Active 24

1,9 / 5 224 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24289260
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00
Website screenshot Active 24

Overall score

1,9 / 5 224 ervaringen

Totaal (224)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Active24 richt zich op Domeinregistratie, Webhosting, E-mail hosting en e-mail adressen, virtual managed servers en applicatie servers. In de vergelijker van Webhosters kan je de hosting van Active24 vergelijken met andere webhosting bedrijven.

Active24 gevestigd in Praag

Active 24 is gevestigd in Praag en biedt al domeinen en hosting aan sinds 1996. Het bedrijf heeft hosting activiteiten in Spanje, Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Active24 maakt onderdeel uit van Axcel.

Ervaringen 224 op 5 pagina's

Wegblijven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb ondertussen zelf direct ervaring opgedaan met 5 webhosters en indirect door mensen te helpen die een eigen webhoster hadden komen daar nog 4 bij. Active24 (pakket Compleet) is daarvan de slechtste. Slecht werkende, eigenzinnige controlpanel, slechte supportmedewerkers, die meestal geen Nederlands kunnen, maar Engels als tweede taal en niet altijd even goed. Support stuurt je het bos in, stuurt je een link "hier kunt u de oplossing vinden" en dan een heel verhaal, waar van alles staat zonder dat duidelijk is wat nu de oplossing is. Dat geldt ook voor het helpsysteem, het staat er misschien wel ergens, maar het is totaal onduidelijk wat het antwoord is. Active24 is een Tsjechisch bedrijf, maar ze doen zich voor als Nederlands (of andere landen) met een .nl, .de, .be enz. website. Maar goed, ik had simpele wensen. Een domein en een subdomein kunnen aanmaken, een MySQL database aanmaken en kunnen beheren via phpMyAdmin. Iedere stap was moeilijk. Bij het domein moest support nog dingen aanpassen voordat het werkte, subdomein - normaal 1 druk op de knop, middag bezig met 'support' en niet gelukt, database idem. Dat terwijl ik behoorlijk ervaring heb. Oftewel, niet aan beginnen, blijf daar weg! Wie dan wel? Binnen mijn ervaring kan ik alleen Antagonist.nl aanbevelen (van harte - en ik heb geen aandelen). Wie niet of minder? Niet: Active24, Webreus. Minder: Neostrada, Sohosted, Hosting2go. Wat die laatste 3 betreft, als je niet zo veeleisend bent kun je daar waarschijnlijk prima terecht.
zaterdag 13 juni 2020
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede technische support en behulpzame klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een nieuw Linux hosting pakket met een jaar gratis .nl offerte genomen WordPress werd voor me geïnstalleerd en kreeg gelijk de inloggegevens op mijn e-mailadres om met de website te beginnen geweldig!!!
vrijdag 23 november 2018
Rietje Duursma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sinds de verhuizing naar tsjechië is alles super stabiel, mijn website is altijd online en nooit geen uitval. Een klein nederlands support team met veel knowhow . Mijn probleempjes worden altijd snel verholpen en duidelijk uitgelegd
vrijdag 23 november 2018
marijke marijke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen twee jaar is de performance heel moeizaam. Support niet of slecht bereikbaar en problemen worden niet opgelost. Vooral met een webshop kost dit bakken geld. Kies bij voorkeur niet voor deze leverancier
woensdag 3 juni 2015
Laarakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ging altijd goed maar de laatste tijd steeds meer problemen. Het grootste probleem is dat hij nu al 2 weken op rij steeds het weekend plat ligt en niet heel even maar echt tot maandag active 24 zin heeft om de problemen te gaan verhelpen. Geen noodnummer beschikbaar om deze melding te kunnen doen. Wij zijn al heel lang klant maar en we zijn erg trouw in dat soort dingen maar nu is de maat vol en gaan we maandag direct opzeggen. Active24, bedankt voor de goede support!
zaterdag 14 maart 2015
van Essen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
website ligt ALWEER eruit. al weer 2 dagen! telefonisch zijn ze niet te bereiken.dus je kunt gewoon niets doen! site is zo wie zo vreselijk traag.niet normaal. echt slecht!ga opzeggen. ben er echt helemaal klaar mee.
donderdag 12 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klanten bellen al jaren af en toe of mijn bedrijf nog wel bestaat. Konden mijn site dan niet vinden . Begreep er nooit iets van want tegen de tijd dat ik keek was de site weer online. Maar is nu ook weer weg . Ik zoek een ander.
zondag 8 februari 2015
Bakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website is al dagen uit de lucht, volgens Active 24 heb ik niet betaald, volgens mijn bankafschrift wel. Beloven herstel, zie nog geen resultaat. Op dit moment is de website van Active 24 ook uit de lucht.
woensdag 21 januari 2015
van Hoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ellende, drama, ramp. Mijn site doet niets meer, door onbekende reden. Zelf heb ik er niets aan veranderd, maar krijg steeds foutmelding. Support gebeld. Eerst al moeilijk om een adres of telefoonnummer te vinden en via via een telefoonnummer van de supportafdeling in Amsterdam gekregen. Al vanaf november tot nu (half januari), ruim 2 maanden probeer ik antwoorden te vinden waarom mijn site het spontaan niet meer doet. Telefonisch krijg ik te horen dat ik door iemand terug gebeld ga worden… Of dat er naar gekeken gaat worden. Moet nog steeds gebeuren. Via de mail heb ik een casenummer gekregen, dat is het enige antwoord dat ik ooit van ze heb gehad. Niks, helemaal niks laten ze horen op herhaaldelijke vragen, op meerdere mailtjes. Het pakket was ooit eens goed genoeg, maar voor service zou ik graag heel wat MIN PUNTEN willen geven. Waardeloos. Prijs/kwaliteit eh… erg duur in vergelijking met anderen Algemene beoordeling, DRAMA. Na jaren zonder een probleem stop ik ermee bij active24. Want als er namelijk wel wat mis gaat, kun je dus ECHT NIET rekenen op hulp van hun kant. Na ruim 2 maanden is mijn geduld op. Een mailtje met daarin vorderingen waar ze mee bezig zijn, zou al geholpen hebben om te wachten of vertrouwen te houden, maar ze laten gewoon NIKS van zich horen. Advies: Zoek een host met positieve reviews over de support afdeling. Maar als je goede support belangrijk vind, ga dan dus nooit naar Active24. Weggegooid geld.
vrijdag 16 januari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een aantal weken is mijn website www.heleenvandermeer.nl niet meer in de lucht. Opgaaf van reden, geen. Bereikbaarheid active24, niet. Ik zou niet weten wat ik moet doen. Iemand een tip?
vrijdag 16 januari 2015
van der Meer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze website is momenteel 10 dagen offline. Meerdere pogingen van onze kant naar Active24 toe om de website weer online te krijgen is helaas mislukt. De schade bedraagt tussen de €500 en €750 euro per dag. Wij zijn erg teleurgesteld in de service van Active24 en de trage behandeling van deze zeer ernstige zaak. De reacties van Active24 op mails zijn onvoldoende en traag.
maandag 28 juli 2014
Gorissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
website langdurig offline, onacceptabel. vgr, Ben Erklaarmee
maandag 17 juni 2013
Erklaarmee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
email ligt er heel vaak uit en altijd als je op een belangrijke mail zit te wachten en het aanpassen van de website is ook een probleem dat lukt gewoon niet
dinsdag 30 oktober 2012
van den berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na freehosting kwamen we uiteindelijk terecht bij active 24, bij de oplevering kregen we alleen maar een domeinnaam zonder webruimte terwijl we om een pakket hadden gevraagd, pas na heel lang bellen naar hun 0900KASSA nummer werd daar wat aangedaan maar niet bepaald met enig enthousiasme. Toen we een forumpje voor onze klanten wilden installeren bleek uiteidelijk zelf een sql server nog niet eens mogelijk te zijn. We hebben de service tijdig en schriftelijk opgezegd en zijn verhuisd naar een andere provider. Toen begon het feest pas echt, de ene rekening na de andere voor een dienst die we niet afnamen en hadden opgezegd, WIJ moesten bewijs leveren dat we hadden opgezegd, een hoop grote bekken van mevrouw Jessica Piek, incassoschorem en meer. We hebben ze allemaal de *****te en de *****ing toegewenst en hun incassohufters uitgedaagd de zaak voor de rechter te laten komen wat ze niet eens aandurfden, wel van die bedreigende brieven met jurische foetentaal. Wij maken onze domeinnaam en eigennaam niet bekend omdat we geen zin hebben in represaille, desgewenst kan er contact worden opgenomen via de e-mail naar een anoniem gmail adres. IEDEREEN, BLIJF ER WEG DIT ZIJN PURE OPLICHTERS, FRAUDEURS EN DIEVEN.
maandag 23 juli 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lid geworden via FreeHosting.com in 2000 (inderdaad mijn allereerste domainname en site) ging goed onder de merknamen - freehosting - ladot sinds active24 de boel overnam is het keihard achteruit gegaan. en wordt het elk jaar duurder vaak weekenden geen toegang tot mail op dit moment weer (sinds vrijdagavond totaal onbereikbaar) nu gebruik ik het (gelukkig) alleen prive. en binnenkort (ondanks het lange klant zijn) niet meer..
zondag 11 maart 2012
Schaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vaak is er storing met de mail. Website aanpassen is ook vaak een probleem, fouten met de site builder. Ben op zoek naar een nieuwe provider.
vrijdag 2 maart 2012
Sluiter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg vaak offline en als webwinkels, heb er 4 die onder ljfashioncompan.nl vallen is het erg dat je rond 6 uur van het net af gaat! Ze zeggen dat ze 1 euro per dag vergoeden als ze langer dan een dag eruit liggen, ik verdien meer per minuut, laat ze minimaal rond deze cruciale uren met 100 euro per uur komen! Nog is het slecht maar een beetje compensatie zou goed zijn! Slechte mensen zijn het die lui van active24!
zaterdag 25 februari 2012
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Boeven zijn het! Geheel toevallig zag ik op een bankafschrift dat ene Mamut Software BV geld van mijn rekening had afgeschreven. Ik ken dat bedrijf niet en had daar geen toestemming voor gegeven. Ik liet de bank het bedrag terugboeken en dacht er niet meer over na. Toen kwamen de brieven van het incassobureau. Active24.nl eiste toevallig precies hetzelfde bedrag terug dat Mamut had afgeschreven. Ik kwam er snel achter dat dit dezelfde boeven zijn. Nooit heb ik iets besteld bij Active/Mamut en nooit heb ik een factuur ontvangen en nooit heb ik toestemming gegeven om geld van mijn rekening te halen. Diefstal! Ik heb het incassobureau op de hoogte gesteld, maar die zeggen dat ik tóch eerst moet betalen en daarna gaan ze het misschien nog eens uitzoeken. Incassobureau kan ook geen bewijs overleggen waarmee ze kunnen aantonen dat ik iets bij Active24/Mamut besteld zou hebben en zeggen dat ik contact moet opnemen met Active24. Ik krijg geen antwoord op mijn mails. In het dossier van het incassobureau staat wel een zgn mailadres van mij met de extensie van een domein die ik ooit in 2001 1 jaar heb gehad bij de voorganger van de voorganger van Ladot.... Sinds 2002 is dat domein uit de lucht en volledig afgewikkeld. Mijn bank heeft me aangeraden om aangifte te doen. Boeven zijn het.
vrijdag 16 september 2011
Stig
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben in 2001 klant bij deze prutsers geweest. Toen is alles opgeheven en wegverhuisd. Nu krijg ik om de 4 jaar een incassobureau op mijn dak terwijl alles is afgewikkeld. Ik zou nooit een domein of hosting afnemen bij dit bedrijf! Ik zit momenteel bij Simple Hosting en daar heb ik nog nooit problemen gehad!
vrijdag 29 juli 2011
van drunen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb zelf bij meerdere providers websites draaien maar dit is de allerslechte provider. Nam de website over van een andere beheerder en niets bleek meer te werken. Heb geprobeert het contract op te zeggen maar mail, brief en bellen helpt niet. Lag ondertussen bij het incassobureau en was niets meer aan te doen. Administratief is het een geweldige wanboel!
donderdag 14 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mijn website in 1999 voor het eerst gehost bij Freehosting. Dat werd later Ladot en Active24. Die laatste maakt er echt een puinhoop van. FTP lag er in bepaalde periodes regelmatig uit, mijn "catch all" e-mailadres werkte ineens niet meer omdat Active24 dat niet meer ondersteunde maar het niet nodig vond mij dat mee te delen en de uptimes voor de website waren ook niet geweldig. Op e-mails over niet-werkende ftp-servers reageert men gewoon niet. Echt een probleem werd het pas toen Active24 mijn verhuizing niet verwerkte. Zelfs KPN en Ziggo hadden hier geen problemen mee, maar Active24 stuurde de rekening naar het oude adres en sloot -toen die dus niet betaald werd- prompt de website af. Een rekening of herinnering per e-mail is teveel werk, dat doet men niet. Vervolgens verschillende keren geschreven en ge-emailed om mijn hosting pakket op te zeggen en gevraagd mijn de rekening te sturen, maar Active24 vindt het niet nodig daarop te reageren. Op mijn vraag aan de helpdesk waarom men niet reageert op brieven noemde men de poststaking. Tja, die was 3 maanden geleden... En ook met e-mail doet men niks. Ondanks verschillende verzoeken heeft men mij nooit een kopie van de nota naar het goede adres toegestuurd. Enfin, nu de website maar bij Antagonist ondergebracht. Die biedt veel betere service en is ook nog eens een stuk goedkoper. Doe jezelf een plezier en blijf ver weg van deze dure en incompetente rommelaars.
zaterdag 19 februari 2011
Noordland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het zijn ongelofelijke grote oplichters zit er aan te denken om naar tros opgelicht te gaan of radar ik herken het verhaal over de verhuising ik heb zelf net een slepende kwestie achter de rug zij stoppen zelfs niet nadat je betaald hebt ook dan komen aanmaningen ongeveer weer na een half jaar hun administratie is echt een aanfluiting mischien moet ik ook de belasting maar eens inlichten want het lijkt mij toch niet kunnen dat iemand zo met zijn administratie omgaat.Ik heb keurig doorgegeven dat ik verhuist was. zelfs een factuur op het nieuwe adres maar na ongeveer 2a3 jaar komt de nieuwe bewoner mijn oude adres met een stapel aanmaningen en ook brieven intrum justitia inmiddels mijn hosting verhuist.ik wil iedereen waarschuwen wegwezen bij deze organisatie nu het nog kan je gaat zeker problemen krijgen als je ze al niet hebt. kijk alleen al op het internet wat er allemaal te vinden is over active 24. gr jac
donderdag 28 oktober 2010
groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De kwaliteit van de hosting zelf was redelijk. Niet bijzonder. Wat bij mij mis ging was de administratie (wat ik hieronder al vaker las). Na mijn verhuizing een jaar geleden heb ik mijn adres veranderd in hun administratiesysteem en de meeste accounts opgezegd omdat ik er weinig gebruik van maakte. Enkele weken geleden had ik opeens Intrum Justitia aan de lijn waarom ik de openstaande posten niet heb voldaan en een dag later een brief waarin ik 5 dagen kreeg om te betalen (inclusief rente, administratiekosten, aanmaningskosten etc. wat samen 5 keer hoger was dan de originele factuur). Uiteraard waren die mij niet bekend. Toen ik inlogde in het systeem zag ik een openstaande factuur staan op mijn oude adres en mijn oude adres stond nog als factuuradres. Ik zal wel iets fout hebben gedaan dacht ik, dus ik heb meteen betaald (incl. extra kosten). En uiteraard daarna mijn gegevens weer aangepast en opgeslagen. Toen ik gister weer inlogde om te kijken of alles verwerkt was stond mijn oude adres er wederom in!? Weer aangepast, opnieuw ingelogd en je raadt het al... weer het oude adres. Erg vervelend dus dat ik die extra kosten voor niks heb betaald. Nu maar hopen dat ik het op een of andere manier terug kan krijgen. Aan de andere reacties te zien zal dat er wel niet in zitten.
woensdag 23 juni 2010
Havik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eigenlijk nooit problemen gehad met de hosting daar voor mijn eigen website. Nu kwam ik er vorige week achter dat de MYsql versie nog op 4.0.24 stond terwijl bij andere sites die ik heb bij one.com de versie al op 5.0.10 stond. Ik kon dus geen andere css site draaien aangezien deze met minimaal 4.1.x mysql moest draaien. Ik heb ze eens gebeld en mij werd doodleuk medegedeeld dat ze dit niet meer gingen updaten bij bestaande pakketten. Ik kon naar een nieuwere versie als ik een nieuw pakket bij hun afsloot. even ter info ik betaalde nu ongeveer 85 euro per jaar. Ik kon een nieuw pakket afsluiten MAAR het enige pakket met een mysql database was natuurlijk het duurste pakket van 37 euro p/m dit is dus 444 euro per jaar 5,5 keer zoveel en een 1,5 keer kleinere mysql database. Ik heb dan ook meteen het hele boeltje opgezegd en verhuis nu naar one.com
maandag 14 juni 2010
Maas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het doet me deugd dat ik vergelijkbare (slechte) ervaringen lees over de dienstverlening van Active24. Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Behalve dat het bedrijf soms vrijwel onbereikbaar is, de kwaliteit van de producten marginaal en hun factureergedrag volstrekt onduidelijk is. Het allerlaatste wat ze me flikken, want de maat is helemaal vol, is dat een onduidelijke factuur van € 7,00 uit oktober 2009 ineens, via hun eigen incassobureau Intrum Justitia, door "incasso"kosten oploopt tot een bedrag van ruim € 100 met de waarschuwing dat dit bedrag verder kan oplopen tot ruim € 300 als ik niet direct betaal. Mijn besluit staat vast: al mijn pakketten (zeker zo'n 25) en alle verdere dienstverlening gaan vanaf vandaag bij hen weg. Ik wil zakendoen met betrouwbare partners!
vrijdag 19 februari 2010
van den Heuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Per 1-10-2009 is mijn "Domeinnaam" per ongeluk vrijgegeven, c.q. verkocht. Ik kan nu mijn eigen naam terugkopen van "Sonexo", tot op vandaag 11-12-2009 nog geen oplossing van Active24. Dan vraag je je toch af ben ik gek of zij?
vrijdag 11 december 2009
Snuiverink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben niet eens klant bij ACTIVE 24 maar krijg wel elk jaar een aanmaning van een incassobureau, namens hen. Onbegrijpelijke toestand en als ik ze er naar vraag kunnen ze me niet eens vinden! Gelukkig zijn er betere...
vrijdag 6 november 2009
van Lieshout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ga nooit, maar dan ook nooit met dit bedrijf in zee. Je krijgt geen antwoord op je mails, de website van active24 is heel erg slecht, niemand is bereikbaar en je krijgt alleen maar rekeningen. Dit is de kandidaat voor het aller-slechtste bedrijf ooit. Doe hier nooit zaken mee. Wat een k*tclub. En sinds enige weken heb ik ook allerlei virussen op mijn websites die er door onvakkundig handelen van active24 opkomen. Diverse mails over gestuurd... precies... geen antwoord.
vrijdag 2 oktober 2009
willemsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had grote problemen verwacht na alle slechte ervaringen te hebben gelezen. Maar wat bleek: de mail werkt altijd, de website is altijd bereikbaar. Heb eigenlijk geen klachten.
zaterdag 26 september 2009
Deeben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een drama was dit bedrijf, mijn website en vooral de e-mail lag er wekelijks uit, echt verschrikkelijk lastig. Ik adviseer iedereen geen lid te worden van dit bedrijf!!
woensdag 23 september 2009
haafkens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo allemaal! Ik was van plan om een slechte recensie over Active24 te gaan schrijven, maar echt noodzakelijk lijkt het niet. Iedereen lijkt het erover eens te zijn dat het een WAARDELOOS bedrijf is! Waar subdomeinen voor zijn snappen ze niet... Site vaak down, behandelen klanten ronduit ONBESCHOFT aan de telefoon. Ooh, rekeningen sturen kunnen ze overigen WEL! Ik ben normaal de rust zelfde, maar dit bedrijf krijgt het voor elkaar om mijn bloed te laten koken! BEGIN ER NIET AAN! DOE HET NIET! GA ER WEG ALS JE ER PER ONGELUK TOCH ZIT! Erik.
dinsdag 9 december 2008
Erik van der Velden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blij verrast met zóveel lotgenoten met min of meer dezelfde nachtmerrie inzake Active 24. Je moet je toch DOODSCHAMEN als je organisatie zó te boek staat en dat over zo'n lange periode ! Wij hebben diverse sites bij Active 24 (hoe verzinnen ze zo'n naam) . We zijn drie jaar geleden verhuist naar Diepenheim en hebben ze daar diverse malen van bericht. Voor sommige sites krijgen wij facturen (en brieven) op het nieuwe adres; sommigen schrijven ze automatisch af en voor weer anderen schakelen ze doodleuk Intrum Justitia in. ( de lachende derde die er lekker aan verdient) ZE WEIGEREN OM GEWOON ONS NIEUWE ADRES IN TE VOEREN. Als het al lukt om ze telefonisch te spreken dan doen ze alle toezeggingen en vervolgens sturen ze weer Intrum Justitia op ons dak met ongespecificeerde dreigementen. Active 24 stuurt ook "reminders" zonder specificaties hetgeen dubbele betalingen in de hand werkt en ook tot gevolg heeft gehad. (láát maar denk ik dan....) Dit alles riekt wel naar FRAUDE ! Wat kunnen we doen ? We zijn wel weer afhankelijk van die "Activelingen" en met ons velen die in ons register staan. Al in 2004 bij RADAR geweest las ik ..... Wie helpt. Hartelijk dank alvast ! Vriendelijke groet, Douwe Mulder NMI gecertificeerd mediator met aantekening Ingeschreven Rechtbank Almelo en Arnhem Dir. De Mobiele Mediators / HetMediationhuis.nl
dinsdag 27 mei 2008
Douwe Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb het helemaal gehad met Active 24. Het probleem is vooral dat de mailbox vaak onbereikbaar is. Ik heb ook het idee dat mails niet aankomen. De helpdesk is op zich goed bereikbaar maar als ik bel dan zeggen ze dat alles goed werkt of is er inderdaad een storing die zon snel mogelijk verholpen zal worden. Ik heb geen zin om over te stappen (zoveel gedoe) maar ga nu toch naar een ander.
woensdag 7 mei 2008
Vasco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kon het niet laten. Maar ik heb twee jaar gedonder gehad met Freehosting --> Ladot --> Active 24. Ook tijdens mijn werk als webdesigner kom ik telkens bij nieuwe klanten die - slechte klantenservice (duur en duurt lang) - Mailen werkt niet en de 48 uur polisie dat snappen ze niet kan weken of maanden mailen maar geen reactie. - slechte bereikbaarheid (de site ligt er gewoon een paar dagen uit). - mailserver werkt ook niet optimaal (krijgt welleens dat de server er uitligt en dan zeggen ze dat kan - ongeintresseerd of het vaker voor komt. - product kwaliteit is zeer slecht. Je kan er niet mee alleen een simpele site opzetten. - aanpassen van bepaalde gegevens - doen ze niet! - facturen soms krijg je iets en soms een van een paar jaar. Mijn advies niet doen. Misschien is hij goedkoop maar zeker niet goed! beter gezegt zeeeeer slecht. Met vriendelijke groet,
donderdag 13 maart 2008
Bart Hofkens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De betrouwbaarheid en de service van Active24 is ronduit slecht; vaak storing/onbereikbare website/problemen met uploaden. Iedere keer dat ik een melding stuur dat mijn site onbereikbaar is, is het antwoord hetzelfde: "Het domein bureau-archi-tekst.nl is zonder problemen te bereiken. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geinformeerd." Er wordt niet nagedacht over wát de oorzaak kan zijn van de problemen; hooguit een suggestie dat het wel aan mijn internetprovider zal liggen. Ik zoek nu een andere webhosting provider! A.R.F. Driever
woensdag 5 maart 2008
Ed Driever
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zoek naar wat ervaringen over abo's surfen en bellen op het forum van Tros Radar kwam ik daar ook een post tegen over webhoster Active24. Spontaan kreeg ik jeuk op allerlei ongemakkelijke plekken (zeg maar een soort Pavlov-effect). Dat zoiets basaals als (de naam van een) webhoster zoveel emotionele impact kan hebben op een doorsnee mensenziel; de typering trauma gaat wat ver, maar toch. Het Europees opererende bedrijf heeft voorheen talloze overnames/naamsveranderingen ondergaan. Alweer jaren geleden was het pais en vree bij Freehosting, daarna idem dito LaDot, vervolgens alles nog in orde bij Active ISP, maar na een overname door Active 24 waren de rapen goed gaar. Al sinds januari 2001 had ik een klant van mij ondergebracht bij Freehosting, maar de ellende begon dus na de overname door het k**bedrijf (of zoals je wilt k****bedrijf) genaamd Active 24. Al gauw lag de website van mijn klant regelmatig plat en ook de emailafhandeling was vaak compleet ruk (emails uren/dagen te laat in de mailbox enzo). Als je ging klagen dan werd vervolgens door Active 24 gemaild of gezegd dat ze het probleem niet konden reproduceren en dat ze dus niets konden doen. Uiteindelijk heb ik mijn klant verhuisd naar een ander, wel goed hostingbedrijf. Als jullie nu denken dat de tragedie hiermee ophoudt dan kennen jullie het rampzalige Active 24 nog niet (Google even en/of lees ook alle andere posts hieronder, de honden lusten er geen brood van). In december 2004 was genoemde verhuizing afgerond, via het faxen van de gebruikelijke kafkaeske hoeveelheid documenten met handtekeningen en de hele rataplan. Ineens ruim twee jaar later, maart 2006, kwam mijn klant en/of zijn boekhouder erachter dat Active 24 nog steeds doodleuk automatisch zat te incasseren, voor een produkt dat dus al ruim twee jaar niet meer werd geleverd! Hemel en aarde hebben wij vervolgens moeten bewegen om de onterechte afschrijvingen, ik meen 2x 60 euro (excl. btw?), gerestitueerd te krijgen. Eerst werd door de klantonvriendelijke schaamteloze graaiers van Active 24 ijskoud beweerd dat de opzeggings- en verhuisdocumenten niet in hun archief voorkwamen (zelfs als dat zo is: dan ligt de fout dus bij ons?). Dus met andere woorden: u hebt geen recht op restitutie. Echter wie wat bewaart heeft wat: ik, webmaster, allang levenswijs geworden, had de opzeggingsdocumenten uit voorzorg bewaard en nog niet in de oudpapiercontainer gedumpt. Na het faxen van deze glasharde bewijzen heeft het bedrijf vervolgens zowaar de onrechtmatig geincasseerde gelden teruggeboekt. Active 24 eat your heart out! Google even Active 24 en lees alle andere posts op deze webpagina en huiver. Als je altijd dacht dat KPN en UPC hel op aarde zijn dan ben je nu voorgoed genezen en weet je welk bedrijf het werkelijke grote kwaad vertegenwoordigt. Google ook even "Jessica Piek"; destijds zwaaide zij bij Active 24 de scepter als, in goed Nederlands, "Supervisor Customer Services". Onbekend is of het kille zelfingenomen bedrijf nog steeds een opzegtermijn van 3 maanden hanteert. Jessica c.s., tot nooit meer ziens!
zaterdag 1 maart 2008
Windhoos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inderdaad begin er nooit aan. Was eerst freehosting toen nog goed. Toen Active 24 alles wat het deed deed het niet meer en mailen en telefoneren heeft totaal geen zin. Ze zijn maar goed in een ding en dat is rekeningen sturen en herinneringen. Je kan alles proberen maar het haalt niks uit. Blijf bij deze provider ver weg en haal geen moelijkheden op je hals want die krijg je geheid.
donderdag 21 februari 2008
a.sierink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Maar twee woorden: nooit doen! Wij hebben een domeinnaam en een blog bij Active24 en behalve dat de boel regelmatig down is, krijgen we ook regelmatig facturen van maar liefst 1200 euro!!! Totaal fout dus, na ettelijke mails en telefoons wordt die factuur dan geannuleerd, maar telkens komt er een nieuwe. Nu is onze account weer geblokeerd omdat we zogenaamd niet betaald hebben. Wat een ellende.
vrijdag 8 februari 2008
Miranda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij LaDot nooit problemen gehad, maar Active24 en nu Mamuth is verschrikkelijk. Mail komt niet aan of pas na uren. Als je met de helpdesk belt zeggen ze dat het bij hun allemaal goed werkt. Alsof het aan jou ligt. En je moet gvd ook nog eens 22,50 euro betalen om ervanaf te komen. Wat een K-bedrijf.
woensdag 19 december 2007
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In 2004 schijnen ze freehosting te hebben overgenomen, een paar maanden later is mijn complete website verloren gegaan. Helaas had is zelf geen back-up, maar wat nog erger was, zij ook niet. Ik heb toen gebeld en ze zouden met een voorstel komen, nooit gehad. Wat ik wel kreeg in 2006 was 3 rekeningen van 118, euro per jaar en dat moest ik binnen 14 dagen betalen. Ik heb ze niet betaald, dit jaar heb ik weer een rekening gekregen en die heeft mijn boekhouder per ongeluk betaald. Nu kreeg ik weer een aanmaning, ik heb daarop een brief geschreven dat ik niet van hun diensten gebruik wens te maken. Ik heb net gebeld met het verzoek om mijn contract met hen naar mij toe te sturen, ik heb volgens mij nooit geen contract getekend. Volgens hen zou het om aanmelden via internet zijn gegaan, no way. wordt vervolgd. Ik heb gelukkig een rechtsbijstand verzekering... Toeveging, klantenservice een 0!
maandag 3 december 2007
ebcom@planet.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zoals hieronder al vele malen geschreven; is active24 werkelijk K... met grote Peren.... Wij namen als beginnende cabaretgroep een basispakketje af bij toenmalig Ladot; daarover geen klachten; maar toen active24 het overgenomen had begon de ellende , en het heeft sindsdien alleen maar karrevrachten vol stront opgeleverd, zoals wij dat in salland zeggen. Geenbereik, site down, server down, upload niet mogelijk; en het enige wat de support groep te melden had, was dat de server aan vervanging toe was, maar dat dit NIET ging gebeuren, dus dat we over konden/moesten stappen naar een ander (lees duurder) pakket. Want dat kunnen ze HEEEL HEEL GOED. rekeningen schrijven met een vork. Wij zijn onmiddelijk overgestapt op een andere provider (starthosting.nl/ van yourhosting) Kost ongeveer 1/4 van de kosten en veel VEEL VEEL betere peformance dan active24. LET wel op als je overstapt dat je een backup hebt gemaakt; want deze eikels gooien onmiddelijk de boel PLAT als je je domeinnaam overzet naar een andere provider ! Wij zijn door hun toedoen 3 dagen offline geweest, en daar ga ik nog een zaak van maken. Want natuurlijk hebben ze ons nog wel weer voor het jaar 2008 een rekening gestuurd omdat we niet binnen de gestelde "stilzwijgende verlengings"-termijn van 3 maanden voor einde jaarcontract hebben opgezegd. Kunnen we deze gasten (want van bedrijf kun je hier niet spreken) niet gezamelijk eens tot de orde roepen ? DUS beste mensen GA WEG STAP OVER en de nieuwkomers begin NOOIT aan alles wat ook maar iets met ACTIVE@$ (24) te maken heeft.
zaterdag 3 november 2007
zwiekoteboebo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik onderhoud een website voor een basischool gehost bij active 24 en word er werkelijk knettergek van. Er is steeds weer wat anders. Grote onverwachte downtime, gewijzigde serverinstellingen. Mailen naar de helpdesk helpt nooit iets, antwoord krijg je niet. Bij bellen naar de helpdesk werd me duidelijk gemaakt dat ik toch eens niet zo ongeduldig moet zijn.
dinsdag 2 oktober 2007
Hanna
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze liggen er bij active24 weer eens uit, de zoveelste storing, gisteravond geen mail en de site (die ik elke dag update) is nu al uren onbereikbaar. Ik overweeg over te stappen naar een andere provider, die is echt niks! En als ze nu eens een berichtje op hun eigen site zetten wat voor problemen er zijn maar nee hoor, van hun hoor je helemaal niets!
maandag 1 oktober 2007
Peter Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb in 2002 een site gemaakt en mijn provider is active-24. ik koos toen voor de kleinste mb keus want ik hoefde maar een paar pagina's.ik heb het contract niet meer en weet de afgesproken prijs niet meer zeker, volgens mij was het iets van 10 euro per jaar, het was niet veel(bij freehosting). 3 maanden geleden werd mij 2 keer 70 euro afgeschreven van mijn rekening door 24. ik kon dit bedrijf helemaal niet en heb meteen terug laten boeken. uiteindelijk even gezocht op internet zag ik om welk bedrijf het ging. na 2 maanden kreeg ik meteen van intrum justitia een rekening van 272 euro. ik wist niet waarvoor dit bedrag zo hoog was. ik heb 5 jaar niks meer van hun gehoord en nu krijg ik de rekening van de afgelopen 5 jaar.heel raar.!!na een beetje dreigen met gerechtelijke kosten van intrum, heb ik eindelijk mijn 5 facturen voor het eerst gekregen, via intrum. 5 keer 59,95 euro per jaar dus zeg maar 300 euro samen. als een maand 59,95 kost waarom boeken ze dan 2 keer 70 euro van rekening???alweer heel raar, ik heb nu nog een brief gekregen,maar ik heb eerst mijn contract opgevraagd,zolang ik deze niet heb betaal ik niets. ik kan geen vragen meer stellen aan 24, ik word steeds dioorverwezen naar intrum(incassoburo). ik zie het wel.tip meld je ook even bij radar en kassa, er zijn al veel reacties van mensen, misschien besteden ze hier binnenkort wel een onderwerp aan, clement..
woensdag 8 augustus 2007
hoogeveen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kreeg vandaag een factuur binnen of ik deze even kon betalen, waar moet ik voor betalen ? , voor de niet geleverde diensten de afgelopen 12 maanden. Het gaat hier om wanprestatie ( Burgerlijk Wetboek. artikel 74 ) dus betalen zit er alleen in als de factuur wordt aangepast tot een klein bedrag. Je kunt tevens het contract ten aller tijden ontbinden ook al is die pas stilzwijgend verlengd.
zaterdag 28 juli 2007
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb er spijt van ooit met hun in zee te zijn gegaan.Ik heb 4 websites bij hun draaien.Met allemaal problemen gehad met updaten,vaak de website uit de lucht,laad heel langzaam,enzzz.Vorig jaar had ik besloten deze domein naam in ieder geval te stoppen.Omdat ik die al geruime tijd niet meer gebruikte.Was ik 1 maand te laat met opzeggen.Is mij toen telefonisch beloofd dat hij automatisch dit jaar gestopt zou worden.Ik dom en goedgelovig ben daar ingestaptWord nu dus lastig gevallen met herinneringen en dat ze binnenkort de rekening bij inturem justitia gaan geven.Ik diverse malen gebeld ,ze hebben er gewoon maling aan.Zij zeggen gaat dit maar bewijzen.Heb nu de afgelopen maanden meer dam 10 mailtjes gestuurd.Het enige antwoord hunner zijde is,kom maar met bewijs.Ik heb ze nu een mail gestuurd met de vraag dit op een nette manier op te lossen.Zoniet dat ik dan via de gerechtelijke gang er een zaak van gaat maken,en of er werk van maakt met het tv programma radar en kassa.Ben benieuwd wat hun antwoord word.Ben bang dat ze overal lak aan hebben,dus dat ik inderdaad dit moet gaan doen.Maar mocht het zover komen laat ik het nog wel weten via dit forum en natuurlijk de tvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. Waarschuw een ieder in je omgeving voor dit rampzalige bedrijf.Zou geen verlies zijn als deze failliet verklaard zou worden. groetjes rene
donderdag 12 juli 2007
rene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de periode van LaDot heb ik een domeinnaam aangevraagd, incl. ruimte. voordat LaDot werd overgenomen door Active24 stopte ik als webmaster, en nam een ander het van mij over. LaDot werd Active24 de site inactief maar de rekeningen bleven komen, incl een deurwaarder (moet haast wel van hen zelf zjin) Nadat de site 2 jaar inactief was geweest (gezocht en gevonden via www. who.is heb ik een nw. site opgezet en via AFN-IT hier uit de regio de domeinnaam over laten zetten (18 april jl.) dit ging opzich vrij vlot, maar tot nu toe blijven de aanmaningen ?n nota's voor toekomstige periodes binnen komen, terwijl er inmiddels 2 jaar geen diensten worden afgenomen, sterker nog.... het contract was met LaDot aangegaan, niet met Active24. Iemand enig idee hoe op een legale manier van deze oplichters af te komen?
dinsdag 10 juli 2007
van der Haak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al meer dan 4 dagen is het onmogelijk om mijn ftp-website te bereiken en bij te houden. Na informatie blijkt het een storing en wordt er aan gewerkt. Juist voor een hostingbedrijf is het toch niet moeilijk dit even op hun eigen site te vermelden
donderdag 5 juli 2007
A.Kaandorp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel wat negatieve reacties op Active24 zijn op het net te vinden. Was zelf in begin wel positief (toen ze nog freehosting als naam hadden). In begin ... Laatste jaren was het een en al ergernis. Met grote regelmaat was mijn mail onbereikbaar. Active24 Webmail werkte niet voor mensen die van Freehosting kwamen, website regelmatig down en de telefonische bereikbaarheid inderdaad verschrikkelijk! Onbereikbaar of heel lang wachten en dan incompetente mensen aan de lijn krijgen. Of zelfs heel lang wachten en dan te horen krijgen dat de 'helpdesk' gesloten was. De laatste jaren waren ze ook beduidend duurder dan andere providers en nog met minder mogelijkheden ook. Mail werd WEL beantwoord, maar vaak veel te laat of en 9 van de 10 keer zonder goed antwoord. Aan de verhuizing werd goed meegewerkt - dat ging vlot en zonder problemen (rond december). Ik was dus blij er van af te zijn, ging er op vooruit qua ruimte en mogelijkheden en het werd nog veel goedkoper ook (zal het neutraal houden en geen namen noemen - heb er nu 3 sites 'staan' dus ...) Waarom schrijf ik dan NU dit mailtje? Omdat ik net een rekening kreeg van Active24 van ? 117,81 voor het komende jaar. Ik ga maar weer mailen - eens kijken hoe lang het nu duurt ...
woensdag 25 april 2007
Wijnand
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Bianca, Er is een ongeschreven afspraak dat providers onderling niet moeilijk doen bij het verhuizen van een domein. Dus zou Active24 ook niet moeilijk mogen doen. Ik heb zelf geen negatieve ervaringen met Acitve24. Een klant van mij op dit moment wel en ik kreeg alle medewerking om het probleem op te lossen. Wat wel klopt is dat je lang wacht aan de telefoon... Ikzelf ben erg tevreden over mijndomein.nl en al mijn klanten verwijs ik ook door naar hen. Goedkoop ?n goed! Succes, Miriam Zwaan Absolu
dinsdag 17 april 2007
Miriam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Active 24? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Compleet

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja