XS4ALL naar Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op tijd afgerond ondanks grote drukte maar dankzij klantgericht handelen en deskundige begeleiding, waarbij de telefonische ondersteuning als bijzonder waardevol is ervaren.
vrijdag 1 oktober 2021
Willem Houg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prettige provider maar geen professionele smtp ondersteuning voor coloc!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Xs4all stopt met business-mail accounts, dus die moesten worden verhuisd. Xs4all raadt zelf Argeweb aan als alternatief. En inderdaad, een overstap die redelijk soepel te maken is. Een prettig bedrijf, ze communiceren vlot en prettig (veel sneller dan xs4all overigens), in die zin zeker aan te raden. ECHTER, hoewel je netjes wordt geholpen is er weinig of geen flexibiliteit in dienstverlening. Heb je alles verhuisd, kom je er dan achter dat er geen professionele smtp server ondersteuning is voor colocating machines die je bij xs4all in het datacenter hebt staan. MAW, we kunnen nu, alsnog, op zoek naar een smtp hosting service. Conclusie: goede mailoplossing voor voor huis- tuin en keuken MKB, maar mist professionele Systeem ondersteuning.
dinsdag 28 september 2021
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Ik schrijf nooit een review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik schrijf nooit een review, om dat ik niet wil opgenomen worden in een publieke beoordelingslijst. Voor Argeweb maak ik nu een uitzondering, omdat ze vertrouwen geven door hun enthousiasme. Ooit ben ik bij Xs4all begonnen, was één van de eerste klanten. Een groep jonge enthousiaste mensen met veel initiatief. Als groot ontwerpburo hebben we ze later nog geadviseerd. Nu met de gedwongen domein verhuizing, mede door de KPN, heb ik het gevoel weer bij zo'n persoonlijke groep jonge enthousiaste mensen te zijn terechtgekomen. Dus Jasper hardstikke goed, het is inmiddels allemaal duidelijk en (bijna) opgelost. (Het ontwerp van jullie huisstijl zou beter moeten en beter kunnen, maar dit terzijde, neem eventueel contact op met www.beautifulminds.nl)
dinsdag 28 september 2021
René van Raalte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Beste hosting service van Nederland
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij Argeweb kun je alles snel en gemakkelijk regelen, ze denken met je mee en bieden daarnaast ook nog eens zeer goede en snelle service. Ze kunnen je helpen bij het instellen / installeren van je VPS tot aan het advies geven over producten. Het zijn echt specialisten op dat gebied ze weten precies waar ze het over hebben en kunnen je daarom ook altijd goed helpen en of adviseren. - Bestellen van producten gaat zeer snel zonder moeite. - Ze zijn eerlijk en geven goed advies. - Prijzen zijn naar mijn mening zeer laag! - Dashboard is overzichtelijk. - Administratie is overzichtelijk - Producten aanpassen is gemakkelijk. - VPS heeft een snelle verbinding - Onbeperkt dataverkeer Al meer dan 3 jaar klant en we hebben nog geen storing gehad of dat onze website er uit lag. Argeweb is echt een aanrader!
vrijdag 24 september 2021
Jeffrey Lang
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
verhuizing hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na aanvankelijk wat onduidelijkheid in de communicatie over dit onderwerp heeft Jolanda van de administratie de problemen perfect opgelost. Mijn complimenten en vriendelijke groet.
vrijdag 24 september 2021
Frans J B Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als digibeet krijg ik altijd keurig netjes alles uitgelegd en wordt probleem opgelost.
vrijdag 24 september 2021
C. Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
synchroniseren macbook en iphone
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds augustus '21, met de verhuizing naar Argeweb liep mijn mail Macbook en iPhone niet meer synchroon. Als digibeet is het lastig om door de opgegeven adressen en schema's heen te komen. Maar het is wel gelukt!! Trots op mezelf en Tom van Argeweb.
maandag 20 september 2021
Elly van Schalkwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
uitsekende hosting ed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dit gaat prima, zelfs als het fout dreigt te gaan zijn ze bij Argeweb zo alert om dit tegen te gaan. wat mij betreft een 10, op alle fronten.
maandag 20 september 2021
jeroen baars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Ze doen altijd hun best en blijven vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de frustrerende realiteit die internetsites heet, blijft Argeweb vriendelijk en behulpzaam. Want er gaan altijd dingen mis of anders en soms ligt het aan Argeweb maar soms ook niet. Argeweb draagt altijd bij aan een oplossing en dat geeft meer zekerheid dan de belofte dat alles soepel en foutloos gaat.
vrijdag 17 september 2021
Lucien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Een mooie dienstverlening voor een nette prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren ben ik klant bij Argeweb met meerdere VPSen. Zij hebben altijd een zeer goed dienstverlening geboden. Het enige punt van aandacht is de snelheid waarmee backups terug kunnen worden gezet. Ook snapshots terugzetten duurt een stuk langer sinds er van eigenaar gewisseld is.
vrijdag 17 september 2021
Danny Gorter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
VPS-probleem snel opgelost bij Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We huren een VPS van Argeweb zonder support, desondanks prima en snel geholpen bij een probleem met de bereikbaarheid van de VPS. Top service!
donderdag 9 september 2021
Raymond Westerik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Rommelige verhuizing van xs4all naar argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beloofde snelle en probleemloze migratie wordt tot nu toe niet waargemaakt. Klantenservice reageert vriendelijk maar komt niet met inhoudelijk antwoord op vragen (alleen ‘standaard’ reacties). Berichten komen van verschillende personen die totaal andere dingen beweren (of geen echt antwoord geven). Van de een een oproep om een bepaalde actie te ondernemen. Terwijl een ander beweert die actie juist (nog?) niet te doen. Over ruim een week wordt mijn website door xs4all offline gehaald en ben ik alles kwijt. En intussen nog geen idee of de migratie naar Argeweb goed gaat verlopen, waar ze mee bezig zijn en of ze nog bezig zijn. De belofte van een migratie zonder problemen en stress gaat voor ons tot nu toe beslist niet op.
dinsdag 7 september 2021
D Kroon-Willemsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 4

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Argeweb? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Plus

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Pro 1

€ 7,95 /maand
  • Opslag: 75 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl domeinnaam

€ 12,50 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee