
Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Hele erge goede en rustige service van David. Klantenservice is erg goed !
Goed geholpen met het opzeggen van mijn abonnementen, bij het beëindigen van mijn bedrijfsactiviteiten.
Ben telefonisch te woord gestaan door Jeanne Maria inzake domeinnaamregistratie en mailadressen.
Had tevoren al elders geinformeerd bij enkele mensen, maar de verwarring over de te volgen procedure was alleen maar erger geworden.
Jeanne Maria kwam met prima informatie en oplossingsrichtingen die begrijpelijk en duidelijk waren.
Op mijn leeftijd (77) is het vooral belangrijk dat mensen dingen duidelijk en in begrijpelijke taal kunnen uitleggen,
Jeanne Maria kan dat!!
Prima geholpen.
Cas heeft ons heel goed geholpen met een probleem bij bestanden-overdracht. Fijn dat via de telefoon en zijn meedoen op ons scherm de overdracht uiteindelijk vlot aan de praat ging.
Patricia was helder, geduldig en zeer klantvriendelijk
Heel prettig geholpen door Cindy. We hebben samen bijna een half uur zitten wachten op de bevestiging van de opzeggingen, deze waren na een half uur nog niet te zien achter de schermen, Cindy heeft ondertussen alles goed gezet, nog eens doorgenomen en de bevestiging van wat we afgesproken hadden naar ons gemaild.
Ik ben zojuist heel vriendelijk en op een prettige manier geholpen bij het opzeggen van mijn pakket. Jeanne stelde de juiste vragen en heeft een accuraat afgehandeld.
Prima gedaan Patricia, kostte wat moeite maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan mijn leeftijd
5
Goed, helder en geduldig geholpen door Arnold!
Heel goed te woord gestaan door Hr Arnold. Hij heeft me gerustgesteld dat alles goed is naar aanleiding mail naar overgang naar Plesk.
Heel vriendelijk geholpen door Cindy en er werd de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. Geen kastje muur verhaal wat je soms bij andere websites wel eens hebt, maar gelijk duidelijkheid en alles in gang gezet. Top service.
Cindy heeft mij heel goed en snel geholpen. Dit ondanks het feit dat ik mijn contract moest opzeggen. Het ging allemaal snel en ze was zeer behulpzaam en vriendelijk
Behulpzaam, duidelijk en vlotte afhandeling
Super bedankt David !! Heel blij met jouw ondersteuning en aanwijzingen en zeker ook luisterend oor. Ik ben een volslagen digibeet op dit terrein maar je hebt me enorm geholpen ! TOF
Patricia heeft mij goed geholpen! Na jaren geen ICT materie gezien te hebben ben ik snel en goed geholpen. Erg rustig, vriendelijk en behulpzaam. Is niet altijd vanzelfsprekend. Ook een telefoonnummer voor klantenservice. Wel wat lang wachten maar kan de lunchtijd zijn geweest ..;-)
.
