
Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Goed, helder en geduldig geholpen door Arnold!
Heel goed te woord gestaan door Hr Arnold. Hij heeft me gerustgesteld dat alles goed is naar aanleiding mail naar overgang naar Plesk.
Heel vriendelijk geholpen door Cindy en er werd de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. Geen kastje muur verhaal wat je soms bij andere websites wel eens hebt, maar gelijk duidelijkheid en alles in gang gezet. Top service.
Cindy heeft mij heel goed en snel geholpen. Dit ondanks het feit dat ik mijn contract moest opzeggen. Het ging allemaal snel en ze was zeer behulpzaam en vriendelijk
Behulpzaam, duidelijk en vlotte afhandeling
Super bedankt David !! Heel blij met jouw ondersteuning en aanwijzingen en zeker ook luisterend oor. Ik ben een volslagen digibeet op dit terrein maar je hebt me enorm geholpen ! TOF
Patricia heeft mij goed geholpen! Na jaren geen ICT materie gezien te hebben ben ik snel en goed geholpen. Erg rustig, vriendelijk en behulpzaam. Is niet altijd vanzelfsprekend. Ook een telefoonnummer voor klantenservice. Wel wat lang wachten maar kan de lunchtijd zijn geweest ..;-)
Overstap van Exchange Online Kiosk naar Standaard hosting pakket van Argeweb is prima verzorgd door Vester.
Zojuist de klantenservice van Argeweb gebeld, omdat ik domeinnamen die ik niet gebruikte wilde opzeggen. Ik ben vriendelijk en goed geholpen door Jeanne Maria die mij ook nuttige adviezen daarbij gaf.. Ze nam de tijd om mij.
Zeer fijn gesprek over diverse zaken.
Super gedaan Jeanne Maria dit verdient een 10 met een griffel
Zojuist de klantenservice van Argeweb gebeld, omdat ik domeinnamen die ik niet gebruikte wilde opzeggen. Ik ben vriendelijk en goed geholpen door Jeanne Maria die mij ook nuttige adviezen daarbij gaf. Ook betreffende de aanvraag van een hostingpakket plus een SSL certificaat die ik daarvoor al aangevraagd had. Ze nam de tijd om mij goed te helpen en had er duidelijk plezier in om mij van goede adviezen te voorzien. Vooral als beginnend ondernemer vind ik een dergelijke gedrevenheid en service naar klanten toe belangrijk bij partijen waar ik zaken mee doe.
Snelle reactie na een tel. onderhoud met Cindy. Ze heeft een voor ons acceptabele oplossing gezocht. Het telefonisch contact verliep heel vriendelijk, snel en bevredigend. We voelden ons zeer serieus genomen en zijn tot een mooie oplossing gekomen.
Jeanne was erg behulpzaam en vriendelijk.
Top!
Had een lastig probleem, Ilse was zeer professioneel , oplossingsgericht en heel vriendelijk! Heeft probleem opgelost! Waren er maar meer mensen zoals zij! Wat een positieve ervaring!
Kan niet oordelen over Argeweb in totaal. Het duurde even voor je iemand telefonisch aan de lijn krijgt.
Maar vervolgens een zeer prettige, snelle, adequate dienstverlening door David van de service desk. Vergeef me dus deze totale ‘boomers’ opmerking: Maar het laat zien dat living people toch echt leuker zijn dan robots.
Zij heeft mijn contract aangepast zodat het beter aansloot bij mijn wensen, dat gaf een flinke besparing.
.
