bHosted.nl

4,6 / 5 91 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Snelle SSD hosting vanaf €1,- per maand

Bedrijfsgegevens

  • 3 Werknemers
  • KvK-nummer: 30188160
Openingstijden
  • Ma-Vrij: 9:00 - 17:00
  • Zat-zon: Whatsapp
Website screenshot bHosted.nl

Overall score

4,6 / 5 91 ervaringen

Totaal (91)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (54)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over bHosted

Sinds 2003 biedt het bedrijf bHosted webhosting en domeinregistratie aan. bHosted.nl is gevestigd in Roosendaal en bedient in totaal ruim 7000 klanten.
De webhosting pakketten van bHosted.nl beginnen bij een 500 MB hostingpakket verkrijgbaar voor €1 per maand. Naast webhosting biedt bHosted een VPS aan vanaf €14,95 per maand, hierbij krijg je 1 CPU en 256 MB werkgeheugen. De klantenservice van bHosted is bereikbaar via telefoon, email, Whatsapp, Facebook, Twitter en livechat.

bHosted ervaringen en klachten

Deel je eigen ervaringen met de hosting van bHosted via onze website en laat zo anderen delen in je kennis over de kwaliteit van de diensten en klantenservice.

Ervaringen 91 op 10 pagina's

Goede klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een tijd geleden mijn abonnement opgezegd, en toch kreeg ik een factuur. Echter na 1 mailtje was de zaak al geregeld!
dinsdag 4 december 2018
Koen de Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Probleem met forwarding oude website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds begin 2011 wordt onze website gehost door BHosted. Wij zijn daar tevreden over. Nu voor de 2de keer een beroep op de helpdesk gedaan. Net als vorige keer prompt een antwoord gekregen per email waarmee het probleem kon worden opgelost.Prima!Coen Eenstroom Bengel kindermode
  • Reactie hierop van: bHosted.nl Webhosting
    Hoi Coen,Bedankt voor je review. Ondanks je zeer positieve woorden maar 3,5 ster voor kwaliteit en 4 sterren voor klantenservice. We vernemen graag van je wat we kunnen verbeteren om de volgende keer een 5 sterren review te krijgen. Daar kunnen we wat van leren en eventueel onderdelen verbeteren.Met vriendelijke groet, Marc, bHosted.nl
maandag 3 december 2018
Bengel kindermode
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zelfs als er niets aan de hand is wil je ze gewoon bellen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel veel helpdesks (vrijwel allemaal dus) mogen even bij B-hosted langskomen om te kijken hoe een helpdesk nu echt behoort te functioneren. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal prima.Verder: Klantvriendelijk, oplossingsgericht, zeer snel en in duidelijke Jip en Janneke taal. Helemaal top, ga zo door.
vrijdag 30 november 2018
Jeroen van Kuik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top bedrijf / Snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probleem binnen Wordpress welke ik zelf niet zo snel kon oplossen. Gisteravond ticket ingeschoten bij bHosted en vandaag al weer opgelost waardoor ik de nieuwe content kon publiceren. Super!
donderdag 29 november 2018
Michaël
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bhosted is en blijft voor mij een topper
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al jaren zowel privé als zakelijk klant bij Bhosted maar hun servicegerichtheid blijft mij nog steeds verbazen.Dit maal dienden wij een aantal domeinen uit een faillissement over te huizen naar ons zakelijk account. Dit is een nogal ingewikkelde procedure maar als de partij waar het domein in eerste instantie staat niet wil meewerken heb je pas echt een uitdaging. Gelukkig zijn zowel de curator als wijzelf door bHosted ontzettend goed ondersteund bij dit proces. Gewoon top! Ga zo door!
donderdag 29 november 2018
Remco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prettige en uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al jaren klant en nog steeds word ik regelmatig aangenaam verrast door de prettige communicatie en de snelle uitstekende service. Altijd snelle reactie op mijn vragen en mijn problemen snel opgelost. Heb diverse website voor klanten hier ondergebracht, en als iets moet veranderd pakt de klant service het altijd op. Zoals nu laatst de verhuizing van een van de websites. Veel service en diensten voor weinig geld. Topper!
woensdag 28 november 2018
Gesuino Poddighe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
review Bhosted
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort heb ik een website bij Bhosted en daar ben ik erg tevreden over, vooral over hun klantenservice. Je kunt op veel manieren contact met ze opnemen, maar ook nog gewoon via de telefoon en mail en persoonlijk vind ik dat erg prettig. En omdat ik ontevreden was met het bedrijf waar twee andere websites van me stonden (Ikoula) heb ik die ook laten verhuizen naar Bhosted. Die verhuizing ging perfect! De verhuizing was erg makkelijk, Bhosted heeft (na het aanleveren van de verhuiscodes en inloggegevens) de hele verhuizing voor me geregeld en de bestanden overgezet. Fantastische klantenservice en service! Kan geen minpunten bedenken, ik zou ze zeker noemen als ze er zouden zijn, maar ik weet ze gewoonweg niet.
woensdag 28 november 2018
Marianne Cornelese
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een verademing!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds vorige week heb ik mijn domein verhuist van mijn oude provider naar Bhosted. Wat een ongelooflijke verademing om gewoon zonder probleem iemand aan de lijn te kunnen krijgen die mij door de problemen heen wandelt. Mijn oude provider ging ervan uit dat ik zelf een expert ben op het gebied van internet, servers en aanverwante zaken. Helaas is dit niet altijd de werkelijkheid. Gaaf ook dat bij Bhosted de mogelijkheid bestaat om via teamview de helpdesk te laten meekijken, dat scheelt ongelooflijk veel tijd en frustraties! Dank daarnaast aan het team van Dhosted voor hun service-instelling! Nogmaals, wat een verademing!
dinsdag 27 november 2018
Lineke Breukel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
DNS aanpassing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een aantal jaren ben ik klant bij bHosted. Meldingen worden door hun goed opgepakt. Mijn laatste verzoek was een DNS aanpassing welke ze in korte tijd hebben uitgevoerd.Groot voordeel van een partij als bHosted is:Ze zijn geen Google, Microsoft, Apple of ander "gratis" hoster.Vergeet alsjeblieft niet: If you're not paying for the product, you're the product being sold.
  • Reactie hierop van: bHosted.nl Webhosting
    Philip, bedankt voor je review. Ik zie alleen positieve punten genoemd worden door je, maar je geeft 4 van de 5 sterren op de 3 onderdelen. Als je verbeter punten hebt, dan vernemen we ze graag per telefoon of via de mail van jou. Daar kunnen we van leren en nog beter worden. Ook van andere (potentiele) klanten vernemen we het graag als er dingen zijn die we kunnen verbeteren.
dinsdag 20 november 2018
Philip
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Topservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn met ons bedrijf al ruim 10 jaar klant bij bHosted. In die jaren hebben we langzaam aan een aardige partij domeinnamen verzameld.Hierbij zijn we altijd naar volle tevredenheid geholpen. Zowel kleine als grote supportvragen worden altijd snel behandeld. De laatste vraag via WhatsApp gesteld en ook dit werkt erg fijn.Vorige week moesten er een aantal domeinen verhuisd worden van de ene account naar de andere, inclusief dns/data/database, ook dit was binnen een dag geregeld.Al met al dus erg tevreden.
  • Reactie hierop van: bHosted.nl Webhosting
    Whatsapp gebruiken we nu al een jaartje tijdens en buiten kantooruren. Zeker buiten kantooruren is het een handige en directe manier om klanten te helpen. Bedankt voor je review, John.
dinsdag 20 november 2018
John
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met bHosted.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

1GB

€ 1,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

2GB

€ 2,00 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

5GB

€ 4,00 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 40 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

10GB

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 80 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

25GB

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 320 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

VPS Hosting

VPS256

€ 14,95 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 125 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee