Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Ik werd verrast door de jaarlijkse kosten voor een domeinnaamregistratie waarvan ik vergeten was dat ik deze nog bezat. Dankzij de fijne hulp van Debbie wordt de registratie stopgezet en betaal ik niet een heel jaar aan registratiekosten maar alleen de eerste anderhalve maand. Service met een smile! Dankzij Debbie!
Nadat er twee dagen via de email en later telefonisch niet de correcte oplossing werd aangedragen werd er na opnieuw zelf te bellen wel de juiste diagnose gesteld.
Dus eigenlijk verschillende beoordelingen, telkens wel beleefd maar niet juist.
En de laatste via Erik helemaal goed. Bleek dat het geheugen vol was, dit gelijk aangepast. Voortreffelijk door hem geholpen.
Van Argeweb wilde ik wat meer informatie over de diensten die zij als pakket aan mij aanbieden, ook omdat gewijzigde omstandigheden zouden kunnen leiden tot aanpassingen. Daarom heb ik telefonisch contact gezocht met Argeweb. Snel werd ik verbonden met Gizem, een van de mensen van Argeweb. Zij gaf mij heldere informatie over het bestaande contract en ook beantwoordde zij piekfijn mijn vragen. Dat leidde tot enkele praktische adviezen en tot een op mijn situatie toegesneden wijziging. Ik vond de service die Gizem mij bood erg goed, ik ben prima te woord gestaan en goed geholpen met de gekozen aanpak. Hulde!
Dankjewel Gizem voor de hulp en antwoorden op mijn vragen!
Alles snel geregeld in 1 vriendelijk, leuk informatief gesprek!
Chapeau!
Henriette heeft alles uit de kast gehaald om het probleem samen op te lossen. Enorme doorzetter : geeft niet op. Dat voelt nog eens fijn, om zo geholpen te worden! Veel dank daarvoor.
Als recent gepensioneerd huisarts zat ik in mijn maag met het opzeggen van de oorspronkelijke domeinnaam van mijn praktijk.
Melissa heeft mij hier vriendelijk en accuraat mee geholpen.
weer een stukje verder met mijn pensioen.
Top geholpen door Karin van Yourhosting. Het stappenplan dat zij mailde werkte perfect, maar ook het telefonisch contact was zeer aangenaam
Al 24 uur foutmeldingen in de zakelijke email. Inmiddels 8 keer gebeld. Telkens geen oplossing, wordt “doorverbonden” met 2e lijn support waarna de verbinding wegvalt. Slecht.
Vandaag door Melissa geholpen. Vriendelijk, vlot en adequate afhandeling van mijn vraag.
meedenkend, meevoelend, en duidelijk. Superfijn. Top service
21 jaar geleden klant geworden, sindsdien diverse keren verkocht. Nu dus sinds een paar jaar Argeweb/Yourhosting. Service is inmiddels beroerd, de kosten absurd. Ik heb zojuist, met heel veel moeite en vaak bellen naar Argeweb, alles overgezet. Kosten waren de afgelopen jaren van € 80 naar € 600 per jaar opgelopen, nieuwe partij doet het voor € 70 en heeft mij ook nog gratis geholpen met alles bij Argeweb wegkrijgen.
Werkelijk absurd duur en absurd slecht. Ben dit overigens aan het schrijven terwijl ik in de wacht sta om telefonisch mijn contract te beëindigen, dat is de enige methode.
De beoordeling hier verbaasd mij zeer, ik denk dat daar veel oude beoordelingen bij zitten.
Vanmorgen gebeld met Argeweb en ik ben bijzonder goed en professioneel geholpen door Jeanne Maria!
Ze heeft mij aangeraden om een hosting pakket te downgraden om kosten te besparen (het is allemaal al duur genoeg).
Goede service!
Wim Zonneveld
Vereniging de Muurkrant
Gebruik mijn webhosting niet meer en liep binnenkort af.
Contact gehad met Debbie, die heeft alles gelijk geregeld.
Debbie, je bent een topper.
Door Naomi die echt interesse toonde waarom ik mijn domeinnaam wilde opheffen. Zeer vriendelijk en snel en keurig geholpen.
Beste Argeweb, mensen,
Als bejaarde digibeet in deze tijd mee draaien, met het gevoel dat ik er toch nog een beetje bij hoor, heb ik te danken aan uw Hanriette.
Haar geduld en kennis mag een mooi voorbeeld zijn, van hoe het gellukkig ook kan.
Dank jullie oprecht,
Sonja Besselink
.