Alphamega Hosting

3,9 / 5 162 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 6 Werknemers
  • KvK-nummer: 17162578
Openingstijden
  • Ma-vrij: 10:00-17:00
Website screenshot Alpha Mega Hosting

Overall score

3,9 / 5 162 ervaringen

Totaal (162)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Alphamega

Alphamega hosting is een relatief oude hosting partij (gestart in 2001) die nog steeds zeer veel klanten bedient. Het bedrijf is gevestigd in Eindhoven en is ook telefonisch bereikbaar voor vragen of support.

De mogelijkheden van Alphamega Hosting

Bij Alphamega hosting kan je domeinnamen registreren, e-mail pakketten afnemen maar ook specialistische hosting aanvragen als bijvoorbeeld WordPress hosting. ( Hier kan je overigens alle wordpress aanbieders vergelijken ). Alphamega biedt overigens een unieke service aan voor WordPress hosting: Namelijk AutoUpdate AI. Deze service zal zorgen voor automatische update op het vlak van extensies, plugins en thema’s.

  • Wil je inloggen bij Alphamega hosting: Klik dan rechtsboven bij Alphamega hosting op ‘mijn alphamega’
  • Zoek je de webmail van Alphamega: Surf dan rechtsboven naar ‘mijn alphamega’ en klik onderin op ‘mijn account’. Daar kan je inloggen bij de webmail van Alphamega hosting.

Ervaringen 162 op 4 pagina's

In het begin perfect, de laatste jaren onmogelijke werkwijze
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vele jaren zeer tevreden klant geweest bij Alphamega. Met een groot aantal hosting pakketten en registraties. Goede service, deskundige medewerkers, telefonisch 99% van de openingstijden bereikbaar. Iedereen weet wie ze aan de lijn hebben en geven snel en deskundig advies, storingen waren bekend en snel opgelost. Er konden afspraken worden gemaakt over pakketkortingen, facturering, etc. Prima geregeld, zeker sinds men heeft besloten af te stappen van de z.g. Proforma-facturering. Dat was in het begin zo, echter is op een paar zeer essentiële zaken verandert. Helaas. Helaas heeft Alphamega een tijd geleden besloten niet alleen nieuwe servers in te richten. (waarvan wij uitgaan dat dat af en toe moet gebeuren) Ook de mailboxen zijn min of meer (on)vrijwillig verhuisd, echter nog steeds onbeveiligd bij derde partijen. Men heeft ook besloten een nieuw “dashboard” in te voeren, waardoor het beheer van de site(s), de mailboxen en de facturering etc. een digitaal gedrocht is geworden. Facturering en betaling kan alleen nog via het dashboard. De factuurdatum komt in veel gevallen niet overeen met de registratiedatum, waardoor voorgenomen (pakket)wijzigingen niet meer kunnen plaatsvinden. Direct betalen via iDeal, een bankoverschrijving of automatische incasso is onmogelijk, er is geen bankrekening meer! Creditering van onterechte betalingen ook niet. Storingen van Hosting en email vinden uit het zicht van Alphamega plaats en zijn moeilijk op te lossen. Medewerkers nog steeds telefonisch zonder omwegen bereikbaar, het enige overgebleven pluspunt! Als men “mobiel” is in Europa kun je niet overal en altijd “even” inloggen in een “dashboard” (we zijn met onze digitale infrastructuur in Nederland verwend!) waardoor betalingen mislopen en je website, je email en webmail zonder aankondiging “offline” is. Je zit zomaar onterecht een tijdje op “zwart”. Met flinke bedragen voor hosting, mail en registraties mag je buiten een goede persoonlijke service wel een gesmeerde techniek verwachten in een voor de klant gebruiksvriendelijke omgeving. Het laatste is essentieel. Wij hebben dat vaak benadrukt, helaas zonder resultaat. Wellicht is dit alles geen halszaak voor particulieren met één website en één mailbox. Voor bedrijven is dit een volstrekt onmogelijke werkwijze. Na vele jaren hebben wij onze websites inclusief domeinregistraties verhuisd. Wat wij Alphamega willen meegeven: Programmeurs zijn niet voor niets trots op hun werk. Niemand anders heeft de kracht de werkelijkheid te veranderen. Hoe meer de wereld afhankelijk is van computers om te bepalen hoe de wereld werkt, hoe krachtiger de programmeurs worden. Maar loop niet naast je schoenen, programmeurs maken nog meer dan genoeg fouten en een perfect stuk code bestaat niet. Trap vooral niet in valkuilen …. en luister goed naar je klanten!
zondag 8 december 2019
VHZC
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dramatisch slechte hosting. Gehoste website valt soms zonder reden uit, facturatie is afschuwelijk slecht (je kunt niet eens een vaste maandelijkse overschrijving naar dit bedrijf instellen), en als de betaling daardoor misloopt, halen ze de website onaangekondigd uit de lucht. Daarnaast wordt functionaliteit zonder aankondiging gewijzigd, en de klantenservice weet van niets bij storingen. Al geruime tijd klant, maar het is nu echt tijd om te verhuizen. Volstrekt onbetrouwbare partij om je bedrijfspagina te hosten!
dinsdag 13 juni 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks dat ik weinig verstand van computers heb, heb ik met swiftysite van alphamega mijn eigen site kunnen bouwen. Mijn vragen hierover werden duidelijk beantwoord en problemen die ik zelf niet kon oplossen werden door hen opgelost. Helemaal top!
dinsdag 12 januari 2016
van Oort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alphamegahosting heeft Swiftysite 2 geintroduceerd en aanvankelijk zag ik tegen de hoeveelheid werk op mijn site aan Swifty 2 aan te passen, maar dankzij heel goede telefonische adviezen bleek het een fluitje van een cent met uitstekend resultaat
dinsdag 15 september 2015
Nijnens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb helaas een zeer slechte ervaring met dit bedrijf en nog steeds. Ik ben in 2012 met ze in zee gegaan. (eerste grote fout) Ik kwam, naar een paar maanden uitproberen, tot de conclusie dat hun diensten toch niet aansloten aan mij behoefde en heb toen opgezegd. Een jaar (2013) later kreeg ik een rekening van Alphamega Hosting BV die ik niet had verwacht. Ik had blijkbaar nog hosting lopen. Ik heb met een alphamega gebeld en een medewerker gevraagd meteen deze hosting op te zeggen. De medewerker wilde dit pas doen na betaling van het opstaande bedrag. Dit bedrag heb ik betaald. Tot mijn grote verbazing krijg in 2014 opnieuw een rekening voor de diensten die de medewerker zou opzeggen naar dat ik betaald had in 2013. Je kunt zoals nu is gebleken geen afspraken maken met medewerkers van dit bedrijf want ze houden zich er niet aan! Mijn fout is geweest dat ik de opzegging door medewerker niet controleert heb. Maar een afspraak is toch een afspraak? Of geld dat niet voor bedrijf? En nu loopt deze rekening bij een deurwaarde. Ik ga niet betalen voor iets wat zou worden opgezegd. Blijf ver weg bij Alphamega Hosting BV
zaterdag 15 november 2014
Hishink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maak ruim 10 jaar gebruik van Alphamegahosting en op alle fronten is mijn volle overtuiging dat de 5 sterren beoordeling door mij gegeven niet overdreven is, integendeel! Joop Mol
dinsdag 29 oktober 2013
Mol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alphamega Hosting is voor BIS een geweldige partner. De producten zijn goed, maar in de dienstverlening onderscheiden ze zich van anderen. Het First Class Hosting pakket biedt niet alleen een domeinnaam, mailadressen en de helpdesk, maar daarbij bovendien de mogelijkheid om met allerlei tools zelf aan de slag te gaan om eenvoudig een website te maken. Hadden we vragen, werden we direct geholpen, zelfs als we door onze eigen onhandigheid fouten hadden gemaakt. Medewerkers kennen hun klanten, maken aantekeningen voor controles en follow-ups en maken er daarmee een punt van de klus te klaren tot het ook echt geklaard is. Een partner waar je wat aan hebt, dus!
vrijdag 25 oktober 2013
Stoppelenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alphamega Hosting is voor BIS een geweldige partner. De producten zijn goed, maar in de dienstverlening onderscheiden ze zich van anderen. Het First Class Hosting pakket biedt niet alleen een domeinnaam, mailadressen en de helpdesk, maar daarbij bovendien de mogelijkheid om met allerlei tools zelf aan de slag te gaan om eenvoudig een website te maken. Hadden we een vragen, werden we direct geholpen, zelfs als we door onze eigen onhandigheid fouten hadden gemaakt. Medewerkers kennen hun klanten, maken aantekeningen voor controles en follow-ups en maken er daarmee een punt van de klus te klaren tot het ook echt geklaard is. Een partner waar je wat aan hebt, dus!
vrijdag 25 oktober 2013
Stoppelenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In december 2008 ben ik via de uitstekende opinies op het internet over Alphamegahosting bij hen terecht gekomen. Tot op heden maakt zij elke belofte waar! wij zijn zeer tevreden over onze swiftysite en de mogelijkheden ervan. Professioneel en zeer klantvriendelijk bedrijf
vrijdag 25 oktober 2013
Sangster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer stabiele servers, kan me niet heugen dat mijn site niet online was. Ondersteuning en service zijn 100%. Kan geen reden bedenken om over te stappen.
dinsdag 22 oktober 2013
Roggeband
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima ervaringen. Prijs kwaliteit goed. Service gericht. Jortom fijne partij om mee te werken, aanrader
vrijdag 18 oktober 2013
Woltman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
7 jaar lang ben ik klant van AMH, ik ben tot nu toe zeer tevreden. Prima organisatie werd keurig te woord gestaan en snel geholpen!. Problemen worden direct opgevolgd en opgelost. Zeer hoge service graad, ga zo door!
woensdag 16 oktober 2013
Qoubbane
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn totaal niet handig met de computer en dan is het fijn om te weten dat er een deskundig team aanwezig is dat altijd klaar staat om je te helpen. Ook de nieuwsbrieven die we ontvangen worden door ons zeer gewaardeerd. Kortom een aanrader!
maandag 14 oktober 2013
olieman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een aantal websites lopen bij AMH, en heb regelmatig vragen. Ik ben uiterst kritisch en veeleisend, maar ben uitermate tevreden over de service van AMH, en de manier waarop de verschillende medewerkers mij te woord staan. Er heerst een servicegerichte en betrokken cultuur. Ook de snelheid waarmee actie wordt ondernomen, en de terugkoppeling hiervan, stemmen mij tot tevredenheid.
maandag 14 oktober 2013
Jonker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
uitstekende service, vriendelijk personeel, nooit storingen, een aanrader!!
woensdag 9 oktober 2013
Bijlsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betrouwbaar, vriendelijk en telefonisch direct bereikbaar. Absoluut een aanrader! M.vr.gr. Ronald
donderdag 3 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede mensen. Korte lijnen en terzake kundig.
vrijdag 27 september 2013
den Daas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gisteren 25-9-13, rare problemen gehad met inkomende mail, van een klant wel meer als 300 dezelfde mailtjes gekregen, waardoor mijn "inbox" totaal vast liep en ik kreeg het niet voor elkaar om hem te legen. Ik ben heel goed geholpen, door een van de medewerkers, die zelf in mijn eigen computer, op afstand, heeft gewerkt om alles weer in orde te maken. Prima gegaan, blij met deze hulp, heb zelf niet zoveel verstand van computers en kon het nu zonder extra kosten, direct opgelost krijgen.
donderdag 26 september 2013
Doove
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij Alphamegahosting ben ik zeer tevreden. Goede service en staan altijd voor je klaar !! Groet Rijschool Toekomst Amsterdam
vrijdag 20 september 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben 100% tevreden. Ik heb daarom ook een tweede website bij Alpha Mega ondergebracht. Ze maken de slogan 'Je staat er niet alleen voor' helemaal waar. Antwoorden komen altijd snel en ze denken mee. Ik voel me als klant gehoord en ik kan me niet voorstellen dat ze me ooit in de kou laten staan. Dat geeft vertrouwen en ik pieker er dus niet over om naar een goedkopere webhostingprovider op zoek te gaan. Goed is goed!
dinsdag 17 september 2013
de Haas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al jaren tevreden klant bij Alphamegahosting. Bij opmerkingen, vragen of problemen kun je overdag zelfs met hun chatten. Heel handig voor snelle oplossingen. Via de mail meestal binnen 1 dag. Aanrader!!
maandag 16 september 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen, zo goede ervaringen, dat ik na een jaar gestopt te zijn geweest door privéomstandigheden, zonder twijfels weer voor Alphamegahosting gekozen heb. Ook heb ik hun 2 scripts laten instaleren en ze hebben me geholpen tot alles echt 100%werkte.Ze zijn klantvriendelijk, maken tijd voor je, helpen je met dingen waar je als leek geen verstand van hebt. Voor mij zijn hun perfect! Ook de betalingen lopen vlekkeloos, heb eigenlijk geen minpuntje te melden tot nu toe! Wat ook gemakkelijk is bij hun is de live chat,zit je met een vraag, je hoeft nooit te wachten, dus ik ben een gelukkige klant!
zondag 25 augustus 2013
Schonewille
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn een in april 2013 de Webshop Intersell.be begonnen waarvoor we gekozen hebben voor deze provider. Tot nu toe zijn wij tevreden, Als we hulp nodig hebben krijgen we vlot antwoord op onze vragen. De site is redelijk gemakkelijk op te bouwen en we zullen deze steeds verder uitbreiden. Ik zou zeggen, kom eens kijken!
zaterdag 24 augustus 2013
Dielemans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren denk ik bij de rekening voor het hosten van mijn website: dat is best veel, maar als ik dan weer goed geholpen ben met een probleem, dan heb ik dat er graag voor over. Het scheelt een hoop frustratie.
woensdag 21 augustus 2013
Klut
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer (klant-)vriendelijk, bieden snel goede hulp via de site, maar ook telefonisch. Betrouwbaar en degelijk.
dinsdag 20 augustus 2013
schaapveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
PAS OP ALPHAMEGA HOSTING IS NEP BEDRIJF. HET ZIJN OPLICHTERS!!!! JE MOET DOMEIN NAAM BETALING DIE AL VERHUIST ZIJ NAAR ANDER HOSTING BEDRIJF. IK HEB 2 JAAR GELEDEN OPZEGT EN DOMEINNAMEN MEE VERHUIST ANDER HOSTING BEDRIJF. EN HET STAAND ZWART OP WIT. EN TWEE JAAR LATER STUUR ZE DE REKENING ER VAN. DOEN GEEN ZAKEN ERMEE. GAAN JE ALSTUBLIEFT NAAR ANDER HOSTING. NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN NIET DOEN.
maandag 8 juli 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was 10 jaar klant bij Alphamega. In het begin waren ze goed, maar ze zijn in de loop der jaren afgezakt tot niveau 0. In het begin kreeg je binnen een paar uur antwoord op je mail, later werd dat pas na een dag, nog later na een paar dagen zodat je zelf moest bellen om te vragen hoe of wat. Toen Alphamega begon, hadden zij een uptime van 99,9%. Heel uitzonderlijk toen omdat veel sites toen er om de haverklap uitlagen. Bij Alphamega niet. Maar nu hebben alle hosting providers een uptime van 99,9% dus Alphamega is geen uitzondering meer, maar ze gedragen zich nog wel zo. Alphamega heeft de hoogste prijzen, maar levert daarvoor 0,0 service. Ik betaalde al die jaren ruim 700 euro per jaar voor twee sites en wat domeinnamen. Voor één site betaalde ik 400 euro per jaar! Toen ze de prijzen halveerden, 'vergaten' ze dat te vertellen aan oude klanten zoals ik. Alleen de nieuwe klanten profiteerden ervan. Pas toen ik het per toeval ontdekte, en het meldde, kreeg ik voortaan ook de lagere prijs... Ik heb in al die jaren nog nooit een noodgeval gehad, maar op een dag werd een site geïnfecteerd. Dat was dus wel een noodgeval. Dus ik Alphamega gemaild, maar ze reageerden niet eens! Dus ze na een dag maar zelf gebeld. Wat denk je? Vervolgens trokken ze gewoon de stekker uit de site en maakten een nieuw account aan! Zo, probleem opgelost volgens Alphamega. Maar ik zat zonder site. En ik hoefde niet op hun hulp te rekenen. Nee, ze konden geen backup terugzetten. Nee, ze konden niet mijn oude site herstellen. Nee, ze konden niets doen. Het enige wat ze konden doen, was tegen nacalculatie een oude backup terugzetten omdat ze niet konden nagaan op welke datum de site geïnfecteerd was. Maar ze konden niet van te voren zeggen hoeveel dat ging kosten. Van een bedrijf dat al sinds 2001 bestaat, verwacht je meer expertise en meer ervaring. Maar ik moest dan WEL van te voren mijn akkoord geven. Ik was toen dus al 10 jaar klant van Alphamega en betaalde ieder jaar trouw ruim 700 euro - en dan moet ik mijn akkoord nog geven? Kwestie van weinig vertrouwen in de klant. Maar goed, ik zei dat ik akkoord ging. Maar nee, dat moest ik per e-mail doen als antwoord op de mail die zij zouden sturen. Ja, stel je voor dat ik zomaar zat te liegen! Ik had ze om 3 uur in de middag aan de telefoon op een vrijdagmiddag. En zij stuurden die mail pas om 17:01 diezelfde middag. Dus lekker NA 5 uur zodat ze naar huis konden en zich niets aan hoefden te trekken van die klant die zonder site zat (en die dus een noodsite moest beginnen en alle duizenden bezoekers uitleggen wat er aan de hand was). Want, nee, in het weekend werken ze niet, ook niet bij noodgevallen! Na vier (!) dagen mailden ze dat ze de backup niet hadden kunnen terugzetten en of ik maar even 95 euro wilde dokken! Inmiddels waren we anderhalve (!) week verder. Ik ben toen overgestapt naar een andere hosting provider. En wat bleek? Die hosting provider kon wel bepalen wanneer een site geïnfecteerd was! En zij plaatsen gewoon GRATIS een backup terug mocht dat nodig zijn. En bij hen had ik WEL binnen een paar uur een antwoord, in plaats van zelf te moeten bellen of vier dagen te moeten wachten! En ze werken gewoon in het weekend! En ze zijn ook nog eens spotgoedkoop! Bij Alphamega kreeg ik: Business Class Hosting webruimte: 1 GB dataverkeer: 20 GB voor: 227,77 euro's met service: 0,0 Bij mijn huidige hosting provider krijg ik: webruimte: 1,5 GB dataverkeer: 20 GB voor: 7,14 euro's met service: 10 Ik bespaar dus 220,63 euro's per jaar! Voor 1 jaar bij Alphamega kan ik 30 (!) jaar bij mijn huidige hosting provider mijn site hosten! Ik vind het best om VEEL geld te betalen aan een bedrijf maar dan verwacht ik WEL service voor dat geld. Maar veel geld betalen en 0,0 service krijgen, is gewoon de klant uitzuigen. En de site er gewoon maar afgooien zodat de klant geen site heeft en zeggen 'zoek het zelf maar uit, klant!' is beunhazerij. Op de site van Alphamega staat overal "Hulp nodig? Wij maken er echt een punt van om jou verder te helpen" en "We beloven dat we goed voor je site zullen zorgen en dat we er altijd voor je zullen zijn". Ja ja. Grotere onzin heb ik nooit gehoord. Alphamega is helaas niets meer dan een stelletje beunhazen en uitzuigers. Ik ben heel kwaad erover geweest. Intussen zit ik goed bij mijn nieuwe hosting provider maar dat Alphamega een klant die er al 10 jaar zat, zo gigantisch in de kou laat staan... ik was er flink ziek van. Ze laten de klant in de kou staan, maar pikken wel lekker z'n geld in. Ik heb ze een klachtenbrief geschreven en verstuurd op zondag. Het is nu twee weken verder (!) en ik heb nog geen antwoord van ze ontvangen! Hoera voor de 0,0 service van Alphamega! NOT! :(
vrijdag 28 september 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alphamega hosting is een prima provider zolang men binnen hun kaders blijft. Anders gezegd: klantvriendelijkheid, meedenken met de wens van de klant, prijs/kwaliteit verhouding, service, het is allemaal ondermaats. Een domeinnaam vastleggen lukt hun nog en een website hosten gaat ook nog. Extra wensen (die bij andere hosting providers normaal zijn tegen een betere prijs/kwaliteit verhouding): vergeet het maar. Voorbeelden: een eigen emailserver gekoppeld aan je domeinnaam en hostingpakket - niet mogelijk. Bereikbaarheid in het weekend bij vragen of problemen - niet mogelijk. Daar komt bij, veel mogelijkheden die andere providers standaard aanbieden bij het beheer van je website en database, zijn bij Alphamega standaard afgeschermd en alleen op verzoek (en vaker helemaal niet) te verkijgen. Voorbeeld: Piwik installeren voor analytics van je website. Willen ze niet. Domeinnaam vastleggen met een automatisch registratie systeem zodat vrijgekomen domeinnamen vastgelegd worden (ook in het weekend) - willen ze niet. En als je hen hierover kritisch benaderd, krijg je geen antwoord, maar een week later het verzoek om je website en domeinnaam bij een andere provider onder te brengen omdat de load van mijn website voor problemen zorgt op hun server. Wat ook weer iets zegt over hun service: opschalen, ho maar. Nee, lastige klanten gewoon wegzuiveren. Beide websites die ik bij hun had heb ik inmiddels bij een provider die al het bovenstaande niet heeft. Service en bereikbaarheid ook in het weekend. Opschalen van pakketten geen probleem, Piwik geen probleem, eigen emailserver geen probleem, domeinnaam vastleggen ook in het weekend. Kijk, dat is service. En als klap op de vuurpijl, ze zijn nog goedkoper ook dan Alphamega. Mijn advies: wil je een domeinnaam vastleggen en verder niets doen, bij Alphamega nemen ze graag je geld aan. Heb je grootse plannen met je website en wil je gerichte service, bereikbaarheid in het weekend, opschaalbaarheid van je pakketten, eigen emailserver (zodat je overal email kan versturen met je laptop als je inlogt op een draadloos netwerk), etc, ga dan niet met Alphamega in zee.
donderdag 26 juli 2012
Van Es
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een jaar of 3 geleden door een kennis geadvieseerd om te hosten bij Alphamega Hosting. Aangezien ik een zeer kritische klant ben met wisselende wensen, voldoen de meeste leveranciers in de IT en Telecom wereld niet aan mijn verwachtingen. Door Alphamega ben ik al meerdere keren positief verrast en overtreffen ze mijn verwachtingen. Ze zijn zeer flexibel, klantvriendelijk en handelen alles snel en correct af. Alphamega Hosting, hartelijk dank hiervoor.
donderdag 23 februari 2012
P
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan niets anders zeggen dan dat ik al vele jaren zeer tevreden ben over de hosting en bijbehorende klantenservice. Ik ervaar dat ze altijd net een stapje verder gaan dan dat je verwacht. Hun bereikbaarheid is zeer goed en ook via een gewoon telnr!
woensdag 7 september 2011
Graaman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als webmaster zowel zakelijk als privé heb ik mij groen en geel geergerd aan de aan het debiteurenbeleid van Alp[ha mega hosting. De mails die je krijgt bij iets te laat betalen zijn ronduit onbeschoft. Dat was de reden voor mij om een andere hosting te nemen ( ook voor mijn zakelijke website,s)waarbij de kosten nog geen 50% van Alphamega bedroegen met dezelfde service als A.M. MVG
vrijdag 26 augustus 2011
Sandee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas, waarschijnlijk ben ik één van de weinigen die NIET te spreken is over AM. Ok, de hosting zal ongetwijfeld goed zijn en in het incasseren van de factuurbedragen zijn ze echt razendsnel. Echter, wanneer het aankomt op creditering van bedragen is AM tot nu toe het slechtst presterende bedrijf waar ik momenteel zaken mee doe. Mijn advies aan iedereen: let heeeeel goed op de betalingsvoorwaarden van dit bedrijf en oriënteer je goed in de markt want er zijn bedrijven die waarschijnlijk minstens net zo goed als AM functioneren wanneer het op webhosting aankomt maar veel beter betalingscondities hebben en een credit niet na pas bijna 5 jaar "terugbetalen" wanneer je klant blijft. Ga je bij ze weg, dan kan je naar je creditbedrag fluiten. Bah.
donderdag 30 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben wel een beetje bekend met een pc en kan me er aardig mee redden. Om zelf een website te maken leek me onmogelijk om zelf te doen. Het tegendeel is bewezen (kijk maar naar mijn websit), dit met hulp van Alphamega Hosting. Zonder hun tips en tricks had ik het niet zo mooi en snel voor elkaar gekregen.
maandag 6 juni 2011
Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste, Na pas meer dan een jaar tevredenheid ook eens gebeld met de supportafdeling. Hoorde al van verschillende mensen dat deze erg goed was, maar ik ben toch iemand die dan liever niet belt. Toch gedaan, want ik had een vraag waar ik wel hulp bij kon gebruiken en hebben zelfs gelachen aan de telefoon en ben verder erg goed geholpen met mijn vragen en eventuele dingen die ik ook zou kunnen doen met betrekking tot de website. Duur hoor ik mensen weleens zeggen, maar was goedkoop ook geen duurkoop? Alphamegahosting is en blijft voor mij mijn hostingbedrijf, Carlo van Hout
dinsdag 25 januari 2011
van Hout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alphamegahosting is niet zomaar een bedrijf, heeft volgens mij net iets meer dan andere. Deze beoordeling heb ik getoetst vwb. betrouwbaaheid, kennis en vaardigheden, aandacht, bereikbaarheid, presentatie, geloofwaardigheid, veiligheid, communicatie en respect. Kortom kwalitatief zeer goed bedrijf en voldoen aan mijn verwachtingen.
zondag 23 januari 2011
van Heusden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet twijfelen, gewoon doen. Alphamegahosting.com is een professioneel bedrijf met een goede (telefonische) ondersteuning die daarnaast ook een goede prijsstelling heeft.
maandag 29 november 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb vanmiddag gebeld om door te geven dat ik maandelijks de factuur wilde hebben. Goede service en erg vriendelijke mevrouw wat ik aan de telefoon had.
woensdag 27 oktober 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al jaren maakt ik gebruik van alpha mega hosting nog nooit problemen gehad.als ik iets niet wist en ik stuurde een mailtje wer daar ook meteen op gereageerd.echt super service.waneer je wilt overstappen op iets anders geen probleem als je je zaak verkoopt geen probleem.echt helemaal top kan niet anders zeggen.
vrijdag 4 juni 2010
ganseman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zitten inmiddels al meer dan 5 jaar bij Alphamega. In die 5 jaar hebben wij nog nooit een probleem gehad in de vorm van downtime, althans 1x 's nachts om 5 uur wat correct met excuses vooraf gemeld werd door Alphamega. Als je ze nodig hebt helpen ze je snel en correct. Ze hebben voor de verandering geen 0900 nummer en staan je altijd gelijk te woord! In 1 woord: onovertroffen!
donderdag 8 april 2010
Kiran
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alphamega is een geweldige host met een geweldige service. Voor vragen over wat dan ook mbt webhosting maken ze geen punt en kunnen zelfs telefonisch advies geven (mits dit is gewenst)Bovenal maak ik al lange tijd met groot plezier gebruik van Alphamega en zal dat ook zeker blijven doen.
donderdag 4 februari 2010
Kuiper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu 1 jaar mijn Swiftysite en ik krijg heel veel complimenten over de site. Heel veel mensen die het contactformulier invullen beginnen met 'Wat een leuke site!'. We hebben al sinds we de site live hebben gemaakt vorig jaar aanvragen en boekingen, op het moment een paar per dag. Hartelijk bedankt voor de mogelijkheid om zo snel een leuke site op te kunnen zetten! En voor de goede service, ik krijg altijd binnen no time antwoord op vragen.
dinsdag 12 januari 2010
Geertsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wie het idee omarmt een eigen website te maken, weet aanvankelijk niet waar hij of zij aan begint. Doordat Alphamega de slogan hanteert: “Je staat er niet alleen voor!” heb ik moed verzameld en ben ik aan de slag gegaan. Met het programma Switysite kwam ik een heel eind. Evenwel ging het af en toe toch fout of stuitte ik op vragen bij het maken van links. Maar met de telefonische stap-voor-stap-instructie, zodat je handeling na handeling meegenomen wordt, overwon ik de problemen die ik tegenkwam. Wat achteraf simpel blijkt, is voor wie ervoor staat niet zo simpel. Maar met wat hulp kwam ik tot het gewenste resultaat. Complimenten voor Alphamega. Zie het resultaat op www.cogitieve-evolutie.nl
maandag 11 januari 2010
Krikke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring tot nu toe met Alphamega Hosting is dat het pakket in zeer korte tijd was aangemaakt, en dat ik meteen kon beginnen met het inrichten van de site. Alleen één groot minpuntje is dat het registreren van de domeinnaam zeer traag gaat. Nu bijna 20 uur later is het pakket al actief, maar is de domeinnaam nog steeds niet aangevraagd bij SIDN, hetgeen de kans vergroot dat anderen met mijn gekozen domeinnaam aan de haal kunnen gaan. Dit process kan, en moet sneller gaan! De uitleg is klaarhelder, maar ik ben bang dat een leek, die nog nooit een site heeft gehost even schrikt van het de grote hoeveelheid mailtjes die verzonden worden. Allemaal goed bedoeld, maar ik ben van overtuiging dat het verwarrend kan werken. Voor de rest heb ik geen negatieve opmerkingen en hoop ik dat mijn samenwerking met Alphamega zo blijft als deze nu is.
