Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Tot 3 maal toe heb in korte tijd een hulpvraag ingebracht. De 3 medewerkers (eerst een man, weet ik geen naam van), toen Lisette en als laatste Arnold hebben mij geweldig doeltreffend geholpen! Ze bleven alle drie vasthoudend en met grote inzet, heel vriendelijk van alles proberen. En allemaal voegden ze in geruime tijd iets toe, dat mij echt vooruit geholpen heeft. Ze hadden veel gedetailleerde kennis. Dit verloste mij van een boel onrust. Was dit overal maar zo! Chapeau Argeweb!!!
Jeanne heeft me prima en vriendelijk geholpen bij de annulering van mijn account. Ze liep alles netjes na om te checken of er geen losse eindjes waren.
Ik ben erg vriendelijk en professioneel geholpen bij het opzeggen door Jeanne. Alles verliep vlot en duidelijk, topservice!
Vandaag goed geholpen door Gizem.
Vriendelijk, accuraat en meedenkend in de besproken situatie.
Kon niet inloggen op de FTP server na dat argeweb van serverleverancier was gewisseld.
Probleem uiteindelijk doorgevlooid met Cas.
Het probleem zit waarschijnlijk bij de ftp client (Transmit / MacOS).
Deze client werkte bij de oude serverleverancier goed, bij de nieuwe niet.
Door Filezilla te installeren is een workaround gemaakt die ook goed werkt.
Cas heeft het goed, rustig en met kennis van zaken aangepakt. Dank daarvoor!
Hartelijke groet,
Webmaster Stichting Familie Bofkont
https://familiebofkont.nl
Door Arnold werkelijk voortreffelijk geholpen!
Vandaag belde ik Argeweb met een vraag over mijn abonnement. Ik kreeg Jeanne aan de lijn. Heel vriendelijk en ze wist snel mijn gegevens bij elkaar te halen. Gaf me ongevraagd nog enkele tips waar ik veel aan heb gehad. Kortom ik zou Argeweb en zeker Jeanne aanbevelen aan mijn vrienden en kennissen.
Ik werd erg goed geholpen met mijn problemen met e-mail.
Hoewel ik er niet voor belde kreeg ik ook nog een paar goede advieszen voor de start met mijn nieuwe website
Debbie was zeer vriendelijk en reageerde zeer snel en zeer effectief en leverde prima oplossing.
Vanmorgen telefonisch contact opgenomen met Argeweb over een factuur die naar mijn oordeel onjuist was. Gizem opende zeer vriendelijk en ze bleef dat gedurende het hele gesprek. Ze heeft ook de juiste toon voor het behandelen van de klant. Bovendien heeft ze een goede oplossing voor mijn ‘klacht’ gevonden. Perfecte service!!
Meest waardeloze service en supermatige hosting. Laadtijd van 13 seconden.
Dit aangekaart. Na vier dagen een matig antwoord dat de site over een paar maanden naar een andere server zou gaan, maar niet omdat het langzaam was.
Vandaag alles gratis laten verhuizen door mijn.host. En wat een verademing. Ik kan weer normaal de site bekijken en updaten. Had ik dit maar eerder gedaan. En bij hun binnen 10 minuten antwoord ipv enkele dagen.
Ik werd verrast door de jaarlijkse kosten voor een domeinnaamregistratie waarvan ik vergeten was dat ik deze nog bezat. Dankzij de fijne hulp van Debbie wordt de registratie stopgezet en betaal ik niet een heel jaar aan registratiekosten maar alleen de eerste anderhalve maand. Service met een smile! Dankzij Debbie!
Nadat er twee dagen via de email en later telefonisch niet de correcte oplossing werd aangedragen werd er na opnieuw zelf te bellen wel de juiste diagnose gesteld.
Dus eigenlijk verschillende beoordelingen, telkens wel beleefd maar niet juist.
En de laatste via Erik helemaal goed. Bleek dat het geheugen vol was, dit gelijk aangepast. Voortreffelijk door hem geholpen.
Van Argeweb wilde ik wat meer informatie over de diensten die zij als pakket aan mij aanbieden, ook omdat gewijzigde omstandigheden zouden kunnen leiden tot aanpassingen. Daarom heb ik telefonisch contact gezocht met Argeweb. Snel werd ik verbonden met Gizem, een van de mensen van Argeweb. Zij gaf mij heldere informatie over het bestaande contract en ook beantwoordde zij piekfijn mijn vragen. Dat leidde tot enkele praktische adviezen en tot een op mijn situatie toegesneden wijziging. Ik vond de service die Gizem mij bood erg goed, ik ben prima te woord gestaan en goed geholpen met de gekozen aanpak. Hulde!
Dankjewel Gizem voor de hulp en antwoorden op mijn vragen!
Alles snel geregeld in 1 vriendelijk, leuk informatief gesprek!
Chapeau!
.