Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Goed geholpen door Lisa!
Perfecte klantenservice !
Op zeer goede wijze geholpen door Jeanne , medewerkster van de klantenservice zeer behulpzaam en doortastend.
Je hebt echt het gevoel dat ze alles doet in het belang van de klant, iets dat je in de huidige on-line wereld nog maar zelden tegenkomt.
Het is jammer dat we afscheid nemen van elkaar maar mocht ik in de toekomst weer een Domein naam gaan gebruiken is Argeweb de partner voor mij om mee samen te werken.
Snel en goed geholpen door Lisa bij het aanpassen van onze WHOIS gegevens
ben zeer goed geholpen door Lisa. Toen ik eenmaal contact met haar had ging het heel snel.
Vandaag snelle service door Yannick H. gekregen, na het bellen met deze medewerker van klantenservice was het geregeld, dank daarvoor!
Het duurde even (1 uur en 8 minuten om precies te zijn) maar Corstian wist uiteindelijk wel het probleem te verhelpen, dus daar was ik heel blij mee. En hij was erg vriendelijk.
Ik had problemen met het instellen van mijn mail op mijn mac. De telefoon werd snel aangenomen en na 1 keuze ingeven werd ik doorverbonden en was ik vlot aan de beurt.
De contactpersoon vroeg me of hij mee mocht kijken met teamviewer en keek daarna stap voor stap mee waar het probleem lag. Vriendelijk en geduldig en deskundig, want het probleem bleek vlot te verhelpen. Dank!
Perfecte behandeling door Vester
Om het op te zeggen gaat heeel moeilijk bij hun en rekenen ook nog kosten.
NIET IN ZEE GAAN MET HUN.
Mailbox is oud bollig uit de tijd
Met behulp van Corstian van de Support was het probleem dat wij ondervonden met de e-mail snel opgelost. Corstian zag al snel in de DNS dat er iets niet klopte met de MX. Na een snelle aanpassing werkt het zoals het moet.
Yannick is snel, blijft rustig, weet meteen wat te doen, denkt mee, lost. Professioneel. Hij klinkt niet altijd vriendelijk, omdat hij wat korter communiceert, maar zijn handelen is dat wel.
Na 18 jaar tot volle tevredenheid de diensten van Argeweb afgenomen te hebben is nu, door het beëindigen van onze activiteiten, de tijd gekomen om afscheid te nemen van elkaar.
Meestal is dit een vervelende exercitie, maar bij Argeweb niet.
Bijzonder vriendelijk geholpen door Sara; een voorbeeld van hoe het zou moeten zijn.
Zij heeft alles met ons doorgesproken en nog de zelfde middag een bevestigingsmail naar ons verzonden.
Een reply met “akkoord” was voldoende om de opzegging definitief te maken.
Thnx Sara voor deze prettige ervaring!
top, en super vriendelijk
Binnen no-time had Lisette de oplossing paraat en geïmplementeerd.
.