donderdag 7 januari 2010
Creugers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als leek binnen 3 dagen een complete website in de lucht met alle toeters en bellen. Waarnodig direct ondersteuning gekregen. Prima ondersteuning van Alphamega Hosting BV!!
woensdag 6 januari 2010
van Dongen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Terugkijkend op de afgelopen jaren als klant van Alphamegahoting kan ik alleen maar zeer positief zijn omtrent de dienstverlening van deze provider. Klasse. Heldere uitleg op de website en een zeer gebruiksvriendelijk controlpanel voor het beheer van je website maakt het leven als webbeheerder van een voetbalvereniging alleen maar makkelijker. De omvangrijke webruimte die je voor een schappelijk bedrag krijgt is eveneens positief en ze zijn destijds meegegroeit. In 2006 werd de omvang van de schijfruimte vergroot van 100 Mb naar 512 Mb, van 10 naar 1000 mailboxen en een enorme vergroting van traffis namelijk van 2 Gb naar 10 Gb per maand. En dat allemaal zonder extra kosten. Flexibiliteit wordt door mij beloond als een dikke pluim.
dinsdag 5 januari 2010
van Leeuwen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevrede met het werk en ooral de service van Alpha-mega hosting. Zoals velen weten is er niets vervelender dan dat je ergens mee zit en je bent er mee bezig....je hebt er nu tijd voor....maar je kunt niet verder. Vaak moet je dan een half uur aan de telefoon hangen of een mailtjes sturen en daar krijg je dan pas een paar dagen later antwoord op. IET bij APLHA-MEGA-HOSTING dus !!! Hier mailen ze je echt snel terug, maar nog beter !! ZIJ bellen je terug op hun kosten...en aangezien ik in Italie woon...ze schomen er niet voor om mij alsnog te bellen en het probleem samen met hen op te lossen !! ECHT GEWELDIG, en mooi dat je zulke service nog mee mag maken in deze tijd !! COMPLIMENTEN !!! ik raard het iedereen aan om te gaan kijken, kant-en-klaar website.nl helemaal goed dus !
donderdag 27 maart 2008
maurice paasschens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Wij hebben sinds een paar maanden onze website bij Alphamega hosting ondergebracht en dit was ook reuze snel geregeld. En ook als je vragen hebt, wordt je goed en snel geholpen. Maartje
maandag 10 maart 2008
CdG
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor ouderen is het instellen van het internet gebeuren ,website en domeinnaan niet altijd eenvoudig. Alphamege heeft mij daar met veel snelheid en toch met geduld bij geholpen. Alphamege: Klantvriendelijk en vakkennis
donderdag 29 november 2007
ad.dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant, vanaf het eerste uur! Hebben inmiddels zelf 4 websites bij Alphamega en tevens 4 kennissen van ons die hierdoor ook voor ALphamega hebben gekozen. Supersnelle reactie en geweldige service!!!
woensdag 19 september 2007
Marleen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, na een moeizame start (lag aan mij)werd ik heel erg goed opweg geholpen, zowel telefonisch als via het forum, graag wil ik langs deze weg laten weten dat alles perfect werkt en dat ook nog allemaal super snel, jullie zijn echt een aanrader en dat doe ik dan ook graag. Inderdaad veel voor weinig geld.Mijn complimenten naar alle medewerkers van het bedrijf. TOP. www.bulldogozzy.nl
dinsdag 18 september 2007
R.Kamstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Alpha Mega Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

First Class Hosting

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 512 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee